PANAS WEI! LAGI BUKTI PENYOKONG PAKATAN SIAL YANG TERAMAT GANAS!

Nampak gaya pakatan haram mula menunjukkan belang keganasan mereka. Seorang petugas Barisan Nasional (BN) cedera dirempuh kereta dinaiki sekumpulan lelaki dipercayai penyokong pembangkang, ketika mangsa memasang sepanduk di tepi Jalan Teratai dekat Johor Jaya di sini, malam kelmarin.

Ketika kejadian jam 1 pagi itu, Ahmad Nazim Mohamed, 27, berkata dia bersama seorang rakan sedang memasang sepanduk dan bendera parti sebelum tiba-tiba dikejutkan dengan bunyi kuat hon sebuah kereta jenis Proton Wira yang menuju ke arah mereka. “Sebaik mendengar bunyi hon, saya lihat seorang lelaki sedang berlari di sisi kereta sambil memegang kayu menuju ke arah kami.

Bimbang kejadian tidak diingini, rakan saya Mohd Sukhri Soyod, 19, menghidupkan motosikal sebelum saya memboncengnya. Rakan saya kemudian memecut hingga tiba satu simpang dan cuba membuat pusingan U.

“Bagaimanapun, ketika kami hendak membuat pusingan, secara tiba-tiba kereta terbabit merempuh motosikal menyebabkan kami berdua terjatuh ke jalan.

Dalam keadaan kesakitan akibat terjatuh, kami bangun dan lari meninggalkan motosikal di situ sebelum diselamatkan seorang rakan yang kebetulan melalui kawasan itu,” katanya ditemui ketika diziarahi Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Johor Jaya, Tan Cher Puk dan Jawatankuasa UMNO Bahagian Pasir Gudang.... TERUSKAN BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

47 Responses to "PANAS WEI! LAGI BUKTI PENYOKONG PAKATAN SIAL YANG TERAMAT GANAS!"

  1. inilah fitnah umno harbi...mamat ni sebenarnya mabuk masa kejadian..mamat ni minum arak san.miguel keluaran anak mahathir yg ditempah khas oleh umno bahagian untuk ahlinya..mamat ni mabuk pastu langgar lembu kak ijat lalu masuk gaung...padan muka..mabuk lagi masa pasang bendera umno harbi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah dasar ahli neraka mmg cmtu la...yg benar dikatakan fitnah. Kcik2 xnak mampos..besar2 nyusahkan org.

      Delete
    2. AKU RASA KAU NAMPAK LAGI JAHAT MENABUR FITNAH. DOSA KAU AMAT BERAT KALAU ORG UMNO SEMUA TAK AMPUMKAN KAU. MAMPOS NANTI MASUK NERAKA SAMA DGN KUMPULAN KAU. RASAKAN.

      Delete
    3. Alhamdulillah..TQ anons 6:12. awak telah membuat kami sedar siapa PR. sekali lagi TQ

      Delete


    4. Menarik hari ini

      Waktu Solat
      Laporan Cuaca

      Berita Utama
      Dalam Negeri
      Wilayah
      Laporan Khas
      Parlimen
      Politik
      Luar Negara
      Sukan
      Bisnes
      Mahkamah
      Jenayah




      Agama
      Keluarga
      Hiburan
      Rancangan TV
      Feminin
      Pendidikan
      Sains & Teknologi
      Agro
      Kesihatan
      S3
      Polis & Tentera
      Sastera

      Rencana
      Cuit
      Selak
      Awang Selamat
      Kolumnis
      Forum
      Catatan Kembara

      Classifieds
      Utusan Airtime
      Portal Pendidikan
      Kosmo! Online
      Mangga Online
      Saji Online
      MyBooks
      Kareer
      Utusan Karya
      Laman Xtive


      BICARA AGAMA

      ARKIB : 03/04/2013
      Share on linkedinShare on facebookShare on twitterShare on emailMore Sharing Services
      13
      Solat satu penawar

      Oleh IBRAHIM ABDULLAH
      MENGENAI solat sebagai penawar jasmani dan rohani jelas dinyatakan dalam hadis yang diriwayatkan oleh Ibnu Majah daripada Abu Hurairah RA bermaksud: Rasulullah SAW melihatku sedangkan aku tidur melingkar kerana sakit perut, lalu Baginda berkata, asykam darda? Aku menjawab, betul wahai Rasulullah SAW. Baginda berkata: “Bangunlah lalu solat, kerana solat adalah ubat."

      Dalam kajian mengenai solat sebagai ubat atau penawar bagi perut yang sakit, para ulama mengungkapkan sekurang-kurangnya ada beberapa alasan.

      Pertama, urusan Ilahi yang merupakan ibadat. Kedua, urusan jiwa iaitu kerana jiwa yang merasa sakit terhibur dengan bersolat dan berkurangan kesedihannya sebelum timbul kekuatan yang mengatasi rasa sakit.

      Perlu diketahui bahawa para tabib yang mahir zaman dahulu melakukan segala usaha untuk memperkuatkan kekuatan jasmani dan rohani.

      Kadang-kadang mereka menguatkan dengan makanan, kadang-kadang dengan harapan, kadang-kadang dengan rasa takut, sedangkan solat menghimpun lebih banyak daripada itu. Di dalamnya menimbulkan kepada seseorang hamba rasa takut, khuatir, harapan, malu, cinta dan ingat akhirat yang dapat menguatkan stamina serta melegakan dadanya, lalu dengan itu menjadi tertolaklah penyakit itu.

      Menurut Imam az-Zahabi, solat mempunyai manfaat semula jadi iaitu seperti olahraga jiwa dan olahraga tubuh. Ini kerana solat menghimpun antaranya berdiri, rukuk, sujud, ketundukan, perkumpulan, ikhlas, ibadat, merendahkan diri, menghinakan diri dan lain-lain.

      Bersamanya bergerak sendi-sendi badan dan kebanyakan organ tubuh menjadi lunak, terutama perut dan usus serta bantuannya yang paling kuat dalam mendorong air seni dan menurunkan makanan dari lambung (perut).

      Selain itu, solat berfungsi sebagai penawar dan ubat seperti diungkapkan oleh al-Muwafaq Abdul Latif al-Baghdadi dalam kitab Al-Arabain: “Aku sungguh telah melihat sekumpulan mereka yang mempunyai waktu luang dan kemewahan yang terjaga kesihatannya lalu mencari sebab manfaatnya itu, maka aku mendapati mereka banyak solat dan tahajud."

      Al-Baghdadi juga menyatakan alangkah bermanfaatnya sujud untuk penderita keadaan lemah fizikal, alangkah kuatnya bantuan sujud untuk membuka sumbatan hidung, alangkah kuatnya bantuan sujud mematangkan air seni dan menurunkan makanan dari lambung serta usus, dan menggerakkan kotoran yang tertahan di dalamnya serta mengeluarkannya.

      Sementara itu, Imam az-Zahabi menyatakan, kebanyakan yang dapat digembirakan oleh solat itu adalah jiwa dan solat dapat menghilangkan kesedihan.

      Solat juga dapat memadamkan api amarah, menyebabkan suka kepada kebenaran dan sikap merendah diri kepada sesama manusia, menghaluskan perasaan hati, menganjurkan memberi maaf dan membenci terhadap perkara yang buruk dan bersifat dendam.

      Imam az-Zahabi menyatakan lagi, banyak perkara yang bermanfaat didapati dalam solat, iaitu berupa fikiran dan pengaturan yang tepat, jawapan yang benar, membuat seseorang ingat apa yang telah lupa, lalu ia berfikir tentang sumber-sumber perkara dan jalan-jalannya serta kemaslahatan dunia dan akhirat.

      Solat juga dapat menjadi saranan muhasabah diri, terutama waktu solat malam (tahajud dan qiamullail), waktu hening sunyi, di mana kekuatan alam rohani amat memberi manfaat bagi seseorang.



      Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Bicara_Agama/20130403/ba_03/Solat-satu-penawar#ixzz2PaUy7Qhx
      © Utusan Melayu (M) Bhd

      Delete


    5. Menarik hari ini

      Waktu Solat
      Laporan Cuaca

      Berita Utama
      Dalam Negeri
      Wilayah
      Laporan Khas
      Parlimen
      Politik
      Luar Negara
      Sukan
      Bisnes
      Mahkamah
      Jenayah




      Agama
      Keluarga
      Hiburan
      Rancangan TV
      Feminin
      Pendidikan
      Sains & Teknologi
      Agro
      Kesihatan
      S3
      Polis & Tentera
      Sastera

      Rencana
      Cuit
      Selak
      Awang Selamat
      Kolumnis
      Forum
      Catatan Kembara

      Classifieds
      Utusan Airtime
      Portal Pendidikan
      Kosmo! Online
      Mangga Online
      Saji Online
      MyBooks
      Kareer
      Utusan Karya
      Laman Xtive


      BICARA AGAMA

      ARKIB : 03/04/2013
      Share on linkedinShare on facebookShare on twitterShare on emailMore Sharing Services
      13
      Solat satu penawar

      Oleh IBRAHIM ABDULLAH
      MENGENAI solat sebagai penawar jasmani dan rohani jelas dinyatakan dalam hadis yang diriwayatkan oleh Ibnu Majah daripada Abu Hurairah RA bermaksud: Rasulullah SAW melihatku sedangkan aku tidur melingkar kerana sakit perut, lalu Baginda berkata, asykam darda? Aku menjawab, betul wahai Rasulullah SAW. Baginda berkata: “Bangunlah lalu solat, kerana solat adalah ubat."

      Dalam kajian mengenai solat sebagai ubat atau penawar bagi perut yang sakit, para ulama mengungkapkan sekurang-kurangnya ada beberapa alasan.

      Pertama, urusan Ilahi yang merupakan ibadat. Kedua, urusan jiwa iaitu kerana jiwa yang merasa sakit terhibur dengan bersolat dan berkurangan kesedihannya sebelum timbul kekuatan yang mengatasi rasa sakit.

      Perlu diketahui bahawa para tabib yang mahir zaman dahulu melakukan segala usaha untuk memperkuatkan kekuatan jasmani dan rohani.

      Kadang-kadang mereka menguatkan dengan makanan, kadang-kadang dengan harapan, kadang-kadang dengan rasa takut, sedangkan solat menghimpun lebih banyak daripada itu. Di dalamnya menimbulkan kepada seseorang hamba rasa takut, khuatir, harapan, malu, cinta dan ingat akhirat yang dapat menguatkan stamina serta melegakan dadanya, lalu dengan itu menjadi tertolaklah penyakit itu.

      Menurut Imam az-Zahabi, solat mempunyai manfaat semula jadi iaitu seperti olahraga jiwa dan olahraga tubuh. Ini kerana solat menghimpun antaranya berdiri, rukuk, sujud, ketundukan, perkumpulan, ikhlas, ibadat, merendahkan diri, menghinakan diri dan lain-lain.

      Bersamanya bergerak sendi-sendi badan dan kebanyakan organ tubuh menjadi lunak, terutama perut dan usus serta bantuannya yang paling kuat dalam mendorong air seni dan menurunkan makanan dari lambung (perut).

      Selain itu, solat berfungsi sebagai penawar dan ubat seperti diungkapkan oleh al-Muwafaq Abdul Latif al-Baghdadi dalam kitab Al-Arabain: “Aku sungguh telah melihat sekumpulan mereka yang mempunyai waktu luang dan kemewahan yang terjaga kesihatannya lalu mencari sebab manfaatnya itu, maka aku mendapati mereka banyak solat dan tahajud."

      Al-Baghdadi juga menyatakan alangkah bermanfaatnya sujud untuk penderita keadaan lemah fizikal, alangkah kuatnya bantuan sujud untuk membuka sumbatan hidung, alangkah kuatnya bantuan sujud mematangkan air seni dan menurunkan makanan dari lambung serta usus, dan menggerakkan kotoran yang tertahan di dalamnya serta mengeluarkannya.

      Sementara itu, Imam az-Zahabi menyatakan, kebanyakan yang dapat digembirakan oleh solat itu adalah jiwa dan solat dapat menghilangkan kesedihan.

      Solat juga dapat memadamkan api amarah, menyebabkan suka kepada kebenaran dan sikap merendah diri kepada sesama manusia, menghaluskan perasaan hati, menganjurkan memberi maaf dan membenci terhadap perkara yang buruk dan bersifat dendam.

      Imam az-Zahabi menyatakan lagi, banyak perkara yang bermanfaat didapati dalam solat, iaitu berupa fikiran dan pengaturan yang tepat, jawapan yang benar, membuat seseorang ingat apa yang telah lupa, lalu ia berfikir tentang sumber-sumber perkara dan jalan-jalannya serta kemaslahatan dunia dan akhirat.

      Solat juga dapat menjadi saranan muhasabah diri, terutama waktu solat malam (tahajud dan qiamullail), waktu hening sunyi, di mana kekuatan alam rohani amat memberi manfaat bagi seseorang.



      Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Bicara_Agama/20130403/ba_03/Solat-satu-penawar#ixzz2PaUy7Qhx
      © Utusan Melayu (M) Bhd

      Delete
    6. hei babi anon 6:12 memang koo ni keturnan aljubo babi sial pekara yg memang terjadi ko cakap fitnah

      Delete


    7. Menarik hari ini

      Waktu Solat
      Laporan Cuaca

      Berita Utama
      Dalam Negeri
      Wilayah
      Laporan Khas
      Parlimen
      Politik
      Luar Negara
      Sukan
      Bisnes
      Mahkamah
      Jenayah




      Agama
      Keluarga
      Hiburan
      Rancangan TV
      Feminin
      Pendidikan
      Sains & Teknologi
      Agro
      Kesihatan
      S3
      Polis & Tentera
      Sastera

      Rencana
      Cuit
      Selak
      Awang Selamat
      Kolumnis
      Forum
      Catatan Kembara

      Classifieds
      Utusan Airtime
      Portal Pendidikan
      Kosmo! Online
      Mangga Online
      Saji Online
      MyBooks
      Kareer
      Utusan Karya
      Laman Xtive


      BICARA AGAMA

      ARKIB : 03/04/2013
      Share on linkedinShare on facebookShare on twitterShare on emailMore Sharing Services
      13
      Solat satu penawar

      Oleh IBRAHIM ABDULLAH
      MENGENAI solat sebagai penawar jasmani dan rohani jelas dinyatakan dalam hadis yang diriwayatkan oleh Ibnu Majah daripada Abu Hurairah RA bermaksud: Rasulullah SAW melihatku sedangkan aku tidur melingkar kerana sakit perut, lalu Baginda berkata, asykam darda? Aku menjawab, betul wahai Rasulullah SAW. Baginda berkata: “Bangunlah lalu solat, kerana solat adalah ubat."

      Dalam kajian mengenai solat sebagai ubat atau penawar bagi perut yang sakit, para ulama mengungkapkan sekurang-kurangnya ada beberapa alasan.

      Pertama, urusan Ilahi yang merupakan ibadat. Kedua, urusan jiwa iaitu kerana jiwa yang merasa sakit terhibur dengan bersolat dan berkurangan kesedihannya sebelum timbul kekuatan yang mengatasi rasa sakit.

      Perlu diketahui bahawa para tabib yang mahir zaman dahulu melakukan segala usaha untuk memperkuatkan kekuatan jasmani dan rohani.

      Kadang-kadang mereka menguatkan dengan makanan, kadang-kadang dengan harapan, kadang-kadang dengan rasa takut, sedangkan solat menghimpun lebih banyak daripada itu. Di dalamnya menimbulkan kepada seseorang hamba rasa takut, khuatir, harapan, malu, cinta dan ingat akhirat yang dapat menguatkan stamina serta melegakan dadanya, lalu dengan itu menjadi tertolaklah penyakit itu.

      Menurut Imam az-Zahabi, solat mempunyai manfaat semula jadi iaitu seperti olahraga jiwa dan olahraga tubuh. Ini kerana solat menghimpun antaranya berdiri, rukuk, sujud, ketundukan, perkumpulan, ikhlas, ibadat, merendahkan diri, menghinakan diri dan lain-lain.

      Bersamanya bergerak sendi-sendi badan dan kebanyakan organ tubuh menjadi lunak, terutama perut dan usus serta bantuannya yang paling kuat dalam mendorong air seni dan menurunkan makanan dari lambung (perut).

      Selain itu, solat berfungsi sebagai penawar dan ubat seperti diungkapkan oleh al-Muwafaq Abdul Latif al-Baghdadi dalam kitab Al-Arabain: “Aku sungguh telah melihat sekumpulan mereka yang mempunyai waktu luang dan kemewahan yang terjaga kesihatannya lalu mencari sebab manfaatnya itu, maka aku mendapati mereka banyak solat dan tahajud."

      Al-Baghdadi juga menyatakan alangkah bermanfaatnya sujud untuk penderita keadaan lemah fizikal, alangkah kuatnya bantuan sujud untuk membuka sumbatan hidung, alangkah kuatnya bantuan sujud mematangkan air seni dan menurunkan makanan dari lambung serta usus, dan menggerakkan kotoran yang tertahan di dalamnya serta mengeluarkannya.

      Sementara itu, Imam az-Zahabi menyatakan, kebanyakan yang dapat digembirakan oleh solat itu adalah jiwa dan solat dapat menghilangkan kesedihan.

      Solat juga dapat memadamkan api amarah, menyebabkan suka kepada kebenaran dan sikap merendah diri kepada sesama manusia, menghaluskan perasaan hati, menganjurkan memberi maaf dan membenci terhadap perkara yang buruk dan bersifat dendam.

      Imam az-Zahabi menyatakan lagi, banyak perkara yang bermanfaat didapati dalam solat, iaitu berupa fikiran dan pengaturan yang tepat, jawapan yang benar, membuat seseorang ingat apa yang telah lupa, lalu ia berfikir tentang sumber-sumber perkara dan jalan-jalannya serta kemaslahatan dunia dan akhirat.

      Solat juga dapat menjadi saranan muhasabah diri, terutama waktu solat malam (tahajud dan qiamullail), waktu hening sunyi, di mana kekuatan alam rohani amat memberi manfaat bagi seseorang.



      Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Bicara_Agama/20130403/ba_03/Solat-satu-penawar#ixzz2PaUy7Qhx
      © Utusan Melayu (M) Bhd

      Delete
    8. Bhai 06.12 & 06.40...jgn kerana politik,kita hilang adap dan sifat sbgi insan....bhai apa perasaan waris kpd mangsa...dan apa lu rasa klu lu adalah warisnya...semoga rahmat Allah utk lu berdua...

      Delete
    9. Apa kes budak2 umno langgar langgar pakai hilux haritu. Kalau mak lu yang kena langgar?. Mudah2 Allah balas apa yg lu cakap bhai.

      Delete
    10. Yg puak lu kata org babi baik sangat ke...jaga adab le mcm tu

      Delete
    11. Umno Langgar Mati & Lari.
      .

      Asalamualaikum wbt & Selamat Sejahtera....

      Ini tulisan dari cucu kepada mangsa kes langgar lari....
      Mangsa yg dilanggar ialah seorang nenek berbangsa cina.. Nenek berbangsa cina itu mati di tempat kejadian...

      Yang melanggar ialah trak hilux berlogo umno 1malaysia... Pemandunya lari tanpa pedulikan nasib mangsanya...

      Kes ini tidak di sebut langgar lari di media2 utama...




      Joanne Lim



      I lost my grandmother
      because someone decided he is above law.
      -Taken at Jalan Lekiu, Sitiawan, Perak.



      On the 3rd of March 2013 (Sunday), my grandparents were on their way back from the rubber plantation on separate motorbikes.



      My grandfather was trailing my grandmother about 20 feet when suddenly a Hilux truck (there were BN & UMNO logos all over the vehicle) passed by him at a very high speed and rammed into the back of my grandmother's motorbike. She was thrown off her motorbike and fell head first onto the tar road. The car only could stop after a distance of 2 lamp posts. The skid marks were a distance of MORE than 4 lamp posts.



      After seeing the condition of my grandmother, the driver of the truck just ran off. The 2 other passengers got down and tore of the 1Malaysia flag before running off too.



      My grandfather who saw the whole accident went to my grandmother's aid but could not do anything to save her because she lost a lot of blood. She died on the spot. A split second's difference and I would have loss my grandfather too.



      The truck was towed to the police station. We have lodged a police report but the inspector mentioned that they would just investigate. The press has published a write up of the accident but no mention of the driver running away.

      The family hopes for JUSTICE to be served.

      Delete
    12. Bhai 08.17...lu tahu utk membezakn antara kemalangan dgn sngaja langgar...mknanya klu knderaan berlogo kn kerajaan TERlanggar(accident)maka itu bukan takdir tp sbb logo kena letak sbgi SENGAJA langgar....tp kes org pr SENGAJA lnggar kita kena compare berapa bnyk kenderaan yg berlogo melanggar org...kemon bhai tak kn ini pun tak boleh nk beza...

      Delete
  2. Anon 6.12, ko ni setan ke dajjal? ko yg fitnah org sedar diri tak? Mengucap sama jika ko tu Islam. Nk jd macai PR pun berpada2lah.. isu xde jgn ko jd samseng bodoh pulak!

    ReplyDelete
  3. anon gila 612, kalau nak meroyan pun jangan sampai merapu macam tu di sini. hang pi la gila kat spesis hang sana. memang kenyataan pun, spesis hangpa semua gila dan bangang, suka pula mengamuk kalau tak mengamuk bukan hangpalah. tak ada akai sampai pesakit jiwa pun hangpa nak jadikan PM.

    ReplyDelete
  4. Ini semua x penting. Yg penting camna nk cover ketua umum kote bengkok kita yg gila puki kencin x basuh dan jubo berbulu jantan tu. Pru mkn dkt dia xinsap2 jap2 klua video.

    Nurul ijah
    Murtad ialah hak asasi manusia

    ReplyDelete
    Replies


    1. Menarik hari ini

      Waktu Solat
      Laporan Cuaca

      Berita Utama
      Dalam Negeri
      Wilayah
      Laporan Khas
      Parlimen
      Politik
      Luar Negara
      Sukan
      Bisnes
      Mahkamah
      Jenayah




      Agama
      Keluarga
      Hiburan
      Rancangan TV
      Feminin
      Pendidikan
      Sains & Teknologi
      Agro
      Kesihatan
      S3
      Polis & Tentera
      Sastera

      Rencana
      Cuit
      Selak
      Awang Selamat
      Kolumnis
      Forum
      Catatan Kembara

      Classifieds
      Utusan Airtime
      Portal Pendidikan
      Kosmo! Online
      Mangga Online
      Saji Online
      MyBooks
      Kareer
      Utusan Karya
      Laman Xtive


      PEMOTORAN

      ARKIB : 03/04/2013
      Share on linkedinShare on facebookShare on twitterShare on emailMore Sharing Services
      0
      Hyundai tingkat jualan trak


      Ng Lian Bee (tiga dari kiri), Rizal Jailan (tiga dari kanan ) bersama barisan pengurusan pada majlis meraikan pengeluaran unit ke 10,000 Lorimas AU26 di Kulim, semalam.
      KULIM 2 April - Hyundai-Sime Darby Motors Sdn. Bhd menyasarkan untuk mengembangkan bahagian pasaran INOKOM Truck kepada 20 peratus sepanjang tiga hingga lima tahun depan, didorong peningkatan pengeluaran model sedia ada dan pengenalan model trak baharu.

      Ketua Operasi Kenderaan Komersial, Ng Lian Bee berkata, INOKOM Truck menumbang 11 peratus kepada pasaran trak syarikat dengan purata jualan tahunan kira-kira 1,600 unit.

      "Kami menjangka permintaan yang lebih tinggi untuk kenderaan komersial dengan pengenalan model baharu," katanya kepada pemberita selepas menghadiri acara meraikan pengeluaran unit ke 10,000 Lorimas AU26 di sini hari ini.

      Yang turut hadir Pengarah Urusan, INOKOM Corporation Sdn. Bhd., Rizal Jailan.

      Beliau berkata, syarikat itu merancang menjual 1,400 unit INOKOM Truck tahun ini, berbanding 1,000 unit tahun lepas.

      Katanya, syarikat juga akan memperkenalkan lebih banyak model trak Hyundai untuk memenuhi keperluan pelbagai perniagaan.

      Ng berkata, syarikat itu merancang sekurang-kurangnya memperkenalkan satu model baharu tahun ini.

      Katanya, syarikat itu, yang kini menduduki tempat kelima dalam senarai segmen empat roda selepas jenama-jenama Jepun, menyasarkan untuk menjadi pendahulu dalam segmen ini.

      "Saya yakin kami akan setaraf dengan jenama Jepun tidak lama lagi kerana menawarkan lebih banyak dari segi ciri-ciri premium moden dan teknologi enjin canggih.

      Ng berkata, syarikat itu juga merancang untuk menaikkan taraf pusat-pusat servisnya sebagai pusat 3S.

      INOKOM Truck mempunyai lebih 37 pengedar jualan berdaftar dan 40 pusat servis di seluruh negara. - BERNAMA



      Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Pemotoran/20130403/mo_01/Hyundai-tingkat-jualan-trak#ixzz2PaVuVNQv
      © Utusan Melayu (M) Bhd

      Delete
  5. JGNLAH SEKONGKOL DGN KAFIR LAKNAT KELAK KAI JUGA AKAN DIMURKAI ALLAH. ORG PASS MESTI SEDAR DAN JGN TERUS HANYUT DGN SEKONGKOL DGN DAP. NANTI BALA ALLAH DATANG SEMUA YG TIDAK BERSALAH PUN TURUT TERPALIT.

    UMNO DAH BANYAK BERJASA PADA ORG MELAYU. DULU ADA SEORG MAMAT KATA MAK BAPAK DIA BESARKANNYA BUKAN DGN DUIT UMNO TAPI DGM DUIT BERTANI. TAPI DIA LUPA DLM DASAR EKONOMI BARU ORG MELAYU DITOLONG DGN BERBAGAI CARA CONTOH DGN MEMBERI BAJA DAN JUGA BIJI BENIH. KALAU ANAK FELDA PULA DISEDIAKAN TANAH DAN RUMAH. YG MENANGKAP IKAN DIBERIKAN SUBSIDI MINYAK. SETIAP ORG MELAYU AKAN DAPAT MERASAI NIKMAT DARI DASAR EKONOMI BARU.

    JADI MAMAT TU JGNLAH NAK MENDABIK DADA KATA TAKDA JASA UMNO PD KELUARGA DIA
    ITU TAK TERMASUK ASB TABUNG HAJI DAN MCM2 SUBSIDI LAGI. PENDEKATA BERLAMBAK JASA UMNO. JGN MENIDAKKAN.

    JADILAH MANUSIA YG TAHU BERTERIMA KASIH. DUDUK DAN TGK KELILING KAU. BANYAK YG UMNO BN DAH BUAT YG KAU SAMADA BUTA ATAU DAH DIBUTAKAN DAP SAMPAI TAK PANDAI MENILAI. NIKMAT ALLAH MENERUSI UMNO BANYAK DIKELILING. KALAU PAS BEGITU BETUL KENAPA ALLAH TAK BERI HIDAYAH PADANYA DLM MEMAJUKAN NEGARA YG DIPERINTAH PASS MCM KELATE DAN KEDAH. FIKIR2 KAN LAH.

    ReplyDelete
    Replies


    1. Menarik hari ini

      Waktu Solat
      Laporan Cuaca

      Berita Utama
      Dalam Negeri
      Wilayah
      Laporan Khas
      Parlimen
      Politik
      Luar Negara
      Sukan
      Bisnes
      Mahkamah
      Jenayah




      Agama
      Keluarga
      Hiburan
      Rancangan TV
      Feminin
      Pendidikan
      Sains & Teknologi
      Agro
      Kesihatan
      S3
      Polis & Tentera
      Sastera

      Rencana
      Cuit
      Selak
      Awang Selamat
      Kolumnis
      Forum
      Catatan Kembara

      Classifieds
      Utusan Airtime
      Portal Pendidikan
      Kosmo! Online
      Mangga Online
      Saji Online
      MyBooks
      Kareer
      Utusan Karya
      Laman Xtive


      PEMOTORAN

      ARKIB : 03/04/2013
      Share on linkedinShare on facebookShare on twitterShare on emailMore Sharing Services
      0
      Hyundai tingkat jualan trak


      Ng Lian Bee (tiga dari kiri), Rizal Jailan (tiga dari kanan ) bersama barisan pengurusan pada majlis meraikan pengeluaran unit ke 10,000 Lorimas AU26 di Kulim, semalam.
      KULIM 2 April - Hyundai-Sime Darby Motors Sdn. Bhd menyasarkan untuk mengembangkan bahagian pasaran INOKOM Truck kepada 20 peratus sepanjang tiga hingga lima tahun depan, didorong peningkatan pengeluaran model sedia ada dan pengenalan model trak baharu.

      Ketua Operasi Kenderaan Komersial, Ng Lian Bee berkata, INOKOM Truck menumbang 11 peratus kepada pasaran trak syarikat dengan purata jualan tahunan kira-kira 1,600 unit.

      "Kami menjangka permintaan yang lebih tinggi untuk kenderaan komersial dengan pengenalan model baharu," katanya kepada pemberita selepas menghadiri acara meraikan pengeluaran unit ke 10,000 Lorimas AU26 di sini hari ini.

      Yang turut hadir Pengarah Urusan, INOKOM Corporation Sdn. Bhd., Rizal Jailan.

      Beliau berkata, syarikat itu merancang menjual 1,400 unit INOKOM Truck tahun ini, berbanding 1,000 unit tahun lepas.

      Katanya, syarikat juga akan memperkenalkan lebih banyak model trak Hyundai untuk memenuhi keperluan pelbagai perniagaan.

      Ng berkata, syarikat itu merancang sekurang-kurangnya memperkenalkan satu model baharu tahun ini.

      Katanya, syarikat itu, yang kini menduduki tempat kelima dalam senarai segmen empat roda selepas jenama-jenama Jepun, menyasarkan untuk menjadi pendahulu dalam segmen ini.

      "Saya yakin kami akan setaraf dengan jenama Jepun tidak lama lagi kerana menawarkan lebih banyak dari segi ciri-ciri premium moden dan teknologi enjin canggih.

      Ng berkata, syarikat itu juga merancang untuk menaikkan taraf pusat-pusat servisnya sebagai pusat 3S.

      INOKOM Truck mempunyai lebih 37 pengedar jualan berdaftar dan 40 pusat servis di seluruh negara. - BERNAMA



      Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Pemotoran/20130403/mo_01/Hyundai-tingkat-jualan-trak#ixzz2PaVuVNQv
      © Utusan Melayu (M) Bhd

      Delete


  6. Menarik hari ini

    Waktu Solat
    Laporan Cuaca

    Berita Utama
    Dalam Negeri
    Wilayah
    Laporan Khas
    Parlimen
    Politik
    Luar Negara
    Sukan
    Bisnes
    Mahkamah
    Jenayah




    Agama
    Keluarga
    Hiburan
    Rancangan TV
    Feminin
    Pendidikan
    Sains & Teknologi
    Agro
    Kesihatan
    S3
    Polis & Tentera
    Sastera

    Rencana
    Cuit
    Selak
    Awang Selamat
    Kolumnis
    Forum
    Catatan Kembara

    Classifieds
    Utusan Airtime
    Portal Pendidikan
    Kosmo! Online
    Mangga Online
    Saji Online
    MyBooks
    Kareer
    Utusan Karya
    Laman Xtive


    PEMOTORAN

    ARKIB : 03/04/2013
    Share on linkedinShare on facebookShare on twitterShare on emailMore Sharing Services
    0
    Hyundai tingkat jualan trak


    Ng Lian Bee (tiga dari kiri), Rizal Jailan (tiga dari kanan ) bersama barisan pengurusan pada majlis meraikan pengeluaran unit ke 10,000 Lorimas AU26 di Kulim, semalam.
    KULIM 2 April - Hyundai-Sime Darby Motors Sdn. Bhd menyasarkan untuk mengembangkan bahagian pasaran INOKOM Truck kepada 20 peratus sepanjang tiga hingga lima tahun depan, didorong peningkatan pengeluaran model sedia ada dan pengenalan model trak baharu.

    Ketua Operasi Kenderaan Komersial, Ng Lian Bee berkata, INOKOM Truck menumbang 11 peratus kepada pasaran trak syarikat dengan purata jualan tahunan kira-kira 1,600 unit.

    "Kami menjangka permintaan yang lebih tinggi untuk kenderaan komersial dengan pengenalan model baharu," katanya kepada pemberita selepas menghadiri acara meraikan pengeluaran unit ke 10,000 Lorimas AU26 di sini hari ini.

    Yang turut hadir Pengarah Urusan, INOKOM Corporation Sdn. Bhd., Rizal Jailan.

    Beliau berkata, syarikat itu merancang menjual 1,400 unit INOKOM Truck tahun ini, berbanding 1,000 unit tahun lepas.

    Katanya, syarikat juga akan memperkenalkan lebih banyak model trak Hyundai untuk memenuhi keperluan pelbagai perniagaan.

    Ng berkata, syarikat itu merancang sekurang-kurangnya memperkenalkan satu model baharu tahun ini.

    Katanya, syarikat itu, yang kini menduduki tempat kelima dalam senarai segmen empat roda selepas jenama-jenama Jepun, menyasarkan untuk menjadi pendahulu dalam segmen ini.

    "Saya yakin kami akan setaraf dengan jenama Jepun tidak lama lagi kerana menawarkan lebih banyak dari segi ciri-ciri premium moden dan teknologi enjin canggih.

    Ng berkata, syarikat itu juga merancang untuk menaikkan taraf pusat-pusat servisnya sebagai pusat 3S.

    INOKOM Truck mempunyai lebih 37 pengedar jualan berdaftar dan 40 pusat servis di seluruh negara. - BERNAMA



    Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Pemotoran/20130403/mo_01/Hyundai-tingkat-jualan-trak#ixzz2PaVuVNQv
    © Utusan Melayu (M) Bhd

    ReplyDelete
  7. Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar good

    ReplyDelete
  8. Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar Anwar good Anwar good

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...terdesak ke bhai..

      Delete
    2. Salah tu 7.46 anwar good bye

      Delete
    3. Mcm dh kene sontot pulak si 7.46 ngn nuar. Tu yg good3 je

      Delete
    4. Juragan lg mahu gebang. Lupe ke apa lu dah buat. Jgn pura2 bhai. Bela umno konon. Poorah.

      Delete
    5. Inilah dikatakan pencacai pembangkang. Mana tau fikir lebih sikit. Hanya ayat itu yg dia tau. Kesian dia.

      Delete
    6. Hahaha anwar tata titi tutu haha..

      Delete
  9. INI SUDAH LEBIH PAKATAN HARAM JADAH SAMPAI NAK MAIN LANGGAR2 APA HAL KRG TAKDE TELUR KE, CUBA SAING CARA SIHAT. CE KRG FIKIR SIKIT KALAU YG SEDANG TAMPAL BENDERA TU ORG2 PAKATAN TAK KE JADI HARU BIRU KRG BUAT KECOH YG BN DAH BUNUH ORG2 PAKATAN. TAK BAIK BUAT CARA KOTOR INI SEMUA CARA YG TAK DI AJAR DLM ISLAM SEBENARNYA KENAPA MESTI NAK IKUT CARA YAHUDI.

    ReplyDelete
  10. wahai pencacai2 anwar krg buat apa sajalah yg pasti BN akan menang besar dlm pru 13 ni.

    ReplyDelete
  11. kami geng ngendapApril 5, 2013 at 8:10 PM

    Fitnah keatas pr dah bermula...citer sebenarnya aku lebih tau. .memang semalam mamat ni tgh pasang bendera...aku ada kat situ sdg memerati line clear ka dak...dlm kol 1.10 am tetiba tdgr bunyi hon yg kuat...opocot aku tekojut mak kau ghupa ghupanya hon dr sebuah kereta kalau x silap ak volkswagen kuning yg pemandunya beberapa ekor hantu...apa lg aku pun start enjin moto..kawan aku tu terjun dr ataih pokok terus landing ataih kusen moto...kami pun lari lentang angin...sampai kat ghumah nana apa lg kami pun usha line...ada lubang tsu tau la kan mlm jumaat....tu yg mata kawin aku tu lebam..tu la citer yg betoi....kami tak pitnah aih ..tobat lahom....

    ReplyDelete
  12. nampak tak sekarang ni lps parlimen bubar pencacai2 pakatan asyik buat hal aje kan, sebenarnya drg ni takut pakatan akan terkubur selama2nya dlm pru13.

    ReplyDelete
  13. Kah kah kah lawak lawak lawak.... yg umno bunoh org x pa plak...sapa nak jawab peristiwa memali...felda lubuk merbau...ini baru lebam mata....dah riuh sekampung kah kah kah...teloq tersepit ke......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiiii samdol.. Yang mati kat memali adalah penganut PAS Kafir.. Ajaran pas mensyirikkan Allah... Utk pengetahuan engkau mereka ditanam debagai bangksi kerana tak dimandikan dan djkafankan.. ..Keluarga mereka ka telah ditipu sehingga kutipan duit derma pun tak dapat.....padan muka koranggg

      Delete
    2. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  14. tak perlu keras rahangApril 5, 2013 at 8:44 PM

    -sebenarnya bila PR takde idea,maka mereka akan guna kekerasan,beginilah cara mereka,ambik contoh bersih pukimak dio orang tu,dio orang nie suka hidup dlm kekacauan yg mereka buat,tidak menghormati undang2,jika kekacauan tidak terkawal dan undang2 tidak terpakai,kite tengok camner nasib puak2 pukimak nie.

    ReplyDelete
  15. Anuaq kalah pun takpa perjuangan PR tetap diteruskan oleh generasi pelapis baru pakatan rakyat,patah tumbuh ilang berganti,namun menjadi lembu pawah amno tidak sekali kali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...patah jew anwar tamatlh pr.. Mana pergi APU...BA lu tahu ke APU dan BA tu apa????

      Delete
    2. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  16. Setuju dgn tpkr at 8.44 PM...Pencacai PR nie ramai juga yg dah mengalami penyakit "JIWA KACAU"...Kalau tak caya, bila BN menang besar pd PRU 13 nie,sure Hospital Tanjung Rambutan akan penuh...

    ReplyDelete
  17. Hiduo-hidup korang kena tipu....itu gambar jiran aku, dia jatuh motor bukan kena pukul...Hi

    ReplyDelete
  18. Hello Anon 8.52 PM... Wake-up2 bang, hari dah senja nie... Memanglah patah tumbuh hilang berganti, tapi siapa yg akan ganti??? Anak2 dan cucu-cicit Anuwar yg ganti, generasi baru PR gigit jari dan air liur meleleh aje laa...

    ReplyDelete
  19. Klu bendera pun lambang mata dajal takyah lah kita ckp apa lg kat cai pr ni.

    ReplyDelete
  20. Patah tumbuh hilang berganti..tak tak sama tak sama..anwar tetap anwar,susah nk cari org mcm anwar dik..putar belitnya hebat! Lakonannya first class! Janjinya semua syurga...tpi yg 1 ni yg hebat dri yg hebat..memang x Bole lawan setakat hari ini..SElERA nya....ade sapa2 yg Bole lawan..hihi sila angkat tangannnn..

    ReplyDelete
  21. anggap aje komen pencacai pembangkang ni di kalangan org yg mengamalkan homo seksual...

    ReplyDelete
  22. Org pr ni dh mmg sakit otak tahap kronik..tggu masa nk msuk mental hospital je lepas pru13 nie sbb x bole trima kekalahan...hahaha

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!