MANIFESTO TAMBAHAN PAS? TURUNKAN HARGA SPENDER?

Wow!

112 Responses to "MANIFESTO TAMBAHAN PAS? TURUNKAN HARGA SPENDER?"

  1. “Patut rasa malu, orang bukan Islam pun tidak menggunakan cara ini, cara yang jijik. Jangan guna isu seks, malu sikit dengan budak-budak, dengan anak-anak muda.

    “Kalau ada video Chua Soi Lek pun tidak patut ditayangkan, inikan pula pemimpin PAS yang berpuluh tahun memperjuangkan Islam,” sambung Halimah tegas dalam satu sidang media semalam.Sambil mengutuk tindakan tersebut yang disifatkan jijik, Halimah berkata video tersebut merupakan fitnah terbaru untuk menjatuhkan pimpinan PAS dan Pakatan Rakyat.

    “Kami dalam PAS tiada tujuan lain melainkan perjuangkan Islam, jika Umno benar-benar mampu perjuangkan Islam, PAS boleh bubar,” tambahnya lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang jijik pelakunya. Kan dh kata politik tu jijik. Klu nk perjuangkan islam tak semestinya pd landasan politik. Banyak cara lain. Cara2nya mu pikir lh

      Delete
    2. malu malu malu malu....kalau aku lah anaknya aku tak akan mengaku itu bapa kandung aku!!!!!

      Delete
    3. Umno sepatut nya kena cari lagi dan lagi video sex untuk rakyat malaysia.
      Ini adalah salah satu jalan pintas untuk menang pru 13 nanti.
      Jangan takut & bimbang semua polis dan tentera tetap bersama umno dalam apa juga situasi.

      Delete
    4. malu malu malu malu....kalau aku lah anaknya aku tak akan mengaku itu bapa kandung aku!!!!!
      -----------------------------------------------------
      Dengan statement engkau ini, maka secara automatik status diri engkau betukar kepada anak haram.

      Delete
    5. Jangan salahkan Umno, Umno tak salah bila gemar menawarkan video porno sejak video porno Anwar dan Azmin dulu dan juga video Nurul Izzah yg sdg dlm pembikinan kami. Ia bukan salah Umno yang suka porno, ia salah khalayak Melayu sendiri yang gemar porno. Kalau tiada sambutan dari khalayak Melayu, bagaimana kami nak tawarkan video porno utk mereka?

      Jadi jangan salahkan penawaran video porno dari Umno yg porno, salahkan juga minat melampau org Melayu yg gila seks ini terhadap video porno. Salahkan juga peniaga2 ubat tepi jalan yg suka jual ubat kuat yg seperti Umno yg porno sentiasa membiak budaya seks dan porno kpd masyarakat Melayu.

      Jangan salahkan Umno yg porno. Umno yg porno tak bersalah dalam gejala porno, ia salah semua kita yang lebih minat meningkatkan nafsu seks dari meningkatkan tahap pendidikan anak2 dan meningkatkan tahap ekonomi bangsa sendiri....

      Hidup Umno, hidup porno!!!!

      Delete
    6. Kenapa UMNO yg dipersalahkan? Sendiri punya sikap buruk sendiri tanggunglah.

      Delete
    7. Kata Kak Limah PAS tiada tujuan lain selain memperjuangkan Islam. Nak perjuangkan Islam cara sapa?
      N Ajis, Hadi Awang, Mat Sapu atau Tok Stopa? Jangan pasal mabuk nak rebut kuasa mata jadi buta, hati jadi batu, telinga jadi tuli. Janganlah rasa riak sangat diri merasa ada kelebihan dari orang lain. Muhassabahlah diri sendiri dulu.

      Delete
    8. Kata Kak Limah PAS tiada tujuan lain selain memperjuangkan Islam.
      Nak perjuangkan Islam cara sapa?N Ajis, Hadi Awang, Mat Sapu atau Tok Stopa?
      Jangan pasal mabuk nak rebut kuasa mata jadi buta, hati jadi batu, telinga jadi tuli.
      Janganlah rasa riak sangat diri merasa ada kelebihan dari orang lain. Muhassabahlah diri sendiri dulu.
      ---------------------------------
      Islam diperjuangkan supaya semua orang akan jadi baik dan berakhlak mulia seperti anda,,bukan nya tunggu semua orang dah jadi baik dan berakhlak mulia seperti anda baru lah islam boleh di perjuangkan.

      Delete
    9. Anon 12:45 & 1:03, org lain yg dpt sedap ko pula yg mengelupur kepanasan, menampakkan dengan jelas ko adalah setan laknatullah terkutuk haramjadah yg di-rejam yg bertopengkan islam untk memunafikkan org lain....Ptuiii!

      Delete
    10. Umno dgn sex tdak boleh dipisahkn. Mcm salam mamak dgn iskndar kutty.

      Delete
    11. eh... jijik le tenguk kote Stopa Ali, nape beso sgt? takut I

      Delete
    12. Anon 12:45 & 1:03, org lain yg dpt sedap ko pula yg mengelupur kepanasan, menampakkan dengan jelas ko adalah setan laknatullah terkutuk haramjadah yg di-rejam yg bertopengkan islam untk memunafikkan org lain....Ptuiii!
      ---------------------------------------------------------------
      Abu Ad-Darda radhiallahu anhu berkata: Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam bersabda:

      Jika seorang hamba melaknat sesuatu, maka laknat itu akan naik ke langit, dan tertutuplah pintu-pintu langit. Kemudian laknat itu akan turun lagi ke bumi, namun pintu-pintu bumi telah tertutup. Laknat itu kemudian bergerak ke kanan dan ke kiri, jika tidak mendapatkan tempat berlabuh, dia akan menghampiri orang yang dilaknat, jika layak dilaknat. Namun jika tidak, maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat.”
      HR. Abu Daud no. 4905 dan dinyatakan shahih oleh Al-Albani dalam Ash-Shahihah no. 1269) 

      Delete
    13. Bhai...lu org tak rasa ke yg luorg lebih sudu dari kuah..apa yg penting ialah tindakan dari mustafa...samada dia menafikn dan buat laporan polis serta lakukn sumpah laknat(jika yakin dgn kuasa Allah) atau dia mngaku mmng dia didlm video itu...kita tngu tindakan dari parti pas...dan biarkn dia dgn keluarga dia selesaikn...

      Bhai...buat apa lu org mmbuat dosa dgn menuduh bagai...sedangkn kita tak tahu hujung pangkal kewujudan video ini...yg paling utama ialah tindakan mustafa utk selesaikn prsoalan...mustafa prlu mnjadi gentleman utk isu ini...dia boleh mnjadi seperti anwar yg menafi dan menafi tnpa berani bertindak utk mmbersihkn nama.. Atau beliau mnjadi sprt CSL..mngaku dan mohon maaf dan diterima kmbali oleh ahli atas pengakuan beliau dan bukan aksi beliau...

      CSL memilih utk mnjadi gentleman seperti pemimpin politik negara lain,wlupun mereka bukan islam...ttp mereka memilih utk jd jujur kepada keluarga,rakyat,negara dan lebih pntng kepada diri sendiri...dihrp mustafa juga punyai maruah sebagai lelaki, bapa,suami,pemimpin,muslim dan maruah sbgi manusia...

      Delete
    14. Perjuang kan islam??? Layakkah mereka ini digelar pejuang islam.. berzinar dan melakukan sex di luar tabie.. dapatkah rakyat tahu jika pendedahan ini tidak dilakukan.. bolehkah kita atau mahukah kita berimamkan pemimpin yang tidak bermoral ini..

      Delete
    15. Perjuang kan islam??? Layakkah mereka ini digelar pejuang islam.. berzinar dan melakukan sex di luar tabie.. dapatkah rakyat tahu jika pendedahan ini tidak dilakukan.. bolehkah kita atau mahukah kita berimamkan pemimpin yang tidak bermoral ini..
      --------------------------------------------------------------------
      Memang mereka tidak layak digelar pejuang islam.

      Maka dengan ini siapa di malaysia ini yang layak kita jadi kan imam dan di iktiraf perjuangan nya membela islam....siapa dia?

      Delete
    16. Engkau? Nak pilih engkau?

      Delete
    17. Wa respect chua soi lek....dirakam beraksi lucah dan mengaku serta memohon maaf....
      Anwar...assmin...stopa ali sedikit pun tidak memohon maaf bahkan menuduh org lain pulak....
      Patutlah makin sial......

      Delete
    18. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
    19. Engkau? Nak pilih engkau?
      --------------------------------------
      Sebut lah...siapa yg layak dan boleh kita jadikan imam dan pejuang islam yg tulen.....

      Delete
  2. Replies
    1. Jubah atas kepala tu boleh juga dibuat spender...kalau boleh buat sekali spender saiz 6XL, kasi tebal sikit bahagian depan tu..ia utk Kak Rosmah yg lemak banyak di bahagian tu dan selalu hadapi masalah kencing tak lawas...

      Delete
    2. Nik Aziz dah pesan pakai spenda hijau...

      Delete
    3. Umno dgn sex tdak boleh dipisahkn. Mcm salim mamak dgn iskndar kutty.

      Delete
    4. takyah pakai seluar dalam baik jantan baik betina... kan? tapi i suke tenguk belalai Pakcik Anuwar, sbb beso n panjang. Baru best!!!

      Delete
    5. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  3. Dah kena kat muka sendiri tau cakap malulah, jijiklah, apalah...selama ni tak sedar ke fitnah PM dengan isterinya sekali Malaysia bunuh orang?
    Berpuluh tahun perjuang Islam, tapi berzina?Kalau orang PAS sendiri dah macam tu tak yah nak lecture UMNO lah oi!
    Hipokrit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS kena zip mulut bab moral.... selagi tak sula Stopa dari lubang jubur sampai keluar buluh runcing ikut mulut.

      Delete
    2. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  4. Ds Najib dan isteri selalu sgt difitnah olih pembangkang. MACAMANA DAPAT PAHALA KE KALAU DIA MMG TIDAK BUAT PERKARA2 SEPERTI YG DITUDUH.
    Bila dari kalangan pas dituduh aji adie masih bolih kata dia dapat pahala banyak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ds Najib dan isteri selalu sgt difitnah olih pembangkang. MACAMANA DAPAT PAHALA KE KALAU DIA MMG TIDAK BUAT PERKARA2 SEPERTI YG DITUDUH. 
      Bila dari kalangan pas dituduh aji adie masih bolih kata dia dapat pahala banyak.
      -------------------------------------------------------------------
      Ulama mana yang mengatakan bahawa tidak memakai jilbab hukum nya sunat muakad....ada tak? Kalau ada.....tak payah le pakai jilbab.

      Delete
    2. Umno dgn sex tdak boleh dipisahkn. Mcm salim mamak dgn iskndar kutty.

      Delete
    3. Ano 1.12 pm, aku paham ko tk bole terima kenyataan kan?

      Delete
    4. Bhai 01.12 lu sama dgn cai pr yg berlagak bodoh utk tutup isu dan buka isu lain... Kemon bhai takkan lu bngap sngt smpi tak faham apa yg bhai 12.09 mksudkn..

      Delete
    5. Ano 1.12 pm, aku paham ko tk bole terima kenyataan kan
      ------------------------------------------------------------
      Kalau kena fitnah dapat le pahala...kalau sekiranya dia berbangga dengan maksiat dan perkara mungkar yang dilakukan ia tetap dapat dosa.

      @#%&*@#%&*@%&*@#&&*@#%&*@#%&*@#%&*
      Bhai 01.12 lu sama dgn cai pr yg berlagak bodoh utk tutup isu dan buka isu lain... Kemon bhai takkan lu bngap sngt smpi tak faham apa yg bhai 12.09 mksudkn..
      ------------------------------------------------------------
      Lupa pulak aku....juragan 69 memang sayang sangat pada rosmah/najib....sori juragan gua janji tak usik rosmah & najib...

      Delete
    6. Hahaha bhai 03.23 lu kelakar lh bhai...aku syg kpd bangsa,agama dan negara dan semua itu dlm umno...ds najib aku hrmati beliau sbgi presiden umno....

      Delete
    7. Mudah mudahan dia bukan saja jadi perdana menteri, tapi jugak boleh jadi imam solat berjjamaah....

      Delete
    8. Ada kwn aku tu...jadi khatib dan imam tapi main china doll dan suntut jantan gay....fasik dan munafik!!!!!!

      Delete
    9. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
    10. Ada kwn aku tu...jadi khatib dan imam tapi main china doll dan suntut jantan gay....fasik dan munafik!!!!!
      -----------------------------------
      Memang betul lah tu, cuma orang munafik dan fasik sahaja yang suka berkawan dengan orang munafik dan fasik....

      Delete
  5. aku kesian tgk apa yang jadi kat orang zaman lani....kerana sorang buat hal tanak menagaku...banyak kekawan separti ke sekampung ke yang teraccident jadi munafik kerana nak mempertahankan nya.....harap2 mereka semua dapat berfikir dengan waras.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi Awang saja yang beragama Islam dalam dunia waktu ni.... agaknya lah.

      Delete
    2. Umno dgn sex tdak boleh dipisahkn. Mcm salim mamak dgn iskndar kutty.

      Delete
    3. Bhai 02.01 jd cerdik sikit klu nk berpolitik... Klu tak tahu nk ckp apa...maka diam tu lbh baik...

      Delete
    4. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  6. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  7. Mana lebih malu dan lebih jijik- pelaku zina atau penyebar video zina?

    Klu itu pun x blh nak beza x pyh jd calon la!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mujur stopa tak pakai seluar dalam hijau dan bulat putih ditengah....

      Delete
    2. Umno dgn sex tdak boleh dipisahkn. Mcm salim mamak dgn iskndar kutty.

      Delete
    3. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  8. rupa rupanya pemimpin kana umno yg menampar seorang warga emas adalah org yg takut bertanding di putrajaya.....yg ditamparnya pun orang kuat umno juga kah kah kah kah....dengar dengarnya kes percalonan kah kah kah ada yg nak calon mamak kutty ada yg nak calon sipenakut ini kah kah kah.....

    dok jaga tepi kain orang kain sendiri bergelumang taik.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat...hebat ko bongkar kesah dlm umno mat....
      Manifesto tambahan pas utk kurangkan harga spender ada ko perasan tak???hahahaahaaaaa

      Delete
    2. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  9. Perkara yg jelas ialah perangai buruk macam tu tak layak untuk menasihati orang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. at least Stopa had proven himself as JANTAN..!! kikiki.

      Delete
    2. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  10. Sumber dari squad penyelamat negara bloggers umno.......tgk sendiri la cerdik ka tak bloggers umno ni......

    1. Pada hari ini, saya telah mendapat satu maklumat yang agak mengejutkan daripada beberapa kenalan saya yang bekerja di SEMUA NEGARA dan juga merupakan antara orang kuat Parti SEMUA NEGARA, ini termasuklah parti ikhwanul muslimin, parti AKP, Parti komunis, Parti syiah, yahudi, demokrat, republik, RSS Kazakh dan semua sekali la..

    2. Mereka2 telah mendedahkan (sengaja atau tidak saya tidak tahu) bahawa Kerajaan SEMUA NEGARA telah memberikan cuti khas 2 hari pada hari 3hb Mei, Jumaat dan 6hb Mei, Isnin. Selain itu, Kerajaan SEMUA NEGARA juga akan memberikan elaun tiket kapal terbang khas, tongkang khas, feri, helikopter, belon, BAS 10 Tingkat.

    3. Keistimewaan ini hanya diberikan kepada warganegara Malaysia berbangsa apa2 saja yang akan pulang untuk mengundi PAKATAN RAKYAT khasnya di negeri2 yang PR kuat.

    4. Lebih mengejutkan apabila pekerja-pekerja Parti di semua negara diarahkan untuk turut serta membantu jentera PR sepanjang tempoh berkempen. Sekiranya terdapat perhimpunan besar-besaran PR, sedarlah bahawa ada antara mereka bukan warganegara Malaysia dan pekerja parti di semua negara.

    5. Beliau juga ada menyampaikan bahawa SEMUA 'taikun' besar di SEMUA NEGARA akan menyumbangkan ber-buah2 KENDERAAN PELBAGAI MODEL dan JENIS kepada mereka yang tiada kenderaan untuk pulang.

    6. Nampaknya hubungan antara SEMUA PARTI YANG WUJUD DI DUNIA INI -PR ini semakin erat dengan pencalonan Anwar sebagai PERDANA MENTERI MALAYSIA dalam penantian.

    7. Bersungguh-sungguh SEMUA PARTI YANG WUJUD di dunia ini dari SEMUA NEGARA yang ada ini untuk membantu PR membuktikan bahawa selama ini mereka sebenarnya ada agenda tersembunyi. PR menjadi sebagai cawangan SEMUA PARTI di Malaysia.

    #orang BN bersedia untuk berjuang habis habisan.... patahkan sayap penyatuan Malaysia dengan SEMUA NEGARA

    Sumber : Katak hijau yang berubah warna jadi biru pekat lepas bercinta dengan ular air warna pink yang dalam ahti ada taman yang berkawan rapat dengan lembu shahrizat kaler coklat.

    kita tgk plak apa kata cai cainya ha ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takyah tengok cerdik ke tak, yang jelas kau penipu dan takut, sebab tu kau tukar nama negara yang dimaksudkan dalam yang asal ke semua negara, dok gitu?

      kenapa tak cakap je negara mana sebenarnya yang disebut?Kenapa tukar parti yang terlibat yang aslinya DAP ke PKR pulak?
      Nak spin sebab dah kantoi ek?

      Kenapa tak sebut sumber?Takut orang bacalah ye?

      DASAR CYBERTROOPER DAP

      Delete
    2. boleh tahan jugak besarnya belalai Stopa Ali.... tetapi tetap tak boleh lawan belalai lembu Anuwar Berahi.. pergh se depa!!!!

      Delete
    3. Mat.....sampai ke situ halusinasi ko mat...kesiann
      Lain kali jgn melancap depan laptop mat....hihihihi

      Delete
    4. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  11. woit.... PELIK TETAPI BENAR.... kah kah kah..

    kah kah akh...MEREKA INI ADALAH MANGSA PEMANGSA..,..kah kah kah..

    kah kah kah..KAK IJAT JADI MANGSA KERANA DAPAT SOKONGAN MUHYIDDIN... kah kah kah..

    kah kah kah..KHAIRY JADI MANGSA KERANA ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY TAK SUKA MENANTU MAT ZZZZ..kah kah kah..

    woit... YANG PELIK... PASAL APA PUTERI ROSNAH TAK TANDING?.... kah kah kah...

    kah kah kah...PUTERI INI ASAL SABAH... SELALU ULANG ALIK.... kah kah kah..

    kah kah kah...MESYUARAT TAK PERNAH TUANG... WALAU PUN RUMAH DI SABAH... kah kah kah

    kah kah kah.... DENGAR KHABAR AIR ASIA DAN MAS SELALU KOMPLAIN... kah kah kah..

    kah kah kah...BILA TUAN PUTERI INI PELANGGAN PESAWAT.... KAPAL TERBANG SUSAH NAK TAKE OFF...kah kah kah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah...

      Macam orang gila...

      Nampak sangat cina bodoh, BM tak pas, karangan merapu macam orang gila.

      Delete
    2. Hahaha...mat lu dah tension sngt ke...smpi ting tong camni...atau lu dah gila...

      Delete
    3. Mat tak dpt menerima hakikat para pemimpinnya adalah pelakon lucah.....

      Delete
    4. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  12. MEMANG BANGSAT ULAM MAMAK PAS PIS PUS PAS SEX, CAKAP AGAMA ATAS PENTAS MCM LAH ORG LAIN BANGANG PASAL AGAMA, BELAKANG NIBAI BETINA BUKAN MAIN,NGKO MEMANG BABI SIAL ULAM MAMAK , BUANG JE LAH KOPIAH SERBAN ATAS KEPALA, CIBAI JUGAK NGKO ORG CARI. GUA HARAP PENYOKONG TOTOK PAS BUAT LAH SEMBAHYANG HAJAT KE, APA2 LAGI LAH LU SUKA TUNJUK KEBENARAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS patut berkubur INI KALI..!!!

      Delete
    2. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  13. Cacai Umno dah kenan dgn badi seks dah tak reti nak berhenti mencarut dan meracau..video seks,alat sulit jantina dan seluar dalam..itu saja yg berlegar dan ilham otak mereka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pecacai PakatanHaramJadah yg buat video tu dan edarkan! taktik lapuk yg AnuGay ajarkan kpd korang!

      Delete
    2. Hahaha...bhai 01.22 kenan ngan video tu ok lg...jgn jd cam soh cai dah trauma nk pki spender...nmpk spender boleh histeria atau gelak sorang...lu tngk mat bongak dh ting tong

      Delete
    3. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  14. Pemimpin dan pecacai Pas & PKR semua gila sex!
    Tunggu saja banyak lagi video dia org yg akan keluar.. siapa yg buat? Kaum2 dia org sendiri le! sama2 gila sex!! Lepas tu tuduh org lain yg fitnah! kekekekeke!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah HADI AWANG kafirkan semua ummat Melayu, apa lagi yang tinggal, STOPA pun macam Keldai Jalang......

      Nik Aziz pun dah nyanyuk... entah la.

      Delete
    2. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  15. PAS Parti Ajaran Sex!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS parti untuk kafirkan semua seteru, tapi hadiahkan kalimah ALLAH kepada kawan walaupun kafir....

      Delete
    2. parti spender semalaysia...

      Delete
    3. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  16. Penganut Pas yg dah tengok video StopaSpender tu semua mengaku itulah StopAli!
    Ada yg terus keluar dari Pas sebab jijik dan malu mempunyai pemimpin sebegitu!
    Cuma penganut PgayR saja yg tak rasa apa2 sebab Si Bapak Gay dia org dah biasa main2 mcm tu, dah mangli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. STOPA adalah jantan yang Hadi masih perlukan, walaupun nafsunya macam Keldai Lapar.

      Delete
    2. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  17. Parti Angkat Spender putih......Kah Kah Kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. spendar hijau depan dan putih belakang telah ada dalam pasaran.... haha.

      Delete
    2. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  18. Spender koling salim ni mesti besar. Siap terkincit lg takut sdng kna saman. Hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. STOPA idola kami... dia memang JANTAN!

      Delete
    2. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  19. Gagal Lucahkan Aishah Bekas Artis, Calon PAS Rembau..

    Peristiwa ini diceritakan kepada saya oleh seorang yang rapat dengan Aisyah (nama sebenar Wan Aishah bt Wan Ariffin- GAMBAR)). Maka, oleh kerana saya kenal sumbernya dan kalau saya sebut nama sumber saya ini nescaya tuan2 dan puan2 pembaca kenal siapa sumber saya ini.

    Pada satu hari Aisyah telah menelfon sumber saya ini. Beliau berkata tiba-tiba dengan tidak semena-mena bumbung rumah beliau telah bocor. Kebetulan hari itu hari hujan yang sangat lebat. Air hujan telah masuk ke dalam rumah Aisyah melalui bumbung.

    Apabila beberapa orang Unit Amal Ampang memeriksa bumbung rumah Aisyah, didapati kebocoran itu berpunca dari lubang yang ditebuk di bumbung rumah Aisyah.

    Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain. Tujuannya supaya gambar2 yang tidak elok itu boleh digunakan bagi memalukan atau meengugut Aisyah.

    Cumanya belum sempat kamera dipasang, tiba-tiba hujan dan air masuk melalui lubang2 yang ditebuk itu. Allah SWT menyelamatkan hamba Nya.

    Kejadian ini membuktikan bahawa ada skuad khas yang ditubuhkan untuk mengintip serta merekod tindakan2 pemimpin pembangkang bagi tujuan menguntungkan pihak lawan.

    Usaha2 sebegini sudah tentulah memakan wang yang banyak serta sumber yang besar dan tidak mungkin dijalankan oleh parti2 politik yang bukan memerintah seperti PAS, PKR dan DAP.

    Usaha2 ini juga membuktikan mereka telah bangkrap idea dan terpaksa bergantung kepada mendedahkan aib dan keburukan orang hatta gambar2 bogel dalam bilik mamdi dan bilik tidur pun mereka mahu gunakan. (IH/M'siaWaves)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, cerita lancapan untuk halalkan zina dan liwat kan? Penuh imiginasi betul puak PAS ni, lagi stu der muka Aisyah ni , isshhh kote boleh mati la, harap suara je...laki dia dulu pun kahwin ngan dia untuk duit je, lepas kikis dia tendang. Aisyah pun kau cerita ,acam angelina jlie kan? Kah kah kah kah

      Delete
    2. Ada gak yg terasa....patut nya diam-diam bior orang lain xtahu.

      Delete
    3. "Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain".
      ====================================
      Anon 1:50pm
      Aku heran ko boleh tahu perkara yg belum berlaku.....jangan-jangan ko sendiri yg rancang ek.?!

      Delete
    4. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  20. DING DOOOOOOOOOOOOOOOONG

    Guess who comes to have an erotic fun?

    It is SPENDENMAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Life is fun brother.... Stopa and Anwar had the best of it all...

      Delete
    2. Pussy
      And
      Scandal

      Delete
    3. Parti
      Kote
      Rodok

      Delete
    4. I thought Mustafa would shout in malay or arabic instead of "I am coming.."

      Delete
    5. knock knock .......... who's that .......... opsssssss ........ watch your back!!!

      Delete
    6. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  21. Keinginan seksual lelaki adalah sesuatu yang normal, mereka menikmatinya selagi ada keinginan dan sihat fizikal.
    Lelaki berusia emas bukan sahaja masih aktif dari segi seksual bahkan tahap kesuburan mereka juga masih tinggi.
    Jangka hayat seksual lelaki lebih lama berbanding wanita. Pada usia 55 tahun, seorang lelaki masih mempunyai tahun-tahun kehidupan seksual yang aktif sehingga 15 tahun akan datang.
    Seandainya seorang lelaki menjaga keadaan fizikalnya, mereka masih boleh aktif secara seksual hingga berumur 77 tahun.
    p/s "men life begin at 40"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  22. BETULKAH FAHAMAN SYIAH YANG MEMBENARKAN KAHWIN MUTAAH BERLUAS-LUASA DINEGARA INI. DIFAHAMKAN KAHWIN MUTAAH HANYA PERLU AKAD, SAKSI, DAN WANG SAHAJA. KAHWIN MUTAAH BOLEH SEPANTAS 15 MINIT KEMUDIAN BOLEH CERAI.

    BETULKAH?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah dengar sebelum ini.

      Delete
    2. Memang benar.

      Amalan yg berlaku di negara2 Syiah ialah kahwin mutaah yg tidak perlu kpd akad, saksi dan wang, hanya perlukan niat sahaja.

      Namun kahwin mutaah bukanlah sebab utama Syiah terpesong drp ajaran Islam yg diikuti oleh ASWJ. Paling utama ialah rukun dalam rukun Islam Syiah ada Al Wilayah dan penganut Syiah mesti beriman kpd Imam 12.

      Delete
    3. Cuba amati gambar dlm lik berikut di sini

      Terdapat portrait Saidina Ali RA dlm rumah Pengerusi PKR Perlis.

      Delete
    4. Oooo klu ada gambar syiah jd syiah. Bergambar dengan syiah jd syiah????. Umno bergambar dgn yahuddi jd yahudi tak?????????

      Delete
    5. Nk tanya bab agama tanya ustaz. Tanya blog kaki todi ni knpa???????. Umni mmg bodoh. Ada ka tanya hukum dgn babi kaki todi ni.

      Delete
    6. Parti Ada Spender "MUNAFIK"

      Delete
  23. Org tua ni tgok muka pun tau....jantan miang n kuat sex..sadisnye org kuat pas ni

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!