PANAS WEI! POSTER-POSTER YANG AKAN BUATKAN PAKATAN JADI HARAMI!


109 Responses to "PANAS WEI! POSTER-POSTER YANG AKAN BUATKAN PAKATAN JADI HARAMI!"

  1. keluarga pemimpin2 politik pakatan juga memiliki pelaburan d luar pesisir. Ini telah didedahkan oleh Raja Nong Chik. hahahahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada lagi... syarikat yg baru berusia 2 hari telah mendapat kontrak jalan selama 7 tahun, yg dimiliki Pakatan di Pahang. hahahahahahahahahahahahahaha

      Delete
    2. Kenapa tun m hentikan penggunaan not 500 dan 1000??
      APA?? Ada orang bawak lari 13 bilion not
      itu keluar negara??? Omaigod!

      Delete
    3. Nuar n the gang la bawa itu note ke oversea. Tu yg di mati2 nk berkuasa balik

      Delete
    4. raja nong chik yg korup....... apakah melayu pangkah calun BN yg korup spt ni...?????????? dulu shahrizat lembu...... kantoi!

      Delete
    5. Kpd pengundi atas pagar..Undi anda utk anak dan cuci anda..gunakan dgn bijaksana.
      Baca..
      http://m.harakahdaily.net/index.php/headline/17999-zaid-jelaskan-kenapa-melayu-mesti-undi-pakatan

      Delete
    6. YA..... hari ni kita BEBAS untuk memilih warna perjuangan dan keyakinan...... tiada paksaan, ugutan, atau tipuan.....................
      pru13... undi ABCD=Asal Bukan Calun Dacing, pangkah PR!

      Delete
    7. Undi pr kena rantaikan dubur, kalau tidak ,koyak jubor. Sebab orang pr semua kaki jubor, rakyat akan jadi mangsa ,hari2 kena jubor. Kesian2. Elakkan lah sebelum kamu di talekan.

      Delete
    8. Bhai 01.11 raja nong chik korup??? Apa isu korup tu bhai,tlg jelaskn...

      Delete
    9. 12.37...jgn ckp OMG ...lebih beradap ckp la Oh my Allah menunjok keislaman anda..

      Delete
    10. Juragan..juragan..ambil info dari semua pihak..baru la kita lengkap utk menilai..sebabnya kedua pihak ada betul ada fitnah..

      Delete
    11. Bhai 07.17...sbb itu aku tnya apa isu korup tu? Tlg jelaskn.....bhai ada ke aku kata raja nong chik TAK SALAH....sbb itu aku bertanya sbb mnkin boleh menambhkn info...klu salah maka salah lah...sbb kita semua tak sempurna...

      Delete
    12. Bro HousePK....bagus juga katun2 tu. Bawa masuk yg jelas...

      Delete
  2. Apa kata UMNO jadi burung ABABIL :?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO tu Burung HANTU @ setan..... hehhehehehehehe.... mengapa?

      Delete
    2. Adus Anon 12.54pm.. Bukan ke Nik Ajis sanggup berkawan dengan Setan ... Wakawakawaka... So ape yg Lu meroyan... Ye ye.. Setan kawan Nik aziz..ye ye

      Delete
  3. Anwar Ibrahim yg juga pengerusi PETRONAS telah memberikan kontrak kpd Anaknya Nurul. hahahahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. KUASA ANAK BERANAK AKAN. PASTIKAN KEKAYAAN TIDAK MENGALIR KELUAR JIKA BERKUASA. MACAI KENA PANDAI NILAI. TAKKAN NAK JADI MACAI SAMPAI SUDAH.

      Delete
    2. FITNAH...bila anwar jd pengerusi petronas & bila nak dia jadi tokey minyak petrol macam anak mahathir, pemilik syrkt minyak PETRON & sykt Arak Sum Mugiel tu..

      Delete
    3. Semua orang tahu Anwar kaya raya... bukan sikit-sikit punya kaya.

      Delete
  4. Yeeha ... I like. Hehehe

    Mmg sesuai sekali. Burung punggok utk PAS, burung punai utk PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. burung gagak untuk UMNO sbb gagak makan bangkai hanya umno yg layak dan akan menjadi bankai selepas ini

      Delete
    2. Sapa yg suka lubang taik dia lah serupa
      sigagak yg pengotor.

      Delete
    3. setuju umno tu gagak hitam yg jahat lg kotor....

      Delete
    4. kami suka Hadi Awang yang dah kaya raya selepas jual kalimah Allah pada rakan-rakan Kafir. kawan-kawan kata sekitar RM50 juta je, cukup la untuk roll PRU13.

      hanya orang hebat sehebat Firaun-moden saja boleh jual kalimah Allah. kita semua mati-mati ingat kalimah Allah milik orang islam semua. Tup-tup dia sapu macam nenek dia beri ke dia.

      memang anak haram jadah!!!!!!!!

      Delete
  5. Seronok kan.. sendiri kutuk sendiri puji. Geng2 syok sendiri. Mcm babi dan anak2nya. Kutuk dan pujilah puas2. Hehe.. bye2 umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tak tahu apa pelaburan rm3.14bil
      di china...
      Pemimpin apa pelaburan begitu besar dia tak tahu.

      Delete
    2. Pemimpin yg bodoh

      Delete
    3. boleh ke ambil balik hakcipta kalimah ALLAH dari tangan kafir...?

      Delete
  6. BURUNG GAGAK sesuai utk BN
    krn mkn serba serbi termasuk bangkai..
    ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lah, gagak dgn pr sama suka benda
      kotor spt lubang taik.

      Delete
    2. Yeeha ... I like. Hehehe

      Burung gagak utk PR ...burong punggok utk PAS ... burung punai utk PKR

      Brader Anwar Bin Ibrahim mesti manyak suka sama burung ..hihihi

      Delete
    3. sudah sudah la cerita pasal burung tu. consider la sikit burung anwar kerja setengah mampos servis depan belakang. korang main2 pulak dgn burung. kesian burung anwar tu...

      Delete
  7. Bukan Puteri Umno tu tempat nikah mutaah dan nikah batin ke?

    Bukan aku yang cakap tapi boss mereka sendiri yang cakap.

    Penolong Setiausaha Puteri UMNO Bibi Sharliza Bt Mohd Khalid pula berkata – "Budaya politik seks harus di tangani dengan segera sebelum ianya menjadi lebih parah".

    Exco Puteri UMNO Datin Ismalina menasihatkan – “Mana-mana pemimpin UMNO agar tidak menjadikan gadis-gadis Puteri UMNO sebagai tempat untuk melampiaskan Nafsu serakah demi menawarkan sebarang penajaan ke atas sesuatu pertandingan atau jawatan kepada Puteri UMNO ke dalam Parti...”.

    Naib Ketua Puteri UMNO iaitu YB Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin mengingatkan – “Ahli-ahli Puteri agar tidak menjadikan "batang tubuh" mereka sebagai modal untuk mendapatkan mana-mana jawatan dalam Parti".

    -kisah puteri umno kantoi khalwat
    -kisah skandal puteri umno di kudat
    -kisah video porno puteri umno dengan bekas mb
    dan banyak lagi.
    -gambar2 aksi liar puteri umno sampai menunjukkan punggung sendiri di khalayak ramai.

    tu belum kisah dan kes-kes yang di sembunyikan lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ka puteri umno berperangai demikian.Kalau benar pecat dari keahlian....keluar dari umno..
      Tapi yg lebih teruk dan tak boleh lawan
      kelucahan ini ialah apabila isteri org
      sanggup menyerahkan p****nya kpd
      lelaki lain... Bini puak mana agaknya?

      Delete
    2. puak mana lagi kalau bukan puak

      Umno
      Menipu
      Nombot
      One

      Delete
    3. Bodoh12.36.
      Ustaz saidi tau...dia saksi yg menangkap..

      Delete
    4. penganut2 umno kaki maksiat & fitnah lucah....

      Delete
    5. Penganut2 pas kaki maksiat!

      Delete
    6. Bos aku peliwat tua....aku pelancap tegar!!!!!!
      Undilah kami semoga dpt masuk neraka!!!!

      Delete
    7. Masuk neraka ?? bukan ke masuk syurga nik ajis
      disebabkan nk masuk syurga n.ajis maka anwar sedang practice syurga dunia

      Delete

  8. Syarikat YP Maintenance Sdn Bhd mencipta sejarah apabila mendapat kelulusan kontrak untuk menyelenggara jalan negeri Pahang selama 7 tahun hanya selepas 2 hari ditubuhkan.

    Sebelum ini, Harakahdaily mendedahkan bahawa Majlis Mesyuarat Kerajaan negeri yang bersidang pada 6 Februari 2013 telah menganugerahkan kontrak berkenaan kepada YP Maintenance.

    Mengikut carian di Suruhanjaya Syarikat Malaysia, syarikat YP Maintenance didaftarkan pada 4 Februari 2013 dengan nombor pendaftaran 1033787.
    Ini bermakna syarikat itu dianugerah projek sebegitu besar pada usia 2 hari. Ini jelas satu salahguna kuasa dan cara merompak duit rakyat sinomim dengan budaya kerajaan Umno-BN yang diketahui umum.

    Menurut carian SSM, terdapat dua ahli lembaga pengarah syarikat iaitu Johari Harun (No KP: 700120-06-5739) yang beralamat di Janda Baik dan Syufina Yaakob (No KP 800912-02-5514) yang beralamat di Batu Caves. (SSM3.jpg)
    Tidak dapat dipastikan samada mereka mempunyai hubungan kekeluargaan dengan Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob.

    Kontrak 7 tahun itu diketahui umum dengan kemunculan sepucuk surat yang ditandatangani Pengarah Kerja Raya Negeri Pahang Datuk Ir Haji Rosman Haji Yahya bertarikh 27 Februari 2013. (lihat SSM4.jpg)



    Satu surat rasmi mendedahkan bahawa Majlis Mesyuarat Kerajaan negeri yang bersidang pada 6 Februari 2013 telah menganugerahkan satu kontrak penyelenggaraan jalan negeri Pahang kepada sebuah syarikat selama tujuh tahun.

    Dalam surat yang ditandatangani Pengarah Kerja Raya Negeri Pahang Datuk Ir Haji Rosman Haji Yahya, kontrak tersebut diberikan kepada Syarikat YP Maintenance Sdn Bhd bermula 1 April 2013.

    “Pembiayaannya adalah dari peruntukan Wang Amanah Penyenggaraan Jalan Negeri,” baca surat tersebut yang ditujukan kepada “Jurutera Daerah JKR Kuantan/ Temerloh / Jerantut / Pekan / Maran / Bentong / Rompin / Kuala Lipis / Cameron Highlands / Raub / Bera.”

    Ia telah menimbulkan persoalan kenapa ia dibuat untuk tempoh yang begitu panjang?

    Surat itu turut menyatakan bahawa jalan-jalan yang terlibat dalam kontrak ini ialah jalan-jalan negeri di bawah JKR seperti yang disenaraikan dalam Malaysia Road Record Information System (MARRIS) tetapi tidak termasuk jalan di dalam kategori yang lain.

    Surat itu turut mengarahkan sebarang rundingan yang belum dimuktamadkan dengan kontraktor lain perlu dibatalkan.

    “Oleh yang demikian, segala kerja-kerja undi dan sebut harga untuk kategori Jalan Raya Negeri Di Bawah JKR yang masih di peringkat tawaran dan masih belum disetuju terima kepada kontraktor hendaklah dibatalkan.

    "Walaubagaimanapun, kerja-kerja undi dan sebut harga yang telah disetujuterima oleh kontraktor boleh diteruskan sehingga siap,” tulis surat itu lagi.

    PAS Pahang ingin menuntut penjelasan Pengerusi BN Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob untuk tampil memberi penjelasan mengenai kontrak berkenaan.

    1. Mengapa Syarikat YP Maintenance dipilih? Apakah nasib bakal melanda kontraktor-kontraktor jalan Kelas F dan peluang kerja anak tempatan?

    2. Apakat butiran perjanjian antara kerajaan negeri dengan Syarikat YP Maintenance?

    3. Bagaimana perjanjian ini boleh menguntungkan warga Pahang? Apakah sebutharga YP Maintenance jauh lebih rendah berbanding kontraktor lain?

    4. Apakah YP Maintenance memenangi kontrak ini melalui tender terbuka?

    5. Berapa jumlah nilai kontrak 7 tahun tersebut? Mengapa 7 tahun dan bukan diperbaharui setiap tahun?

    6. Jika YP Maintenance tidak dapat melaksanakan tugas kontrak, apakah kerajaan negeri mempunyai kuasa untuk mendenda dan membatalkan kontrak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sykt kroni MB Pahang, Adnan Yakob yg dapat.... adnan suruh potong telinga dulu... jika Parlimen Bentong di menangi DAP.... aku tunggu janji ditepati nanti.... kihkih..

      Delete
    2. Cai....lu hebat tapi dungu...Laporkan dgn sprm...aku sokong penuh!!!!
      Jgn bacuuuul mcm bang non ko tu...takut dgn sumpah laknat!!!!

      Delete
    3. Mcm cerita limguano nie!!!!tawaran tanpa tender...tiba2 terowong lubang taik timbul...3billion tak tahu pulak!!!!

      Delete
    4. Bhai 02.13...aku sokong dgn lu punya saranan...setakat bg laporan dlm blog tak guna bhai...blm tntu owner baca blog utk jawap...klu lu dah ada bukti...apalagi bhai, terus repot kt polis,sprm pastu buat PC pergh boleh dpt undi tu...kita tngk siapa yg kena!!!

      Delete
    5. apa yang peduli sangat sapa dapat kontrak?... kalau achong ka, munusamy ka, anwar ka, hadi ka.... atau yang tulis tu antara yang tak berjaya ka. pujuk ke Lee Kuan Yu beri kontrak. Pujuk je obama beri kontrak....

      Delete
    6. Mcm mana nak lapor sprm takut nnt adnan kata sprm buat lawak plak mcm taib mahmud kata...ha ha ha bukankah org umno ahli sorga...mana boleh sentuh ahli sorga....dgr dgrnya umno dah ada tohan iaitu tohan harun kah kah kah..naseb baik kena cekup...yg heran bank negara cari tak jumpa....

      Delete
    7. Cai... itu 'company's vehicle'.. dimana penyalur dana samaada modal asset atau modal kerja dikeluarkan oleh pemegang saham yg ianya dibaca melalui sahamnya.

      Jgn tongong tapi bercakap mcm pandai.


      YarkkkKkkkk bau taik la

      Delete
    8. Cai... itu 'company's vehicle'.. dimana penyalur dana samaada modal asset atau modal kerja dikeluarkan oleh pemegang saham yg ianya dibaca melalui sahamnya.

      Jgn tongong tapi bercakap mcm pandai.


      YarkkkKkkkk bau taik la

      Delete
  9. Takat poster poster kerek dan cikai amenda panasnya kasi kuar yang power cikit video gempaq ke,tapi ingat yang tulin dan asli saje tau.

    ReplyDelete
  10. berita lagi gempar....anwar berahim menghadiah kan bininya cincin bernilai 24 juta dan juga permata bernila 100 juta.....

    saint miguel syakiat kepunyaan anaknya telah menyumbang 1 bilion utk proses pilihan raya kali ini.....juga dimaklumkan ketua pemuda pas tidak disenaraikan sebagai calun kerana scomi tidak menyumbang sesenpun kepada parti....

    tapi yg lebih gempaq dan akan menyumbat anwar kepenjara apabila seorang artis telah sudi untuk mendedahkan bahawa beliau pernah disondol oleh anwar di sebuah hotel di PD.........kan aku dah kata

    ReplyDelete
    Replies
    1. FITNAH AAK JANGAN TAK FITNAH!!!

      Delete
    2. Anak Mahathir miliki sykt San Miguel kilang arak terbesar diasia tenggara....

      Delete
    3. Sampai mabuk rakyat minum arak tersebut.....
      Masih jugak mrk pikul bewak gay yg cintakan lubang taik tu?!!!!!!!

      Delete
    4. Kwn aku melancap belakang bendera pgayr....mari sertai kelab melancap!!!!

      Delete
    5. semua orang tak kisah waktu Hadi jual kalimah Allah ke Kafir hanya untuk RM50 juta buat belanja PRU13....

      Delete
    6. Bhai AAK...aku selama ni sngka lu antara cai yg agak bijak...tp hmmm klu tngk pada isu yg lu lontarkn sejak akhir2 ini...hmm takda beza cai...

      Delete
    7. melancap belakang bendera apa klas bang
      nu belakon video belakang bendera umno lagi ada klas kah kah kah.
      juragan hang rindu kat aku ka....

      Delete
    8. Bhai lu kuat gak mencarut ya...hahaha AAK lu dgn LKLJ,MMU,LKBJ takda beza bhai...aku cuma hrp lu lbh selektif dlm lontarkn isu... Itu jew..

      Delete
    9. Ala juragan jgn marah...ha ha ha....syok juga dok menyakat ni....kah kah kah

      Delete
    10. Macai pas berzina dgn berlapik bendera pas lagi klass cai!!!

      Delete
  11. macamana pulak surat 18 muka surat dari seorang isteri menceritakan perangai suami buruk suaminya...kantoi lagi cita2 nak jadi PM putrajaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar tu memang teruk.... semua orang tahu. Karpal pun tau.

      Delete
    2. Memang tun det melayu mudàh lupa lepas 15 tahun bàru dia teringat azizah bg surat cintaha ha ha.....buat amal ibadat dah la tun yg lepaih usah d kenang takut nnt dosa lama berulang ha ha ha

      Delete
    3. Tun DEt memang hebat...tidak sanggup menjatuhkan maruah Anuar selama 15 tahun ini...tetapi apa yang telah anuar buat pada beliau...sesungguhnya Tun DET adalah Peminpin Melayu Islam yang sebenar..berbanding Nicky Ajis dan Hafdi Besi....

      TUN Teruskan Perjuangan mu. Kami Tak Kesah Dengan PR dah, sebab mereka bakal fditalkinlan Tak lama lagi.... Amiiiin.

      Delete
  12. POLITIK BARU: DEMOKRATIK, MERDEKA RAKYAT, KUASA RAKYAT!

    Dari 3 April 2013 sehingga hari mengundi........ ini adalah tempoh sebenar rakyat berhak berhujjah untuk PRU yang akan menentukan corak kepimpinan & politik negara untuk 5 tahun akan datang!

    Umno/BN JANGAN BERSIKAP AUTHORITARIAN & AUTOKRATIK .. berikan hak mereka bersuara, berdemokrasi yang adil dan hak kebebasan rakyat menilai dan memilih kepimpinan negara yang terbaik!

    UBN PERLU HORMATI KUASA RAKYAT: hari ini adalah HAK RAKYAT BERTINDAK TANPA DIUGUT ATAU DITIPU!

    BUDAYA POLITIK UGUT, RASUAH, TIPUAN, SAMSENG & GANAS Ala Feudal Monarki Jahiliyyah HENDAKLAH DILENYAPKAN DI ERA MALAYSIA DEMOKRATIK MODEN!

    Jentera pentadbiran awam & institusi negara hendaklah berkecuali, NEUTRALITI dari memihak kpd parti2 tertentu, khususnya UMNO/BN! Jangan ulangi amalan 56 tahun yg lepas.... mereka diperalatkan secara terang-terangan untuk mencabuli hak awam dan diskriminasi antara rakyat ..... penyelewengan dan salahguna kuasa berleluasa seperti RTM, SPR, PDRM, JPN, dll ....................

    PROSES PEMILIHAN PEMIMPIN WAJIB MELALUI PROSES PERUNDANGAN YANG PROFESIONAL, BETUL, TELUS,DAN ADIL!

    PRU13 adalah KUASA RAKYAT memencorak POLITIK BARU untuk perkukuhkan falsafah negara: RAJA BERPERLEMBAGAAN & DEMOKRASI BERPARLIMEN!

    UMNO/BN JANGAN MEMAKSA RAKYAT HIDUP DIBAWAH KUASA MONOPOLI POLITIK OLEH "DINASTI KELOMPOK TERTENTU" SAJA ......... MERDEKA RAKYAT! - minda merdeka, jiwa merdeka, hak yang saksama!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA...mari kita berdiri teguh dan terus sokong peliwat tua yg tak tobat2 tak insaf2!!!!!

      Delete
    2. Pembangkang nak jadikan Malaysia macam mana?.... singapore?, Thailand?, Filipina?

      kita semua ingat Malaysia dah eluk sangat. kalau tak eluk Anwar anak haram jadah dah lama lari!!!

      Delete
    3. Bhai... Apa masalah dgn sistem demokrasi yg ada skrg ni...berapa ramai yg jd mangsa demokrasi...adakh kita lbh teruk dari mana2 negara di asia...bhai lu nk salahkn kerajaan sbb RAKYAT pilih bn sebagai kerajaan...bhai boleh lu citer pengalaman pahit lu dgn pru sblm ni...itu pun klu lu prnh mngund lh.... Kemon bhai menulis brdasarkn pengalaman dgn imaginasi berbeza...!!!

      Delete
  13. PERUBAHAN!!! ........ saat yang kita diberi kuasa untuk hapuskan kroni2 setan UMNO/BN

    PRU13 ==> ... mari kita pakat2 undi & menangkan calun2 PR!
    ==> ... Undi ABCD (Asal Bukan Calun Dacing)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saat ini aku tengah melancap depan laptop....mari sertai kelab melancap pr yg dipengerusi peliwat tua!!!!!

      Delete
    2. ramai nak cincang Hadi Awang waktu dia macam orang gila sasau kongsi-guna kalimah Allah dengan kafir..... pukimak. harap serban je panjang, nafsu kuasa macam firaun!

      Delete
  14. fitnah jgn tak fitnah..dosaaa ahh pedulikan dgn dosaa bukan nampak pun..lagipun dosa tak penting,yang lebih penting putrajaya..kan cai pr kan...

    ReplyDelete
  15. Anda bosan dengan warna biru bertukarlah kepada warna lain hari ini,luaskan pilihan anda pilihlah pakatan rakyat anda pasti sukakannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sertailah kelab meliwat dan melancap pr....pilihan tepat utk golongan lgbt!!!!
      Pengerusi....peliwat tua

      Delete
    2. malaysia memang sedia aman, maju dan islamik. ada Hadi, Nik Uzuz dan Anonek lari kenegeri lain?

      Delete
    3. cintailah warna kesukaan rasullullah S.A.W iaitu hijau
      biru ialah warna yg berkaitan dgn otak kuning.....
      sebab itu apabila kita suka kaler biru kita akan nampai suasana damai tepi pantai atau tasik yg dipenuhi dgn unsur unsur maksiat

      sebab tu rasulullah suka hijai damai yg tenang dan hening....

      sapa yg suka biru memang dia suka blue

      Delete
    4. Betul tu Anon 1.42 PM ... Selain warna biru, ada warna hijau/putih = bulan yg senantiasa mengambang penuh = hantu setan suka nie... biru lembut/putih = mata dajjal yg tak pernah berkelip sesaat pun... dan satu lagi paling best = roket yg tak pernah naik2.... Hishh2, baik chek pilih dacing = seimbang/samarata merasai nikmat kemakmuran / keamanan...

      Bagaimana pulak dgn anda yg lain? Hanya org yg ada akal (berfikir) saja yg akan pilih warna biru (BN), bak kata Anon 2.02 PM, indahnya biru bak langit dan lautan yg luas, sejuk mata memandang dan damai dihati...

      Delete
    5. Bhai AAK..nabi muhammad ke yg mmberi tafsiran ttng warna biru tu...jgn jd pnyebar khurafat dan syirik warna bhai...kemon jd matang sikit...

      Delete
    6. Aku kata nabi suka warna hijau dlm satu riwayat aishah pernah menyatakan warna kesukaan nabi ialah hijau.....aku tak kata nabi bg tafsiran biru warna blue....tp nak marah apa mmg betul apa biru tu blue dan x dapat dipisahkan dgn bab bab yellow kah kah terima je lah kenyataannya...x puas hati buat je report kat sprm

      Delete
    7. Hahaha AAK sentap ngan sprm...ikut suka lu lh bhai...

      Delete
  16. Saya tak pernah bosan dengan warna biru..
    Indahnya biru bak langit dan lautan yang luas.

    YAKINI BN,LUPAKAN YANG LAIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya kita hari ni bebas untuk memilih warna perjuangan dan keyakinan...... tiada paksaan, ugutan, atau tipuan.....................

      Delete
  17. layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

    ReplyDelete
  18. Hye pancacai pkr. Bg non jnji mcm bnda akn murah. Tp sal x gtau mne sunber duet nyer ek. Petronas kew..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg aku tau duit dari hasil lelongan
      1.cincin 24 juta
      2.scorpene yg tak tengelam
      3.banglow mewah
      4.astro
      5.plus
      6.lynas
      7.permata
      8.pembelian senjata
      9.kroni
      10 - 100 adik beradik yg dapat kontrak
      101-1000. duit yg disimpan dipesisir pantai,adik kakak,org gaji,pak long mak long dan banyak lagi

      petronas tak sebut takut mukriz marah sat lagi dia hantaq mai arak san miquel payah plak.....

      Delete
    2. Hai AAK at 4.41 PM... Anda nie PA salah seorg menteri ke, atau pengganti PI Bala? Semuanya anda tahu dan teramat pasti pulak apa yg anda katakan. Kalau macam ini hebatnya anda, kalau PR menang nanti, bolehlah jadi PA/PI utk Anuar... Over confident betul fitnah anda...

      Delete
    3. Bhai AAK...Baik lelong jew malaysia ni, tak pun suruh anwar pajak malaysia pada yahudi,imf,amerika atau mana2 yg dia suka..blm apa2 dh nk tunjuk bodohnya pemerintahan PR...hmm aku yakin majoriti rakyat malaysia adalah golongan yg bijak.. BN ttp jadi pilihan...

      Delete
    4. Juragan aku x dan nak lelong malaysia dah pun...agak agak sapa nak beli kalau dah hutang negara mencecah 500 billion....bg najib sorang lelong dah le....dyll....aku x baca utusex....aku baca sinar...metro...asia week...so aku x tau apa citer dlm utusex....tp pernah sekali aku tertengok tv 3 suku yg pm malaysia adalah rosmah.....kah kah kah sampai la ni aku dok tergelak.....sapa yg baca utusex aku pasti dia tak tau beza antara ñajis mughalazah dgn mutawashitoh....kah kah kah

      Delete

    5. Ada aku kesah nak menfitnah

      Ada Aku kesah nak melancap depan Laptop

      Ada Aku Kesah nak meliwat Pembancuh Kopi

      Ada Aku Kesah nak jual kalimah Allah

      ada Aku Kesah nak mengendap Mak aku Mandi

      Ada aku kesah bapak aku marah

      Ada Aku kisah nak Murtad..

      Sebaaaab... aku sekarang dah murtad Islam hykan agama aku,,so ada aku kesah kata 2 korang semua

      Delete
  19. Rafizi nak bela anak ikan kat kondo...atau yg sebenarnya anak2 ikan kat kondo utk boss dia...cer pikiq...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak cium tangan Tun Mahathir, kemudian nak bisik apa cite surat 18 pages tu....

      Delete
    2. sat sat nak pikiaq sat....apa apa apa apa nama apa nama.....
      lupa plak aih....

      tak pa la janji jgn undi umno sebab undi umno masok sorga= sorga maksiat keh keh keh.....

      Delete
  20. bukan saksi yg menangkap dia saksai yg dibayar umno kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada aku kesah nak menfitnah

      Ada Aku kesah nak melancap depan Laptop

      Ada Aku Kesah nak meliwat Pembancuh Kopi

      Ada Aku Kesah nak jual kalimah Allah

      ada Aku Kesah nak mengendap Mak aku Mandi

      Ada aku kesah bapak aku marah

      Ada Aku kisah nak Murtad..

      Sebaaaab... aku sekarang dah murtad Islam hykan agama aku,,so ada aku kesah kata 2 korang semua

      Delete
  21. hujan dah mula turun ha ha ha sejuk aih...
    tapi aku dok heran apa pasai katak dah tak berbunyi......tertelan ludah ka

    Alamak...
    Kesiannya depa...
    Nama tiga BAPAK katak ni tak dak dalam senarai "calon boleh menang" BN...
    Apa sudah jadi neh...
    Kehkehkeh...

    Segala tipu daya Umno dah tak layan...
    Segala bodek-bodekan dah tak boleh jalan...
    Segala fitnah mehnah dah makan tuan...
    Segala tingkah laku jadi tak ketahuan...
    Segala isi perut hanya layak jadi tukun tiruan...

    Habis tu, tiga ekor BAPAK katak ni nak bertanding kat mana plak..??
    Paling bestnya, lambang cap apa..??
    Kahkahkah...

    Frogs In Black...
    Jaguh-jaguh pejuang yang kena TENDANG...
    Kahkahkah...


    brahim katak
    zul katak
    hasan katak

    meh kita bertanding men guli meh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sokong UMNO panggil katak... so orang mcm lah ukin kita org nak panggil apa?

      Ooooooo... dipanggil kepala hatok hang aka oink-oink... nanti tu bhai AAK

      Delete
    2. Kalau sokong UMNO panggil katak... so orang mcm lah ukin kita org nak panggil apa?

      Ooooooo... dipanggil kepala hatok hang aka oink-oink... nanti tu bhai AAK

      Delete
    3. Katak atau spesisnya khusus utk puak umno je....so oink oink tu hanya utk umno juga....

      Delete
    4. Hahaha...bhai AAK...lu tak rasa ke statemnt lu ini mncerminkn sikap pr yg sesuai pada pepatah arab... walharamlu wa'alhalalku. Mananalh nik aziz tak main isu syurga dan neraka...klu pngikutnya sndiri mnghalalkn apa saja utk pr....

      Delete
  22. Akhbar kosmo hari ini kata ts muhidin Amno memang sudah lama,sudah masuk umur pencen tetapi amno TIDAK TUA,TIDAK USANG DAN KALIS KULAPUK DAN KELAPUKAN kerana pemimpinnya sering bertukar giliran..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin brtukar tapi masih ttp berkawan dgñ setan....

      Delete
  23. masa dh buah pru13 dh.. aku tgk dap, pas, pkr, masih org yg sama berkurun2 siap anak beranak lg dlm 2 sambung.. tiada perubahan yg positif lbh menjurus negatif dlm semua perkara.. BN pula dh byk berubah dn lbh bertambah baik dri sebelumnya.. maka pilihler yg utk berubah kpd yg lbh baik!

    ReplyDelete
  24. Sila buang burung hantu PAS kerana sangat menyeramkan mana Amerika Syarikat dan di dunia occult guna burung hantu. Burung Enggang dari Sabah terlalu comel tak sesuai untuk DAP PAP Singapura. Lebih baik DAP dapat burung merak atau burung murai.

    ReplyDelete
  25. Berita gempar ............

    Perkembangan terkini drp pejabat PKR.

    Berdasarkan maklumat intelligence, Melaka akan jatuh ke tangan PR. Oleh itu keputusan sepakat telah dibuat bahawa Anwar akan menjadi KM Melaka, dan demi memenuhi cita2 tersebut Anwar akan bertanding di DUN Bukit China Doll ....... opssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada aku kesah nak menfitnah

      Ada Aku kesah nak melancap depan Laptop

      Ada Aku Kesah nak meliwat Pembancuh Kopi

      Ada Aku Kesah nak jual kalimah Allah

      ada Aku Kesah nak mengendap Mak aku Mandi

      Ada aku kesah bapak aku marah

      Ada Aku kisah nak Murtad..

      Sebaaaab... aku sekarang dah murtad Islam hykan agama aku,,so ada aku kesah kata 2 korang semua

      Delete
  26. bodoh btui machai2 PR ni..semua komen pakai kepala kote mcm pemimpin depa..mai nak tanya pada macai-macai PR, apa yg depa bleh janjikan kalo menang PRU13, sedangkan negeri yg hangpa dh tawan pun kelam kabut jadinya..korupsi sana sini, isu kroni lagi dasyat, isu hak pemilikan tanah dsn banyak lagi...saya salah seorang staff dari MBSJ, diorang lagi teruk dr kerajaan pusat, mcm zionis..wahai bangsa melayu, sy tahu sesebuah kepimpinan itu perlukan perubahan dan juga cuba memperbaiki untuk jadi lebih baik lagi, fikir sedalam- dalamnya akan kesannya..khalimah Allah n hak perlembagaan di permainkan DAP dan mengapa PKR dan PAS berdiam diri..bangkitlah bangsaku MELAYU....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!