MUKHRIZ BERTANDING SATU LAWAN SATU DI AYER HITAM!

Tun M bersama Tun Siti semasa hadiri pencalonan Mukhriz tadi
Timbalan Pengerusi Umno Kedah Datuk Mukhriz bakal ditentang oleh bekas exco Kedah Abdul Ghani Ahmad dalam pertembungan dua penjuru di DUN Ayer Hitam dalam pilihan raya umum akan datang.

Manakala kerusi parlimen Jerlun pula, Yang Dipertua PAS Alor Setar Dr Ismail bakal ditentang oleh setiausaha Umno Kedah Datuk Othman Aziz.

Sementara satu lagi kerusi DUN - Kota Siputeh - penyandangnya Datuk Abu Hasan Sharif ditentang oleh Ismail Wan Teh. Kedua-duanya juga melibatkan perlawanan dua penjuru.

5 Responses to "MUKHRIZ BERTANDING SATU LAWAN SATU DI AYER HITAM! "

  1. sebelum undi pun aku dah tahu bn menang.
    pembangkan tak payah penat turun mengundi laaah

    ReplyDelete
    Replies
    1. WOI.. AWAT HANG CAKAP MACAM TU..
      INSYA ALLAH.
      SEMUA DUN DISETIAP NEGERI DAN PARLIMEN AKAN DITAWAN OLEH BARISAN NASIONAL.

      PUAS HATI AKU.

      Delete
    2. Semoga dato mukhriz mnjadi insan sehebat ayahandanya tun m...sejuk mata memngdng tun m sekeluarga seperti rakyat biasa....ntah bila aku di beri peluang utk dpt luangkn masa secara peribadi bersama tun m... Berjuta rakyat malaysia dn dunia mngkagumi tun m...semoga Allah memudahkn prjalanan politik dato mukhriz...tun m kami sekeluarga mnyayangi tun....

      Delete
  2. PARPUKARI..

    tolong jangan letak muka Anwar Ibrahim lagi dalam blog ni sebagai bahan promosi ky jelly.

    Menyampah aku tengok muka dia.

    Tapi wajah tokoh-tokoh berjasa kepada negara seperti Tun M dan lain-lain tokoh hebat. Aku suka.

    Boleh jalan la Anwar di Permatang Pauh.
    Hidup UMNO BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..seyes klakar hbis komen u ni.ky jelly hik3 ..goliden

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!