GEMPAR! SPENDA STOPA ALI SERANG PARLIMEN BALING!

Fuyoh! Besoenye spender!

79 Responses to "GEMPAR! SPENDA STOPA ALI SERANG PARLIMEN BALING!"

  1. kelakarnya...kreatif betul orang orang baling nie..haha..

    Salam Gelombang Biru

    ReplyDelete
    Replies
    1. LETAK ARTIS BERTANDING TAK MCM LETAK SPENDER BESAR KE.

      Delete
    2. Kahkahkahkah lucu. Boleh jadikan jaring main basketbal

      Delete
  2. Percaya atau tidak replika seluar katak raksaksa bernostalgia itu akan menambah jumlah undian untuk PAS.Kerana Seluar Dalam itu bakal meranapkan impian siang hari Amno bee end.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak caya langsung..

      Delete
    2. Mestilah menang sebab puak kaki mantat Nonok Haram ni mana ada otak. Otak puak PAS ni semua letak pak Nonok Haram!!

      Wahkahkahkah....

      Delete
    3. agaknya hang lom sedar kot...kalau nak bagi sedar bila hujan hang dok bawah spende tu....gerenti sedar...heheheh

      Delete
    4. Aku tetap sokong PAS,.. kalau berdosa boleh mintak ampun dengan Nicky Ajis dan dijamin syurgawi...dengan UMNGOK mana boleh macam tu ... Mhua ha ha... Bala bala

      Delete
    5. Aku nasihatkan anon 5:54pm amek seluar dalam yg Stopa Ali pakai masa mantat dalam video tu. Kemudian rendam dalam air patu minom gerenti dia dapat petunjuk madok syurga PAS!!

      Delete
    6. anon 6:08, cepat istiqfar dan ucap syahadah, kenyataan anda menjurus kepada menduakan allah...nauzubillah..

      Delete
    7. Bagi statement biar betul non 5.54pm oi. Kerana Seluar Dalam BN ranap, seluar dalam tu sapa ek? Tuhan baru orang PAS keeee? Ngucaplah non, ngucap, Non 5.54pm. lu ada otak gunalah....ada akal pakailah, Kalau lu bodoh lu jgn tunjuk lu punya bodoh, dah tentu-tentu org akan cakap lu booodddoooohhh. muahahahaha

      Delete
    8. Milik siapakah spenda itu? Wakakaka

      Delete
    9. Anon 6:15 pm
      Apabila ulamak menyesatkan Ummah..salahkah ummah pabila sedemikian...Ingatlah PAS pernah menyokong LGBT dan Allah Plural..Ulamak yg sama juga mempermainkan ayat Al Quran...sekarang Suruh Ulamak celako ini bertaubat dahulu sebagai contoh pada org lain...harap berlapang dada..aku masih Islam dan shahadat hanya Pada Allah yg satu..bukan plural..
      anon 6:08 pm

      Delete
    10. Lorrr...apa hal plk spender giant tergantung situ pas akan dpt kredit dan bn akan terima padah?ini mrnunjukkan dh ramai percaya siapa tuan punya spender dan dr parti mana dia dtg...apa pon tahniah org baling kerana kreatif mencipta spender giant...

      Delete
  3. KSIAN,PEMIMPIN PENUH DENGAN NAJIS ATAS ISSUE MORAL, FIKIR FIKIRKAN LAH

    ReplyDelete
  4. Hahahihihukhuk Misi BN nak tawan Kedah dan Kelantan jadi impian Seluar Dalam...No Way Man..no tress pasing for BN..strictly by mr Stop..pass

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni lagi satu socai Parti PAS kaki mantat Nonok Haram!!

      Delete
    2. Yaaa ingat zina ingat PAS dan ingat liwat ingat PKR ..PR Parti macam2 ade..

      Delete
    3. Kalaupun jadi penyokong pr pun kenalah guna akal bukan sokong ikut emosi. Katakan salah kepada yg salah dan katakan benar kepada yg benar...

      Delete
  5. Matalamat mengharuskan cara, maka bn akan berbuat apa saja....yg penting menang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betol matlamat mangharuskan cara.. Pakatan Ranjang akan melakukan apa saja Mendubur, Makan Aiskrim dalam Jamban, Mantat bini kawan Berzinah... yg penting dapat memperbodohkan Bahlol mcm ko!!

      Delete
    2. Anony 6.09pm: Ooo matlamat mengharuskan cara, itu BN.Abis kao punya team apa plak, MATLAMAT MENGHALALKAN CARA? oooo patutlah Mat Sabu nak makan babi dgn LGE, Zina pun boleh, jubur pun boleh, so kao tunggu apa lagi, buatlah benda2 tu, kan HALAL....

      Delete
    3. PAS pulak takde matlamat...cara pun salah...jadi tukang jawab DAP je lah. Melayu tidak Islam ntah ke mana...

      Delete
    4. PAS pun buat apa saja yg disuruh DAP sampai jual agama lagi..so siapa lyg gelojoh nak menang??

      Delete
    5. Geng pr disini. Tlg jangan paksa mereka masuk dn sokong mna2 parti di bawah pr. Biar mereka kekal dgn bn. Tinggalkan sedikit generasi biol ni untuk dikenang anak cucu di masa hadapan. Provok lebih kurang je, untuk bg seronok mereka nk mencarut. Klu tk ksian diorang ni.

      Delete
    6. AnonymousApril 21, 2013 at 6:20 PM
      Ya betol matlamat mangharuskan cara.. Pakatan Ranjang akan melakukan apa saja Mendubur, Makan Aiskrim dalam Jamban, Mantat bini kawan Berzinah... yg penting dapat memperbodohkan Bahlol mcm ko!!

      Anonymous April 21, 2013 at 6:40 PM

      Anony 6.09pm: Ooo matlamat mengharuskan cara, itu BN.Abis kao punya team apa plak, MATLAMAT MENGHALALKAN CARA? oooo patutlah Mat Sabu nak makan babi dgn LGE, Zina pun boleh, jubur pun boleh, so kao tunggu apa lagi, buatlah benda2 tu, kan HALAL....

      AnonymousApril 21, 2013 at 7:35 PM
      PAS pulak takde matlamat...cara pun salah...jadi tukang jawab DAP je lah. Melayu tidak Islam ntah ke mana...

      AnonymousApril 21, 2013 at 7:47 PM
      PAS pun buat apa saja yg disuruh DAP sampai jual agama lagi..so siapa lyg gelojoh nak menang??

      AnonymousApril 21, 2013 at 8:48 PM
      Gengpr disini. Tlg jangan paksa mereka masuk dn sokong mna2 parti di bawah pr. Biar mereka kekal dgn bn. Tinggalkan sedikit generasi biol ni untuk dikenang anak cucu di masa hadapan. Provok lebih kurang je, untuk bg seronok mereka nk mencarut. Klu tk ksian diorang ni.


      Sokonglah sapa yg kau nak sokong, bagi aku begitulah bn, pembangkang pon sama....

      Delete
  6. kepindingTilamlamaApril 21, 2013 at 6:16 PM

    Itulak kan orang kata dah Hj Mustapa tu dah lama Uzur lemah lutut ada sakit gout lemah batin badan banyak angin tapi korang semua degil mengata ngati,ngumpat dia,berbelas kesian lar cikit..kan dah ramai orang simpati pada PAS siapa susah kalau tak Amno dan BN jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha.. raja lawak terbaru. habis la ustaz azhar dan si bangsat nik aziz tu..

      Delete
  7. Hahaha...tp yg paling best bila baca komen cai pas yg teruja sngt dgn dap akan guna logo pas utk pru...berbagai ulasan yg mereka hujahkn seolah2 keparat singh ngan kit sial nk masuk islam....hidayah Allah lh...kelebihan nik aziz lh... Keikhlasan hj hadi lh...kehebatan anwar lh...
    Akhirnya yg keluar dari karpal singh...tntng pas boleh pergi jahanam dgn ideologi politik pas..

    Hahaha...mana nk letak muka bhai...muka tak malu,belum apa2 dah naikkn taraf guan eng khalifah...bhai berpolitik cara matang brdasarkn logik nya dua ideologi yg amat berbeza dgn sikap yg berbeza utk disatukn...

    Aku paling rasa sedih dan terhina,walaupun aku bkn ahli pas bila pemimpin pas bermuka2 dgn dua parti politik...bila dgn umno..hudud dan ngr islam dicanangkn agar pngikut terus mmbnci sesama seagama....bila berdepan dgn pemimpin dap..mereka terus mngubah dasar perjuangan... Pas tak takut dan tak hormat umno...ttp knp pas takut dan terlalu hormat dgn dap...adakh dgn Allah juga pas dah tak takut...yg pnting kuasa dan putrajaya...

    Aku trtarik dgn satu hujah dari seorg anon...knp tak bolehkh pemimpin atau pemerintah itu kita iktiraf sbgi pemerintah...dan ulama itu adalah ulama yg mnjadi penasihat kpd pemerintah...
    Jika hari ini pemerintah tidak mnguna pakai nasihat ulama...insyaAllah suatu masa pastinya nasihat itu digunakn sebagai panduan...

    Bhai...dah jelas dari dap yg mereka lbh perlukn pas kerana matlamat mereka utk tewaskn umno...mereka tahu,mca/gerakan bkn halangan mereka utk berkuasa...ttp umno yg mnghalang cita2 parti dap yg disokong kuat oleh pap...dan mereka nmpk seteru utama melayu umno ialah melayu pas...hnya dgn menguasai pas mereka berpeluang utk brkuasa ditanah melayu...

    Pkr...hnya sementara....dap tahu pkr akan brkubur sekiranya anwar tidak lg mmpu utk berpolitik...pkr diujudkn kerana anwar dan bkn utk rakyat malaysia...dap amat faham dimana kelebihan dan kelemahan pkr...kekuatan ahli pas dan pkr tidak sama...dan pada dap kekuatan politik melayu cuma ada 2...iaitu umno dan pas!!

    Semoga selepas pru ini...pnyatuan kepada 2 parti melayu ini menemui titik yg memnkinkn utk kita sama2 mnguasai politik dan ekonomi negara...biarkn kedua2 pemimpin duduk semeja di putrajaya demi generasi yg akn datang...ada kh ini sesuatu yg mustahil....insyaAllah dgn kuasa Allah tidak ada yg mustahil....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pernah berdebat dgn totok pas pasal kenapa nak bersama dap yg terang2 tentang hudud, dia jawab, dap parti cina, memang la taknak hudud, aku balas ringkas jer, jadi kau mengaku la dap tu parti cina a.k.a perkauman/rasis? mengelupur terus keluar cerita kroni, nfc, kapal selam, cincin bla bla bla.. kau simpan la cerita cincin kau tu dan aku terus blah... kahkahkah....

      Delete
    2. Di mana2 saja sekarang ni PAS membuat replika cincin. Nampak sangat mereka tak membaca fakta sebenar. Malangnya lah mereka ni kan...dah bodoh di perbodohkan.... percaya pada fitnah .. sedangkan mereka lah pemfintah terbesar... terutama HaramKah Daily dan sewaktu dengannya...

      Delete
    3. Bhai...biarkn mereka dgn seribu satu mcm keterujaan mereka dgn pru...dah masuk 13x pru dah...biarkan...mereka zahirkn fitnah itu dlm bntuk ukiran...tp nasib baik spender tu milik diaorg....klu tak trkejut perlancong tngk spender bersepah kat malaysia... Terutama di trenganu...ehh apasal trenganu lak...

      Delete
    4. Juragan! Hujah yg wa lakarkan tempohari umara dan ulama bersatu tak pernah diterima pakai oleh penganut pas atas alasan simple jek ...... kerana mrk lebih warak/alim/zuhud semestinya mrk yg patut berkuasa. Wa sama2 berdoa utk Islam bersatu di Mesia dan seluruh pelusuk dunia. AMIN.

      Delete
    5. Yes bhai...lu pnya komen aritu mmng hebat bhai...sory bhai aku ambik lu pnya hujah... Semoga kita mndapat rahmat Allah dlm perjuangan politik...demi agama,bangsa dan negara...

      Delete
  8. Dosa tetap dosa wpun nak pertahankan Stopa tu. Jgn buta hati...

    ReplyDelete
  9. aku rasa BN tak nak pon kelantan tapi sebab kan PAS dah lama sangat sengsarakan orang kelantan2 kena la berusaha jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerana orang kelantan pun rakyat malaysia juga yg harus diselamatkan daripada berterusan ditipu oleh pemimpin bertopeng.

      Delete
  10. Kalau semua pemimpin jurasic PAS,DAP dan OKR kalah terduduk . Maka barulah melayu boleh bersatu kerana suara pemimpin jurasic mereka ni tak akan dipedulikan rakyat lagi..

    ReplyDelete
  11. Siap tulis 'SPENDA CAP BOYA' hah...hahahahaha!!! Naik sawan aku gelak.

    ReplyDelete
  12. Time aku balik ngundi nnti ada lagi dak spenda ni agaknya. Buleh ambik gmbar tunjuk kat opis

    ReplyDelete
  13. Saya sokong pendapat juragan 69, kerana itulah kenyataan yg sebenar benarnya berlaku.

    ReplyDelete
  14. kahkahkah....bosarnya spender. Nak menyorok kat dalam tu pun boleh...kahkahkah

    ReplyDelete
  15. Klon anwar.....ko letaklah sapa2 pun yg serupa muka ko mat liwat....sedikitpun tidak akan mengubah persepsi aku pada ko..
    Ko ganti dgn babi sekalipun....ko adalah tetap pelakon bogel tersebut....sampai kiamat pun ko tak dpt hilangkan tanggapan rakyat....
    Klu mangsa dan saksi ko berani angkat sumpah....buangkan kebaculan ko utk turut bersumpah laknat....ada berani ker????
    Yang pasti ko mmg bacul krn ko takut mati dlm keaiban......

    ReplyDelete
  16. apasal stopa spender tak repot polis.....muka macam saya.....tapi bukan saya...
    .....stopa calun pr kawasan mana.......aku nak undi dia kali ni.....menang sahih dapat speder freeee...pooiiiii....

    ReplyDelete
  17. Lim kit sial dan anaknya memberi watikah kpd hadi u-turn jadi pm setelah ditikam hidup2 oleh penjubo tua.....
    Macai2 pr tolong kasi komen....apa sudah jadi????

    ReplyDelete
    Replies
    1. MANA ADA. BARU TADI SIKAPAL KATA DAP TETAP TIDAK IKTIRAF HUDUD. MACAI JGN SPIN CERITALAH

      AGAK2 KALAU NAK SPIN CERITA.

      Delete
    2. diorang mana reti tengok tv

      Delete
  18. wow.!..ni spender jin stoper kah.!?!

    ReplyDelete
  19. KAH KAH KAH....KAH KAH KAH... Woi...cai2 omno buat lawak lg woi...KAH KAH KAH...lawak gila babi cai2 ni..kah kah kah....kempen guna spender...kah lah kah...cai2 .tu la bila org kata cai bn smua mcm lmbu nak mrah..tp x kata mcm lembu x kan nak kata mcm babi kot..kah kah kah..kempen paling lawak abad ini...tu la cai2 nak cr salah laku tok guru dgn fakta x ada,mula la wat lawak...kah kah kah..org serag la isu rasuah ke,salah guna kuasa ke baru la klas..ni guna spender....kahkah kah..kompom kalah..tu la cai2 omno..ustaz dok ngajar kat msjid depa dok tengok no ekor kat kdai kopi smbil bca kitab utusex..pas tu pakat dok passing filem blue..tu yg minda jd kuning..bila siang cai2 omno ni org p keja depa p tahan burung sb tu merempat..pas tu ambil la upah pasang spender...kah kah kah....cai cai..awat la bangang sgt...kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sentap ker?yang bagi video spender tu kat aku ahli amk....kesian stopa ditikam oleh org nuar brahi... Kah kah kah kah.... Nasib ko ler bagi muka dgn bewak gay tu.....

      Delete
    2. Yang upah bikin video tu puak NUAR JOBO jadi yang jahit spender MEGA tu dia oranglah. Nak tunjuk dan tuduh sana sini buat apa? Tanya dulu sahabat baik korang dari pada asik menuduh org yang takde kene mengena. Lagi pun memang spender size MEGA tu milik pemimpin tersohor korang..so tengok ajelah.

      Delete
    3. Bhai...lu gelak le puas2 wlupun dlm hati tuhan je yg tahu....

      Delete
    4. Anon 7:53! Nampak sgt lu kuat kelepet. Masa ustaz beri ceramah umno buat keje tak senonoh? Camner lu tau citer org2 umno ni kalu lu dlm masjid dengar ceramah ustaz. Betul ke lu pegi dengar ceramah? Atau lu pun pakai klon jugak ke? Klon lu dengar ceramah lu pulak buat benda2 tak senonoh? Masuk akal juga teori wa ni. Tul tak ..... lu jgn kelepet la? Lu nyer cerita terlebih alim la bhai sampai wa susah nak percaya.

      Delete
  20. Mengaku ajelah spenda tu milik puak korang..susah sangat ker nak mengaku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MALUUUUUU!!!!!

      Delete
    2. malunya aku besar betol spenda dia ....

      Delete
  21. KAH KAH KAH KAH KAH...CAI2..TU LA..NAK DUIT KEJA LA CAI OI..NI KA KEJA X MAU ASYIK TIKAM NO EKOR JE..KAH KAH..BILA DAH KEBULUR NAK MKN X DDE MULA LA AMVEK UPAH GNTUNG SPENDER...CAI CAI..matang la akit cai oi..rezeki Allah ni luas..rajin la usaha..ni cai2 msti apesis suka curi sluar dalam ni..kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...spender ke tue...laa aku wau bulan dah naik nk gnti logo roket...sbb apa lh diaorg pilih spender...betul ke cai spender...psl apa lu ckp itu spender...

      Delete
    2. Anon 8:25! Tu bukan keje budak umno. Cawat tu belong to Stopaman abg satu mak lain atok ngan superman. Dua hari lepas stopaman dok terbang2 tinjau pas baling tak semena2 salah landing cawat tersangkut. Kalu lu tak caya gi tanya superman? Sorry la bhai wa tulis bodoh2 ni tapi sesuai utk menceriakan hati lu yg tengah lara.

      Delete
  22. kahkahkah mangkok cai pr kahkahkah gelak text kt sini kahkah gelak text ja tapi hati dah bernanah dah kahkahkahkah..

    ReplyDelete
  23. Geng pr disini. Tlg jangan paksa mereka masuk dn sokong mna2 parti di bawah pr. Biar mereka kekal dgn bn. Tinggalkan sedikit generasi biol ni untuk dikenang anak cucu di masa hadapan. Provok lebih kurang je, untuk bg seronok mereka nk mencarut. Klu tk ksian diorang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...geng pr yg ada kt sini,diri sndiri pun jalan jatuh lu nk hrp diaorg mmpu tarik perhatian org lain...klu blh bg fakta yg jelas lg sahih blh le lu buat citer...

      Delete
    2. JURAGAN SELUAR DALAM BINI HANG MESTI WARNA PINKKAN,SEBEB SEBELUM LU TAHU APA WARNA SUAR DIA GUA DAH TAU DULU,KALAU NAK TAU TANYA DIA

      Delete
    3. Anon 9:27! Lama wa tak dengar teknik menyakitkan hati camni krg lebih dekat 30 tahun masa wa sekolah rendah dulu. Skrg ni wa tak pakai dah sebeb dah matured dan berakal. UBAH LA BHAI INI KALILAH. Malu kat anak2 lu nanti :)

      Delete
  24. KAH KAH KAH....CAI2 OMNO DAH CACAK EKOR WOI...HUHIHUHU....KAH KAH KAH..TU LA CAI2 OI..WAT LA KEJA HALAL...X YAH LA CURI SPENDER CAI OI..PAS TU FITNAH PULA..KAH KAH KAH..NAK FIRNAH X JD..KAH KAH KAH..CAI2...ARI NI MSTI TIKAM EKOR X KENA..KAH KAH...SB TU DAH CACAK EKOR CAI OI...SIAN MACAI KEPALA BUTUH...KAH KAH KAH...LAWAK PALING BODO ABAD INI..CAI2 BN CURI SPENDER BUAT MODAL KEMPEN...KAG KAH KAH........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu metal ke bhai tak tentu arah pasal cawat ni! Bebudak tu gantung buat seronok PRU tapi yg lu terlebih seronok apahal? Wa syorkan lu pegi T'ganu @ Kelantan tlg macai2 buat kapal selam kertas, roket dan macam2 lagi la dorang buat. Boleh gak ubatkan mental lu tu. Pegi cepat macai2 pakatan kat sana tak cukup mamat2 mental cam lu.

      Delete
  25. Puki....puki.....puki......PAS........Nonok...Nonok....Nonok.Nonok......PAS........
    Puki....puki.....puki......Nonok......Nonok...Nonok...Dubur..Dubur .....PKR.

    Dijemput Mat Sabu dan Mahfuz Omar bersama-sama jadi iman.

    ReplyDelete
  26. wakaka konspirasi nih

    ReplyDelete
  27. cap pagoda mesti suka iklan free

    ReplyDelete
  28. Aku tgk dkt area lmbah pantai.bnyk banner yg dibuat psl pencapaian oleh datok nong chik utk kemudahan rakyat lembah pantai..sptutnya smua tmpat kne buat mcm ni.apa pencapaian oleh yb dlm masa 5 tahun.bru bole tgk bole jd yb ke x.klau stakat pg knduri kawen dlm kwasan tu pon time dkt2 pru,atau dok ceramah bedegar2 baik xyah.kalau berani naik kan signboard besar apa pencapaian setiap yb.gud job dtok nong chik.

    ReplyDelete
  29. Penzina disokong sbg pemimpin, apa benda ni? Kat dunia lagi Allah dah tunjuk, sikit, sikit.. itulah balanya kpd Stopa Spenda Putih.. hipokrit laknat

    ReplyDelete
  30. setopa ali tak melenting pun spender yg sama saiz semasa menutuh janda ktn tmpoh hari..setopa tau kesnya benar,dan amat benar...yg peleknya ...puak2 baghal yg beriye naik angin....apa hallll?...

    ReplyDelete
  31. Ini kalau dipotong kecil2 boleh buat kain lap muka dan boleh dibahagi kepada seluruh kaum kerabat PAS seluruh Malaysia. Untung ahli PAS, dah penat berkempen apabila berpeluh boleh dibuat lap muak.

    ReplyDelete
  32. Betapa benggapnya PAS, zaman sekarang rata-rata orang islam sudah mempunyai pengetahuan agama yang mendalam. Bab mengeluarkan fatwa PAS yang sesat dah tak laku lagi. Mungkin Mat Taib sorang je lagi masih ingat PAS tu adalah pejuang Islam. Tahniah pada PAS kerana menerima hadiah sampah yang paling berharga yang pernah ada dalam UMNO yang berjaya merosakkan imej BN selama ini. Mana tidaknya, DAP yang terang-terangan anti-Islam, anti-Melayu dan anti-Raja pun boleh disanjung bagai nak gila.

    ReplyDelete
  33. Makan boleh sebarang makan
    Tapi spendar jangan sebarang spendar
    hahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  34. Gantung spender atau pakaian dalam bukan budaya melayu. Melayu yg saya tahu adalah masy yg kaya dgn tatasusila dan adab. Berbeza politik atau fahaman itu biasa. Berkempen ceramah berarak berhimpun itu budaya politik. Tapi sampai gantung benda2 dlm kain sbg bhn kempen itu masalah gangguan mental melayu. Budaya yg bakal diwarisi generasi depan. X suka seseorang perlu aibkan org itu. Budaya gantung benda2 lucah dan sulit. Bukan apa nnti jd budaya di Baling. X suka bini gtg bra bini kat kpg. X suka pengerusi jkk gntg spenda dimesy jkk. X suka peng pibg gntg spenda . Assl x suka gntg spends merata. Berkempen secara berhemah.Berbeza politik biada saja. Kalau kita suka makan tomyam. Mana mungkin kita boleh memaksa semua satu Baling menyukainya. Ikut selera msg2. Yg pntg kempen yg sihat cerita kebaikan calon pilihan dan faedah yg rakyat dapat . Ok selamat mengundi.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!