PANAS BERAPI! ANJING PAS YANG MENGHINA NABI WAJIB DIAMBIL TINDAKAN KEATASNYA!

Ini ada sekor mamat PAS yang sangat kurang ajar nak mampos, demi nak pertahan Anwar anak haram punya anjing PAS ni sanggup hina Nabi, mari kita baca laporan dari Perak Today dibawah:

Kenyataan menghina Nabi Muhammad SAW yang dikeluarkan Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda Pas Pusat, Khairul Fahmi Mat Som menerusi akaun Twitternya jelas membuktikan perjuangan parti yang mahu menegakkan Islam hanyalah sekadar retorik semata-mata malah sanggup bertindak menjual agama untuk meraih sokongan politik.

Ketua Wira PERKASA Malaysia, Irwan Fahmi Ideris, berkata kenyataan pemimpin muda PAS itu yang menyebut: “Kalau Nabi Muhammad SAW masih hidup sekarang ni, mungkin video seks Baginda pun UMNO akan keluarkan..jahanam UMNO.” adalah satu penghinaan kepada umat Islam di negara ini.

“Sudah banyak tindakan dan kenyataan yang dikeluarkan PAS yang tidak melambangkan perjuangan Islam malah sanggup bertindak menjual agama secara terang-terangan seperti yang dilakukan oleh Khairul Fahmi.

“Demi mahukan kuasa dan meraih sokongan rakyat, mereka ini sanggup jual agama dengan mengeluarkan kenyataan yang berbaur provokasi yang boleh mengancam dan menggugat ketenteraman awam,” katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis terhadap Khairul Fahmi di IPD Ipoh, sebentar tadi.

Baca seterusnya di Perak Today..

56 Responses to "PANAS BERAPI! ANJING PAS YANG MENGHINA NABI WAJIB DIAMBIL TINDAKAN KEATASNYA!"

  1. Zaman sekarang nie apa yang ada semua nak disiarkan dlm u tube,google,pissbok,tweekter dan banyak lagi,berebut rebut,berlumba lumba dlm penerbitan dunia maya.pakatan takyah susah susah pun utk lebih popular kerana amno dan bn dah terlebih promosikan media video dan lain lain sokongan utk PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mestilah kena tunjuk pada umum
      perbuatan hina orang yg kemaruk gila gila nak jadi pemimpin..
      Sudi juga org pr terima promosi dan sokongan yg membawa rebah kpd pr,ekk.

      Delete
  2. KAMU NI SANGAT BODOH KE. DIA KATA JAHANAM UMNO, BUKANNYA MENGHINA ISLAM. MEMANG UMNO NI PATUT JAHANAM. UMNO YANG MENIPU RAKYAT DAN MEMPERBODOHKAN RAKYAT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko lagi bodoh... perumpamaan dia tue pun dah menujukkan kedangkalan dan kejahilan tahap babi anjing hitam... ko ingat senang2 ke nak menggunakan Islam sebagai contaoh.. apa bengap sangat ko nie.........

      Delete
    2. Bhai...klu blm cerdik lagi jgn sesuka hati nk bodohkn org....dan klu bodohpun jgn tunjuk sngt pada org...yg jd isu bukan umno...ttp mengaitkan Rasullulah nabi Muhammad dlm politik...lain kali pk guna otak, jgn guna jari...

      Delete
    3. cai, dah jelas si mangkuk ni melampaui batas dengan merendahkan nabi. Sekarang ini isunya. Kalau ko tak suka UMNO, itu satu hal lain.....lantak ko la....tapi kalau dah berpolitik sampai merendah2kan nabi sendiri, itu dah lebih2 pulak.

      Delete
    4. Kau la yg paling bebal dn bodoh.. kalau ye pn nk buat prbandingan cari la org lain dn bknnya para rasul atau nabi dijadikn bahan sandaran yg mnjelekan skli. Prbuatan kau sama spt cara org kristian yg sesuka hati mereka mnjdkn nabi dn tuhan mereka sbg bahan lawak. Inilah amalan khawarij yg iaitu tetap mprtahankn geng dia wlpn jelas salah.
      Sabda nabi kpd para sahabat bhwa pngamal khawarij tu amalan puasa dn ibadah smbyg mereka lebih hebat dr kamu tp mereka semua itu adalah anjing2 neraka..

      Delete
  3. Anon 8.24am
    Sejak Hadi Besi keluarkan fatwa yang video itu besi , orang PAKATAN RAKYAT dah gila porno
    Bagi Hadi besi , tengok besi itu tak salah dari segi hukum
    PKR = parti kaki romen

    ReplyDelete
  4. Skrg DPR nak bertanding pakai logo PAS...Silap2 mursidul am pas yang baru nanti...Lim Kit Siang....Jahanam punye PAS...DAPas...Khaaakkkkk tuiiiii kat muke ko Anonymous April 1, 2013 at 8:48 AM

    ReplyDelete
    Replies
    1. kou ape peduli, nak tanding logo ape2 pun, bukannye gi mintak duit kou pun, atau kou terasa sakit hati atau kou busuk hati.... dan ade aku kesah

      Delete
    2. Kitaorang lagiiiii tak kisahhh!!!
      Cuma kitaorang geliiii dgn kapir harbi tu.

      Delete
    3. Bertanding lah atas tiket atau logo sapa pun, pembangkang tetap tak boleh menang, tak kan dapat perintah malaysia!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. nana juboq hitam pun tahu dan sokong nak pakai logo ape pun..

      hidup juboq hitam.

      Delete
    5. He he ada orang bara kat aku, syoknya..aku rasa kau ni juboq berkerak nie, tak pun juboq bengkak kena liwat ye tak..bengkak sangat ke cai, kesian nya..sapu KY JELLY kot kot nak surut bengkak tue!!Tu la len kali jangan bagi orang sontot ko cai,kan dah dapat habuan!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  5. SMS diatas sebagai contoh utuk menunjukkan jahat dan busuk hatinye cai2 umno sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa? ye ke ... bukan ke mcm fuckatan yg hatinya seperti hati anjing yg hitam legam tue......

      Delete
    2. Anon 9:01, ko buta mata ka buta hati, sms tue dari siapa??bukan puak korang ka?? Aku rasa ko lg busuk hati, sendiri buat salah, nak babitkan orang lain!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  6. Jahanam mamat ni....mencerminkan hati yg kotor...sekotor partinya....pui....

    ReplyDelete
  7. ahli umno 10003690April 1, 2013 at 9:19 AM

    Hanya ahli umno sahaja yang menghina nabi tidak wajib diambil tindakan..ini kerana
    1. ahli umno itu maasum
    2. ahli umno itu sah sah ahli syorga wal jamaah
    3. ahli umno cukup duit untuk membeli istana di syorga bukan mcm cai cai PR
    4. ahli umno tidak terlibat dgn korek punkoq hanya keluarkan video sahaja
    5. ahli umno semua kebai kebai kalau buat hudud pun tgn tak boleh potong punya
    6. ahli umno berkawan dgn geng geng setan yg sudah pasti akan menang diakhirat

    pegi mampus la cai cai PR.......hidup umno hidup umno hidup BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. FUSE ROSAK KE?

      Delete
    2. Ayat terakhir yg takde nombor tu saje yg aku
      setuju 100%.
      Ayat yang ada nombor tu semua khas untuk
      pas,..eksklusif tuu!
      Org lain tak bole memandai nak ambik.ok.

      Delete
  8. Tuduhan bahawa Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim mempunyai kaitan dengan pencerobohan di Sabah nampaknya terus meleset.

    Cubaan Umno menuduh Anwar dengan bersandarkan kepada media Filipina kononnya ketua pembangkang itu mempuyai hubungan dengan Sultan Jamalul Kiram III dan pengganas Sulu kini umpama makan diri.

    Ramai pihak kini pasti keliru apabila melihat paparan foto di laman laman sosial

    Apa tidaknya lelaki yang dikehendaki polis berhubung siasatan kes Operasi Daulat iaitu (Datuk Seri) Muhammad Ridzwan Sulaiman kelihatan begitu intim dengan pemimpin utama negara kita, iaitu Perdana Menteri, Najib Altantuya sendiri.

    Berdasarkan kepada gambar yang dipaparkan itu jelas sekali menunjukkan lelaki terbabit amat dikenali dan begitu rapat dengan Najib Altantuya.

    Beliau yang kini amat dikehendaki pihak polis kerana dikatakan terlibat dalam menghulurkan dana kewangan kepada penceroboh Sulu di Lahad Datu yang mencetuskan huru-hara di negeri itu baru-baru ini.

    Sebelum ini media arus perdana ada melaporkan bahawa pemimpin pembangkang disyaki terlibat menghulurkan dana tersebut. Namun, dengan bukti bergambar ini maka rakyat mungkin semakin keliru kerana suspek berkenaan dilihat begitu intim dengan Perdana Menteri.

    Gambar itu juga jelas menunjukkan Najib Altantuya pasti kenal dengan individu tersebut.

    Justeru, pihak polis digesa memudahkan kerja dengan mendapatkan maklumat awal daripada Perdana Menteri sendiri sekarang.

    Soalnya, apakah pihak polis berani berbuat demikian?.

    Kini segalanya penuh dengan misteri yang pasti akan lebih membingungkan rakyat Malaysia.





    Ini susulan kenyataan Polis Diraja Malaysia (PDRM) mencari seorang lelaki bergelar Datuk Seri bagi membantu siasatan berhubung kes yang berkaitan Operasi Daulat.

    Pesuruhjaya Polis Sabah, Hamza Taib berkata Muhammad Ridzwan Sulaiman, dengan alamat terakhir di Georgetown, Pulau Pinang amat dikehendaki bagi membantu siasatan dan diminta segera menyerah diri di mana-mana balai polis berhampiran.

    Beliau berkata Muhammad Ridzwan, yang juga Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan, berpangkalan di Pulau Pinang dikatakan tidak terlibat dengan pengganas tetapi boleh membantu dalam kes berkaitan Operasi Daulat.




    "Penama ini amat diperlukan. Orang ramai yang mengenali beliau diminta menghubungi Rakan Cop atau mana-mana balai polis berhampiran. "Penama ini boleh membantu polis dalam satu aspek Operasi Daulat, dan polis percaya beliau kini berada di Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan mungkin juga di Sabah," katanya pada sidang akhbar di Markas Operasi di Felda Sahabat 16, di Lahad Datu semalam.

    Persoalan kini berlingkar di bibir rakyat, apakah hubungan antara Ridzuan dengan Najib Altantuya seperti yang tertera dalam gambar tersebut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai....hahaha klu benar anwar tak terlibat yg lu nk mendahului polis yg belum jumpa dgn mamat tu apahal...
      Cai... goyang semacam jew lu org ni bila polis mndapat semakin bnyk maklumat pnglibatan org tempatan...bhai tak kan nk spin sblm soal siasat...biarlah polis buat kerja dia...lu bukan jurucakap polis kan....

      Delete
    2. itu wanted punya ridzwan ada banyak ngamcheng kah sama dato najib diorang serupa kawan baikkah ada gambar kalo kasi tunjuk juga semua orang mau tengok,cakap saja tarak guna bukti mau kasi maa.tapi KALO ITU TIPU PUNYA GAMBAR KAH VIDEO KAH sikit punya susah lah mau kasi hantar sama pakar dulu untu pengesahan selepas itu baru BOLEH CERITA.

      Delete
    3. agak agak mcm mana mau kasi tunjuk gambar...ini bloq pengecut punya bloq mana boleh kasi taruk gambar....tp kalau cerdik ponya worang mesti boleh cari punya

      gambar boleh di paut di blog duniacacamarba



      Delete
    4. Bhai 10.26...klu setakat tunjuk gmbr mamat tu dgn pemimpin umno masa program bersama rakyat...itu tak buktikn apa2 bhai, sapa pun boleh bergmbr waima dia perompak atau perogol atau komunis...nik aziz pun ada bergmbar ngan pemimpin umno,tp tak bermakna nik aziz org ds najib. Dan ramai presiden serta pengerusi ngo pun bergambar dgn pemimpin umno..tp tak bermakna ada hubungan secara rasmi...

      Kecuali lu blh buktikn gmbr atau video yg tunjukkan ada perjumpaan secara rasmi yg tak melibatkn kepntingan ngo yg diwakili...
      Ckp mudah perjumpaan rahsia yg cuba dielakkn dari public...aku rasa lu faham bhai apa yg aku maksudkn...mamat ni boleh jd wakil siapa pun...jd kita tngu dan lihat hasil siasatan pihak polis...

      Delete
  9. mmg pukimak tahap babi la mamat nie.. patut kena disula lepas tu anu diA tue bagi anjing2 DAP makan.. inilah akibatnya kalau pencacai2 abi naka haram pakatan sial dibiarkan berleluasa di negara kita nie.....

    ReplyDelete
  10. Hahahaha. Kt blog amenoworld byk yg sokong ustaz PAS ni. Depa punya alasan mmg buat aku tergelak.

    Hahahaha. Oit, puak hang baru jumpa bab "Perumpamaa", "Kiasan", "Sindiran" ka dlm bahasa melayu? Pasai puak hang belum khatam bab ni ka, yg puak hang dulu kutuk Tun M gila-gila masa dia bg perumpamaan " Better the devil you know than the angle you don't". La ni depa dh khatam bab perumpamaan tu, punya la eksyen bg hujah. Masing-masing dh jd pakaq bahasa pulak dah.... Hahahaha

    Awat puak hang ni lambat khatam berbanding puak UMNO?

    Hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. puak umno khatam rasuah tu yg cepat kah kah kah

      Delete
    2. 9.40 mana boleh lawan yg cuma ambik masa
      5 tahun dah khatam.kih kih kih

      Delete
    3. Hahahaha. UMNO rasuah byk dh pemimpin yg kena dakwa. Tp kalau puak hang khatam bab rasuah ni aku takut satu benda ja. Takut nti bila puak hang khatam bab rasuah ni, hang buat benda tu jadi betui plak...

      Mcm dulu UMNO kongsi kuasa dgn MCA dan MIC puak hang kata salah. Tup-tup bila khatam bab tahaluf siyasi tu, puak hang gabung dgn DAP jadi betui pulak. Dulu Tun M bg perumpamaan puak hang kata salah. Tup-tup bila khatam bab perumpamaan jadi betui plak. Aku takut la ni puak hang kata rasuah tu salah. Tup-tup masa depan bila dah khatam bab rasuah ni puak hang kata betui plak.

      Hahahaha

      Delete
  11. ahli umno 10003690April 1, 2013 at 9:34 AM

    hari ini dalam surat khabar harian semua gambar tertumpu najib memandu sendiri kenderaan......

    ha ha ha ha ha ha ha ha...........

    aku cuba bayangkan kalaulah PR memerintah agak agak najib boleh pandu sendiri ka kereta.....

    aku tak dapat bayangkan najib yg makan pencen PM akan memandu ferrari yg berharga bawah 500k....tapi terhegeh hegeh la bukan pasai apa pasai banyak sangat kereta di malaysia ni selepas BN kalah sebab harga kereta murah.....

    aku juga dapat bayangkan najib tiap tiap hari pergi balik kuantan....minum pagi kat johor ...makan tengahari kat trengganu minum petang kat gopeng makan malam dgn kak mah kat Kee Elll maklumlah harga minyak murah dan tol tarak nak kena bayaq.....

    aku juga dapat bayangkan yang cukup waktu solat najib akan beratue belakang imam untuk sama sama berjemaah ....maklumlah negara dikuasai para ulama.....

    aku juga dapat bayangkan bertama makmurnya malaysia ini bila mana kak mah dan anak cucunya dapat bergolek golek dgn cincin emas permata hasil titik peluh yg disimpannya sejak kecil....tak dak sapa yg dok ganggu dok mengata...

    keh keh keh cuba anda semua bayangkan.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mati berangan le kamu....dok menunggu
      janji janji manis yg meleleh dari air liur
      basi yg hanyir.

      Delete
    2. Hahaha kelakar gak lu punya angan2 ya tp bhai kenapa lu ketawa dlm angan2 lu dan apsal aku rasa kelakar....nmpk sngt lu pun tau ini bukan PASTI tp hnya MIMPI...

      Delete
    3. Apa faedah nak bayang kan dia..apa masalah kau ni ? Dia susah ke.. dia senang ke.. ko apa kes ?

      Delete
    4. ahli umno 10003690April 1, 2013 at 10:06 AM

      dari angan angan la yg akan mencipta kejayaan....bukan kah kak ros kata saya berangan angan suatu hari nanti saya akan mencapai apa yg saya inginkan....sebab tu saya menabung sedikit demi sedikit dan akhirnya saya berjaya membeli cincin 24 juta....bukan kah itu berasal dari angan angan....walaupun bg rakyat kebanyakan itu hanya mimpi tp kejayaan kak mah boleh dijadikan modal untuk mimpi menjadi kenyataan...

      ko kena selalu dgr khutbah ustaz ahli nujum fazilah kamsah kalau nak tahu apa itu angan angan apa itu mimpi juragan

      Delete
    5. Masalahnya angan angan ko ni takkan menjadi kenyataan, tak pun untuk memuas kan hati ko, tunggu ja lah kot kot pakatan bleh menang(mustahil berlaku), baru ko berangan!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    6. selagi korang pikul bewak gay...tak yah berangan2!!!!

      Delete
  12. Video terbaru anwar dgn anak mami...sila lihat pautan berikut

    http://youtu.be/4NB8xVouhvU

    ReplyDelete
  13. ya ya te rii maa kaasih kami ucapkan pada se muuaa atas nikmat keadilan untuk semua...paakaatan raakyaat kesejahteraaan dan kemakmuran untuk see muaaah rakyat maa laaay siaaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa...tak sngka kha kha khalid pun post komen kt PK blog...lu kha kha khalid mb selangor kn

      Delete
  14. Woooaaa...apa telah berlaku ? Sawan ke apa ni.. Astaghfirullah... kasih dan hormatlah pada Baginda Rasullullah. Jgnlah Baginda pun diumpamakan. Apa ni... tolong lah who ever u r..

    ReplyDelete
  15. kawan aku si ahmad maslan dah pesan kat umno jgn jadi bodoh 2 kali dgn isu fitnah sex ni dulu tahun 99 dah kantoi kesannya kini baru nampak.....ni dok nak fitnah sex lagi......aku nak bg hang pa tgk betoi atau dak apa yg ahmad maslan kata ni.....bg aku betoi la....kita jgn jd bodoh di sebabkan bodoh org len.


    Utusan Melayu, syarikat penerbit akhbar milik Umno yang menjadi kilang menjana fitnah dan kelucahan, telah betul-betul ketandusan skrip apabila dengan bangangnya menerbitkan fitnah terbaru yang mendakwa seorang pemuda telah mengaku diliwat oleh DS Anwar Ibrahim ketika berada di Penjara Sungai Buloh.

    Pemuda yang didakwa berusia 20-an berkenaan mengaku telah dimasukkan ke penjara pada ketika DS Anwar Ibrahim menjalani hukuman penjara, kira-kira lebih sepuluh tahun yang lalu.

    DS Anwar telah dibebaskan daripada penjara pada bulan September 2004. Agak-agak, berapakah usia pemuda berkenaan, lebih sembilan atau sepuluh tahun yang lalu? Pastinya pemuda berkenaan berusia di bawah 18 tahun! Mana mungkin seorang remaja yang berusia bawah 18 tahun dimasukkan ke penjara?

    Yang pastinya, pengarang Utusan bernama Azman Ibrahim ini semakin ghairah dan bersemangat untuk terus menabur fitmah dan meliwat para pembaca akhbar berkenaan yang rata-rata boleh dikategorikan sebagai jahil hukum agama dan buta maklumat. Demi sesuap nasi, si pengarang sanggup menggadaikan pegangan agama, sanggup menabur fitnah.

    Bagi sipengarang ini, 'rezeki' yang diperolehi datang daripada Umno, bukan daripada Allah Taala. Rezeki menabur fitnah untuk dijadikan makan-minum anak-isteri. Sudah tidak ada pertimbangan halal, haram, dosa pahala dalam dalam diri si pengarang. Na'uzubillah..

    aku sayang ngat aih ngat umno ni.....tp sebab ada puak puak bodoh ni la yg menyebabkan umno dok kantoi.....cari la kes yg boleh makan......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dah baca sepenuhnya berita tersebut kat utusan. Apa yang berlaku sebenarnya ialah Utusan cuma menyiarkan kenyataan dari bekas peguam Anwar sendiri iaitu Yuktes Vijay. Jika ianya adalah satu fitnah semata2 untuk menjatuhkan Anwar, yang patut dipersalahkan ialah Yuktes dan bukannya Utusan.

      Delete
  16. Esok kerja ke or u nak kerjakan i....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dialog yg sgt mencucuk jiwa raga.. tak boleh tahan beb

      Delete
  17. Kepada sapa sapa yang nak beli kereta, jangn beli lagi buat masa sekarang, tggu je lepas pru, sapa sapa nak bwak anak anak bejalan pusing malaysia, mintak tagguh dulu, sapa sapa yang nak bayar ptptn, diharap jangn bayar dulu, sapa sapa yang tak mampu hantar anak ke sekolah kerana tak mampu bayar yuran PIBG jangn hantar anak lagi, semua ni kena tggu lepas pru, sebab puak pembangkang dah yakin sangat depa akan menang walaupun hakikatnya mereka akan berkubur, semua yang disebut di atas sekadar meraih simpati dan undi rakyat sahaja, harap maklum!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nana..aku nak komen sket ya. Depa plan nak turunkan harga kereta n harga minyak kan..apa kata harga kereta tu bg canlah..up 50% dr harga kos dah ok tu..pas tu minyak kasi turun sampai rm1 seliter..peghh terbaekk..kira i lap u lah. Taapi ptptn tu patut2 lah..klu dorang tu student 4 flat oklah..elok gak demand free..tp klu setakat cukup makan..jgn mimpi nak free.. dah lah belajar x pandai..lagi nak free..kim salam. Soal pibg tu aku no komen..sbb x de anak lagi.

      Delete
    2. Nama pun manifesto bukan janji, so apa nak di kata!! dengar boleh pecaya jangan!!nant merana!
      Aku jawab ye salam ko kirim, waalaikumussalam..

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  18. kalau nak berpolitik pun .. tolonglah jangan melibatkan Nabi kesayangan kita ni... kita adalah sama disisi Allah, Nabi kita sama.. kiblat kita pun sama...... akhirnya kita akan mati juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah nama perjuangan politik yg sial mcm n.ajis dan penjubor....anak2 buah pun sial sama!!!!!jgn libatkan rasul kita..
      pikul lagi bewak gay tu!!!!!!

      Delete
  19. wanjamak wanjusohApril 1, 2013 at 9:23 PM

    kita boleh ambik 2 senario utk ulas isu ni.

    senario 1 :
    katakan yg tulis ni bukan org PAS tapi soi lek, atau samy vellu, ataupun org UMNO.. najib ke.. mahathir ke.. agak2 macamana respon PAS? tentu isu ni meletup, akan keluar ayat2 kufur dsbnya. maknanya apa yg ditulis ni salah. tapi disebabkan yg menulis ni org PAS, tak jadi isu. tak salah utk menjadikan nabi contoh dlm kes ni.


    senario 2 :
    cuba kita mintak org PAS ni tulis
    "KALAU MAK AKU MASIH HIDUP, MUNGKIN VIDEO SEKS MAK AKU PUN UMNO AKAN KELUARKAN".

    agak2 dia nak tak tulis macam tu? oklah. sebab mak ni kasar sangat. apa kata mintak dia tulis mcm ni..
    "KALAU NIK AZIZ MATI NANTI, MUNGKIN VIDEO SEKS NIZ AZIZI PUN UMNO AKAN KELUARKAN"

    agak2 berani tak dia tulis macam tu? dah tentu dia tak berani, sebab hormat dia pada nik aziz. TAPI nabi boleh pulak? jadi dimana org2 PAS meletakkan nabi dalam kehidupan mereka?

    dan yg tulis ni bukan mat ca'i bodo2 yg pehang tin milo kat bawah nun. ni org yg ada kedudukan, kira yg pandai antara yg lain. kalau nilah tahap "org2 pandai" PAS, macamana agaknya yg kay bawah nun?

    tapi apa nak kata. org PAS memang bangang macam tu. macam ahli ajran sesat. tak boleh buat apa dah. sampai agaknya kalau niz aziz kata guan eng tu nabi dan pusing2 sikit ayat quran, tentu org pas percaya.

    tapi pemimpin UMNO pun ramai yg bangang. tak macam puak2 PR ni. ada banyak isu blogger bawak, berapa kerat je yg bersuara. yg lain semua duduk saja mcm masih lagi berkuasa. bangang!

    ReplyDelete
  20. lagi teruk tidak mengikut suruhan dan ajaran nabi muhammad s.a.w...

    ReplyDelete
  21. nik aziz... u can suck my dick

    ReplyDelete
  22. nice word i want to add... ni aziz suck my ball... u are the real mother fucker

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!