SENRAI tak PENUH CALON BN BERTANDING DI SELANGOR!

Senarai Calon BN Yang Diumumkan Pada 16 Apr 2013 -
P.092 SABAK BERNAM
- Mohd Fasiah Mohd Fakeh
* N.01 Sungai Air Tawar
- Kamarol Zaki Abdul Malik
* N.02 Sabak
- Abd Halim Udin

P.093 SG. BESAR
- Dato' Noriah Kasnon
* N.03 Sg Panjang
- Budiman Mohd Zohdi
* N.04 Sekinchan
- Kek Seng Hooi

P.094 HULU SELANGOR
- P. Kamalanathan
* N.05 Hulu Bernam
- Dato' Rosni Sohar
* N.06 Kuala Kubu Baharu
- Jessie Ooi
* N.07 Batang Kali
- Mat Nadzari Ahmad Dahlan

P.095 TG. KARANG
- Dato' Seri Noh Omar
* N.08 Sg. Burong
- Dato' Shamsuddin Lias
* N.09 Permatang
- Sulaiman Abd Razak

P.096 KUALA SELANGOR
- Datuk Irmohizam Ibrahim
* N.10 Bukit Melawati
- Jakiran Jacomah
* N.11 Ijok
- K. Parthiban
* N.12 Jeram
- Dato' Amiruddin Setro

P.097 SELAYANG
- Dato' Donald Lim Siang Chai
* N.13 Kuang
- Abdul Shukur Idrus
* N.14 Rawang
- Lee Li Yew
* N.15 Taman Templer
- Dato' Seri Subahan Kamal

P.098 GOMBAK
- Datuk Dr. Rahman Ismail
-NGO?????
* N.16 Batu Caves
- Rawichandran a/l Narayanan
* N.17 Gombak Setia
- Datuk Said Anuar Said Ahmad
* N.18 Hulu Kelang
- Abdul Rahim Kamarudin

P.099 AMPANG
- Dr. Rozaidah Talib
* N.19 Bukit Antarabangsa
- Mohamad Nadzim Ibrahim
* N.20 Lembah Jaya
- Dato' Baderisham Jolly

P.100 PANDAN
- Gary Lim Chin Yee
* N.21 Chempaka
- Muhammad Faizal Sufar
* N.22 Teratai
- Liew Pok Boon

P.101 HULU LANGAT
- Adzhaliza Mohd Nor
* N.23 Dusun Tua
- Ismail Sani
* N.24 Semenyih
- Dato' Johan Abd Aziz
* N.25 Kajang
- Lee Ban Seng

P.102 SERDANG
- Dato' Yap Pian Hon
* N.26 Bangi
- Dato' Mohd Zaidi Md Zain
* N.27 Balakong
- Dato' Dr. Lai Kwong Choy
* N.28 Seri Kembangan
- Raymond Chin Toong Kang

P.103 PUCHONG
- Dato' Loo Yeng Peng
* N.29 Seri Serdang
- Mohamad Yusof Mohamed Yasin
* N.30 Kinrara
- Dr. Kow Cheong Wei

P.104 KELANA JAYA
- Loh Seng Kok
* N.31 Subang Jaya
- Gan Meng Foo
* N.32 Seri Setia
- Tengku Ridwan Tengku Mansor

P.105 PJS
- Sheah Kok Fah
* N.33 Taman Medan
- Dato' Dr. Wahab Ibrahim
* N.34 Bukit Gasing
- Juan Sei Chang

30 Responses to "SENRAI tak PENUH CALON BN BERTANDING DI SELANGOR! "

  1. PARLIMEN SHAH ALAM BN TK BERTANDING SBB BAGI KT PERKASAM...

    ReplyDelete
  2. Parlimen shah alam zulkifli nordin. Calun yg nak melingkup parlimen dan juga Dun

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaa...kalah awal zul nordin tu..ape la bengapnya BN bagi kat dia

      Delete
  3. Datuk Yap Pian Hon masuk balik ke Parlimen Serdang. Tahun 2008 beliau tidak bertanding...

    Confirm anak emas Kit Sial, Teo Ning Ching akan lari tinggalkan Serdang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye ke..cina situ seme tolak BN lama dah

      Delete
  4. parlimen shah alam....datuk zulkifli nordin bro....habis la, khalid samad kali ni....

    ReplyDelete
  5. Shah Alam dah bagi kat PAS. Zul Kulim yang bertanding guna logo BN. Winable candidate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. winable la sgt..wakakakakakakaka

      Delete
    2. jeles? wakakakakakaka...kalau letak awek cun melecun, baru aku jeles

      Delete
  6. Rais Yatim digugurkan daripada senarai calon PRU-13
    16/04/2013 12:49pm

    SEREMBAN - Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim digugurkan daripada senarai calon Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

    Pengumuman itu, dibuat oleh Pengerusi Barisan Nasional negeri, Datuk Seri Mohamad Hasan ketika mengumumkan senarai calon PRU-13 di kediaman rasmi di sini semalam.

    sedihnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........dah la anak yatim, kena buang pula..sapa la nak jaga anak yatim ni nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Digugurkan???
      Kan dia dah cakap tak mahu bertanding lagi.. kate bangang marah pulak nanti.. tapi kau ni memang bangang pun..

      Delete
    2. ko ni memang bangang..tu dai paper umno yg tulis, aku paste je la lembu

      Delete
  7. KERANAMU 1MALAYSIA,TRANSFORMASI BERJAYA RAKYAT SEJAHTERA..KITA SOKONG SEPENUHNYA 100%PAHLAWAN BARISAN NASIONAL DEMI AGAMA,BANGSA DAN NEGARA.AMIN.

    ReplyDelete
  8. Alang-alang penting undi parti berbanding calon, aku cadangkan letak je dia ni,

    http://www.youtube.com/watch?v=NZngYDDDfW4

    Senang cerita.

    ReplyDelete
  9. lu tw mne nk lingkup....khalid gereja 2 akan lingkup...sokong org murtad....tw la nanti...

    ReplyDelete
  10. Senarai Calon Barisan Nasional Seluruh Negara (Kemaskini):

    http://notakanan.blogspot.com/2013/04/senarai-calon-barisan-nasional-kerusi.html

    ReplyDelete
  11. Aku pengund N32 seri setia...calon ini naik kerana tikam belakang...aku pengundi akan boikot calon ini...mmg politik kotor...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun pengumdi situ. patutnya nama dato halim samad di calonkan sbb dia mmg buat kerja dan selalu turun padang. dia dh banyak bantu pulihkan imej bn seri setia dan amat disenangi penduduk sekitar. tiba2 nama calon yg aku tak kenal lansung dan rupanya adik pada tengku adnan tengku mansor. apa ni najib . ada unsur kroni pulak. aku pun takkan bantu kempen dn tak kan kluar mengundi. khabarnya ramai lagi pengundi dun seri setia dan PDM yang akan boikot. najib tak serik ke..

      Delete
  12. Pecah berita. Peperangan sudah bermula. MCA wangsa maju akan memboikot kempen BN sepanjang pru ini. Susulan nama yg d ajukan oleh akar umbi tdk d senaraikan. La.......la..la.la.la.

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum

    Blog tuan telah saya pautkan dan harap tuan dapat paut blog saya iaitu

    http://www.bntube.tk

    Sama berkempen utk kejayaan besar Bn pada PRU13

    Sekian, terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. takmau la..blog picisan je

      Delete
  14. ruginya rais yatim tak bertanding. Kerjanya sangat cemerlang.
    Zul nordin?? YESSS !! Hentam dia habis2 Zul.
    Selamat berjaya.

    ReplyDelete
  15. "Muka kami engkau ludah, hasil kami engkau rompak,

    Kebajikan kami engkau persetankan, tahi dan lumpur engkau palitkan.

    Undi kami bukan lagi untuk Barisan...

    Isu penemuan minyak di blok PM307-Bertam mungkin telah tenggelam dek vidéo-video hebat yang tersiar hasil kepakaran manusia yang mensyukuri kelebihan yang dikurniakan kepada diri mereka.

    Namun lidah benar bangkitkan kembali isu Bertam kerana ini salah satu kayu pengukur terhadap kepimpinan Barisan Nasional (BN). Inilah penghargaan serta anugerah yang BN telah kurniakan terhadap Terengganu.

    Rakyat Terengganu Ibarat Nyamuk.

    Bagi PEMANGKU jawatan Perdana Menteri Malaysia sekarang, suara rakyat Terengganu ibarat bunyi bingit nyamuk yang mendatang.

    Meskipun desakan demi desakan, tuntutan demi tuntutan dibuat bagi mengembalikan HAK rakyat Terengganu, namun segalanya seperti usaha mencurah air ke daun keladi. Keegoan, kezaliman serta kerakusan pemimpin mengaburi keadilan.

    Murahnya maruah rakyat Terengganu apabila hasil negeri kurniaan Tuhan terhadap bumi Terengganu, dirampas sementah-mentahnya. Namun mereka lupa pada sejarah. Jatuhnya kerajaan Namrud adalah kerana nyamuk.

    Bertam-Bukti Kerajaan BN Terengganu gagal membela hak Terengganu.

    Sungguhpun Menteri Besar Terengganu pada awalnya lantang bersuara namun kedegilan Kerajaan Pusat mengatasi kuasa kerajaan negeri.

    Kes Bertam membuktikan kerajaan BN Terengganu gagal membela nasib rakyat Terengganu dan hanyalah Boneka UMNO kerana pada akhirnya, kepimpinan BN Terengganu perlu akur dan tunduk terhadap ''Raja dan Permaisuri'' yang memerintah.

    Kami sebagai rakyat Terengganu terasa dipinggirkan, dipermainkan serta dihina dengan jijiknya oleh pemimpin negara serta kerajaan Barisan Nasional. Terima kasih Najib kerana membogelkan maruah kami!

    Pembangunan Terengganu bukti ketelusan BN?

    Sejarah Terengganu menyaksikan Pas dan BN pernah memerintah di negeri ini, namun pemerintahan kerajaan Pas hanyalah bertahan selama 5 Tahun.

    Selama pemerintahan kerajaan Barisan Nasional, dimanakah pembangunan yang disumbangkan selaku negeri pengeluar minyak? Jutaan ringgit dibazirkan untuk penganjuran pesta Monsoon Cup.

    Benarkan Monsoon Cup itu menyumbang kepada pembangunan negeri?

    Atau sekadar menjadi syarat untuk mengenyangkan perut kroni-kroni untuk projek yang berkaitan?

    Apakah yang rakyat Terengganu nikmati sepanjang pemerintahan BN? Hanya tahi dan lumpur. Yang besar temboloknya bukanlah rakyat, tetapi rumah pemimpin-pemimpin serta kereta mereka yang semakin besar saiznya saban tahun.

    Ya, pembangunan itu ada tapi pada Stadium yang runtuh dan masih gagal dibangunkan sehingga ke hari ini. Oh ya, terima kasih kerajaan BN. Tanpa kerajaan BN, kami tidak akan mempunyai Zoo!!

    PRU-13, kami akan hukum kerajaan BN.

    Kepada kerajaan BN, kami rakyat Terengganu, kami sapu lendir yang diludahkan ke muka kami. Kami angkat tangan kelangit sebagai rakyat yang dizalimi.

    Jangan mimpi untuk menjejak kaki ke negeri kami sebagai pemerintah. Negeri kami bukan lagi untuk dizalimi..

    Kuasa rakyat kuasa keramat. Kami akan bangkit menentang menuntut hak. Undi kami bukan untuk BN. Kepada rakyat Terengganu, kembalikan maruah yang dihina.

    Sedarlah bahawa selama ini, peluh rakyat Terengganu hanyalah untuk membajai kekayaan BN dan kroninya yang kini lena kekenyangan.."

    ReplyDelete

  16. Sy pengundi Shah Alam....sy undi Dato Zulkifli Nordin..

    Sy tolak Al juburi dan PAS parti spender

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab ahli umno semua tak pakai spender, kami makan rumput dan tinggal di kondo

      Delete
    2. Aik anus 2:38 pm.sentap ker?spenda pojaan hati ko 1 malaysia da tngok?hahaha...

      Delete
  17. Bhai yg penting pru 13 mmbawa kejayaan pada umno

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!