PANAS BERAPI! MASALAH DALAMAN FUCKATAN RIOT DI KOTA DAMANSARA!

Pada mulanya aku dengar kecoh apabila Dr Nasir nak bertanding di Kota Damansara, berlaku perebutan kerusi antara PKR dan PSM! Bila tengok video Hadi kat atas ni, bilamana Hadi sebut pasal pemimpin yang nak bertanding tapi memuja Karl Marx, Stalin dan lain-lain pemimpin komunis. Maka kita dah faham la dia refer kat Dr Nasir.

Sebab itu ada calon PAS bertanding di DUN Kota Damansara. Umum mengetahui di Kota Damansara, apa saja program yang melibatkan masjid, Dr Nasir hanya akan sampai selepas selesainya waktu solat terutama sekali waktu Maghrib mahupun Isyak. Ini diceritakan oleh ahlul PAS sendiri di Kota Damansara tau, bukan fitnah murahan.

Dari statement Hadi kat atas ni kita dah boleh hidu Fuckatan memang hadapi banyak masalah dalaman. Selama ini mereka menyorak bila UMNO dan BN ada masalah dalaman tapi kini masalah mereka sudah tak boleh nak dicover lagi! Kota Damansara menjadi saksi akan permasalahaan ini.

Anyway, aku support calon BN iaitu Puan Halimaton! Juga aku sokong calon Parlimen si Prakash Rao.

Kita tengok pertentangan 3 penjuru akan menguntungkan siapa sebenarnya! 2008 dulu penduduk Kota Damansara marah kerana diletakkan calon bebal si Zain Isma, kali ini diletakkan calon yang sudah banyak membantu masyarakat di Kota Damansara. 

187 Responses to "PANAS BERAPI! MASALAH DALAMAN FUCKATAN RIOT DI KOTA DAMANSARA! "

  1. Tanda2 pr akan terlungkup.....mampus pr!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ye pun
      janganlah sampai bedal
      chegu bard
      kesian dekat dia
      demokrasi kepala hotak
      lu

      Delete
    2. Bercakaranlah mat liwat dgn mat spendar......hihihi
      Ko tikam aku...aku tikam ko....

      Nie yg macai2 pr agung2kan selama ini....
      Bewak...mmg parah dipikul hidup2....

      Delete
    3. Inilah petanda paling jelas sejelasnya BN akan kempunan dengan kerusi Kota Damansara kerana rakyat di sini majoriti mesti akan menyokong PR.Masalah biasa yg ada sengaja diisu mainkan oleh BN.

      Delete
    4. Pas umpama pelacur china doll di mata nuar....
      Lepas main...lap...blah....

      Delete
    5. hehe...org dah selesai pun.lmbt la kome dpt mklmt... PR muafakat yg utuh... ini kalilah!

      Delete
    6. ini kalilah.....

      Delete
    7. 66 org ahli umno bertanding bebas apa cerita :) maaf sekadar brtanya..

      Delete
    8. Anon 11:47! Jawapannya pada pengamatan wa,
      1) gila kuasa
      2) berlumba2 nak majukan negara walaupun secara bersendirian dan kurang kemampuan.
      3) pilihanraya siapa pun blh jadi calon
      4) SPR telus dan professional. Terima semua pencalonan walapun bebas tu dr BN dan berisiko menjatuhkan BN
      Apasal wa ada rasa lu nak kata sume jawapan wa salah. Cer cerita jawapan lu apa plak. Dont worry wa sangka baik.

      Delete
    9. Sarip dodol.

      Ko memang korang membaca.

      Kalu yg selama ini berusaha berkempen tapi tiba2 jak org lain yg dicalonkan, kita kena bersabar dan makan hati ler ya?

      Kalu tetiba ketua tuh memilih bulu yg jelas perlu disamak, kita perlu terima ler ya?

      Daripada undi pembakang, baik jadi bebas! bila lagi nak hajar pemimpin2 UMNO yg bongkak dan suka makan sendiri?

      INI KALILAH!

      Delete
    10. ko dah makan pil kuda ka bhai?

      Delete
    11. Salam Anon 7:53! Lu marah kat wa sampai sebut nama wa Sarib Dol Lg Dusun pun salah. Takper la lu gurau kot tak sengaja. Ilmu ALLAH ni besar sgt bhai sedangkan ilmu wa ni tak sampai setitik pun dlm lautan ilmu ALLAH. Wa bukan kurang membaca tapi tak cukup2 mbaca. Kan wa dah kata dengan ilmu wa yg sedikit "dari pengamatan wa" maksudnya utk wa shj tak semesti wa nak org lain angguk je. Lu pun dah mengamuk bagi jawapan dari pengamatan lu so wa tera jige la. Dari pengamatan DS Najib lain plak. Berbeza2. Wa berjuang utk Islam dan tak perlu mana2 pati sebab wa percaya soalan parti mana Malaikat tak tanya. Kalu lu ikhlas berjuang .... berjuang la. Takkan kempen pun lu kata berjuang. Agak2 la bhai. Pada pengamatan wa kes lu ni wa bagi kat jawapan yg nombor wahid. Maaf bhai kalu tersinggung ..... wa ikhlas ni tau.

      Delete
  2. politikus.... ni ke bakal perdana menteri?.. xde bncg hal ekonomi lgsg... asyik sembang politik... habis lah malaysia kalu cmni...

    ReplyDelete
  3. mau rakyat kene kencing tikus tiap2 hari... hahhahaha

    ReplyDelete
  4. kalau yg dlm gambar tu jadi PM lah nanti, sudah pasti akan ada punaisihat2 ekonomi bergaji RM1 sebulan membantu ... ranap ekonomi negara le jawabnya ...

    ReplyDelete
  5. Aku klu mrk nie berceramah...seronok dgr....
    Kemudian pakat ketawa ramai2 dgn rakan2....
    Khasnya ceramah mengigau anwar brahem...nampak hebat tapi mcm badut....betul cakap nie....jgn marah wahai macai2 pr...

    Yang lucu....muka2 serius para macai mgiya2kan muka mrk dikencing.....hahahaaaahaaaaa
    Pemimpin mrk balik ketawa "korang dah kena kencing aku..!!"
    Hahahahaaaahaaaaaa janji kosong lagi...cerita fitnah lagi...

    ReplyDelete
  6. Berlagak ko hadi ye.....bila dap nak angkat ko jadi pm!!!!!
    Siap mengutuk dan mengata lagi tu.....

    ReplyDelete
  7. pegi mampuslah belum apa-apa semua dah gila kuasa macam ni ke nak jadi pemimpin..

    ReplyDelete
  8. Nampaknya anwar telah dihududkan oleh pas....stopa dpt mgukir sedikit senyuman krn amk diliwat oleh ulamak u-turn...

    Ko angkat dan puji lagi bewak gay tu.....!!!????
    Hidup ust nasha.....


    Bekas ahli pas kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno pencipta & penyebar fitnah no.1.......

      Delete
    2. yg kena tangkap edar video spender putih tu bukan ke org PGayR

      Delete
    3. tau mana...jgn poyoo

      Delete
    4. Ini war of perception bro. Anuwar belajar dari CIA. Sekarang Fuckatan Riot kena balik cara strategi dia.

      Tahun 2008, Anuwar guna strategi ini dan dia hampir2 berjaya. DAP menggunakan peluang undi protes ini untuk menawan Pulau Pinang dan Perak. Selangor. dan Kedah juga tumbang.

      Lepas tu terus disambung dengan berdemo kerana matlamat mahu menjadi PM masih belum berjaya.

      Tapi BN bertahan dengan serangan fitnah dan penipuan Fuckatan.

      Tahun ini 2013, rakyat ramai dah sedar. Matlamat Anuwar hanya untuk dirinya dan kroni2 dia yang beberapa orang saja.

      Matlamat DAP `opportunist` mahu memerintah Malaysia hanya untuk mengkayakan orang2 Cina dan membuka laluan supaya Cina Singapura dapat bertapak dan menjadikan Malaysia sebahagian dari Greater Singapore.

      Yang PAS pulak, berdendam kesumat dengan UMNO sejak azali untuk menumbangkan UMNO. Tak sedar dipergunakan oleh DAP dan PKR untuk memecahbelahkan bangsa Melayu supaya matlamat Fuckatan lebih mudah.

      Cuma satu saja conclusion saya. Kalau tahun 2008 dengan bantuan undi protes pun Fuckatan tak mampu untuk menawan Putrajaya, tahun 2013 ni dengan sokongan rakyat (khususnya kaum India) yang telah kembali kepada BN, saya kira Fuckatan menghadapi sedikit kesukaran untuk mencapai agenda mereka.

      Faktanya, Fuckatan ni masih haram, dan Fuckatan ni tiada pakatan. So at the end of the day all Fuckatan members can go round balun each other`s bontot.

      Delete
    5. Pakatan = Sekumpulan Orang Berpakat Melakukan Kejahatan.
      PR = Pakatan Rapuh

      Memang menjadi kebiasaan sesama kongsi gelap akan berebut kawasan.

      Delete
  9. BAGUSLAH 3 PARTI YANG SPAKAT JANGAN BESOK PUTIH MATA SUDAH LAGI-LAGI DAP MATILAH NEGARA TAH KEMANA RAKYAT MEMDERITA ...

    ReplyDelete
  10. Hadi syok dap nak angkat dia jadi pm. Tapi dia tak sedar dap mengundi di bawah tiket pas iaitu menggunakan logo bulan ada maksud tu. Apabila dap menang mereka berdua akan melompat2 mengatakan pas menang. Kemudian dap akan kata mereka juga layak jadi pm sebab mereka mengundi di bawah pas. Nyah kau hadi, mengira pun tak reti, strategi pun tak pandai tak boleh jadi pm. Last2 orang islam pas gigit jari...,

    ReplyDelete
  11. BN bukan tak sunyi dgn masalah Dalaman malangnya suara tak puas hati akar umbi parti parti komponen sprti MCA,GERAKAN dan MIC biasa dinafikan oleh Pucuk Pimpinan tertinggi Umno selaku Ketua mutlak Barisan Nasional.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman mat liwat jadi tpm mgkin....zaman ds najib tak ada beb....
      Lu cuma bermimpi kot....

      Delete
    2. Bhai itulh maknanya...parti dominan adalah umno...

      Delete
    3. BN dah perfect.... mana ada masalah! tak yah kempen2 pun boleh menang, gerenti dalam tangan 2/3 MP BN!

      Delete
    4. Anon 9:45! Wa tak minta BN perfect dan tak mengaku pun. Menang 2/3 ke 3/3 ke @ kurang pun takper tapi wa nak negara kita ada opponents yg sama2 majukan agama dan negara. Check and balance camtu la. Bukan bangkang semua benda. Perkataan pembangkang ni pun kena adjust sikit la tu yg keje asyik bangkang jek kalu dah digelar pembangkang. Cari nama lain la yg wa rasa molek sikit.

      Delete
    5. Mrk nak ikut cara barat tapi bodo...yg baik pun dibangkang...

      Delete
    6. bro jgn poyooo sgt

      Delete
  12. Suatu masa dulu, nik aziz n hj hadi kata dia terima semua orang masuk pas. Tak kira syiah, khawarij, komunis, malahan syaitan pun nak dijadikan kawan. Inilah bahananya bila cakap tak berfikir dan berpolitik cara jahiliah....Berpeluk dengan dap & pkr boleh, dengan UMNO jadi musuh ketat.....menghina pulak tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dimata pas ahli umno bukan manusia

      Delete
    2. umno tu parti setan madey kata............

      Delete
    3. Bhai 09.43...bkn semua org fhm bahasa inggeris...jd no hal lh bhai...

      Delete
    4. dl dh kwn gan umno tp di halau keluar, sekarang nk rujuk blk..... dh gila talak ke?

      Delete
    5. Umno dan pas mesti bermusuh
      selamnya

      Delete
  13. Hj Hadi boleh saja jd PM apabila PR dapat cukup majoriti utk menubuhkan kerajaan itupun kalau Anwar kalah di Permatang Pauh.Semestinya kalau PR menang PRU 13 kemungkinan tetap boleh berlaku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak langkah mayat anwar dulu ler.......

      Delete
    2. najib jd apa nanti........... warden penjara?

      Delete
    3. Sentap ker.....baik ko melancap depan pc...

      Delete
    4. Anon 9.42 bapak ko lah yg akan jadi warden jail utk jaga anwar nanti

      Delete
    5. jgn poyoooo sgt

      Delete
  14. Ha berbut la ko...

    ReplyDelete
  15. Umno singkir 61 termasuk Kamilia, Herman Tino

    5:10PM Apr 22 2013 
    Umno menyingkirkan seramai 61 orang anggotanya, termasuk timbalan ketua sayap Wanita Datuk Kamilia Ibrahim dan penyanyi pop 80-an Herman Tino, atas kesalahan bertanding sebagai calon Bebas dalam pilihan raya umum 5 Mei.

    Lidah parti berkenaan, Umno Online menyebut, individu yang dipecat itu tidak akan diterima semula ke dalam Umno untuk selama-lamanya.Laporan organ tersebut memetik kenyataan pengerusi jawatankuasa khas lembaga disiplin Umno Tan Sri Tengku Ahmad Rithauddeen yang berkata, keputusan itu dibuat mengikut fasal 201.10 perlembagaan parti itu.“Surat-surat pemecatan keahlian yang telah ditandatangani oleh saya selaku Pengerusi Jawatankuasa Khas Lembaga Disiplin telah dihantar pada hari ini juga untuk dimaklumkan secara rasmi kepada mereka yang terlibat,” katanya seperti dipetik laman berkenaan.

    Kalilia menentang calon BN, Datuk Wan Mohammad Khairil Anuar Wan Ahmad dan juga calon PAS, Idham Lim dalam pertandingan untuk merebut kerusi Kuala Kangsar.

    Herman, atau nama sebenarnya Masrun Tamsir pula menentang ketua bahagiannya Datuk Seri Noh Omar yang mewakili kerusi Tanjong Karang selama empat penggal sejak 1995.

    Seorang lagi pencabar di kerusi tersebut ialah Timbalan Yang Dipertua PAS Tanjong Karang, yang juga bekas guru, Mohamad Rashdi Deraman, 49.Selain itu, Umno turut menyingkirkan bekas timbalan menteri pertanian Datuk Seri Mohd Shariff Omar, yang bertanding di Parlimen Tasek Gelugor.

    Ketua pemuda Umno Bahagian Sepang Datuk Suhaimi Mohd Ghazali yang bertanding kerusi Parlimen Sepang juga disingkirkan.Selain itu, Umno juga akan memanggil anggotanya yang menjadi pencadang dan penyokong calon terbabit, serta individu yang gagal menyerahkan borang pencalonan selepas diberi tanggungjawab untuk bertanding.Tindakan itu diambil mengikut fasal 20.9 perlembagaan parti berkenaan menurut laporan Bernama.Jumlah 61 orang anggota Umno itu merupakan lebih 20 peratus daripada sejumlah 270 orang calon bebas dalam pilihan raya kali ini – jumlah yang dianggap paling besar dalam sejarah pilihan raya Malaysia.

    Sejumlah besar dari Umno itu tetap bertanding sebagai calon bebas walau diberi amaran berkali-kali oleh pucuk pimpinan parti sejak perhimpunan agung parti itu berlangsung akhir tahun lalu.





    Begitulah hubungan baik antara sesama ahli umno, parti lain perlu mencontohi umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehodohan politik umno.............. no vote to BN

      Delete
    2. Hodoh pada lu tapi cantik pd org lain. Lu kena terima hakikat ni dlm politik. Wa dah blh terima.

      Delete
    3. sikit je kan..heheheh

      Delete
    4. Biarkan mrk dipecat....tak ada apa yg nak disorok...

      Delete
    5. UMNO/BN parti yg telus, takde nak cover2 walupun spender putih dah terserlah.

      Delete
    6. Tengah anda berlayar bersama sama menempuh gelombang ganas di tengah lautan luas, tetiba ada pulak dua orang krew yg sengaja bocorkan perahu.

      Apakah tindakan anda?
      A. Pembocor perahu diberi hadiah.
      B. Pembocor perahu diberi layanan istimewa.
      C. .........sila beri jawapan sendiri.........

      Delete
  16. MERDEKA ITU ADALAH KEBEBASAN & KESEJASTERAAN .... Malaysiaku!


    kenalilah siapa sebenarnya mereka2 PENGKHIANAT BANGSA:

    -penipu/pendusta/ penfitnah bangsa sendiri

    -perogol/penzina keturunan sendiri

    -PERASUAH yang tamak & keji

    -pembuat/penjual/penghidang arak

    -pengedar/penjual dadah

    -penganjur amalan maksiat/ munkar/ syirik

    -golongan munafik terhadap Allah, Rasul & Islam

    -pemupuk elemen2 negatif & melalaikan terhadap remaja / bangsa

    -penjenayah/ pembunuh/ perompak/ pencuri yang ganas/ barbaric


    -penzalim/penindas/perampas hak bangsa sendiri



    ReplyDelete
    Replies
    1. Wo....lu bikin anwar panas hati wo....

      Delete
    2. panas x pa..jgn poyooo

      Delete
  17. Adoi! Jual pil kuda, penganut kominis Karl Marx dan mcm2 la. Wa syorkan selaku pemimpin yg bertanggungjawab Ustaz Hadi sepatutnya melapurkan salah laku ke pihak berwajib sebab sume yg disebut salah disisi undang2 Islam maupun negara. Jgn depelihara kesalahan begini. Di izinkan Allah calon2 ni menang apa jadi pd Islam dan Malaysia ni?jangan tuduh wa fitnah sebab ni yg Ustaz Hadi sebut dan tlg jgn comment video besi @ edited wa malas nak dengar dan layan. Masalah ni wa rasa tak timbul kalu umara dan ulama satu hati jemaah bersatu. Fikir2kan lah.

    ReplyDelete
  18. Bila Muhamad Taib masuk PAS.. sunyi sepi pemimpin BN tak kata apa..

    Gua tau sebab apa pemimpin BN semua senyap !!!

    1 : Jika ada yg kritik.. maka 1 temberang depa akan terbongkar...

    2 : Jika ada yg kritik.. maka 1 temberang depa akan terbongkar...

    3 : Jika ada yg kritik.. maka 1 temberang depa akan terbongkar...

    4 : Jika ada yg kritik.. maka 1 temberang depa akan terbongkar...

    5 : Jika ada yg kritik.. maka 1 temberang depa akan terbongkar...

    6 : Jika ada yg kritik.. maka 1 temberang depa akan terbongkar...

    7 : Jika ada yg kritik.. maka 1 temberang depa akan terbongkar...

    8 : Jika ada yg kritik.. maka 1 temberang depa akan terbongkar...

    9 : Jika ada yg kritik.. maka 1 temberang depa akan terbongkar...

    10: Jika ada yg kritik.. maka 1 temberang depa akan terbongkar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat Taib tu mmg dah basi dak masuk parti apa sekalipun tak jadi kudis pun pd UMNO. Lagipun PR mmg suka jilat taik2 yg busuk dr UMNO ni.
      Selaku penyokong BN aku mmg suka klu org2 yg mcm Mat Taib ni masuk pembangkang.

      Delete
    2. Bekas tpm dan timbalan presiden umno pun pernah dipecat.....no hal langsung....
      Sekarang dia dah bikin org pas panas hati especially stopa ali.....KITA SERUPA....

      Delete
  19. HUARGH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
    KAH KAH KAH KAH...PUTAQ BELIT LG...KAH KAH KAH ...CAI O CAI OMNO LEMBU..TU LA BILA CAI2 OMNO KETAGIH CIUM SPENDER..KAH KAH KAH..FITNAH JE KEJA CAI2..YG CAI2 LAIN PUN LEMBU CAYA JE...KIH KIH KIH KIH....LAWAK BETUL LA CAI2 LEMBU NI...DGR LA BG ABIS NAK KOMEN PUN..NI AMBEK SKERAT PULA..KAH KAH KAH...LG SATU PALING LAWAK MEGA KARA MAT TAIB DAH TOBAT AB MSUK PAS...KAH KAH KAH HUAEGH KAH KAH HUARGK.....GILA BABI CAI2 OMNO LEMBU..NGAKU PUN OMNU SMUA LEMBU N SETAN..KAH KAH KAH KAH..BILA DAH BAIK DAN INSAF MSUK PAS...KAH KAH KAH KAH KAH KAH .....KOMPOM BN MAMPOS KALAU ORAK CAI2 MCM NI...LEMBU KAK IJAT...KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS cuba menyurukkan diri di dlm spender putih.... kakakakakkaka

      Delete
    2. Cakap mcm org tengah melancap....masih ramai ker macai pr mcm ko nie????

      Delete
    3. melancap tu x baguihhh...x baguihh klau poyooo sgt

      Delete
    4. Bhai kah kah...lu msti org kanan calon pru yg jual pil kuda...trlebih dos ke bhai...lu faham ke apa lu tulis...bhai jgn yakinkn sngt org ramai dgn tuduhan hj hadi...

      Delete
    5. umno hanya tau mencarut berkurun2........

      fakta2 nasional tiada..bincang la sikit macamana nak hapuskan tol, kurang bil2, caj2 perubatan, dll....

      Delete
    6. dia ni tak makan pil kuda lagi ni...

      Delete
  20. Dalam 2 minngu ini blog2 anjing UMNO menjadi keliru dan seperti tong tahi pecah melimpahkan najis yang sememangnya UMNO. ka ka kaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa nak bagi tazkirah sikit kalu lu nak dengar. Org2 UMNO tu adalah manusia ciptaan Allah yg ditugaskanenjadi khalifah dimukabumi. Menggelarkan anjing pada manusia berlawanan dengan kehendak dan tujuan Allah menjadikan manusia. Wa maafkan lu kalu lu tarik balik statement lu ni.

      Delete
    2. Mulia sangat ker peliwat dan penzina pr?????????

      Delete
    3. umno hanya tau mencarut berkurun2........

      fakta2 nasional tiada..bincang la sikit macamana nak hapuskan tol, kurang bil2, caj2 perubatan, dll....

      Delete
  21. Malangnya Umno tidak mengorak langkah yang maju dengan membuat perubahan yang positif dan pro-aktif dengan yang baik dikekalkan yang tidak baik dibuang.

    Para pemimpin Umno lebih leka dengan perubahan bersifat kebendaan untuk menarik rakyat memberi sokongan semata-semata untuk menang pilihan raya.

    Tanpa dinafikan perlunya banyak masjid yang didirikan, bangunan pusat Islam, bangunan sekolah agama, Tabung Haji, Universiti Islam Antarabangsa, Bank Islam dan sebagainya.

    Masalahnya roh dan pengisiannya tidak mengikut acuan Islam yang sempurna secara ikhlas dan berta'abud dengan petunjuk Al Quran dan Sunnah yang banyak.

    Keadaan ini menjadikan sehingga asasnya bocor, kedudukan Islam lebih lemah daripada zaman penjajahan, sehinggakan pemimpin Melayu Islam dan bangsanya tidak mampu menjadi contoh Islam yang sempurna kepada seluruh manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu Islam dapat diperkasakan dengan PAS yang berdasarkan Islam mengikut undang-undang tubuhnya yang berbeza dengan Umno. PAS telah membuktikan kemampuannya di Kelantan, Terengganu dan Kedah.

      Walaupun Umno menghalang pemerintahannya secara khianat terhadap agama dan bangsanya sendiri secara tidak bermoral dan melanggar adab demokrasi dan perlembagaan semata-mata mahu berkuasa dalam penyakit tua yang tidak sembuh.

      Umno sanggup bermusuh dengan PAS dan kerajaan pimpinan PAS kerana Islamnya, lebih dahsyat daripada bermusuh dengan kaum lain.

      Mutakhir ini adanya kalangan tokoh Melayu Islam dalam Umno meninggalkan Umno, bersama kalangan tokoh ilmuan, kakitangan kerajaan dan pasukan keselamatan menyertai PAS.

      Ia adalah petunjuk positif kepada pengundi Melayu Islam secara khusus supaya mereka membuat perubahan bersama PAS menggantikan Umno sebagai kuasa pemerintahan. Perubahan sekadar ini tidak mencukupi tanpa sejumlah besar ahli Umno dan orang-orang Melayu yang bergantung dengannya secara khurafat .

      Kalau mahu selamatkan Melayu dan perkasakannya, wajib masuk PAS yang mendaulatkan Islam, bukannya masuk Umno yang memikul Islam tanpa pelaksanaan sepenuhnya setelah lebih satu abad memikul amanah. Inilah pembetulan yang wajib dilakukan.

      Kata Khalifah Umar bin Al Khattab RA: "Kembali kepada yang benar adalah lebih baik daripada berterusan dalam kebatilan."

      Delete
    2. Akhirnya renunglah kepada firman Allah yang tersebut di atas tadi dan Firman Allah (bermaksud):

      "Dan jika kamu berpaling (daripada menegakkan Islam) ia akan menggantikan kamu dengan kaum yang lain; setelah itu mereka tidak akan berkeadaan seperti kamu."

      Melayu tegakkan Islam yang sempurna, bersama PAS Melayu selamat dan semua kaum juga akan selamat, kerana Islam itu rahmat Allah kepada seluruh alam dan adil untuk semua kaum.

      Tegakkan Melayu dengan mengapikan semangat perkauman, Islam hanya sampingan, Melayu bersama Umno, tidak mampu lagi memimpin, kerana hilang meruah dan lemah jiwanya. Selamat berhijrah kepada ahli-ahli Umno kepada PAS.

      Delete
    3. Adakah PAS itu benar..... yg aku tahu lebih byk kelentong je. Selama PAS memrintah negeri2 yg depa menang apasal asyik2 balak saja yg ditebang secara berleluasa. Takde satu pun negeri2 yg benar2 boleh dibanggakan. Contohnya Melaka, walaupun takde hasil bumi yg byk tapi ternyata lebih maju dr neneri2 yg di perintah pembangkang. Pemimpin2 pembangkang lebih minat dgn agenda politik saja sdgkan tidak dpt membawa apa2 kemajuan.

      Delete
    4. Pas perasan dia lebih mulia
      perasaan yang buat aku meluat

      Delete
    5. Anon 9:57! Rujuk pada Firman Allah kalu PAS menang PRU13 maka itu kehendak ALLAH dan wa akur satu kaum itu digantikan dgn kaum yg lain dan serius wa bertaubat. Akan tetapi kalu PAS kalah lu pun kena ikut Firman Allah dan bertaubat sama2 kita menegakkan Islam. Kemajuan Islam yg BN lakukan takder roh mungkin benar sebab tu ulama dan umara kena bersatu utk kesejahteraan dunia dan alhirat. Tak gitu ..... yg betul lu jgn nafi.

      Delete
    6. sokongan kpd Sarib Dol, wa caya lu

      Delete
    7. Roh ape yang ada di kelantan
      segala bagai maksiat
      serupa je

      Delete

    8. kebebalan politik UMNO dan kedunguan uslub dakwah pengikut2nya amatlah "menjijikkan" imej Islam dimata umum!


      selagi umno berkuasa, selagi itu rakyat bergelora!

      tanpa umno/bn, rakyat selesa!

      Delete
    9. Selesa sangat ke rakyat kelantan

      Delete
    10. Bebal mgeluarkan fatwa sehingga digelar pelacur agama......nasib nabi pas..
      Mcm pelacur di mata pkr dan dap....
      Seperti layanan anwar dgn china doll dan jantan gay...begitulah ibaratnya dgn n.ajis dan hadi...
      Dah puas...kasi duit...terus blah.....
      Kesian stopa ali...angkara rakan baik n.ajis yg tak tobat2.....

      Delete
    11. Bhai 09.51..yg bertnya dan bhai 09.55 & 09.57(sndri post sndiri respon)jawapan aku ISLAM FOR ALL @ ISLAM UTK SEMUA....PAS BUKAN ISLAM @ ISLAM BUKAN PAS...

      Delete
    12. Bhai 09.51..yg bertnya dan bhai 09.55 & 09.57(sndri post sndiri respon)jawapan aku ISLAM FOR ALL @ ISLAM UTK SEMUA....PAS BUKAN ISLAM @ ISLAM BUKAN PAS...
      ---------------------------------
      Saya setuju sangat dengan statement anda itu.....islam bukan pas, dan pas bukan islam..
      Tapi setiap orang yang masuk pas mereka mesti kata gini.....

      Mat Taib: Hanya PAS mampu bimbing ke arah Islam

      Bekas naib presiden Umno Tan Sri Muhammad Muhammad Taib berkata beliau percaya PAS merupakan satu-satunya parti yang boleh membimbing Malaysia ke arah Islam

      Hanya PAS boleh bawa kesedaran," katanya dalam satu sidang media selepas menyerahkan borang keahliannya kepada presiden parti Datuk Seri Abdul Hadi Awang di ibu pejabat PAS di Kuala Lumpur hari ini

      "Saya mesti menyokong parti yang boleh membawa kepada panduan (Islam)," tambahnya

      "Islam mesti berkembang dari bandar-bandar, seperti Mekah dan Medinah menjadi pusat penyebaran Islam ketika zaman Nabi Muhammad.

      Delete
    13. Salam Anon 6:40! Wa setuju dgn maksud yg tersurat dihati lu. Wa takder apa nak komen psal TS mat Taib. Byk jasa pd negara keluarga saudara mara dan lebih2 lahi jasa pd kawan2 dan sahabat2 yg rapat. Alhamdulillah dia dah nampak sinar Islam takper la kalau sinar tu hanya pada lambang PAS. Yg pentimg titik pertemuan anatara umara dan ulama semakin dekat dan dlm hal ni umara mendahului ulama. Teringat wa kat pd cerita2 yg mungkin dongeng Maharaja China Ming yg brugama Islam. Beliau tidak mengumumkan keIslaman hanya semata2 mengelakkan pertumpahan darah rakyatnya. Dia yakin kepada kesatuan. Kalu betul sejarah ni byk yg boleh diplejari. Apa pun syiar Islam ni hak semua umatnya takder sape blhengaku dia buat lebih baik dr org lain apatah lagi menolak usaha2 org lain. Baik dan buruk satu perkara terletak pd individu dan dlm kes TS Mat Taib dia sendiri yg tak kenal Islamnya dulu jgn salahkan UMNO atau pun PAS. Skrg dah berkenalan jgn la di kata dia lebih kenal Islam dr org lain. Wa selalu jumpa TS Mat Taib kat Bkt Jelutong ...... nice guy no doubt.

      Delete
    14. Bhai 06.40...utk ulasan lu yg kaitkn dgn ts mat taib...logiknya bhai,jika islam yg mat taib cari...maka carilh dlm sifat 20 Allah carilah dlm rukun islam dan rukun iman dan bukan cari politician utk mncari agama ttp mncari para ustaz dan ulama utk cari ilmu dan zat islam...ttp jika tapak politik adalh agenda pertama dan islam sebagai alasan...maka itu yg terjadi kpd ts mat taib.

      Bhai perlukh ustaz ridhuan tee dan para sahabat yg mnjadi islam bkn atas faktor keturunan,mncari ustaz utk lbh mngenali islam dari mncari pas...adakh ilmu Allah pada ustas ridhuan dan uztas ravi lbh rendah dari ketua bahagian pas yg mnjadi islam sejak dlm perut...adakh ilmu pak stopa teramat tngi hngakn tak siapa boleh sangah...

      Delete
  22. Pil kuda masalah sosial .....

    Memantat janda masalah moral .....

    Hadi kena adil dalam memberi pandangan ..........

    ReplyDelete
  23. NAJIB PENIPU DAN BOHONG. ZALIMI WANITA UMNO

    Bekas naib ketua Wanita Umno Datuk Kamilia Ibrahim menangkis kenyataan pengerusi BN Datuk Seri Najib Razak bahawa beliau telah ditawarkan untuk bertanding di kerusi DUN Bukit Chandan, sebelum bertindak keluar parti dan bertanding sebagai calon Bebas.

    Kamilia dalam satu kenyataan di laman Facebook juga berkata beliau menerima keputusan Umno yang menggugurkan beliau daripada parti tersebut kerana bertanding menentang BN.




    "Datuk Kamilia Ibrahim tidak ditawarkan mana-mana kerusi untuk bertanding dalam PRU13.

    "Beliau menerima keputusan Umno beliau tidak diperlukan. Beliau mengucapkan terima kasih kepada Umno kerana memberi peluang untuk berkhidmat kepada parti selama 30 tahun.

    "Beliau membuat keputusan untuk berhenti sebagai ahli Umno dan bertanding sebagai calon bebas untuk terus mempelopori suara wanita dan rakyat Kuala Kangsar," katanya dalam kenyataan itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manusia mcm Kamilia ni adalah perosak dlm UMNO yg dianya mmg berjuang utk agenda sendiri. Aku mmg menyampah dgn org2 yg masuk politik ni kononnya nak berjuang tapi maukan pangkat dan darjat. Org mcm ni boleh blah dan klu PR nak pungut org2 yg mcm ni, silakan.

      Delete
    2. Anon 9:57! Politik jaga tepi kain org ni mnag susah sikit nak elakkan. Tapi tu la ada sikit tanda2 mau tapi malu. Tak suka tapi nak juga ambil tahu. Wa rasa kalu ada sebelah pihak istiqamah nak bersatu InshaALLAH Islam akan subur di bumi Malaysia yg dikasihi Allah. Kenapa wa kata dikasihi sebab kita ada beberapa masalah dlm jemaah tapi Allah masih sygkan kita semua takder gempabumi banjor beaar dan kemarau pjg (selalu dengar khatib baca doa ni lepas 2 khutbah jumaat ).

      Delete
  24. Patut le geng diorg ni byk duit. Pengedar dadah rupanya. Harap pihak polis buat siasatan. Harap Us Hadi jgn bersubahat dan sorok penjenayah. Org mcm ni baru layak digelar musuh ISLAM , BANGSA & NEGARA.. Kpd ANAK NIK AZIZ, org mcm ni nk label apa? Silap undi nnt MALAYSIA ni jd hub pil kuda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut ler ramai jantan kena kuda oleh anwar....

      Delete
    2. Patutlah ramai juga kaum lain masuk BN rupanya mungkin kilang air buih terbesar kata orang milik Umno mungkinlah ada buat tawaran diskaun harga runtuh serta khusus utk ahli parti komponen yg bukan Islam.

      Delete
    3. Hahahahaaaaahaaa.....lain kali jangan kencing sebarang!!!!!rakyat tak kira bangsa dah sepakat tolak pr kali ini....Jgn hina bangsa lain cai...baik sgt ker ko tu sampai melancap depan pc...buat video lucah dan tayang depan rakyat??????

      Delete
    4. Bhai 10.42...hahaha nk kata apa lg bhai... Apa pun boleh bhai....asalkn sesuai dgn pr

      Delete
  25. Majlis Fatwa patut juga buat rumusan terhadap amalan politik kotor, budaya fitnah, politik wang/rasuah. mentaliti lucah , khurafat & kesyirikan UMNO ni, serta kuncu2nya Utusansex 1M'sia, berita haring, Tv1,2,3 ....

    dunia akhirat zaman ... "Yang JAHIL & JAHAT disanjung, Yang ALIM & SOLEH dikepung" ..... kerana KUASA & HARTA!!!!!!!!!!!!

    Atas Perintah ALLAH: “AMAR MAARUF, NAHI MUNKAR” --- Seluruh Melayu/ Muslim mesti tolak UMNO lucah, korup & khurafat ini…… tidak wajar kita bersyubahat dengan penipuan & kezaliman ketara UMNO ini, …………………… PRU13 ……ABU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg lucah tu pemimpin kau org le. bila dah ada bukti video tuduh UMNO pulak. Mana yg lebih sial? Pelakon lucah atau pengedar video lucah? Klu takde pelakon takkan ada video?

      Delete
    2. 22 la>>>>apa la yg 2 pun x tau...

      Delete
    3. Tapi tetap boleh diproduksikan video video yang para pelakonnya telah ditambah adakan sedemikian adanya.

      Delete
    4. Anon 10:01! Lagi elok difatwakan internet pun haram ...... semua blog kasi haram mcm kat negara cina sikit masa dulu. Internet ni la bapak segala kelucahan tapi pada org yg suka kelucahan dan nampak segala2nya lucah belaka aje. Pada mrk2 yg tahu menilai InshaALLAH kelucahan tu tak wujud cuma kebenaran yg nampak. Lu percaya pada internet lu percaya dan menggunakan komputer setiap hari lu percaya pada teknologi lu percaya pada sains lu percaya pada cendiakawan Islam Al Baghdadi Ibnu Sina Al Khawarizmi Al Jabbar dan lu juga prrcaya pada video cuma dia besi. Wa musykil la dengan permintaan nak fatwakan itu ini. Lu buat la apa fatwa lu suka ikut selera dan keuntungan lu. Maaf komen wa ni bunyi kasar sikit.

      Delete
  26. HEADLINE BESOK, NAJIB SEDIH BN PUNAH HABISSSS

    PKR dan PAS telah mencapai persefahaman hari ini mengenai pertindihan kerusi kerusi
    Dun dan Parlimen, petanda bahawa keakraban mereka begitu terserlah untuk menumbangkan
    Kerajaan LANUN Barisan Nasional

    PKR
    1. Parlimen Labuan,
    2. DUN Sg Aceh di pulau pinang
    3. DUN Panti di Johor

    PAS
    1. DUN Bkt Besi
    2. DUN Seberang Takir
    3. Kt Putera di Terengganu

    Manakala DUN Kota Damansara di antara PAS dan PKR/PSM, belum lagi dapat
    di putuskan keputusannya.

    Manakala Barisan Nasional pula, sebanyak 25 kerusi ''dikhianati'' oleh pemimpin BN sendiri
    yang bertanding sebagai calon BEBAS tidak mesra BN dan menentang BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UNTUK AHLI PAS & PKR! warning!

      INIlah padahnya bila berebut2 jawatan... lain kali jangan ikut nafsu bila nak bertanding..... ikut keputusan mesyuarat!

      yang tak sepatutnya jadi masalah kita cari/ buat masalah... perlu pakai otak & iman.. bukan pakai nafsu & syaitan!

      Kita perlu tumpukan kepada perjuangan bukan kepentingan diri...... tumbangkan BN dahulu.... lepas tu muafakat & pegang pada janji, ikut sunnah Rasul & perintah Allah!

      Harap kau orang insaf & bersatu semula untuk Rakyat & Islam!

      Delete
    2. Lucu.....yg kluar parti ramai2 mrk tak nampak....
      Yang jadi calon bebas pr...mrk tak nampak...
      Nampak kebodohan sendiri rupanyer.....

      Delete
    3. Diorang nak sorok kat sini boleh
      diluar lain pulak cerita

      Delete
    4. Klu tanding Bebas tu dikira picisan je. Klu boleh depa ni taknak keluar dr UMNO, tapi depa ni otomatik kena pecat.... tiada kata dua dr UMNO. Ini menunjukkan UMNO itu parti yg mengamalkan disiplin yg tinggi. Sesiapa yg nak khianat tanggung sendiri le. Yg org2 PR susah hati pasal apa pulak?

      Delete
    5. Sebab mrk fasik dan munafik.....pelakon lucah mrk sampai sekarang tak berani dipecat....patut sial memanjang....

      Delete
  27. BARU SIKIT BALA KERANA KPT DAN NORDIN ZALIM KAT KOLEJ KEDAH

    Petugas, tetamu utama dan pegawai Kementerian Pengajian Tinggi, nyaris cedera apabila khemah tempat mereka sedang menikmati jamuan, roboh dipukul angin.

    Kejadian berlaku selepas Majlis Perasmian Pelan Strategik Keusahawanan Institusi Pengajian Tinggi dan Women In Social Enterprise (WISE) 2013, di Dewan Serbaguna Taman Mawar oleh Menteri Pengajian Tinggi Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin.

    Semua tetamu dan peserta majlis itu baru menikmati hidangan pencuci mulut, pengat pisang, apabila berlaku hujan lebat serta angin kuat pada kira-kira 12.10 tengah hari.

    Semua IPTA dan IPTS BUMI di negeri-negeri BN rugi tapi tiada tindakan KPT. KPT yalah barua Khalid Nordin untuk zalimi kerajaan PAS Kedah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu nak ikutkan IPTA mmg le rugi sentiasa sebab kerajaan beri byk fasiliti mahal pd harga yg rendah pasal nak bantu rakyat.
      IPTS Bumi yg rugi tu mana pulak.... jika produk yg diberikan baik, pengurusan baik.... sy yakin tak rugi.

      Delete
    2. Klu trajedi ni kena kat UMNO, mcm2 le kau org kutuk. Tapi klu kena kat PAS.... ini semua kehendak ALLAH. Pandai kau org le nak spin benda2 mcm ni.

      Delete
    3. Biasalah bila muka dibungkus dgn spender putih...

      Delete
    4. Anon 10:15! Sekolah Hj Hadi di Rusila terbakar? Bala @ Rahmat? Wa sangka baik Alhamdulillah tiada yg cedera. Ustaz Hadi perlu ambil langkah keselamatan yg pro active berdoa aje tak cukup perlu ada usaha jgn tunggu sampai ada kemalangan jiwa berlaku pada pelajar2 kita. Haaaa cuba sangka baik kan elok bukan susah sgt.

      Delete
    5. pok nik rebah dan nyaris KO ketika ceramah kat Johor petanda...kahkahkah.

      Delete
    6. Bila ribut tu bala ye? Bila terbakar kat marang tu apa? Munafik la lu.

      Delete
  28. TSUNAMI II

    Sikit saja silap langkah.... political error ,,,,, alamat nya masuk lubang kubuq ko.....

    Hehheheehheehee. ...... Ikutlah punahsihat lintah darat UMNO ........... "untung secupak, rugi segantang"!

    Haprak Melayu UMNO !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sentap sangat ker????umno dah buang bewak gay yg mencemar maruah...Korang kutip dan memalukan korang akhirnya.....
      Apa jadi sekarang?????
      HAPRAK LER KORANG PR OIII!!!!

      Delete
    2. Untung rugi setiap organisasi adalah kesalahan pengurusan, bukan pasal kerajaan.
      KUIN, UNISEL dll yg rugi tu semua pasal UMNO ke?

      Delete
    3. Kecuali anda bukan Melayu maka jangan berbangga sakan dengan menghina dan memalukan diri sendiri kerana dalam UMNO ada kata nama khas yang berdaulat yakni MELAYU.

      Delete
    4. Bro, pembetulan. Punaisihat tu nuar dgn stopa. Tu fakta tu. hahahahaha. Hj Hadi tukang lap air dan cium spenda.

      Delete
  29. Masalah dia PAS tak tau cari kawan -- sebabnya dah lari dari matlamat asal perjuangan untuk meningkat syiar Islam. Itu sebab PAS jadi tak ketahuan hala. Rupa saja -- serban la jubah la, takbir la -- dalam kosong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang heran....n.ajis dah tahu tipu muslihat mat gay tapi demi dendam dgn umno....dia peluk cium wo....
      Nyaris mat gay tak raba kote nye sekali......

      Delete
    2. mat gay aljuburi tak nak raba kote dia kerana dah kecut kerepot dan berkedut...hehehe.

      Delete
    3. umno hanya tau mencarut berkurun2........

      fakta2 nasional tiada..bincang la sikit macamana nak hapuskan tol, kurang bil2, caj2 perubatan, dll....

      Delete
  30. Apalah sangat hebatnya Kamiliah Ibrahim , Mike Tyson , Herman Tino dan yang sewaktu dengannya ...... UMNO tidak pernah ketandusan tokoh pemimpin yang berkaliber dan professional dan jauh lebih bijak dan punya wawasan yang lebih mantap. Biarkanlah mereka-mereka yang keluar parti untuk misi dan tujuan mereka yang tersendiri .. biaq pi kat depa satu waktu nanti tentunya mereka akan sedaq betapa hebatnya UMNO secara penilaian yg lebih mendalam. Janganlah dek agenda sendiri kita korbankan parti keramat kita yang mereka pernah sanjung disuatu ketika dahulu ibaratnya habis madu sepah dibuang renung2kan lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. si Kamiliah ni la yg suruh Shahrizat letak jawatan dulu. Sejak tu aku dah agak perangai dia ni mmg haprak.
      Aku berjuang bukan kerana jawatan.

      Delete
    2. Biarkan si Kamiliah cabut lari keluar Umno dengan kuncu kuncainya.Biar dia mencalon bebaskan dirinya sendiri,biarkan kali ini dia membantu kemenangan kpd PR,biarkan saja

      Delete
    3. Petua untuk menjadi glomourus;

      1) jadikan diri lebih hebat daripada yg hebat.

      atau

      2) menongkah arus.

      Cara yang nombor dua adalah lebih mudah dan ramai yang menggunakan cara ini.

      Delete
  31. Kah kah kah...tngallah hanya lembu dlm omno..hanya tngu masa saja untuk mampus...kah kah kah..lembu tua..kah kah kah lembu tua omno ketagih cium spender....kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa yg sebenarnya cium spender skg ni? cuba kau tanya kat pak stopa kau tuh?

      Delete
    2. Gelak ler puas2...aku bila tengok spender putih dan muka nuar salam butuh....aku hanya tersenyum sendiri memikirkan betapa gelabahnyer korang nak spin balik...hihihihi.....

      Delete
    3. Korang tau tak LEMBU suka makan kain dan paling digemari adalah spender yang disidai pada jemuran,

      Delete
    4. Spender merah mgkin....spender putih buat lembu dan babi boleh tergelak sekali dgn bang non....
      KITA SERUPAAAA......hahahahaaaahaaaaa

      Delete
    5. umno hanya tau mencarut berkurun2........

      fakta2 nasional tiada..bincang la sikit macamana nak hapuskan tol, kurang bil2, caj2 perubatan, dll....

      Delete
    6. La bukan ke yg ketagih cium spenda tu haji Hadi. Sampai dah tak nampak yg mana betul dan salah ni. hahahahahaha.

      Delete
  32. MENGAPA TAK BOLEH DUDUK SEMEJA UNTUK BINCANG CALON2. SEPATUT NYA. WAN AZIZAH, HADI AWANG & LIM KIT SIANG duduk sama sama. LAGU NI KALU mcm mana nak memerentah bersama.. LU LU , AKU AKU .. PERGI MAMPUS LAH LU.. BAKAL TERLUNGKUP PUAK PR PUNAH RAKYAT NIH !!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah nama pun PR. Pakatoon Runtuh, Pakatan Rabak, Pakatan Rosak, PAPA RODOK.

      Delete
    2. Anwar nak berlagak dominan....cibai ler dia dgn bininyer.....
      Pas dah hilang respect dgn rakan tikam rakan nie...
      Begitu juga dap...asyik sergah n.ajis sampai uzur org tua tu......

      Delete
    3. Sebab tu namanya pakatan rakyat nampak macam bercakaran padahal berpakat dlm strategi menawan hati rakyat tak gitu ye abe

      Delete
    4. Macam mana nak sama. Satu nak islam. islam ikut kepala dia je. Sekor nak putrajaya tak kira apapun jadi. Sekor lagi memang komunis. hancur puak2 ni.

      Delete
    5. Duk semeja bincang elok2 memang tak boleh. yang boleh duk dalam bilik hotel tido sebantal je.

      Delete
    6. PAKATAN bermaksud sekumpulan orang yang berpakat untuk meLAKUKAN KEJAHATAN.

      Delete
  33. PR: PUNAH RANAH DAH ....PUNAH RANAH...PUNAH RANAH... AMEEN

    ReplyDelete
    Replies
    1. YEZZZZZZERRRRRRR

      Delete
    2. PR..Pilihan Ramai di mana mana jua
      PR..Pengikut Ramai serata pelusuk
      PR..Pujaan Rakyat Jelata

      Delete
    3. Anon 11.24, memang ramai bro. memang ramai yang dah keluar parti sampai tutup cawangan. hahahahaha. mimpi la beb jangan tak mimpi.

      Delete
    4. Tunggu dan lihat pada 5 Mei, ramai atau tidak.

      Delete
  34. R : Royalty...eh R: bukan REJECT ke , REJECT PR & REJECT Nik Aziz

    ReplyDelete
    Replies
    1. R juga bermakna ROSAK, RABAK, RAPLAH, RODOK, (sex) RAMBANG

      Delete
  35. Hehehe rosak rabak spender dikunyah dek lembu lembu pengemar kain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lembu2 pas yg suka pelahap spender stopa tu....
      Lembu amk ketawa seronok krn bos mrk ada rakan pelakon lucah....yg kurang stopa...dia main depan jer...bos amk...depan belakang boleh....

      Delete
  36. Pil kuda utk parti yg ketuanya mempunyai nasfu kuda ....... hentam dua2 ...... jantan dan betina ........ ada soklan???????????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno hanya tau mencarut berkurun2........

      fakta2 nasional tiada..bincang la sikit macamana nak hapuskan tol, kurang bil2, caj2 perubatan, dll....

      Delete
    2. Anon 11:27! Org2 UMNO ni agaknya akur kpd kehendak semasa dan berlapang dada mencari rezeki ( lu jgn kata kuat rasuah plak tak best la sikit2 rasuah ). Dorang ni paham tentang kenaikan barang dan subsidi kerajaan yg dianggarkan lebih 20 bil. Tu yg tak sampai hati nak minta sume free. Lu bincanglah dgn geng2 lu camner nak settlekan masalah kewangan lu org. Kalu lu dpt murah dan free rezeki kat org UMNO cam BR1M tu la idea UMNO yg lelain pun dapat. Kalu tak dapat org2 UMNO ok kot dorang redha rezeki dr ALLAH. Simple jek bukan susah sgt.

      Delete
    3. Sorry bhai lupa nak tanya ........ lu paham ke tak apa yg wa tulis?

      Delete
    4. anon 11:27. bab mencarut ni setahu aku la puak2 lu yang menjadi pelopor. TGNA yang kata mencarut tak salah, allah pun mencarut. lagi nak salah orang lain. apala punya bebal lu ni.Buta hati tul.

      Delete
    5. I LOIKE Sarib Dol

      Delete
    6. yang suka MENCARUT ialah PR.
      yang suka MEMFITNAH ialah PR.
      yang suka MENGHASUT ialah PR.
      yang suka MENJUBOR ialah PR.
      yang suka MEMBOHONG ialah PR.
      yang suka MEMBOLOT ialah PR.
      yang suka MELALUT ialah PR.
      yang suka CAKAP KARUT ialah PR.
      hamPAS PGayR = PENCARUT & PEMFITNAH
      DAPig = PENGHASUT

      Delete

  37. PR, DARI PERLIS SAMPAILAH KE SABAH! KITA.. SUDAH BERJAYA!

    perpaduan masyarakat majmuk, demokratik & adil .... bersama PR semakin cemerlang!


    UMNO/BN mengelabah & tak keruan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah. memang berjaya bro. makin lama makin berjaya nampaknya mengambarkan sifat munafik dan pendek akal.

      Delete
  38. Apala punya haprak dah PAS ni, Presiden dan parti tak boleh terima ahli yang diterima maklumat edar pil kuda, tapi kalau pakai spenda putih boleh pulak. nak mengelak syaitan2 masuk dalam pakatan rakyat. Nuar tu malaikat la ye. DAP tu malaikat juga la ye? Bila kata sesat dan munafik mula la terlalak terlolong kata orang tak faham konsep perjuangan. macam ni nak jadi PM. pengundi atas pagar makin lama makin faham dah perangai pakatan rakyat ni. nauzubillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS tuduh UMNO tolak Islam dan tinggalkan akhirat, sebab tu n.ajis kata pemimpin2 UMNO suka buat dosa.

      Betul la tu, Stopa Spender orang UMNO.

      Delete
  39. Tahniahlh pak man Tempe krn telah memenagkn PR dgn post comment trbanyak bukan dgn kiraan buang undi trbanyak.. bravo! Lu hebat gilo! hahaha... puiiiiiiiiii... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tima kaci daun keladi.kiraan undi terbanyak untuk PR akan bakal berlaku pd 5Mei nanti yang disusuli dgn pengurangan undi BN yg terbanyak.

      Delete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. kawe baru kelik dari Kelate.........

    kawe nok royat, suasano kali ni lagu lain benar berbanding dgn 2008 ........... gapo kawe bulih royat drp sokongan dan kesungguhan petugas parti ......... PAS akan hilang banyak kerusi.

    ReplyDelete
  42. Saya tinggal di Kota Damansara. Bilik gerakan PSM Dr Nasir ni sgt dekat dengan rumah saya. Anak saya tanya, kenapa gambar penumbuk benderanya? Kota Damansara ni dulu tak teruk sgt jemnya. Sekarang setiap inci tanah yang tinggal habis disapu pemaju utk dikomersilkan. Kondo mewah, pusat perniagaan dsb. Melayu yang duduk disini kebanyakannya beli rumah PKNS dulu. Sekarang jgn harap pemaju cina nak buat rumah mampu milik. Melayu yang tak sedar diri.menentang kerajaan memang bodoh. Tak pikir langsung..kerja cashier,kerani, mc donald...nak beli rumah pun dah tak ada sebab PKNS bwh khalid langsung tak pikir ni semua. Rumah teres, kondo harga hampir berjuta. Cina je mampu beli.Masjid KD tu memang di kuasai org PAS. Ceramah tak habis habis. Lebih kurang satu kilometer dari masjid, dataran sunway giza rumah urut mcm cendawan tumbuh. Pusat maksiat membiak. Dtg la waktu malam, nak parking pun susah. Katanya tarian tiang pun ada kat situ.Org PAS pun tak perasan benda2 ni. Otak tertutup. Tidakkah mereka sedar, segala maksiat yg makin bercambah di KD disebab kan DAP yg sgt berkuasa disitu. Dekat trafic light pun ada iklan adult toy. Iklan haram tidak terkawal. Apa nak heran bangsa dia org punya bisnes. Ini semua tidak berlaku semasa BN pegang KD. Celikla wahai org islam KD.April 23, 2013 at 12:03 AM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same here..anak saya bersekolah di Kota Damansara. Sekitar Kota Damansara dan Subang Bestari bendera PENUMBUK tumpang sekaki memeriahkan jalan.

      Anak2 saya bertanya kenapa bendera ni gambar PENUMBUK? Mereka ni suka BERTUMBUK dan BERGADUH ker?

      Budak sekolah rendah pun pandai menilai? Yang tua pikir2kan lah.

      Delete
  43. Lagi satu seingat sayalah ADUN BN lah yang dulu mengusahakan agar tanah perkuburan org islam sek 10 diluluskan. Says masih ingat ramai org cina menentang kerana harga tanah akan jatuh. Org PAS tak ingat dia org buat apa.

    ReplyDelete
  44. Puak omno rembat spender nak cium cari hujah..sambil gantung bendera dpt 2 inggit x trmasuk demo guan eng mkn babi lg...kah kah..lepas la tikam ekor sok...nasib la ko lembu omno..bapak ko mat taib kaya raya dah msuk pas..yg ko org cai2 stakat ambek upah psang bndera tngu apa lg..kompom ko x kaya dah..lg melarat ada la...cai2...ckup la menglembukan diri.......ikut la mike tyson......kah kah kag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde maknanyer nak rembat spender saiz mega dan style purba. Puak korang jer yang pakai spende cam ni dan yang mengaku tak pakai spender pun ada.

      Mike Tyson dh tak laku. Dulu ko orang kutuk dia sekarang ko orang nak junjung. Ni pun bahan purba jugak dan dah patut letak kat museum. Puak FUCKATAN memang teramat suka simpan koleksi pemimpin PURBA.

      Pasal Guan Eng komunis pembawa wabak SAR ni korang aje yang rela nak cuci buntut pemakan **** ni.

      Delete
  45. Budak2 subang dah sepakat tolak pakatan. Dari pekan subang, kg melayu, subang2, subang perdana, subang suria smpai ke kota damansara. Inikalilah kasi innalilah pakatan. **nak debat bak dtg. Hanta wakil aney2 kedai mamak albidayah je cukup buat puak pakatan kalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. JANGAN LUPA SUBANG BESTARI U5 JUGA...KASIK LINGKUP PR.

      DAH BOSAN SEBAB PUAK PR MENYALAH GUNAKAN MASJID DAN SURAU UNTUK BERKEMPEN/BRAIN WASH TERUTAMA HARI JUMAAT. SEDARKAH MEREKA HARI JUMAAT ANAK2 YANG BERSEKOLAH DAN BELUM CUKUP UMUR MENGUNDI JUGA PERGI BERSOLAT.

      KAMI NAK TAPAK SEKOLAH AGAMA KERAJAAN DI SEK U5 DIBANGUNKAN OLEH KERAJAAN BN. PROJEK INI TIDAK DAPAT DILAKSANAKAN SETELAH PR MEMERINTAH SELANGOR.

      IBUBAPA KINI TERPAKSA MENGHANTAR ANAK2 KE SEKOLAH AGAMA INTERGERASI DAN SWASTA YANG TERLETAK DI LOT-LOT KEDAI, TIDAK SELESA, TIADA PADANG DAN TIADA KAWALAN KESELAMATAN.


      Delete
    2. To annon 1:01. Hek elehh. Debat kat bidayah. Haha. apa punya tur.. datang Shaz la.. tidak pun awwa bistro.. budak biru cair ramai situ... aku rase dari pandangan kasar masih nampak penguasaan Pkr kat sini. Walau pun macam sudah berkurangan. Macamanapun kawasan tempat aku Subang Permai ni Konfom PKR

      Delete
  46. salam 2all,

    Masalah tangga rumah?!

    kami bukanlah tukang rumah, tapi kami ada ikhtiar untuk masalah rumah tangga!

    PROMOSI KAPSUL PACAK LANGIT PEARL 30 biji RM100 terhad, sili klik di bawah untuk keterangan lanjut,


    PACAK LANGIT UTK TEGANG LEBIH LAMA

    ReplyDelete
  47. Everything published made a bunch of sense. But, what
    about this? suppose you were to write a awesome headline?
    I mean, I don't wish to tell you how to run your blog, however suppose you added a title to maybe grab people's attention?
    I mean "PANAS BERAPI! MASALAH DALAMAN FUCKATAN RIOT DI KOTA DAMANSARA!" is a little
    boring. You might look at Yahoo's front page and note how they write article headlines to grab viewers interested. You might add a video or a picture or two to grab people excited about what you've got
    to say. In my opinion, it might bring your blog a little bit more interesting.


    Also visit my web page ... kanapy z funkcja spania

    ReplyDelete
  48. Ini Kalilah!!!

    UMNO bolehlah belajar dari kesilapan. Tamak dan haloba.

    Tengok jak nanti wahai Pak Jib yg tersangat LEMBUt. Kirim salam jugak kpd Miss Hisham sepupuk ko Pak Jib. Juga kepada si toke pasir dari Johor, dgn pertanyaan dulu masa Pak Bodollah berapa dapat? Oh ya, pesan jugak kepada toke pasir tuh, jadi menteri pendidikan nih dah habis khatam ker belum?

    Pasti aku sedih nanti selepas 5/5 melihat Pak Jib berucap sorang-sorang dan Hisham main masak-masak... huh..huh..hu...

    ReplyDelete
  49. Katalah apa pun ... aku tetap sokong BN.

    ReplyDelete
  50. Sidang Media Tergempar presiden pas ... "ITU BUKAN SAYA, HANYA LELAKI MIRIP SAYA"

    hadi akan bawa klon nya untuk membuktikan umno/bn buat video palsu. kih kih kih

    kemudian.....polis telah menahan lelaki mirip hj hadi di sempadan untuk mengelak di tunjuk kebenaran pada rakyat.

    lepas tu....bukti vedio adalah besi semata-mata.....khiaq tueh...kahak hijau

    bentayan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jungle..jungle kahe..yahooo

      PAS FILM BOLLYWOOD STYLE.

      Delete
  51. Mana haji hadi dapat bukti calon PKR tu jual pil kuda?? kalu ada bukti, kemukakan untuk buat laporan polis. Jual pil kuda salah disisi undang2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Calon PKR tu paksa Hadi bayar lebih pil kuda tu kalau mahu, pasal nak dekat mengundi ni, itu yg Hadi naik angin tu !

      Kalau tak telan pil kuda, mcmana Hadi dan pemimpin PAS lain boleh ceramah dan buat janji bohong muka selamba aje !

      Tengok Nik Aziz baru2 ni, pasal tak telan pil kuda terjelepuk tengah ceramah ... pil kuda ni keperluan bagi pemimpin2 PAS.

      Kalau calon PKR tu bagi diskaun, pasti rasa2nya, PAS akan bagi PKR ambil seluruh kerusi yg PAS tandingi seluruh negara, tinggal utk Hadi, Nik Aziz saja. Dua2 dah kena pil kuda, itu jadi bergaduh tu !

      Delete
    2. Lagi satu, macai PR yg menyibuk kat sini pun rasa2nya dah kena pil kuda, mungkin overdose !

      Delete
    3. Apasal pulak nak tunjuk bukti? Korangkan dan terbiasa buat tuduhan dan fitnah tanpa bukit...bila sahabat pena korang yang tikam depan-depan terima ajelah.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!