MARI LIHAT AKHLAK PENYOKONG PARTI ADA SPENDER!

Ce check pakcik ni mesti pakai spender putih yang besar siap boleh tuck in baju gamaknya...he he he

Tapi pakcik lahanat ni suka gamaknya diperintah DAP! Kalau korang jumpa lahanat ni, sila ludah muka dia!

32 Responses to "MARI LIHAT AKHLAK PENYOKONG PARTI ADA SPENDER!"

  1. Hagak... klu bebudak yg cakap ghope itu.. udah kena cili gamak nya.. wei le.. klu ya pun dtg nak nyokong ke hapa ke bebawak le cakap elok2 ya. Mana nak membuat nya udah gini ghope nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diorang ni semua dah dilatih untuk jadi bodoh tua muda same je

      Delete
  2. Bhai...aku ingt ini sikap paling sopan yg pnyokong pr tunjukkan...bhai ada yg lbh biadap dari org tua ni...pada mereka mncarut,maki hamun tu takdahal sbb diaorg ada sijil halal... Sama gak dgn berkhalwat dan berzina...hukum nya harus...dan klu kena skodeng..hukumnya halal utk ahli prtahankn...

    ReplyDelete
  3. Kah kah kah kah kah.....

    Pakatan haram is dead! Itulah fakta yang pencacai haram tak boleh terima. PRU-13 akan menjadi kubur besar bagi pakatan haram.

    Kah kah kah kah kah.....

    Nuwat Juburi memang konfem dah mampos kat Permatang Pauh. Tapi dia bertanding jugak sebab nak tunjuk bukti masih ramai yang sokong.

    Kah kah kah kah kah.....

    Lepas 5 mei nanti tengoklah Nuwat Juburi bersama-sama Hadi Boroi dan Kit Sial akan menghasut pengikut fanatik mereka melakukan keganasan di Kuala Lumpur.

    Kah kah kah kah kah.....

    Nanti dituduhnya SPR main tipu dan bermacam lagi idea kepala bapak dia nak spin kononnya pilihan raya patut diulang semula.

    Kah kah kah kah kah.....

    Aku dulu penyokong kuat PAS la ni dah sedar pakatan haram adalah satu liabiliti kepada kelangsungan bangsa Melayu dan Islam di Malaysia.

    Kah kah kah kah kah.....

    Aku, keluarga, saudara-mara dan rakan-rakan yang dulunya menyokong PAS akan beri undi protes kepada PAS iaitu dgn memangkah UMNO/BN.

    Kah kah kah kah kah.....

    Kami nak ajar PAS, seteruk-teruk UMNO, hangpa 1000 kali lagi jahanam dan setan.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. undi protes kepada PAS,,,the rite words..

      Delete
    2. Bhai...aku ingt ini sikap paling sopan yg pnyokong pr tunjukkan...bhai ada yg lbh biadap dari org tua ni...pada mereka mncarut,maki hamun tu takdahal sbb diaorg ada sijil halal... Sama gak dgn berkhalwat dan berzina...hukum nya harus...dan klu kena skodeng..hukumnya halal utk ahli prtahankn...
      ------------------------
      Statement yang berani....

      Delete
    3. bila aku kata, aku sebelum ini penyokong pas, kawan-kawan aku kata aku pencacai umno. mereka tak boleh terima bahawa telah ramai penyokong pas teleh berubah kerana sikap pemimpin pas. pru 13 aku ingin menyedarkan pemimpin pas yang leka untuk ke puterajaya tapi melupkan tanggung jawab sebagai pati menjunjung islam.

      Delete
    4. bila aku kata, aku sebelum ini penyokong pas, kawan-kawan aku kata aku pencacai umno. mereka tak boleh terima bahawa telah ramai penyokong pas teleh berubah kerana sikap pemimpin pas. pru 13 aku ingin menyedarkan pemimpin pas yang leka untuk ke puterajaya tapi melupkan tanggung jawab sebagai pati menjunjung islam
      ----------------------------------------------
      Siapa yanng kau nak sokong, itu ikut pandai kau lah....aku tak de masalah, cuma sokong lah atas perkara maaruf yang mereka lakukan bukan sokong perkara mungkar.

      Biarkan pemimpin pas leka......inilah masa nya pemimipin UMNO, menegakan hukum dan syariat islam sepenuh nya di m'sia ketika ini.....kalau mereka leka, dan umno pon tak buat apa yang patut dibuat....maka apa beza nya?bila aku kata, aku sebelum ini penyokong pas, kawan-kawan aku kata aku pencacai umno. mereka tak boleh terima bahawa telah ramai penyokong pas teleh berubah kerana sikap pemimpin pas. pru 13 aku ingin menyedarkan pemimpin pas yang leka untuk ke puterajaya tapi melupkan tanggung jawab sebagai pati menjunjung islam

      Delete
  4. Tanya balik sape yang perangai serupa babi..dia ke sape..harap janggut putih dan berketayap tapi mulut serupa longkang..ada peraturan tu ikut laa..kalau tak nak ikut peraturan pie dok kat gua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanya balik sape yang perangai serupa babi..dia ke sape..harap janggut putih dan berketayap tapi mulut serupa longkang..ada peraturan tu ikut laa..kalau tak nak ikut peraturan pie dok kat gua..
      -----------------------------------
      Saya pon nak tanya pada anda......adakah anda sudah terlalu baik dan layak berkata demikian?

      Delete
  5. Bulu atas dan bawah semuanya dah beruban...tak sedar diri.....

    ReplyDelete
  6. Kah kah kah kah kah.....

    PRU-13 akan menjadi 'pembunuhan beramai-ramai' calon pakatan haram. Semua rakyat Malaysia sedang bersatu-padu untuk memusnahkan terus pakatan haram dari bumi bertuah ini.

    Kah kah kah kah kah.....

    PRU-13 adalah satu genocide kepada calon-calon pakatan haram. Nama-nama besar mereka akan dikuburkan dengan serta-merta pada 5 mei nanti oleh seluruh rakyat Malaysia.

    Kah kah kah kah kah.....

    Kami rakyat Malaysia akan terus memastikan pakatan haram dihapuskan buat selama-lamanya agar negara Malaysia tercinta ini terus aman dan makmur terutamanya dari kejahatan kote Nuwat Juburi.

    Kah kah kah kah kah.....

    Ayuh rakyat Malaysia termasuk bekas penyokong pakatan haram, kita semua bersatu-padu memastikan PRU-13 menjadi satu peristiwa 'political genocide' buat pakatan haram.

    Kah kah kah kah kah.....

    Tak sabar aku nak tengok berapa ekor lagi pencacai haram yg tinggal kat Malaysia ni. Semuanya boleh dilihat berapa banyak kerusi BN boleh menang.

    Kah kah kah kah kah.....

    Aku rasa BN akan menang 197 kerusi parlimen. Pembangkang akan menang melalui kerusi cina iaitu DAP.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
  7. puak sakai lg bersopan dri puak2 ni,,,,islam sgt kah.....! jantan betina ..sama je..

    ReplyDelete
  8. kah..kah..kah..
    menang nanti kite ternak lembu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus ternak lembu dpd ternak babi hijau cap spender putih.....

      Delete
  9. di tempat aku dun kuala semantan Temerloh...calon uMNO pernah di tuduh di Mahkamah atas kesalahan Rahsuah.....dengar cite belajar pun tak tinggi....mcmana oalon nie nak kita anglkat menjadi pemimpin....dilepaskan oleh Mahkamah atas kesalahan teknikal pihak SPRM....kepada pengundi dan Penyokong PR,,kita pertahankan Pas pada 5 mei nanti....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pun belajar tak habis gak,,,dah namanya dituduh...ulang suara ,,,TUDUH,,,bukan dijatuhkan hukuman lagi,,,aparah...
      Apa kes pula si nuat aljubs tu yg lepas dari kesalahan meliwat? bukan tidak meliwat tapi bebas atas sebab teknikal,,dan suka sama suka,,,ha,,ha,,haa,,,sekolah lagi bhaiii,,,

      Delete
    2. Mcm anwar...menang kes liwat atas kesilapan teknikal para pendakwa....

      Delete
    3. kalau zina...; hampiri pun Allah larang. apa tah lagi melakukannya.. dosa besar tu. orang pas sanggup tanggung dosa bersubahat. pas kena betulkan pemimpinya dulu. kita pangkah dacing pru 13

      Delete
  10. PAS ajar boleh maki...

    ReplyDelete
  11. Apa lah penyokong pas nie.....ikut lah contoh penyokong bn, mereka sentiasa tunduk & patuh selama nya.....

    ReplyDelete
  12. Kalau nak kenal pokok, tengok buahnya.
    Kalau nak tahu solat seseorang, tengok perangai dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Solat rajin, tapi suka lawan hukum islam.....ni macam mana pulak?

      Delete
    2. Bhai 05.56 lu maksudkn mat sabu,ostat badrul dan yg terbaru...tok STOPAS ke... Biarlah dulu bhai,tok stopas tu tngh sedih...

      Delete
    3. Bhai 05.56 lu maksudkn mat sabu,ostat badrul dan yg terbaru...tok STOPAS ke... Biarlah dulu bhai,tok stopas tu tngh sedih...
      --------------------------------
      Aku rasa macam ada yang tak kena pada kau ni....dan check semula solat engkau...

      Delete
    4. trimakasih, alhamdulillah..
      maksudnya solat ko dah okay?
      oooh lupa ada pope dlm mazhab ko yg bleh ampunkan dosa...
      amiiinn

      Delete
    5. Bhai 06.45...adakah lu dah tahu solat lu smpurna sngt...dan lu ada mukjizat ke utk nilaikn solat org...agak2lh bhai...

      Delete
    6. trimakasih, alhamdulillah..
      maksudnya solat ko dah okay? 
      oooh lupa ada pope dlm mazhab ko yg bleh ampunkan dosa...amiiinn

      Bhai 06.45...adakah lu dah tahu solat lu smpurna sngt...dan lu ada mukjizat ke utk nilaikn solat org...agak2lh bhai...
      -----------------------------------
      Post navigation

      ← Previous Next→

      Surah Al ‘Ankabut, Ayat 45

      Bacalah serta ikutlah (wahai Muhammad) akan apa yang diwahyukan kepadamu dari Al-Quran dan dirikanlah sembahyang (dengan tekun); sesungguhnya sembahyang itu mencegah dari perbuatan yang keji dan mungkar dan sesungguhnya mengingati Allah adalah lebih besar (faedahnya dan kesannya) dan (ingatlah) Allah mengetahui akan apa yang kamu kerjakan.

      Anda percaya dengan ayat ni?
      Jika solat kita masih lagi tidak boleh mencegah kita dari berbuat perkara keji & mungkar....maka kita kena fikir lah....apa nilai solat kita mengikut ayat ini...

      Aku bukan nak tunjuk aku bagus dan aku pon tak pernah rasa bagus.

      Delete
  13. NGAPE KAMU PAK CEK WEH, DARI MUDA SAMPE KE TUE BN BAGI KAMU HIDUP MEWAH SAMPE SEKARANG, PR BARU TAK SAMPE 10 TAHUN UJUD,.. HEY, SIEI BENO LAH HIDUP KAMU TAK SEDAR APA KERAJAAN BN DAH BAGI KAMU, KAMU BARU NI ADA AMBIK BRIM TAK, TAK PATUT AMBIK, KENA BELI MAKANAN BAGI MAKAN BABI BABI KAT KANDANG DAP TU,...KALO KAMU BENO BENCI BN...PIKIO LAH YOP..

    ReplyDelete
  14. LAGI TUA LAGI MENGILA NI LAH YANG HALAL OLEH PASyiah.

    ReplyDelete
  15. BN khususnya Umno kini sudah tiada kelazatan istimewa tidak lagi menjadi citarasa sebenar seluruh rakyat Malaysia,keharuman kopi sebenar tiada lagi pada neskafe klasik biru.Ternyata keunggulan aroma dan perasa Hijau Pakatan Rakyat susah dilepaskan...PRU 13..Undilah..Pakatan untuk keadilan..untuk kita semua.

    ReplyDelete
  16. lepas keputusan PRU diumumkan nnti PAS kalah di semua negeri masa tu PAS hanya ade satu je lagi yg dibanggakan Tok Guru bawak the big spender stopa lap air mata kah3 lap lama2 banyak dapat pahala kah3

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!