LIVE DARI MACHANG! CERAMAH CIKGU MON DIHADIRI LEBIH 3 RIBU ORANG!

Fuyoh! Aku tak sangka penulis buku "Kafirkah Aku" dan "Asam Pedas" ini akan diberi sambutan sebegini rupa di bumi Kelate.

Lebih dari 3 ribu orang membanjiri ceramah beliau. Habislah PAS! Bye bye















84 Responses to "LIVE DARI MACHANG! CERAMAH CIKGU MON DIHADIRI LEBIH 3 RIBU ORANG!"

  1. Ini semua x penting yg penting g mna nk cover imam kote bengkok gila puki dan jubo kita sblm kantoi lbh bnyk lgi...

    Nurul ijah
    Sokong melayu murtad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pencacai PR klu nak mula mencarut sila ke blog lobang kunyit.

      Delete
    2. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video SEKS Anwar, dah dekat nak PRU takkan tak siap lagi edit?!

      macam mana kami penyokong2 UMNO peringkat bawahan nak lawan hujah2 macai PR tanpa video seks?!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Panas ya Encik Mohamed....mana jam Omega nya!

      Delete
    4. Tunggu la en mohammad. Sabarla. Video tu pasti kluar. Klau nk cepat, en mohammad buat la filem porno sndri.

      Delete
    5. Encek Mohamad ni pun satu, Nik Aziz malu jadi melayu, enche pula nak jadi nasionalist melayu, tak ke buntu tu?

      Delete
    6. En mohd ni la pelakon yg mirip2 sipolan dlm video tu..dia xsabor la nk tgok hihi...diaorg kate ade 7 muka serupa dlm dunia ni..dh jahil xbole diubah,mcm2 alasan bgi walaupn tau xlogik..sabor ye pngikut sisodom

      Delete
    7. Mohamed tipu bukan melayu. Dia penyokong pr dn parti yg mengaku 'serambi tel aviv.'

      Delete
    8. Hantu mak lampir yg menyamar jadi En.Mohamad palsu belaan pr,kan morshitdoll pernah cakap boleh terima bantuan syaitoon!!

      Delete
  2. Aduss!!!!!kafirkah aku???????!
    TAHNIAH CIKGU NON!!!!!SENTAP CAI AKU NIE!!!!

    ReplyDelete
  3. Elok lah tu Cikgu Non. Sampai bila tin milo nak tipu rakyat

    ReplyDelete
  4. ini semua tak penting!

    yang penting sekarang ialah video SEKS Anwar, dah dekat nak PRU takkan tak siap lagi edit?!

    macam mana kami penyokong2 UMNO peringkat bawahan nak lawan hujah2 macai PR tanpa video seks?!

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panas ya Encik Mohamed....mana Johari Bedul dan pelakon kembarnya?

      Delete
  5. masuk sepital pulok la nik ajis.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. pecah perut sebab doa dia kat najib hari tu balik kat dia

      Delete
  6. gambar2 atas tu di ambil masa ceramah PR.

    klu gambar ceramah BN, hadiring pakai t shit free, color sama .
    mana ade orang nak dtg sokong ceramah BN tanpa t shit free...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANWAR EJEN ISRAELApril 4, 2013 at 12:18 AM

      Bagus bagus..teruskan dgn mimpi lu.
      Tp lu dtg ceramah pr dpt kencing lagi syiok ooo..

      Delete
    2. dah biasa dgn rasuah, tak ade rasuah tak jalan semua activiti... umno2, nasib kou la ye.

      Delete
    3. Hehe, kalau tak menipu bukan Pakatan namanya! Yang budak tu pakai lilitan TUKAR kat kepala tu dalam ceramah PR ke? Oh lupa, gambar di edit

      Delete
    4. Ceramah BN kalau dpt t-shirt free tu kira ok lah, dari dapat air liur dan 'kena kencing' dan kena bodoh dan dan dan ... janji2 bulan bintang free aje sepanjang masa.
      Kalau dpt chinadoll free mungkin ok jugak le utk cai2 PKR dan PAS, sbb itu yg dorang sokong pun, sampai sanggup berdemo dan merusuh menggila mcm dirasuk jembalang.
      Tapi Raja Goyang jugak yg kenyang dpt duit yahudi dan guna utk menutoh chinadoll, hindidoll, siamdoll dan jantan2 samdoll. Kesian cai2 semua ye?

      Delete
    5. Dpt t-shirt free, makan free, cabutan bertuah lagi.... Kalau ceramah pas dpt apa? Takda kerja lain kutip derma jer la.... Tui...

      Delete
    6. Kalo kutip derma kemudian diderma kpd anak yatim takpe le, bagus tu. masalah dengan munafik berserban hijau ini, derma dibahagikan 60% kpd penceramah, 40% kepada cai2 penganjur. Eh, eh tinggal berapa persen utk anak2 yatim?

      Delete
  7. Mass untuk bercakap tinggal beberapa Ari saja lag I - lepas tu ten OK siapa yg bungkus

    ReplyDelete
  8. Machang dah bangkit...........Saifuddin Nasution kena cari kawasan selamat.....kawasan cina juga la gamaknya.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedara, sumbangan besar kpd kemenangan Saifuddin Nasution di Machang pada PRU 12 adalah undi protes terhadap Pak Lah dan juga perpecahan UMNO Machang, serta tiupan angin fitnah oleh Saifudin terhadap barisan pimpinan UMNO Kelantan spt Awang Adek. Sumber fitnah itu juga bukannya berasas, hanya dipetik drp blog Kickdefella yg menuduh Awang Adek hisap cerut berharga RM 300.

      Alhamdulillah, di bawah kemimpinan Tok Pa, UMNO Kelantan berwajah baru, dan Sheih Kickdefella sudah kembali ke pangkal jalan setelah terjerumus dgn kemunafiqan puak2 Parti Bulan.

      Delete
    2. kemenagan PR kerana rakyat dah tahu semua peragai buruk umno

      Delete
    3. Perangai buruk macam mana.......langgan china doll......atau projek dgn org punya bini dlm keretapi........atau do it yourself depan FB..........atau beraiskrim dlm bilik mandi........atau terkam jambu..........pick your choice..............

      Delete
    4. kah kah kah x boleh pilih, semua fitnah.... klu ade kes yg betul atau rasuah aku boleh pilih

      Delete
    5. Perangai PKR ni memang terlalu baik...satu daripadanya, bila beli jam Omega, dia tak mahu tunjuk kepada rakyat, dia lebih rela bini yang simpan. Betul tak Azizah?

      Delete
    6. Satu lagi perangai baik PKR ini, bila dia saman Dato Hamzah Zainuddin, dia buat2 lupa tarikh saman, dia buat2 hal nak tangguh dan dia sanggup bayar mahkamah 3ribu untuk tangguh kes mahkamah.

      Delete
  9. ANWAR EJEN ISRAELApril 4, 2013 at 12:14 AM

    Syukur, terbuka sudah hati mereka yg tertutup rapat selama ini.
    Thank you Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan.. rapat dengan APCO YAHUDI

      Delete
  10. Saya yakin kali ini BN akan menang besar dalam PRU13. Sekarang saya masih berusaha membuktikan yang video China doll itu adalah Anwar. Siang tadi ke perpustakaan mempelajari anatomi zakar lelaki. Dengan pengetahuan baru ini saya akan meneliti semula zoom in zakar lelaki dalam video itu. Tidak lama lagi, melalui pengamatan saya terhadap zakar itu akan dapat membuktikan bentuk zakar sedemikian menderita sakit tulang belakang, sekaligus membuktikan lelaki dalam video adalah Anwar!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kah... jadi pakar zakar pulak si nana gilo ni kah kah kah

      Delete
    2. Pengetahuan baru? Hmmmm mana jam Omega Anuwar ni?

      Delete
    3. 12:25am ko ni tak habis habis tunjuk bodoh menyamar jadi orang lain..

      Delete
  11. BeEnd dah nazak.....sebab tu kena mintak tolong drp orang2 yg berada di luar circle umno........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah nazak, buatpe kau susah payah mengomen tengah malam ni? Gi tidur lah, dah tentu mimpi di dalam circle

      Delete
    2. Pas punya penangan lagi best,artis tak payah berlakon dlm tv dah,berlakon je kat pentas pas, masyuuk,tin milo penuh!!Artis ganti ularmak!!

      Delete
  12. naper aku tak nampak tin milo....opsss....tu ceramah pro umno...........

    ReplyDelete
  13. Datang ceramah umno atau pro umno..balik hati senang bawak balik murtabak bagi bini dan anak-anak makan balik dengo ceramah pas duit habis tak leh derma sikit kena derma banyak...habis peteh balik lapo bini suruh tido luar...hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah le tu, derma duit siling duit seringgit tak laku, minta yang unggu atau merah....dasar PAs merompak rakyat....60% beb

      Delete
    2. Adoii lawok-lawok!!

      Delete
  14. Kalau BN dh tenat, xperlu cai2 PR susah payah. Tido lgi baik. Sudah tentu nyenyak sbb BN dh x leh wat ape dh. OK...pih tido..Xyah susah2 nk defend bukti2 jelas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai2 tu yang tengah tenat memikir camne nak spin lagi, sbb tu takleh tido lagi. Takpelah, bior cai2 ini angkuh ....kan ini ajaran parti kencing rakyat

      Delete
  15. Ehh...lupa plak aku. Kalau BN dh nk kalah....nape anuar lari dari permatang pauh ye. Tu kn kawasan die. Ish ish ish.....pelik ye. Pi kws ipoh plak aku dgr..... aihh..pelik tu

    ReplyDelete
  16. yg datang mesti terkejut.. beza ceramah umno tak ada pulak tin milo/plastik sampah melayang2 cari duit org2 kampung...

    tapi dalam ceramah pas, berlumba dan berterbangan tin milo dan plastik sampah mintak dipenuhkan dgn duit.. siap umumkan lagi nak duit besar... kasian rakyat

    pru dah hampir... mana peginya negara islam dan hukum hudud yg pas perjuangan selama ini... kenapa senyap..!!
    dalam perjanjian syaitan (buku jingay) pun tak disebutkan negara islam dan hukum hudud.. yg ditandatangani oleh ular mak2 tersohor pas...
    pas dan pkr berusaha utk mensyirikan kalimah Allah swt utk org2 kafir.. heran pas dan pkr bermati2an memperjuangkan kehendak org2 kafir kristian...

    ada sesiapa cai2 yg boleh jawap...??

    pas sejak berkiblatkan dap, pas semakin songsanggg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni dia jawapan aku ..........

      Delete
    2. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.

      Tolak Pkr parti Dajjal...

      Delete
  17. apa punya bodoh macai2 BeEnd... permatang pauh kawasan selamat.... gerenti menang utk PR...... so general perang yg berani macam DSAI akan cari medan tempur yg baru utk hapuskan BeEnd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya tak ya, setuju aku, general perang berani macam DSAI boleh lah bertanding kat Parlimen Pekan utk hapuskan BN. Kalau tak hapus, maka mampus le general DSAI ni. General Hadi Awang dah tak berani, General DSAI ada berani? Atau kamu pun tin milo kosong aje kot!

      Delete
  18. Pematang pauh bkn kwasan selamat utk anuwar dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perbatang bengkok mungkin masih selamat untuk Anuwa

      Delete
  19. Teruskan perjuangan saudara demi tanahair tercinta ini...bongkarkan segala kebenaran dan musnahkn segala kemungkaran.Kami 'the silent follower' akan sentiasa menyokong saudara hingga ke titisan yg terakhir!

    ReplyDelete
  20. Pembongkaran kerja gila PAS oleh cikgu Non adalah bukti dan fakta yg menambahkan lagi benci aku pada PAS dan PKR.

    Undiku HANYA UTK UMNO/BN, dulu, kini dan selama-lamanya, SELAGI HAYAT DIKANDUNG BADAN.

    Menanglah BN utk agama, bangsa dan tanahairku dlm PRU13 nanti ... Aminnnnn ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu perkataan berapa sen umb bayar?

      Delete
  21. Satu perkataan 50sen apa salahnya. Pengomen2 pun kena makan minum juga. Bukan macam puak2 Pas, dah le memeras dengan tin milo, dah tu duit siling pulak tak mahu. Bongkaknya perut2 hijau berserban ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. duit syiling dalam tin bunyi bising kalau bawak lari. dalam gelap pun orang boleh perasan. cai pas ngadu kat aku, 7 kantong kain lesap bersama isinya semasa ceramah al-jub bin al-go-yang di au3 keramat. siapa yang kenyang?

      Delete
  22. Macam selalu tahun yang sudah sudah sejak berpuluh tahun dahulu kala penyokong Ameno bukan sedikit sampai beratus ratus ribu,ceramah BN kat serata ceruk Kelantan sentiasa penuh apalagi kalau najib yang datang tabur janji tetapi jangan lupa PAS sentiasa di hati rakyat Kelantan walaupun hanya dengan kelebihan satu atau setengah kerusi sekalipun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo macam tu, tak payah la susah2 nak komen tengah2 pagi buta ni, pegi tidor saja la, atau main komputer game. Biar shj BN bersusah2 berceramah ya.

      Lagi satu anon, mana mai setengah kerusi ni? Ada ka? Lawak2

      Delete
  23. undi aku tetap untuk umno
    biar kalah biar rebah namun
    membelot tidak sekali
    umno aku bersamamu
    'sang saka bangsa'
    akan terus berkibar

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ni paling tidak 3 sen satu perkataan........siap berpuisi lagi.....macai2 lain komen hampeh........ 0.1 sen jer kot

      Delete
    2. 3sen atau 0.001sen Satu perkataan pun apa salahnya. Pengomen2 pun kena makan minum juga. Bukan macam puak2 Pas, dah le memeras dengan tin milo, dah tu duit siling pulak tak mahu. Bongkaknya perut2 hijau berserban ni.

      Delete
  24. Kelantan, Terengganu, Kedah harus dikembali n kekal kepada BN. Jika berlaku ia tekanan psikologi kepada semua pihak dlm PR..

    ReplyDelete
  25. puihhhhh mulai saat ini aku tinggalkan PAS dan Pakatan Rakyat.puihhh sial punya tok guru menyesal aku gantung gambar kau.. nah mampos gambar kau aku pijak2.. hidup umno utk agama bangsa dan negara. anwar u can get lose.. aku istihar tukar parti..undi BN tolak PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pon istihar tukar parti kpd umno..hak ktui pembankang..
      Bnyakkan lagi isu seks,jubor,lucah utk kita lwn pembangkang!
      Itu sahaje agenda yng kite ade utk hancurkan anwar!
      Jadikan isu seks & lucah sebagai manifesto barisan 1 malaysia!

      Delete
    2. Haha.. I support u... aje.:.

      Delete
  26. Macai PR dah tak keruan... kitorg takde masalah nak komen sampai pagi pun sbb ko kata kitorg dibayar, kira ada ganjaran la jugak berjaga mlm ni. Yg ko macai PR bersengkang mata tulis komen2 kat sini pagi2 buta tu tak rasa rugi ke sbb bukan ko dpt duit pun. Imam2 ko dok sebat duit, ko pulak kena berjaga malam.. Muahaha

    Baik ko tido, esok bangun pagi2 layan bontot dgn Anwar, dpt gak sen buat bedal chinadoll.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadikan seks,jubo,lucah sebagai fakta kita utk lawan pakatan haram!
      Ayuh!kawan2..tanpa jubo & liwat siapalah umno!
      Hidup umno!

      Delete
    2. wei lahanat, kau nak kita angkat pemimpin dari kalangan main belakang dan berzina ke pukimak? Kau orang semua kalau bab fitnah no 1, dulu kata pm ada hubungan ngan ziana, takde bukti tapi puak lebai pas lahanat percaya, bila ada video sampai anwar terkam pun korang kata salah umno...apa korang ingat rakyat bodoh????

      Delete
    3. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
  27. kahkahkahkah...
    takleh tahan bila baca komen2 Macai2 PR kena bahan...
    tak boleh nak spin dah weyyy macai2 PR...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bendera Pkr Mata Satu bendera Dajjal. Alquran dan Nabi telah peringatkan.Tolak Pkr parti Dajjal..

      Delete
    2. Betul tu..ayat al-quran ade sebut pkr itu dajjal..pas pon dajjal..
      Umno itu suci mcm kain putih!
      Itu ade dlm al-quran..
      Hidup umno!

      Delete
  28. waaaaaaaaaa...gambar yang datang je,,,,penceramah mana?????

    kantoii...............aku boleh amik gambar orang datang masa ustaz azhar, letak ibrahim perkasa , kompem lagi ramai dari ni

    ReplyDelete
  29. Berita terkini: Kelantan, nik aziz SEMAK PERUT nak bubar DUN harini....ekoran ceramak cikgu Non malam tadi....

    ReplyDelete
  30. berita terlambat,ameno kecut perut tunggu pengunguman bubar Dun Kelantan oleh Menteri Besar,kekalahan lama terus menghantui bakal bakal calon ameno Bn kelate.

    ReplyDelete
  31. pope nick dah kecut batu.. sbb ceramah PAS dah semakin hamPAS...

    ReplyDelete
  32. rosmah nak bertanding dimana?

    di putrajaya atau pandan atau lembah pantai atau rembau ? heeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee

    nak selamat di pekan, biar najib bertanding di gopeng! kakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. di marang trengganu pun boleh..

      di pulau jerjak?

      Delete
    2. @anon6.23pm
      Bai... Rosmah mana ada jawatan..... Tu bini Anwar, WAN AZIZAH - PRESIDEN PKR!!! NURUL IZZAH - NAIB PRESIDEN PKR!!! Korang ni semua poyo je lebih cam pandai padahal... MACAI keluarga peliwat dan banduan kes pecah amanah Anwar Ibrahim ajer.

      Delete
  33. BUKAN CERAMAH CIK GU NOON SAJA DAPAT SAMBUTAN HANGAT DI KELANTAN......CERAMAH-CERAMAH LAIN ANJURAN UMNO SEMUA NYA MERIAH DAN HEBAT SEKALI SAMBUTANNYA.....INI ADALAH SATU TANDA YANG BULAN AKAN GERHANA DI BUMI CIK SITI WAN KEMBANG.....SEBALIKNYA CERAMAH-CERAMAH PAS SEMAKIN LESU HATTA ANJURAN PEMIMPIN TERSUCI MEREKA NIK AJIS ALAIHISALLAM.......RAKYAT KELATE DAH CERDIK DAN TAK MUNGKIN AKAN DIPERBODOHKAN UNTUK 20 TAHUN LAGI......JIKA PAS TUMBANG AKU LAH RAKYAT KELANTAN YANG PALING BERSYUKUR......RUNTUHNYA PAS BERMAKNA HANCURNYA AJARAN SESAT BAWAAN LEBAI KULUP PAS.......YANG BERSELINDUNG DISEBALIK JUBAH BERJELA, DISEBALIK JANGGUT DAN BERSELINDUNG DI BAWAH SERBAN SEBESAR BAKUL SAMPAH.......PEMIMPIN PAS HATTA NIK AJIS SEKALI PUN KECERDIKAN MEREKA BOLEH DIPERTIKAI OLEH SESIAPA SAHAJA ...HATTA ANAK AKU YANG DARJAH 6 PUN JAUH LEBIH CERDIK DARI NIK AJIS......INIKAH PEMIMPIN ISLAM YANG KITA MAHU....PEMIMPIN ISLAM YANG DIPERBODOH OLEH DAP, DIKENCING OLEH DAP SAMPAH BASAH KUYUP PUN MASIH MAMPU TERSENGGIH RIANG...TOLOL SUNGGUH TOK GARU SEKOR NIH......

    ReplyDelete
  34. Org BN ni dah mcm kena saka. Dulu kini dan selamanya...cakap apa pn tak guna ada akal takmau fikir....dacing atau timbang korang tu dah karat sbb tu dah senget sebelah tak mau TUKAR ke???????

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!