CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Friday, April 19, 2013

PANAS BERAPI! RISALAH RAFIZI GAY TERSEBAR LUAS DI MASJID PANDAN INDAH! EPISODE 2

Tadi aku menunaikan solat Jumaat di Masjid Al-Azim Pandan Indah, lepas habis sembahyang aku pun pergi ke kenderaan aku. Tiba-tiba aku ternampak risalah kat bawah ini:





Aku pun pelik siapa punya kerja ni? Aku tanya la orang-orang kat kariah sana, mereka kata orang PAS tak suka Rafizi bertanding kat sini sebab mereka dah letih pertahan Anwar selama ini, tiba-tiba anak ikan dia pulak nak bertanding. lagi letih nanti mereka nak pertahan si jambu ni.

Korang baca la risalah ni, aku tak tuduh aku cuma kongsi apa yang aku dapat!

34 comments:

  1. Tajuk artikel saja da bole bikin macai2 pakatan naik gila meroyan.terus post komen mcm org sewel.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini mungkin geng pr yang buat
      lepastu palitkan pada umno
      kena lagi umno

      rafiji pulak dapat undi simpati selaku
      mangsa fitnah keji dan jelek

      untung rafiji

      Delete
    2. ni le ulasan pakatan haram jadah , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram jadah berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

      Delete
    3. LAGU TEMA VIDEO BESI TERBARU ADALAH...
      A)PUTIH PUTIH MELATI
      B)BIAR PUTIH SPENDA JANGAN PUTIH MATA
      C)PUTIH MATA HITAMKU

      MAT MANA SATU JAWAPAN DIA NIE???
      AKU KONPIUS LA??
      APA?? YANG ADA PERKATAAN PUTIH JAWAPAN NYA!!!

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      MAT JOM PEKENA ROTI CANAI PUTIH PUTIH MELATI!!!

      KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

      Delete
    4. Bhai...geli aku bila nama rapussy..ha ha ha...kelakar bhai..

      Delete
  2. tak faham aku....
    tu gambo sapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah tunggu faham , tak payah garu garu kepala
      masa dah suntuk
      komen je terus

      love BN

      Delete
  3. kesian UMNO dah takda modai. Kita kuburkan UMNO pukibabi ini di PRU

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang gerenti terkubur.....pelakon lucah a.k.a peliwat dan dalang insiden lahad datu......

      Delete
    2. Suasana sekarang bukan macam 2008 dulu wahai anon 4.49.

      Delete
    3. Betul tu.ianya 10 kali 2008. Semua negeri akan disapu bersih pakatan

      Delete
  4. Kah kah kah kah kah.....

    Pencacai haram dah gelabah sebab yang pasti semua rakyat Malaysia sedang bersatu untuk menumbangkan rejim pakatan haram buat selama-lamanya dari bumi Malaysia.

    Kah kah kah kah kah.....

    Pakatan laknatullah akan dihancurkan oleh Allah sebagaimana dihancurkan kaum Luth pada suatu masa dahulu.

    Kah kah kah kah kah.....

    Pemimpin UMNO semua tengah sibuk nak bantu rakyat dan bangunkan ekonomi negara, Nuwat Juburi and the gang sedap-sedap dok screw lubang jantan betina nak bagi puas kote depa yang jahat tu.

    Kah kah kah kah kah.....

    Ada yg bedal bini orang, sontot drebar sendiri, sontot pembantu peribadi, main pelacur, aiskrim dalam jamban, kaunseling pukul 3 pagi dalam bilik hotel sambil bertuala, main dalam koc keretapi dengan bini orang dan tidak ketinggalan juga melancap depan komputer.

    Kah kah kah kah kah.....

    Tapi yg aku nak tergelak bila tengok perangai haram jadah pencacai haram yg tak boleh terima hakikat bahawa pakatan haram adalah 1000 kali lebih setan berbanding yg mereka tuduh pada UMNO.

    Kah kah kah kah kah.....

    Aku nak tengok berapa banyak pencacai haram akan bunuh diri akibat kalah teruk pada 5 mei nanti.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sangat menipu
      hidung macung macam mat salleh

      Delete
    2. Bro....lucu la....hahahahaaaahaaaaaa
      Pening macai pr nak spin kenyataan sejarah kotor pr selama ini...

      Delete
    3. hidung pak2 lebai lagi mancung macam ARAB........kkkkkkkkk

      Delete
  5. Tu hanya gambar hiasan lelaki dgn lelaki tgh beromen haiyaaaa..maknanya no lgbtssss...gerli yekk

    ReplyDelete
  6. Kah kah kah kah kah.....

    Cakap agama mulut keluar api. Nak judge orang kononnya diri sendiri paling suci macam nabi. Orang lain semua tak betul, sesat, kafir, tak dapat pahala dan pelbagai lagi tuduhan jahat.

    Kah kah kah kah kah.....

    Otak bodoh sebab banyak main politik kepartian. Agama dilacurkan untuk mengelirukan orang melayu. Nak cover kebodohan, lebai-lebai PAS pakai serban kat kepala nak tunjuk kepala depa lagi besaq drpd orang lain.

    Kah kah kah kah kah.....

    Rupa-rupanya depa ni lah yang paling setan sebenaqnya. Main pelacur boleh share dua orang. Hotel tempat berzina tak jauh dr ibu pejabat parti.

    Kah kah kah kah kah.....

    Cakap agama nak tunjuk peribadi sendiri paling mulia tapi main pelacur. Yang aku tak boleh tahan ialah lebai-lebai PAS ni sebenarnya pengotor.

    Kah kah kah kah kah.....

    Puki pelacur boleh share sama-sama. Lepas habis main bukannya nak mandi ke apa. Boleh ja dia lap kote dengan kain tuala lepas tu lbah macam tu saja.

    Kah kah kah kah kah.....

    Memang pengotor lebai-lebai PAS ni sebenarnya. Kote hitam dan berdaki, ketiak masam, badan bau hangit, pakaian selekeh mcm pak pandir.

    Kah kah kah kah kah.....

    Ni la taraf pemimpin pakatan haram yang suka main pelacur murahan, pengotor, badan gendut, badan bau hangit, ketiak masam, pakai selekeh, menipu sana sini, kutip derma nak bayar khidmat pelacur tapi hati penuh kekotoran akibat hasutan syaitan.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahhahah......mrk dah sentap...

      Delete
    2. Balon balon jangan tak balon kah kah kah.
      Pakatan haramjadah tak boleh berkata apa apa kerana Allah sedang membalas dosa dosa mereka kerana mempermainkan agama suci Allah.

      Delete
  7. ni le ulasan pakatan haram jadah , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram jadah berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

    ReplyDelete
  8. gambo cium bunga je aku nampak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok betul2.....cium mulut sesama lelaki..cium ketiak.....salam butuh....bogel....suntut jubo....pakai ihram....tau buat!!!!!
      Aku yg berdiri teguh sblh mrk nie suatu ketika dulu dah lama blah.....ko bila lagi??????
      Tak kan nak tnggu diliwat pulak.....

      Delete
  9. kesian bakal calun kita en rapussy. baru nak cuba dah terkantoi...

    ReplyDelete
  10. Org lain sibuk bekerja utk rakyat....pemimpin pr sibuk mgerja lubang taik dan lubang puki....sial korang...

    Undi aku utk bn kali ini.....

    ReplyDelete
  11. LAGU TEMA VIDEO BESI TERBARU ADALAH...
    A)PUTIH PUTIH MELATI
    B)BIAR PUTIH SPENDA JANGAN PUTIH MATA
    C)PUTIH MATA HITAMKU

    MAT MANA SATU JAWAPAN DIA NIE???
    AKU KONPIUS LA??
    APA?? YANG ADA PERKATAAN PUTIH JAWAPAN NYA!!!

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

    MAT JOM PEKENA ROTI CANAI PUTIH PUTIH MELATI!!!

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  12. Anwar dpt 'surat sokongan' qardhawi utk berkempen sokong peliwat dan penzina......lucu betul....
    Ds Najib dpt surat tulen qardhawi atas sokongan thdp rakyat palestine tidak sibuk nak heboh....

    N.ajis tak dpt bantu ko anwar....nak guna surat palsu pulak.Ntah2 pgikut qardhawi pun dah beritahu qardhawi anwar tu adalah pelakon lucah yg tak tobat2....

    ReplyDelete
  13. risalah kat cermin kereta dgn yg dalam raga motor, salinan risalah yg sama..cuba tengok kesan renyok dua2 risalah ni..diorang edar satu salinan saja ke??? hehehehe...kelakar jugak....
    --atas pagar--

    ReplyDelete
  14. Salam, ni saya dah jumpa facebook Bukhari Yusof http://www.facebook.com/people/_/1049194163

    Gambar dia dalam Picasa https://lh3.googleusercontent.com/-kZ43NZSkhfs/Tkp3GIWqzFI/AAAAAAAABMI/CqR2_grcsgs/s471/IMG_0890.jpg

    Awas: Mat jambu detected

    ReplyDelete
  15. at the end...Rafizi jambu juga jadi MP Pandan.BeeEnd...gelak la puas2 sekarang.hahaha

    ReplyDelete
  16. Rapussy...kahkahkah....baru nak bagi ceramah daah kena gelak...hahahaha

    ReplyDelete
  17. nk tanya ngan puak PR laa.. rafizi ni bapok ekkkkkk....kawan aku kata dia ni pondanlaaa..eeeuwwww pondan ngan bapok tu samala kan...hihihihi

    ReplyDelete
  18. RAFIZI RAMLY @KRISTI SI RATU PUSSY @RAPUSSY..

    WOI LEMBU DAH TAKDE NAMA GELARAN LAIN KE?. BIASANYA GAY/PONDAN SAJE YANG ADE NAMA SAMARAN CENGGINI. BIASANYA PUAK2 NI MEMANG SUKA GUNA NAMA POMPUAN. CONTOH SALLY KE JANET KE. KALAU BETUL SAH DIA NI KAUM LGBT.... Y.B JUBOR SUDAH MARI.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!