PANAS BERKUNYIT! ANWAR AKAN BERTANDING DI GOPENG PERAK!

Aku baru dapat tahu yang Anwar akan bertanding di Gopeng, memang sah Anwar takkan bertanding di Permatang Pauh.

Penakut juga si kote bengkok ni ya? Kalau betul dia jantan kenapa tak stay kat Permatang Pauh je? Ini dia pi bertanding kat tempat 54% pengundi cina..

Nampak sangat penakut si KUNYIT MAN ni

152 Responses to "PANAS BERKUNYIT! ANWAR AKAN BERTANDING DI GOPENG PERAK!"

  1. ini semua tak penting!

    yang penting sekarang ialah video SEKS Anwar, dah dekat nak PRU takkan tak siap lagi edit?!

    macam mana kami penyokong2 UMNO peringkat bawahan nak lawan hujah2 macai PR tanpa video seks?!

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg pentingnya pegi sua jubo ko pada
      jantan kemaruk jantan, jgn lupa laptop mesti on dgn webcam.

      Delete
    2. Sexmaniac betul kau ni.

      Delete
    3. Mamed palsu tu memang sexmaniac..
      Tak habis2 tanya pasal video sex..
      Kalau dah gatal sangat. Rakam le aksi ko
      sendiri.

      Delete
    4. Gila sex betullah penyokong pr nieh.. X payah nk poyo berselindung di sebalik nama umno

      Delete
    5. Kenapa blog umno semua cerita lucah. Tak boleh ke takut sikit pada Allah?

      Delete
    6. Anon 9:34 Woi sudah2 lah nak buat provokasi.. dah basi la.. lobang kunyit ko tu mmg dah nak mampus...

      Delete
    7. Encik Mohamed, macamana nak edit kalau pelakon2 jambu dah cabut lari sbb tak tahan penangan kote bengkok BABI...tak sempat nak shooting beb...kalau nak cepat kami bersedia mengambil En Mohamed utk shooting terbaru...jgn lupa bawak KY Jelly sbb kami dah kehabisan stok. Sebagai nasionalis melayu yg terulung kami harap En Mohamed bersedia berkorban jiwa dan bontot utk negara...boleh eh En Mohammed...alaa you...aaawwwwww....

      Delete
    8. Anon 9.51 p.m. ...

      Janganlah tuding jari pada UMNO je ...

      Tu pemimpin2 Pakatan memantat keliling kau tak komen.

      Fair play bro ...

      Delete
    9. Apa salahnya bersopan?. Kata umno melayu?. Sopanlah sikit. Blog umno penuh dengan cacian dan makian. Pembaca sekalian nilailah umno melalui blog ini dan komen2 pro umno. Ada adap tak?.

      Delete
    10. 10.35 berambus la ko.tunjuk baik konon..
      Pergi le bukak blog pencacai ko.
      Menyampah aku dgn munafik cam ko ni.
      Kalau umno mulut jahat Kalau pr tak ke??
      Pundek ko lah.

      Delete
    11. Wahai pembaca sekalian. Anda boleh copy dan "paste"kan semua komentar di blog ini. Tolong sebarkan. Tunjukan bagaimana hilangnya adap melayu. Tanpa segan silu mencarut. Yang macam inikah yg kita harapkan nk bela melayu?. Adab sopan langsung takada.

      Delete
    12. Kalau ko nak nasihat orang.
      JANGAN LAH BIAS....hamlau!

      Delete
    13. umno dan mencarut x dapat di pisahkan
      umno dan fitnah x dapat di pisahkan
      umno dan rasuah x dapat di pisahkan

      jom tinggalkan umno dengan penyakit kronik nye, undilah PR untuk masa depan yang gemilang.

      Delete
    14. Elehh kalau nak dengar carut maki hamun..
      Bukan d blog ni aje ada..d ceramah pas pun
      ada...

      Delete
    15. Tunjukanlah umno yang beradap. Mesti ramai suka. Kenapa nak terikut2. Kitakan melayu. Jaga sdap sopan kita umno melayu.

      Delete
    16. Bhai 10.44 lu kelakar bhai...lu umur berapa bhai...kempen cam tahun 70an....lu ingt yg masuk blog ni lepas bubar parlimen ke...

      Delete
    17. Wahai pembaca sekalian. Anda boleh copy dan "paste"kan semua komentar di blog ini. Tolong sebarkan. Tunjukan bagaimana hilangnya adap melayu. Tanpa segan silu mencarut. Yang macam inikah yg kita harapkan nk bela melayu?. Adab sopan langsung takada.

      Delete
    18. Yalah kalau tak nak melayu..pilih aje kapir harbi dap tu.mungkin hidup ko akan lebih
      baik dibawah telunjuk kapir tu...uwwekk.

      Delete
    19. Salah ke jadi umno yang takut tuhannya?. Beradaplah.

      Delete
    20. Bhai 11.18 org umno sntiasa takut pada Allah...dan tidak pernah org umno yg berani mengatakan Allah itu mencarut dan samseng...org umno juga memperakui sifat mulia rasulullah sejak baginda dilahirkn seperti yg Allah firmankn tntng sifat hebat rasulullah...dn umno tak pernh samakn nabi muhammad saw dgn mat2 dikampung...

      Umno juga tidak pernah mmbenarkan mana2 cina memberi tazkirah atau tafsiran al quran di dlm kawasan masjid atau dimana2 pentas ceramah...dan org umno tak akan bersekutu dgn org kafir yg cuba mentafsir al quran kerana politik..apatah lagi bertakbir dgn nama Allah kpd kafir yg tidak percaya kepada Allah..ttp mnguna kn alquran utk politik...bhai,tidak adakh cina muslim yg boleh mmberi tazkirah jika pas kurang ustaz utk mendapat ilmu...

      Umno yg begitu lama berkongsi kuasa dgn mca dan gerakan pun tak prnh mngangkat satu2 pemimpin cina utk disamakn taraf seperti khalifah umar...apatah lagi cina yg bukan islam...umno juga tidak pernah berkrompromi dgn mca/gerakan utk buang agama dan negara islam dlm prlmbagaan..
      Tp pas snggup buang prinsip perjuangan negara islam versi pas dan hudud...

      Bhai...siapa yg snggup melihat kalimah Allah di beri kepada kristian...siapa yg snggup singkirkn exco agama yg cuba mmpertahankn akidah umat islam ...dan siapa juga yg sngup singkir pemimpin kanan pas yg cuba mnyatukn umat melayu...ttp hubungan dgn dap lbh pntng...siapa yg sngup hina guru2...bhai klu lu bukan guru tp pasti lu prnh berguru...bhai siapa di sini yg lbh takut dgn tuhannya....lu fikirlah

      Delete
    21. Kawan2 pro krajaan. Kita abaikan saje komen2 dari cai pmbangkang ni yang dok menyama jadi en mohamad. Biar dia MEROYAN DAN MERABAN sorang2...

      Delete
  2. kalau perlembagaan ada jawatan 'perdana menteri umum' sah matjenin ni x bertanding langsung.

    ReplyDelete
  3. Iku sukalah. Tak pernah baca perlembagaan ke?. Umno gile seks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarlah. Apa masalahnya?

      Delete
    2. Yang duk tibai lobang kunyit dgn sapu bini org dan me***Cap depan komputer tu gila meroyan la ek..

      Delete
  4. Bukan setakat Anwar jer nak lari ke kawasan cina, nik ajis dan husam musang pun nak ikut sekali.........Melayu dah mula sedar akan permainan politik ulamak2 palsu dan sang peliwat.........ahaksssssssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah ke dari sudut undang2?. Kalau salah lapor polis lah. Kalau tak salah bising kenapa?. Dah takde modal? Dah tak sempat buat vidro lucah lagi?

      Delete
    2. Anon 9.53 p.m. ...

      Bukan pasal salah tapi nak tengok ada telor atau tak. Anak jantan atau pondan gay. Walk the talk man ...

      Kalau rasa dah terror sangat, tunggulah di tempat asal ...

      Delete
    3. Orang hebat ke laut jadi pulau. Ke darat jd gunung. Bukan berani di tempat sendiri sahaja sebab ada undi pos. Cuba krluar dari pekan. Ada berani?.

      Delete
    4. Kalau tak salah apa masalahnya. Kata demokrasi. Ke takut kot. Ahaks!

      Delete
    5. Cakap x serupa bikin la bro... haji Hadi x nak kluar dari marang? Ke putrajaya kan senang boleh jadi PM? setakat sembang kau ni x kemana langsung... hipokrit tahap gaban...

      Delete
    6. cai umno x de modal, semua x menjadi.

      2 kali isu liwat x menjadi
      2 kali vidoe sex x menjadi,

      nak carik isu rasuah x de... pening kepala, nak buat isu ape lagi ni..

      Delete
    7. x yah modal la wei..yang terang dan nyata dah bertimbun dgn fatwa sesat..

      Delete
    8. Bhai 11.00 klu dh tahu umno takda modal lu cam kalut jew...ada takda modal...isu jd atau tak jd...rakyat tentukn...bukan lu satu org nk kena undi...

      Delete
    9. Plik umno ni. Org tkar kawasan kta lri. Yg tk tkar pulk dia kata tk brani. Ngko nk umno brtnding sorang2 ke?. Baik tk payah ada pilihanraya. Serahknlh pd rakyat. Klu tak btul rakyat tolak lah. Yg sibuk2 knpa. Konfius aku dgn kcrdkan umno ni. Ngko nk apa sbnrnya. Klu tk bg pr brtnding. Ngko nk lawan sape?

      Delete
    10. 1107

      ko ni cerdik la ya? mcm nuar... hehehehe

      Delete
    11. Bewak tetap bewak....pelarian mencari lobang taik yg baru umpama lanun kiram yg bertempiaran dihujani mortar!!!!!
      Dalang tetap dalang!!!!WAJIB dihapuskan....

      Delete
    12. Skong 11.07.klu tak bg pr brtnding. Bn nk lawan sape. Baik tk pyah buat election. Logik jugak tu. Kta election. Tp mrah plak org brtnding. Biar lh. Ce pikir. Logik tak?

      Delete
  5. Itu semua strategi untuk meramaikan lagi bilangan kerusi yg bakal diperolehi oleh PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strategi tokcai kau lah.


      Kalau ada telur anwar bertandinglah kat pekan. Awat? Telur kecut ka?

      Anwar dah hidu beliau akan susut sokongan di permatang pauh. Sama lah ngan wan azizah.. Nak bawak diri ke selangor kunun. Weh rakyat selangor dah besar panjanglah. Dah boleh jaga diri. Tak payah nak membudak budak kan org selangor.

      Delete
    2. hehehe... strategi dah nak bungkus la wei...

      Delete
  6. Kalau bn letak aziz samsudin kat gopeng kompom dia boleh menang. Korang ingat cina gopengakan undi melayu ke? Hehehe

    ReplyDelete
  7. KENAPA MESTI LARI SANA SINI. TEMBELANG DAH PECAH LAH TU. MENIPU SAJA SAMA MCM CINA DAP YG NAK BERTANDING DIJOHOR. DIA FIKIR ORG JOHOR BODOH KE. TITIK NANTI BARU TAU. JOHOR YG AMAN NAK DI ROSAKAN. PGILAH BERTANDING DITEMPAT DULU. APA TAKUT ORG TAK SOKONG KE. MALULAH. ORG JOHOR MELAYU CINA INDIA KENA FIKIR2 BETUL2. LIMKITSIAL NI JAHAT BLH ROSAKKAN HUBUNGAN ANTARA KAUM. JGN SEBAB DIA KITA BLH BERGADUH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lari apa?. Ikut sukalah. Malaysia ni bukan bapak kau punya. Kalau undang2 kata tak salah. Bising kenapa?

      Delete
    2. Takut perak hilang lg ke?. Kali ni jgn hrap pd ktak lg.

      Delete
    3. anon 9.55..!!!!!!!

      Malaysia ni pun bukan milik mak bapak penyokong2 pengorek lubang kunyit dan bapak racist Lim kiD Sial!!!!
      kita org yg menyintai kesederhanaan dan kesentosaan terlalu bosan dgn kemaruk org gila nak ke putra jaya.

      anda faham tak?

      Delete
    4. Kalau bukan bapak dia dan bapak kau punya. Jadi apa masalahnya?. Kan demokrasi. Terpulanglah dia nak pg mana. Tak duka jgn undi. Biar yg suka je undi. Tak boleh ke jd adil?. Dalam tv hari2 hentam diorang. Kenapa nk bg 10 minit je. Knpa bn boleh belasa 24 jam. Berbaloi kah dgn 10 minit?. Jd negara ni bapak kau punya ke bapak dia punya?.

      Delete
    5. anon 10.14..!!

      juga bukan bapak lu punya.... so jgn buat muka talam yg tak cukup satu... siang sibuk jadi imam malam pulak sibuk jilat apam!!!!!

      Delete
    6. hahahaahaha... macai PR dah meroyan sakan... PR dah nak padam..

      Delete
    7. Stakat Nuar nak amik perak.. kirim salam la wei..2008 boleh la.. 2013 maut la... hehehehe

      Delete
    8. Bila dah sentap...larilah!!!!cari lubang taik baru...cari mgsa suntut baru!!!

      Delete
  8. Kalau anwar menang di gopeng jangan la bangkit isu spr kotor. Wat malu jer telan kahak sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang akan menang. Bukan gopeng aje. Kami akan tadbir malaysia.

      Delete
    2. huiiyooo !!!! anon 9.57pm Yakin gila , tahap cipan. Dengan nada bongkak lagi sombong. Lantak kau laa... Bukan kau yg nak bertanding pun. Setakat jadi penyokong je. Ade ku kesah???

      Delete
    3. Nama pun anon kan. Kau tahu ke dia tak bertanding?.

      Delete
    4. Boleh blah dengan ko punya perasan tu!

      Delete
    5. Panas bang? :)

      Delete
    6. Haa haaaaaa simpan dulu korang punya
      perasan tu sampai kertas undi di kira ok.

      Delete
    7. anon 9:57. kau nak takbir malaysia? kau siapa? pandai sngt ke kau mentadbir? kau dan memiliki ilmu mentadbir ke?...angan2 munafik seperti kau tidak akan kesampaian, belagak mcm org berilmu tapi habuk pun tarak...kahkahkah.

      Delete
    8. Pandai meliwat jer!!!!kemahiran khusus anwar!!!!

      Delete
  9. breakfast lunch and dinner... dibayar peliwat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LAUNCH?????hahahahaaaaaaaaa

      Delete
  10. cari balak la tu nuar,,,nasib baik penang takde hasil bumi

    ReplyDelete
  11. Pengikut anwar dah meroyan berkoyan koyan...

    Kerana terlalu sedih ramai ahli pkr dah keluar parti....

    Kerana terlalu sedih ramai ahli pas seumur hidup dah keluar parti dan memohon maaf pd Tun M....

    Kerana terlalu sedih ulama pondok dinegeri kelantan menfatwakan undi pas haram....

    Kerana terlalu sedih ramai kawan2 anuar yg dah berpuluh tahun bersahabat akhirnya tinggalkan anuar...

    Tinggallah macai (mempercayai apasaja cakap anuar ibrahim) yg masih belum diberi petunjuk...

    Beristikharahlah pohon petunjuk Allah....

    Kerana, mereka yg meninggalkan anuar juga beristikharah sebelum tinggalkan anuar....

    Bahkan, seorang hamba Allah, mungkin salah seorang ulama pondok kelantan mendakwa, selepas istikharahnya, beliau bermimpi ciri2 dajjal ada pada anuar...

    Naudzubillahimindzalik...semoga dijauhkan...bertaubatlah anwar ibrahim.....

    Ciri2 dajjal;
    1) membenarkan yg palsu dan memalsukan yg benar - Allah yg Maha Benar diperakui palsu bg dajjal bahkan dia merasa dialah tuhan (palsu)

    2) menghasut manusia supaya mempercayai kata2 nya yg palsu - hasut manusia spy percayai dialah tuhan

    3) menjanjikan syurga bg mereka yg berpaling dari Allah - kafir, murtad

    4) menjanjikan neraka, menyeksa dan biarkan manusia yg tidak menjadi pengikutnya dlm kelaparan - Muslim yg beriman pd Allah

    Renungkan2 pula sifat anuar, wallahualam

    1)memalsukan yg benar dan membenarkan yg palsu - sumpah laknat saiful yg sah disisi syarak dikatakan sumpah munafik, bahkan fitnah altantuya najib seboleh2nya ingin dibenarkan walaupun tiada bukti utk mebenarkan

    2) menghasut manusia utk percayai kata2 palsu - anuar berjaya yakinkan pengikutnya fitnah najib altantuya benar, walaupun tiada bukti, tiada video, tiada DNA, tiada saksi, cuma air liur saja sudah mampu buatkan pengikuthya mempercayainya

    3)menjanjikan bulan dan bintang pd pengikutnya, namun bila diberikan amanah, terlalu sikit janji yg dikotakan...

    Wallahualam...semoga Allah jauhkan bala ini menimpa anwar ibrahim dan rakyat Malaysia...InsyaAllah, Allah masih sayangkan Malaysia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waa bnyk dpt claim bang?. Pnjg hujah?. Hehe. Jilat jgn tak jilat.

      Delete
    2. Macam ko jilat peliwat ke?

      Delete
    3. Banyak masyuk dekat2 pru ni ye.

      Delete
    4. Masyuk2 pun poket dia, biar la!!!!! Cai pr jealous!!! Cai amenoworld dpt 3k je utk tanggung dosa fitnah dia????kahkahkah tak berbaloi lgsg!!!!tak masyukkkkkk!!!!!!!!!!

      Delete
    5. anwar cabuttttt....petanda kote dia pun ikut tercabut.

      Delete
    6. Wahai pembaca sekalian. Anda boleh copy dan "paste"kan semua komentar di blog ini. Tolong sebarkan. Tunjukan bagaimana hilangnya adap melayu. Tanpa segan silu mencarut. Yang macam inikah yg kita harapkan nk bela melayu?. Adab sopan langsung takada.

      Delete
    7. sokong!!! copy n paste blog2 kunyit skali... jawapannya.. blog kunyit yg paling banyak paling tak beradab

      Delete
  12. Anwar... Anwar... lepas satu, satu kau balun... dah puas dgn bini org, main lobang kunyit, la ni ko nak makan babi pulak di gopeng... mmg ko nak jahanam anwar... klu berani cuba la ek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa salahnya bersopan?. Kata umno melayu?. Sopanlah sikit. Blog umno penuh dengan cacian dan makian. Pembaca sekalian nilailah umno melalui blog ini dan komen2 pro umno. Ada adap tak?.

      Delete
    2. TGNA yang paling sopan santun ye? Sampai nabi pun kena balun..

      Delete
    3. Kenapa nak jadikan melayu bangsa tak beradap?.


      Delete
    4. Sebab bos kami peliwat yg tak beradab!!!

      Delete
  13. tahniah anwar..umno harbi dh goyang..parlimen permatang pauh confirm pkr menang dan ditambah dgn gopeng..wan azizah tanding di klang..tambah lagi kerusi..ayuh kita kuburkan umno harbi yg merompak duit rakyat n wang zakat kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang yg keluarkan zakat mulut tak harammm macam kau!!!!!

      Delete
    2. Tuduhan tanpa bukti adalah fitnah...najib terlalu 'bersih' hingga pr terpaksa recycle modal lama...kroni,rasuah,rompak wang rakyat,wang zakat, semuanya recycle..takde bukti pulak tu...tapi anuar?kroni,rasuah,salahgunakuasa dah terbukti bro...siap penjara dah...

      Bila terdesak sangat takde modal, barulah puak ko fitnah rosmah. Tengok la nnt. Najib clean sangat sampai korang terpaksa kacau bini dia. Kelakar

      Delete
    3. Nampak sangat dah cfm PKR tumbang...

      Delete
    4. Bhai...sikit sngt le...anwar n family,bawak lh adik beradik utk bertanding...senang 7 keturunan anwar n family pegang pkr...ehh pkr tu dah di paten anwar punya ke...anak tiri azmin ngan wan azizah dah boleh jd calon ke..

      Delete
    5. Anon 10.24 p.m.

      "... parlimen permatang pauh confirm pkr menang dan ditambah dgn gopeng..wan azizah tanding di klang..tambah lagi kerusi..ayuh kita kuburkan umno harbi yg merompak duit rakyat n wang zakat kita.."

      Tapi Kelantan dan Kedah akan tumbang ... hi, hi, hi ...

      Bertahun2 UMNO mentadbir Selangor tak ada apa2 kemusnahan berlaku. Pakatan memerintah saja, habis bumi Selangor menjadi kawah kerana tanah dikorek dan dijual dengan rakus. Mana hasil jual tanah, simpan untuk PRU Ke 13. Rakyat Selangor sengsara. PRU Ke 13 ni, jangan meroyan kalau Pakatan akan tumbang di Selangor. Segala aset yang diperoleh semasa pentadbiran BN habis dijual oleh kerajaan PR. Yang paling menyedihkan, asrama anak2 Melayu miskin di Kg. Pandan dijual untuk dijadikan Pusat Kebudayaan Cina. Rumah maksia pulak tumbuh bagaikan cendawan.

      Pandai mengata BN tapi PAS Kelantan merampas tanah rakyat dan jual pada Cina, apa hal. Belum lagi bab Serambi Mekah menjadi tempat maksiat, anak2 Kelantan pulak ramai yang terlibat dengan gejala maksiat. PAS buat apa?

      Kat Kedah bila PAS memerintah saja, habis hutan digondolkan.

      Lagi satu gua bagi tahu ... Najib 4 tahun menjadi PM berusaha mentadbir negara dengan baik, menjaga kebajikan dan keharmonian rakyat tapi Anwar dan pemimpin PR buat apa?

      Anon 10.24 p.m., lu bukan saja taasub tapi lu juga buta hati. Jangan tepuk air di dulang bro ...

      Delete
    6. Kerajaan selangor yg nak guna wang zakat. Pencacai PR dah lupa kot. Ini kategori asnaf mana ni? x pernah dibuat..

      Delete
  14. Biar la anwar gi tempat lain. Kesian sama dia. Dia memang telo xde. Dulu pun bab bersumpah pon dia x berani. Usah ambik hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah ke dari sudut undang?.

      Delete
    2. Bhai...mau anwar tak lari...org permatang pauh pun dah tak ingt diaorg ada ahli parlimen ke slps pru12...nk kata ahli parlimen diaorg dh mati takda pula prk...

      Delete
  15. Kalau calon calon PR berani bertanding di tempat lain tentu najib pun boleh menguji pengaruh dan kuasa satu malaysia yang ada padanya di Pulau Pinang..cubalah...mesti tak berani punyalah...nie asyik berkokok sbg JAGUH KAMPUNG PEKAN SAHAJA..
    APA BARANG Beb....pooodddaaaahh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana najib betani. Undi pos dah stanby. Takut jd mcm 2008.

      Delete
    2. Kenapa? ? Undi pos buat sembunyi2 ke??
      Wakil pr tak ada ke??

      Delete
    3. Wei... ko nak marah... pergilah marah pemimpin2 ko yg x de telor asik melompat sana sini... bukan nak buat keje cara betul... setakat nak lepas tengkok bila pilinhanraya je... mmg mcm tulah pemimpin2 ko ni... buang karan je x dtg hasil langsung..

      Delete
    4. Klu org dh suke. nape nk mrah?. Ce ngko jwb. Klu prog umnoooo tk ada bas free org dtg tk?. Errrrrrrr.

      Delete
    5. Anon 10:48 Puak PAS pun Tok Nik bg duit minyak...dasar hipokrit

      Delete
    6. Bhai...kes mp suka tukar2 tmpt ni dah jd lumrah pada pas dan dap dari dulu lg... Skrg tmbh pula pkr...mau tak mp lari dh org pilih jd mp dia duk sibuk g ceramah tmpt org...ambik tahu tmpt org lain sbb nk biat isu politik...sibuk ceramah tmpt org...tmpt sndiri dh macam takda ahli parlimen...cnth yg ketara kelantan...dah lebih 20 tahun tp tak maju...sbb ahli parlimen balik kelantan ikut berapa jmlah bini..klu 1 bini maknanya 1/bln...klu 3 bini maka 3/bln..bnyk di kl atau roadtour ceramah...manalh kelantan nk maju...smpi pru terpaksa lah cari tempat baru...tempat lama dh tak caya...

      Delete
    7. Soalan: salah ke?.

      Delete
    8. Jawapan:lu fikirlah

      Delete
  16. Wei... Pencacai PR... Anwar dah nak cabut lari ke US melalui Singapura esok.. nak buat apa? Amik duit yahudi ek... Itulah keje ko Nuar bila x main bontot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa salahnya bersopan?. Kata umno melayu?. Sopanlah sikit. Blog umno penuh dengan cacian dan makian. Pembaca sekalian nilailah umno melalui blog ini dan komen2 pro umno. Ada adap tak?.

      Delete
    2. Butoh ko beradap!!

      Delete
    3. Inilah umno melayu. Mencarut lagi:)

      Delete
    4. Tengok kau tu.Tunjuk baik lagi.Tapi asyik nampak carut org yg tak sealiran dgn kau.
      Orang yg sekapal dgn kau boleh carut, kan.
      Tak salah, kan?

      Delete
    5. Anwar semakin tertekan dan ketar lutut, maju kena mundur pun kena.

      Delete
    6. Sopan Tok yah kau la... Pergi ajar Nik aziz beradap dulu..

      Delete
    7. tak malu ke jadi melayu umno yang tak sopan macam ni?

      Delete
    8. Melayu pas mencarut tak apa kan??
      Wal halalku wal harammu.

      Delete
  17. Anwar ada satu kawasan lagi yg patut kau pergi bertanding.. Dekat ckit dgn kalid gagap... Parlimen Penjara Sg Buloh kosong lagi... x de calon yg palin layak selain dari ko Nuar Al Juburi (ikut kata Mat Sapu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa salahnya bersopan?. Kata umno melayu?. Sopanlah sikit. Blog umno penuh dengan cacian dan makian. Pembaca sekalian nilailah umno melalui blog ini dan komen2 pro umno. Ada adap tak?.

      Delete
    2. Adab? kau silap rumah la... pegi ajak pemimpin kau beradab bila bercakap dulu.. jgn nak membebel kat cni... puak2 kau la yg paling tak beradab..

      Delete
    3. Blog ni dan komen2 ni sangat beradap ke?. Tak berdosa ke mencarut?.

      Delete
    4. Aik mencarut? ada ke? Tok guru kata mencarut tak salah.. Tuhan pun mencarut..kau x nak masuk syurga ke dgn tok guru?

      Delete
    5. Takde mencarut ye?. Nak kata dalam blog ni semua ikut akhlak nabi ke?. Kalau berani kau katalah. Apa2 pun moga Allah ampunkan dosa kejahilan mu sahabatku.

      Delete
    6. Semoga Allah jua beri hidayah kepada puak2 sesat cam kau

      Delete
    7. Saya tak tuduh anda sesat. Saya cuma kata jangan mencarut. Anda tuduh saya sesat kerana nasihatkan anda. Hati2 dik dalam berbicara. Allah tahu anda.

      Delete
    8. Sama lah cam lu jugak... Allah tau anda juga..

      Delete
    9. Baik sungguh adap. Saya gunakan anda. anda kata "lu" pada saya?. Brlajarlah beradap.

      Delete
    10. dah sah kau ni sewel.. Jgn jadi hipokrit la... benda x de kau nak adakan..

      Delete
    11. Umno dn sex dn lucah tk blh dpishkn. Biarkn aje. Bkn nk trma nshat org pun.

      Delete
    12. Bila cakap sewel marah la pulak.. balun lobang kunyit, balun bini org, bg aiskrim, bero***i depan komputer tu ahli soleh la ye? Sapa yg x terima nasihat.

      Delete
  18. hahaha... dah mengelupur puak2 PAs ni... ada arahan daripada pihak pusat PAs jangan babitkan Anuwar dlm kempen pilihanraya PAS... hehehe... baru nak ngaku Anuwar tu kaki bontot... org dah lama tau lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak kena terkam?????????????

      Delete
    2. betul, puak2 Parti Anutan Setan yg di-rejam bukan tak tau tapi buat2 tak tau.

      Delete
  19. penyokong atas pagar mcm gua nie, lu x boleh nak auta la. Lu simpan statement mengarut ni buat pekasam kat rumah yer. :p

    ReplyDelete
  20. Kesian pencacai PR ni... dah x de tempat nak luah perasaan... kat cni pun jadilah.. hehehehe... jgn merepek la... PR dah memang nak padam.. terima hakikat... setakat cerita dongeng x jalan la... katun2 PR apa yg tau cuba tgk Mat Sapu, mahfus the bean, lokman the bob.. mcm tin milo kosong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg pnykg pr tk rmai pun klu crmh 5 org je dtg. Tp njib crmh 200 bas dtg. Ahaks!.

      Delete
    2. Bai bkn 5 org lh. 2 org je. Kat stadium mrdka hkr pun 3 org je. Tu pun ada bas free. Dpt kipad. Dpt topi. Dpt nasi dlm polistren.

      Delete
    3. Jgn jeles cai....kwn aku waktu bershit diberi rm30 utk tambang bas...mkn minum dan t'shirt otak kuning lgbt selai....

      Delete
  21. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    ReplyDelete
  22. Abby Abadi bertanding di Janda Baik

    Anuwar bertanding di Batang Berjuntai

    ReplyDelete
    Replies
    1. nik ajis dicadangkan bertanding di tg. rambutan ....MANTAP

      Delete
    2. Mat sabu bertanding di kilang sabun...mandur sabun

      Delete
  23. penyokong/pengundi baru atas pagar macam gua ni sudah terang lagi gua nk suluh lagi untk kebenaran.. Wa tabik orang kuat blog ni juragan 69, nana dn en mohamed sentiasa mlwn hujah dngan baik. Insyalla kalau d izinkan allah, wa akn mnjadi pengundi baru untk mengundi d PRU13 dn suka wa ingatkn pada diri wa yg gua x akn memberi undi pada peliwat. Peace yo.:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. woit... nana lawan hujah baik? cuba baca balik sebelum2 ni...

      Delete
    2. Mohamed ada dua klon... yg mana satu yg baik ni... hehehehe

      Delete
    3. Bhai 11.01...timakasih bhai sbb mngikuti komen aku yg tak seberapa jika nk dibnding kn dgn ada 4-5org lg bhai yg aku amat respek dgn komen dan hujah diaorg..kredit utk bhai XPAS,AHLI PKR KOTA,TULANG ASAL GEN 2 FELDA...dan yg terbaik ialah en OTHAMAN AHMAD (x son of spore)dulu selalu bg komen dlm blog pisau.net...tp dh lama tak baca komen beliau...ada sapa2 yg tahu dimana en othaman ahmad menulis skrg ni...bhai 11.01 semoga kita sama2 dpt memberi pencerahan kpd rakyat malaysia... Demi agama,bangsa dan negara...

      Delete
    4. Ya mana perginya En. Othaman Ahmad... Dulu saya selalu membaca komen bernas beliau di blog PISAU. NET...Sekarang dah lama tak ada komen dari beliau... Muncullah wahai En. Othaman Ahmad kembali...

      Delete
  24. anon 11:16 x payah la wa nak terangkn lagi pada lu, lu jangan kasi bebankn diri lu dngan brtanya pada wa lgi. :p

    ReplyDelete
  25. Umno taik kucing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan la panas bila PR dah semakin dekat berkubur..

      Delete
  26. Hapuskan khurafat bhw hanya umno penyelamat melayU

    ReplyDelete
    Replies
    1. istilah tu bg la kat TGNA..janji syurga tu kategori apa?

      Delete
    2. Setuju....karpal seng dan lim guano akan menegakkan syiar islam!!!!

      Delete
    3. setakat PgayR nak jadi penyelamat? ada akai ka..

      Delete
  27. Hello Anon 11.15 PM...jealous nampak bila Anon 11.01 PM puji Nana, Juragan 69 dan En. Mohamad (asli punya ya, bukannya si Mohamed penyamar).. Relaxla bro... org respect kalau berhujah dgn fakta / bukti, bukan main hentam keromo aje...

    ReplyDelete
  28. kurafat yg paling besar ialah PAS sebagai parti Islam.......pada hakikat PAS hanyalah parti yg dilayan macam kaldai dlm Pakatan, level PAS lebih hina drp haiwan, sebab tu Hudud tidak lagi kedengaran.............DAN ITU ADALAH FAKTA KEBENARAN........so ada tak macai2 pr nak lawan hujah cara anak jantan?????? jgn takut..........aku tak saman.......

    ReplyDelete
  29. Depa tu bukan apa, nak alih isu moral Pemimpin mereka yang digelar Al juburi oleh Mat Sabu. Itu saja. Lagi pun depa tak boleh nak kutuk kejayaan ETP dan GTP oleh DS Najib serta segala macam program dan bantuan untuk rakyat. Nak terima atau tak hakikatnya mereka masih gagal mengaitkan DS Najib dengan wanita Mongolia. Cuma isu moral DSAI didedahkan oleh bekas rakan-rakannya sendiri dengan bukti yang antaranya telah disahkan tulin oleh pakar antarabangsa dari Korea Selatan dan US. Bukan calang-calang negara tu, teknology mereka sangat maju dan canggih sehingga menghasilkan Ipad dan Galaxy tab.

    ReplyDelete
  30. Apa sudah jadi dengan matlamat perjuangan menubuhkan Negara Islam, melaksanakan Hudud dan menobatkan kepimpinan Ulama. Mengapa semua itu tiada dalam Manifesto Pakatan Rakyat. Dulu aku pangkah PAS kerana perkara-perkara di atas, Tapi kini ,,,,????

    ReplyDelete
  31. Pemimpin2 besar dan kecil bertaraf mangkok PR ni sebenarnya bacul, penakut, tak gentlemen bila lari ke kawasan lain yang selamat samada parlimen atau dun....Perangai kotor semuanya ada dalam pakatan haramjadah PR...

    Hey hey hey hey hey betapa kotornya betapa buruknya kamu semua dalam pakatan haramjadah PR ( Penipu Rakyat )...


    HANAFI VALE. FIRE !! KO.O PR !!!

    ReplyDelete
  32. Inilah namanya menang sorak Parlimen tergadai

    ReplyDelete
  33. http://www.youtube.com/watch?v=dpNgUHs1voc
    penyokong UMNO PALING SOPAN SANTUN DAN PENUH ADAP

    ReplyDelete
  34. tolak umno... tolak mulut mencarut....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!