PANAS BERAPI! KHALID SAMAD KENA JAWAB BENDA NI!

Khalid bishop kena jawab macamana Shah Alam yang penduduknya majoriti Islam dipenuhi tempat hiburan?

Harap kalau Zul menang nanti dia dapat bersihkan Shah Alam kembali



32 Responses to "PANAS BERAPI! KHALID SAMAD KENA JAWAB BENDA NI!"

  1. Rumah urut, pub, karaoke,panggung wayang, dan sampah.....kat johor pon sama jugak. Cuma kat tempat lain mungkin tak de, port bapok kat jalan dobi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dah sama kat johor undi la parti yg sama mcm kat johor tu, kan kan kan

      Delete
    2. So engkau must be one of Bapok tu!! Anak Haram!!

      Delete
    3. So engkau must be one of Bapok tu!! Anak Haram!!
      ----------------------------------------
      Engkau pon anak sundal jugak dan juga seorang keedi!

      Delete
  2. Parti mengamal ketaksuban amat bahaya seperti parti Nazi dimana mereka sanggup membunuh berjuta orang demi mengikut ketua Parti mereka. Parti yang mengamal sikap aktivis yang mempunyai sifat terlalu fokus dengan sesuatu perkara juga bahaya seperti PArti Komunis dimana mereka hanya berjuang keserataan dari segi ekonomi dan negara kebajikan amat bahaya kerana tidak memperdulikan etika dan prinsip bersaing seperti yang diamalkan oleh Part Pkr juga amat bahaya. Negar sekular yang mengamal majoriti rules dan hanya yang terbaik dipuja dan yang tertinggal dilupakan amat bahaya jika diamal di Malaysia. Sebagai contoh di eropah oleh sebab pihak majoriti tidak selesa dengan kaum wanita muslim memakai niqab maka nehgara mereka telah mengharam memakai niqab dan boleh didenda jika memakainya.

    Adakah adil jika pihak kerajaan kita mengharamkan rakyat untuk memakai sari untuk kaum India dan sebagainya oleh sebab kita tidak suka jadi perkara perkara seperti ini harus dielakkan di Malaysia yang mempunyai rakyat berbilang kaum. Barisan adalah pilihan terbaik kerana setiap parti komponen boleh membela kaum mereka untuk memajukan masyarakat mereka tanpa menyinggung mana mana pihak.

    Parti berkonsep seperti middle east juga bahaya (parti anak beranak) dimana sehgala kuasa dikuasai oleh ahli keluarga mengakibatkan sesebuah negara lumpuh dan tidak dapat bersuara sehingga terpaksa bermatian untuk bersuara. Jadi kita harus menolak Pakatan Rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti yang suka maki dan hina orang? yang suka main agenda seks? yang suka main agenda perkauman? yang promotekan 1 Malaysia, tapi masih lagi cauvinis.

      Parti anak beranak..bukan dah anak beranak, adik beradik, sepupu sepapat dah macam wasiat plak. Tun Razak, Hussein Onn = Najib = Hishamuddin Onn = Mahathir = Mukhriz.

      Delete
  3. Dah namanya hiburan mestilah ada kat mana mana Bandaraya Besar bukan kira BN atau PR.Orang Umno pun pandai berhibur dan menghibur.Kilang air buih milik orang Amno,Syer pusat kasino,pub,lounge kalau pasal hiburan Umno lar Raja Libur,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu dap punya.samseng gelap

      Delete
  4. RALAT!!!!

    SEMANGAT DACING! sepatutnya dibaca SEMANGAT DANCING!

    Samada tiger dancing, naked atau Rose dancing terpulanglah kepada anda untuk memilihnya.

    Sekian, Harap Maklum.

    Horse PorKi

    ReplyDelete
    Replies
    1. parpukari ........... ko nak hidupkan "semangat dancing" ni ko kena tanya FLOM Rosmah dulu ... mungkin dia boleh bantu panggil shah rukh khan bollywood tu...

      Delete
    2. itu dia org 7.57am menyamar guna nama parpukari. Parpu tulen ada logo ikon sendiri

      Delete
  5. Kembalikan shah alam daripada ' banyak ' pusat yg menjurus kpd kemungkaran kpd 'kurangkan' dan kpd sesuatu yg lebih baik - pilihlah Calon yg mampu membawa perubahan itu.

    Applied to all kawasan and Calon.

    Buatlah penilaian kpd nilai Calon itu apabila Ada pertembungan calon sesama Islam.

    ReplyDelete
  6. Khalid gagal.undi zul bn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh ke ccaya zulnordi ni: undi untuk LOMPAT parti lagi?

      Delete
    2. Dia dgn rendah hati minta maaf pd tun m dan kaum india. Berapa ramai org boleh buat begitu sama juga ainon afghan. Wish ai buat begitu. Kita kena maafkan dia lepas tu terajang dia seisi keluarga duduk d paris yg membolehkan gay kwn gay. Wan az boleh cari lesbian di sana. Open marriage. Ai likes that.

      Delete
  7. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Freemalaysia from Fuckatan Haramjadah.

      Delete
  8. Pil kuda nazi satu.

    ReplyDelete
  9. Rakan2 BN kita sangat sayangkan parti kita...tapi kenapa kita pinggirkan tokoh2 UMNO Shah Alam yang siang malam berusaha mengambil semula SA, tiba2 ZN yang diberi peluang jadi YB. Bukan apa dia ni baru je bercerai dengan PR. Rekod peribadi pun tak menarik. Mula ahli PAS, tak dapat jadi calon, cium tangan anuar dapat jadi calon PKR, tikam PAS kena pecat PKR, jadi bebas (kenapa tak isytihar UMNO terus- mcm tak ikhlas je)..duduk di Kulim Bandar Baru alih2 dapat Shah Alam. Pengundi atas pagar masih mempunyai tanggapan negatif ke atas ZN ni terutamanya cara dia yang agak brutal dan kasar. Org2 bukan Islam masih labelkan dia sebagai extrimis Islam yang bermuka2. Bukan tak percaya dia tapi kurang2 dia kena tunjuk kesetiaan yang mendalam dengan UMNO baru kita angkat dia..macam mana..pening2 tak pangkah kang BN kalah, pangkah pulak calon tak stabil..esok lompat masuk PR pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye le.
      UMNO Shah Alam setakat berputih mata saja sekarang.
      akhirnya kaki kelentong zulnordin yg jd pilihan najib!

      "orang lain yang bercocok tanam, orang lain pula yang memetik buah"

      UMNO Shah Alam gigit jari saja!

      Delete
    2. Lu berdua di atas penipu pkr. Barua2 pkr mmg pandai dgn lisan penipuan mereka sbb masa kecil mak2nya tidak suapkan kurma dgn madu. Tough..

      Delete
    3. Kamon la bro..tolong jadi macai umno yang beradab. Gua rasa budak2 umno ni, yang keluar dari mulut diorang hanya mencarut dan maki. Tolong bagi komen hebat skit. Ini memalukan Khalifah Agung kita Najib dan Muhyiddin. Dah nampak otak kita ni SPM je bang

      Delete
  10. Bagi aku Bro Zul ni steady orangnya, dia jenis yang ada prinsip. Prinsip benar is benar, salah is salah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. prinsip Zulnordin - "janji ada kasi fulus"

      Delete
  11. SEJARAH LALU DIA NI MEMANG MENGECEWAKAN TETAPI KINI AIRMUKA ZN NAMPAK TENANG DAN PENUH ISTIQAMAH. BERILAH DIA PELUANG. SELALUNYA MANUSIA YANG PERNAH MELAKUKAN DOSA DAN KESALAHAN KEMUDIAN KEMBALI KE JALAN YANG BENAR LEBIH BAIK DARI MEREKA YANG TIDAK PERNAH LANGSUNG RASA BERSALAH.

    SEDANGKAN ALLAH DAN NABI AMPUNKAN UMAT.
    SESUATU YANG BERLAKU MESTI ADA HIKMAH DAN DALAM KETENTUAN ALLAH.

    YANG PENTING SELANGOR & SHAH ALAM KEMBALI KEPADA BN. HABIS HANCUR SELANGOR NI KALU PR MEMERINTAH LAGI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KITA PERLUKAN SAUDARA ZUL UNTUK MEMATAHKAN SERANGAN CHAUVINIS RACIS & LIBERAL LGBT TERHADAP PER 153 PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN & INSTITUSI MELAYU ISLAM. BUANG YANG KERUH AMBIL YANG JERNIH

      Delete
    2. Racist Melayu Zulnordin menyembah pelampau hindu sekarang demi "kerusi".

      Delete
    3. 4.12 barua pkr..ramai di cni ""buat"" konon certa sedih sh alam zn yg bertanding

      Delete
    4. sedih tak sedih, yang penting orang parti kerja kuat2, tibe dapat kat orang yg paling bangang

      Delete
  12. zulnordin ni PEMBOHONG & LIDAH BIAWAK ..."DEMI JAWATAN & FULUS"!!!

    masa bersama PAS lain cakap..
    masa bersama PKR lain pulak cakap ..
    masa bersama Perkasa lain cakap .. hentam semua Cina, India, Kristian, Hindu, dll...contohnya:
    isu perarakan "kepala lembu di depan SUK Selangor", isu melayu murtad DUMC, isu kalimah Allah,....

    rakyat malaysia patut TOLAK pelampau asobiah Zul nordin yg hipokrit ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tu berpuluh x buat fitnah sj kojo kau. Berapa dap pas pkr bayar kau. Ke ni mmg tak kerja

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!