PANAS! PAKATAN BAKAR BILLBOARD PM DI SRI MUDA!

Nampaknya ini PRU paling ganas yang akan kita hadapi dari gang Pakatan. Pasal nak pasang bendera pun gang ni boleh nak bertumbuk!

Tak cukup dengan tu mereka bakar pulak billboard PM. Anwar memang nak kasi rosak negara ni. Aku percaya pelbagai lagi aksi ganas bakal menyusul!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

19 Responses to "PANAS! PAKATAN BAKAR BILLBOARD PM DI SRI MUDA!"

  1. Puak otak lumut ni memang pengganas, perosak, pendendam, pengkhianat, pencarut, pembenci. Bersatu kita sebaris pertahankan maruah agama dan bangsa dari puak bengong yg tak di untung. Sanggup berpeluk dengan musuh demi ketua mereka yg hanya penting diri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  2. ini semula lakonan ahli umno harbi n perkasa celaka...ini semua taktik lama la bro..dh x leh pakai dh trick ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entahnya. PR dh lama pakai trick ni. Start dengan mata lebam,pakai support kat tengkuk,upah geng serang ceramah sendiri.upah geng simbah cat. Ni semua idea lapuk PR.jgn tiru.

      Delete
    2. jika dilihat genre PKR ni ....memang perangai mereka.Buatlah perangai buruk ni ...makin bertambah yakinlah kami yang atas pagar nak undi siapa nanti.

      Delete
    3. ANAK HARAM SIAL YANG TONGNGONG MACAM KO LAH YG MEROSAKKAN AGAMA BANGSA DAN NEGARA!!

      HIDOP UMNO!!

      HIDOP BN!!

      Delete
    4. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
    5. Bhai 06.56...ini juga taktik lama pas pastu dlm pr utk salahkn umno slps buat segala sabotaj...bhai taktik salahkn umno taktik dari generasi pertama dlm pas....ubahlh bhai supaya kita nmpk lbh matang dlm pru. Dah nk masuk pru yg ke 13 bhai...

      Delete
  3. WALAU APA PON FITNAH PAKATAN RANJANG!!

    AKU AK RELA KALAU...

    PELIWAT , PENZINAH, BARUA YAHUDI AKA PKR JADI PM!!!

    ORANG ISLAM YG MENCACAI, MENFITNAH, PEMAKSIAT AKA PAS JADI PM!!

    KOMINIS2 BANGSAT AKA DAP JADI PM!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  4. SATU PERKATAAN......"ANWAR DAJJALLL"!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  5. Yakini diri anda dengan perubahan bertukarlah kepada PR hari ini,kerana anda begitu berharga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
    2. Bhai 07.51 aku setuju dgn ayat lu 'kerana anda begitu berharga' sbb setiap rakyat malaysia itu berharga dan bermaruah maka rakyat memilih utk terus menyokong parti yg berharga dan bermaruah juga demi menghargai nrgara tercinta...dan umno/bn paling tepat utk rakyat malaysia yg tahu maksud 'BERHARGA DAN BERMARUAH'

      Delete
  6. HARAM SOKONG PAS
    HARAM SOKONG PKR
    HARAM SOKONG DAP
    Tiada yg baik pada parti2 berkenaan. Hanya perkara2 yg jelek mereka bawa.Pluralisme,lgbt,racist dan menjual khalimah allah.Rosak akidah umat jika mereka ni memerintah.

    ReplyDelete
  7. org PR memang tak bertamaddun...uncivilised...suka merusuh...tgk la BERSIH lah...apa lah...menyusahkan org je..buat malu kat org luar...kalo ekonomi merudum dia org jugak yg susah...bodoh!

    ReplyDelete
  8. PR akan kalah terok. dulu sy undi PR sbb nk ajar BN . Bila bg peluang ntah apa2 negara kita jd kucar kacir. jgn kata SPR menipu kalau kalah.ini pilihan rakyat.

    ReplyDelete
  9. Lain kali klu nampak siapa yg buat khianat kita belasah dulu. Kasi 3/4 mati

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!