PANAS BERAPI! PEMBANTU PERIBADI TERESA KOK DEDAH PENYELEWANGAN YANG TERLAMPAU!?

Nama Ahli Parlimen Pemalas, si Teresa Kok tidak asing lagi bagi penduduk Parlimen Seputeh khususnya yang sudah naik muak dengan perangai dan sifat angkuhnya terhadap pengundi² yang pernah memberikan kemenangan bermajoriti lebih 36,000 undi pada Pilihanraya Umum 2008.



Setelah membuat onar dan tidak melakukan apa² di sini, Teresa Kok berjalan² pula ke seluruh pelusuk Malaysia menjaja keburukan dan fitnah kerajaan Malaysia. Pelbagai hal dan perkara dijaja oleh wakil rakyat pemalas ini sehinggakan beliau terkantoi mengsonglap duit ibu tunggal.

Hal ini terjadi semasa seorang Pegawai Khas, Tony Tan di Sabah. Mereka dalam kempen 'membantu' dan mengumpulkan dana untuk Ibu² Tunggal. Teresa Kok hanya meminta sumbangan sebanyak RM5,000. Namun dek kerana kasihan dan bersimpati dengan nasib ibu tunggal, maka adalah seorang penyumbang ini memberikan sumbangan sebanyak RM10,000 tunai untuk tujuan tersebut.

Dengan harapan segala wang yang diberikan ini dapat memberi manfaat dan digunakan sebaik mungkin oleh Teresa Kok.



Dipendekan cerita, beberapa lama setelah duit tersebut diserahkan. Teresa Kok dan Tony Tan bermasam muka selepas Teresa menuduhnya menggunakan nama parti untuk mengutip wang tersebut. Maka berlakulah perselisihan faham yang telah menyebabkan Teresa Kok bertindak untuk menyaman bekas Pegawai Khas nya sebanyak RM10 Juta.

Tujuan saman itu diajukan hanya untuk menutup salah laku yang dilakukan oleh Teresa Kok yang telah menggelapkan wang RM10,000 tersebut.

Apa yang menariknya, saman tersebut dikatakan akan dimulakan pada Ogos 2012 namun sehingga ke hari ini Teresa Kok masih lagi gagal untuk menfailkan saman terhadap Tony Tan dan hanya bersandiwara di hadapan wartawan konon dirinya dianiaya oleh bekas Pegawai Khasnya, Tony Tan.

Sumber: Rezqeen Hill

58 Responses to "PANAS BERAPI! PEMBANTU PERIBADI TERESA KOK DEDAH PENYELEWANGAN YANG TERLAMPAU!?"

  1. Ahh.... Ini kalu bogel depan ostat2 PAS, runtuh segala spender putih mereka.

    Kongkek halallan toyiba. Ondi lah Parti Anjing Suruhan (PAS)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teresa kok ni kalau kita perati
      muka dia betul betul
      nampak macam lelaki
      cuba korang tengok

      Delete
    2. Wa dah try la beb...puki teresa wowwoii..!!!.kepitttt.!!!

      Delete
    3. Orang Melayu kena tipu lagi, depa ingat selama ni Mahadey power sangat.Mahadey takdak aura pun, cuma bergayut kat kuasa sepenuhnya. Macam polis ada pistol lawan dengan pencuri tangan kosong la, biasa la tu. Lain la macam Tentera Russia lawan Pejuang Chechen, tu baru orang kata berlawan di padang sama rata. hahahaha Tak payah tunggu Mahadey hilang kuasa semua, Kami anak-anak jantan AJK UMNO Menang Bertanding Bahagian Kubang Pasu dah buktikan bahawa Mahadey tak tara mana pun. Mahadey baru turun dari kuasa sat saja, kami dah hilangkan kelayakan dia daripada jadi perwakilan(anak pak abu dok main ayaq acaq kat telaga maih pun menang jadi perwakilan)....hahahaha Lepas tu Mahadey tuduh kata orang UMNO kena bayaq sorang RM200...hehehe Kalau hang tu negarawan tulen yang ada aura, takkan la sebab RM200 orang tak mau undi hang. Tu maknanya masa hang ada kuasa tu orang tak hormat hang, cuma orang tak boleh lawan kuasa hang saja pada masa tu. Macam kontraktor dengan politician la, bukan depa hormat atau takut kat politician tu pun tapi depa terpaksa tunduk sebab dengan kuasa tu boleh hilangkan periuk nasi. Macam mana Mahadey tunduk kat Rosmah la ni la, bukan Mahadey takut tapi Mahadey tak mau bisnes anak-anak dia terjejas, tu ja. Elok lepas sehari politician tu pencen, berentuh bau pun depa dah tak kenai dah, tu la perumpamaannya. Yang kata negarawan tu, lepas dia takdak kuasa, lepas dia pencen pun orang tetap hormat dan kagum dengan dia walaupun kuasa bagi projek dah tak ada pada dia, tu baru negarawan sejati. Setakat dok gelaq diri sendiri sebagai negarawan ja, tu syok sendiri namanya. - AJK-AJK MENANG BERTANDING UMNO BAHAGIAN KUBANG PASU-

      Delete
    4. Anwar dan croniesnya.mengata org diri yg lebih. Kesian....

      Delete
  2. Zul kulum bertanding di Shah Alam?..celaka punya Umno harbi..kami AJK Umno shah alam berusaha selama 4 tahun cuba mendekati penduduk shah alam..tp Najib celaka turunkan katak lompat Zul Kulum..kami AJK umno harbi kawasan S.Alam berikrar akan sabotaj calon UMNo harbi yg dipilih Najib..jangan harap Zul Kulum nak menang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan orang UMNO. Ini CAI Khalid Gereja. Org UMNO tak akan gelar diri sendiri Umno Harbi. Dah Kantoi....3rd class Assholes punye cai.

      Delete
    2. Betul pencacai yang kononya
      cerdik
      bangun pagi terus menipu
      fu*k pencacai

      Delete
    3. Sebenarnya ko ni pencacai pr. Bukanya ajk umno s.alam. Mcm la aku x tahu....

      Delete
    4. DIA SEDAR DAH. BERILAH DIA PELUANG. JGN DGR SGT FITNAH ORANG. JGN SOKONG DAPPIG. ITU SSGT BERDOSA. JGN PANDANG REMEH. AKHIRAT KELAK SUSAH NAK JAWAB.
      JGN IKUT PASS DOSA MEREKA SEMUA DAH ADA ORG TANGGONG. TAPI ADAKE ALLAH KATA ORG LAIN BLH TANGGUNG DOSA ORG LAIN. BACA BANYAK JUGA BUKU AGAMA TAPI TAK PERNAH JUMPA FATWA MCM YG BOSS KAU ORG KELUARKAN.

      Delete
    5. Orang Melayu kena tipu lagi, depa ingat selama ni Mahadey power sangat.Mahadey takdak aura pun, cuma bergayut kat kuasa sepenuhnya. Macam polis ada pistol lawan dengan pencuri tangan kosong la, biasa la tu. Lain la macam Tentera Russia lawan Pejuang Chechen, tu baru orang kata berlawan di padang sama rata. hahahaha Tak payah tunggu Mahadey hilang kuasa semua, Kami anak-anak jantan AJK UMNO Menang Bertanding Bahagian Kubang Pasu dah buktikan bahawa Mahadey tak tara mana pun. Mahadey baru turun dari kuasa sat saja, kami dah hilangkan kelayakan dia daripada jadi perwakilan(anak pak abu dok main ayaq acaq kat telaga maih pun menang jadi perwakilan)....hahahaha Lepas tu Mahadey tuduh kata orang UMNO kena bayaq sorang RM200...hehehe Kalau hang tu negarawan tulen yang ada aura, takkan la sebab RM200 orang tak mau undi hang. Tu maknanya masa hang ada kuasa tu orang tak hormat hang, cuma orang tak boleh lawan kuasa hang saja pada masa tu. Macam kontraktor dengan politician la, bukan depa hormat atau takut kat politician tu pun tapi depa terpaksa tunduk sebab dengan kuasa tu boleh hilangkan periuk nasi. Macam mana Mahadey tunduk kat Rosmah la ni la, bukan Mahadey takut tapi Mahadey tak mau bisnes anak-anak dia terjejas, tu ja. Elok lepas sehari politician tu pencen, berentuh bau pun depa dah tak kenai dah, tu la perumpamaannya. Yang kata negarawan tu, lepas dia takdak kuasa, lepas dia pencen pun orang tetap hormat dan kagum dengan dia walaupun kuasa bagi projek dah tak ada pada dia, tu baru negarawan sejati. Setakat dok gelaq diri sendiri sebagai negarawan ja, tu syok sendiri namanya. - AJK-AJK MENANG BERTANDING UMNO BAHAGIAN KUBANG PASU-

      Delete
  3. Bekas timbalan menteri kecewa, tanding Bebas di Tasek Gelugor


    Dari kiri: Mustaffa yang bakal bertanding sebagai calon Bebas bagi Dun Telok Air Tawar; Azmi bakal calon Bebas Sungai Dua dan Adun Sungai Dua, Shariff (dua, kanan).

    TASEK GELUGOR - Bekas Timbalan Menteri Pertanian dan Asas Tani, Datuk Seri Mohd Shariff Omar isytihar akan bertanding calon Bebas untuk merebut kerusi Parlimen Tasek Gelugor pada pilihan raya umum ini.

    Beliau akan berdepan calon Barisan Nasional (BN), Shahbudin Yahya dan juga calon Pas, Datuk Seri Abdul Rahman Mydin yang juga seorang tokoh korporat terkenal.

    Shariff membuat perisytiharan itu di hadapan kira-kira 2,000 penyokong yang berhimpun di pekarangan rumahnya di Pokok Machang, malam kelmarin.

    ReplyDelete

  4. Pagi semalam, kira-kira 300 individu termasuk beberapa pemimpin utama MCA Bahagian Tanjong Piai dan parti komponen itu mengadakan satu bantahan aman di hadapan pejabat MCA Bahagian Tanjong Piai di Kota Emas, di sini.

    Terlibat sama dalam bantahan itu ialah Timbalan Ketua MCA Bahagian Tanjong Piai, Wiliam Tan Soo; Ketua MIC, Krishnan Kumar dan ketua-ketua Umno cawangan.

    Ketua Pemuda MCA, Wong Kim Leong berkata, keputusan Presiden MCA, Datuk Chua Soi Lek mengumumkan Timbalan Ketua Wanita MCA Negeri Johor, Wong You Song sebagai calon Parlimen di situ nyata tidak disenangi barisan kepimpinan MCA di situ

    ReplyDelete
  5. IPOH - Wanita Umno Bahagian Kuala Kangsar kecewa apabila Naib Ketua Wanita Umno, Datuk Kamilia Ibrahim tidak dicalon bertanding di kerusi Parlimen Kuala Kangsar.

    Setiausaha Wanita Umno Bahagian Kuala Kangsar, Aishah Halid berkata, mereka terkejut apabila nama Kamilia tidak dicalon untuk mana-mana kerusi di Kuala Kangsar.

    Menurutnya, mengikut heirarki, Kamilia turut menjawat jawatan Ketua Wanita Umno Bahagian Kuala Kangsar dan ia cukup untuk membuktikan beliau mampu memikul tanggungjawab.

    “Kami berhasrat dan mahu beliau mengisi kekosongan kerusi Parlimen Kuala Kangsar yang ditinggalkan oleh Tan Sri Rafidah Aziz.

    “Di mana slogan wanita dipuji, disanjung?

    ReplyDelete
  6. Kami AJK UMNO S.Alam sebulat suara menolak calon dr Najib iaitu Zul Kulum.Kami AJK s.Alam berusaha mendekati penduduk di sana n ramai yg sudah beralih pd BN.tapi usaha kami dipandang jijik oleh Najib n UMNO.Kami yg berusaha..Zul Kulum yg dipilih seolah2 UMNO s.Alam ini bangsat n bodoh2 serta tiada kebolehan dlm parti.Peluang unt UMNo menang di s.alam amat tipis..terima kasih Najib..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi satu 3rd class Assholes punya Cai. Ini bukan org Umno. Helloooo macai2 PR, kami penduduk Shah Alam akan pastikan (Fuckin Garenti) yg BN akan menang Besar di shah alam. Insya Allah.

      Delete
    2. Utusan turut melaporkan keadaan di shah alam bro. Pg bacalah bro. Bukn lu sorang yg sayang umno. Bilalah umno nk berubah. Gua ada dgn ir md zain dmlam bro.

      Delete
    3. Utusan versi lu gua tak percaya
      lu jangan nak mengarut
      pagi pagi

      Delete
    4. Salam. Tak payah nk provok apa2 pun. umno dan pr sama2 tahu apa yg sedang berlaku. Tak perlu pun nk propa sampai ahli umno masuk pkr. Negara ni masih memerlukan pembangkang. Agar proses demokrasi terus subur. Biar umno terus umno. Kalau umno tak berjaya maka mudah2an dapat jd pembangkang yg baik. Jgn diharap umno maduk pkr.

      Delete
    5. Sokong... gua ahli umno sampai mati

      Delete
    6. Anon 9:12, sejak bila puak pencacai nie percaya pada utusan. Bukan ka puak korang slalu cakap yang utusan ni penipu, fitnah, jadi???takkan jilat ludah sendiri kot! Lagi pun, siapa saja yang mewakili BN di peringkat dun mahupun parlimen, kami tetap akan undi, asalkan calon yang dilantik boleh bekerja, berkhidmat, dan membantu rakyat, tidak kira dia anak tempatan, atau pun calon dari luar, yang penting pandai buat kerja bukan cakap kosong, jika mereka gagal untk next pru. Kami sendiri akan menolak calon tersebut, jadi tak pyah nak pening pasal siapa calon yang mewakili BN, BUANG MASA!!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    7. Orang Melayu kena tipu lagi, depa ingat selama ni Mahadey power sangat.Mahadey takdak aura pun, cuma bergayut kat kuasa sepenuhnya. Macam polis ada pistol lawan dengan pencuri tangan kosong la, biasa la tu. Lain la macam Tentera Russia lawan Pejuang Chechen, tu baru orang kata berlawan di padang sama rata. hahahaha Tak payah tunggu Mahadey hilang kuasa semua, Kami anak-anak jantan AJK UMNO Menang Bertanding Bahagian Kubang Pasu dah buktikan bahawa Mahadey tak tara mana pun. Mahadey baru turun dari kuasa sat saja, kami dah hilangkan kelayakan dia daripada jadi perwakilan(anak pak abu dok main ayaq acaq kat telaga maih pun menang jadi perwakilan)....hahahaha Lepas tu Mahadey tuduh kata orang UMNO kena bayaq sorang RM200...hehehe Kalau hang tu negarawan tulen yang ada aura, takkan la sebab RM200 orang tak mau undi hang. Tu maknanya masa hang ada kuasa tu orang tak hormat hang, cuma orang tak boleh lawan kuasa hang saja pada masa tu. Macam kontraktor dengan politician la, bukan depa hormat atau takut kat politician tu pun tapi depa terpaksa tunduk sebab dengan kuasa tu boleh hilangkan periuk nasi. Macam mana Mahadey tunduk kat Rosmah la ni la, bukan Mahadey takut tapi Mahadey tak mau bisnes anak-anak dia terjejas, tu ja. Elok lepas sehari politician tu pencen, berentuh bau pun depa dah tak kenai dah, tu la perumpamaannya. Yang kata negarawan tu, lepas dia takdak kuasa, lepas dia pencen pun orang tetap hormat dan kagum dengan dia walaupun kuasa bagi projek dah tak ada pada dia, tu baru negarawan sejati. Setakat dok gelaq diri sendiri sebagai negarawan ja, tu syok sendiri namanya. - AJK-AJK MENANG BERTANDING UMNO BAHAGIAN KUBANG PASU-

      Delete
  7. KUALA LUMPUR: Datuk Seri Ong Tee Keat memikirkan untuk bertanding sebagai calon bebas bagi kerusi parlimen Pandan, selepas digugurkan sebagai calon Barisan Nasional (BN) untuk Pilihan Raya 2013.

    Dalam tulisan di laman Facebooknya hari ini, beliau bertanya kepada pengundi:"Pengundi Pandan, apakah anda akan menyokong Ong Tee Keat sebagai calon bebas?"

    Awal pagi ini sekumpulan penyokongnya dilihat di pasar basah di Pandan untuk menunjukkan sokongan kepadanya, tulis Leslie Lau, Pengarang Eksekutif The Malaysian Insider.

    Malam ini, satu lagi kumpulan merancang demonstrasi untuk menyokongnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang Melayu kena tipu lagi, depa ingat selama ni Mahadey power sangat.Mahadey takdak aura pun, cuma bergayut kat kuasa sepenuhnya. Macam polis ada pistol lawan dengan pencuri tangan kosong la, biasa la tu. Lain la macam Tentera Russia lawan Pejuang Chechen, tu baru orang kata berlawan di padang sama rata. hahahaha Tak payah tunggu Mahadey hilang kuasa semua, Kami anak-anak jantan AJK UMNO Menang Bertanding Bahagian Kubang Pasu dah buktikan bahawa Mahadey tak tara mana pun. Mahadey baru turun dari kuasa sat saja, kami dah hilangkan kelayakan dia daripada jadi perwakilan(anak pak abu dok main ayaq acaq kat telaga maih pun menang jadi perwakilan)....hahahaha Lepas tu Mahadey tuduh kata orang UMNO kena bayaq sorang RM200...hehehe Kalau hang tu negarawan tulen yang ada aura, takkan la sebab RM200 orang tak mau undi hang. Tu maknanya masa hang ada kuasa tu orang tak hormat hang, cuma orang tak boleh lawan kuasa hang saja pada masa tu. Macam kontraktor dengan politician la, bukan depa hormat atau takut kat politician tu pun tapi depa terpaksa tunduk sebab dengan kuasa tu boleh hilangkan periuk nasi. Macam mana Mahadey tunduk kat Rosmah la ni la, bukan Mahadey takut tapi Mahadey tak mau bisnes anak-anak dia terjejas, tu ja. Elok lepas sehari politician tu pencen, berentuh bau pun depa dah tak kenai dah, tu la perumpamaannya. Yang kata negarawan tu, lepas dia takdak kuasa, lepas dia pencen pun orang tetap hormat dan kagum dengan dia walaupun kuasa bagi projek dah tak ada pada dia, tu baru negarawan sejati. Setakat dok gelaq diri sendiri sebagai negarawan ja, tu syok sendiri namanya. - AJK-AJK MENANG BERTANDING UMNO BAHAGIAN KUBANG PASU-

      Delete
  8. Mohon perbanyakan video2 dn cerita2 lucah. Kami muak... jemu.... mual..... jijik dgn umno... brebut kursi tak habis2. Kita diambang perang masib nk fikir pasal kursi. Frust.... give up....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat lah rombongan pergi BATAM ke, Hadyai ke, bodoh punye Macai PR. Mintak sponcer kat Khalid Gereja? Cikgu Stopa pun boleh. Garentee Approve.

      Delete
    2. Aku yakin video bru pasti kluar. Umno dan lucah ibarat salim dan iskandar pundek... mna bleh dipisahkan.

      Delete
    3. Apa kau merepek ni.....pundek pundek pulak

      Delete
    4. Apa kurang pelaku dalam video lucah tu, amat jijik!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    5. Orang Melayu kena tipu lagi, depa ingat selama ni Mahadey power sangat.Mahadey takdak aura pun, cuma bergayut kat kuasa sepenuhnya. Macam polis ada pistol lawan dengan pencuri tangan kosong la, biasa la tu. Lain la macam Tentera Russia lawan Pejuang Chechen, tu baru orang kata berlawan di padang sama rata. hahahaha Tak payah tunggu Mahadey hilang kuasa semua, Kami anak-anak jantan AJK UMNO Menang Bertanding Bahagian Kubang Pasu dah buktikan bahawa Mahadey tak tara mana pun. Mahadey baru turun dari kuasa sat saja, kami dah hilangkan kelayakan dia daripada jadi perwakilan(anak pak abu dok main ayaq acaq kat telaga maih pun menang jadi perwakilan)....hahahaha Lepas tu Mahadey tuduh kata orang UMNO kena bayaq sorang RM200...hehehe Kalau hang tu negarawan tulen yang ada aura, takkan la sebab RM200 orang tak mau undi hang. Tu maknanya masa hang ada kuasa tu orang tak hormat hang, cuma orang tak boleh lawan kuasa hang saja pada masa tu. Macam kontraktor dengan politician la, bukan depa hormat atau takut kat politician tu pun tapi depa terpaksa tunduk sebab dengan kuasa tu boleh hilangkan periuk nasi. Macam mana Mahadey tunduk kat Rosmah la ni la, bukan Mahadey takut tapi Mahadey tak mau bisnes anak-anak dia terjejas, tu ja. Elok lepas sehari politician tu pencen, berentuh bau pun depa dah tak kenai dah, tu la perumpamaannya. Yang kata negarawan tu, lepas dia takdak kuasa, lepas dia pencen pun orang tetap hormat dan kagum dengan dia walaupun kuasa bagi projek dah tak ada pada dia, tu baru negarawan sejati. Setakat dok gelaq diri sendiri sebagai negarawan ja, tu syok sendiri namanya. - AJK-AJK MENANG BERTANDING UMNO BAHAGIAN KUBANG PASU-

      Delete
  9. Calon tg bidara tetpaksa mngalah dgn desakan ahli. Lalu tarik diri. Alasan kesihatan diberikan. Tahniah untuk dun tg bidara. Satu tranformasi. Di tempat lain, ahli umno ayuh... pertahankan hak anda. Calon anda perlu dipertahankan. Jgn tunduk pada kemahuan pucuk pimpinan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu tak payah nak auta itu ini
      gua sikit tak terpengaruh

      buat penat lu taip panjang 2


      Delete
    2. Hasutan yang sia sia, lebih baik akur kepada calon yang telah dipilih oleh pucuk pimpinan BN, dari ikut hasutan pencacai mcm ko!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    3. pakatan haram tak sekuat manapun...dulupun menang kerana BN ada krisis...puak pakatan sedar dan nak perkara tu berulang kembali...tulah sebab diaorang menghasut kpd org BN...

      Delete
    4. Orang Melayu kena tipu lagi, depa ingat selama ni Mahadey power sangat.Mahadey takdak aura pun, cuma bergayut kat kuasa sepenuhnya. Macam polis ada pistol lawan dengan pencuri tangan kosong la, biasa la tu. Lain la macam Tentera Russia lawan Pejuang Chechen, tu baru orang kata berlawan di padang sama rata. hahahaha Tak payah tunggu Mahadey hilang kuasa semua, Kami anak-anak jantan AJK UMNO Menang Bertanding Bahagian Kubang Pasu dah buktikan bahawa Mahadey tak tara mana pun. Mahadey baru turun dari kuasa sat saja, kami dah hilangkan kelayakan dia daripada jadi perwakilan(anak pak abu dok main ayaq acaq kat telaga maih pun menang jadi perwakilan)....hahahaha Lepas tu Mahadey tuduh kata orang UMNO kena bayaq sorang RM200...hehehe Kalau hang tu negarawan tulen yang ada aura, takkan la sebab RM200 orang tak mau undi hang. Tu maknanya masa hang ada kuasa tu orang tak hormat hang, cuma orang tak boleh lawan kuasa hang saja pada masa tu. Macam kontraktor dengan politician la, bukan depa hormat atau takut kat politician tu pun tapi depa terpaksa tunduk sebab dengan kuasa tu boleh hilangkan periuk nasi. Macam mana Mahadey tunduk kat Rosmah la ni la, bukan Mahadey takut tapi Mahadey tak mau bisnes anak-anak dia terjejas, tu ja. Elok lepas sehari politician tu pencen, berentuh bau pun depa dah tak kenai dah, tu la perumpamaannya. Yang kata negarawan tu, lepas dia takdak kuasa, lepas dia pencen pun orang tetap hormat dan kagum dengan dia walaupun kuasa bagi projek dah tak ada pada dia, tu baru negarawan sejati. Setakat dok gelaq diri sendiri sebagai negarawan ja, tu syok sendiri namanya. - AJK-AJK MENANG BERTANDING UMNO BAHAGIAN KUBANG PASU-

      Delete
  10. Pelancaran mani festo papagomo mengaibkan dan memalukan diri. Gambar dn video sedang beredar di laman maya. Ayuh dapatkan segera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurang kurang dia ada bukti
      lu apa ada

      Delete
    2. Orang Melayu kena tipu lagi, depa ingat selama ni Mahadey power sangat.Mahadey takdak aura pun, cuma bergayut kat kuasa sepenuhnya. Macam polis ada pistol lawan dengan pencuri tangan kosong la, biasa la tu. Lain la macam Tentera Russia lawan Pejuang Chechen, tu baru orang kata berlawan di padang sama rata. hahahaha Tak payah tunggu Mahadey hilang kuasa semua, Kami anak-anak jantan AJK UMNO Menang Bertanding Bahagian Kubang Pasu dah buktikan bahawa Mahadey tak tara mana pun. Mahadey baru turun dari kuasa sat saja, kami dah hilangkan kelayakan dia daripada jadi perwakilan(anak pak abu dok main ayaq acaq kat telaga maih pun menang jadi perwakilan)....hahahaha Lepas tu Mahadey tuduh kata orang UMNO kena bayaq sorang RM200...hehehe Kalau hang tu negarawan tulen yang ada aura, takkan la sebab RM200 orang tak mau undi hang. Tu maknanya masa hang ada kuasa tu orang tak hormat hang, cuma orang tak boleh lawan kuasa hang saja pada masa tu. Macam kontraktor dengan politician la, bukan depa hormat atau takut kat politician tu pun tapi depa terpaksa tunduk sebab dengan kuasa tu boleh hilangkan periuk nasi. Macam mana Mahadey tunduk kat Rosmah la ni la, bukan Mahadey takut tapi Mahadey tak mau bisnes anak-anak dia terjejas, tu ja. Elok lepas sehari politician tu pencen, berentuh bau pun depa dah tak kenai dah, tu la perumpamaannya. Yang kata negarawan tu, lepas dia takdak kuasa, lepas dia pencen pun orang tetap hormat dan kagum dengan dia walaupun kuasa bagi projek dah tak ada pada dia, tu baru negarawan sejati. Setakat dok gelaq diri sendiri sebagai negarawan ja, tu syok sendiri namanya. - AJK-AJK MENANG BERTANDING UMNO BAHAGIAN KUBANG PASU-

      Delete
  11. Rakyat dahagakan video..... ayuuuuuhh. Umno. Lakukan yg terbaik. Kelyarkan lg video yg pelbagai. Usaha gigih lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang Melayu kena tipu lagi, depa ingat selama ni Mahadey power sangat.Mahadey takdak aura pun, cuma bergayut kat kuasa sepenuhnya. Macam polis ada pistol lawan dengan pencuri tangan kosong la, biasa la tu. Lain la macam Tentera Russia lawan Pejuang Chechen, tu baru orang kata berlawan di padang sama rata. hahahaha Tak payah tunggu Mahadey hilang kuasa semua, Kami anak-anak jantan AJK UMNO Menang Bertanding Bahagian Kubang Pasu dah buktikan bahawa Mahadey tak tara mana pun. Mahadey baru turun dari kuasa sat saja, kami dah hilangkan kelayakan dia daripada jadi perwakilan(anak pak abu dok main ayaq acaq kat telaga maih pun menang jadi perwakilan)....hahahaha Lepas tu Mahadey tuduh kata orang UMNO kena bayaq sorang RM200...hehehe Kalau hang tu negarawan tulen yang ada aura, takkan la sebab RM200 orang tak mau undi hang. Tu maknanya masa hang ada kuasa tu orang tak hormat hang, cuma orang tak boleh lawan kuasa hang saja pada masa tu. Macam kontraktor dengan politician la, bukan depa hormat atau takut kat politician tu pun tapi depa terpaksa tunduk sebab dengan kuasa tu boleh hilangkan periuk nasi. Macam mana Mahadey tunduk kat Rosmah la ni la, bukan Mahadey takut tapi Mahadey tak mau bisnes anak-anak dia terjejas, tu ja. Elok lepas sehari politician tu pencen, berentuh bau pun depa dah tak kenai dah, tu la perumpamaannya. Yang kata negarawan tu, lepas dia takdak kuasa, lepas dia pencen pun orang tetap hormat dan kagum dengan dia walaupun kuasa bagi projek dah tak ada pada dia, tu baru negarawan sejati. Setakat dok gelaq diri sendiri sebagai negarawan ja, tu syok sendiri namanya. - AJK-AJK MENANG BERTANDING UMNO BAHAGIAN KUBANG PASU-

      Delete
  12. Ni lagi panas. Dun sanglang turut bergolak. Klu lu pure umno... sape calon umno dun sanglang. Hohohoho. Kita tengok sapa yg kena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu kencing la.la.la.la.la

      Delete
    2. Tahu ke sapa calon umno dun sanglang?. Aku tak tahu lh. Tlg bgthu boleh.

      Delete
  13. Siap bukti. Memalukan. Hanya 30 org hadir majlis pnamaan calon pas pahang. Bungkuslah pas pahang. Www.bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/18391-30-saja-yang-hadir-majlis-isytihar-calon-pas-pahang

    ReplyDelete
  14. JEMPOL - “Kami bantah pencalonan Datuk Lilah,” demikian antara dilaungkan lebih 200 warga Felda Dun Palong yang membantah pencalonan semula penyandang kerusi Parlimen Jempol, Datuk Lilah Yasin bagi kerusi Dun Palong dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) ini.

    Bantahan aman selama satu jam di padang awam Felda Palong 11 ini turut menunjukkan perasaan tidak puas hati mereka menerusi sepanduk bertulis ‘Pulang hak kami’, ‘jangan khianati kami’ dan ‘Datuk Lilah perampas’.

    Ketua Penerangan Umno cawangan Felda Palong 13, Ab Hamid Talib berkata, penduduk di situ mahu calon Dun Palong terdiri daripada warga Felda, sama ada di kalangan peneroka, penerokawati atau generasi kedua Felda.

    “Kita tidak benci Datuk Lilah, malahan sebelum ini pun kita sentiasa sokong beliau. Kami hanya mahu calon warga Felda sendiri, itu sahaja.

    “Lagipun sudah menjadi tradisi Adun Palong sebelum ini merupakan orang tempatan iaitu warga Felda sendiri. Bagaimanapun, kita tidak akan sabotaj parti dan akan sentiasa menyokong BN dalam PRU ini.

    ReplyDelete
  15. Protests mount in Penang by disgruntled BN hopefuls
    Susan Loone | 8:20AM Apr 18, 2013
    Following the outburst of three BN leaders dropped from the coalition's candidacy list, more Penang divisions are coming out to protest the candidates picked to contest in the 13th general election to be held on May 5.

    Two more BN leaders - BN coordinator for Machang Bubuk Ooi Suan Hoe from Gerakan and Penang MIC Youth chief J Dhinagaran - are said to be thinking of resigning from their respective parties and contesting as Independents.

    ReplyDelete
  16. umNObeEND difailkan haram hari ini??????

    Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) bersama kumpulan Revolusi 13 akan memfailkan satu injuksi terhadap Umno dengan menganggap parti itu sebagai pertubuhan haram.

    Dalam satu kenyataan hari ini, Pengarah Propaganda SAMM Edy Noor Reduan berkata pihaknya telah melantik pasukan peguam dan permohonan itu akan dikemukakan di Mahkamah Tinggi Jalan Duta semalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loh bodo nue lu? Nama jawatan pun dah propaganda . Mangkuk ke ape lu ni?

      Delete
  17. calon DUN Johol di Kuala Pilah ditolak mentah-mentah malam tadi oleh orang-orang UMNO dan BN sendiri. Calon yang telah dipilih oleh BN, Ustaz Fadzil Kasim ditolak ramai-ramai oleh orang-orang UMNO sendiri sehinggakan Ustaz ini terpaksa dikawal oleh polis semasa hendak pergi ke kereta beliau.

    Dulu, penyokong UMNO membaling telor dan batu terhadap pemimpin Pakatan Rakyat apabila berada di tempat ceramah di banyak tempat dalam negara ini, sekarang mereka melakukan perkara yang sama terhadap calon ‘winnable’ sendiri.Apa sudah jadi? Sekarang dibanyak kawasan banyak berlaku ahli-ahli UMNO dan BN berdemonstrasi dengan sepanduk-sepanduk menolak calon-calon yang di pilih oleh parti.

    ReplyDelete
  18. Kesian.....punya bersungguh nak
    menipu,sampai terpaksa bodohkan diri sendiri.




    ReplyDelete
    Replies
    1. AWAS.!!..haiwan-haiwan LAHANAT pakatan haramjadah sedang berkeliaran.!!!

      Delete
  19. ORG CKP TENTANG BETINA SEKOR NI KAU ORG SPIN MCM2 PULAK. BETINA NI PERNAH PGI KEMESJID DI PUCONG DAN SURUH PERLAHANKAN AZAN. NAK JADI MCM SPORE YG AZAN DILAUNGKAN DIDALAM MESJID.

    INI NEGARA ISLAM. UMNO KE PAS KE AGAMANYA ISLAM. SYURGA NERAKA ALLAH YG TENTUKAN. KITA SEBAGAI HAMBA ALLAH MESTI MEMELIHARA NYA. BETINA NI TEST MARKET DAN ORG PAS RESTUINYA. NAIK MUKALAH DIA.

    TOLONGLAH SPECIES NI MMG JAHAT SSGT. KENAPA PASS MESTI SEKONGKOL. JGN SAMPAI ALLAH MURKA KAT KITA. KEMBALILAH BERSATU DEMI AGAMA DAN BANGSA.

    ReplyDelete
  20. Pokoknya BN akan menang besar. Kau tengoklah. PKR jilat tapak tangan je.

    ReplyDelete
  21. kah kah kah..berapa lah macai PR ni dibayar buat trol tajuk kat atas?. Tak jawab pun..hehehehhe

    hindraf pun dah sokong BN sebab BN ni boleh pegang janji...
    DAP joe Fernandez yg wakil DAP 2008 pun keluar DAP....menang diseremban dulu majoriti 20k lebih..hehehhe by by lah PR

    ReplyDelete
  22. biasalah puak PR =PUSING PUSING ROUND ROUND .

    ReplyDelete
  23. Ishhhh tak kesian la anwar dan croniesnya. Parti anak beranak. Mengata org diri yg lebih2...retire la dgn penoh hormat. Tak layak cari rezki d bumi malaysia. George bushy tu sayang pd koma pergi la cari gaji kau d sana..satu keluarga piee la kesana. Georgy akan trima org mcm kau dgn tangan dan kaki terbuka..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!