PAKATAN HARAM TIDAK IKTIRAF ISLAM SEBAGAI AGAMA RASMI MALAYSIA! INI BUKTINYA - EPISODE 7

8 Responses to "PAKATAN HARAM TIDAK IKTIRAF ISLAM SEBAGAI AGAMA RASMI MALAYSIA! INI BUKTINYA - EPISODE 7"

  1. Two One Ibrahim Three Quarter Man ...... atau dlm bahasa separuh Melayu .....

    Two One Ibrahim 3/4 Man

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno lah yang takut dgn Syariat Islam.PAS Kelantan nak tegakkan undang undang hudud pun susah sebab akan nanti bertentangan dgn Perlembagaan Persekutuan dan otomatik terbatal kata Kerajaan BN zaman Tun Che Det dulu.Penentang utama hudud sbg teras kerajaan Islam adalah Umno BN dan DAP..

      Delete
  2. Kebodohan PAS ialah membiarkan barisan kepimpinan parti dibarisi dan diracuni oleh penyokong2 Anwar Ibrahim yg bertopengkan Islam.

    Khalid Samad, Hatta Ramli, Kamaruddin Jaafar dan ramai lagi ialah manusia yg telah diberi janji manis oleh Anuwar utk memegang jawatan2 besar.

    Kini PAS sudah teruk dilacur oleh para penyokong peliwat yg Nabi SAW tidak mengaku umat.

    Wallahua'alam.

    ReplyDelete
  3. PRU 2008 ramai ahli Pakatan Rakyat dilaporkan keluar PR untuk sertai BN.Akibatnya PR berjaya menawan Penang,Kelantan, Kedah dan Selangor.

    ReplyDelete
  4. Ramai ingin berkuasa, itulah jadinya. Agaknya waktu pembangkang berapi sebut Firaun beberapa tahun dulu..., memang betul, ada ramai Firaun sekarang. Cuma siapa kah jelmaan Firaun sebenar, yang berserban panjangkah, yang hebat hingga menjatuhkan Kafir keatas mukmin yang lainkah, yang kaya raya dan menguasai bandar-bandar dan ekonomi negarakah, atau yang kuat menipukah, yang sangat tua masih mahu mengejar kuasa......

    Firaun, dimanakah kamu??

    ReplyDelete
  5. brader parpu..cer tengok link ni..

    http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html?showComment=1367161631096#c6896426820412316437

    mintak tolong sebar utk kesedaran

    ReplyDelete
  6. Org2 yg blur dn kabur je tidak sedar ape yg disokong dn ape yg diperlukan utk diri sendiri dn masyarskat amnya.. sekadar menjadi fanatik membuta tuli.. mmg ramai mudah trpengaruh dgn matlamat PAS tpi ape yg telah brrlaku kebelakangn ni makin jahanam rasanya parti yg tiada maruah lg tunduk trhadap PR & DAP.. amat kecewa & malu trhadap mereka..kalau nk ubah ubahkn diri sendiri dulu sebelum nk ubah org lain yg sudah lama konsistent perubahanya menuju kearah kecermelangan..

    ReplyDelete
  7. Tuan ibrahim dulu menang di dun jengka sepenggal
    entah apa silap dia, orang jengka tolak dia
    pru 12 pas menang besar tuan ibrahim masih kalah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!