POLITIK JALANAN YANG TIADA KESUDAHAN! UNTUK SIAPA? ANWAR? STOPA? MERAIKAN ZINA? EPISODE 6

16 Responses to "POLITIK JALANAN YANG TIADA KESUDAHAN! UNTUK SIAPA? ANWAR? STOPA? MERAIKAN ZINA? EPISODE 6"

  1. Lawak.....inilah cara puak bingai nie meraikan peliwat..penzina...lgbt dan pelacur agama....?????

    ReplyDelete
  2. Aku paling tak boleh terima
    bersih 3 memang celaka

    ReplyDelete
  3. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Portal Haramjadah untuk menghancurkan Agama, Bangsa dan Negara!!

      Portal Anak Haram mcm ko!!

      Delete
  4. Kerana gelagat peliwat tua tu dan balacinya....pr dijangka kalah teruk......!!!!!!
    Syukur tdm dan umno menendang peliwat nie kluar dari umno/bn.....syukur alhamdulillah....
    Klu tak...beginilah rupanya bn sekarang seandainya peliwat tu msh dlm umno...Samalah nasib pr sekarang yg menanti retak dan rebah...angkara peliwat tua....!!!!!
    Syukur2 dia ditendang kluar.....

    Ini kalilah.....undi bn wo.....

    ReplyDelete
  5. diaorang sedap-sedap berjimak,
    yang mereka berdemonstrasi dijalanan tu dapat ape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol tu Bro!!

      Suroh pendemo tu dok rumah tonton Video Lucah Anwar/ChinaDoll dan Stopa Ali Spender Putih Besar/ Cewek Indon lagi baik!!

      Wahkahkahkahkah..............

      Delete
    2. Bab itu yg lucu...semudah itu macai2 pr meneguk kencing nuar..n.ajis dan lim babi...
      Bersusah-payah merusuh para macai2...yg seronok memantat di belakang para pemimpin pr.....

      Ko yg melancap depan pc pun ikut sekali hari tu....jgn buat tak tahu pulak.....pr oh pr....hahahahaaaa

      Ini kali lah....aku undi bn wo


      Delete
  6. Dari Penang ke Johor Baharu hingga ke Kota Kinabalu,bandar bandar besar ramai Cina akan dikuasai oleh DAP dan PKR,pekan pekan kecil akan dikuasai PKR,kampung dan Taman perumahan akan dikuasai PAS dlm PRU 13..BN akan menguasai apa..Sudah semestinya menguasai kekalahan sebagaj pembaangKaang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini kali lah.....
      Salah...
      Lain kali lah wei!!!!!!

      Ubah....ubah pemimpin korang dulu....
      Kasi cermin muka dgn mrk....ada rupa wakil rakyat ker atau wakil syaitan....hahahahaaaaaahaaaa!!!!!

      Delete
  7. Kalau SpR sekongkol tipu undi sama BN,rakyat akan kasi Unta Springggg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa tabik spring klu mrk berani.....

      Delete
  8. Tidak kurang 2ribu orang langau langau berbayar Cyber BN akan berterbangan merempit di laman laman web utk menangkis dan berlumba hujah,carut dan maki hamun sepanjang PRU 13.Demikian menurut laporan jentera Cyber UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makin kurang cybertrooper pr dlm internet krn tiada pelabur....pelabur kecewa asyik kalah jer para pencacainya...
      Selebihnya melancap depan pc.....
      Cybertrooper bn berperang demi kedaulatan negara dgn hati yg ikhlas tanpa mgharap upah.....
      Ya....demi menyaksikan peliwat..penzina..perasuah dan pelacur agama tersungkur menyembah bumi....
      Allahuakbar.....!!!!!!

      Delete
  9. Demonstrasi Bersih jalanan PR adalah yg paling bagus di dunia, sedikit salahfaham dgn polis dan cedera ringan pesakit luar itu biasalah.Pergi tengok negara lain bukan demonstrasi lg namanya tetapi DEMON-SPRING,Perang Saudara,berpuluh ribu rakyat maut.Di sini namanya Cipan Spring sebab tunjukperasaan sangat lembut dan polis dgn senang hati belanja makan minum kpd para peserta..ada pahamkah Salim..

    ReplyDelete
  10. Jika Demonstrasi Bersih PR paling baik dan bagus, elok sangat diadakan acapkali... mohon pihak polis menempah kereta polis yang diperbuat daripada kertas (boleh ditempah pada pembuat objek daripada pembekal aksesori orang mati). Untuk diterajang oleh pendemo... hah aha

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!