GEMPAR BERKUNYIT! MARI TENGOK KLON ANWAR DALAM VIDEO CHINA DOLL!

WAHAI PENYOKONG PAKATAN! KORANG NI MEMANG SUKA DIPERBODOHKAN KE?

46 Responses to "GEMPAR BERKUNYIT! MARI TENGOK KLON ANWAR DALAM VIDEO CHINA DOLL!"

  1. Pencacai pakatan otak standard spenda stopa buat roti canai. Suka tadah tin milo songlap duit orang ramai. Tak pun melancap depan facebook. Tikus tu lagi bijak.

    ReplyDelete
  2. Syhhh... Kak Mah Suruh Senyap.

    Syhhhhh.... Kak Mah buat isyarat jangan kecoh2 beb...!!!!

    Dalam waktu yang sama dia jugak bangga dengan laki dia yang ejakulasi pra-matang selama ini... lemah selemah lemahnya.... hahahaha...!!!!

    Selepas hari penamaan calon Sabtu lepas, ini kalilah dalam sejarah pilihanraya hantu raya Malaya aka Malaysia kita dapat saksikan begitu ramainya dikalangan pemimpin2 Barisan Nasional yang melawan tauke (parti) diorang dan bersaing sesama sendiri.

    Gambaran ini jelas memperlihatkan bahawa kepimpinan Najib daughter of Razak tersangaaatttt.... lemah dan ramai juga yang bertindak keluar parti sebelum dipecat, seterusnya memilih untuk menjadi calon Bebas.

    Jom layan berapa ramai dari Barisan Nasional yang keluar parti dan jadi bebas. Pada mulanya kita sedia maklum hanya 22 ahli umno laknatullah sahaja... tapi bila klik di sini, rupa-rupanya 58 umno laknatullah yang dah kompom kena pecat, 3 umno laknatullah tengah tunggu surat tunjuk sebab.

    Manakala 2 ahli dari Gerakan dan 1 ahli dari MCA, semuanya 61 orang ahli daripada BN yang nekad keluar untuk membebaskan diri diorang daripada parti pusat ternakan haiwan yang korupsi itu... hahahaha....!!!!

    Bayangkan.... setiap satunya mempunyai penyokong masing2... mungkin 100... mungkin 1000 orang penyokong atau berapa ramai sekalipun ianya tetap mengurangkan sokongan dan undi kepada barisan nasional. Itulah sebabnya Najib geleng dan garu kepala beb....


    Begitu jugak halnya yang berlaku kepada Pakatan Rakyat.... tetapi tidak sekronik barisan nasional.... muakakakakaaaa.... 6 orang dari Pakatan Rakyat berbanding 61 + 3 orang dari Barisan Nasional.... mampus bn kali ini.... dan ini kalilahhhhhh....!!!

    Walau bagaimanapun masalah pertindihan yang berlaku dalam PR yang disebutkan sebagai "Masalah Teknikal" telah dapat diselesaikan hari ini. Tak perlu nak pecat memecat dan kena cat.... tak seperti umno/bn laknatullah masalah dalaman pun tak boleh selesai.

    Hari ini.... "PAKATAN" telah menemui "PERSEPAKATAN".

    umno/bn laknatullah apa macam....????

    malas gua nak copy paste senarai nama ahli parti umno laknatullah yang kena pecat beramai2 tuuuuu....!!!!

    Yang bikin gua gelak guling2 dengan Lembaga Disiplin umno laknatullah nih...

    apabila diorang issue surat tunjuk sebab "Kenapa tindakan disiplin tidak boleh diambil" terhadap 3 orang ahli mereka.... kah... kah... kah....

    Bagi gua tak payah balas atau layan surat tunjuk sebab tu... kerana ini bukannya soal periuk nasi atau dapur berasap atau tidak....

    bukannya melibatkan pendapatan bulanan pun... so pi mampus jelah dengan surat tunjuk sebab parti.... ada takda parti umno laknatullah tuuuu.... tak penting pun... hahahaha....!!!!

    Bodoh laaaa... kalau layan si Ahmad Rithaudeen tuuuu....., jika surat tunjuk sebab daripada Human Resources Majikan tempat lu orang berkerja iaitu tempat mencari sumber rezeki..., itu wajib di jawap/balas. Surat tunjuk sebab daripada parti.... hahahahha... lu orang campak jer... dalam lubang tandas...!!!!

    Tetapi jika dilihat daripada konteks ketegasan parti... gua respeks dengan Lembaga Disiplin umno laknatullah kerana berani ambil tindakan terhadap ahli diorang. Tak seperti PAS Terengganu... sembang jer... lebih pong pang2...

    kononnya Islam... pong pang2... Islam siap keluar hadis dan ayat Quran.... tapi takda teloq nak ambil tindakan terhadap makhluk durjana pundek haramjadah yang tandatangan watikah calon hingga terjadinya pertindihan di sana, nafsu serakah tamak haloba mengalahkan Iblis.... hahahaha...!!!!

    Kesimpulannya...., ini PRU terakhir buat umno/bn laknatullah... lepas nih kita kena pastikan parti korup haramjadah itu kalau nak rebut semula peluang mentadbir Malaysia diorang kena tunggu lagi 50 tahun.... hahahahaha....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape lu merepek pjg2 ni. Komen pasal artikel sudah le. Igt lu melalut pjg2 ni, org baca sampai abis ke? Bukak blog sendri la wei.

      Delete
    2. panjang sangat fitnah kau ni..tak terbaca aku fitnah ko..hohohohoho

      Delete
    3. kihkihkih..meroyan sensorang cai pakatan kat sini..boleh blah

      Delete
    4. Lu mabuk tin milo la brader..cara penulisan sah otak pencacai, dulu aljuburi, sekarang al stopa, parti ade spender..silent majority yg bukan bodoh macam hang akan pastikan party hang dikuburkan..orang2 munafik yg berselindung di sebalik imej agama..buat malu melayu dan agama islam je..xtakut murka tuhan ke..bertaubatlah..ingat bangsa, anak, cucu..otak dungu nak main fitnah politik....

      Delete
    5. Bhai...lu baru pekena pil kuda ke...hahaha kita tngu 5/5..kita tngk siapa yg kenaaaa

      Delete
    6. lembu kondo yang kena.........yiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Delete
    7. anon 9.23

      jangan mudah melaknat orang lain. nanti terkena pada diri sendiri kalau tuduhan itu tidak syari'e.

      Delete
    8. Lu kata apa pun gua tetap support BN.

      Lu ingat ayat lu bagus panggil orang laknat. Lu sendiri haramjadah. Dulu lu PASial panggil UMNO kafir sebab kerjasama dgn kafir tapi sekarang PASial sudah kafirkan diri sendiri kerana kawan dgn kafir DAP, apasal lu tak komen.

      Lu memang sial la bro. Bodoh dan bangang.

      Lu cakap la apasal Pork N.ajis tak mahu terima offer UMNO untuk menubuhkan kerajaan perpaduan dulu. UMNO sanggup mengalah tapi Pork N.ajis sombong dan berdolak dalik. Kalau tak, lama dah Melayu bersatu.

      Selagi PAS benci UMNO, selagi itu DAP suka. Jangan kata PAS bagus, sekarang ni pun Allah swt tunjukkan satu2 kemungkaran yang dilakukan oleh pemimpin2 PAS. Buka la mata dan hati.

      Delete
    9. SEKEJAP KATA EDIT,SEKEJAP KATA KLON,YG MANA SATU BETUL TENTANG VIDEO SKANDEL TU,BODOH3,LU PIKIR LAH SENDIRI,LOLZ

      Delete
  3. lama aih tak nulih kat sini.....alhamdulillah semalam baru sampai dr pulau jeju......sejuk bangat......sampai sini terus panaih kah kah kah

    bukan penyokong PR yg suka diperbodohkan tapi penyokongBeee Enddd yg suka diperbodohkan kah kah kah kah.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni lg sekor lembu yg terlepas..

      Delete
    2. mana ada terlepas bang karim,,sekarang ni kan gerombolan lembu sedang bersedap-sedapan di kondo mewah, makan rumput cicah mayonis..

      hidup ketuanan lembu.....ehhh silap umno

      wakakakaka

      Delete
    3. patut kak midah kata wanita dilembukan

      ghupa ghupanya betoi kah kah kah kah

      Delete
  4. Apa citer ni Parpu

    Kamalia, Mohd Shariff antara 61 ahli dipecat Umno


    KUALA LUMPUR: Umno memecat 61 anggota Umno serta-merta kerana bertanding sebagai calon Bebas di kawasan Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) pada pilihan raya umum ke-13 (PRU13).

    Pengerusi Jawatankuasa Khas Lembaga Disipilin Umno Tan Sri Tengku Ahmad Rithaudeen Tengku Ismail berkata keputusan pemecatan itu diambil selaras dengan fasal 20.10 Perlembagaan Umno yang menyatakan mana-mana anggota Umno yang bertanding sebagai calon bebas akan dipecat daripada parti dan tidak akan diterima keahliannya selama-lamanya.

    “Surat-surat pemecatan keahlian telah dihantar kepada mereka yang terlibat,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

    Bekas naib ketua Wanita Umno Datuk Kamalia Ibrahim adalah antara yang dipecat kerana bertanding sebagai calon Bebas di Parlimen Kuala Kangsar.

    Turut dipecat ialah bekas Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani yang juga bekas Ketua Bahagian Tasek Gelugor Datuk Seri Mohd Shariff Omar, yang bertanding di Parlimen Tasek Gelugor dan Ketua Pemuda Umno Bahagian Sepang Datuk Suhaimi Mohd Ghazali yang bertanding kerusi Parlimen Sepang.

    Datu Badruddin Tun Mustapha juga dipecat kerana bertanding di Parlimen Semporna dan DUN Senallang.

    Ahmad Rithaudeen berkata selain itu, tiga anggota Umno akan dipanggil minggu ini bagi menjawab tunjuk sebab mengapa tindakan disiplin tidak boleh diambil terhadap mereka kerana menjadi pencadang, penyokong atau gagal menyerahkan borang calon pada hari penaman calon Sabtu lepas.

    Mereka akan dipanggil mengikut Fasal 20.8 Pelembagaan Umno dibaca bersama perkara 3 Tataetika Ahli Umno (Gagal mengikut perintah-perintah parti atau gagal menjalankan dasar-dasar parti).

    “Lembaga Disiplin Umno sekali lagi mengingatkan anggota Umno bahawa lembaga disiplin telah bersiap sedia untuk bertindak ke atas mana-mana anggota Umno yang melakukan kesalahan sabotaj parti dalam waktu tempoh berkempen pilihan raya umum ke-13 ini.

    “Tindakan tegas termasuk pecat dan gantung keahlian akan diambil setelah bukti-bukti dan laporan daripada pemantau yang dilantik diterima dan disiasat secara terperinci,” katanya.

    Ahmad Rithaudeen juga meminta semua anggota parti supaya bersatu-padu dan menyokong calon-calon Barisan Nasional (BN) yang dinamakan bertanding oleh pucuk pimpinan parti.

    “Jauhi perbuatan sabotaj atau perbuatan yang boleh melemahkan parti dan BN,” katanya. - Bernama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Respect to Najib & BN
      willing to change! semua calon2 yg dh kenyang. & expired diganti dgn muka baru!
      x spt pembangkang masih Di takut lama dgn calon2 yg x relevant dgn keadaan semasa..
      change for better! walk d talk!

      Delete
    2. walk the talk? talk pon talak belani, apa macam mau kasi walk?

      anwar ajak talk talk, najib kata talak mau, bukan budaya olang melesia

      haiyooo

      Delete
    3. Don't talk only but never walk haiya!

      Delete
    4. Cakap je nak buat apa... hapah pun tak gerak klu setakat kuar air liur je. Sebuk sgt dgn berdebat nya.. hebat sgt ke klu pandai berdebat tu.. pada aku yg penting ada pendirian yg firm dan kerja jalan..tak perlu nak berdebat buang masa je.

      Delete
  5. aku tertanya tanya juga satu soklan yg perlu dijawab rakan rakan BN.....

    agak agak korang melayu susah ke kalau UMNO tumbang......

    melayu susah ke atau konco konco susah???

    tolong jawab sat

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya rasa la abang karim, lembu-lembu kat kondo yang susah sebenaqnya..

      tak dapat la mereka itu suma makan rumput cicah mayonis lagi selepas ini..kesian kan? zalim tauuu..tak suka, tak suka, tak suka

      maka dengan itu, saya mengistiharkan bahawa, kita wajib mempertahankan ketuanan lembu ini

      kondo most wanted yo!

      Delete
    2. susah sangat ke melayu sekarang....dulu cina bela anjing untk menyalak sekang x payah dh.....bela melayu je bukan takat menyalak je beguling atas jalan pn bole...

      Delete
    3. AAH betul tu, melayu umno la tu..bagi je 50 sekeping,semua bende boleh buat...janji ada fulus

      Delete
    4. tapi yg beguling atas jln tu melayu haprak Pas...
      kah kahh kahhhhh

      Delete
    5. ok la dari bunuh diri mcm ahli umno buat bila ada masalah..

      kah kah kah

      kah kah kah

      kah kah kah

      Delete
    6. Bhai 10.22...lu ada rasa ke??? Mat bongak apa punya soalan daaa...lu ptt tnya kenapa org melayu MESTI pilih umno....hahaha sbb melayu terdahulu nmpk perbezaan antara kehidupan melayu 70an tak sama ngan 60an...80an lbh bagus dari 70an...90an melayu lbh mewah dari 80an...dan skrg kita lbh bangga kerana melayu dah semakin yakin dlm bisnes dan bidang profesional..

      Mat...adakah lu nk nafikn yg kehidupan melayu tak berubah...melayu masih bnyk dlm kmpulan miskin tegar...atau lbh 50% melayu dlm kmpulan sederhana...dan lbh 30% melayu berada dlm kmpulan jutawan..
      Mat...melayu tak susah dlm umno dan akan terus mngubah sosio ekonomi melayu kpd yg lebih baik...mat soklan utk lu...lu susah dan bertmbah susah ke klu umno terus perintah...???

      Mat lu nk ckp yg dlm manisfesto pr lbh hebat dari apa yg kita lalui...realistik dgn impian berbeza bhai...org yg berckp tnpa tngungjawab,lbh mudah dari yg brckp dgn tngungjwb yg diamanahkn...anwar brckp tntng mansuh itu dan mansuh ini...ttp utk dapatkn sumber utk merealisasikn impian pnyokong pr...hnya petronas saja yg anwar nmpk...

      Mat..apa jadi pada melayu singapork...apa jd pada parti pembngkng disana...ini semua atas helah LKY dan parti PAP hngga melayu hnya mnjadi warganegara tp tidak mmpu utk mncmpuri urusan tanah tumpah darah melayu...bhai tak mustahil itu akan jd pada politik melayu dimalaysia apabila pr yg dikuasai oleh dap di beri peluang...
      Knp dap lbh bnyk mnyerang umno dari gerakan/mca...lu fikir lah

      Delete
    7. Salam Mat! Wa seronok bercuti ke Jeju n Alhamdulillah selamat kembali ke Malaysia. Soalan yg lu beri ni Mat sebenarnya banyak muslihat dan susah nak dijawab. Bergantung kpd bakal pemerintah dan org yg diperintah. Agaknya tu yg DA najib prefer majority tak macam pakatan menang Ok majority bonus besar. Pressure lebih pd DS Najib. Ambil contoh timur tengah regime chnage tak semesti bagus lagi haru biru. Tu yg wa kata bergantung kpd keadaan. UMNO pun sama takder jaminan 100%. Wa tetap istiqamah rezeki dtg dr ALLAH dan wa memilih keaadan yg paling mendatangkan kesan mudharat pa wa dan keluarga. Buat masa ni Alhamdulillah OK tak mewah mcm pemimpin baik UMNO maupun pembangkang. Wa tak kisah dorang senang sebab dah rezeki dia halal haram dia tanggung wa tak berani nak tuduh. Dipendekkan pegangan wa senang jek tanggunjawab pemerintah dan ulama mesti sejiwa dan bersatu. Oh ye Indonesia making a lot of money now banyak investor lepas tukar ketua negara tapi tak silap masih kerajaan sama. Indonesia leaping malaysia by great distance la mat. Bersatu and berubah penting tapi wa rasa bukan bertukar. Pandangan wa je mat bukan BN jgn lu balun plak.

      Delete
    8. MB, Melayu susah ke klu PR tumbang..?

      Delete
    9. Mat! Wa plak nak jual soalan pada lu dan pada semua la. Apa untung nya lu sume panggil ciptaan ALLAH yg tinggi darjatnya anjing la lembu la katak la mcm2 nama binatang. Tak sama dgn tujuan kejadian oleh ALLAH. Wa bukan bak berlagak alim tapi wa minta kerjasama sume hentikanlah ALLAH tak blh ampun kan dosa sesama manusia. Kat situ pun ALLAH dan beri darjat yg tinggi pd manusia ..... blh memaafkan. Wa merayu sgt2 hentikanlah pada 22 pihak termasuk wa sendiri.

      Delete
  6. SAPER YANG GULING2 ATAS JALAN LPS SMBHYANG JUMAAT.NGAN KOPIAH SEBAN SEKALI.APA DAH JADI.KUASA PUNYA PASAL.

    ReplyDelete
  7. Nama jer Parti Isle, tapi pemimpin tertinggi asyik dok layan nafsu kote secara hare

    ReplyDelete
  8. Satu lagi pukulan maut utk BeEnd di sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. hampeh............stopa ganu style

      Delete
  9. Lmbu skrg x dudk kndo tp dudk kt htel 5 star...reti lak pkai sepender...hbat lmbu skrg...ado sko lombu tuo pkai sepender putih?..korg knl x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian kat lu. Banyak dosa kering lu buat.

      Delete
  10. Dose lu bnyk x?.

    ReplyDelete
  11. PADA ORANG LAIN DOSA BASAHLAH DOSA KERINGLAH. KENA MUKA SENDIRI DOSA APA PULAK.
    KALAU MAKAN HARTA ANAK YATIM(MEMALI) APA HAL PULAK??
    INILAH PALING HINA PERBUATAN. LEPAS NI SPIN LA YE YOP..
    TAKPE NIK AZIZ BOLIH AMPUNKAN DOSA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan harta anak yatim berdosa,makan dwet zakat pulak dpt pahala ke?

      Delete
  12. Bia an die bro...die org bnyk phla..sumph pown tkot nk ckp hal dose org lak...aku ngaku ar mg bnyk dose ak sbg mnusia biasa mg x trlps.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haron Din dah mula bagi warning... siap ko Nuar!!!!

      Delete
  13. Aslm,kalau bley kitew tumbangkan sekali yB Joseph Lim Guan Eng.. Kerana beliau dan rakan2 nye (warga DAP) mempunyai agenda untuk menghapuskan(menghalau secara halus seperti membina rumah mahal di pulau sehinggakan org melayu di Penang kebykn nye tpaksa membeli rumah di sP krn rumah di Penang mahal) org2 melayu Penang dlm negeri Penang.. Bukn stakat bangsa melayu yg mereka benci,malah sesiapa yg beragama Islam jge mrk benci.

    Jd penduduk Penang,sedar lah dgn permaenan DAP . Jgn pernah sesekali lupa kejadian 13mei. Pls.. WallahuAlam.. Wasalam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejak bila DAP sayang orang Melayu? Lapih muda mana ingat cerita 13 mei 1969.... lapih muda tenguk benda semua siap celah kangkang. Macam ni la. Kita semua pangkah BN sekali, semua pakat2 buat, kemudian tunggu negara ni jadi kapiaq ka kekal negara Islam.

      hohoho... depa dah berani minta duit zakat berbedak sama to'kong dengan kuil. Pi la soksek dengan mufti2....... Hadi mana tau apa?

      Delete
  14. Ne blog lucah ke???

    ReplyDelete
  15. banyak dok nampak CAI PR suka mengeluarkan kata2 NISTA dan MENCERCA.....ibarat mak bapak yg mendidik ye tak...?camna ketua begitulah cai2 nya.. KALAU ALLAH NAK IZINKAN...DAH LAMA DIA IZINKAN...WALAUPUN MINTAK SESAAT YG LALU.....JADI MUHASABAHLAH DIRI...kot ada yang tak kena....jangan DOK NAMPAK ROKET TUJU KE BULAN JA...satgi jatuh CEMEY MATA SEBELAH.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!