PANAS WEI! PAKATAN SUDAH DITUKAR NAMA KEPADA FUCKATAN RIOT!

Parti-parti komponen dalam Pakatan berantakan, tiada pemuafakatan sama sekali. bibit-bibit perpecahan sudah mula kelihatan. Isu perebutan kerusi sebelum dan selepas penamaan calon semakin memuncak apabila Pakatan yang kini dikenalai sebagai FUCKATAN telah meletakkan ramai calon-calon yang akan berlawan sesama sendiri.

Contohnya PAS akan bertentangan dengan PKR di tujuh kawasan: DUN Bukit Besi, Kota Putera & Seberang Takir di Terengganu, DUN Panti di Johor, Parlimen Labuan dan DUN Sungai Acheh, Pulau Pinang.

Ramai calon dari FUCKATAN yang bertanding atas tiket bebas sehingga beberapa orang dipecat keluar dari DAP.

Gara-gara mahukan kuasa dan pengaruh, Pakatan Rakyat tikam dari belakang sesama sendiri, namun masih mahu menipu rakyat bahawa mereka perjuangkan keadilan & demokrasi.

11 Responses to "PANAS WEI! PAKATAN SUDAH DITUKAR NAMA KEPADA FUCKATAN RIOT! "

  1. Kah kah kah kah kah.....

    Seronok aku tengok detik-detik kemusnahan pakatan haram. Menunggu tarikh 5 mei nanti merupakan saat yg paling indah dalam hidup aku.

    Kah kah kah kah kah.....

    Hari tersebut kita menyaksikan bagaimana pencacai haram akan membuat rusuhan di KL kerana tak dapat terima hakikat kekalahan teruk pakatan haram.

    Kah kah kah kah kah.....

    Nuwat Juburi dah tau keputusan PRU-13 tidak menyebelahi pakatan haram. Sebab tu aku dpt intel mengatakan Nuwat Juburi sedang merancang keganasan sehingga menumpahkan darah pada malam keputusan diumumkan.

    Kah kah kah kah kah.....

    Babi punya Nuwat Juburi. Kalo aku jumpa, depan-depan anak bini dia aku sepak kepala dia. Ptuiihhh.... Bangsat tak sedar diri.

    Kah kah kah kah kah.....

    Hari-hari keja nak berzina dan meliwat lepas tu dituduhnya UMNO menindas rakyat. Padahal ko tu yang kemaruk nak jadik PM supaya ko boleh puaskan kote jahat ko tu sepuas-puasnya.

    Kah kah kah kah kah.....

    Ko tunggu la nanti. Rakyat Malaysia semua dah tak sabar nak ludah muka ko wahai Nuwat Juburi.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
  2. lawati jugak >> http://bnbesut.blogspot.com/ tq admin

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa pula 22 orang UMNO yang jadi calon bebas?

      Delete
    2. Itu dipanggil strategi

      Delete
    3. Kah kah kah kah kah.....

      Aku tetap undi BN ...

      Delete
  3. Ingat semua, PR janji nak kurangkan Kakitangan kerajaan.
    Kalau pun tak sokong BN, sokonglah diri sendiri & anak cucu
    kita...... UNDILAH ( BN --- X )

    ReplyDelete
  4. Undilah BN......segala nya boleh!.....tapi mesti ada lesen!

    ReplyDelete
  5. www.youtube.com/embed/1azzv7hDO8I

    ReplyDelete
  6. Kah kah kah kah kah.....

    Aku tetap undi BN ...

    ReplyDelete
  7. Kalau cmni panggil ape plak? http://www.malaysiakini.com/news/227677

    ReplyDelete
  8. Kami tak tolak islam. Kami tolak PAS

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!