PANAS WEI! AKHIRNYA ANWAR UMUM BERTANDING DI PERMATANG PAUH SETELAH MALU DENGAN NAJIB!

Aku baru dapat tahu dalam satu ceramah Anwar di Grik malam ini dia telah umum dia akan bertanding di Permatang Pauh!

Ada dua sebab kenapa Anwar buat begitu, sebab semalam aku dah bagitau Anwar akan bertanding di Gopeng Perak.
Yang pertama, Najib umum petang tadi dia akan bertanding di Pekan tak kira la apa saja halangan atau rintangan. Pendek kata hidup mati PM di Pekan la.

Kedua, Anwar tahu kekuatan jentera Dr Zambry di Perak setelah 4 tahun Zambry menjadi MB adalah sangat kuat. Akhirnya Anwar ambil keputusan untuk tidak ke Perak!

So rakyat Perak, kita kena pastikan Dr Zambry menang besar dan kuburkan PKR di Perak! Kita tak mau parti tidak bermoral ni.

Hidup Najib! Hidup Dr Zambry! Hidup BN!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

80 Responses to "PANAS WEI! AKHIRNYA ANWAR UMUM BERTANDING DI PERMATANG PAUH SETELAH MALU DENGAN NAJIB!"

  1. Aduyaiiiii....tk dpt aku nk dngr alasan anwar bila kalah di perak....tp lg best tngk anwar trsungkur di kg halaman dia....hmm ada lh pulak prk kt mana2 lps pru sbb nk bg peluang anwar jd mp lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anwar blum ptus kan lgi kat mna,,bagan datok,tapah atau kuale kangsar yg pnting d perakk....ape yg aku tau skang ni zahid dgn zambri da tercirit birit smpai terkencing kncing.....huhuhuhu

      Delete
    2. Org yg yidak tetap pendrian lh tu..

      Delete
    3. Babi umno mmg mcm ni. Klu tk bertnding kata takut. Klu brtnding kta tmak jwatan. Brtnding tmpt sndiri kta kecut. Brtnding tmpt org kta lari. Jd apa yg betul?????. Klu anwar tk brtnding babi ni akn kata tkde telur. Klu brtnding pun akn mngata. Woii babi ce bgthu ngko nk apa?. Knpa busuk sngat hati?. Kata demokrasi. Ikut sukalah.

      Delete
    4. Aku pun sokong. Tak kisahlah. Inikan demokrasi. Kami orang2 muda dokong politik matang.terpulang pada dia.

      Delete
    5. Lena sikit anak kadiaq tidoq.

      Delete
    6. Anwar anwar anwar anwar. Semua pasal anwar. Dia agen cina. Agen yahudi. Agen rusia. Agen insuran. Agen mlm. Agen pnapis air. Dia jugak punca perprchan melayu. Punca kemerosotan ekonomi. Punca tahi bintng jatuh di rusia. Punca bas sekolah oewat. Punca nasi tak masak. Punca durian tak berbuah. Everything diorang kata engjaulah puncanya. Tak ada satu blog umno yang tak sebut nsma anwar. Apa anwar buat semua dilaporkan. Semakin bantak disebut semakin bertambah rindu umno pda anwar.alamk.. minyak kete aku habis. Ini pasal anwar la ni.

      Delete
    7. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
    8. Bhai 02.31 lu tukang cuci dr zambry ke yg lu tau dr zamry dah tercirit birit...bagus bhai lu ada wawasan sbb sbgi tukang cuci lu tak buta it...moga2 anwar pilih tmpt yg betul...sbb kt mana pun dia pergi...anwar ttp anwar dimata umno...

      Delete
    9. Hai Anon 7.18 AM ... Anda org muda? Org muda tak semestinya fahaman politik anda matang... Kalau tengok cara anda, anda cuma terikut2 cara politik bodoh... tak tau menilai politik mana yg baik / buruk, yg banyak berjasa / banyak menghuru-harakan negara... Org kalau bijak dia akan sokong parti politik yg banyak kebaikannya dari kehancurannya... Ada fahammmmm???

      Delete
  2. Malu la kalau mat kunyit kalah kat permatang pauh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  3. ANWAR EJEN ISRAELApril 5, 2013 at 12:15 AM

    Dari permatang pauh...cabut!!!!
    Kita pg perak la....
    Oh..tidak tidak...errr....errr...errr..
    Balik kpg la...

    Pengundi permatang pauh, sedar atau tidak, anda semua hanyalah perkara sampingan pada anwar ibrahim. Tidak penting dan tidak relevan. Bak kata pepatah, tak dpt rotan...akar pun jadik lah.

    Bangkit pengundi permatang pauh!!

    Episod 1 drama anwar lari sana sini......kisah ini tiada kena mengena dgn yg hidup atau mati...

    Har har har...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi umno mmg mcm ni. Klu tk bertnding kata takut. Klu brtnding kta tmak jwatan. Brtnding tmpt sndiri kta kecut. Brtnding tmpt org kta lari. Jd apa yg betul?????. Klu anwar tk brtnding babi ni akn kata tkde telur. Klu brtnding pun akn mngata. Woii babi ce bgthu ngko nk apa?. Knpa busuk sngat hati?. Kata demokrasi. Ikut sukalah.

      Delete
    2. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
    3. BABI dah dibuang pun dari UMNO dan skrg jadi ketua PKR. Manifesto bukan janji!!

      Delete
  4. letak mana2 pun boleh menang... klu dah bijak, jatuh kelaut jadi pulau, jatuh ke darat menjadi bukit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANWAR EJEN ISRAELApril 5, 2013 at 12:26 AM

      Kalau dah mana mana boleh menang...apa kes yg nak lari sana sini??
      Duk je la situ. Tak ke nmpak bodo dah tu? Hahah

      Delete
    2. Bhai ini aku percaya ckp lu...sbb klu kt malaysia anwar tak laku..PULAU sulu dia boleh apply jd gabenor...BUKIT kakji leper utk anwar jatuh kedarat...BUKIT shamsi juga yg mmbukit....

      Delete
    3. tapi dlm hal ni Anwar macam tgk Permatang pauh spt "ada seperti tampaknya apung-apung" sebab "takutkan bayang sendiri" takut2 nnt akhirnya....."yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran" atau mmg dah tau untung nasib badan?

      Delete
    4. jatuh ke jantan jadi gay tua..

      Delete
    5. Tkde isu pn sbnrnya. Lntk pi lh kat dia nk pi mna pun. Yg hang kalut pasai pa?.

      Delete
    6. Jngan percaya dgn jurangan69. Dialah penjilat anwar no 1. Gebang kuat bro. Psiko org lah tu. Aku tahu dah sapa engkau.sila berambus. Pg cium ketiak anwar. Sial.

      Delete
    7. Jatuh ke darat jadi gay tua...jatuh ke laut jadi gigolo tua...

      Delete
    8. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  5. Hahahahaahaa....Welcome back Pak sheikh kami orang Pmtg Pauh akan pastikan hang tertungging setunggin nya.....hahahhaaa hang siap pak sheikh!


    >>>>>> BEKAS BEKAS PKR KUBANG SEMANG<<<<<<<

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la bro... kita mengundi dia... bukan selalu dtg mai tgk pun..dah nk dekat pilihan raya baru kalut dtg melawat..umah aku belakang mobil aje.

      Delete
    2. hang belakang mobil...aku belakang balai aja!

      Delete
    3. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
    4. Mereka bukan Dajjal tapi ejen ejen Dajjal yang nak merosakkan Islam dan umat ISlam..

      Delete
  6. Tak menyesal ke Nuar???!!! kah..kah..kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  7. yehaaa...im back !!! pak sheikh said.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu perli jejaka idaman adik2 malaya ke....i'm BACK

      Delete
    2. Jngan percaya dgn jurangan69. Dialah penjilat anwar no 1. Gebang kuat bro. Psiko org lah tu. Aku tahu dah sapa engkau.sila berambus. Pg cium ketiak anwar. Sial.

      Delete
    3. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  8. ohh pak sheikh we missed u so much ! welcome back to permatang pauh ,u are my hero forever and ever ...please dont leave us anymore we cannot live without u ....missed u huhuhuhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....geli aku baca bhai

      Delete
    2. ini ayat sarkastik atau betul2 ni..hahahah..

      Delete
    3. balik kampung hohohoho balik kampung hati girang ,terbayang wajah2 yang ku sayang nun disana sawah ladang dan rimba ..langit nan biru bertambah birunya deru angin turut sama berlagu hohoho balik kampung hati girang....pak sheikh nyanyi tu hehehe...

      Delete
    4. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  9. anwar nk bertanding di perak makan kuahla....pegila blk permatang pauh sane byk stok kunyit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
    2. Parti dajjal bsama ahlinya yakjuj dn makjuj.

      Delete
  10. alamak..! dia spin ler...saya pusing halim...! wakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  11. Balik kmpg la lu nuar...my bujang senang-online

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  12. hahahahahahaha.. nampak sangat ko penakut lah Anwar !! Puii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  13. 臆病者をAnuwar、彼はただ自分自身を保存するために逃げた知っていた。 Anuwarは、自尊心を持っていない。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  14. Anon 12.19..memang la dia bijak dri org lain klau x mcm mana dia dpt kelentong korang semua..xpn memang korang yg bebal kari..hihi,lgi satu yg dia ni bijak ialah depan Bole blakang pn Bole..kn bijak tu. Dibuang kelaut memang patut,dibuang kedarat cari burid..mana nk buang mamat sorang ni..tlong jwp!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  15. Anon 12.19 memang la bijak,klau x mcmane korang Bole kena tipu percayakn dia,xpn memang korang yg bebal kari budu..hihi,satu lgi yg dia bijak,dia pandai pusing..depan Bole belakang punnnn Bole..kn bijak tu,bkn semua org ade kemahiran tu..Dibuang kelaut memang patut,Dibuang ke darat cari burit..mana nk buang mamat ni..tlong jwp!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  16. Hai mambang hijau mambang merah mambang kuning, akau tahu asal usulmu, yang di darat balik ke darat, yang di laut balik ke laut, yang di bukit balik ke bukit.....ggrrr...pthuiii.....baliklah...baaliiiklah...ke tempat asalmu...khaak..pthui.!!!..kalau kau tak balik maka akanku musnahkan akan dikau..!!!..baaaleeeeeekk.!!!!!
    Wookeee..!! selesai...mambang kerendut dah balik tempat asal..mudahlah korang nak tangkap mambang tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  17. Gaytua assyirik skrg ni da mcm cacing kepanasan akibat dr dosa2 yg dilakukn mngikut budaya yakjuj dn makjuj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  18. Ada pula cacai Anuar kata Anuar gi Perak sebab kat Permatang Pauh dia letak sapa pun akan menang. Jadi elok dia cari tempat baru yang ada peluang untuk menang untuk tambah kerusi. Itu le saja isu yang dimainkan oleh cacai bang nuar di Permatang Pauh. Nak cover line lah katakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
    2. Parti dajjal brsama yakjuj dn makjuj. Ini baru lengkap my fren.

      Delete
  19. anuar lagi....kenapa? bagus sangat ke anuar tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bismillah.DAJJAL Mata Satu. Ñabi Muhammsd saw dan AlQuran telah peringatkan kita. Bendera PKR Mata Satu Bendera DAJJAL.Tolak PKR parti DAJJAL..

      Delete
  20. oooo balik kampung.
    oooo balik permatang pauh.

    kita kuburkan si Anwar di Permatang Pauh.
    Biar dia sedar bahawa dia kaki kelontong rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bismillah.DAJJAL Mata Satu. Ñabi Muhammsd saw dan AlQuran telah peringatkan kita. Bendera PKR Mata Satu Bendera DAJJAL.Tolak PKR parti DAJJAL..

      Delete
  21. Dengar kata.
    Pembangkang Pakatan Rosak sudah mula kecut Telor.
    Dari pucuk-pucuk sampai ke pucuk memandangkan rakyat bawahan sudah tidak percaya dengan auta mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bismillah.DAJJAL Mata Satu. Ñabi Muhammsd saw dan AlQuran telah peringatkan kita. Bendera PKR Mata Satu Bendera DAJJAL.Tolak PKR parti DAJJAL..

      Delete
  22. Akhirnya kt pmtg pauh gak... Pencacai fukatan rakyat mai ramai2 cium ketiak anwar hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskh iskh hang pun mau ka. Jgn malu2. Mailah join. Aka ala.. dhy shy cat pulak. Ahaks!

      Delete
    2. Bismillah

      .DAJJAL Mata Satu. Ñabi Muhammsd saw dan AlQuran telah peringatkan kita. Bendera PKR Mata Satu Bendera DAJJAL.Tolak PKR parti DAJJAL..

      Delete
  23. Sbb tu crmah pkatan 3 org je dtg. Kan kan kan. Tu pun sbb ada 200 bas free. Ada air kotak. Ada tshirt. Ada nasi bungkus. Mmg tkde org pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh salah2. Pr takde pnyokong dah. Anwar je tinggal sorang. Eh.. sapa ntah suke die. Kitorang tk suke.. eeee benci benci nyampah tau. Ahaks!.

      Delete
    2. Bismillah.

      DAJJAL Mata Satu. Ñabi Muhammsd saw dan AlQuran telah peringatkan kita. Bendera PKR Mata Satu Bendera DAJJAL.

      Tolak PKR parti DAJJAL..

      Delete
    3. Tolong datangkan sanad dan matan hadith. Apa mawqif ulamak. Sabda Nabi S.A.W : Barangsiapa yang mendustakan sesuatu keatasku ( nabi tak kata, tapi dia kata nabi kata) sediakan tempat duduknya dari apai neraka.

      Sekretariat ILMU.
      Mohon rujuk ana

      Delete
    4. Tak payah nak bela sangat anwar. Korang tengok ngan mata kepala sendiri. Memalukan. Ceramah di Grik 4/4 selepas bubar parlimen. Hanya dihariri tak sampai 100 orang. Sebab itu dia nak balik ke P. Pauh. Bukti :
      http://www.youtube.com/watch?v=X8bDQCqJOkc

      Delete
  24. Kalau nuar jadi PM, tebalik la bumi malaysia kena laknat kat tuhan,,,,,tk kan lupa kisah nabi luth???

    ReplyDelete
  25. PKR - Parti Kencingkan Rakyat. Parti nie di tubuhkan sebenarnya semata2 sbb nak bela dan bantu Anwar Ibrahim bila dia di singkirkan dari UMNO sbb kuat berjubur dgan Jantan dan Bini org!.. Itu lah pasal parti nie cuma penuh dgan anak beranak dan suku sakat dia. PKR tu patutnya di tukar kan kepada nama PAB ( Parti Anak Beranak ) baru sesuai. Parti nie bukan nak bela atau jaga hak rakyat! Tp semata2 nak jaga kepentingan si Biseksual nie ajer. Mcm2 Janji dia kasi tabur dan kasi racun sama rakyat tp 1 menda pun tarak! Yg Untung cuma kroni2 si Anwar yg setia menjilat Lubang Jubur dia sampai Kiamat..

    ReplyDelete
  26. HIDUP SEMUA YANG BERJUANG UNTUK KESEJAHTERAAN RAKYAT, UGAMA, BANGSA DAN NEGARA !!!
    HIDUP SEMUA YANG BERJUANG UNTUK KESEJAHTERAAN RAKYAT, UGAMA, BANGSA DAN NEGARA !!!
    HIDUP SEMUA YANG BERJUANG UNTUK KESEJAHTERAAN RAKYAT, UGAMA, BANGSA DAN NEGARA !!!

    LAKNAT ALLAH KEATAS PENGKHIANAT PENGKHIANT UGAMA, BANGSA DAN NEGARA !!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!