LUVE DARI MUAR BERSAMA TUN MAHATHIR

Fuyoh! Lebih 10 rubu yang hadir wei. Aku rasa cukup seronok wei, semangat gila aku tengok orang-orang Muar ni.

Tun pertingkatkan serangan terhadap lim kit siang dan DAP di Muar. Kaw-kaw punya Tun M kasi.









107 Responses to "LUVE DARI MUAR BERSAMA TUN MAHATHIR"

  1. KOTA BHARU: Mahkamah Tinggi Kota Bharu membenarkan permohonan injunksi Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa ke atas blogger mesra Umno, “Parpukari”.

    Parpukari atau nama sebenar Mohamad Salim Iskandar difahamkan rakan rapat dengan blogger Umno, Papagomo.

    Peguam plaintif, Hisham Fauzi berkata, dengan perintah injunksi tersebut Khamis lalu, Parpukari dilarang daripada menulis apa-apa berkaitan Husam sehingga kes tersebut selesai dibicarakan.

    Pada prosiding sebelum ini Hakim Datuk Yazid Mustaffa menolak permohonan peguam Parpukari, Jasbeer Singh Kaura untuk meminda penyata pembelaan.

    Malah mahkamah juga menolak permohonan Parpukari memindahkan kes tersebut ke Mahkamah Tinggi Pulau Pinang.

    Blogger terbabit pada 19 Februari 2012 menulis dan menggunakan gambar-gambar secara tidak tepat dan tidak benar yang dikaitkan dengan plaintif.

    Rencana tersebut disiarkan dalam blog; http://parpukari.blogspot.com bertajuk “parpukari productions mempersembahkan kisah cinta terlarang 2 benua!”.

    Dalam writ saman plaintif mendesak defendan memohon maaf secara bertulis kepada plaintif dengan menyiarkan permohonan maaf dalam blognya dan memadam artikel berkaitan.

    Selain itu mengiklankan permohonan maaf tersebut dalam akhbar nasional harian berbahasa Melayu, gantirugi sebanyak RM5 juta, ganti rugi teladan, ganti rugi melampau dan ganti rugi punitif. Kes tersebut akan dibicara pada 19 dan 20 Jun hadapan.

    Sementara itu dalam perkembangan lain Husam memberitahu beliau tidak akan memohon maaf kepada Pengerusi Umno Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed ekoran dakwaan menteri terbabit melulus saham FGVH lebih besar kepada syarikat Bumiputera berbanding peneroka.

    "Siapa kroni yang diberi keistimewaan itu, syarikat mana yang diluluskan MITI untuk memiliki saham Felda. Kita minta menteri terbabit mengeluarkan senarai syarikat berkenaan dan menjawab isu-isu berkaitan," katanya pada ceramah Kelantanku Hijau di Padang Kemahkotaan, Jeli malam tadi.

    Baru-baru ini Mustapa dilaporkan menuntut Husam memohon maaf berhubung dakwaan fitnah berkaitan saham FGVH yang diberi kepada kroni atau berdepan dengan tindakan saman.

    Husam berkata, beliau bersedia menjawab isu tersebut di mahkamah dan tidak perlu menunggu notis 48 jam seperti diberi pemimpin terbabit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape2 ade gambar Parpukari x? aku nak simpan buat modal melancap..

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Hahaha...kerana politik lu sngup mnjadi org yg tak bermaruah...bhai momed munafik melayu

      Delete
    3. Errr biar betul. Tp tu ciptaan Allah. Biar muka buruk mcm salim iskandar. Tp prrangai biar baik.

      Delete
    4. Mohamed palsu mmg x bermaruah bkn seperti en mohd yg sebenar

      Delete
    5. Aku tak kesah melancap belakang bendera pgayr!!!

      Delete
    6. En Mohamed bini mana? Tula kawin ngan pompuan yg dah monopos kan dah kena melancap sorang2. Sampai gambo Parpukari pun selera. Nape, belum dpt duit dari UMNO sebagai pencacai utk kawain lagi satu yg lebih muda?

      Delete
    7. ramainya.....kalau tengok sekali imbas, ada dalam 10 juta yang datang dengar ceramah mahathir ni..hebat

      Delete
  2. Hahaha salim?. Salim.. Salim.."Parpukari atau nama sebenar Mohamad Salim Iskandar difahamkan rakan rapat dengan blogger Umno, Papagomo."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila dah sentap...meroyan dan nak gila...saman!!!!

      Delete
  3. Mamak ke ni?. Err mamak umno la kot. Bkn la melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangsa Pencachai Pakatan Haram.. bising kunun UMNO dasar kebangsaan.. tp haprak2 PAS plg jahat suka angkat2 bangsa.. UMNO xpernah seru2 kutuk seagaman.. mamak ke kadazan ke.. yg paling jahat dn jijik dr kalangan org melayu ialah bangsa PAS Laknatullah... ALLAH pasti balas ketrunan ko kena hina mcm mana ko hina mamak atau bangsa lain wahai anon 10.26 dan sekutu2 PR!! Aminn!

      Delete
    2. Salim iskandar. Ahaks.

      Delete
    3. Ko nak mengeteh, pekene roti canai cari mamak gak...

      Delete
  4. Anon.. hahahah ko lari topic.. ko serang PK dia bukan org UMNO yg bertanding... muahahaahh.. Pakatan Sakit Jiwaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wo!!!!ramai rakyat dtg ceramah tdm.....

      Delete
  5. SIAN PENCACAI PR... XDA MODAL DAH KE ANON??? SIAN KO... G ANGKAT TAIK GUAN ENG... UNTUNG2 DIA BG SKIT BAWAK BALIK... BLH MKN TAIK TU NGAN KWN2 PENCACAI KO... OPPPSSS JGN LUPA CUCI DAN JILAT JUBUR GUAN ENG TU BERSIH2... MCM YG PAS SELALU BUAT... :P

    ReplyDelete
  6. next draw toto
    5881
    just try

    ReplyDelete
  7. salam perkenalan dari http://johorsanasini.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. rakan rapat UMNO xpe.. jgn rapat dgn PR.. boleh jadi homo.. boleh jadi pelanggan china doll.. xpun akan jadi sewel penyelweng mcm Nik Najis.. aku rela rapat dgn UMNO.. UMNO yg bina negar ani dgn ribuan masjid2 syiar agama.. kemajuan.. Melayu berjaya ke seluruh dunia..

    klu duduk dgn bangsa pencachai PAS jd bodoh bahlol sampai kiamat lah.. kena kencing dgn Tok Najis Nick sesat & riak tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa sokong sama lu!!!dgn pr....asyik kena kencing...janji kencing...fuckwa kencing...

      Delete
    2. kencing nik aziz dan nuar dah tak tus skang...
      lubang kencing dah tersumbat sampai pru13..
      siang malam asyik kencing orang pas kerjanya..
      gajah pun tumpo..

      Delete
    3. anon 10:39pm...aku sokong hang sesangat sangat.....

      Delete
  9. Dkt komen ni tak boleh letak pic ke?. Aku leh tlg introduce parpukari kat hang non. Baik punya gambr dpn ada grlas baikkk punya air. Ko google je ada tu gmbr dia. Baik punya duduk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu google sekali raja goyang n melancap depan laptop...!!!!gerenti menyesal lu cai...!!!!hahshaaaaaa

      Delete
  10. Sikit2 saman.sikit2 saman.semua dlm pr kaki menyaman.lain tak tau yg tau saman.esok2 klu diberi kuasa rakyat biasa pun disaman atas sbb yg x munasabah

    ReplyDelete

  11. Setuju....Nik Ajis memang riak....

    ReplyDelete
  12. Uweeek.. parpukari ke tu. Jijik aku. Uweeekk. Thank bro. Yg lain tk mau tngok ke insan yg tuan2 puja ni.google je. Bnyk gambo dia rupanya. Eeeeeeee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...jijik konon,tp hari2 melepak kt PK..aku klu dah jijik@benci aku tak masuk utk menumpang...

      Delete
    2. Kita salam tangan...mrk nie salam butuh rakan!!!!
      Tak ada rasa jijik pulak!!!!eeeeeeeeee uwekkkk

      Delete
  13. Pas = Anjing
    Itulah maksud pas dlm bahasa serbia. Anjing... Ini mmg betul2 translation. Dah laa anjing, serbia pulak tu. Hmmm... Apa nak kata lagi...

    ReplyDelete
  14. parpu kari aku tk peduli.. tp Anwar lg jijik.. korang cai2 menjilat PR, siapa yg nk undi parpu kari.. korang bahlol sgt takut dgn bayang UMNO.. smpai tgk bunga tayar lori UMNO kt atas pasir pun korang dh ckp itu UMNO... kah..kah LEMBU2 Anwar sedang takot....

    Tuhan bg rasa gerun pd pencacai2 PR spt mana gerun kafir quraish hadapai tentera Islam.. suatu masa dulu.. kan??

    Itulah jgn hina HUDUD.. jgn hina nama Allah.. hati kamu takkan tenteran dunia akhirat wahai PENCACHAI PR PAS lahanat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KERANA NAK JAGA DAP PUNYA PASAI....HADI AWANG KATA HUDUD HANYA 0.00001% DR HUKUM ISLAM..NEGARA ISLAM TAK ADA DALAM AL-QURAN...HAHAHA...PAS MEMANG KAKI KELENTONG..KAKI HASAD DENGKI...DAN YANG KESIAN CHAI CHAI PAS SEMUA LETAK AKAI KAT KEPALA LUTUT....TAKSUB MEMBABI BUTA SAMPAI TAK BOLE FIKIR DENGAN WARAS....

      Delete
  15. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    ReplyDelete
  16. ala ala comelnya si salim iskandar ni. Jom kasi layan google gambar salim iskandar.aneeee teh tarik wonee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu layan sekali gambar wa melancap depan laptop dan gambar video bos wa...raja goyang!!!!!
      Gerenti lu suka!!!!!

      Delete
  17. Woookeh siap! Hehe.

    ReplyDelete
  18. Woii bhai lu tengoklh dpan dia air apa tu?. Kpala hotak kat lutut ke?. Ada ke mntk teh tarik?. Bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...apa pun boleh bhai...asal lu bahagia

      Delete
    2. Ini mesti ada 2 juragan...salah seorg mesti juragan yg menyamar...tp aku kenal mana satu juragan 69 yg ori.aku pasti juragan 69 at 11.29 adalah juragan 69 yg original...sbb juragan yg ori bahasa dia tak sama langsung dgn mamat at 11.02...

      Delete


  19. yang mana nak diundi?

    a. parti yg ada 'track record' membangunkan Malaysia

    atau

    b. parti yg bersetuju utk tidak bersetuju (kah3!!...lawak kan? hehe)

    aku ada akal Allah kasi. aku bersyukur dgn pemberian itu dan aku gunakan dgn baik

    aku tak letak akal tu kat bontot


    ReplyDelete
  20. Ahaks!. Salim iskankar fan club.

    ReplyDelete
  21. Ya Allah berikan kemenangan keatas Dato' husam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu peliwat tua yg mgaminkan doa ko.....jijik malaikat nak dengar!!!!!

      Delete
  22. Tanda bn menang besar!ceramah lks takde sapa nak dengar!penipu rakyat!

    ReplyDelete
  23. nama aku pun salim
    apa yang kelakar nye
    binawe punya ahli pas

    ReplyDelete
  24. parpukari ke parpukunyit ke ada aku kisah?
    tp "kunyit"?? tu aku kisah
    para2 MACAI ni bkn ape, diaorg dah dengki tahap ultra dah
    semoga Allah ampun kan diaorg..ke MACAI2 ni nak nik ajis yg ampun kan diaorg?
    busuk ati n dengki x abis2..korang ddk dlm tong najis ke MACAI?
    lahir kat tmpt pembuangan sampah ke MACAI smpi busuk hati bagai bangkai?
    ada Allah yg Maha Esa korang pg share dgn agama lain, ada Rasulullah kekasih Allah korang pg kutuk..rela dengar org yg jahil murakab, tu yg jd mereng x abis2
    kesiannnnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. RASULULAH KEKASIH ALLAH...TOK NIK NYANYUK HAMPA KATA SERUPA NGAN 'MAMAT' KAMPUNG YANG LAIN...SO TAK PERLU SAMBUT MAULIDUR RASUL..APA PUNYA BIOL KEPALA OTAK TOK GURU HAMPA...MENGHINA RASULLULLAH MACAM TU SEKALI....ITU LA ASYIK DOK BUSUK HATI NGAN ORG UMNO SAJA...INILAH BALASAN ALLAH KALAU HATI TU SEPANJANG HAYAT DOK HASAD DENGKI NGAN ORANG...DOK PELEKEH TAHAP KEIMANAN ORANG...DOK TENTUKAN DOSA PAHALA ORANG..SYURGA NERAKA ORANG....

      Delete
  25. Dh xmakan kutuk dan fitnah Rosmah.. MACAI penjilat Pakatan Haram kutuk Salim pulak dh.. dh xde modal sgt ke cybertrooper CAI nih.. air apa dpn Salim korang fitnah xpenting.. tp air apa yg Saiful dpt sebelum di ajak makan KARIPAP oleh boss dia tu amat2 penting..

    Air si bangsat PUNASIHAT parti anak beranak PKR tu sila bahas lah ngok.. mari kita tgk video ke jam omega ke.. terkam jantan ke.. boleh tarik undi Pakatan Haram!

    ReplyDelete
  26. tun m lagend
    aku nak ambik gambar dengan
    dia sampai hari ini tak berpeluang

    ReplyDelete
  27. Errr air tu boleh minum ngan karipap tak bang salim.. hehe. Parpukari kunun. Salim iskandar. Dey maccha rupanya. Ahaks.

    ReplyDelete
  28. Kasi panas... kasi panas. Salimmmmm..

    ReplyDelete
  29. Kih Kih Kih. Salim pulak yg diorg sibuk. Cerita pasal cincin Rosmah dh masuk angin ke? Kih kih kih.

    ReplyDelete
  30. Tun M dengan najib sangat jauh berbeza, bagai langit dengan bumi.
    Tun M beliau adalah perdana menteri malaysia, dan najib cuma perdana menteri umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....lu macam2 le bhai,masa tun m pm macam2 dia kena kutuk...masa ds najib pm, tun m pula jd sebutan dan ds najib pula di kutuk...sory bhai umno cuma ada presiden...malaysia cuma ada 1 pm...

      Delete
    2. Hahaha....lu macam2 le bhai,masa tun m pm macam2 dia kena kutuk...masa ds najib pm, tun m pula jd sebutan dan ds najib pula di kutuk...sory bhai umno cuma ada presiden...malaysia cuma ada 1 pm...

      ||||||||||||||||||||||||||||||||||

      Dulu tun M dia memang jadi perdana menteri malaysi dan presiden umno.
      Tapi najib dia cuma jadi perdana menteri dan presiden umno....itu saja....tentu anda faham apa maksud saya.

      Delete
    3. Bhai...lu yg tak faham bhai...lu tunjuk kt aku pm mana yg rakyat malaysia pilih...

      Delete
    4. Hahaha....lu macam2 le bhai,masa tun m pm macam2 dia kena kutuk...masa ds najib pm, tun m pula jd sebutan dan ds najib pula di kutuk...sory bhai umno cuma ada presiden...malaysia cuma ada 1 pm...
      :.).............

      Delete
    5. Bhai...lu yg tak faham bhai...lu tunjuk kt aku pm mana yg rakyat malaysia pilih...
      :.).........

      Delete
    6. Go Bhai Go...The Bhai69...Bhai forever...BHAI sampai mati

      Delete
    7. Lu Bhai...Bhai Lu...Gua Lu Bhai
      Bhai sampai mati...

      Delete
  31. Kami tak tolak islam. Kami tolak PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. 12:11.....betul jugak tu, tapi siapa yang kita boleh harap dalam menegakan hukum dan syariat Islam sepenuh nya di malaysia yang kita cinta ini.......

      Delete
    2. yang pasti bukan pas..pas telalu jaug tersasar dari perjuangan asalll!

      Delete
    3. yang pasti bukan pas..pas telalu jaug tersasar dari perjuangan asalll!

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Itu pas, dan jangan pedulik dia, la ni sapa nak kita harap dalam nak menegakan Islam?

      Delete
    4. bangkai2 PAS senang2 je hukum kan org yg tolak PAS ialah tolak Islam.. pandai mereka tiru syaitan dlm mengumpan dan menipu manusia..

      org Melayu plak bila kait dgn agama sja terus terima bulat tnpa ada ilmu dn faham.. akhirnya terjunlah dgn peranagi2 jahat org PAS... tk sedar sudah sampai tahap syirik dan kufur pd Tuhan.. jual agama demi undi.. nauzubillah.. jauhilah PAS.. dan selamatkanlah agama Islam dr jd mainan mereka..

      ALLAHU AKBAR!

      Delete
    5. bangkai2 PAS senang2 je hukum kan org yg tolak PAS ialah tolak Islam.. pandai mereka tiru syaitan dlm mengumpan dan menipu manusia.. 

      org Melayu plak bila kait dgn agama sja terus terima bulat tnpa ada ilmu dn faham.. akhirnya terjunlah dgn peranagi2 jahat org PAS... tk sedar sudah sampai tahap syirik dan kufur pd Tuhan.. jual agama demi undi.. nauzubillah.. jauhilah PAS.. dan selamatkanlah agama Islam dr jd mainan mereka..

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Dalam buku jingga tidak dinyatakan bahawa PR, akan menegekan hukum dan syariat Islam sepenuh nya di malaysia sekiranya PR memerintah malaysia. Dalam manifesto BN juga tidak dinyatakan bahawa BN akan menegakan hukun dan syariat Islam sepenuhnya, sekiranya BN memerintah malaysia. Dalam buku jingga tidak dinyatakan bahawa PR, akan menegekan hukum dan syariat Islam sepenuh nya di malaysia sekiranya PR memerintah malaysia. Kalau setakat nak bagi rakyat duit, nak bagi rumah dan nak turunkan harga barang dan cukai....lee kuan yew dah buat lama dah....

      Delete
    6. AKUJANJI BN sudha letak perlaksanaan MAQASID SYARIAH tu.. dlm MAQAASID sudah lengkap untuk cover semua soal pemerintahan Islam.. BN sudah mulakan bukan PAS atau PR... PAS menggelupor kafirkan UMNO selama 30 tahun.. tidak pula masukkan apa2 soal Islam dlm Manifesto.. sekurang2nya BN sudah bina Islam, tapak Syariah sudah ada.. dan sekarang AKUJANJI BN masukkan Islam akan dimartabatkan dipelihara.. PR mana ada.. sudah2lah dgn mainan HUDUD.. buatlah apa yg mampu dr jd MUNAFIQ tk buat apa2..!

      Delete
    7. PAS TERTUBUH ATAS DASAR BUSUK HATI NGAN UMNO...SEBAB TU SAMPAI LA NI TAK MENDAPAT HIDAYAH DARI ALLAH...LAST2 APA YANG DIA KATA KAT UMNO SEMUA ALLAH DAH TERBALIKKAN KAT DEPA...ALLAH DAH BAYAR CASH ATAS DOSA2 TOK GURU SESAT HAMPA...KERJA MEMECAH BELAH KAUM MELAYU SAJA...

      Delete
    8. Nak tegakkan kan Islam bukan hak milik PAS je...Macam mane nak harapkan PAS sedangkan isu LGBT yang terang2 dimurkai Allah tp PAS dok diam membatu..Isu kalimah Allah, doakan kehancuran sesama umat Islam...PAS dah jauh menyimpang...Moga Allah beri hidayah pada PAS dan UMNO dan seluruh umat Islam...

      Delete
  32. Saya terhutang budi kepada rakyat Malaysia kerana dengan sokongan mereka telah membolehkan saya menerajui negara yang saya cintai ini selama 22 tahun,saya telah berusaha sedaya upaya, tetapi saya tidak boleh menjadi hakim kepada apa yang telah saya lakukan.Terserahlah kepada rakyat hari ini dan generasi akan datang untuk menilainya.Apa pun,saya akui bahawa kepuasan paling besar yang saya rasai adalah melihat kejayaan rancangan serta dasar yang digubal dan dilaksanakan ketika saya menjadi perdana menteri..'TUN DR MAHATHIR MOHAMAD.

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya terhutang budi kepada rakyat Malaysia kerana dengan sokongan mereka telah membolehkan saya menerajui negara yang saya cintai ini selama 22 tahun,saya telah berusaha sedaya upaya, tetapi saya tidak boleh menjadi hakim kepada apa yang telah saya lakukan.Terserahlah kepada rakyat hari ini dan generasi akan datang untuk menilainya.Apa pun,saya akui bahawa kepuasan paling besar yang saya rasai adalah melihat kejayaan rancangan serta dasar yang digubal dan dilaksanakan ketika saya menjadi perdana menteri..'TUN DR MAHATHIR MOHAMAD.

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Tun M mungkin dah tahu kedudukan disisi manusia, cuma dia kena muhasabah diri adakah segala yang dilakukan itu mendapat keredhaan Allah....

      Delete
    2. Bhai...bukan tun m jew...lu ingt anwar hj hsdi dan nik aziz tak perlu muhasabah diri ke...semua dari kita wajib bhai selagi kita ni manusia...

      Delete
    3. Bhai...bukan tun m jew...lu ingt anwar hj hsdi dan nik aziz tak perlu muhasabah diri ke...semua dari kita wajib bhai selagi kita ni manusia...

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Saja cucuh api nak tengok, rupa nya sama macam perangai penyokong pembangkang....memang pemimpin dia langsung tidak boleh di kondem.....

      Delete
    4. Saja cucuh api nak tengok, rupa nya sama macam perangai penyokong pembangkang....memang pemimpin dia langsung tidak boleh di kondem.....

      ....................................................................................................................................................

      Ko sibuk suruh Tun M muhasabah diri, ko tu dah muhasabah diri sendiri belum?

      Delete
  33. 10 ribu? Alahai parpundek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar kata Bersih 2.0 seramai 300,000 lagi pundek.

      Delete
  34. Pakatan lancap + kongkek kuat! Dah melancap, kongkek sana sini pandai salahkan org lain! Auta berapi! Anak beranak dlm parti tuduh org lain korup! buat fitnah bikin spin sana sini! Mat sabu komunis + ah beng komunis jugak korang sanjung! Jual nama ALLAH then jilat bontot DAP sampai berkilat! Buku jingga = buku taik! 270 billion mn nk dpt? Yg dpt lendir ANUwar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatan lancap + kongkek kuat! Dah melancap, kongkek sana sini pandai salahkan org lain! Auta berapi! Anak beranak dlm parti tuduh org lain korup! buat fitnah bikin spin sana sini! Mat sabu komunis + ah beng komunis jugak korang sanjung! Jual nama ALLAH then jilat bontot DAP sampai berkilat! Buku jingga = buku taik! 270 billion mn nk dpt? Yg dpt lendir ANUwar!

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Juragan69......tolong bagi rawatan pada sahabat karib mu ini!

      Delete
    2. Bhai...aku rasa lu lbh afdal dlm kes ni...sbb ni berpunca dari anwar n the gang...lu lbh kenal ngan diaorg tu...

      Delete
    3. Bhai...aku rasa lu lbh afdal dlm kes ni...sbb ni berpunca dari anwar n the gang...lu lbh kenal ngan diaorg tu...

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Hujjah yg macam gitu ke yg diajar oleh umno kepada umat nya?

      Delete
    4. Juragan69......tolong bagi rawatan pada sahabat karib mu ini!

      ..........................................................................

      Cuba ko bg rawatan pd Mat Sabu yg mula-mula bg gelaran Al-Jubu**i kpd hamba Allah sorg tu. Yg menjadi siulan pengikut PAS satu masa dulu dan skrg dinyanyikan pula oleh pengikut UMNO.

      Delete
    5. Cuba ko bg rawatan pd Mat Sabu yg mula-mula bg gelaran Al-Jubu**i kpd hamba Allah sorg tu. Yg menjadi siulan pengikut PAS satu masa dulu dan skrg dinyanyikan pula oleh pengikut UMNO.

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      Mat sabu kepala dia tu bukan betul sangat, yang kau pegi demgor cakap dia sapa suruh...

      Delete
  35. redha ilahi tidak boleh di muhasabahkan
    wahai encik bahalol

    kita hamba hanya boleh
    berharap usaha baik kita allah
    terima

    ReplyDelete
  36. Berita GEMPAR!!!!!!!!

    BERSIH 4.0 akan diadakan pada hujung minggu ini .........

    Aturcara program adalah seperti berikut:

    1. Berkumpul di Stadium Merdeka

    2. Upacara membersih dan menyamak Anwar serta segala sekutu DAP

    3. Upacara membersih menjilat bulu oleh Mat Sabu

    4. Prgram mandi burung pukul 3 pagi dikendalikan oleh Badrulamin

    Harap maklum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nk joinlah.. mase samak menyamak tu.. kt mane dnk bayar beli T-Shirt kuning tu... muahahahaha.. Pakatan Haram Lahanat

      Delete
    2. Aku nak join no 4 ........ ada kaunseling bini orang tak?

      Delete
    3. Weii ko nak amik keje OSTAD SETAN LAHANAT PKR tu ke? jgn ko.. dia tu NAFSU setan.. bini dh dua ekor.. tp bini org juga yg dia melahap.. tiru pemimpin pujaaan dia jg lah..hahahhaa

      Delete
    4. Yg no 4 tu dulu kata aljub tu apa ye?? lastx kongkek bini org. ostat pukimin bdminnn

      Delete
  37. kalu ada acara melansap depan
    webcam ok gak

    ReplyDelete
  38. Sabar Anon 1:57, jom kita makan dulu akok berbulu kesukaan Mat Sabu

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHA...LEKAT CELAH RENGKONG WOII.....

      Delete
  39. Bestla baca korang sembang..trhibur WakakKakaka...

    ReplyDelete
  40. Moral Politik Mahathir Dengan Ibrahim Ali 2 x 5

    Kapanlah Mahathir Mohamad akan insaf? Beliau terus merasakan dialah terhebat berbanding dengan orang lain. Perangai dan sifat Yahudi tersemai di dalam diri Mahathir. Satu keburukan dan kemurkaan Tuhan kepada Yahudi ialah apabila kaum itu meletakkan dirinya lebih mulia dari segala makhluk (manusia) lain dan menganggap bangsa lain lebih hina dari haiwan. Nah begitu jugalah pandangan dan sikap Mahathir terhadap orang lain. Dia suka merendah-rendahkan orang lain apa lagi mereka yang difikirkan boleh mengatasi kehebatannya.Dia juga seorang yang gila kepada pemujaan. Dia mahu dia dikultuskan. Sesiapa yang boleh memuja dan mengagungkannya itulah orang baik dan orang yang patut disokong. Baginya orang baik itu apabila sanggup menjadi penjilat dan penghidu kentutnya. Orang itulah yang perlu diberi kemenangan.Dia juga seorang yang suka kepada penyanjungan. Dia juga mahu seberapa ramai pentaksub kepada idea dan politiknya. Kalau orang menyanjunginya, dia akan membalas dengan memberi kesenangan duniawi seperti projek dan sebagainya sebagai upah. Mahathir juga munafik. Dalam masa dia memperli orang mencium tangan pemimpin kerana bodek, dia juga suka kalau orang mencium tangannya seperti menghirup tea tarik, crupppp...

    Dalam pada itu Mahathir juga seorang yang cemburu dan irihati. Sifat buruk ini tidak boleh ditusuk selindungkan. Dia tidak suka kalau ada orang lain mendapat penyanjungan seperti itu. Apa lagi kalau di dalam Umno. Dia tidak mahu ada orang lain melebihinya. Justeru dia akan berusaha untuk menyingkir tokoh-tokoh lain nyang mendapat penyanjungan ahli. Dia hanya dia seorang saja disanjung tanpa dikosngsi dengan orang lain. Inilah jenis manusia tamak. Sebenarnya sifat dan sikap ini tidak sulit untuk mengenali Mahathir. Caranya dengan membangun negara dengan membuat berbagai projek yang besar dan unik ia ada hubung kait dengan kedirian beliau sebabagai manusia yang suka kepada sesuatu yang hebat dan dominan.

    Dalam pada itu Mahathir juga seorang yang cemburu dan irihati. Sifat buruk ini tidak boleh ditusuk selindungkan. Dia tidak suka kalau ada orang lain mendapat penyanjungan seperti itu. Apa lagi kalau di dalam Umno. Dia tidak mahu ada orang lain melebihinya. Justeru dia akan berusaha untuk menyingkir tokoh-tokoh lain nyang mendapat penyanjungan ahli. Dia hanya dia seorang saja disanjung tanpa dikosngsi dengan orang lain. Inilah jenis manusia tamak. Sebenarnya sifat dan sikap ini tidak sulit untuk mengenali Mahathir. Caranya dengan membangun negara dengan membuat berbagai projek yang besar dan unik ia ada hubung kait dengan kedirian beliau sebabagai manusia yang suka kepada sesuatu yang hebat dan dominan.

    Kebencian dan rasa tidak senang itu bukan saja setakat dirinya anak beranak, tetapi sampai dia pernah mengarah dan melarang orang Umno agar tidak memanggil Nik Aziz sebagai Tokguru. Mana-mana ahli Umno tersasul cakap memanggil Nik Aziz dengan panggilan tokguru akan dimarahnya. Kalau tidak percaya cuba sebut perkara itu didepannya, cuba rujuknya Nik Aziz sebagai tokguru dia akan menarik muka 'buah genuak'. Pernah dia membuat arahan jangan panggil Nik Aziz sebagai Tok guru semasa bercakap dalam perhimpunan agung Umno.

    ReplyDelete
  41. Sebab itu orang Umno janggal hendak memanggil Nik Aziz sebagai Tokguru. Di mana-mana dan dalam situasi apa mereka memanggil Nik Aziz sebagai Nik Aziz tanpa ada gelaran mulia itu, Tokguru. Sebab itu kalau berbual dengan orang Umno mereka tidak menyebut perkataan Tokguru. Kecualilah orang Umno yang menyertai PAS baru mereka mengguna istilah berkenaan. Itu pun masih kekok dan telor kerana mulut mereka sudah tertelan air liur kebencian Mahathir kepada Nik Aziz.

    Sebagai seorang yang cemburu dan irihati, dia suka kepada orang memujanya. Dia mahu dipuja seperti orang memuja dan memuliakan Nik Aziz atau Abdul Hadi Awang atau Allayarham Fadzil Mohd Nor. Mahathir mahu rakyat berbilang kaum melakukan ke atasnya seperti mana diterima oleh Nik Aziz. Mahathir tahu yang menghormati, mencium tangan atau menanda doa Nik Aziz bukan saja orang PAS, tetapi orang luar dan beragama lain juga menghormati Nik Aziz. Inilah menyebabkan dia sangat kecewa.

    Makanya bila ada sesiapa yang 'sesat' dan jahil membuat pemujaan kepadanya, dia sangat suka dan menghargainya. Akan dibalas atau diberikana apa saja kepada orang yang memujanya. Semasa dia menjadi PM dan berkuasa, Mahathir tidak segan silu akan memberi projek yang nilai jutaan ringgit kepada pemujanya. Dalam kata lain Mahathir sanggup membayar upah orang yang memujanya dan mengatakan dialah orang tercerdik.

    Tenguk apa berlaku kepada Inchek Ibrahim Ali. Mahathir memuji Ibrahim dan mengangkatnya ke tempat paling tinggi. Kalau di Kelantan kedudukan dan martabat Ibrahim dalam kaca mata Mahathir jauh lebih tinggi dari Mustapa Mohamad atau Annuar Musa. Tidak mungkin Mahathir tidak mengenal peribadi Ibrahim Ali dan moral politiknya. Tetapi kenapa dia boleh iktiraf Ibrahim kerana Ibrahim sanggup melakukan apa saja untuk Mahathir. Apa yang berlaku ke atas Ibrahim ini satu bukti jelas mengenai sikap dan sifat manusia bernama Mahathir Mohamad. 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuma orang Pas sahaja yang tak suka pada Mahathir.

      Delete
  42. Apa x ramainya. Spi kpg aku sg. Rambai melaka d sediakan bas utk ke muar. Siap dpt goodies lg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak pembohong. Itu lah saja kerja pencacai PR. Saya orang Muar dan saya tahu cerita sebenar. Dr Mahathir masih disayangi oleh rakyat Malaysia dan itulah sebab kami beramai-ramai datang mendengar ceramah beliau pada malam itu. Tiada sebarang bayaran atau desakan daripada pihak penganjur. Kalau si penipu, perkara sebenar pun mahu di spinnya. Itulah pencacai PR yang tongong dah tak ada kerja lain. ptui!

      Delete
  43. Rasa bersalah pada Tun..dengan pelbagai gelaran dulu ..Maha Zalim, Maha Firaun dsb...rupa 2nya..Anwar Al Pluralisme punya angkara..Contohi Cikgu Non..bekas pejuang Afghanistan seorang ahli Pas seumur hidup yang sudah meminta maaf pada Tun.

    ReplyDelete
  44. ramainya.....kalau tengok sekali imbas, ada dalam 10 juta yang datang dengar ceramah mahathir ni..hebat, teramai dalam sejarah bumi malaya

    ReplyDelete
  45. Manakala Mustapa baik Annuar baik, mereka tahu kalau dia hendak dilayani seperti Mahathir layan Ibrahim itu dia kena jadi seperti Ibrahim. Tetapi orang macam Mustapa dan Annuar yang ada moral dan integriti tidak akan meletakkan dirinya serendah itu. Mereka tidak akan tidur dalam kandang lembu walaupun mereka suka makan daging lembu.

    Ibrahim pula serorang manusia tidak pernah menghitung soal moral politik akan melakukan apa saja asal ianya dibalas dengan material. Seorang pengamal politik material seperti Ibrahim tidak akan pernah mengira soal moral dan nilai-nilai agama dalam setiap perbuatannya. Baginya soal moral, maruah dan juga hukum hakam tidak perlu ada ada dalam kamus siasahnya. Sifat politik Ibrahim macam budaya buaya. Buaya akan memakan apa saja termasuk bangkai agar boleh mengenyangkan perutnya. 

    Kemuncak kesanggupan paling tidak bermaruah ialah sehinggakan sedia menghina diri sendiri apabila beliau (Ibrahim) sanggup mencium punggung Mahathir. Mahathir pula sebagai seorang gila kepada publitisi, gila kepada pemujaan ke atasnya, sangat suka dengan apa yang Ibrahim lakukan. Betullah orang gila hanya memahami jiwa orang gila?

    Dari segi moral politik, pengkhianatan Ibrahim demi kepentingan tembolok politiknya sanggup melakukan apakah saja untuk memuaskan hati Mahathir hatta memakan daging kawan sendiri. Pertama ialah Ibrahim sanggup menghina Anwar untuk membela Mahathir. Kedua ialah dia sanggup memperolok-olokkan Tengku Razaleigh Hamzah yang boleh dikatakan sebagai bapak angkatnya demi kepentingan politiknya. Dan dia juga sanggup menghina tokguru Nik Aziz demi survival politiknya.

    Tiada alasan lagi untuk tidak boleh mengatakan politik Ibrahim adalah politik binatang

    Mahahatir tidak puas dan dia sedang memburu kemewahan demi kemewahan. Hari ini Mahathir sedang berkempen dan memujuk Najib agar memberi laluan kepada Ibrahim di Pasir Mas. Mahathir mahukan Najib beri peluang Ibrahim bertanding dan meminta Umno menyokongnya. Kalau BN tidak boleh bagi lambang dacing cukuplah Umno menyokong Ibrahim tanpa meletakkan calon.

    Sampai ke tahap begitu sekali tindakan Mahathir. Apakah dengan bersekongkol dengan orang yang tidak ada nilai dan moral politik kita tidak boleh mengatakan Mahathir juga 2 x 5 saja dengan Ibrahim.

    ReplyDelete
  46. Persoalan kini apakah Najib Razak boleh mengikut kehendak dan dengar nasihat Mahathir? Apakah Najib akan memberi laluan kepada Ibrahim? Sekiranya Najib juga bersedia memberi laluan jelaslah moral dan nilai politik Najib lebih kurang nilai dan moral politik Mahathir dan Ibrahim Ali saja.

    Bagi Najib tidak ada masalah. Pengamal politik Machiavelli akan melakukan apa saja asal ia menjamin kemenangan. Dalam politik demokrasi yang tidak beteras dan bersempadankan Quran hadith akan berkubang dengan apa saja berbejatan. Tetapi bagaimana dengan ahli Umno bawah sana? Apakah mereka juga akan ikut sama merendahkan diri mereka ke tahap sehina itu?

    Berapa kali lagi mereka (rakyat Pasir Mas) harus dipermain-main dan diperolok-olokkan oleh Ibrahim. Tahun 1990, rakyat diuar-uarkan politik Perpaduan oleh Ibrahim. Tahun 1995 beliau kembali bersama Umno semula meninggalkan politik perpaduan. Tahun 2004 beliau menentang Umno atas rasa ketidakpuashatian. Tahun 2008 beliau 'menganut' Islam sekejap bersama PAS. Dan kini ingin kembali (murtad) kepada tapak asal yang pernah diberak dikancingnya.

    Apakah orang seperti ini tokoh sanjungan pengundi di Pasir Mas. Kalau Mahathir bersedia memikul Ibrahim tidak mengapa, ia munasabah kerana Mahathir lebih kurang Ibrahim saja. Tetapi kalau Najib juga ikut sama terpesona dengan Ibrahim maka kelas politik Najib lebih kurang saja dengan politik Ibrahim dan Mahathir.

    Membenarkan Ibrahim mendapat laluan di UMNO di Pasir Mas yang akan mendatangkan bala besar kepada Najib. Mungkin bagi Najib ia tidak merupakan kesalahan malahan itulah pelampung penyelamat bagi UMNO yang terbaik walaupun ia sudah bocor. Rasanya ahli UMNO di Pasir Mas bukan pelahap kepada duit dan kuasa. Bagi mereka yang ada integriti lebih baik kalah dari menang menerusi orang seperti Ibrahim Ali.

    Tindakan Najib memberi laluan itu juga satu penghinaan kepada kepimpinan dan ahli UMNO Pasir Mas. Dan mereka yang ada moral rela kalah atas kebenaran dari menang atas kebatilan. Itulah dinamakan manusia sebagai makhluk yang mulia di sisi Allah.

    ReplyDelete
  47. Aku fikir2.....Tidak ada kerajaan yg sempurna di dunia ini. Tapi kalau antara BN dan PR aku akan pilih BN sebab aku lebih yakin BN.

    ReplyDelete
  48. AKU AKAN UNDI BN BERDASARKAN KEWIBAWAAN DAN PRESTASI BN...PR SELAMA 5 TAHUN DIBERI PELUANG...HABOKPUN TARAK...SIANG MALAM KERJA CERAMAH MENIPU RAKYAT.... MEMFITNAH PEMIMPIN UMNO....YG KETUA UMUM DIA ASYIK DOK KONGKEK MAT JAMBU..PELACUR SAJA....

    ReplyDelete
  49. Insya Allah VOTE 4 BN PRU13. no DOUBT!

    ReplyDelete
  50. SILA AMBIL PERHATIAN

    Pencacai PR di blog ini yang menggunakan berbagai identiti merupakan orang yang sama. Beliau ini adalah pencacai PR yang di upah oleh DAP untuk memecah -belahkan orang-orang Melayu terutama penyokong UMNO. Beliau ini bukan lah orang Melayu dan berugama Islam tetapi seorang bukan Melayu yang berugama Kristian.

    Jadi kita patut berhati-hati apabila membaca komen-komen beliau di sini dan juga di blog blog pro-UMNO yang lain.

    Terima Kasih

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!