CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, April 17, 2013

GEMPAR BERAPI! VIDEO STOPA ALI DENGAN JANTAN PULAK TERSEBAR! ADUHHHH

Kah kah kah! Gaynya dua budak dalam video ni kan? Aku share sebab dia panggil Mustafa! So he he he

Oh ya, My massa dah dapat hotel mana yang Stopa buat projek, berikut adalah butiran tersebut!

Menurut kakitangan Pejabat PAS di Jalan Raja Laut, Setiausaha Agung PAS sering mengunjungi Hotel ***ANA untuk berbincang perkara penting. Sebelum skandal Mustafa Ali terbongkar, kakitangan tersebut percaya dengan alasan Mustafa yang perbincangan tidak dapat dibuat dalam pejabat PAS kerana terlalu ramai "MATA-MATA" yang akan membocorkan kepada pemimpin parti lain.

Setelah mendapat maklumat tersebut dari kakitangan pejabat PAS, MyMassa cuba selidik adakah benar maklumat yang diberi. Dan ini yang MyMassa jumpa.


Bilik Hotel ***ANA seperti yg dibocorkan kakitangan PAS. Gambar kecil :  Keadaan dalam video
Sama tak?

Lebih mengejutkan kerana jarak Hotel ***ANA hanya 5 km dari pejabat PAS. Jadi benarlah alasan yang diberi oleh Haji Hadi yang Mustafa sakit lutut, tak boleh jalan jauh sebab hanya 5km dari pejabatnya!

Kakitangan pejabat PAS tersebut beritahu yang dia bersedia untuk membuat kenyataan bila tiba masa yang sesuai. Katanya lagi, dia tak sanggup untuk menanggung dosa menyimpan kegiatan penzinaan Setiausaha Agung PAS yang akan menyebabkan parti tersebut dilaknat Allah S.W.T. Dia juga bersetuju dengan pandangan Tuan Guru Haron Din yang kes penzinaan ini perlu dibawa ke Lembaga Disiplin parti serta bersedia untuk menjadi saksi untuk membongkarkan perkara ini.

Nampaknya semakin banyak PAS buat solat hajat minta supaya ditunjukkan kebenaran, semakin banyak kebenaran yang terbongkar. Kakitangan pejabat PAS sendiri tak sanggup nak simpan dosa besar bosnya berkat solat hajat Tuan Guru Presiden.

*Dengar cerita security hotel ni memang ketat. Pejabat agama memang susah nak buat operasi kat sini. Khas untuk para MACAI yang masih nak pertahankan Mustafa Ali, sila layan video muzik ini.

78 comments:

  1. Hahahahaaaaaa calon pru13 pas dah kena CHECKMATED oleh amk mat liwat.....
    KITA SERUPAAA......

    Jangan ganggu rancangan dia.........???????hihihuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak nya calon umno harbi tarik diri....mungkin dorg malu nk pkai lambang dacing kottt,,,yela parti fitnah 1 msia kan...huhuhu

      Delete
    2. Bhai...yg kata ramai tu berapa org bhai... Baguslh bhai ssama islam lu kafirkn...yg terang2 kafir lu dewa2kn..

      Delete
    3. Gempar mesti berapi berasap kalau BN kalah dlm PRU 13,Senarai pilihan Calon di tempat tempat strategik telah membayangkan ketumbangan UMNO BN secara besar besaran.

      Delete
    4. Manifesto selangor .. kah kah kah.. tiru ye!!!! patut selalu exam x lepas... meniru dari dulu kine dan selame nye... x de idea.

      BN juga janji air percuma di Selangor

      8:41PM Apr 17 2013

      dikemaskini Malah, dalam manifesto BN Selangor yang dilancarkan malam ini, BN juga berjanji menukar meter bekalan air pukal, yang digunakan di rumah pangsa dan kondominium, kepada meter individu secara percuma.

      Delete
    5. pas ni video sapa lak......sebar la, byk toi org pragai trk.. hahaha

      Delete
  2. Istana hotel.. Hihi

    ReplyDelete
  3. aku rasa di vistana hotel sbb keadaan bilik tu,sbb slalu stay sane jd mmg serupa

    ReplyDelete
  4. Bhai Sahab ........ நீ இவ்வளவு கீழ்தரமாக .......

    ReplyDelete
  5. vistana hotel dekat ngan stesen bas pekeliling dan stesen lrt titiwangsa.

    ReplyDelete
  6. Nana sudah lama tahu hotel tu. Sebab di sanalah Nana selalu pergi seorang diri. Nana paling suka bucu2 katil tersebut kerana keras dan kasar. Apapun, hidup UMNO!!!!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish ish ish, teruk sangat dah sangap nie, p jumpa pak stopa lekas, kot kot boleh ok!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
  7. menatang mung stopa...main burit tak ajak aku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha bhai 12.03...lu kelakar lh bhai

      Delete
    2. lu jolok je burit lu dgn buah petola

      Delete
  8. Perbualan 2 sekawan ......

    Hadi: Mung Pa dok beringat doh, orang lain pandai buat pandai sipang

    Stopa: Payoh amber nok sipang, spender besar ngat, dok leh susuk doh

    ReplyDelete
  9. Bhai 12.01...tak usahlh menambahkn dosa yg tak septtnya..jujur dgn perjuangan politik kita,sbb aku yakin bhai kita berpolitik demi agama,bangsa dan negara...lg pun takkan lu takda maruah diri utk jd perjuang bacul...kemon bhai,kita dah dewasa dlm berpolitik...

    ReplyDelete
  10. Parti munafik.. rakyat wajib menolak parti seperti ini.. Undi Pas itu HARAM!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan dok bt fatwa sendiri......

      Delete
    2. ko yg dok undi BN tu... amacam?

      Delete
  11. macam ini nak cakap tentang hudud? berjanggut konon, pas konon. Yang main buntut, main dengan pelacur, main dengan bini kawan. pkr kepala hotak!

    ReplyDelete
  12. ha ha ha ha ha aku pong herang hotel vistana ke hotel istana ke hotel impiana.. sebab aku cume bese dudok hotel RM20 satu malang jah... pah hotel hok mane se ni weh?

    ReplyDelete
  13. Hahahahaha...percayanye aku dgn blog ni!
    Kalaubole tak sabar aku nak pangkah umno!!
    Suruh spr buat pilihanraya esok!!!
    Abisla pas!

    ReplyDelete
  14. Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,
    Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,
    Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juragan,aku rase hang ade masaalah sakit kepala hotak kot...
      Sikit2 bhai..tak abis2 bhai2

      Delete
    2. Mula2x nana, sekarang Juragan69 pun dah terjangkit sakit otak. kesian. hahahaha

      Delete
    3. Hahaha...ikut suka lu org lh bhai..yg pntng aku tau arah perjuangan dan bukn mnjadi bacul...hit n run

      Delete
    4. Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,Bhai,

      Delete
    5. Macam mana perangai ketua. Macam tu la perangai pencacai, pengect, bacul, tak da keyakinan pada diri, dah la sendiri komen sendiri reply, nak tnjuk dapat sokongan la sangat, sedar la sikit, kalau nak komen, komen ja. Tak pyah nak takot dengan diri sendiri. Guna identiti org, takot kena saman ka???

      Salam Gelombang Biru

      Delete
  15. Apa lah abang Stopa ni ...kenapa ko pegi main burit tu sorang2.... tak ajak aku.. sampai hati tollll. ...

    ReplyDelete
  16. soalan utk HARUN DIN...APA MACAM HARUN DIN...PARTI PAS DAH SESAT ATAU DIRI KAU YANG DAH SESAT... ? x perlu jwb kat aku atau org lain jwb dlm diri kau sendiri..

    ReplyDelete
  17. Istana di bkt bintang laa, aku penah nmpk dia beberapa kali dulu tp x lah syak dia buat projek....

    ReplyDelete
  18. sori, i dah mula benci pas ok, vote to BN ini kalilah

    ReplyDelete
  19. Mende kau nie Salim,bang Stopa punyer isu dan lapuk basi dah nko kitar semula tak abis abis ulang siar,kalau cerita baru video lain takpe lah juga,carilah modal lain,tak jadi ke En Salim masuk bertanding sbg calon bebas PRU 13,Dun ke Parlimen mana ntah....

    ReplyDelete
  20. Lagi bilik gerakan umnobn tidak dibuka.selain 3 di shah alam, slim river dan jelebu sprti dilaporkn akhbar arus perdana smlm. Blik gerakan di ampngan n.9 mngalami nasib sama. Tokoh otai bahagiam tidak berpuas hati tidak dicalonkn kerana yakin boleh mnang krana msalah calon pkr adalh bermasalh. Bahkn pkr blum berani mngumumkn calon. Boikot bang jgn tk boikot. Kom join kami di shah alam.

    ReplyDelete
  21. SHAH ALAM – Tindakan Barisan Nasional (BN) tidak meletakkan pemimpin tertinggi Wanita Umno dan BN sebagai calon dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) mengecewakan dan dianggap penghinaan kepada wanita, kata Naib Ketua Wanita Umno, Datuk Kamilia Ibrahim.

    Menurutnya, ia menunjukkan BN tidak beri pengiktirafan sewajarnya kepada pemimpin wanita yang berada dalam hierarki tertinggi organisasi wanita untuk bersama-sama saf kepimpinan parti bertanding pada PRU13.

    Beliau, yang juga Ketua Wanita Umno Bahagian Kuala Kangsar berkata, beliau sebagai orang nombor dua dalam Pergerakan Wanita Umno dan BN sepatutnya diberikan peluang bertanding di Parlimen supaya dapat terlibat sebagai pembuat dasar dan keputusan politik.

    “Tindakan kepimpinan BN memeranjatkan saya dan wanita lain. Saya kecewa kerana tidak ada pengiktirafan sewajarnya diberi kepada pemimpin Wanita Umno dan BN yang mewakili seluruh wanita Umno dan BN,” katanya kepada Sinar Harian.

    Kamilia berkata, beberapa ketua Wanita Umno negeri tidak diberikan tempat dalam PRU13, antaranya di Kedah, Johor dan Terengganu, termasuk Naib Presiden MCA, Datuk Seri Dr Ng Yen Yen.

    “Kami banyak berjasa, tetapi tidak diberikan tempat. Adakah kepimpinan tertinggi tidak mengiktiraf kelayakan yang kami ada. Kebanyakan kami golongan profesional,” katanya.

    “Pucuk pimpinan parti jangan menganggap wanita tidak kisah dengan pencalonan yang diumumkan baru-baru ini. Jangan ingat wanita tidak ada perasaan,” katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perghhhhhh berasap beb. Satu demi satu.

      Delete
    2. dah tu .... kita berjuang untuk rakyat, apa kisah jawatan & habuan!!!!!!!!!!

      pru13.... undi PR

      Delete
    3. kak mah kan ada. sayap wanita tak penting dah

      Delete
  22. Calon BN Manjoi ahli PAS

    IPOH: Jawatankuasa Strategik dan Isu PAS Perak hari ini mendedahkan calon BN di Dun Manjoi yang diisytiharkan oleh Pengerusi BN Perak, Dato’ Dr Zambry Abd Kadir semalam adalah ahli PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah itu yang terbaik yang ada.......... ceduk la mana2 pun .....

      Delete
    2. UBN desperate!

      Umno/BN ketandusan winnable candidate.... di ADUN Manjoi, PeraktErpAksa cari/ tangkap ahli2 PAS yg khianat, sama seperti calun BN di Parlimen Permatang Pauh!

      hehheheheheeeeee ............ alamat2.. alamat2... alamat ajal kerajaan UMNO/BN dah nak karam dan nazak bebenor?

      hai ahli2 UMNO/BN yg jujur cepat2lah tinggalkan kapal yg sedang karam tuu......sebelum 5 Mei 2013! nanti ko orang basah / kelemasan bersama ketua2 lanun UMNO/BN tuu....

      Delete
  23. Juak2 bekas mb perlis isyihar akan boikot pru13.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu juga proses demokrasi & hak kebebasan rakyat ....... tak leh kutuk tindakan mereka

      Delete
  24. Sejak semalam lagi, tiga bilik gerakan Umno Shah Alam telah ditutup apabila tersebar khabar Datuk Zulkifli Nordin menjadi calon Barisan Nasional (BN) di situ.

    memberitahu bahawa mereka tahu rancangan itu sejak semalam lagi dan setakat semalam sahaja tiga bilik gerakan telah ditutup, mungkin di peringkat cawangan," kata pengerusi salah sebuah masjid di situ yang enggan namanya disiarkan.

    Seorang pengurus di salah sebuah kilang di Shah Alam pula memberitahu, beberapa orang kuat Umno Shah Alam yang beliau temui petang tadi dan malam ini merasa sangat malu apabila Zulkifli dicalonkan sebagai calon BN di situ.

    "Tadi, masa saya pergi solat berjemaah di masjid, pencalonan Zulkifli jadi bahan gelak ketawa," kata pengurus salah sebuah kilang di Seksyen 16 itu yang juga tidak mahu namanya disiarkan.

    Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Khalid Abdul Samad yang akan mempertahankan kerusi Shah Alam menyifatkan pemimpin Umno mempunyai persepsi yang unik apabila mencalonkan Zulkifli di situ.

    "Terpulang kepada pemimpin BN untuk memilih calon yang terbaik ... Malangnya, mereka merasakan bahawa Zulkifli adalah calon yang terbaik. Mereka mempunyai persepsi yang unik apa yang rakyat Shah Alam mahu," The Malaysian Insider memetik beliau.

    Menurut Khalid, kebanyakan orang di Shah Alam adalah lebih matang dan tidak bersifat pelampau, dan Zulkifli yang merupakan Naib Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) tidak mewakili nilai-nilai yang menjadi pegangan mereka.

    Beliau juga menyifatkan pencalonan Zulkifli itu sebagai Khalid isyarat jelas bahawa para pemimpin Umno dan BN tidak mempercayai Umno Shah Alam.

    Dalam perkembangan berkaitan, Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali yang kecewa tidak dicalonkan di kawasan idamannya, Pasir Mas, mempersoalkan mengapa beliau tidak dicalonkan sedangkan Zulkifli dipilih menjadi calon BN.Ibrahim berkata, beliau kecewa kerana tidak diberikan alasan mengapa tidak dicalonkan sedangkan Zulkifli yang menjadi Naib Presidennya dalam Perkasa dipilih menjadi calon BN bagi kerusi parlimen Shah Alam.

    "Saya tidak disenaraikan maknanya saya tidak diberi peluang, sebab-sebabnya saya tak tahu. Mungkin rupa paras saya tak cantik atau sebagainya," laman Astro Awani memetik beliau berkata. -HD

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan la merajuk......................

      Delete
    2. Seorang bekas menteri kerajaan pusat, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir mengingatkan pentadbiran Datuk Seri Najib Razak: “Kadang-kadang kita begitu yakin dan sombong, boleh buat benda salah di tempat yang terang, kami rasakan sudah tiba masanya kita berubah dan kembali ke pangkal jalan,” kata Abdul Kadir (gambar) sambil menambah, “merdeka bermakna kuasa diserahkan kepada rakyat.”

      “Negara ini kepunyaan rakyat... negara ini hak rakyat dan ini asas yang kita perlu ingat, negara ini bukan bapa saya yang punya, bukan Umno yang punya, bukan PAS yang punya, ini rakyat yang punya,” kata beliau ketika berucap pada majlis pelancaran Amanah di Memorial Tunku Abdul Rahman Putra di sini.

      APA KATA PARA PEMBODEK2 DAN HAMBA SAHAYA KETUA2 LANUN BANGSAWAN UMNO/BN ?????

      Delete
  25. Sorak, bu di pengumuman calon Umno Sabah
    Aidila Razak | 6:50PM Apr 16 2013
    Pengumuman calon Umno Sabah hari ini bercampur baur antara sorakan ceria dan nada tidak menyenangkan.

    Ketika penyandang Kota Belud Abdul Rahman Dahlan menerima sorakan paling gemuruh ketika diumumkan mempertahankan kerusinya, rakannya Ronald Kiandee tidak begitu beruntung.

    Pengumuman Pengerusi Umno Sabah Datuk Seri Musa Aman (di rostrum) bahawa Ronald akan mempertahankan kerusi Beluran disambut suara bu daripada sebahagian daripada peserta dalam bilik yang penuh sesak.

    Tidak lama selepas pengumuman dibuat, juga kedengaran suara bantahan lantang datang daripada seorang anggota Wanita Umno Lahad Datu yang hadir.

    Beliau menjerit berulang kali dengan berkata tiada sesiapa akan menyokong calon Lahad Datu yang bukan anak kelahiran tempatan sebelum keluar daripada bilik acara di ibu pejabat parti itu di Karamunsing.

    ReplyDelete
  26. Mohon banyakan lg video lucah. Biar rakyat jd lg mual, muak, jijik dan mumtah dgn umno. Tahniah atas usaha gigih anda. Vote for pr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena batang hidung begitulah lagaknya....moralnya bukan video lucah...tp pelakonnya tu yang sedih sangat...yang kau orang agong2 sangat... pemimpin zuhud....

      Delete
  27. PONTIAN - Meskipun pengumuman rasmi siapa calon daripada Barisan Nasional (BN) bagi kerusi Parlimen Tanjong Piai belum diumumkan oleh Pengerusi BN Negeri, Datuk Abdul Ghani Othman semalam, namun sudah ada bantahan yang dilakukan beberapa individu.

    Pagi semalam, kira-kira 300 individu termasuk beberapa pemimpin utama MCA Bahagian Tanjong Piai dan parti komponen itu mengadakan satu bantahan aman di hadapan pejabat MCA Bahagian Tanjong Piai di Kota Emas, di sini.

    Terlibat sama dalam bantahan itu ialah Timbalan Ketua MCA Bahagian Tanjong Piai, Wiliam Tan Soo; Ketua MIC, Krishnan Kumar dan ketua-ketua Umno cawangan.

    ReplyDelete
  28. Lagi bilik gerakan umnobn tidak dibuka.selain 3 di shah alam, slim river dan jelebu sprti dilaporkn akhbar arus perdana smlm. Blik gerakan di ampngan n.9 mngalami nasib sama. Tokoh otai bahagiam tidak berpuas hati tidak dicalonkn kerana yakin boleh mnang krana msalah calon pkr adalh bermasalh. Bahkn pkr blum berani mngumumkn calon. Boikot bang jgn tk boikot. Kom join kami di shah alam.

    ReplyDelete
  29. Ini kalilah... Musang, Riping dan Nipah sekeluarga boleh kemas brg balik jenguk sedara di Pakistan.... Bon Voyage Robin Hood Sabah!

    ReplyDelete
  30. Parti munafik agama tapi tak munafik sex. Berapa banyak pun boleh. No sex no fun. No fun no son

    ReplyDelete
  31. itulah juak2 umno yang bejuang untuk tembolok sendiri... bila dicalonkan senyum lebar sampai kepipi... bila x tersenarai mangamuk seluruh kampung... umno pasti tumbang kali ni kerana puak2 umno juga.

    ReplyDelete
  32. PUTRAJAYA: Ceramah 'Tawan Putrajaya 2013' malam tadi menyaksikan Naib Presiden PAS Datuk Husam Musa mengambil peluang bercerita pengalamannya bertemu dan menyantuni masyarakat Putrajaya.

    Memulakan ceramahnya malam tadi, calon PAS yang akan bertanding bagi kerusi Parlimen Putrajaya itu menarik perhatian lebih 10,000 hadirin dengan bertanyakan "Are you ready for Putrajaya?" sebanyak tiga kali dan dijawab "yes" oleh para hadirin.

    Kemudian beliau bertanya pula "Are you ready for BN?", lalu disambut laungan "No" oleh orang ramai yang hadir.

    "Kalau begini, menanglah. Siapa kata (Datuk Seri) Tengku Adnan (Tengku Mansor) tidak boleh dikalahkan," katanya sinis disambut tepukan gemuruh hadirin.

    "Saya datang ke Putrajaya ini untuk bersahabat. Bila saya pergi ke kafetaria, ke surau, ke foodcourt, saya rasa semangat saya memuncak sekali.

    "Mereka (kakitangan kerajaan) datang bersalam dengan saya, malah mintak nak ambil gambar dengan saya.

    "Saya tanya boleh ke ambil gambar dengan saya ni, nanti saudara-saudari kena tindakan? Mereka jawab apa nak takut, 6 haribulan (Mei) dah kerajaan baru," ceritanya disambut laungan takbir hadirin.

    Menurut Husam, beliau juga akan membawa Menteri Besar Kelantan Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz menjadi imam solat Jumaat di Masjid Putra jika beliau ditakdirkan menang di parlimen itu pada pengundian 5 Mei nanti.

    "Mungkin dua minggu lagi Tok Guru (Nik Aziz) jadi imam, live tv1, tv2, tv3 sampai chanel 20. Minggu kedua Tuan Guru Haji Hadi (Awang), minggu ketiga Datuk Seri Anwar Ibrahim minggu keempat saya sendiri dan lain-lain.

    "Kita nak Putrajaya bukan sebab nak kuasa semata-mata, tapi kita nak buat kebaikan, nak bawa sinar ketakwaan bagi melahirkan kemakmuran," katanya lagi.

    Beliau juga berkata, jika Pakatan Rakyat berjaya mentadbir negara, beliau akan mengesyorkan agar dibina satu sekolah Maahad Tahfiz Sains di Putrajaya seperti di Kelantan yang telah berjaya melahirkan tenaga profesional dan pada masa yang sama hafiz al-Quran.

    Pada ceramah itu juga, Husam turut menceritakan perancangannya bagi mengatasi masalah perumahan di Putrajaya termasuklah masalah harga rumah yang tinggi, bilangan rumah yang tidak cukup dan keluasan rumah yang tidak selesa yang sangat mendesak kepada masyarakat di sini.

    Ceramah yang diadakan di padang bola sepak di Desa Pinggiran Putra di sini turut dihadiri Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

    Selain beliau, hadir sama termasuk bakal calon PAS bagi Parlimen Sepang Mohamad Hanipa Maidin serta Borhan Aman Shah dari PKR yang disebut-sebut sebagai calon Dengkil.

    Ceramah malam tadi adalah yang pertama selepas Husam diisytiharkan sebagai calon PAS yang akan bertanding bagi parlimen itu, minggu lalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Putih-putih Melati
      Merah-merah Delima
      Spendar putih Mustapa Ali
      Setiausaha PAS di beri nama

      Bunga Melati si bunga Dedap
      Mari ditanam di tepi kolah
      Mustapa Ali yang dapat sedap
      UMNO juga....yang salah.

      Siapalah yang empunya gerangan
      Buang sampah dalam telaga
      Jangankan nak buat laporan
      Sumpah laknat lagilah tiada

      Perahu kolek di atas simen
      Batang kali di tengah sawah
      Chua Soi Lek seorang gentleman
      Mustapa Ali tiada bermaruah

      Panjang sejengkal si anak ikan
      Daun kangkong banyak melata
      Ada akal tolong gunakan
      Jangan sokong membabi buta.

      Delete
    2. GENTELMEN

      aku syor supaya adakan SYARAHAN PERDANA atau DEBAT TERBUKA bagi kedua2 calun BN Tenku Adnan Mansor dan PR Dato' Husam Musa ni di dataran Putrajaya... agar rakyat & pegawai2 kerajaan serta pengundi2 putrajaya dapat nilai sendiri kewibawaan wakil rakyat mereka nanti....

      Delete
    3. ADA BERANI KE TEAKU ADNAN MANSOR politikus mafia UMNO tu

      Delete
    4. Adnan telah dilahirkan di negeri Melaka pada 20hb Disember 1950 pada jam 6.10 pagi dengan surat pendaftaran lahirnya bernombor 100502.

      Ketika beliau dilahirkan, namanya ialah Adnan bin Mansor manakala pada tahun 1962, ketika beliau berusia 12 tahun, Adnan mulai memiliki kad pengenalan bernombor 4079409 atas nama sama seperti yang terdapat dalam surat beranak malah ketika menukar kad pengenalan bagi memenuhi kehendak undang-undang pada tahun 1969 namanya masih lagi kekal sebagai Adnan bin Mansor.

      Tetapi, pada 3hb Oktober 1972, Adnan telah mengubah namanya menjadi Tengku Adnan bin Tengku Mansor dan telah membuat akuan bersumpahnya bahawa beliau berasal dari Keluarga DiRaja Melaka.

      Adnan merupakan seorang taukeh Sport Toto Malaysia yang diasaskan pada tahun 1969 dengan nama asalnya Unilite Electrical Indusries Berhad.

      Pada tahun 1987, syarikat ini bertukar nama kepada Far East Asset Berhad dan dalam penstrukturan semula pada tahun 1992, ia diambialih oleh Berjaya Group dan dikenali sebagai Berjaya Sport Toto Berhad.

      Adnan mempunyai saham dalam Berjaya Group Berhad yang memiliki Sport Toto sebanyak 3.5 juta saham melalui syarikatnya yang bernama Cimsec Nominees. Ini menjadikan Adnan terlibat dalam industri perjudian Sport Toto melalui pegangan sahamnya dalam Berjaya Group Berhad.

      Sport Toto mempunyai 681 rangkaian kedai judi di seluruh negara dan mempunyai dua syarikat perjudian di luar negara iaitu Philippines Berjaya Toto dan pada tahun 1997 membantu kerajaan Ghana menyusun kegiatan loteri di negara berkenaan.

      Adnan dan kerajaan Pahang pada satu ketika dahulu melalui syarikat PASDEC Holding Berhad pernah memiliki saham dalam Bukit Tinggi Resort Berhad milik penuh Vincent Tan yang bergiat dalam kegiatan berjudi 'mesin slot', tetapi disebabkan oleh bantahan orang ramai, maka Adnan melepaskan pegangannya dalam bentuk saham dan kerajaan Pahang menjual sahamnya pada 23hb Mei 2003.

      Apapun sepatutnya Adnan sedar akan kenyataan yang dikeluarkan oleh Mufti Kerajaan Perak, Dato' Seri Harussani Zakaria bahawa orang Melayu-Islam telah membelanjakan RM4 bilion setahun untuk minum arak dan berjudi dan situasi gawat umat Islam ini sangat-sangat membimbangkan.

      Delete
    5. Menjelang penamaan calon 20 April ini, Adnan yang terkenal dengan perangai 'samsengnya' hingga didiakwa memukul kakitangan pejabt umno.....

      Delete
  33. Tak rasa malu ker kata nak perbaiki putrjaya yg d bangunkan manusia yg d gelar mahafiraun.siap nak lelong lg.mana maruah kamu

    ReplyDelete
  34. Nak berhujah dgn ilmu dan akal x reti, pakai je video sex. Umno sedang menonjolkan kebodohannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO tu syaitan2 dari kalangan manusia....

      Delete
    2. Haram pakoh pas wei!! putra jaya bukan tempat utk orang munafik. pas sudah terpesong!! bapak syaitan ialah bapak pas.

      Delete
  35. BODOH KERANA BENAR TAK MENGAPA JANGAN BODOH TAPI MENGAKU CERDIK.

    ReplyDelete
  36. UMNO/BN TIPU RAKYAT, DERA PEGAWAI AWAM YANG JUJUR

    pejawat awam dah lama diperhamba dan diperkudakan oleh ketua2 lanun UMNO/BN untuk 'rompak' kontrak/projek dan harta rakyat...........

    tanya tan sri Nor ya'akob tim. menteri kewangan I & geng2 mamak p.pinang, dan menteri2 UBN yang lain, macamana KSN/KSU2/KP2/SUK jabatan kerajaan berekongkol untuk tipu negara...

    skandal klasik spt kes projek PPRT dulu akhir bekas KSU kena hukum, kes PKFZ, NFC, pembinaan MRR2,stadium KT runtuh, projek makmal komputer yg runtuh, perolehan di kemen. pertahanan, dll......

    ini kalilah kita UBAH kerajaan pusat kepada PR!

    ReplyDelete
  37. ORANG UMNO OTAK PORNO: bloggers pro umno yg paling kerap n banyak keluar video lucah & fitnah lucah ......................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin pakatan yg paling kerap n banyak jadi pelakonnya. Wawawa

      Delete
    2. betul ke video bikinan & jajaan macai2 umno nih?

      rakyat dah tak ccaya dah..... palsu & fitnah parti setan UMNO!

      Delete
  38. Seorang bekas menteri kerajaan pusat, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir mengingatkan pentadbiran Datuk Seri Najib Razak: “Kadang-kadang kita begitu yakin dan sombong, boleh buat benda salah di tempat yang terang, kami rasakan sudah tiba masanya kita berubah dan kembali ke pangkal jalan,” kata Abdul Kadir (gambar) sambil menambah, “merdeka bermakna kuasa diserahkan kepada rakyat.”

    “Negara ini kepunyaan rakyat... negara ini hak rakyat dan ini asas yang kita perlu ingat, negara ini bukan bapa saya yang punya, bukan Umno yang punya, bukan PAS yang punya, ini rakyat yang punya,” kata beliau ketika berucap pada majlis pelancaran Amanah di Memorial Tunku Abdul Rahman Putra di sini.

    APA KATA PARA PEMBODEK2 DAN HAMBA SAHAYA KETUA2 LANUN BANGSAWAN UMNO/BN ?????

    ReplyDelete
  39. gambar katil tak sama dengan katil di hotel ***ANA..carilah katil yang sama.. baru betul..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!