PARLIMEN DAH BUBAR! PERAK, SELANGOR MELAKA PETANG NI, YANG LAIN?

PM telah pun umumkan Parlimen bubar sebentar tadi, aku dikhabarkan Perak akan dibubar jam 5 petang ini. Selangor pun hari ini. Melaka juga tidak ketinggalan. So D Day is here...masa untuk selamatkan negara dari anasir KUNYIT!

Blog ini akan update dengan lebih kerap lagi selepas ini sempenan PRU yang bakal berlangsung..so stay tune..

58 Responses to "PARLIMEN DAH BUBAR! PERAK, SELANGOR MELAKA PETANG NI, YANG LAIN?"

  1. Saya kecewa kerana Papagomo tidak menyiarkan Anwar meliwat dubur mahasiswa. Saya mahu videonya biar nampak jelas, nampak muka sekali dan nampak zakarnya keluar masuk dalam dubur mahasiswa tersebut. Biar benar2 terang HD. Ini untuk memberi keyakinan kepada rakyat yang Anwar memang gay.

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya juga kecewa Nana nurgaya tidak tampil mengaku duburnya turut diliwat Anwar Ibrahim..kalau tak anwar pasti tersungkur jatuh.

      Delete
    2. Ha dah terdesak sangat penyokong penjubur ni, nak pakai identiti aku pun agak agakla, jangn jadi bongok tak bertempat, bodoh berganda ganda, bangang terlebih lebih, tengok komen ko pun orang dah boleh tahu ko menyamar, aku kan penyokong kuat kerajaan, Umno/Bn, Dato seri najib, jadi jangn harap aku akan mengeluarakan komen negatif untuk parti aku mahupun sesiapa yang berjuang sealiran dengan aku, kalau ko bebal sakit hati lagi aku syok!!ada paham nyet???

      P/s: awas SI PENYAMAR mereng sudah masuk!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    3. oitttttttttt...sapa menyamar jadi Nana nurgaya ni...kan makcik ni sudah marah...

      abislah.................

      Delete
    4. 2:45,2:51,
      Sendiri post komen, sendiri reply ka??hehe sikit pun aku tak heran dengan komen korang, komen puak dah bengkak hati nak kalah memang macam ni. Tau cari jalan menyamar dan menghentam, fakta idea haram, semua layak jilat najis penjubor ja lah!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    5. janganlah marah makcik, bukan akulah..tak caya cek la IP...kalau reti la


      hehehehehe..

      Delete
    6. rakyat terlebih yakin dah cai yang si penjubor tu memang bewak gay!!!jangn dipikul lama lama bewak gay tu, nant korang penat cai, humban dalam loji taik ja cai!!!

      Delete
    7. Bersatu Kita Bersatu
      Dengan Setia Berganding Bahu

      Tipu terus menipu
      Kita tipu Melayu

      Bersama Kita Bersama
      Mendukung Hasrat Semua

      Berjasa pada kroni
      anak dan juga bini

      Lambang Kita Yang Rebah
      Dipandang keji dan haprak

      "Bersatu, Bersetia, Berkhianat
      Cogan Katanya

      UMNO terus lara
      rompak rakyat Malaysia

      Delete
    8. Ye ke, lagi marah lagi suka!!!marah la lagi, he he, lagi korang menyamar lagi syok!!!menyamarlah lagi,ha ha lagi korang merapu lagi sernok!! Merapulah lagi, huhu, apa pun korang buat tak bagi kesan pun, aku tetap sokong Umno/Bn, yang mana tak bleh terima tue, ada aku peduli!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    9. haaa, macam tu la makcik...jangan marah2, nanti cepat tua,

      lagu di atas saya tujukan khas untuk makcik nana nurgaya..

      eh, boleh ke tuju lagu ni???? heheheheheh

      Delete
    10. Moyang 3:20pm
      Lagu ni untuk ko!! Hehe, hafal tau!! Tak hafal nant takot kena sondol pulak!!!

      Goyang goyang,goyang bang nuar goyang!
      Goyang goyang,goyang bang nuar goyang!
      Goyang goyang,goyang bang nuar goyang!

      Ulang brapa kali pun tak pa, ikut suka hati ye!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    11. makcik Nana nurgaya, jangan la buang tebiat..

      nak bergoyang tunggu la malam jumaat,,,makcik ni kan dah tua..urat pon dah berlipat, kulit pon patut dah kena seterika..

      kalau muda2 boleh la nak bergoyang hari2 sampai patah katil pon takpe..

      buat style orang tua2 sudah la..sekali cukup la, reput tulang laki makcik nanti..

      ,,,hahahahaha

      Delete
    12. Moyang 3:43,
      Rahsia bini sendiri jangan didedahkan pada umum, kesian nanti malu pulak bini tu nak menghadap cermin, biaq p la dia dah keropot pun, terima dengan hati terbuka, nanti bg dia makan pmc, baru mantop k, kalau dia cepat penat bagi pamoga, baru moyang boleh goyang pagi petang siang malam, dah p ajak tok nek goyang,dah ckup time!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    13. hahahaha..makcik nana nurgaya sudah marah...makcik nana nurgaya sudah marah...

      kompem lama dah tak orgasme ni.takleh la join parti United Malays National Orgasme macam ni..wakakaka

      Delete
    14. Mentaliti pencacai pakatan suka menyamar. Dari ketua sampai macai sama jer. Kali buat fitnah! Tahap pemikiran low class! Sampai bila pun saya akan tetap menyokong UMNO/BN? Sedar-sedarlah ketua korang Anwar tu tidak bermoral. Saya berulangkali menonton videonya dengan cinadoll tu. Menganalisis teknik atas katil mereka, memang sah Anwar. Malah saya zoom in zakarnya dan menghabiskan masa 3 jam memerhati dan menurut google, zakar seperti itu mempunyai tanda-tanda sakit belakang. Memang sah Anwar.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    15. hahahaha...3 jam dok perati zakar anwar,menganalisis teknik atas katil ? wowwwwwwwww...hebat makcik nana nurgaya

      kompem sudah lama tak orgasme ni..maka dengan itu anda dipecat serta merta dari parti United Malays National Orgasme (UMNO)

      Delete
    16. Anon 4:15pm
      ko ni bodoh kan! apa salahnya memerhati dan menganalisis zakar Anwar untuk mencari kebenaran? Akhirnya memang kebenaran terbukti apabila ciri2 zakar tersebut memang mempunyai sakit tulang belakang.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    17. hahahahaha...hebat la makcik nana nurgaya, tengok zakar dlm video je dah boleh tau orang tu mempunyai sakit tulang belakang.


      maka dengan ini, saya mengisytiharkan bahawa Makcik Nana Nurgaya dianugerahkan gelaran Pakar Zakar Negara..syabas

      Delete
    18. 4:13,
      Kau ke monyet penyamar!! Ish ish kecik betol ye si kote bengkok sampai nak kena zoom, he he tanpa sedar pencacai sendiri mengaibkan pemimpin kebanggaan mereka, dan jelas mengakui video bersama china doll memang nuar, walaupun nuar penat menafi, tapi pencacai tetap mengiakan! Kesian dari ketua sampai pencacai semua jenis tikam belakang!!ha ha ha!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    19. 4:20,
      Terbaik, lagi satu pengesahan dari pencacai anuar sendiri! Ha ha ha!!bodoh nye!! Bodoh piang la nyet penyamar ni!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    20. Anon 4:13 PM
      berapa juta Anwar bagi kat ko untuk menyamar? memang sah otak pencacai Anwar ni sudah mereng! Takder pekdahnya ko menyamar, sebab saya tak rugi pun. Sekarang sedang membandingkan punggung Anwar dalam video china doll dengan pic dalam raja goyang. memang sah Anwar!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    21. Hai sapa pun ko anon yang menyamar jadi aku, dan apa pun niat ko, aku tak kisah pun, sekurang kurang nya aku terhibur sampai tergelak besar baca posting ko, teruskan usaha murni ko tue, he he nak sambung gelak baca komen budak budak beringus di tangan menggengam lolipop!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    22. makcik nana nurgaya, tu orang lain la..

      kan lain gaya bahasa tu, makcik nana nurgaya..

      kata pakar bab analisis, rupanya pakar bab zakar je..sesuai l gelaran saya bagi pada makcik nana nurgaya..

      Anda ada masalah zakar? saya boleh membantu..
      Makcik Nana Nurgaya, Pakar Zakar Negara.

      hahahaha

      Delete
    23. 4:30,
      Sudah sudah la buat lawak, orang kata kalau kita tengok muka orang tu nak tergelak. Maknanya dia lawak, tak pyah tggu dia cakap, kalau bercakap makin lawak jadinya, tapi ko ni muka pun aku tak tengok, sora pun tak dengar, cuma posting kat blog ja dah jadi lawak, lawak ilmiah ok la, jangan lawak bangang, nant takot jadi bengong!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    24. Saya sudah membandingkan saiz punggung dalam video china doll dan pic raja goyang. Mungkin mengambil masa memerhati punggung2 tersebut mencari persamaan untuk membuktikan mereka adalah orang yang sama, iaitu Anwar. Sesekali melihat zoom in zakar Anwar dibandingkan dengan beberapa pic zakar pelbagai saiz & warna dari google.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      P'S: berhati2 dengan si PENYAMAR.

      Delete
    25. hahahaha..

      takpe la Makcik Nana Nurgaya,,,teruskan usaha anda mencari orgasme..

      kalau tak, tak boleh join parti United Malays National Orgasme (UMNO)

      Delete
    26. 4:40&4:40,
      Posting dan reply, waktu yang sama, jarakkan sikit jangan bagi kantoi!!!he he!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    27. Makcik Nana Nurgaya, 4:40 yg pertama tu bukan makcik ke?

      yg kedua tu mmg saya...jgn la nak guna modal sama ok..balik2 nak tuduh orang menyamar..orang lain mungkin..

      saya tak mau la menyamar jadi orang yg tak pernah orgasme ni.sori

      Delete
    28. Ee gelabah knpa???terasa ka?? Sapa makan cili, dia la terasa!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    29. tolak UBN................

      Delete
  2. BEKAS Perdana Menteri, Najib Tun Razak yang baru sahaja membubarkan parlimen sebentar tadi membayangkan akan berlaku peralihan kuasa selepas Pilihanraya Umum ke 13.

    Beliau melalui akaun twitter peribadinya menulis:

    "Jika berlaku peralihan kuasa ia perlu berlangsung secara aman & tertib. Inilah iltizam kita menjunjung prinsip demokrasi"

    Read more: http://milosuam.blogspot.com/2013/04/najib-razak-bayangkan-akan-berlaku.html#ixzz2PNdaO0tO

    ReplyDelete
  3. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    ReplyDelete
  4. Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini memberi jaminan bahawa sebarang peralihan kuasa selepas pilihan raya umum ke-13, jika ada, akan berlangsung dengan aman.

    Bercakap ketika mengumumkan pembubaran Parlimen hari ini, Najib menegaskan, kerajaan sedia ada sentiasa menjunjung prinsip demokrasi, tekad tranformasi politik yang dilaungkan serta komitmen dalam menghormati suara rakyat.

    "Saya ingin jamin, kerajaan sedia ada akan meneruskan tugas sesuai dengan undang-undang sehingga selesai pilihan raya.

    "Saya juga ingin menyeru, jika berlaku sebarang peralihan kuasa, ia akan berlangsung secara aman dan terbit. Ini iltizam kita untuk menjunjung prinsip demokrasi," katanya.

    Kita tunggu, Najib pasti akan jadi Ketua Pembangkang yang hebat di parlimen..

    ReplyDelete
  5. Mungkin macai2 yang tidak menyedari akan gelabahnya Najib ketika mengumumkan pembubaran Parlimen hari ini, tahun yang disebutnya ialah 2012 bukannya 2013..

    Mungkin Najib telah membaca dan menghafal skrip yang disediakan dari tahun lepas lagi oleh itu dia kata.. "memohon supaya Parlimen ke 12 dibubarkan pada ini ini 03 April 2012'...

    Rilek la Najib... jangan bagi macai tahu yang hang sendiri sudah gelabah.. nanti macai susah hati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HA..HA..HA.. BUAT LAWAK BODOH LAH KAU NI. BERJUTA ORG SOKONG BN TAU CUMA ALJUB DAN POK NICK DAN PENCACAI YG SUKA CERITA YG SONGSANG. KAU PUN TERTIPU. MALUNYA.

      Delete
  6. Inilah masanya kita menguburkan UMNO harbi yg banyak merompak wang rakyat Malaysia...inilah masanya.Ayuh undi PR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesiannya kau ni anon. Bn rompak harta mak bapak kau ke. Dia rompak bini kau ke. ATAU KAU MAIN DENGAR2 DARI ORG PAS PR YG SUKA MEMFITNAH. TOLONGLAH jgn jadi pak pandir. ALLAH bagi akal gunakan lah. Negara aman sejahtera kaya raya apa nak lagi. Tu tgl negara arab yg kaya tapi rakyat menderita sebab pembesar negaranya tidak pandai mengendalikam negaranya. Jadi huru hara. Berbeza dgn Malaysia. ITU PUN TAK BOLIH NAK NILAI KE.

      Delete
  7. macai2 PKR ni suka mendahului Allah dalam apa jua.... korang kalau dah bankrap idea, dah tak ada isu yg nak dimodalkan, baik korang angkat tasbih dan diam. Merompak wang rakyat?? bagi buktilah... scorpene tuduhan palsu, altantuya tuduhan palsu...yg jelas nyata brader anwar ngan kiram napa senyap? yg jelas nyata terkam terkam u and i kenapa senyap? yg nyata2 kem presiden vs kem azmin vs etc etc kenapa senyap? webcam lancap yg terang kenapa senyap? pertelingkahan pakatan di johor kenapa senyap? nyata anwar takut nak bertanding kat permatang pauh napa senyap? korang senyap pasal tatau atau korang nak berdalih lagi? jangan jadi bodoh macai, dong zong dah sibuk nak rampas hak melayu, korang masih nak kuburkan umno yg memperjuangkan melayu dari dulu... sudah2lah sokong peliwat tegar tu.... cucu korang akan maki kubur korang kalau apa yg terjadi di singapura, berlaku di sini...

    Bangsamerdeka1511

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha mcai sudah marah, dia sudah marah...

      K.O umno, pengkhianat orang melayu

      Delete
    2. dey pakcik, sape punya angkara singapura terlepas buka sebab macai umno..

      penang pon dah jadi mcm singapura, melayu merempat,,sape pegang penang puluh tahun sebelum tumbang di tangan PR?

      sudah la pakcik..pegi jaga cucu tu

      Delete
  8. Anon 3.06
    Ko ckp UMNO cilok duit rakyat, ko ada bukti? Kalu ada pon yg ko ssh hati sgt knp? Diaorg zalim smpi ko xdpt mkn n beribadat? Ke ko nk kumpul duit bnyk2 utk bwk masuk kubur utk rasuah malaikat?
    Duit, harta benda blh d ganti n dicari..tp kalu da smpi gadaikn kalimah Allah, smpi rosakkn moral, jatuhkn institusi raja2 dan agama tu mcm mn plak?
    Biar hidup xsusah mn, aslkn x tergadai agama, lg pon kalu nk kaya sgt..tu namanye kn berusaha n yakin pd Allah...bkn mcm korang yg yakin hnya pd Mr Terkam n nik ajis
    Ko da lupa yg hidup dlm dunia pon sementara je n dunia ni ialah neraka pd org2 mukmin, hnya sbb politik korg sanggup gadaikn suma? Xpelah...kt org x kebulur pon dgn ketua korang, ada pon xpe..xde pon lg xpe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aii tukar nama sudah??

      hahahaha mcai sudah marah, dia sudah marah...

      bukti sudah banyak, lu cari la sendili...dlm tenet pon ada..pemalas

      K.O umno, pengkhianat orang melayu

      Delete
    2. Maap ye bro
      Gelaran MACAI tu khs utk korg je
      Mempercayai Ape saje Cakap Anuar Ibrahim = MACAI
      ;)

      Ko lbh prcaya internet drpd Allah? Bt la solat tahjud, hajat n istikarah brader..baru la di namakan Islam
      ;)

      Lastly, golongan MACAI ni xkn terpisah dgn maki hamun..hati busuk, mulut pon busuk...nak doublemint gump ke bro?

      Delete
    3. hahaha..

      pandai je macai ni buat singkatan sendiri..


      sejak bila ahli umno percaya Allah?????

      ahli umno hari2 dok ratib liwat2, pegi mana, liwat, seks....lu lg takmau ngaku??

      podehhhhhhhhhhhhh................

      hahaha ..

      ok ni lak maksud UMNO....United Meleis No Otak

      Delete
    4. PAS n PKR pon caya Allah gak ker?
      Hmmm..korangkn bnyk sgt Allah, Allah kristian, Allah budha, Allah hindu
      Xpening ke korang bnyk sgt Allah MACAI??

      Jahat2 UMNO pon xde la smpi gadai agama n maruah bangsa

      Korang bl tnjk liwat, toceng pon da nk gelabah..istigfar bnyk2 ye MACAI
      ;D

      Delete
    5. Stakat meratib liwat lu nak kecoh ke brader, yang meliwat, menyondol, salam raba butoh, balun sama jenis, tibai bini orang lu tak nak cakap ka??terang la ckit!

      Monyet pkr makin bodoh!

      Delete
    6. hahaha..UMNO....United Meleis No Otak

      Delete
    7. Aik MACAI?? Copy paste je?
      Ape classss...
      U ulang i samannn
      ;D
      No otak? Haha..ape2 la MACAIIII...
      Drpd no religion n no dignity
      ;)
      P/s: u kije x esok?

      Delete
  9. Dan kamu AnonymousApril 3, 2013 at 2:52 PM akan terus mengharap dan mengharap dan mengharap.....akan DS Najib menjadi Ketua Pembangkang dan anuar beraim jadi pee 'emm..... aku rasa kau kena tunggu kucing bertanduk dan pabila bulan menjadi biru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bulan tak mungkin jadi biru la, tapi ramai pemimpin umno munkin jadi biru lepas kalah besar..bibir pink najib pon boleh biru..hahahaha

      Delete
  10. Apa jadi pada Suruhanjaya SBPA Tun Zaki?
    Apa jadi pada suruhanjaya ini ya? Kata Sidik Hasan, Kerajaan akan umumkan penambahbaikan SBPA pada 31 Disember 2012. Tapi kini dah hampir dua minggu, tiada apa-apa pengumuman penambahbaikan langsung. Masih berjalankah Suruhanjaya ini?

    Ahli Suruhanjaya ni semua dibayar elaun yang mahal-mahal. Ada pulak duit ya? Nak tambah gaji dulu cakap tak ada duit. Alasannya sebab kkumpulan sokongan ramai, tak boleh naik gaji banyak-banyak. Tapi JUSA tak ramai, boleh naik banyak-banyak.

    Sampai kita tidak sedar, elaun JUSA ada dinaikkan (dikatakan 'diselaraskan') secara senyap sewaktu Sidik Hasan jadi KSN dan Ismail Adam jadi KPPA. Tak percaya? Carilah pekeliling tu.

    Tak jumpa? Kita orang bawahan mana boleh jumpa...

    Penjawat Awam yang gajinya langgar dinding, tahniah lah kerana kekal melekat pada dinding yang sama. kalau SBPA dulu, dah dapat kenaikan tahunan tapi sekarang?

    Mana CUEPACS? Mana Ismail Adam? Semuanya diam membisu jaga periuk nasi sendiri.

    Penjawat Awam semua telah ditipu sekali lagi.......


    P/s: Suruhanjaya yang buang duit rakyat sahaja. Habuk pun tarak..


    Nico

    ReplyDelete
  11. Disamping gelabah hingga tersasul menyebut tarikh pembubaran Parlimen yang berkuatkuasa hari ini, Bekas Perdana Menteri Malaysia yang merupakan Presiden UMNO telah membayangkan akan kekalahan yang akan UMNO/BN hadapi.

    Bekas Perdana Menteri Malaysia itu dalam pengumumannya telah menyebut tarikh pembubaran Parlimen ialah 03 April 2012 bukannya 03 April 2013..

    Dipercayai ianya akibat gelabah memikirkan nasibnya selepas Pilihanraya nanti kerana beliau telah membayangkan akan kehilangan kuasa yang akan UMNO/BN hadapi.

    Katanya "Saya juga ingin menyeru, jika berlaku sebarang peralihan kuasa, ia akan berlangsung secara aman dan tertib. Ini iltizam kita untuk menjunjung prinsip demokrasi,".

    Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini memberi jaminan bahawa sebarang peralihan kuasa selepas pilihan raya umum ke-13, jika ada, akan berlangsung dengan aman.

    Bercakap ketika mengumumkan pembubaran Parlimen hari ini, Najib menegaskan, kerajaan sedia ada sentiasa menjunjung prinsip demokrasi, tekad tranformasi politik yang dilaungkan serta komitmen dalam menghormati suara rakyat.

    "Saya ingin jamin, kerajaan sedia ada akan meneruskan tugas sesuai dengan undang-undang sehingga selesai pilihan raya.

    "Saya juga ingin menyeru, jika berlaku sebarang peralihan kuasa, ia akan berlangsung secara aman dan terbit. Ini iltizam kita untuk menjunjung prinsip demokrasi," katanya.

    Dalam pengumumannya selama 13 minit itu, perdana menteri merakamkan penghargaan kepada rakyat Malaysia kerana memberi kepercayaan kepada kerajaan BN untuk menerajui kepimpinan negara sejak lima tahun yang lepas.

    "Saya dan rakan-rakan amat menghargai dan menjunjung tinggi kepercayaan yang telah diberikan rakyat, kami telah dan memberikan yang terbaik demi untuk Malaysia dan warganya," katanya ~ Malaysiakini


    Jika Najib yang telah diberikan mandat sebagai Perdana Menteri Malaysia oleh Pak Lah yang menerima seluruh maklumat risikan baik dari PDRM atau Tentera serta pihak UMNO sendiri telah membayangkan akan peralihan kuasa itu... macai-macai UMNO diluar sana tunggu apa lagi??

    Berhentilah menyokong UMNO/BN itu.. dan jangan biarkan diri anda terus menjadi mangsa pembodohan pemimpin UMNO yang gila untuk kekal berkuasa...

    ReplyDelete
  12. 1969 melayu balik kg tanam jagung! hari ni babi yang sama berangan nak duduk seri satria... dan ada pulak melayu yang menyokongnya. melayu mudah lupa...

    ReplyDelete
  13. Tuan PK blog U teramatlah laku dan lebih meriah mengalahkan karnival sure heboh lebih jauh meninggalkan popularisme karnival BN satu Malaysia janji ditaburi,gula gula dihamburkan.

    ReplyDelete
  14. manifesto bukan janji. mana ada tipu maa...

    ReplyDelete
  15. Anonymous April 3, 2013 at 5:03 PM
    DS Najib salah sebut tarikh xpe..bkn masuk hukum agama pon
    sedangkn DAPig pon blh salah kira undi n taip kos buat terowong la teruk...
    nak2 lg bila ketua korang yg halalkan lgbt, gadai kalimah Allah n sokong israel tu lg la..
    tu blom bab ngutuk junjungan besar Rasulullah..

    ReplyDelete
  16. nama lagi bangkang dari longkang, semua bangkang asalkan bangkang... sampai hari ni bila kena batang hidung sendiri tu kerajaan dulu, ni kerajaan sebelum... bla bla bla

    ReplyDelete
  17. Apa jd ngan ladang rakyat ek macai?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!