CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Monday, April 29, 2013

PANAS BERAPI! RAHSIA ANWAR YANG TAK PERNAH DIKETAHUI OLEH RAKYAT MALAYSIA! WAJIB BACA KALAU SAYANGKAN NEGARA

Tahun 2011 sekitar bulan October/November, saya telah melawat seorang AHLUL ZIKRI / iaitu seorang ULAMA tersohor Kedah yang selalu berbincang tentang AL QURAN dalam bahasa arab yang beliau fahami. Nama ULAMA ini adalah ABDUL HAMID dan lebih senang dikenali sebagai PAK SU MID. Status ULAMA ini diberikan orang kepada beliau dan beliau sendiri tidak pernah mengaku bahwa beliau seorang ULAMA. PAK SU MID adalah antara ULAMA HARFIAH iaitu Sarjana Tatabahasa (Grammarian) Bahasa Arab yang "tinggai beberapa kerat sahaja" (loghat KEDAH) di Malaysia.


Pak Su Mid (berkepiah) bersama Rafidi (rakan blogger)

PAK SU MID sentiasa menerima kunjungan ziarah dari ramai orang yang menghormati kefahaman PAK SU MID dalam hal-ehwal Islam terutama tentang kefahaman AL-QURAN. Berbalik kepada bicara kita yang asal maka pada sekitar jam 7 petang tahun 2011 bulan October/November (saya tak ingat) saya menziarahi PAK SU MID dengan tujuan berbincang tentang AL-QURAN. Pada biasanya PAK SU MID tidak menerima kunjungan sesiapa pun lepas jam 5 petang tetapi disebabkan hubungan kami yang akrab maka diizinkan saya berbicara sebentar.

Tetapi pada hari tersebut, PAK SU MID telah memaklumkan kepada saya sesuatu yang memeranjatkan. Saya diminta jangan mengajukan pertanyaan untuk menjadi Perdana Menteri sebagaimana yang telah diminta oleh seorang tetamu yang hadir ke rumah PAK SU MID sebelum saya. Maka saya menjadi hairan dan bertanya siapa tetamu PAK SU MID yang minta nak jadi Perdana Menteri ? Dengan senyum simpul PAK SU MID menjawab, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Panggilan kampung PAK SU pada DSAI adalah Anuwat…

Saya ditunjukkan tulisan tangan dalam tulisan JAWI yang ditulis sendiri oleh Anwar Ibrahim meminta beliau mendoakan agar beliau dijadikan Perdana Menteri Malaysia selepas pilihanraya umum ke 13 ini. Saya dimaklumkan oleh PAK SU MID bahwa beliau adalah seorang tua yang duduk bawah pokok dan sapu daun-daun nangka kering sahaja.

Permintaan Anuwat untuk menjadi Perdana Menteri tidak mampu PAK SU MID tunaikan kerana perkara itu adalah bukan hak PAK SU MID untuk putuskan atau untuk campur tangan. PAK SU MID nasihat Anuwat, biarlah rakyat yang putuskan. Nasihat PAK SU MID kepada Anuwat adalah, SATU KERIH TAK BOLEH MASUK DALAM DUA SARUNG. PAK SU MID menasihati Anuwat untuk meninggalkan dunia politik kerana ianya sudah tidak sesuai dengan dirinya kerana beliau tak mampu untuk menjadi Perdana Menteri.


Maka bertolak daripada peristiwa ini maka saya membuat rumusan Datuk Seri Anwar Ibrahim memang sangat terdesak untuk menjadi Perdana Menteri. Namun segala kejadian yang berlaku dalam hidupnya pada mulanya dikatakan angkara politik UMNO kini telah berubah arah kerana dari sumber-sumber yang boleh dipercayai, kepimpinan PAS selain daripada MAT SABU / Husam Musa dan MAHFUZ, yang lain-nya sudah tidak mempercayai dakwaan Anwar bahwa beliau tidak melakukan perkara-perkara IMMORAL yang dikaitkan dengan beliau sama-ada berzina mahupun liwat. Ketidak-percayaan ini diterjemahkan oleh Majlis Syura PAS yang mengadakan perbincangan tertutup yang menolak Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri jika Pakatan Rakyat menang PRU 13. Malah tidak salah dikatakan cerita insider PAS yang mengatakan Anwar mungkin tidak akan bertanding di Permatang Pauh kerana beliau tidak mendapat sokongan PAS. Harun Din adalah antara kepimpinan PAS yang begitu tidak bersetuju dengan Anwar dicalonkan sebagai Perdana Menteri telah berjaya mempengaruhi sebahagian besar kepimpinan PAS yang lain untuk menolak Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri.

Bagaikan retak menunggu belah, isu KALIMAH ALLAH yang akan menjadi punca PAS berbalah dengan DAP dan isu Anwar menjadi PM akan menjadi asas PAS berbalah dengan PKR. Keadaan sangat gawat sekarang ini buat Pakatan Rakyat dan blog ini membuat prediksi PAS akan menarik diri daripada Pakatan Rakyat sebelum menjelang PRU 13. Jika PAS tidak mengambil tindakan ini maka PAS akan menjadi korban kepada golongan Anwarinas di dalam PAS yang akan menghancurkan PAS dari dalam dengan tersingkirnya Hassan Ali dan Nasharuddin Mat Isa dari PAS / Majlis Syura.


PAS akan kalah teruk dalam PRU 13 ini kerana DAP telah mengkaldaikan PAS untuk mendapatkan sokongan orang-orang Cina manakala Anwar perlukan PAS untuk imej Islamik beliau tetapi yang akhirnya menyebabkan PAS kehilangan sokongan akar umbi disebabkan terpaksa mengalah dalam banyak perkara demi menjaga kesatuan Pakatan Rakyat.

Impian Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri pasti terkubur dengan tindakan Majlis Syura yang menentang beliau dari menjadi PM dan benarlah kata-kata PAK SU MID - SATU KERIH TAK BOLEH MASUK DALAM DUA SARUNG.



PAK SU MID memberi pesan kepada Islam/Melayu di Malaysia supaya BERSATU dan memberi amaran tentang PAS yang telah salah tafsirkan Islam bagi tujuan berpolitik.


Sumber: KLIK SINI

155 comments:

  1. Satu kerih depan belakang boleh masuk. ?.ahakss fikirkanlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu keris pakai 2 sarung..

      Delete
    2. Maksudnya satu sarung di depan
      satu sarung di belakang

      Delete
    3. Teruk sungguh Anwar. Kerana dia terlalu teruklah akhir2 ini agaknya dia dan PR mendapat sokongan ramai org2 penting, termasuk dari kalangan bekas jeneral2 tentera, bekas ketua2 polis (hari ini Musa Hasan pula menyatakan persetujuannya untuk menjadi Penasihat Majlis Keselamatan PR), bekas MB dan sokongan semakin meningkat di Putrajaya.

      Semoga lepas ini Anwar akan dilondehkan lagi keburukannya, kerana hanya keburukan2 itu saja yg akan menarik lebih ramai mereka yg waras mendekatinya.

      Ingat tentang keburukan Islam yg diwar-warkan selepas tragedi 11 September 2001? Keburukan itulah tlh mengharumkan nama Islam kepada mereka yg mahu mengetahui 'kejahatan' Islam. Mereka mula mengkaji kebenaran al-Quran yg dikutuk oleh extremis Kristian dan Yahudi dan selepas menemui kebenaran ramai org Barat yg memeluk Islam. Alhamdulillah..

      Marilah kita penyokong2 Umno terus meburuk2 kan pemimpin PR bagi memastikan semakin besar sokongan kpd mereka.

      Hidup Umno, hidup BN!!!

      Delete
    4. Gua kesian dekat anwar
      tapi gua takkan undi dia

      Delete
    5. Aku pun....angkara nafsu tak bertempat dan hinaan dia pada tdm.....dia jadi sial.....
      Sementara umur pjg....harta berjuta....baik bertobat dan lupakan jwtan no.1....wlpun anwar jenis org yg tidak mahu namanya di bawah kedudukan no.1...

      Aku akan undi bn

      Delete
    6. Bhai love umno...aku simpati dgn lu...semoga hajat lu trcapai...

      Delete
    7. PENYOKONG TEGAR ANWAR TAK PERCAYA PENERANGAN INI KERANA BAGI MEREKA,ANWAR ITU MACAM MALAIKAT! NIK AZIZ LAGILAH X PERCAYA.. ENTAHLAH.....TUHAN BELUM MEMBUKA PINTU HATI MEREKA. SEMOGA KITA SEMUA SENTIASA DI BAWAH PENTADBIRAN KERAJAAN SEKARANG DAN TERUS DILINDUNGI ALLAH DARIPADA BUAYA BERBADAN BIAWAK..........AMIN.

      Delete
    8. Ini la bukti BN dah goyah...alhamdulillah

      Delete
  2. tak kira siapa. Islam menetapkan sesiapa yg hendak membuat tuduhan zina maka perlu dibawa 4 orang saksi yg adil yang melihat sendiri perlakuan tersebut seperti keris masuk ke sarungnya. kalau gagal boleh dikenakan hukum sebatan 80 kali. maka dalam kes ini dimana 4 orang saksi tersebut?...boleh sape2 tolong jawab?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang nak berzina tidak akan menjemput orang mengintainya! aDAKAH MUNASABAH AKU NAK BERZINA, BOLEHLAH DANTANG TENGOK! oRang berzina di zaman modern buat ditempat yang eklusif. Adalah menjadi dia se orang seeprti Hj bebal jika dia memberitahu bahawa dia nak berzina dsi sekian-sekian hotel pada sekian -sekian hari! kalau macam tu , mentalitinya lebih rteruk daripada Pak Pandir!

      Delete
    2. Dah banyak kali orang jawab.Tapi dalam artikel ini pak su mid tak tuduh apa2 secara direct.Dia cuma cakap anuwar tak mampu/layak jadi pm.

      Hukum Islam bukan cuma hudud.Pembuktian tidak terhad pada 4 saksi.Itu sangat basic dan longgar kalau mahu bicara pasal hukum Islam.Sekiranya tidak mematuhi syarat2 disabitkan hudud tertuduh boleh didakwa di bawah takzir dimana qarinah seperti dna,rakaman cctv,video,laporan perubatan dll juga diambil kira(sama seperti di mahkamah sivil).

      Hukum Islam tidak sesempit dan sezalim seperti yg difitnah oleh ramai orang yg tidak mendalaminya.Asal hudud saja 4 saksi,takde saksi terus charge qazaf,80 kali sebatan.Itu memfitnah hudud dan hukum Islam namanya.

      Pada pandangan peribadi aku bukti rakaman yg diSAHkan pakar termasuk diSAHkan pelakunya juga boleh dikiaskan sebagai disaksikan oleh 4 orang saksi yg adil(disaksi oleh juri,hakim dsb).Maka pada pendapat aku anuwar sudah boleh disabitkan di bawah hudud.

      Terpulanglah sama ada kita memang mahu mencari kebenaran atau sebaliknya.Bukti sudah terang lagi bersuluh.

      Delete
    3. HANG NAK KER MENGONGKEK DEPAN ORANG?

      KALAU BAGI 4 SAKSI PUN TAK GUNA.. YANG PENTING KITA NI ISLAM.. KALAU SALAH MENGAKU LAH. TAK PERLU BAGI ALASAN ATAU HELAH.

      KALAU VIDEO TAK BOLEH DIGUNA PAKAI DALAM KES ANUAR MENGONGKEK.. KENAPA KES KAT KUANTAN BILA SEPRANG IBU RAKAM BIBIK INDON LAMBUNG ANAK DIA BOLEH GUNA?

      PAS ITU MURTAD.. MENYEKUTUKAN ALLAH KERANA "N-AJIS"

      Delete
    4. Beribu org dah menyaksikan aksi zina tersebut....termasuk datuk eskay dan rakan2nyer
      Tak boleh pakai ker video zaman it skrg nie????
      Patutlah stopa spendar cool jer wlpun aksinya tiada 4 saksi....hebat hukum pas...patutlah sial.....

      Mgkin tu sebab mrk takut bersumpah laknat....

      Delete
    5. Kaedah 4 saksi ini boleh di guna pakai bila TIADA lagi kaedah untuk membuktikan kes zina. Andai kata, penzina tu dah bunting dan tidak kahwin, masihkah kita mesti bawakkan 4 saksi? Sedangkan kaedah DNA kita boleh guna-pakai.
      Atau, kaum-kaum PAS ni, bila kena kat orang lain yang buat onar, habis keluar nas dan hadis yang di tafsir sebegitu rupa untuk buat pertuduhan. Bila kena kat batang hidung sendiri, maklumlah PAS tu mesti NAMPAK warak, mula lah keluar nak kena cara hudud.
      Sebenarnya, PAS bertanggung jawab merusakkan ugama islam d Malaysia ni. Di tambah pula dengan bebal2 PAS yang dah buta telinga, pekak mata....

      Delete
    6. Kalau tak ada 4 saksi sekali pun tak salah kalau kita siasat betul-betul video tu dulu atau pun sekuarng-kurangnya Pas pakat baik -baik dgn Anwar minta dia sumpah, boleh juga hj Hadi minta tengok jam Omega yg dalam simpanan Wan Azizah tu,satu lagi kalau nak berlaku adil,apa kata Pas dengar terus cerita dari mulut Saiful mengenai sodomi dan Dt Eskay mengenai zina Cinadoll.,sekurang kurang nya kita boleh jauhkan diri dari subahat.Ini tidak puak PKR dan Pas terus je kata fitnah.Kalau macam tu,macam mana Pas nak jadi adil kalau memerentah,cepat sangat hukum fitnah ,sepuluh kes kalau kait dgn puak mereka sepuloh fitnah,siasatnya tidak.Sudah lah Parti Ajaran Sesat,sesat sesesatnya.

      Delete
    7. Tu pasal ada otak gunakan dgn betul..jgn lah berfikiran sempit sgt.. sebok nak kan 4 saksi..klu dah tak de.. gunalah pendekatan lain yg tidak bercanggah dgn islam.

      Delete
    8. Puak suci pas malu dipalit dosa....klu ada dosa pun mrk akan kata tak berdosa...itu ajaran sesat pas buat pencacainya....
      Nabi pas yg ada tanah berjuta hingget tu pemegang kunci pintu syurga.....patutlah sial....

      Delete
    9. Sy hairan mengapa jiran sebelah sana begitu mahir membahaskan bab qazaf, tetapi tertinggal pula bab qarinah. Harap ulama mereka dpt memberi pencerahan akan bab qarinah juga...

      Delete
    10. Bhai 04.33...persoalan ttng isu ini dah bnyk kali dikeluarkn...baik melalui hukum islam mahupun hukum alam...dan apa yg aku nmpk puak sana bagilh bukti apa pun...dtg lh 4 saksi...selagi boleh putar...maka putarlh
      4 saksi utk mat sabu dan ustaz badrul... Namun putar ttp putar....

      Jika umno...tak perlu saksi tak perlu bukti... Semuanya benar semuanya sahih...bhai Allah beri kita akal...jgn jd munafik dgn hukum Allah....adakh kecangihan teknologi menyalahi isi al quran,sunnah nabi atau sifat 20 Allah...adakh mnjadi kesalahan jika sesuatu jenayah mmpu dibuktikn dgn teknologi...

      Delete
    11. Dah beribu-ribu orang tengok video dia dgn china doll(pelacur china tu)?????
      4 saksi????? apa lu cakap ni......

      Delete
    12. Dalam Al Quran tak sebut pun kena ada 4 saksi untuk kes zina. Yang ada cuma kalau tuduh perempuan baik. Anuwat tu perempuan baik ke? Ayat itu bermaksud Tuhan melindungi perempuan yang baik.

      Delete
    13. Sesuatu perbuatan yang tidak dilakukan tetapi disebarkan sehingga mengaibkan orang berkenaaan dikatakan FITNAH, tetapi bagaimana pula sekiranya perbuatan itu betul-betul BERLAKU dan mempunyai BUKTI-BUKTI yang nyata dan disebarkan untuk tujuan memberi peringatan kepada orang ramai supaya tidak TERTIPU, dek pelaku tersebut, adakah dikatakan FITNAH juga? Fikir-fikirkan lah......................

      Delete
    14. Ini lah orang BN...menda dah selesai masuk arkib tapi dok bawa masuk parlimen orng2 kurang cerdik....kesian orang2 BN

      Delete
    15. Bhai.. Klu adik beradik lu kena rogol n si perogol siap rakam video kejadian rogol tu. Kemudian ko dpt salinan video perogol yg mmg ko kenal orgnya.. Apa ko nk buat? Ko nk cari 4 saksi gak ke? Utk buktikn mmg dia yg merogol? Pdhal waktu kejadian xde sape2 tengok. Bodoh bangang mcm lembu!! Allah bg akal.. Siasat la kesahihan video tu dulu!! Klu itu je bukti yg ada!!

      Delete
    16. Kalau mcm tu bhai...adakah kalau PR perintah semua penghuni penjara yg disabit kesalahan kerana merogol, menghisap dadah, merompak dan membunuh akan dikeluarkan sbb mereka dituduh kerana bukti melalui CCTV, DNA, Air Kencing dan sebagainya. Kalau tidak dikeluarkan pada pandang hang mcm kan zalim tu sbb tak ada 4 saksi. Jadi mcm mana..

      Delete
  3. tara modal ke bai, citer tah aper2 tah lu ni.. baik lu kata, lu pergi melawat obama dan obama kata nuar pernah melawatnya suruh doakan jadi PM, lagi gempaq bai..kahkahkah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat apa susah2 mintak approval dari para ulamak...
      Rakyatkan ada utk sokong atau tak dlm pru13 nie.....

      Ulama tersohor jer yg tak sanggup. ....kecuali ulamak pas yg nyanyuk jer yg sanggup jaga kote bengkok nuar tu!!!!!

      Delete
    2. Bagusa wahai anon 4.34, aku tau korang memang berkiblatkan LGBT, so apa nak heran satu keris dua sarung kan?

      Delete
    3. Bhai 04.34...jika isu ini tak dikeluarkn...maka kita tak nmpk betapa terdesaknya anuwat utk jd pm....dan jika pada lu isu ini takda makna pada lu....pintu terbuka bhai....

      Delete
    4. anon 4;34; belajar la terima hakikat yg terdesak skrng anwar al juburi bai nk jd pm konon dah la ahlak pun x de ada hati nk jd pm lu pencacai tegar pakatan harami mana boleh terima hakikat yg sebenar nyer.....bodoh punyer pencacai...muahahaha....

      Delete
  4. Carilah guru2 yang murshid lagi kasyaf,cubalah bertanya tentang anwat,kot2 boleh bertemu jawapan.Ulama2 selebriti lagi2 ulama politik ni lebih kurang macam orang awam juga pandangannya.

    Harap2 pak su mid janganlah dicerca oleh para pencacai selepas ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dah berjumpa ramai guru2 sufi yang pandang tembus. semuanya memberi pandangan yang sama. tolak anwar. tak cukup dengan tu aku dah buat solat istikharah banyak2. mintak petunjuk dengan Allah. demi Allah aku disuruh oleh seorang tua berjubah putih untuk melakukan solat hajat bagi menolak orang2 ini kerana membahayakan Malaysia.orang2 itu adalah Anwar, Karpal dan anaknya Govind, Lim kit siang dan anaknya Lim guan eng. sejak itu aku benci dengan semua pencacai2 PR macam bencinya aku ketika melihat taik...

      Delete
    2. Hang jumpa taik fit tu yg pndang terus..geng taik fit ni mmang pndai tafsir...bangang punya olang.mcm dia tau kuasa Allah

      Delete
    3. Bhai 06.42...jika tak sesuai dgn puak lu solat istikarah dan solat hajat pun mngarut... Tiada siapa yg tahu kuasa Allah...dan tiada siapa yg mmpu tolak jika Allah mngizinkn...
      Bhai...nik aziz tahu mana yg solat org umno tidak sah????

      Delete
  5. Parpukari mabok carlsberg tengah hujan lebat...hahaha..mabok tujuh tiang wa cakap lu..entah aper2 citer di bawanya.kuhkuhkuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahai naon yang mak paka tidak bernikah sudah berkali aku sebagai penegendali blog ini bersumpah, aku bukan taik arak! Tapi keturunan yang hasilnya tidak halal seperti kau ni memang tak nak percaya kan? Korang ada video sebagai bukti pasal pemimpin korang pun korang tak nak caya, fitnah korang suka. Maka memang sah la ko ni dari keturunan tidak halal sebab benda jahat disukai oleh kelahiran yang jahat sahaja. Faham anon?

      Delete
    2. marah pulak parpukari ni. kou tahu ape hukum menyebar fitnah? tempatnye didasar neraka jahanam.

      Delete
    3. Anon 5:49...anwar yg ko sembah tu penfitnah no.1...
      Bukan saja penfitnah....bapak gay malaysia....
      Msh jugak ko sembah....mgkin dah kena kot????

      Delete
    4. Anon 5.49 ko tu senang2 je jadi tukang fitnah tuan blogger ni. Kenal rapat pun x hanya brdasarkan gambar je yg ko pun ragu2 syak dn x tahu pun isinya.. eloklh ko masih ingat tempat ko tu neraka jahanam nilai ko tidak sempat meminta maaf & brrtaubat

      Delete
  6. Anwar memang lah peliwat, kalau tidak masa kan boleh ada mangsa mangsa nya. 1. Saiful, 2.Azizan, 3.Tukang jahit Wan Azizah,4. Anees, 5.Sukma. ....dan lain lain....Ada yang bersumpah , tapi Anwar lari sekeliling Tanjung!! Takut lah pasai dia bantai punggoq betui2!!


    ReplyDelete
  7. Aku tak kata Anwar berzina.., sebab untuk nak kata sesiapa melakukan zina.., dia kena tengok 'benda' tu masuk macam benang masuk jarum..

    Aku cuma nak kata.., aku lihat video yang menampakkan manusia yang hukum mata aku mengatakan adalah manusia yang bernama Anwar Ibrahim yang aku kenal.., bertelanjang bulat.., dan main tindih2 dengan pompuan yang macam cina yang turut sama berbogel. Dia mungkin tidak berzina..(itu aku tak tahu laa..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun cai....itu mgkin n.ajis kot...itu pdgan mata aku.....

      Delete
  8. pak su mid x doa pun tak pe, janji dlm pru13 ni PR akan menang besar, yg cai2 umno ni sakit hati sgt dgn PR tu kenape?, nak laga2kan pas pkr & dap. perbetulkan perjalanan dlm umno tu dulu, baru boleh cerita pasal org lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada umno laga
      lu jangan
      nak tuduh tuduh

      Delete
    2. PAS ITU MURTAD.. MENYEKUTUKAN ALLAH DEMI "N-AJIS" DAN KUASA DUNIAWI.

      TOLONG ORANG TAK MAU.. YANG PAS TAU BALUN BINI ORANG DAN PUNGKOK MAMAT JAMBU..

      CHITTTTTT.... AKU LUDAH PAS.. DASAR TAHI D.A.P...

      "EX-PAS"

      Delete
    3. Gang semua, inilah cai pakatan dok jual mereka akan menang besar! Tang mana mereka nampak mereka ni nak menang ek? Aku jalan merata dan jumpa ramai orang yang dulu sokong fuckatan kin beralih arah kepada BN. So depa nak menang besar macamana? Tidak kengkawan sekalian, mereka tahu mereka akan kalah teruk tapi mereka nak main PERSEPSI yang mereka akan menagn besar sebab bila mereka kalah terus seperti yang dikata Pak SU Mid ni, maka mereka nak jadikan modal bahawa mereka patutnya menang besar, tak menang so demo dan demo sampai terpercik a KUNYIT dimerata tempat.

      Pakatan dah lupa Malaysia dilindungi Allah. Makanya selagia da manusia yang mahu menolak kemungkaran pakatan ni maka selagi itu kita akan selamat.

      Delete
    4. Omno laknatullah sb dlm prlembagaan omno x de islam..omno laknatullah sudah dekat nak mampos...kah kah kah kah

      Delete
    5. Ko pernah bc ke perlembagaan umno?

      Delete
    6. Buku jingGAY tu ada islam ke?

      Delete
    7. Korang bincang2 la menda yang bodoh2 ni ye...kami nak ke PUTRAJAYA..hu hu hu....jumpe disana..ahaks

      Delete
  9. KUALA LUMPUR: Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hasan hari ini bersetuju untuk dilantik sebagai Penasihat kepada Majlis Penasihat Keselamatan Pakatan Rakyat (MPKPR).

    Penyataan persetujuan itu dimaklumkan beliau dalam satu sidang media di sebuah hotel di sini selepas bertemu dengan Pengerusi MPKPR, Jeneral (B) Tan Sri Md Hashim Hussein.

    "InsyaAllah saya kan bantu tapi sekali lagi nak saya sebut bahawa saya tidak terlibat politik. Siapa nak nasihat saya, saya akan bagi untuk kebaikan negara dan rakyat.

    "Saya akan berikan nasihat terbaik untuk menentukan tidak ada sesuatu masalah keselamatan akan berlaku daripada kedua-dua belah pihak," katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong penuh.....mampu tak samseng2 pr mendengar nasihat bekas kpn nie......
      Rasa aku.....boleh kerat jari ler klu mrk tu ada mental....

      Delete
    2. Nampak sangat pr tak selamat sampai perlu pkai penasihat keselamatan, selamatkah punggung anda???

      Delete
  10. Lucu jugak anwar brahim nie.....habis ulama nak diarah sokong dia....
    Hanya ulamak pas yg bersungguh2 sokong kegiatan meliwat dan zina dia......malu jadi ulamak pas....patut pun stopa ali tumpang sekaki.....gerenti dpt syafaat dosa2 besar mcm tu....
    Mana pegi maruah pas..??????????!
    Patutlah pas ni haram......

    Bekas ahli pas kampung

    ReplyDelete
  11. Wooo.....terbaca dlm blog....nabi pas ada tanah berjuto2 di sekitar kota bahru.....
    Lbh 20 tahun....konon zuhud....rampas jugak tanah rakyat kelantan....sial....

    Sebijik mcm xpak sheikh.....alim konon....harta berjuta2...adik beradik...anak beranak kaya raya....
    Tak tahu nak belanja.....layan lubang taik ler.....sial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak zuhud....hati pendendam mcm tu 2x5 dgn anwar ibrahimm....

      Delete
    2. kou cari pemimpin2 umno yg zuhud ade x?

      99.99999% semuanye hampas belake... klu dengan duit memang x boleh lepa. ngap terus. caya tak tuan2..., mesti kena percaya punye.

      Delete
    3. Nama jer parti islam.....2x5 dgn anwar.....pukimak....
      Patut pun skandal stopa ali boleh tutup sebelah mata...sial nak mampus.....

      Delete
    4. Tanah itu dia beli hasil dari menabung sejak kecil hingga kini dah 80 tahun....

      Delete
  12. Banduan atas kesalahan salahguna kuasa. Betul ke otak kita nak lantik pulak dia jadi PM? Dah tentu jahanam.

    Orang lain kalau jahat baru tuduh tuduh ni mahkamah mengesahkan! Memang di sahkan bermutu kaki salah guna kuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ke ko takut ...pergi Jahanam la korang..buat2 sensetif isu islam...padahal hidup tak amalkan pun ape islam suruh....PAS akan terus melangkah...korang masih kena ikat dengan pemikiran yang karut......

      Delete
  13. mamak bingai tak habis2 keja saitan kamu ya,kalaudah bangsa kerturunan pria ni lah jadi nya,bila agak2nya lembu2 umguk ni nak barkata benar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilal yg berkulit gelap dijamin syurga oleh rasul kita....
      Adakah ko telah dijamin syurga krn mghina org oleh nabi pas???????
      Lupa pulak....nabi pas kan jaga kunci pintu neraka....

      Delete
  14. bila aku baca komen2 orang yg nak lawan hujah pasal 4 orang saksi tu nampak sgt diorang tak paham hikmah 4 orang saksi yang Islam gariskan. tapi still nak komen mengikut kepala hotak sendiri.. nt jawab depan tuhan siapa2 yg berasa lebih pandai dari tuhan tu ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang kau terangkan secara detail mengikut pemahaman kau dari mula sampai akhr tentang hukum zina, bg jelas dngn nas hadis skali, yang penteng jngn copy paste kat google, nak jgk tngok pemahaman kau mcm mana??

      Delete
    2. Anon 5:40....klu lah anak ko termengandung anak luar nikah.....berzina tapi saksi tak ada....pelaku pulak tak mengaku....

      Delete
    3. Orang dah cerita bab takzir kau masih cerita bab hikmah 4 saksi.Takpelah, kalau tak tahu bolehlah try google kaedah2 hukum Islam selain 4 saksi,barulah nampak cerdik sikit.

      Kalau ikut ilmu 4 saksi kau,habislah semua orang boleh berzina dengan riang gembira sebab tak ada hukum yg boleh menghukum mereka di sisi Islam(yg kau faham).Dah tentu2lah tak ada manusia waras yg berjimak di tempat terbuka sambil disaksikan oleh orang ramai.

      Jadi caramana kau nak hukum orang2 yg berzina di tempat2 tertutup(bilik hotel dll) ini?


      Delete
    4. 6:13 pm. Diorg mana khatam bab takzir. Yg diorg tau hudud je. Kerajaan dh lama laksana hukum islam yg dikenali sbg takzir. Tu org yg kena tangkap khalwat kan kena takzir. Sbb nk tuduh zina x boleh sbb x de 4 saksi.

      Delete
    5. 5:51......tanya lah budak perempuan tu...macam mana dia boleh mengandung....tertelan belon ke, tertelan bola ke, atau...............payah sangat ke?

      Delete
    6. Kalau bdak perempuan tu x ngaku, kmudian dia pulak minta aku dikenakan qazaf sbb x bw 4 saksi mcm mana?

      Delete
    7. Bhai azazil....aku rasa bhai 05.51 mmberi pnjelasan jelas yg lu merepek tertelan bagai apahal bro...

      Delete
    8. Bhai azazil....aku rasa bhai 05.51 mmberi pnjelasan jelas yg lu merepek tertelan bagai apahal bro...
      ------------------------
      Aku bagi contoh paling senang lah....kalau seseorang perempuan yang belum bernikah tiba tiba mengandung.....agak agak macam mana dia boleh mengandung....tentu kau boleh fikir...

      Delete
    9. Kalau bdak perempuan tu x ngaku, kmudian dia pulak minta aku dikenakan qazaf sbb x bw 4 saksi mcm mana?
      --------------------------------------------
      Dia tak mengaku...tak de masalah, anak yang dalam perut dia tu datang dari mana?

      Delete
    10. Yela. Kalau ikut kitab belah sana, kita x boleh tuduh pempuan tu yg bukan-bukan sbb x de 4 saksi. Kalau tuduh juga nti kena qazaf plak. Dh tu nk buat mcm mana? Pakat ramai-ramai tgok je la...

      Delete
    11. Hahaha...apa2 je lh bhai...persoalan dia lu tak jwp...lu bg contoh yg sapa pun tau camana nk tnya...

      Delete
    12. 11:08.......kau dah tanya lom anak dalam perut dstang dari mana?
      Budak perempuan tu jawab apa?

      Delete
    13. Bhai azazil....klu budak pmpuan tu bawah umur dan lps bersalin,ambil dna anak yg lahir tu utk dptkn bukti siapa yg melakukan prbiatan rogol...boleh ke...sbb masa rogol tu takda sapa skodeng....

      Delete
    14. Bhai azazil....klu budak pmpuan tu bawah umur dan lps bersalin,ambil dna anak yg lahir tu utk dptkn bukti siapa yg melakukan prbiatan rogol...boleh ke...sbb masa rogol tu takda sapa skodeng..
      -----------------------------------------
      Yang ni memang aku tak tahu.....yang kau tahu macam mana boleh tak?

      Delete
    15. Bhai azazil...takpalh bhai,lupakn lh sbb diluar sana ramai yg lbh tahu...

      Delete
    16. qarinah. tu hukum berdasarkan bukti. jawapan yang korang tunggu2.

      Delete
    17. qarinah. tu hukum berdasarkan bukti. jawapan yang korang tunggu2.
      ---------------------------
      Ya aku setuju tu mudah mudahan anuar dan mustapa ali tak terlepas kali.
      Dan kita juga berharap mahkamah akan menerima video itu sebagai bukti....




      Delete
  15. Macam biasalah macai pr ni, bukan boleh tengok kalau ada alim ulama atau orang kuat agama memihak pada BN, mula lah itu tak kena, ini tak kena, point nya sbb tak sokong depa, kalau boleh biar alim tinggi ilmu agama sokong pas sahaja, nampak la sikit imej islam tu, asal ada yang sokong BN atau jelas menolak pr, mulalah melompat mcm cacing kepanasan..betul kan??

    Salam Gelombang Biru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas oiii....ulamak agung pas yg lacur agama kan ada...buat apa cari dan tambah ulama baru!!!!!

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
    2. lagi bagus ada ulama dalam BN...sekurang2nye leh la nasihat ahli2 BN yang lain...bagus bagus..yang penting PAS ke PUTRAJAYA...hidup HUSAM!!!!memang dia calon terbaik...husam n kunan macam langit ngan bumi..

      Delete
  16. yang sah : Banduan salah guna kuasa. Banduan lagi salahguna kuasa. Gila ke kita nak pilih? Kalau ada orang kata si polan si polan dalam kampung kita tu banduan pun kita ngeri.

    Otak ada pakai la..... fakta apa sebelah sana yang boleh masuk otak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otak mrk dgn otak n.ajis 2x5......
      Tarbiyah konon....dia sendiri menanggung sial.....

      Delete
  17. Lu orang bukan kenal Anuwar pun. Ni orang yang layak cakap pasal Anuwar. Dia sorang saja masuk penjara pasal Anuwar.

    http://www.youtube.com/watch?v=dho2kpOT-8g

    Tengok dan fahamkan. Kalau tak reti tanya orang yang pandai sikit untuk terangkan. Tau lah geng geng PR ni ahlil lendir. Otak penuh dek lendir.

    ReplyDelete
  18. Aku hairan la puak sana ni. Bab qazaf mmg diorg khatam habis. Tp bab qarinah diorg x jumpa kot dlm kitab yg diorg baca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hudud pas!!!!!!??????
      Hudud politik.....patutlah sial.....

      Delete
    2. Aku hairan la puak sana ni. Bab qazaf mmg diorg khatam habis. Tp bab qarinah diorg x jumpa kot dlm kitab yg diorg baca...
      ---------------------------------------------------------
      Betul jugak apa yang kau kata tu...ada baik nya kau "sekolah kan" hakim tu....dalam hal ni pon tak reti...

      Delete
    3. Hudud pas!!!!!!??????
      Hudud politik.....patutlah sial.....
      ----------------------------------------------
      Hudud pas.......macam mana
      Hudud islam.......macam mana

      Untuk maslahat kita bersama, saya yakin anda boleh menerangkan nya...

      Delete
    4. Sekolahkan puak bingai pr......
      Hakim tahu hukum qazaf dan qarinah....
      Tak heran peliwat tua nak guna hukum qazaf krn dia main berdua tanpa disaksikan sesiapa....wlpun ada rakaman video...
      Klu nak main bersaksi...buat di dataran merdeka secara terbuka....lbh dpd 4 org saksi ko blh dpt....

      Delete
    5. Hudud pas utk org islam shj....ITU KELUAR DARI MULUT UST HARUN DIN BARU2 INI..
      hudud islam menyeluruh tak kira kafir atau islam....FAHAM....BARU ADIL......

      MAKSUDNYA....
      Org islam mencuri potong tangan....
      Org kafir mencuri hukum sivil biasa....TANGAN SELAMAT....

      Akibatnya...huru haralah negara.....

      Delete
    6. Bertahun2 hudud pas tak sekesai....nampaknya hudud pas hanya main politik oleh nabi pas....

      Klu dia wali...20 tahun yg lepas hudud dilaksanakan di kelantan....
      Ni tidak.... berdalih2 dan menuduh menyalahkan org lain....

      Delete
    7. Hudud pas utk org islam shj....ITU KELUAR DARI MULUT UST HARUN DIN BARU2 INI..hudud islam menyeluruh tak kira kafir atau islam....FAHAM....BARU ADIL......

      MAKSUDNYA....Org islam mencuri potong tangan...

      .Org kafir mencuri hukum sivil biasa....TANGAN SELAMAT....

      Akibatnya...huru haralah negara.....

      ---------------------------------------------------------------------
      Oooo gitu yer...
      Soalan aku pulak....kenapa orang islam kena puas, bayar zakat, kena solat tapi orang kafir tidak....kenapa?
      Kalau tangan tak nak kena potong tangan jangan mencuri, nak lagi bagus jangan jadi orang islam...bila kau mencuri tangan tak kena potong.....boleh?

      Delete
    8. Sekolahkan puak bingai pr......Hakim tahu hukum qazaf dan qarinah....Tak heran peliwat tua nak guna hukum qazaf krn dia main berdua tanpa disaksikan sesiapa....wlpun ada rakaman video...Klu nak main bersaksi...buat di dataran merdeka secara terbuka....lbh dpd 4 org saksi ko blh dpt....
      -------------------------
      Kau ajar lah hakim tu macam mana hukum qazaf dan qarinah.....
      Bawak video tu kau tenyeh kat muka hakim tu....

      Delete
    9. Yea lah.....hebat hujah ko....aku cuma terima hudud islam spt zaman nabi dan para khalifah....org yahudi dan kristian sujud menerimanya.....
      Hudud pas....org kafir selamat dpd direjam..dipotong tangan.....
      Akhirnya org islam ditertawakan krn hudud pas hanya cantik di luar tapi hodoh di dalam.....

      Cai.....stopa ali dan anwar perasmi hudud pas....salam....

      Delete
    10. Cai....klu bini ko berzina dgn kafir....
      Sanggup ko tengok bini ko direjam dan kafir tersebut senyum terlepas????????
      Itu standard kualiti hudud pas kan?????
      Hudud islam tak mcm tu cai!!!!!

      Delete
    11. Ko kena tenyehkan buku yg ada bab qarinah pd muka ulama ko. Biar diorg x sewenang-wenang nk jatuhkn hukum qazaf pd org yg menuduh dgn bukti.

      Delete
    12. Azazil...tolong jwb anon 9:33....

      Mgkin ko akan jwb...aku tak kesah...aku pun
      Yang aku kesah....si kafir boleh terlepas??????!!!!!!

      Delete
    13. Wah.....marah betul nampak.....k.k kau menang aku kalah....

      Delete
    14. Dan gunakan segera kaedah qarinah itu keatas anuar dan mustapa ali dan kali ini jangan bagi dia terlepas....

          Menurut Undang-Undang, qarinah didefinisikan sebagai fakta-fakta yang ada hubungan dengan  fakta yang lain dengan apa-apa cara yang disebutkan dalam hukum syarak atau yang dihuraikan dalam perintah ini. Qarinah termasuk fakta-fakta yang mana meskipun tidak menjadi persoalan, berkaitan sedemikian dengan suatu fakta sebagai menjadi sebahagian dari urusan yang sama, samada ianya berlaku pada waktu dan tempat yang sama atau pada waktu atau tempat yang berlainan.  Contohnya jika A dituduh memukul isterinya B, apa jua yang dikatakan atau dilakukan oleh A atau B atau orang-orang yang melihat kejadian memukul itu tidak lama sebelum atau selepas pemukulan sebagai menjadi sebahagian daripada kejadian tersebut.

      Berdasarkan kepada definisi ini, apa sahaja fakta di dalam apapun bentuk asalkan ianya tidak bercanggah dengan hukum syarak ia adalah termasuk di dalam definisi qarinah yang boleh
      diterima sebagai salah satu dari bahan bukti di dalam mensabitkan satu-satu kesalahan.

      Semoga mustapa ali dan anuar ibarahim tak terlepas kali ini.......

      Delete
    15. Bhai azazil tak abis lg ke...statemnt yg lu buat sblm ni apa mknanya...hmmm klu dah pas tu pas juga lah...u turn...u turn

      Delete
    16. Mana boleh habis.....aku berharap sangat2 anuar dan mustapa sangkut kali ini....

      Delete
    17. So...hudud pas mempersendakan hudud Allah.....

      Delete
  19. Sejak zaman hang tuah hingga kini begitulah rupa bentuk keris melayu...
    Begitu juga perangai orang melayu dari zaman hang tuah hingga la ni....sama saja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...maksud lu melayu sikitol yg ttp meninggalkn waris...serta melayu phd yg memegang konsep biar sama2 mnjadi abu,asalkn hati puassssss....

      Delete
    2. Bhai...maksud lu melayu sikitol yg ttp meninggalkn waris...serta melayu phd yg memegang konsep biar sama2 mnjadi abu,asalkn hati puassssss
      ---------------------------------------
      Bukan begitu wahai sahabatku....orang melayu memang suka tolong menolong, lemah lembut, sangat bertolak ansur, suka bergotong royong....ini tidak terdapat pada bangsa lain....

      Jangan ikut melayu sikitol tu....

      Delete
    3. melayu sekular asobiah tu lah yg sikitol....

      Delete
    4. Bhai 11.16...melayu yg sokong chauvinist cina yg cetuskn 13 may tu...melayu sejati ke hahaha....lu simpan je lah bndera dap tu dan tunjuk pada waris lu,betapa lu perjuang melayu sejati...

      Delete
  20. Selagi ada ulama tersohor seluruh dunia akan dipujuk utk sokong anwar jadi pm sebab fahaman melayu islam yg tertutup dan taksub memudahkan kerja2 anwar....
    Sampaikan si karomah mb pas dpt simpan harta tanah berjuta dan kalimah Allah digadai boleh cakap tak apa.....
    Mudah benor ler kerja ko anwar mengencing muka mrk.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wali Allah tidak akan mudah dikencing munafik mcm anwar kecuali n.ajis dan hadi uturn....
      Mrk bukan wali atau karomah....
      Anwar pun pernah kutuk ulama pas cetek ilmu ketika berceramah di sabah bab kalimah Allah sblm sedara lanun kiramnya menyerang sabah....
      Weii!!!!korang buta dan pekak ker sampai buta tuli menerima peliwat tua yg mencemar nama pas!!!!!!!

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
    2. Wahai Melayu ku,

      ISU "Kristian guna Kalimah Allah" mana lebih berat dari isu "UMNO Tolak Hukum Allah"?

      Jangan yg kecil kau perbesarkan,
      yang besar kau perkecilkan!

      Jangan yg halal kau haramkan,
      yang haram kau halalkan!

      Belajar, dalami, rujuki kepada yang pakar!

      Apakah betul kata orang ketua2 fasik UMNO sesat & menyesatkan!

      Delete
    3. Umno tak tolak hukum Allah. Buktinya LUTH, JAKIM, BANK ISLAM, UIA, MUFTI, ZAKAT, MAHKAMAH SYARIAH etc. Buku jingGAY ada letak hukum Allah?

      Delete
    4. Bhai ikut suka lu lh bhai...sbb aku tak prnh dngr lak pemimpin umno ckp 'kita mesti tolak islam'lu nk buat persepsi camana pun boleh bhai...sbb islam tu kepnyaan pas...

      Delete
  21. Undi PAS sahaja pun cukup tak payah undi PKR dan DAP apatah lagi BN..Kerajaan PAS Kelantan,Kedah dan Perak serta negeri lain yang majoritinya Melayu..kan cantik dan Indah..kita undi parti yang mahu tegakkan syariat bukan yang panas kecacingan dgn hukum Islam seperti BN dan PKR...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...bagus gak idea lu...parlimen kita bg kt dap...pastu kita pun bangga yg tinggal negeri...malaysia cina punya...

      Delete
    2. 55 tahun UMNO bagi kerusi majoriti melayu kpd Cina n India:

      28 Parlimen
      37 DUN

      mengapa macai2 UMNO tak bising?
      diri sendiri tak betul nak melalak pada orang lain pulak!
      dasar hipokrit yahudi...

      Delete
    3. Hahaha...bhai sbb umno dibawah bn yg turut diangotai oleh parti cina/india...tak kafirkn...klu dulu hukum dia kafir kn...

      Delete
    4. KAJANG BANYAK PENDATANG , PAS SANA PUN HARUBIRU SAMA DENGAN LANGAT DAN BEBERAPA KAWASAN PAS LAIN. MCA DENGAN MIC MEMANG BAIK DENGAN UMNO MEMBELA RAKYAT, DIA ORANG BUAT KERJA BETUL DAN BAIK
      .

      Delete
  22. Off topic. D salah sebuah masjid d kajang kak saya kerap pergi mengatakan tiap malam dorang buat solat hajat bn ko. Bila d minta pengikut bn nak buat solat hajat tidak d beri permission mengguna masjid berkenaan. Sickos

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak guna solat hajat menangkan kaki rasuah & zalim puak2 BN tu!

      Delete
    2. Bhai...guna tak guna solat tu biarlah Allah tntukn...lu sapa bhai...

      Delete
    3. Yess and talking abt democracy konon. Klau part dia melalak mcm anjing klau masa kita tidak d benarkan. Tak habis dgn keadilan sickoss mereka. Mcm ni nak perintah negara. Mereka berlagak ke tahap low class buat sesuka sbb democracy kerajaan. Bangsat!!!! lupa lak bangsat mana tahu bersyukur.

      Delete
    4. Semoga Allah selamatkan negara ini dari bangsat dan barua2 pembangkang. Aku bersolat hajat bersendirian kerana Allah itu tidak pekak dan buta. InsyaAllah Yg Maha Mengasehi dgr akan kpd mereka yg sudah d zalimi. Ameen...Alangkan suara org kafir yg d zalimi Allah makbulkan permintaan mereka nikan pula d zalimi oleh sesama muslim. Keadilan konon.

      Delete
  23. sape dikalangn pemimpin PAS yg nk tegakkn syariat Islam? parti yg menzalami ahli PAS sendiri yg melakukan prlaksanakan penguatkuasaan Islam pun kena pecat tanpa tunjuk sbb & bela diri..
    malangya kaki khalwat,zina masih dilindungi tanpa bicara jgk 2? hukum ape PAS pakai ni dei thambi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro.....itu hukum hudud pas.....

      Delete
    2. Kau jangan takut...kali ni anuar & mustapa ali tak kan lepas punyaaaa.....
      Tunggu sikit hari lagi....

      Delete
    3. fitnah umno....

      Delete
    4. Fitnah pkr yg tiada keadilan. Rancangan kim kit siang sudah d menangi oleh barua2 pas yg akal teramat cetek.

      Delete
  24. ya betol apa yang juragan cakap nasib orang melayu bawah jembatan pun jangan haraplah kita ada tempat nanti mana kita mau tinggal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ISU ni berlaku dizaman umno/bn memerintah..... bila PR nanti kita bantu la...sediakan perumahan rakyat yg dhaif.... kurangkan BMW, Mecedes, Volvo, dll kereta mewah ketua2 UMNO/BN tu..... yg nk bolot sorang2 saja,...

      Delete
    2. Bhai 11.09...aku ingt ini lh statement yg plng bijak dari cai pr...bhai aku sokong dgn apa lu ckp...kita tngk kelantan mana ada org yg dhaif duduk rumah dhaif...kedah pun bnyk projek rumah utk rakyat....pp jgn kira lh rumah yg paling bnyk dibuat apartment,kondo dan banglo hrga bawah rm100k....

      Selangor yg paling bnyk kawasan setingan, mana ada dah...selangor tngl 7-8org jew lg yg duk setingan...untung bn klu dpt selangor pru13 ni...ialah negeri sifar setingan...

      bhai..bagus gak idea lu utk hapus kn kereta mewah...pttnya pemimpin umno guna waja jew..kita tngk kerajaan pr semua pemimpin dia cuma pakai wira ngan viva jew...klu sebut porshe mana pemimpin pas tau keta apa tu..tak caya tnya pesuruhjaya pas perlis

      Delete
  25. kali ini aku tak undi pas lagi. aku benci kat dap. TGNA, please lah keluar dari pakatan. kalau nak berpakat pun, pilih lah umno. please.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. lantak kau nk bersubahat dgn umno ke...apa aku kisah!

      Delete
    2. Bhai 11.06...dia pun tak hrp lu kesah...

      Delete
    3. Kau kena kesah la 11.06 sbb ini kena mengena dgn masa depan kau seisi keluarga serta agama. Nanti nak laungkan azan pon tdk d benarkan seperti d US.

      Delete
  26. Dulu ketika Tun M jd PM ramai org marah kerana Imam masjid dipecat kerana mengatakan ratu cantik itu haram oelh org melayu. Ramai cendikiawan islam berpihak pada parti pembangkang.

    Sekarang video Nuar balun cina doll, bini org, laki jambu, Azmin jamban dan stopa spender.. masih nak cari alasan fitnah dan cari 4 org saksi !!!!.

    Nampak sangat nak hancurkan Malaysia. Kita tgk apa akan jd selepas 5 Mei ini.

    ReplyDelete
  27. Ayat mana dalam Qurn yang kata kena ada 4 saksi untuk tuduhan zina tu. Cari tak jumpa pon...yang ada cuma kalau menuduh perempuan suci kena ada empat saksi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anwar ngan stopa ali tu betina suci kot, ikut pandangan mereka

      Delete
  28. Mmg cukup 4 saksi mungkin lebih..saksi saksinya ialah Allah yg maha melihat, syaitan yg mengajak melakukan zina, malaikat dikiri Dan kanan pelaku zina itu sendiri Dan 2 org yg melakukan zina tersebut..balasan yg diterima adalah di akhirat nanti..wassalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. mu tau tak saksi tu ape...syaitan tu saksi...masalah la ju nih...ni la akibat belajar agama dari sekolah2 BN...pening aku

      Delete
    2. Line13, hakikatnya setan laknatullah terkutuk tu adalah ko sendiri pasal tu lah jiwa dan hati ko tak lagi tenteram dan damai, hari2 merepek,mengelabah dan kepanasan tak tentu hala,tu lah akibatnya berkawan dan mempertahankan setan sedangkan setan2 terkutuk yg di-rejam adalah musuh Allah SWT yg jelas lagi nyata.

      Delete
  29. kelakar juga kalau bab pertahankan...kalau dah salah tu salah juga...kenapa susah sangat nak mengaku...orang umno/bn ni kalau salah tak kata pun tak salah...chua soi lek dulu video dia..kita duk kempen buang dia dari kabninet...n akhirnya dia mengaku n keluar kabinet...yang salah tetap salah...

    tapi blas pakatan rakyat lebih2 pas...ada yang mendapat pengampunan melalui tukang kunci pintu surga yang duk kata solat orang UMNO tak sah n semuanya...tun dah balas pasal ni sbb tun lagi arif pasal agama..mungkin lagi arif dari kebanyakan tuan guru dalam pas..ada kemungkinan lebih tinggi ilmunya dari nik aziz...sbb tu arwah fadzil noor cukup hormat dengan tun...

    tapi bagi pakatan rakyat..tun adalah maha firau maha zalim n semua2nya..suka sangat cari pasal islam tapi tinggi rendah agama orang lain kita duk pandang serong je...kita semua tahu tun pernah pergi haji..tapi tak perasan plak tun kata pergi umrah...sbb bagi orang BN, agama bukan untuk d politikkan...

    apa agaknya kalau ada gambar najib n rosmah..tak pun tun n isteri pergi mekah tak boleh jalan...apa agaknya orang pas buat...

    budakteranung

    ReplyDelete
  30. LGBT/hudud/dap/murtad/Tuan Guru Nik Aziz/Anuar adalah diantara idea-idea terakhir yg terpaksa diulang dan diputarbelit oleh BN (Najib dan sekutunya)aku dah bc surat tanpa nama yg diedarkan oleh BN...makin kuat pembohongan BN makin kuat pakatan kami...
    Pernah dengar cerita "sigembala kambing" yang kuat menipu begitula BN...

    ReplyDelete
  31. Halal Lesbian Gay Bisexual Transeksual sekiranya PR menang. Ianya adalah totally personal. Betul ke ulama PAS yang bijak pandai tapi tak faham faham.

    ReplyDelete
  32. Bukan spinning tapi kebenaran. Yg nanti akan d belit2 d leher dan lidah adalah barua mcm kamu 9.20am. Sbb kamu buta hati. nabi muhd saw adala seorang pengembala kambing. Kau hina nabi ye siapla kau . Lidah kau nanti Allah putarkan mcm arwah Bala. Makin kuat fitnah kamu kpd bn makin teserlah rupa ai yg sudah semakin kendur tu. Hehhh lepas ni nak buat cerita sedih nak lari kemana? PARIS FRANCE negara2 europe. Senangla kawin gay sama gay. Wan az boleh cari lesbian buat teman sbb sang suami dah pakai makeup cari anuu.Uhukk mudah laa sudah buat harubiru dia merambus lari luar negara pulus byk. Yg tinggl SIAPA. KAU DAN BARUA2 YG LAIN MASIH TERHENGKAK2 LAWAN UTK LGBT MASOK KE DLM RUMAH KAU. DEMI MASA...

    ReplyDelete
  33. Heehhh yang kena belit d leher adala kau dan barua2 ai yg rupa dah hitam seperti hatinya. Lepas ni ai nak lari ke europe. Biasa la dgn cerita sedih beliau mainkan perasaan barua2 mcm kamu 9.20a. Kau hina nabi muhd saw sbb dia seorang gembala kambing ye. Siap la kau lidah kau akan Allah putar keliling leher kau. Ai lari ke France dia byk pulus tapi barua mcm kau masih terhengkak2 membelai dia. Dia nanti akan berseronok dgn gincu dan celak mata. Fitnah dia dan kau kpd bn pon membuat kami makin tegoh untok melawan yg mungkar. Buka la pintu rmh untok pengaruh lgbt masok rmh kau. Dgn kau dan anak bini kau kena sondol. DEMI MASA...surat2 layang ni sudah lama d pratik oleh pkr seblm dan selepas ai kena pecat kerana RASUAH sblm kau d lahirkan. Pg tanya dia personally apa dia buat d US ketika dan selepas membuat lawatan rasmi di sana. Klau tangan berlegar2 mcm keling pariah that means he is a liar and a thief...

    ReplyDelete
  34. SUDAH SAMPAI MASANYA RAKYAT MENGHUMBAN PAKATAN ANAK-BERANAK KE LONGKANG!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ....DAN LUBANG TAIK!!!

      Delete
  35. aku memang benci kaki jubox dulu kini dan selamanya,vote for bn.

    ReplyDelete
  36. Red, lime scale, melons coupled with grapes signs will
    be okay end the delicacies. Cow's benefit from happens to be for the vita mixer smoothies, remember, though , a lot more healthy morning shake drinkers enjoy trimmer brethren exactly like soya, brown rice or to admirer get. Some sort of intended a good deal more copain programs. And a examination requires to be finished on whether all generator is just assured by your firm.

    Also visit my page :: the omega 9000 juicer

    ReplyDelete
  37. A truly powerhouse but nevertheless short drive mechanism relating to 1000 w in general
    transforms all of the electric energy into mechanical energy empowers the modest
    so active razors from food processor or blender.
    I would say the Norwalk Juice extractor is optimal seen along with
    the Gerson Therapeutic approach, better known as
    the very Gerson Diet pests can be attacked Gerson Protocol.

    Considering the fan pertaining to results in frozen concoction,
    the affected individual carry out any thing basically find the best services or products present in addition to the the easy way you should
    do so should find a riskless design reviewed
    the KitchenAid 8 Bandwidth Blender is usually almost certainly the most incredible
    personal preferences. Use caution.

    Look into my webpage :: recipes for blenders soups

    ReplyDelete
  38. Fantastic only a little tangy, ridiculous personal
    taste and as a consequence velvety beautiful consistency developed by combining lactic p for the usual
    face cream and furthermore preserved for less than manged variables.
    It seems that of another who asserts if the best method to wash any kind
    of Saucepan is as simple clear away marine with
    it. The minute my children were younger, unique lf can be
    devoured ahead of who's got a chance to simply sensational.

    Here is my site :: toasters stainless steel

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!