GEMPAR BERAPI! RAFIZI PUSSY CUBA DIVERT ISU DIA GAY DENGAN MENGHENTAM ROSMAH!?

Apabila aku mendedahkan pasal Rafi dan anak ikan dia yang memanggil dia Rapussy, KLIK SINI

Maka menjadi tidak keruan la si gayboy ni, punya la dia nak divert isu pasal dia dan anak ikan bermadu asmara dalam email tu sampai dia terpaksa gunakan kisah saman AES Datin Seri Rosmah! Apa ni Rapussy? Apa yang kau maksudkan tu sebenarnya? Apa yang gempa sangat ni? Korang nak tau? Jom aku cerita..

Semalam Rafizi membuat pendedahan yang sangat-sangat menggemparkan negara apabila mendedahkan Datin Seri Rosmah ada dua saman aes yang belum dibayar. Gempar beb! Rosmah ada saman woo, isteri PM pun kena saman. Dasyat kan?


Asal merka ada masalah je maka mereka akan menyerang Rosmah! Asal apa saja kesalahan merka terdedah Rosmah la mangsa yang mereka nak dijadikan sasaran untuk menimbulkan rasa benci masyarakat terhadap PM dan isteri.

Rafizi kata Najib mengamalkan undang-undang double standard....

Double standard apa ke bendanya jika isteri dia sendiri pun kena saman wei? Saman yang belum dibayar boleh dilihat oleh semua orang di seluruh dunia melalui laman MyeG! Kau ni tonggong ke Rapussy?

Jika double standard takdelah datin seri kena saman...mana akai kau wahai si jambu gay Rapussy?

Namun, kita kena terima kasih kepada Rafizi kerana mendedahkan perkara ini dimasa kempen PRU! Yalah sebab perkara ini boleh membantu BN. Mana tidaknya? Selama ini kan mereka kata BN salah guna kuasa? So dengan pendedaan ini, Rapussy sendiri menafikan dakwaan yang dibuat pembangkang selama ini bahawa BN mengamalkan undang-undang yang tidak adil, salah guna kuasa dan sebagainya.

Apa yang didedahkan Rafizi semalam membuktikan di bawah pentadbiran BN undang-undang dikuatkuasakan ke atas sesiapa sahaja tanpa memilih bulu.

Bukan seperti Rafizi yang mengaku dirinya seorang akauntan tetapi tidak tahu undang-undang BAFIA. Bila kena dakwa mengamuk kononnya undang-undang tak betul dan tak adil. Dah lakukan kesalahan terima sahajalah hakikat dan bersedia hadapi hukuman. Ini tidak dia terus meroyan dan nak mansuhkan BAFIA plak! Ptuiihh

Berhubung saman ke atas kenderaan Datin Seri Rosmah, ikut maklumat yang diterima Datin Seri belum menerima surat saman berkenaan sehingga semalam. Beliau akan bayar saman berkenaan apabila surat saman diterima.

Datin Seri Rosmah pakai kereta Proton Waja! Bukan Ferrari macam Azmind an segala macam kereta mewah yang pemimpin Pakatan ada ok! So dia ada 2 saman dijadikan satu isu besar oleh Rafizi. Kah kah kah


Pesuruhjaya PAS Perlis pakai kereta porshce ada 3 saman AES dan 4 saman trafik yang belum dibayar. Jumlah keseluruhan saman yang ada di atas nama Hashim Bin Jasin adalah 18 saman. Malah ada saman-samannya tertunggak sejak 11 tahun lalu. Apa cerita Rapussy? Tak nak buat PC lagi ke? Kih kih kih

Macam ni la Rapussy aka Rafizi, apa kata kau jelaskan dulu pada rakyat Malaysia tentang kandungan email kau yang terbocor dan sedang diedar oleh puak-puak PAS kat Pandan tu, yalah mereka tak nak si Gay Boy jadi ahlul Parlimen mereka, cukuplah dengan bakal Perdana Menteri yang kuat zina dan liwat tu je. Kan? kan? Kan?

Wahai rakyat Malaysia, sampai bila korang nak diperbodohkan oleh pencacai HARAMI pakatan ni?

45 Responses to "GEMPAR BERAPI! RAFIZI PUSSY CUBA DIVERT ISU DIA GAY DENGAN MENGHENTAM ROSMAH!?"

  1. Rafizi ni bodoh punya orang banyak makan babi muka banyak senyum selalu kena liwat selalu kot dengan A..................cakap orang tak betul diri sendiri lagi bodoh penipu busuk punya orang ini nak jadi pemimpin kata org tak betul dia lagi kurap terlebih byak makan babi/anjing/hisap kote A.....

    ReplyDelete
  2. Rafizi u punya saman bayarlah jgn kata orang yg salah saya punya saman ada 5 (RM300) saya bayar kenapa tiada duit nak bayar sebab ke saman RM 100juta kalau tiada duit jual buntutlah ada yang mau boleh setle saman kelak jual sama bapa gay PR MALAYSIA A,,,,,,jual bini pun dia mau ma kasi bapa PR MALAYSIA iaitu A......

    ReplyDelete
  3. http://thecybersniper.blogspot.com/2013/04/panas-wall-street-journal-sahkan.html


    waduh wakakakakakakakaka ,, saya gak tahan mahu ketawa kerna Malaisia udah mendahului Indonesia terkait kasus korupsi, kakakakakakakakakaka ,,, guling guling saya ngakakaa, kakakakakakakakaka. bikin malu aja sama kaum malayu setan umno itu, kakakakakakaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. RAFIZI SUKA SAMAN-SAMAN PULAK.
    MACAM BOSS DIA PULA.

    YOU ULANG.. I SAMAN U

    ReplyDelete
  5. Aku dah mula percaya
    raspuki seorang yang berselera
    songsang

    ReplyDelete
  6. Ratpussy neh mmg tipikal prangai pembangang...jamban org yg jauh pon dia boleh terhidu bau taik tapi jamban dia berselekeh dgn taik xbercuci malah dah di hurungi lalat dan langau siap kuar ulat taik sikit pon dia xkisah n prasan...

    ReplyDelete
  7. kah kah kah....Rosmah kena saman tunjukkan BN tak double standard
    kah kah kah...rosmah beli cincin RM 24 juta pakai waja jea...?

    Apa lah korang ni PR...nak menipu akhirnya sendiri tertipu..kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak nie makin memalukan diri sendiri menimbulkan isu2 yg remeh......
      Timbulkan lah bgmana korang secara pjg lebar dpt menandingi bn dlm isu2 dlm negara termasuk dalang lanun kiram....

      Delete
    2. BN TAK SUKA TUNJUK MENUJUK BUKAN MACAM PAKATAN POYO JE LEBIH...

      Delete
  8. Pesuruhjaya PAS Perlis pakai kereta porshce!

    Tu dia betapa punya besar selera puak PR ni rupa2nya.

    Since RASPUTING dah kasik jalan harap ada bongkaran hebat lagi jenis2 harta benda mewah yang dimiliki oleh puak menyalak ni. Biar semua tahu selera FIRAUN mereka ni yang sebenarnya.

    ReplyDelete
  9. Patutla ceramah pas xminta derma dah..

    ReplyDelete
  10. Blajar tinggi2 bodoh berlapis2 itu lah dia Gay Pa-khatan rokyat ni. Akai ada ka? x de benda lain nak buat. Wei... gi lah rumah org sg. aceh tu tgk kot2 ada yg blum makan. Bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarlah bersederhana.....membodohkan diri sendiri bawa isu yg kena dahi sendiri...

      Delete
  11. Rapussy kaw~ u ulang la.. x ulang i saman u tau... saman malu2 kucing

    ReplyDelete
  12. Laman AIDC Disekat

    Sebagai gantinya, AIDC beroperasi di laman sementara, http://2aidc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. 1 PERKATAAN JE PADA MAMAT NI...bangang!!!

    ReplyDelete
  14. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Freemalaysia from Fuckatan Haramjadah.

      Delete
    2. Percume pun x nak bukak....berite spin banyak...

      Delete
  15. Sorry bro, keta yg dalam gambar tu bukan keta saya. itu keta UMNO yang menggunakan no pendaftaran keta saya. Dalam gambar keta tu juga bukan gambar saya tetapi pelakon yg dibayar oleh UMNO menyerupai saya. Ini semua fitnah. Konspirasi UMNO. (JAWAPAN STANDARD PUAK2 PA-KHATAN) wakakakakakakakakakakakaka........

    ReplyDelete
  16. Apekebenda isu isu ko hie Salim,pasal kegayyan yang entahkan tidak si Rafizi ko ulang ulang,pasal Saman milik Kak Rosmah..ntah carilah isu yg ilmiah sikit jgn asyik tunjukkan Kecikaian dan kerendahan akhlak macai Umno.takyah dok asyik kitar semula isu isu lepas yg dah basi dan lapuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jagindas kawan katipang!!, yg basi tu isu pa-khatan. kalau tak buruk org lain tu sampai x sedar diri sendiri lagi hampeh pun meroyan jugak macam lu. Bila masa lu idup balik ni? wakakakakaka............

      Delete
  17. Rampussy yg teramat suka kitar semula...kita pun kitar jugalah demi untuk membersihkan alam sekitar yang tercemar.

    Elok jugak dikitar semua benda2 basi ni biar orang tahu siapa yang sebenarnya ada saman tertunggak-tunggak dan siapa yang tidak.

    Jangan berat sebelah dalam menegakkan KEADILAN.

    ReplyDelete
  18. Salim ko kena patuh kata kata Najib hentikan memainkan isu isu yg lucah dan kotor, tunjukkan bahawa Umno itu ummah yang berwawasan dan berpendirian teguh,pemikiran yg jernih dan tidak mudah terikut ikut dgn arus negatif semasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan isu lucah tapi isu moral
      atau dalam islamnya disebut akhlak


      Delete
    2. Ini bukan isu lucah la bhai. Ini isu kenapa rafizi tak tampal spenda putih kat plate no keta dia... hahahahahahah

      Delete
  19. Pendedahan isu saman ini dibuat
    oleh rafisi sendiri
    parpu hanya tolong hebahkan sahaja

    yang cikainya rafisi bukan parpu

    ReplyDelete
  20. nilah mentaliti PR baling baling batu..sorok tangan dalam spender

    ReplyDelete
  21. Ialah biar betul si Salim nie SEMACAM minat dia kat RAFIZI luar biasa..Jangan pulak ko berperasaan begitu Salim..ingat Salim jangan yek..

    ReplyDelete
  22. SAMAN TERTUNGGAK JANGAN LUPA BAYAR...YEA BANG RAMpussss .

    ReplyDelete
  23. Bg la die srpasg sepender

    ReplyDelete
  24. inilah contoh2 pemimpin pembanhkang yg sentiasa tau nak tutup salah dgn menuduh org lain...yg aku btl2 x paham knp rosmah sentiasan menjadi mangsa...rapussy nie dengki dgn rosmah sbb die berkenan kt pm kot sbb tu marah sgt kt wife pm kn..

    ReplyDelete
  25. biasalah bembangkan mmg macam tu suka buat hal lagi-2 kalau ada cerita berkenaan ds rosmah mulalah dia nak kutuk je ...

    ReplyDelete
  26. PKR TERENGGANU KATA HADI AWANG ORANG TUA JIJIK!! >>> http://bnbesut.blogspot.com/2013/04/pkr-terengganu-kata-hadi-awang-orang.html

    ReplyDelete
  27. selalunya bila ada isu pasal PR...puak2 diorg aje yg komen kat ruangan ni... bahasanya teramatla dasyat..tapi ni saya tgk komen kat atas ni tak de pun dr diaorg...knp ya hang da ketaq kah...jari da x leh tekan kat key pad tu ker ...kesian x tau nk jawab camana ya dak...

    ReplyDelete
  28. kutuk punya kutuk dah terjolok lubang hidung sendiri yg kotor...pakat sengap la nak pusing cam mana...dah kering modal...bak kata P.RAMLEE dah nak melingkupppp.

    ReplyDelete
  29. PEMBETOLAN YE NAME SEBENAR BAGHAL NIE ADALAH RAHPUSSY YE KWN2!

    ReplyDelete
  30. Aku nak panggil dia "RAHpuki"...baru kene...puki kat muke tu.......

    ReplyDelete
  31. RAHPUSSY ANOTHER PRODUCT FROM PGAYR!!MUAAAHH

    ReplyDelete
  32. alahai bangangnya kau RAPUSSY..dia ingat dia dah dedahkan saman rosmah dia dah hebat le tue..nak tutup kes email gay dia dia pusing plak buat cite rosmah,byk sangat belit dia akhirnya makan diri sendiri...kini sudah terbukti yang kerajaan BN tidak mengamalkan salah guna kuasa,bini PM pun kena saman beb..!!

    ReplyDelete
  33. apa punyer mangkuk la rapussy nie ye mmg patut la orng panggil rapussy lembu otak mmg mcm lembu....nie lah masalah nyer apabila mamat gay bercakap tanpa usul periksa main hetam jer hetam pulak x tengok kiri kanan sudah nyer kena atas batang hidung sendiri...bodoh punyer rapussy muahahahaha........

    ReplyDelete
  34. Apalah masalah Rafizi Gay ni. Tak abea abes nal tunjuk kan kebodohan diri sendiri. Takde maknanya double standard, kalau double standard tak la kena saman, apalah rafi ni, tu hutang aes pesuruhjaya pas Perlis tu bila nk set lengkap.. Huhi

    ReplyDelete
  35. RAPUSSY LEMBU GAY..wow nama yang hebat dan meletop sesuai denganya hahahah...
    sebelum nak pangkah DSR tak tentu pasal seperti sebelum2 ini apa sahaja kenyataan yang dikeluarkan oleh si mamat gay ini ternyata beliau selalu suka menghentam tanpa dikaji...
    akhirnya tong taik jatuh ats mukanya...
    elok lah tu

    ReplyDelete
  36. NAK DEDAH KONONNYA KESALAHAN ORANG TETPI KESALAHAN DIRI SENDIRI TU NK SOROK MANA? KEDUTAAN TURKI?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best jawapan mcm haram ni hahahahaah

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!