KUNYIT HANGIT! ANWAR CUBA MEMPERBODOHKAN RAKYAT PERMATANG PAUH!

Sepatutnya malam kelmarin, Anwar Ibrahim menampilkan ‘klonnya’ yang konon berlakon dalam klip video lucah bersama China Doll. Itu yang dijanjikan kepada para hadirin. Dan ia merupakan satu daripada 13 perkara yang akan dilakukan oleh Anwar Ibrahim sepanjang kempen rasmi PRU13.

Orang ramai telah diberitahu lebih awal bahawa Anwar Ibrahim akan menampilkan klon yang menyerupainya dan telah mengaku berlakon dalam klip video berkenaan. Bersungguh-sungguh Anwar Ibrahim dan konco-konconya untuk menutup cerita sebenar dengan satu lagi cerita penipuan sambil cuba menggambarkan bahawa kejahatan syahwatnya adalah FITNAH UMNO dan BARISAN NASIONAL semata-mata.

Jam 10:00 malam, bermulalah tayangan post mortem video seks Anwar Ibrahim yang membabitkan China Doll di An-Nadhah, Permatang Pauh. Anwar bagaimanapun, tidak pula menayangkan slide printscreen adegan asmaranya dengan seorang lelaki.

Kebanyakan penonton mulai mempersoalkan tujuan sebenar Anwar Ibrahim membuat post-mortem video tersebut dan menayangkan kepada mereka. Apatah lagi, berbanding versi asalnya yang lebih jelas, video yang ditampilkan sangat kabur dan menghilangkan beberapa perincian yang sebelum ini wujud.

Ada juga bisik-bisik bertanyakan motif sebenar Anwar menayangkan video tersebut setelah PAS dan Majlis Syura membuat ketetapan, menolak Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri sekiranya Pakatan Rakyat memenangi PRU-13.

Ketika tayangan dibuat, beberapa orang penonton yang telah pun menonton versi asal di Internet, mempersoalkan tentang suntingan yang dibuat oleh pihak Anwar Ibrahim agar Ketua Umum itu kelihatan seperti ’dipaksa’ terlibat dan dianiayai. Kredibiliti post-mortem yang dibuat di kubu kuat Anwar Ibrahim itu, dipersoalkan lagi.

Mungkin menyedari keresahan orang ramai yang mulai mempersoalkan kewajaran tayangan tersebut bersama-sama perincian yang telah ditiadakan atau sengaja ditokok tambah berbanding versi asal, apatah lagi, orang yang dikatakan sebagai KLON ANWAR IBRAHIM, tidak juga muncul-muncul, akhirnya Chegu Bard muncul untuk mengumumkan sesuatu.

Baca seterusnya di Sel13.com

46 Responses to "KUNYIT HANGIT! ANWAR CUBA MEMPERBODOHKAN RAKYAT PERMATANG PAUH! "

  1. hanya yg bodoh boleh diperbodohkan..... janganlah kita jadi bodoh 2 kali atau disebut bodoh ..bodoh.. Lu tengok betul betul muka anwar..jawapan ada disitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya Allah berilah kemenangan pada Anwar Ibrahim..cukuplah penghinaan yg beliau terima selama ini..kami seluruh rakyat Malaysia mendoakan kejayaan beliau pada PRU kali ini..insyaAllah

      Delete
    2. Ya Allah berilah kemenangan pada Barisan Nasional..cukuplah penghinaan keatas Islam yg Anuar Brahim lakukan selama ini..kami seluruh rakyat Malaysia mendoakan kejayaan Barisan Nasional pada PRU kali ini..insyaAllah

      Delete
    3. Berapa KUTIPAN dari Tayangan Perdana ini agak nyer ????... kena audit nie .... memandangkan Pelakon Utama bertaraf Antarabangsa,tentu ramai yang hadir... pelakon Hollywood ini memang di minati ramai, diantaranya penyokong LGBT,,.. Harap2 Pakcik Berkopiah tue bukan penganut LGBT dan Plurarisme,... Mha ha ha...

      Delete
    4. Secara peribadi saya rasa ai tersgt bodoh siarkan video seks dia sendiri d pp. Yg dia tayangkan kpd org2 kg fikirannya all this news dah tidak sampai kpd org kg kah. Anak2 dah ada internet hp. Ayaya ai...diri sendiri yg mengerohkan keadaan. What were you thinking. Ai do come to you senses and taubat nasuha la. Lebih bagus tak yah la bawa klon kamu tu lagi nampak sgt kamu itu seorang penipu besar. Your great ego will bring you down.

      Delete
  2. Dah tiba masanya untuk lambakkan semua video anuar....papagomo mana janji engkau????

    ReplyDelete
  3. pas ni buat post-mortem tibai jantan plak...tggu gomo tayang dulu.
    nak susah2 bawa ogn thai buat apa..dok tayang video buat apa...buang masa ja.
    dia ingat org percaya?

    sumpah laknat yg paling senang x boleh buat

    ReplyDelete
  4. benda yang simple saja nak buat bagi celaru dan complicated. itulah antara modus operandi anwar dan pr. masjid kubang semang dekat aje, pi bersumpahlah.

    anyway, polis repot yang anwar buat dulu ialah kerana mengedarkan video lucah. jadi kalau sahih pun temberang cikgu bard, buat apa mangkok hayun samdol tu bawa video lucah masa nak cross sempadan ke malaysia. of course lah kena tahan atas sebab mengedar video lucah seperti apa yang anwar 'polis repotkan'.

    ReplyDelete
  5. ceramah dipertontonkan gambar filem lucah yg kebanyakannya pak lebai PAS totok terkeluar biji mata,llepas ini filem video STOPA,antara straregi menarik sokongan pegunjung dtg ramai2.

    ReplyDelete
  6. Hahahaha nampak sgt ..kebodohan anwar....dulu kata video edit.......dibuat guna teknologi skrg cita lain pulak.....cakap la apa pun......nuar...org dh tk percaya..apasal sampai skrg ko tk pegi sumpah laknat..mcm saiful...mcm datao eskay....sumpah tu kena ikut syarie....pergi masjid bersaksikan ulama...selepas asar.....sumpah dgn nama allah.mengadap kiblat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman dulu, ini dipanggil
      'wayang nyamuk'
      tapi takde la tayang film porno

      Delete
  7. suruh orang bersumpah.... time solat tak dtg masjid. time sumpah datang masjid.. apa kerja bodoh tahap bangang ni..
    tau tak bersumpah tidak akan melepasi langit tapi akan dipantulkan semula... cuma doa yang akan melepasi langit untuk diproses. Orang -orang yang menyuruh orang bersumpah ini adalah termasuk golongan fasik.
    Najib yang tak tinggi pengetahuan agama pun tau.. bersumpah itu akan mengena diri sendiri.. itu masa angkat sumpah , nama penuh tidak disebut - guna nama short cut je...
    muhammad najib bin abdul razak - najib bin razak

    lu pikir la sendiri.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...adakh sesuatu yg wajib time solat datang masjid???

      Bhai...lepas ke tak sumpah tu biarlah Allah tntukn...klu lu mmng taraf wali pun biar Allah tntukn...

      Bhai...klu guna nama pendek dan bukan nama penuh pun...biarlah Allah tentukn sbb Allah lebih tahu siapa hambanya bersumpah atas dasar apa dan siapa yg bersumpah...dan Allah juga maha tahu kenapa seseorg itu tidak berani brckp benar...

      Delete
    2. yang penting , bersumpah itu beserta dengan niat....kalau bandingkan antara Saiful Bukhari dan Datuk Seri Peliwat Negara,, saiful lebih dipercayai kerana berani bersumpah dengan nama ALLAH SWT...Begitu juga dengan Najib, beliau telah bersumpah...dan Najib telah disokong dengan kenyataan Zulkifli Nordin dan RPK.... tapi anuar sape yang sokong beliau dengan fakta ????......

      Delete
    3. Juragan 69 April 21, 2013 at 2:40 PM
      Bhai...adakh sesuatu yg wajib time solat datang masjid???

      Bhai...lepas ke tak sumpah tu biarlah Allah tntukn...klu lu mmng taraf wali pun biar Allah tntukn...Bhai...klu guna nama pendek dan bukan nama penuh pun...biarlah Allah tentukn sbb Allah lebih tahu siapa hambanya bersumpah atas dasar apa dan siapa yg bersumpah...dan Allah juga maha tahu kenapa seseorg itu tidak berani brckp benar.

      .AnonymousApril 21, 2013 at 5:47 PM
      yang penting , bersumpah itu beserta dengan niat...kalau bandingkan antara Saiful Bukhari dan Datuk Seri Peliwat Negara,, saiful lebih dipercayai kerana berani bersumpah dengan nama ALLAH SWT...Begitu juga dengan Najib, beliau telah bersumpah...dan Najib telah disokong dengan kenyataan Zulkifli Nordin dan RPK.... tapi anuar sape yang sokong beliau dengan fakta ????......
      -----------------------------
      Bukti bagi yang mendakwa dan sumpah bagi orang yang kena dakwa.
      Bukan nya......sumpah bagi yang mendakwa, dan bukti bagi yang kena dakwa...

      Sila rujuk kitab fiqh manhaji dalam bab sumpah...jangn ikut pandai sendiri

      Delete
    4. Anus 1:22pm - kalu anuar tu nak apply kerja angkat najis ka atau korek taik hidung ka, orang lain tak kisah sangat pon...ni dia nak apply kerja jadi PM...tu sebab rakyat minta dia bersumpah membersihkan namanya dan supaya rakyat yakin dia tak bersalah...nak jadi pemimpin mestilah org yg baik......ada fahamkah!?!

      Delete
    5. Kita terkentot senyap ketika solat pon Allah tau. For He is closer to us than our jugular veins..

      Delete
    6. Bhai 06.32...siapa yg mendakwa dan siapa yg didakwa???

      Delete
    7. anon 06.32
      betul lah tu apa ko ckp. sekarang anwar yg kena dakwa meliwat so jadi tanggung jawab dia lah beraumpah laknat utk menafikan segala dakwaan yg di letak atas dirinya. ko pun tau kn jadi suruhlah anwar bersumpah. susah sgt ke . org kata berani kerana benar takut kerana salah. sekarang sapa yg takut sapa yg berani ehh... jawab bro jgn tak jawab.

      Delete
  8. Apa faedah dan kaitan video ini kepada agama, bangsa dan negara? Inilah contoh terbaik bagi kita semua untuk mengetahui perangai orang yang sedang dilaknati Allah ke atasnya. Hilang segala pertimbangan, hilang rasa malu, hilang sifat kemanusiaan dan kewarasan ikal dan fikiran. Dari semulia-mulia manusia akan menjadi sehina-hinanya dimuka bumi ini tanpa dia sendiri sedari.

    ReplyDelete
  9. Undi Pakatan itu HARAM!!

    ReplyDelete
  10. Patut la ramai di khemah PKR, mereka do tengok vedio cina doll tu... hehehe... ada yakin ke orangnya adalah.....??? Lu fikirlah sendiri... Kasihan Mak Cik dan Pak Cik Lebai dihidangkan dengan gambar porno... dapat dosa kering ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berapa KUTIPAN dari Tayangan Perdana ini agak nyer ????... kena audit nie .... memandangkan Pelakon Utama bertaraf Antarabangsa,tentu ramai yang hadir... pelakon Hollywood ini memang di minati ramai, diantaranya penyokong LGBT,,.. Harap2 Pakcik Berkopiah tue bukan penganut LGBT dan Plurarisme,... Mha ha ha...

      Delete
  11. Allah Maha Berkuasa. Sendiri tayangkan gambar porno kat pengundi... Orang macam inikah yang hendak diundi tu... Jauhkan lah... Itu adalah lebih baik...

    ReplyDelete
  12. BN mesti tayang lagi dan lagi video anuar, mustapa ali dikaca tv 1, 2, 3, 7, 8, & 9...bagi memaklumkan kepada rakyat akan sikap sebenar pemimpin pembangkang. Saya yakin cara ini amat berkesan bagi memastikan kemenangan BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...lu pnya provokasi tak akan bawa kesan bhai...

      Delete
  13. Sumph je ar...x sush lnsg melainkn anuar seorg pngecut...sume org akn cye klo ko sumpah.

    ReplyDelete
  14. Boleh jadi PRU 13 adalah kekalahan pertama dan terakhir Anwar.

    ReplyDelete
  15. OK BILA KLON DAH TAMPIL, VIDEO DI TONTONI BERAMAI2 SEKALI LAGI, BERI ANWAR SABUAH QURAAN JUMJUNG DAN BERSUMPAH BAHAWA:

    1. KLON NI BENAR DAN BUKAN DIRANCANG2

    2. SAYA ANWAR BUKAN ORG SEBENAR DLM VIDEO, JIKA SAYALAH ORANGNYHA SAYA RELA KOTE SAYA BERKUDIS SEPANJANG HAYAT DAN RELA ISTERI SAYA, ANAK SAYA IZZAH DILAKNATI KERANA SAMA2 MENYOKONG SAYA DLM SEGALA PEMBOHONGAN

    ReplyDelete
  16. Macha blog lu xabs2 pasal benda2 lucah..isu yg rakyat xpandang dh...cer bukak ckt mata..

    ReplyDelete
  17. Macha blog lu xabs2 pasal benda2 lucah..isu yg rakyat xpandang dh...cer bukak ckt mata..

    ReplyDelete
  18. Empat Syarat Utama Jadi Seorang Pemimpin

    Para ulama terdahulu membahaskan syarat-syarat yang wajib dipenuhi oleh seseorang yang hendak diangkat menjadi khalifah. Imam Al-Baghdadi meletakkan empat syarat, al-Mawardi tujuh, Ibn Hazm lapan, al-Ghazali sepuluh dan seterusnya. Perbezaan ini disebabkan beberapa perkara; ada ulama yang mendetailkannya, ada yang meringkaskannya lalu dimasukkan dua syarat atau lebih ke dalam satu syarat. Juga ada syarat yang mereka sepakati dan berbeza. Syarat yang mereka sepakati ialah Islam, baligh, berakal, merdeka, dan lelaki. 

    Di akhirat kelak, seorang pemimpin akan diminta pertanggungjawap dihadapan allah SWT, Dan ia akan ditanya tentang segala hal yang telah dipimpinnya semasa hidup didunia.

    Dalam dunia / negara berpolitik pada hari ini, Tentu saja kita faham bahawa yang dimaksudkan dengan pemimpin / Khalifah itu adalah: Seorang perseden / perdana menteri sebagainya.

    Menurut ibnu khaldun: Seorang pemimpin itu harus memiliki 4 sayarat:

    1- seorang pemimpin harus berilmu atau memiliki kapasitas intelektual yang memadai. Sebab, seorang pemimpin dibebankan menegakkan hukum Allah. Selain itu, pemimpin harus mampu berijtihad, atau mampu mengambil keputusan tepat di saat kritis. Jika seorang pemimpn hanya bisa bertaklid (mengekor) tanpa sikap kritis, maka itu sesuatu kekurangan. 

    2-  calon pemimpin harus mampu berlaku adil. Sifat adil ini wajib dimiliki seorang pemimpin. Sebab dalam kekuasaan ada hak kelompok yang dipimpin. Menurut Ibnu Khaldun, sifat adil seorang pemimpin berguna untuk menghindari perpecahan antarsesama.

    3-  calon pemimpin harus cakap dalam berbagai bidang (alkifayah). Pengertian kifayah adalah mampu menegakkan hukum, memimpin peperangan, bertanggung jawab kepada bawahan, mengenal kelompok-kelompok ashabiyah. Mengenal pula orang-orang cerdas dan potensial dalam wilayah yang bisa dimintakan bantuannya. Kemampuan-kemampuan tersebut, bisa menciptakan kemaslahatan masyarakat. 

    4-  calon pemimpin sebaiknya tidak cacat panca indera dan anggota tubuh. Kelengkapan dan kesempurnaaan alat indera dan anggoa tubuh sangat penting bagi calon pemimpin, karena hal itu akan mempengaruhi keoptimalan hasil kerjanya. Namun yang lebih penting adalah kita harus menyadari bahwa segala sesuatu yang kita inginkan, termasuk menjadi seorang pemimpin dan memilih pemimpin, harus bisa dipertanggungjawabkan di hadapan Allah. Kini, sama-sama kita catat janji-janji calon pemimpin yang saat ini tengah merebut simpati rakyat.

    Akhir kata: Mencari pemimpin dalam negara seperti Malaysia, hendaklah tidak hanya melihat kepada nas-nas agama, tetapi juga kepada realiti yang sedang dihadapi oleh rakyat negara ini dan juga suasana politik di peringkat antarabangsa. Nas-nas agama berkaitan muamalat dan siyasah sebahagiannya mempunyai konteks yang tersendiri. Perubahan suasana hendaklah diambil kira oleh seseorang yang ingin menegakkan siyasah syari’iyyah.

    ReplyDelete
  19. Penampilan Klon tersebut telah ditunda ke tarikh dan hari yg paling hampir dengan tarikh PRU 13 Supaya dpt mematahkan keberkesanan sebarang video terkam atau video lain yg segomo dgnnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada aku kesah melainkan mat liwat bersumpah laknat mcm eskay....

      Delete
  20. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  21. aaa macai2 pr kena tny harakah n stopa ali bab sumpah2 ni.depa pandai btui bab ni.
    ok pemimipin2 pr!!!!!!!!!! macai kama kata rakyat da xkisah bab2 lucah ni.anda semua bebas melakukn sebarang jnis klucahan.xperlu sembunyi2..

    ReplyDelete
  22. mamak keling berdukang kedudukan dsai beribu2 kali lagi bagus dari kerturunan mamak keling pemdatang haram macam dato moyang kamu ada faham

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faham,faham, faham....mmg beribu kali bagus, ramai sungguh kena balun depan belakang, mmg terbaikkkkkk.....terbaik kerana tiada pemimpin yang mampu buat ...hehehehehe

      Delete
  23. Betoi...depa dah x kisah pemimpin depa buat maksiat...asal jgn bn, sbb bn x de sijil halal maksiat...

    ReplyDelete
  24. betul2 tu anon diatas sebab yang boleh mengeluarkan sijil halal haram nya hanya dari puak (BN) behasa cantiknya bencana negara tak gitu puak2 lembu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..apa lg nk dikatakn...apa pun boleh asalkn sesuai dgn lu org...

      Delete
    2. Wahai Puak2 Peliwat Negara... lembu pun tidak meliwat diantara mereka...maksudnya KAMU Golongan Peliwat adalah se HINA - HINA Makhluk didunia ini.... Babi pun tak melakukan aktiviti Liwat... yang peliknya dalam deraf hudud Pas ,suami boleh liwat isteri...yang haram jadi halal....Bala bala..

      Delete
  25. Ini gambar klon Anwar yang saya sudah terangkan 'shadownya' dan blowup http://postimg.org/image/owfl4id8b/ kena pandai sendiri tentukan sama ada rupa Pak Sheikh atau tidak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebijik lubang taik....

      Delete
  26. Yang menonton tu pak lebai dan mak haji ka??? Apa cerita ni?

    ReplyDelete
  27. dlam video yg telah pun di edit...nuar ada atau tiada..,..ada aku kisah...tp first impression nya...aku memg xcaye dh dgn nuar penipu....tiada undi utk PKR...PAS...PAS...PKR 2 parti melayu yg menipu,,,penipu....bye....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!