KANTOI LAGI! PENYOKONG PAKATAN BERBAJU BERSIH DITANGKAP KETIKA BERCUMBU! OWHHHH

Jangan pula kata ini adalah SANDIWARA dan ini adalah LAKONAN UMNO untuk memburuk-burukkan penyokong Pakatan Rakyat!

Dan jangan pula duk asyik kona kononnya UMNO suka gunakan SEKS dan SKANDAL untuk melariskan sokongan kepada parti itu kerana yang menangkap pasangan ini adalah Penguatkuasa Jabatan Agama Islam!

Ketika ditangkap, seluar dalam si wanita sudah pun tersadai di hujung kaki walaupun tudungnya masih belum ditanggalkan. Manakala mamat yang pakai baju BERSIH itu pula, memang TAK PAKAI SELUAR DALAM tetapi masih berseluar walaupun zipnya sudah terbuka!

Kata si empunya gambar, ini gambar lama. Gambar masa malam HIMPUNAN BERSIH. Gambar masa para peserta BERSIH berpusu-pusu masuk ke Kuala Lumpur.

Pasangan ini tidak menjadikan bilik hotel sebagai tempat mereka memadu syahwat sebaliknya di dalam kereta dengan harapan, kesibukan pihak berkuasa mengawal para penyokong Pakatan Rakyat yang berpusu-pusu masuk ke pusat Bandaraya Kuala Lumpur untuk melakukan demonstrasi pada sebelah siangnya, akan menyelamatkan mereka daripada ditangkap MUQADDIMAH ZINA.

Malangnya mereka tersilap!

Dan hasilnya, inilah untuk dipersembahkan sebagai tatapan tengah malam!!!

Motifnya: Hampir kesemua penyokong-penyokong Pakatan ini menyokong Pakatan sebab mereka ada masalah hati dan moral. Itulah sebabnya, walau apa pun penjelasan yang diberikan atau bukti dibentangkan, bahkan segala teladan, qias dan contoh ditunjukkan, mereka tetap menyokong Pakatan Rakyat.

Yalah, hati dah rosak. Bila dah rosak hatinya, rosaklah juga akalnya. Bila dah rosak akal, kalau Nabi Muhammad s.a.w masih hidup pun, mereka akan menyertai kaum Quraisy untuk menuduh baginda s.a.w sebagai tukang sihir dan pembohong!

Kan ker perangai puak-puak tu sama macam perangai Quraisy Jahiliyah?

HOUSE PK: Ini aku ambik dari Flying Kick, aku setuju dengan apa ditulis Kick! Memang bangsat betul penyokong Pakatan ni, mereka ni jenis gila seks, aku pun menyampah nak cerita pasal ni, tapi dah banyak sangat mereka buat hal kena bagitau jugak kat rakyat betul tak?

Oh ya, semalam Cili Padi ada dedahkanlagi skandal, KLIK SINI

Yalah, depa gila seks pun salah UMNO kan? Kan? Kan?

37 Responses to "KANTOI LAGI! PENYOKONG PAKATAN BERBAJU BERSIH DITANGKAP KETIKA BERCUMBU! OWHHHH"

  1. Jiboy kena tangkap berbasahan dgn Kak Z di PD rileks jer.... Nasib baik Madey SAW lepaskan dia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku selalu dengar cerita ko ni.tapi sampai sekarang tak de bukti.
      Tunjuk la bukti.sapa yg tangkap.
      Penyokong umno tak sokong membabi
      buta lah.kalau betul ada buat pekara
      keji tu...sila bawa bukti dan tukang
      tangkap sekali...
      Engko nak tulis nama betul org tu pun takut.......suruh ziana saman engko baru
      tau.

      Delete
    2. hello annon 812 bongoks...

      berila bukti yg sohih kalo nak mengatakan ada zina.. mampusla ko dalam neraka jahanam anon 812.. memfitnah Tun, Najib dan ZZ sebegini..

      ZZ sudah menafikan apa yg ko cakap tu.. dia menulis sendiri di akhbar utusan malaysia ruangan 'FORUM PEMBACA' memaklumkan semua itu fitnah dan tidak benar sekitar 15 - 20 tahun yg lalu.. aku ingat sebab aku membaca sendiri surat terbuka ZZ tersebut... mampusla ko anon 812

      rony

      Delete
    3. Apa cite Tun,Najib dan Ziana Zain? Kami tgk anon di atas tu kata Jiboy, Kak Z dan Madey SAW. Diaorg tu org yg sama ke tp nape nama tak sama langsung? Korang ni yang sensitif lebih kami rasa, mcm Mat Gian tgk polis la, padahal polis tu just lalu lalang tp dorang yg gelabah lebih...

      Delete
    4. kwn askar aku pro pr kata najib n ziana zain ditangkap di mes pegawai...ditangkap oleh ustad kagat....waktu najib jadi menteri pertahanan....
      kwn aku pgikut pr kata pula....ditangkap di hotel pd oleh jabatan agama.....
      mana satu fitnah korang yg betul nie??????
      klu zaman penjubo tu dlm umno...selalu sgt dgr hal mcm nie!!!bila difikirkan balik...ohh tu lah cara dia bunuh karektor seseorg!!!!

      Delete
    5. memang ziana sendiri dah kata itu gossip yg paling teruk dia kene sebelum khawin dulu... cerita dah masuk kutub khanah berabad yg lalu.. bukti pun hanya sekadar cerita mulut orang... yg cerita aljubs fresh from the oven + visual n audio ni.. tak nak plak deme terima hakikat nye yekk..!

      Delete
    6. umno dihatiku oppss ditahikuApril 2, 2013 at 9:11 AM

      anon 9:01 dua dua betul sebab kena tangkap 2 kali ha ha ha ha.....

      kalau tgk citer diatas adakah bukti dia org ni kena tangkap....mcm nst buat citer kelantan le....ni dah pecah berita yg sebenarnya jalang jalang tu anak org umno totok.....sebab anak org PAS dia org tutup aurat sebab aurat adalah maruah dia orang.....anak org umno mana tau aurat itu apa....kalau tau tak dedah la aurat org kat mana mana video sebab tak faham bab hukum ha ha ha ha....

      umno kantoi lagi.......

      Delete
    7. anon taik 911..

      anak org2 PAS.. atas tutup aurat, bawah spendar telondeh, siap pakai baju BERSIH lagi.. muahahahha...

      Delete
    8. camtu soh la ajib n zz buat sumpah laknat..korang kan suke men sumpah2..ade brani ker

      Delete
    9. sape Jiboy, sape Kak Z, sape Madey?? kenapa macai2 PR terus samakan nickname2 berikut kepada Najib, Ziana Zain & Mahathir?? Anon yg tulis xde pun ckp mcm tu..celako cai PR!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. Eh mamet kau ni mmg muka selipar. Tak tau malu pakai name org lain. 9.11am. Jgn habaq pasal org bertudung org umno atau pas. Jiran aku org pas dah buat haji pakai baju ketat tak malu pandai nak megata org lain diri hebat lagi. Ni semua tidak muhasabah diri. Syiok sendiri ada lagi. Apa hal. Jadi pelacur jalanan. Nak melacur pandai la dorang bukak tudung..jaga adik beradik perempuan kau tah2 pakai salib bawah tudung tuh. Laknat. Abang apa kau nih lidah macam sundal jantan...

      Delete
  2. "ESOK KERJA TAK?"

    "U ULANG I LIWAT U..."

    tak sempat ulang pun..... :p

    ReplyDelete
  3. 8.54...tak usah le pura2...bukan baru hari ni
    anon atas sekali tu bukak crite ni..dah banyak
    puak kera yg buat fitnah ni....ada yg berani tulis nama ziana dan najib terus, ada juga yg penakut
    macam anon atas tu tapi hati membara nak buat
    fitnah.

    ReplyDelete
  4. lihatlah bagai mana video sex anwar di buat....

    http://youtu.be/S0Tfu27Bz2w

    ReplyDelete
  5. umno dihatiku ooppsss ditahikuApril 2, 2013 at 9:26 AM

    Dalam banyak-banyak ucapan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim semasa bersama rakyat Selangor dalam program Karnival Terima Kasih Selangor kelmarin, skandal perdana menteri Najib di negeri berdaerah sembilan paling mencuri tumpuan aku.
    Walaupun tidak menamakan dengan jelas skandal tersebut cuma menyebut nama Port Dickson sebagai kaitan antara Najib dengan 'insiden khalwat' tersebut, majoriti rakyat Selangor tahu siapakah artis yang bersama dengan Najib dan apakah yang berlaku pada awal tahun 1995 itu.
    Ketika itu, Menteri Besar Negeri Sembilan ialah Isa Samad dan sudah pastinya dia tahu apa yang sebenarnya yang berlaku.
    Malah pegawai pencegah maksiat Jabatan Agama Islam Negeri Sembilan (JAINS) yang terlibat dalam serbuan ke atas sebuah hotel di bandar pelancongan terkenal itu pun masih hidup sehingga sekarang, cuma identitinya tidak mahu didedahkan atas sebab keselamatan.
    Persoalannya, apakah tindakan balas Najib yang dilihat semakin lemah sehingga hanya mampu menyebut Anwar tidak layak menggantikan tempatnya sebagai perdana menteri.
    Padahal cabaran debat Anwar yang sudah sekian lama pun masih sepi di pihak Najib .
    Apakah Anwar terpaksa melondehkan skandal Najib dengan penyanyi dan pelakon Ziana Zain atau nama sebenarnya Siti Roziana Zain yang terlibat dalam skandal pelacuran kelas atasan yang diuruskan seorang 'ibu ayam' bernama Haslinda Merican, baru hendak berhenti berkokok merampas Selangor?
    Malah bukan setakat Ziana Zain sahaja, nama--nama besar dalam industri seni tahnah air ketika itu seperti Erra Fazira, Lidyawati dan Sofia Jane pun terbabit sama!
    Walaupun dunia artis yang bergelumang dengan glamor dan kekayaan dijadikan sandaran sesetengah artis untuk mengejar kehidupan dunia, satu lagi pendedahan juga dikaitkan dengan Haslinda yang berurusan dengan seorang produser filem wanita satu ketika dulu, Julie Dahlan.
    Mengikut laporan The Straits Times Singapura pada 30 Oktober 1999, Haslinda bersama rakannya Mohamad Amin Jamadi mengaku seorang produser filem lah yang membekalkan senarai nama artis untuk dilanggan menteri kabinet dan pegawai kanan kerajaan Umno-APCO sehingga meletusnya cerita Najib ditangkap basah dengan Ziana Zain di Port Dickson itu.
    Kini bola di tangan Anwar untuk menggerakkan rakyat bersama menghumban pemimpin yang kununnya sudah mengerjakan haji di Makkah bagi tujuan 'membuang dosa lama dan boleh meneruskan dosa baru termasuk dalang pembunuhan Altantuya Shaaribuu'!
    Kini lebih jelas mengapa Najib bertindak dengan melulu dan melampau-lampau terhadap guru-guru.
    Rupa-rupanya Mahathir sudah pegang Najib "by the balls" (maafkan penggunaan Bahasa tapi saya rasa ianya sesuai sekali).
    Skandal Najib dengan penyanyi popular Ziana Zain yang kecoh digosipkan seketika dulu telah di ungkit di perbicaraan kes sindiket pelacuran high class yang diuruskan oleh Haslinda Merican dan Mohamed Amin Jamadi di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur pada 27 Oktober 1999.
    Tertuduh Mohamed Amin telah memberitahu mahkamah pada 27 Oktober 1999 bahawa Police Supt Takbir Ahmad Nazir Mohamed, Ketua Jabatan Kongsi Gelap, Perjudian dan Maksiat Polis KL telah menyoal beliau samada beliau juga terlibat dalam "menyatupadukan" Ziana Zain dengan saorang Menteri (ia-itu Najib).

    Apakah tujuan pegawai polis tersebut menyoal Mohamed Amin sedemikian?
    Adakah Supt Takbir Ahmad sebenarnya diarah oleh Mahathir yang bermakna Mahathir sedang memburu Najib.
    Tidak menghairankan kalau Mahathir sekarang ini mengorak langkah untuk membunuh karier politik Najib pula.
    Dalam situasi politik dalaman UMNO yang kucar-kacir pada masa ini, Najib semakin dilihat sebagai alternatif untuk mengganti Mahathir.
    kes ini sudah berjalan begitu lama.
    Kenapa dekat dengan pilihanraya baru tertuduh Mohamed Amin memberitahu mahkamah yang polis telah menyoal beliau mengenai skandal Najib dengan Ziana Zain?
    Adakah ini semua muslihat taktik jahat Mahathir untuk memburukan Najib?


    ReplyDelete
    Replies
    1. umno dihatiku ooppsss ditahikuApril 2, 2013 at 9:27 AM

      Berikut laporan akhbar The Straits Times Singapura yang berkaitan.

      OCT 30 1999

      Cops wanted minister's name, sex trial told Police wanted to know the identity of Cabinet member who was alleged to have a relationship with a popular Malaysian artiste, says accused.

      KUALA LUMPUR -- A former financial consultant, charged with running a high-class prostitution ring, told a Sessions Court that police had asked him about a senior Cabinet minister who was alleged to have a relationship with a popular Malaysian artiste.

      Mohamed Amin Jamadi said that he was questioned by the city's anti-vice and gambling chief, Supt Takbir Ahmad Nazir Mohamed, about a prostitution ring involving popular Malaysian artistes when he was detained for four days.

      "Takbir asked if I was involved with artistes like Sofia Jane, Ziana Zain, Lydiawati and Julie Dahlan," Berita Harian Malaysia quoted him as saying on Thursday.

      He said he was also asked about the names of ministers involved, and whether he was involved in the relationship between Ziana Zain and a senior Cabinet minister.

      He also said he managed an entertainment firm in 1995 which handled performances by Erra Fariza, Ziana Zain, Shereen and the group, Shades.

      Mohamad Amin, 31, is jointly charged with film production-house manager Haslinda Merican, 34, of acting as intermediaries to four models and actresses in a prostitution ring.

      They are alleged to have committed the offence at the Ming Court Hotel lobby here between 8 pm and 10.30 pm on June 27, 1995.

      The charge under Section 16 (1) of the Women and Young Girls Protection Act 1973 carries a maximum sentence of five years' jail or a fine of RM10,000 (S$4,420) or both upon conviction.

      Questioned by his lawyer, Mr Radzuan Ibrahim, Mohamed Amin said a guest-relations officer (GRO) had arranged social-escort services for VIPs.

      The GRO, whose identity was withheld on the court's order, had testified in the case earlier as a prosecution witness.

      "I contacted the woman as she had told me that she had arranged social-escort services before at parties hosted by VIPs," he said. Mohamed Amin said he contacted the GRO as he believed she could meet the request of a businessman, Mr Muhammad Khalidi.

      In earlier testimony, he said he was asked by Mr Khalidi to find four beautiful artistes and models for a party he wished to hold to celebrate his success in securing a project in Penang.

      The hearing before Judge Zura Yahya continues.

      Delete
    2. Jangan nak menyambung fitnah....
      Yang terang ada bukti ko tak percaya.
      Yang tak de bukti pulak sedaya upaya ko
      nak cipta fitnah...pegawai yg menangkap tu
      takpayah takut la pasal keselamatan kalau dia benar..
      Ko pulak kalau ada anak pempuan, baik
      jaga elok2. Nanti sibuk mengata orang melacur anak ko buat pekara sama ko tak
      tahu.

      Delete
    3. semangat betul anon taik 926 927 menyalap juboq aljubs..
      berterabur taik cirit membacking video aljubs yg the latest 2013 tu..... muahahahahahaha...

      Delete
    4. kah kah kah dah kena kat muka ketua pecacai umno nak kata apa lagi....

      kita tunggu plak drama altantuya selepas PRU 13 kah kah kah

      sentap beb sentap.......

      Delete
    5. tanya sama nuwoor ape pasal bisul
      nanti jawab nuwoor..aku balun secpol...! bukan sentapp bangg.. sedapppp

      Delete
    6. 9.27 pg selak tudung adik kau ada salib tak? Ada bag sekolah dlm almari baju dia ke. Lagi satu tah dlm kasut sek check ada simpan salib atau condom?

      Delete
  6. Aku lebih percaya video sex anwar ibrahim hentam jubor lelaki main pelacur cina semua ada bukti kukuh dr cerita rekaan yg telah diatur skripnya oleh anwar ibrahim kaki jubo....

    ReplyDelete
  7. anon atas sekali tu..jap lagi melancap depan laptop tau..sian aku tengok puak terencat ni..stress ye bang pr nak lingkup..semoga lepas melancap tu ko boleh pikir elok sikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bubar parlimen pon tak berani!ade hati nak tengok pr terlungkup..hahaha
      Bubar dulu parlimen!baru bole sembang...
      Negara malaysia ni bukan bn yng punye!negara ini adalah hak rakyat!

      Delete
    2. memang PR dah nak telangkup pun..
      meraban katak puru cari tempat selamat yeop!

      negara Malaysia ini jugak bukan hak rakyat spesis pengikut alJuboreant wokey..

      Delete
    3. Pr atau umno yng nak terlangkup??
      Bubar parlimen pon kecot telor!!
      Bubar dulu parlimen!!!
      Bee end = jubor
      Itu je yng ade dlm otak hangpa!
      Pru ini kami akan pastikan umno dihumban & dikuburkan!
      Mampus ko umno!!
      BUBAR PARLIMEN 1 MALAYSIA!

      Delete
    4. BODOH PIANG KO NI..
      KALAU PM TAK BUBAR PUN ADAKAH
      PARLIMEN AKAN KEKAL SELAMANYA??

      Sesikit kecut telur..sesikit tak da telur..
      Gelilah aku dengar.macam bebudak mengejek.

      Delete
  8. Tak de peluru lain ke nak tembak....

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. kalau dah bapak yang kena liwat pun dah tak ngaku yang korang dok sibuk2 aljubur lagi tu kenapa?!?! korang pun kena liwat jugak ker?

    ReplyDelete
  11. hek elleh lagi ramai beratus pasangan muda ameno yang ditangkap oleh unit pencegah maksiat seluruh malaysia,tapi bila media dedahkan dia siap edit dan spin fakta..semuanya angkara PKR..poodahciittt.

    ReplyDelete
  12. SPIN JANGAN TAK SPIN.
    Nyawa dah sampai kat hidung pun tak nak taubat. Insyaalah dgn kuasa allah selamatkan selamatkan MALAYSIA dari tangan perosak umat. Amin.

    ReplyDelete
  13. KECOHNYA PASAI PM LAMBAT BUBAR PARLUMEN.YANG NEGERI PAKATAN TU APASAL PR TAK NAK BUBAR DULU.TAKUT KE?

    ReplyDelete
  14. pukimak2 fuckatan nie mmg jenis yg x tau malu langsung..... dasar anjing babi... dah la kena tnagkap basah terang2an pastu bagi banyak alasan plak kononnya Bn lah punca diorang melakukan semua tue... ada ke patut???? akai ada ke x???

    ReplyDelete
  15. nanti-nanti, kenapa kita nak berbalah sesama kita akan kes zz dan pak jib..satu jer kalau tak ada angin masakan pokok bergoyang.. tak payah tuduh sapa-sapa la klau betul dia org yang kena tangkap sendiri mau ingatlah kebenaran aakan terbukti..tunggunla apa akan jadi nnti.kerja kita kita teruskan tak yah sibuk kerja org..alamak esok kerja tak? sapa bleh jawab nie.....

    ReplyDelete
  16. assalammualaikum...nak tau la sapa plak yang kena tuduh tangkap khalwat nie...tukan kes dah lama..tapi.. betul ker.., iye ker.., apa-apa pun kita tetap mengundi pada 5.05.2013..pangkah jer mana-mana pun, asalkan kita bleh buat kerja.. aku tengah goreng telur nie tak kuasa aku nak tulis lebih-lebih sat gi rentung plak telur goreng aku..hidup zz..hidup pak najib ....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!