GEMPAR! ORANG PAS TOLAK CALON YANG DITANGKAP KHALWAT!

Semalam bertampat di rumah Ibrahim bin Ismail, salah seorang penghulu PAS dalam dun Selising. Sekumpulan penyokong-penyokong PAS telah megadakan pertemuan untuk membincangkan bagi menolak pencalonan Saiful Bahrin seperti yang diumumkan Nik Aziz sabtu lepas.

Penolakan tersebut kerana isu Saiful yang macam telah aku siarkan pagi tadi yang telah aku sedut dari Perak Today.

Dan dalam pertemuan itu juga mereka telah berkata sekiranya Saiful dikekalkan maka akan berlaku protes dan jentera parti tidak akan membantu.

Beberapa individu penyumbang dana PAS akan membantu Ibrahim Danan sebagai calon bebas. Mereka akan menggunakan lambang kunci sebagai simbol mereka.

Aku suka terjadinya benda ni. Sebab suka tak suka ahlul PAS tidak suka pemimpin tak bermoral tetapi Nik Aziz cintakan pemimpin tidak bermoral sebagaimana dia mencintai Anwar!



29 Responses to "GEMPAR! ORANG PAS TOLAK CALON YANG DITANGKAP KHALWAT!"

  1. undilah PR untuk malaysia yang lebiah gemilang

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR= Penipu Rakyat

      Delete
    2. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video SEKS Anwar, dah dekat nak PRU takkan tak siap lagi edit?!

      macam mana kami penyokong2 UMNO peringkat bawahan nak lawan hujah2 macai PR tanpa video seks?!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. En. Mohamad Palsu;
      Sebelum 2008 = UMNO
      Selepas 2008 = PAS
      Menjelang PRU-13 = PAS berpura-pura UMNO

      Delete
    4. Inilah ciri2 syiah dn khawarij amalan Mohamed nasionalis hancing.

      Delete
  2. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    ReplyDelete
  3. Undi BN dah terbukti hidup gemilang, apatah
    lagi dgn adanya ds najib yg bakal menyambung
    tugasnya sebagai pm yg memahami kehendak
    rakyat..

    ReplyDelete
  4. al seks al juburi.....di Batang berjuntai

    wan jijah....di Pontianak

    nik ajis.... di tg rambutan

    hadi....di janda baik

    assmin.....di batang lupar

    rafizi lembu gay.... di baling (bukan dikedah tapi Di BALING dgn tahi lembu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. enkou??? jadi pencacai seumur hidup sebab kobodohan kamu... kah kah kah kah.. bodoh

      Delete
    2. Undila Pakatan JUBOR....anda boleh berjubor dimana-mana saja dan bila-bila saja...

      KY Jelly akan di bekalkan secara percuma di seluroh negara...

      Delete
  5. SPR kata PRU13 adalah ibu kepada PRU sebelum ini dan yg paling panas!!!!!.

    ini membuktikan PR akan menang dgn selesanyr dlm pru13 ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...aku nak nagis kejap..hahaha...
      lebih selesa kalo disapu sikit KY Jelly agar lebih smooth serta untuk prestasi yang lebih licin..

      Delete
  6. kalau sah berita ni... aku respect la kat puak2 PAS ni sbb x kompromi dgn soal moral.. tapi lawan tetap lawan..

    ReplyDelete
  7. yang paling aku pelik kat blog ni macai PR suka bertengek walaupun tak suka Parpu... hahahahaha... PR mmg dah nazak..

    ReplyDelete
  8. elok juga bob lokman, abby, hairi otromen, yasin dll dicalonkan oleh pok ajis...!

    selain boleh menghiburkan sinyanyuk tua tu ... mereka boleh juga berdrama sbb bila tidak mampu memimpin mereka akan mengatakan bahawa ITU SEMUA LAKONAN SEMATA2... so jgn serius sangat sbb yg bodoh kerana cai2 pengikut khawarij mengundi

    ReplyDelete
    Replies
    1. x de kena mengena dgn kou kan??? or dia orang dah sondol juboq hang?? kah kah kah... apa2 pun PR untuk semua rakyat malaysia

      Delete
    2. Pr utk semua. Aik? Cilok slogan PAS for all?
      Elok la..PAS lak cilok dari israel.israel for all

      Delete
    3. atau cai anon 11.48 dah kena to'ot dgn syeh al juburi?

      kemain rancak lagi promo lubang kunyit dari tadi.

      kenapa? dah tak sanggup lagi jadi penadah gua meraung?

      atau dah jeles dgn mat jambu rafizi?

      kesian nko!!!!!!

      Delete
    4. ......PEMBETULAN.!!!...

      PR untuk semua rakyat yg LGBT, Bodoh, Penipu, Rasuah, Kronisme, Liberalisme, Pluralisme, Khianat, Penggadai Agama, Pemfitnah, Sex Maniac, Fanatik, Sesat, Macam Biskut, dsb..

      Delete
  9. ANWAR EJEN ISRAELApril 4, 2013 at 12:05 AM

    Pee R is pakatan rosak
    Pluralisme
    Liberalisme
    LGBT
    Kronisme nepotisme tegar - anak bini semua ada
    Munafik mungkir mcm nik aziz
    Sokong murtad
    Sokong israel


    ReplyDelete
  10. bersihkah calun2 umno nanti?

    najib yg direkodkan dlm orang kena tangkap khalwat di PD dgn ZZ, juga dakwa ada anak dimonggolia......... heheheee..... LoL

    jamaludin jarjais...... didakwa kerana "teraba" bontut pelayan bar dikala mabuuuuk

    dulu rahim tambychik.... termengandung anakluarnikah budak perempan melayu bawah umur dan seorang lg anak gelap dgn perempuan serani?

    cuba cek ketua2 umno lain rekod kaki betina dan kaki rasuah mereka .......

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagimana ali rostam melaka?
      pengarah kaki pukul bas pkr dimelaka...............

      Delete
    2. Anonymous April 4, 2013 at 1:11 AM.

      Jangan cakap sahaja tapi tiada bukti.!!

      Delete
    3. Pilihan tepat hadi awang besi buruk
      Atau mat sabu sebu
      Mungkin nik ajis tin sardin
      Atau karpal kepala sing
      Mungkin Lim taik siang kiasu
      Yang tak mungkin anwar piigayarr
      Politik politik jugak, isu keselamatan negara ditaruhkan membuat rakyat lagi hilang kepercayaan.
      Isu agama dipermainkan buat rakyat hilang rasa hormat.

      Delete
    4. Tapi lgi hina masuk kotey dlm lubang taik beb...non 1.11 tanya sikit...hang pernah ke tak masuk batang hang dlm lubang taik jantan lain? Pernah ke tak?

      Delete
  11. Siapa diantara pembakang yang bersih suci tanpa najis rasuah dan skandal? Jangan harap berlebai dan berjubah itu mulia, dan saya tak kata mereka hina. Diantara mereka siapa yang boleh berucap dimana mana persidangan antarabangsa ayat paling mudah yang mengunakan akal berfikir dan boleh membangunkan negara tanpa membelakangkan bangsa sendiri? Agama islam bukan lah taruhan untuk berpolitik.

    ReplyDelete
  12. Bendera Pkr adalah lambang Dajjal Mata Satu...alquran dan Nabi saw telah peringatkan ttg Dajjal mata satu....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!