PANAS BERAPI! PAS DAN KEGANASAN TAK BOLEH DIPISAHKAN!

Untuk laporan penuh, KLIK SINI

79 Responses to "PANAS BERAPI! PAS DAN KEGANASAN TAK BOLEH DIPISAHKAN! "

  1. Malas betul aku nak klik klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar parpukari celake penfitnah pun ade dalam tu, tengah pegan tin beer... mengamuk sambil take beer.

      Delete
  2. umno Itu.., Pusat Ternakan Binatang.


    Lu orang nak tengok bagaimana caranya bagi binatang ternakan makan/minum.... hehehe..

    Saksikan video di bawah tuuuu....!!!!

    www.youtube.com/embed/1azzv7hDO8I


    Bila orang kata ahli2 umno seperti lembu... diorang marah beb....

    Bila orang laknat perbuatan umno.... diorang marah beb...

    Apabila diri mereka diperlakukan seperti haiwan2 ternakan... seronok la pulak... hahahaha...!!!!

    Sekarang dah terbukti depan mata.... takan nak salahkan orang yang mengata, sebab orang yang mengata tu dapat melihat segala perbuatan dan layanan umno laknatullah terhadap ahlinya. Dan orang yang mengata itu adalah lebih cerdik daripada ahli2 umno yang mata dan hatinya tertutup untuk melihat kebenaran.

    Dengan air mineral sebotol, nasi sebungkus dan duit upah RM20 hengget sorang... perghhhhh... diorang punya sanjung puja dan puji pada pemimpin diorang tak ingat donia dah... maka terhasil perumpamaan "Jangan Jadi Bodoh Seperti umno"... muakakakakaaaa...

    hahahaha... binatang ternakan lebih mulia daripada puak2 umno laknatullah nih.... hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astarfirullahalazim
      astarfirullahalazim
      astarfirullahalazim

      Delete
    2. istigfar pon tak betul..guane mu

      Delete
    3. Mu ejas la sikit

      Delete
    4. Tak payah ejas , janji faham.

      Delete
    5. TAK PAYAH EJAS, JANJI FAHAM RAKYAT SUDAH LAMA BENCI SAMA BN/UMNO..

      Delete
    6. UMNO yang dituduh pusat ternak binatang itu jugalah yang membangunkan negara ini, nak harapkan PAS hanya tau ceramah membohong, memfitnah di sana sini, nak harapkan PKR hanya tau demontrasi liar dan menghasu orang ramai, nak harapkan DAP hanya tau mencetuskan api perkauman sesuka hatinya.

      Lihat di Kelantan sendirilah, kalau tidak kerana adanya pembangunan yang dibawa oleh kerajaan Barisan Nasional di sana, maka Kelantan sekarang ini tak ubah macam Myanmar atau Bangladesh sajalah kerana PAS bukannya tau nak membangunkan negeri, janji macam-macam, tapi sekadar janji sajalah, menanam tebu dibibir, manis di mulut tapi busuk diperbuatannya.

      Macam Lebuhraya Mintak Sedekah PAS itu, dulu kata PAS akan bina lebuhraya tanpa tol, tapi akhiranya PAS sibuk mintak sedekah ke hulu ke hilir untuk bina lebuhraya itu. Malahan hingga kini tak tahulah entah berapa juta yang dah dikutip, tapi kerja projek lebuhraya berkenaan tak mula lagi, sekadar Nik Aziz buat acara pecah tanah sajalah.

      Rakyat perlu tahu sudah berapa banyak duit sedekah orang ramai untuk bina lebuhraya itu, malahan bagaimanakah perbelanjaannya dibuat, berapa banyak dah guna, diguna untuk beli apa, berapa banyak dah beli bahan-bahan itu?

      Bukannya apa, takut Tragedi Tabung Memali berulang kembali, dalam isu Tabung Memali, berjuta-juta ringgit wang derma orang ramai untuk kegunaan para balu dan anak yatim PAS kerana suami dan bapa mereka mati kerana terpengaruh dengan politik agama PAS yang caca marba itu, tapi lihatlah ramai para balu dan anak yatim itu hidup susah, malahan ada yang sakit kronik dan mati begitu sahaja kerana tak mampu nak pergi berubat sedangkan hak dia dalam Tabung Memali disonglap oleh PAS sendiri.

      Bukan setakat duit Tabung Memali disonglap oleh PAS, malahan bengkel jahitan yang digunakan oleh para balu berkenaan untuk cari rezeki telah ditutup oleh PAS, malahan mesin jahit yang jumlahnya lebih kurang 60 unit itu telah dijual oleh PAS, tapi tak tahulah apa yang terjadi dengan hasil jualan mesin jahit itu kerana balu dan anak yatim berkenaan masih hidup susah.

      Rakyat sudah sedar dan mengerti bahawa PAS hanya mempolitikkan agama untuk kepentingan politik nafsu serakah dengki khianat mereka sahaja, hukum hakam diputar belit hingga mengelirukan masyarakat semata-mata mahu memburukkan UMNO. PAS memutar belitkan agama dengan menuduh UMNO menolak Islam sedangkan syariat Islam di Malaysia diperkukuhkan oleh UMNO. Sangat jelas bahawa PAS adalah golongan penipu, putar belit dan tak berakhlak.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar Nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete

    7. kah kah kah

      kah kah kah

      kah kah kah

      Delete
    8. Masa untuk gua melihat kemampusan dan kepupusan BN/umno laknatullah sudah semakin hampir beb....


      seronok tak terkata wa cakap luuuu....,

      KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH

      mari bergumbira

      Abang Tempe

      Delete
    9. Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. 4.54pm. Aku sayang umno lak. Lu apa sakit. Buang titik hitam dlm dada tu. Semoga mudah terima petunjok taufik dan hidayah dariNya.

      Delete
  3. Najib: 'Saya nak diet'

    Saya nak diet". Itu ungkapan ringkas Najib Razak semasa bersarapan di sebuah restoran di Bandar Baru Selayang dekat sini, selepas selesai mengadakan tinjauan mesra.

    Pemilik Safnida Afiza Sanusi berkata perdana menteri hanya makan sedikit sahaja nasi lemak kukus yang dihidangkan bersama burung puyuh goreng.

    " Dia minta kepada saya cuma bahagian paha sahaja sebab nak diet, itu pun beliau makan sedikit sahaja," kata Safnida Afiza.


    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH


    woit..INI JELAS NAJIB HIDUP TERSEKSA.... kah kah kah..

    kah kah kah...NAJIB BERAHIKAN YANG SLIM BERRAMBUT PANJANG.... kah kah kah..

    kah kah kah... APA KAN DAYA HANYA ANAK BADAK DI ATAS BANTAL... kah kah kah

    JENG JENG JENG

    JENG JENG

    JENG


    woit...INI SATU PERLI UNTUK ROSMAH YANG GEDEBAB... kah kah kah..

    kah kah kah... NAJIB TERPAKSA KATAKAN PADA MEDIA YANG DIA NAK DIET... kah kah akh..

    kah kah kah.... HARI HARI AKHIR SAEKOR ANAK BADAK.... kah kah kah

    Abang Tempe

    p/s; abang parpukiram delete la kalu tersentap sgt..wakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKLAK AHLI UMNO, JEBON AKHLAKEN

      Delete
    2. Kepada pecacai PAS, sila terangkan apa dah jadi dengan Tabung Memali, duit derma berjuta-juta ringgit dipungut menggunakan nama para balu dan anak yatim di Memali, tapi akhirnya para balu dan anak yatim itu hidup melarat, malahan yang sakit kronik pun mati macam tu saja kerana hak dia dalam Tabung Memali telah disonglap oleh PAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Malahan macam mana dengan perkembangan Lebuhraya Mintak Sedekah PAS di Kelantan? Wang mintak sedekah sudah berapa banyak dapat? Dianggarkan sudah berjuta, tapi hingga kini kerja pembinaan tak berjalan pun, sekadar Nik Aziz buat acara pecah tanah hari tu sajalah.

      Rakyat perlu tahu sudah berapa banyak wang mintak sedekah yang dipungut oleh PAS dengan menggunakan umpan lebuhraya itu, malahan rakyat juga nak tahu sudah berapa banyak yang dibelanjakan, untuk apa dibelanjakan, jika beli barang-barang, berapa banyak barang-barang yang dibeli?

      Kepada para pecacai PAS kamu semua sibuk mengutuk pasal NFC walaupun NFC hanya mendapat pinjaman dari kerajaan sebanyak RM 250 juta, tapi PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir menggunakan nama anak yatim, menggunakan nama balu, menggunakan nama lebuhraya, tapi akhirnya wang lesap begitu saja, apa cerita semua ini?

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. AKU AGAK2 LAH ANON 4.22 TU ADA MASAALAH NGAN MENTAL DIA.KASIHAN KT DIA.KALAU TAK PUN JIWA DIA ADA MASAALAH.MINTAK TOK GURU DOA2KAN DIA .AMINNNN

      Delete
    4. abang tempe yang tak berwawasan kesian aku tggok kau ni macam orang gila...

      Delete
  4. Ibrahim Ali rayu Che Johan lepas tindakan Umno

    Calon kerusi Parlimen Pasir MasIbrahim Ali meminta Lembaga Disiplin Umno supaya tidak mengenakan tindakan terhadap Timbalan Ketua Umno Bahagian Pasir Mas Che Johan Che Pa berikutan tindakannya tidak menghantar kertas pencalonan pada penamaan calon semalam.

    "Saya merayu supaya Che Johan tidak dikenakan tindakan kerana langkah yang diambilnya itu baik untuk BN sebenarnya," kata Ibrahim, penyandang kerusi Parlimen itu, yang akan bertanding sebagai calon Bebas.

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH


    woit... MUSTAHIL AKAN ADA TINDAKAN... kah kah kah..

    kah kah kah... MUSTAHIL NAJIB BERANI LAWAN ANAK LELAKI KUTTY... kah kah kah..

    kah kah kah...MUSTAHIL NAJIB AKAN BERANI BERSUARA... kah kah kah


    Abang Tempe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Che Johan bin Che Pa pejuang UMNO sejati, dia mahu tumbangkan PAS di Pasir Mas, sebab itu dia sanggup berkorban untuk menumbangkan PAS di Pasir Mas.

      Mungkin Abang Tempe boleh pergi bawa Nik Aziz, Karpal Singh dan Anwar untuk pujuk Kamilia, Suhaimi dan Sharif Omar untuk sertai PAS pula, bawalah parasit-parasit yang tamak berkenaan untuk dipergunakan oleh PAS, lepas dah tak guna, korang boleh lempar kesemua itu beserta dengan Mat Taib dalam lubang jamban macam yang dah terkena pada Zaid Ibrahim, terkontang kanting sendirianlah.

      PAS adalah penyokong tegar puak DAP yang mahu menentang pembinaan sekolah agama di Taman Aman, di DUN Sungai Rapat.

      Dulu PAS kata UMNO membuang Islam sedangkan tak pernah pun UMNO buang Islam, malahan UMNO yang memartabatkan Islam di negara ini, tapi lihatlah sekarang PAS jadi pecacai DAP untuk menentang penubuhan sekolah agama di Taman Aman, DUN Sungai Rapat, calon PAS Radzi Zainon adalah ketua puak pecacai DAP inilah.

      Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Pencuri yg mencuri kerana kelaparan lebih mulia dariapada PAS yg mencuri dgn mempergunakan nama Islam. PAS pencemar Islam. Tolak PASiq.

      Delete
  5. 900 pengundi bernama 'Fatimah Ismail' ditemui

    Kedah, Kelantan, Pahang dan Terengganu mempunyai bilangan pengundi yang ramai berkongsi nama yang sama, termasuk 900 bernama 'Fatimah Ismail'.

    Daripada jumlah ini, terdapat 14 contoh 'Fatimah Ismail' berkongsi
    tarikh hari lahir yang sama, dan 10 daripadanya juga mempunyai kad pengenalan yang dikeluarkan di negeri yang sama.

    "Bayangkan dua orang yang bernama 'Ismail' yang mempunyai anak perempuan mereka dilahirkan pada hari yang sama dan menamakan mereka 'Fatimah', dan ianya di kampung yang sama," kata penolong penyelidik Projek Analisis Daftar Pemilih Malaysia (Merap), Lee Wee Tak.

    Sebagai perbandingan, beliau berkata, negeri-negeri lain seperti Perak
    dan Negeri Sembilan dan mempunyai bilangan yang kurang pengundi dengan nama yang sama.

    Nama pengundi yang paling popular di Perak adalah 'Fatimah Ahmad' dengan hanya 55 kes, sebagai contoh, berbanding dengan 412 'Fatimah Ismail' di Kedah.

    Malah apabila Merap cuba mengurangkan kebetulan itu dengan mencari NONEsekurang-kurangnya tiga padanan nama dan tarikh lahir, Lee berkata, beliau masih ada 263 pengundi di seluruh Malaysia yang memenuhi kriteria itu.

    Dalam kebanyakan kes, pengundi ini nampaknya tinggal berdekatan
    dengan satu sama lain, tetapi kira-kira dua pertiga daripada mereka mempunyai alamat yang tidak lengkap.

    Mendahuluinya ialah Kedah dengan 50 pengundi, Perak (41), Kelantan (21), dan Kedah (26).

    Dalam satu contoh, katanya, terdapat tiga pengundi bernama 'Ab Rapar Awang' berkongsi tarikh hari jadi yang sama pada 15 Julai 1949.

    Dua daripada mereka mendaftar untuk mengundi di parlimen Indera Mahkota, manakala seorang lagi mengundi di kawasan berjiran Paya Besar.

    Sementara itu, Sabah dan Sarawak mempunyai jumlah tertinggi pengundi berusia lebih 100 - masing-masing 1,062 dan 475 orang.

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH

    woit... SPR KATA INI BUKAN KESILAPAN TEKNIKAL...kah kah kah...

    kah kah kah... INI JUGA BUKAN KESILAPAN MEKENIKAL.... kah kah kahj...

    kah kah kah... INI BERLAKU KERANA 900 PASANGAN MENGENTOT BERAMAI RAMAI...kah kah kah..

    kah kah kah...PADA HARI DAN SAAT YANG SAMA....lkah kah kah..

    kah kah kah... INILAH UNIK NYA MALAYSIA.... kah kah kah..

    kah kah kah...ANAK LAHIR SAMA.... BERI NAMA YANG SAMA.... kah kah kahj..

    woit... INI DIPANGGIL PANCUTAN KASEH SAYANG....
    kah kah kah

    Abang Tempe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agen parti bertanding perlu prihatin masa mengundi...klu tidak baik melancap depan pc....

      Delete
    2. Masa untuk gua melihat kemampusan dan kepupusan BN/umno laknatullah sudah semakin hampir beb....


      seronok tak terkata wa cakap luuuu....,

      KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH

      mari bergumbira

      Abang Tempe

      Delete
    3. Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. abg tempe kalau dah mati pucuk jumlah anwar no problem selesai masaalah janji belakang ok..

      Delete
  6. abang tempe adalah seorang gay tegar. kah kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah

      kah kah kah

      kah kah kah

      adakah juburmu telah ku tala? jika tidak mana mu tau........

      kah kah kah

      kah kah kah

      kah kah kah

      Abang Tempe

      Delete
    2. Kaki zina spender bulan putih koyak mana mau mgaku.....Buat zina dan liwat...n.ajis bole jadi peguamnya dlm kubur nanti....SIAL!!!!!

      Delete
    3. Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  7. Mat Taib dah join PAS.

    berita baru masuk dari jelebu difahamkan rais yatim juga sedang minta borang pas dan samy velu juga ingin jadi ahli seumur hidup

    kah kah kah

    kah kah kah

    kah kah kah

    Abang Tempe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bnyk sgt melancap depan pc....otak pun mcm lubang taik....SIAL!!!!!

      Delete
    2. PAS adalah penyokong tegar puak DAP yang mahu menentang pembinaan sekolah agama di Taman Aman, di DUN Sungai Rapat.

      Dulu PAS kata UMNO membuang Islam sedangkan tak pernah pun UMNO buang Islam, malahan UMNO yang memartabatkan Islam di negara ini, tapi lihatlah sekarang PAS jadi pecacai DAP untuk menentang penubuhan sekolah agama di Taman Aman, DUN Sungai Rapat, calon PAS Radzi Zainon adalah ketua puak pecacai DAP inilah.

      Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  8. Masa untuk gua melihat kemampusan dan kepupusan BN/umno laknatullah sudah semakin hampir beb....

    seronok tak terkata wa cakap luuuu....,

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH

    mari bergumbira

    Abang Tempe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang gerenti mampus...peliwat dan penzina spender putih serta pelindungnya si ulamak pelacur agama....SIAL!!!!!!

      Delete
    2. PAS adalah penyokong tegar puak DAP yang mahu menentang pembinaan sekolah agama di Taman Aman, di DUN Sungai Rapat.

      Dulu PAS kata UMNO membuang Islam sedangkan tak pernah pun UMNO buang Islam, malahan UMNO yang memartabatkan Islam di negara ini, tapi lihatlah sekarang PAS jadi pecacai DAP untuk menentang penubuhan sekolah agama di Taman Aman, DUN Sungai Rapat, calon PAS Radzi Zainon adalah ketua puak pecacai DAP inilah.

      Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Hahaha abg tempe revealing his stupidity agn. Kesian mat taib masok ke reject shop. Hahaha

      Delete
  9. Gula-gula menjelang PRU..

    Pemimpin masyarakat Sarawak terima elaun baharu
    22/04/2013 4:29pm

    KUCHING - Elaun pemimpin masyarakat yang disahkan kerajaan negeri dinaikkan antara RM800 dan RM1,500 sebulan berkuat kuasa 1 Januari tahun ini, kata Ketua Menteri Tan Sri Abdul Taib Mahmud hari ini.

    Beliau berkata, berikutan semakan semula itu, pemimpin masyarakat bergelar Temenggong yang sebelum ini menerima elaun RM850 sebulan, akan dinaikkan kepada RM1,500, Pemancha daripada RM700 kepada RM1,200, Penghulu daripada RM600 kepada RM1,000 dan Ketua Kaum daripada RM450 kepada RM800.

    Beliau membuat pengumuman itu ketika merasmikan Simposium Kebudayaan Sarawak keenam di sini.

    Abdul Taib yang juga Menteri Kewangan negeri, berkata, elaun kehadiran mesyuarat anggota majlis kerajaan tempatan pula dinaikkan daripada RM50 kepada RM100 sehari. - Bernama


    TIME NAK PRU, BARU NAK BAGI..MENANG PRU, BATANG HIDUNG PON TAK NAMPAK..

    INI KALI LAH, RAKYAT AKAN HUMBAN BN DLM TONG TAIK..

    INI KALILAH



    ABANG TEMPE


    ReplyDelete
    Replies
    1. Lantak la....yg korang tutuh duit anak yatim lagi laknat....SIAL!!!!!!!!

      Delete
    2. Pakatan Rakyat di Selangor pula hari nama calon 20 April, masa 21 April sibuk pula nak buat program TAWAS sedangkan sebelum ini bertahun-tahun tak buat pasal apa?

      PAS adalah penyokong tegar puak DAP yang mahu menentang pembinaan sekolah agama di Taman Aman, di DUN Sungai Rapat.

      Dulu PAS kata UMNO membuang Islam sedangkan tak pernah pun UMNO buang Islam, malahan UMNO yang memartabatkan Islam di negara ini, tapi lihatlah sekarang PAS jadi pecacai DAP untuk menentang penubuhan sekolah agama di Taman Aman, DUN Sungai Rapat, calon PAS Radzi Zainon adalah ketua puak pecacai DAP inilah.

      Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. rasuah dan BN x dapat dipisah kan... cai2 umno pun begitu, sebab tu dia orang x kisah klu pemimpin nye macan tu... bapak borek anak rintik.

      Delete
    4. Anon 5:52....dah suci sgt ker pr....hihihihi....
      Teoh beng hock mati pun krn diugut para perasuah dap.....lim guano eng labur 3 billion tapi tak ingat pulak....bapak sepol berubah hati krn diliwat duit oleh nuar...tanah rakyat bagi kat dap...
      Undi pas dpt rm300 siap bersumpah....jadi ahli dap dpt rm2k dgn undi dap....
      TERUK BENAR PR DLM BAB RASUAH....

      Delete
    5. Hahaha humban dgn kau skli dlm tong taik. Elehhh u jgn la jealous dorang dapat elaun. Bapak kau tidak azan d telinga kau masa mak kau lahirkan kau tu sbab lisan kau mcm karpal singh. Hehehe sepatut org mcm kau ckp pula pd si bahhyi sekor ni over my dead body. Ada brani kah? Atau dah kena sumbat dgn kain lilitan dari kepala bhahhyi tu. Hehehe kesian busuk anak mama.

      Delete
    6. hamPAS + PGayR + DAPig + mat tempe = SEWEL

      Delete
  10. Pembangkang ranapkan Malaysia
    22/04/2013 10:15am

    CHINI – Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Malaysia boleh ranap jika pentadbirannya jatuh ke tangan pembangkang kerana mereka bukanlah satu gabungan besar yang boleh menjamin masa depan negara dan rakyat.

    Menurut Perdana Menteri, walaupun parti pembangkang kononnya mendakwa mereka ‘pakatan rakyat’, sebenarnya mereka gagal berpakat hingga bertanding sesama sendiri di beberapa kawasan Pilihan Raya Umum ke-13 yang akan diadakan pada 5 Mei ini.

    “Pakatan pembangkang bukanlah satu gabungan yang boleh menjamin masa depan negara dan rakyat. Mereka bukanlah gabungan yang besar, gabungan yang satu, falsafah yang satu.

    “Ranap negara kita kalau kita beri kepercayaan kepada pembangkang,” katanya ketika merasmikan projek perumahan Sentuhan Kasih Felda di Felda Chini Timur 2 dekat sini semalam.

    Di bawah projek itu, sebanyak 100 unit rumah akan dibina untuk generasi baharu Felda dan setiap rumah dengan keluasan 304.80 meter persegi akan diberi subsidi kerajaan dengan pemilik rumah hanya perlu membayar antara RM75,000 hingga RM85,000 seunit.

    Najib memberitahu, kalau untuk bertanding menentukan kerusi pilihan raya pun pembangkang sudah gagal berpakat, apatah lagi untuk berpakat bagi mengendalikan pemerintahan negara.

    Beliau berkata, rakyat perlu bijak menilai pakatan pembangkang kerana mereka tidak melakukan apa-apa untuk rakyat.

    Katanya, jika rakyat mahukan perubahan, kerajaan Barisan Nasional (BN) sebenarnya telah banyak melakukan perubahan untuk kesejahteraan rakyat.

    “BN pun hendak perubahan, perubahan dari dalam. Kerajaan BN tunjukkan perubahan dan transformasi dilakukan dari dalam, tidak semestinya ubah kerajaan tetapi masa depan kita yang berubah (menerusi program transformasi kerajaan BN),” katanya. – Bernama


    INI LAH CONTOH PEMIPIN MINDA TERTUTUP..PUNYALAH TERDESAK NAK BERKUASA, MACAM2 MOMOKAN MENAKUTKAN RAKYAT, SPY RAKYAT AKAN TERUS MENGUNDI..

    OIT JEBON, RUPA PARAS BINIMU ITU LEBIH MENAKUTKAN RAKYAT..

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH

    Masa untuk gua melihat kemampusan dan kepupusan BN/umno laknatullah sudah semakin hampir beb....

    seronok tak terkata wa cakap luuuu....,

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH

    KAH KAH KAH

    mari bergumbira

    Abang Tempe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap hebat tapi semuanya janji kosong....rmh hanya utk jutawan dan kronie pr jer....SIAL!!!!!

      Delete
    2. Memang negara ini boleh ranap jika Pakatan Rakyat memerintah, lihatlah bagaimana Unit Amal PAS yang dah jadi Unit Maksiat PAS membuat huru hara di Kuala Lumpur masa BERSHIT 3.0 tahun lalu sudahlah, sangat jijik dan keji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS adalah penyokong tegar puak DAP yang mahu menentang pembinaan sekolah agama di Taman Aman, di DUN Sungai Rapat.

      Dulu PAS kata UMNO membuang Islam sedangkan tak pernah pun UMNO buang Islam, malahan UMNO yang memartabatkan Islam di negara ini, tapi lihatlah sekarang PAS jadi pecacai DAP untuk menentang penubuhan sekolah agama di Taman Aman, DUN Sungai Rapat, calon PAS Radzi Zainon adalah ketua puak pecacai DAP inilah.

      Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Abang tempe sayang tak lama lagi dgn kau skali kena pupus. Muzeum pun tak nak kau hehehe not worth a cent sbb ni la dah terang2 terorrist samseng jalanan di bayar oleh kepala dap pkr dan pas. Hehehe brapa dorang byr pd kau 1cent. U that cheapo hehehe 1 cent pon can do one maaa as long as bunuh bangsa sendiri dan jadi sundal agama hehehe kesian mak bapak kau..elok balek ke pangkal jln sebelum kena screw lagi dgn abg nuar yg muka dah luruh mcm musim luruh..hehehehe sbb asyik meliwat barua2 dia mcm kau hehehe kesian anak mama uhukkk..

      Delete
    4. mat tempe + hamPAS + PGayR + DAPig = SENGAL BAHALUL LAHANAT PUKIMAK MU SIOT JAHANAM SEWEL JIN AFRIT DAJJAL SIAL SYAITAN GILA BABI NAK MAMPOS MENJUBOR SIANG MALAM SYARABULKAMRIN ZIONIS HARBI TERKUTUK PENCACAI NAJIS LGBT PEMAKSIAT HARAMJADAH KONGKEK TOLOL MURTADUN BODOH MERENG BLO'ON MALA'UN HAM KA CHAN NAY PANRU SUNAKH PHI BA บ้า นรก กินอุจจาระ மலம் சாப்பிட மூளை சேதம் முறை தவறி பிறந்த குழந்தை 混帐 叛徒 荒芜 脳は使用されません 미친. ..........

      Delete
  11. Si tempe ni dia bercakao macam orang yang penuh dendam...apa la punya manusia wei apa yg han komen tu x lawak pun aku baca pn geleng kepala sebab komen macam tak guna otak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. shhhhhhhhhh.. otak2 jangan main aaaaaa..


      nanti ahli United Meleis No Otak(UMNO) terasa tau.. 3 juta ahli tu termasuk nepal, bangla, sulu..akan datang mat afrika pon join umno..


      kah kah kah

      kah kah kah

      kah kah kah

      Masa untuk gua melihat kemampusan dan kepupusan BN/umno laknatullah sudah semakin hampir beb....


      seronok tak terkata wa cakap luuuu....,

      KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH

      KAH KAH KAH

      mari bergumbira

      Abang Tempe

      Delete
    2. Berebut kerusi menunjukkan pr tiada otak langsung....SIAL!!!!!!

      Delete
    3. PR = Penyamun Rakus

      Buktinya ini:

      PAS adalah penyokong tegar puak DAP yang mahu menentang pembinaan sekolah agama di Taman Aman, di DUN Sungai Rapat.

      Dulu PAS kata UMNO membuang Islam sedangkan tak pernah pun UMNO buang Islam, malahan UMNO yang memartabatkan Islam di negara ini, tapi lihatlah sekarang PAS jadi pecacai DAP untuk menentang penubuhan sekolah agama di Taman Aman, DUN Sungai Rapat, calon PAS Radzi Zainon adalah ketua puak pecacai DAP inilah.

      Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Hehehe abang tempe sayang anak mama hati you apa jealous sgt dgn umno sebenarnya hati simpan sayang ye pd bn. Haha hehe kitorang tau la sebenarnya hati tu terkilan nak join sekaki mcm mat afrika bangla indo myamar. Hehehehaha katakan la sebenarnya sayang pd umno bn tgh meroyan teringin2 sgt nak lovey dovey dgn kitorang..sayang anak mama hehehaha

      Delete
  12. sedihnya...umno bakal kalah besar

    pedihnya..umno akan dihumban ke dalam lubang taik

    kah kah kah

    kah kah kah

    kah kah kah

    Abang Tempe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sentap sgt ker melihat kebangkitan rakyat....yg gerenti mampus...pr yg SIAL!!!!!!

      Delete
    2. Mana dia kesepakatan PAS, PKR dan DAP yang kononnya bersatu di bawah Pakatan Rakyat @ Panyamun Rakus?

      Lihatlah di Sungai Acheh dan Kota Damansara, PKR dan PAS sibuk berebut kerusi nak mencapai kuasa, dasar penyamun, macam inilah.

      Karpal Singh kata calon DAP hanya pinjam lambang bulan mengambang PAS sahaja, tapi tak terima rancangan hudud PAS sebab bagi DAP Malaysia adalah negara sekular walaupun Tun Dr. Mahathir dah umumkan dalam Perhimpunan Agung Parti Gerakan pada lewat tahun 1990an bahawa Malaysia adalah negara Islam. Gerakan, MCA, MIC dan parti komponen bukan Islam dalam Barisan Nasional tak melenting pun sebab mereka tahu akan konsep Barisan Nasional adalah berteraskan Perlembagaan Malaysia yang menjadikan Islam sebagai agama Persekutuan Malaysia, orang Cina dan India serta peribumi bukan Islam di Sabah dan Sarawak faham akan semua ini, hanya puak DAP yang tak reti bahasa dan nak menjadikan Malaysia sebagai Singapore Kedua.

      PAS adalah penyokong tegar puak DAP yang mahu menentang pembinaan sekolah agama di Taman Aman, di DUN Sungai Rapat.

      Dulu PAS kata UMNO membuang Islam sedangkan tak pernah pun UMNO buang Islam, malahan UMNO yang memartabatkan Islam di negara ini, tapi lihatlah sekarang PAS jadi pecacai DAP untuk menentang penubuhan sekolah agama di Taman Aman, DUN Sungai Rapat, calon PAS Radzi Zainon adalah ketua puak pecacai DAP inilah.

      Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Hehehe abang tempe sayang katakan sayang jgn laa malu2 kucing sebenarnya teringin nak join sekaki nak jadi ahli umno yg byk faedahnya. Apaaa masih cinta akan abg nuar yg dulunya bw lari wan azizah kerana nak kawin. Apaaaa nak juga pemimpin seperti abg nuar sbb abg nuar sebenar dah tunjok cintan pd abg tempe. Kesian kepingin kasih sayang seorang lelaki ruponyo. Hisssh..abg tempe kembali la ke pangkal jln. Ajak skali bang nuar dgn kak wan skali.never too late..hahaha kesian abang tempe kesian anak mama hehehe

      Delete
  13. Kesian aku tgk tempe ni meroyan syok sendiri sorang2.. Byk tertelan air mini aljuburit ni.... Satu komen dpt berape hinggit abg tempe??

    ReplyDelete
  14. Bekas Menteri Besar Selangor Tan Sri Muhammad Muhd Taib hari ini secara rasmi mengumumkan menyertai PAS sekaligus menamatkan spekulasi berhubung perkara itu yang tersebar sejak beberapa minggu lalu.

    Pengumuman itu dibuat pada satu sidang media di Pejabat Agung PAS di Jalan Raja Laut, di sini hari ini.Muhammad yang juga bekas Ahli Majlis Tertinggi Umno itu turut menyerahkan borang menyertai PAS kepada Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah.....demokrasi

      Delete
    2. 1 kluar....beribu yg masuk bn....
      Mana satu ko pilih????

      Delete
    3. Sedangkan Datuk Asri Muda (Allahyarham), mantan Presiden PAS pun telah menyertai UMNO. Datuk Asri sertai UMNO kerana PAS sudah jadi radikal macam militan, tapi Mat Taib sertai PAS mungkin untuk kepentingan diri, macam Md. Hashim, bekas tentera, Hadi Khatab, bekas tentera laut, dan Fauzi Shaari, bekas pegawai polis sertai PAS untuk jadi calon pilihanraya, mungkin Mat Taib sertai PAS kerana dijanjikan jawatan senator atau jawatan lain yang dijanjikan oleh PAS dan sekutunya. Alasan kononnya UMNO tak perjuangkan Islam adalah alasan bodo piang kerana selama ini sekolah agama, pendidikan Islam, kewangan Islam telah diusahakan oleh UMNO, itu tak perjuangkan Islam lagi ke Mat Taib?

      Apakah PAS nak membiarkan kalimah Allah digunakan oleh bukan Islam DAP sesuka hati dalam ibadat mereka hingga mensyirikkan Allah itu sebagai perjuangan Islam ke Mat Taib?

      Blah la Mat Taib, kau akan senasib dengan Zaid Ibrahim, sebab puak Pakatan Rakyat ini untuk tempat mempergunakan orang saja, lepas kau dah jadi tak guna macam Zaid Ibrahim, kau kena campak macam itu sajalah, masa tu baru kau akan sedar diri.

      Walau apa pun, ada mantan Presiden PAS yang menyertai UMNO, tapi tak ada mana-mana Presiden UMNO yang menyertai PAS lagi. Jelas dalam isu ini, UMNO lebih berwawasan berbanding PAS yang tunggang langgang itu dan ini.

      PAS adalah penyokong tegar puak DAP yang mahu menentang pembinaan sekolah agama di Taman Aman, di DUN Sungai Rapat.

      Dulu PAS kata UMNO membuang Islam sedangkan tak pernah pun UMNO buang Islam, malahan UMNO yang memartabatkan Islam di negara ini, tapi lihatlah sekarang PAS jadi pecacai DAP untuk menentang penubuhan sekolah agama di Taman Aman, DUN Sungai Rapat, calon PAS Radzi Zainon adalah ketua puak pecacai DAP inilah.

      Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

      Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

      PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

      Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

      Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

      Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  15. Roti lancap 1
    Roti gay 1
    Roti spender 1
    Roti sial 1
    HAHAHAHAAAAAAAHAAAAAAAAAAHAAAAAAA
    weka weka wei wei
    KORANG DAH KENA CHECKMATED YO!!!!!

    tuah

    ReplyDelete
  16. Geng-geng penyamun PAS tak berani jawab isu ini:

    PAS adalah penyokong tegar puak DAP yang mahu menentang pembinaan sekolah agama di Taman Aman, di DUN Sungai Rapat.

    Dulu PAS kata UMNO membuang Islam sedangkan tak pernah pun UMNO buang Islam, malahan UMNO yang memartabatkan Islam di negara ini, tapi lihatlah sekarang PAS jadi pecacai DAP untuk menentang penubuhan sekolah agama di Taman Aman, DUN Sungai Rapat, calon PAS Radzi Zainon adalah ketua puak pecacai DAP inilah.

    Macam mana dengan kemaksiatan PAS yang menyonglap wang derma untuk anak yatim dan para balu?

    Macam mana dengan kedurjanaan PAS yang mintak sedekah ke hulu ke hilir hingga kutip berjuta ringgit kononnya nak buat lebuhraya tanpa tol, tapi akhirnya projek langsung tak jalan hingga kini walaupun Nik Aziz dan buat acara pecah tanah pada November 2012 yang lalu?

    PAS penyamun, penyamun yang sangat dahsyat kerana sanggup samun duit anak yatim dan para balu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    PAS perompak, kerana merompak wang rakyat dengan menggunakan kononnya sedekah nak buat lebuhraya, rakyat bagi duit untuk buat lebuhraya, tapi telah dirompak oleh PAS yang tak guna ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inikah ajaran PAS yang membolehkan menyonglap duit anak yatim dan balu serta mentekedarah wang sedekah untuk maslahat umum buat lebuhraya itu?

    Sangat memalukan, sangat jijik, sangat menghinakan perbuatan PAS ini, tak ubah macam penyamun dan perompak sahajalah.

    Hoi PAS, penyamun pun menangis kalau lihat gelagat tak guna PAS ni!

    Sedarlah rakyat Malaysia akan hakikat ini.

    Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  17. saat2 terakhir nyawa umno.... akan tinggal sejarah.

    ReplyDelete
  18. Kita undi BN je..

    ReplyDelete
  19. Kesianlah kat macai2 PR ni. Bagi peluanglah macai2 ni gelak lepas ni mereka akan melalak pulak.....Banyak macai2 PR yang akan sewel lepas PRU nanti.

    ReplyDelete
  20. KAH KAH KAH KAH...BUAT LAWAK LG CAI2 OMNO LEMBU...HUARGH LAH KAH KAH KAH...GILA BABI BUAt LAKWAK CAI2...ni msti x dpt cium spender atau pun x kena no..bila mis shuru mula la wat fitnah...kah kah kah..lawak la cai..kah kah kah..woi cai woi..x mau ka rembat spender ari ni..kah kah kah....atau p la wat demo kit siang mkn babi..kah kah kah..pak mat nasinalis x p tahan burung ka ari ni...kah kah kah....pak mat p la jd kepala demo kit siang mkn babi..kah kah kah...balik umah cium la spender bini...kah kah kah..lawak pak mat cai oi...kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian sama lu....

      Delete
    2. KEsian sama pak mat..x de idea tu yg gua gelak gila...kah kah..pak mat ketagih cium spender tu..tambah pula tikam no ekoq x kena..lg la x de idea..x pe ..abg tempe leh tlong cr spender bg sama pak mat.baru la ada idea skit..kah kah kah kah kah kah kah...masuk PAS la pak mat...ha ha ha...

      Delete
    3. Wa pun kesian kat budak tempe ni. Camner la rupe mak ayah dia nih. Minta Allah pjgkan umur dan rezeki mak ayah dia. Amin

      Delete
  21. PALING SIAL DAN HINA ADALAH ORANG YANG MAKAN HARTA ANAK YATIM. DILAKNAT ALLAH DUNIA DAN AKHIRAT. ITU SEBAB LEPAS SATU SATU BALA MENIMPA. CAKAP BERDEGAR2 DAN PENUH RIAK KUNONNYA HANYA MEREKA JER PANDAI DALAM AGAMA. TAPI SEBENARNYA HAMPEH KOSONG NOL..

    ReplyDelete
  22. Mat taib sudah byk kecewa dgn hidup mudanya yg silap salah dia buat sendiri. Mat taib masok la parti ikut selera mu tapi jgn kutok parti sebelum ini. Kerana pejuangan mu seblm ini mmg untok org2 melayu. Mat taib bagus la klau sudah bertaubat. Lebih elok duduk aje la rumah dgn anak bini dan cucu bersama kitab dan berzikirullah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangka baik je la dgn TS Mat Taib ni lagi pun dia org tua kita ikut je la lehendak dia. Layan jek sama mcm mak ayah kita.

      Delete
  23. UNIT AMAL PAS? Unit Anjing Pesuruh PAS?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!