GEMPAR BERAPI! LAGI BUKTI RAFIZI MEMANG SEORANG GAY? TAK NAK BUAT PC KE RAPUSSY?

Hari tu aku dah siarkan benda ini. Sampai sekarang takde langsung tindak balas dari Rafizi tentang SKANDAL GAY yang disebarkan oleh PAS Pandan ni. Kalu benar benda ni tipu kenapa Rafizi tak nak buat PC?

Kalau setakat saman AES Rosmah pun si Rafizi boleh buat PC, takkan benda yang besar macam ni dimana melibatkan maruah dia masakan dia terus membisu? Bukan ke Rafizi ni kaki PC? Come on la Rafizi jangan biarkan PAS Pandan rosakkan nama kau dengan menggelarkan kau sebagai seorang gay!

Berkat bantuan ahlul PAS Pandan, maka aku dapat bersi yang lebih clear. TQ PAS Pandan, aku faham korang memang nak kuburkan Rafizi kat Pandan, takpe aku bantu korang sebab aku pun tak suka golongan LGBT jadi wakil rakyat!

Kepada sahabat-sahabat blogger yang lain, marilah kita semua desak agar Rafizi membuat PC dan menafikan perkara ini, terer orang PAS ni nak hack email Rafi kan? Bagi aku mudah je, selagi Rafizi tak menafikan perkara ini maka benda ini adalah fakta. Setuju?

94 Responses to "GEMPAR BERAPI! LAGI BUKTI RAFIZI MEMANG SEORANG GAY? TAK NAK BUAT PC KE RAPUSSY?"

  1. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan Malaysiakini

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lega betoi, sejak keluaq berita rafizi gay ni, pengundi melayu bn kat tempat aku dah tak merempat dah, taraf ekonomi depa dah nak sama dengan cina dah... tak lama lagi lepas keluaq berita pasai nurul izzah lesbian pulak, jawabnya orang kaya baru la pengundi-pengundi melayu bn kat kampung aku.

      Delete
    2. konon nk sinis la ni...klu dh lgbt mengaku je la

      Delete
    3. Sarcastic la konon.. Hahahaha. Ntah..Mengaku jela

      Delete
    4. syukur sgt dpt berita Rafizi ni gay. kat tempat aku lak berduyun2 org dtg masjid lepas tau Rafizi gay. solat subuh pun dah jadi mcm solat jumaat. makin ramai org dekat pada Islam..

      syukur sgt..

      Delete
    5. 3.52....

      hihi..
      tgk muka rafizi betul2.. ada mcm hang jebat ka.. kikikiki

      wallahualam la..

      Delete
    6. 10:56 pm. Benda pasal ibadat pun ko nk buat main-main. Ajaran sape le tu...

      Delete
    7. parpu babi, sape nak percaya cerita fitnah kamu ni... sibangsat yg bodoh je mungkin percaya.

      Delete
    8. Red babi army call other people barbi.

      That name only for you maaa !!! Yea haa !!!

      Delete
  2. wow budak ni betul-betul kow.. MCCK man, depan belakang sama je. sebab tu bila masuk politik, kepala pun tak betul. hapuskan kaum LUT!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MCCK otak ko!

      Delete
    2. ... eleh, typo error pun nak komen.

      kote bengkok berkunyit tak komen ...

      Delete
  3. Mat Jambu tu cium bunga kembang setaman/semangkok.

    ReplyDelete
  4. Tengok dari raut wajah dan gaya bercakap pun dah tau si Razifi ni dari spesis apa..kekekekeke!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pertama kali tengok gambar n cara bcakap gua dah tahu lenggang lenggoknya.

      Delete
    2. kalau betul dia jenis makhluk tu...tak heranlah kalau dia sedaya upaya mempertahankan anwar...sama spesis..

      Delete
  5. Geli le bila Malaysia yg tercinta ni sekarang dipenuhi oleh makhluk2 dua alam mcm mamat ni.Lepas tu ada hati lak nak jadi pemimpin.
    Auww!

    ReplyDelete
  6. Gay itu HARAM! bertaubatlah engkau wahai pengikut2 AnuWow sebelum terliwat!!

    ReplyDelete
  7. Eeeiii.... gelinya bacaaaa...
    Ini first time saya baca surat-surat orang gay bercinta. Zaman saya jadi guru dulu, saya memang tahu ada pelajar2 saya yang cenderung kpd alam gay ni tp tak pernah dengar diorang berbual. Rupa-rupanya macam ni ya...

    Siap bagi nickname kat anu..? Tak bolehke bercinta macam manusia decent sikit?

    Tapi... kalau itulah bentuk nasihat dari Rafizi (walhal Allah dah bagi dia isteri dan anak-anak) kpd seorang remaja yang sedang keliru... si bukhari tu tiada peluangla utk kembali ke pangkal jalan.

    p/s: knapa Rafizi asyik eja 'kolej' dgn ejaan 'koleq' ? nak kata typo, berkali-kali dieja gitu. Ada double meaning ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. koleq tu nama panggilan MCKK

      Delete
    2. Mcm konek konket kot?

      Delete
    3. MCKK @ MCGayGay

      Delete
  8. Dah begitu banyak bukti, kalau lepas juga sekor ni....memang tak boleh nak kata apa lah.

    ReplyDelete
  9. RAFIZI ANAK AYAM AZWAN ALI = BEKAS ANAK IKAN ANWAR...!!!

    ReplyDelete
  10. EEEEEEEEEEE..AWWWWWWWWW..gelinya aku, napelah banyak nor kaum lut nih dalam pembangkang.. Ya Allah ya tuhanku....selamatkan negara ku yg tericnta ini dari mereka2 ini..ampunkan lah kami Ya Allah....

    ReplyDelete
  11. Nhaah kalau PR menang PRU 13 akan MERASAlah rakyat Malaysia suatu perubahan baru yg unik dan amat berlainan sekali.Para Lebai Seks,pelampau racist dan para GAYYAWAN akan menjadi pentadbir negara ini yg berbilang kaum,agama dan Islam sebagai anutan rasminya...mendengar bunyinya saja anda akan rasa seram,geli,marah dan kecewa kecuali mereka yang syok dan mahukan begitu..Masihkan anda mahu memilih PR...

    ReplyDelete
    Replies
    1. engko tulis mcm ni, ko igt abes kt cni je ke? ko confirm diorg gay? kalo bnde ni fitnah, astaghfirullah. kalo ko ade anak lelaki, atau bakal ade anak lelaki, jgn tkejut kalo ank ko yg gay nnti, nauzubillah.

      Delete
  12. Tolak PR selamatkan kesucian dan keterunaan LELAKI di Malaysia daripada dicabuli,diperkosa,diterkam,dinodai oleh kaum SEJENIS.

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. INI KALI LAH...kita lenyapkan terus PKR...

      Delete
  14. Sebelum main bontot kena pam dulu dgn getah paip kasi kosong kilang......!!kalau tak pam keluar stok kunyit......hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHAHAHA!! cam bangang

      Delete
    2. Hahahahaha!!!! kenyataan..percayalah..sumpah tak tipu.

      Delete
  15. Pemimpin dari LGBT dan yg sama kelas dgnnya dan pemimpin yg akhlaknya buruk bukan aje kita TOLAK INI KALI tapi mmg kena tolak terus dulu, kini dan selamanya!!!

    ReplyDelete
  16. hahhahhaha apa lagi Rafipussy ada brani ka mau saman? kwang kwang kwang...apalah agaknya helah yg dia nak jawab ini kali...

    ReplyDelete
  17. Sangat sangat jelas tulisan Rafizi langsung tidak berasaskan ugama. Beliau tahu ini perkara berdosa dan harap calon bontot di sebelah sana tahu sama tahu. Dah buat dosa apa cerita ugama?

    Ini kita nak jadikan pemimpin? Ciri ciri berpegang kepada ugama Islam langsung tiada.

    Ini adik beradik Atheis juga lah. Ugama tu hiasan di mulut macam Al-juburi Bengkoki

    ReplyDelete
  18. Bukan mengembalikan orang lain yang sesat dan buntu kejalan yang benar malah di bawa kearah bontot jua. Gila mamat ni,.....

    ReplyDelete
  19. Lu olang dalam ni semua dah kena b****t ngan dia ke?! Kah!! Kah!! Kah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua olang tak mau gay la..tarak syok la.

      Delete
  20. JANGAN BIARKAN NEGARA INI DIPERINTAH OLEH PARA PONDAN DAN SPESIS-SPESISNYA....HANCUR NEGARA INI NANTI.AUWWWW....

    ReplyDelete
  21. korg tahu x knpe biler admin post dyer letak tanda soal...sebab biler kene saman dyer boler ckp yg dyer hanya bertanya,,,xpercaye korg rujklah mner2 pihak yg lebih arif, Jadi knpe dyer meletakkan tanda soal itu jikalau perkare ini benar..haha...ini bermakna,,ini FiTNAH JAHAT.....da xdek care nk jatuhkan saudara rafizi ramli sampai sanggup melakukan fitnah ini...korg daah jauh tersasar dari agama ISLAM,,dgn menuduh tnpe bkti yg kukuh,mencerca org...igtlah,,setiap perbuatan kite di muke bumi ini akan dibalas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahu corner baring ka bro.....

      Delete
    2. anak didik milosuam la tu..haha..bangang

      Delete
    3. bhai..aku suka ayat kau,meh aku petik sikit erk"korg daah jauh tersasar dari agama ISLAM,,dgn menuduh tnpe bkti yg kukuh,mencerca org...igtlah,,setiap perbuatan kite di muke bumi ini akan dibalas..."

      selama ni yang PR dok fitnah najib isu altantuya,fitnah rosmah isu cincin ada bukti???ada gambar??tp org mcm kau percaya,hidup2 korang percaya walhal benda tu kau dengar dari mulut busuk pemimpin korang jer..ada korang selidik??

      bab mencerca pulak,sape yang terlebih dahulu kafirkan UMNO??ahli UMNO ke ahlul PAS??hanya ALLAH S.W.T shj yang berhak mnentukan iman ssorang bhai,kita sama manusia tak layak nak panggil org lain kafir sebab dia berbeza FAHAMAN politik jer..

      aku pelik lah dengan org mcm kau ni,fitnah yang hanya dibuat dari mulut,korang percaya,tapi org yang mengangkat sumpah dengan nama ALLAH korang tak nak percaya....adakah kau lebih percayakan pemimpin kau dari percaya kepada balasan ALLAH??itu kau sndri kena tnya hati kau,aku tak layak nak tntukan iman kau..apa yang aku boleh cakap ialah,kau hnya seorang MACAI yang tidak boleh menerima kenyataan perngai buruk pmimpin kau sndri...

      Delete
    4. Bila org dh tanya ko jawab la. Bila ko diam tu yg makin byk kekeliruan timbul.

      Delete
  22. with this rafizi takkan dapat denied benda ni make up sahaja,thanks to google

    https://twitter.com/rafiziramli/status/296679965750091776/photo/1

    https://twitter.com/bucks17

    ReplyDelete
  23. Pembohongan semua tu,jangan percaya selagi takde bukti video rafizi terkam...sokong PR jangan undi BN yg kaki fitnah dan rasuah

    ReplyDelete
    Replies
    1. selama ni ada video pun ko caye ke?

      Delete
  24. Susah betul Si Salim ni nak kenakan si Rafizi banyak kali dia post tapi tak jalan,tak laku beb,orang pun muak dgn penipuan Orang orangan cyber BN..gay kapla lutut luu orang..

    ReplyDelete
  25. Oii bodoh anon 6.43am, gua tau lu sama gay mcm si rapussy gay tu...kalu benda ni tipu lu suruh la si rapussy to saman...yg hack pun bukan oeg umno tapi PAS..lagi lu banyak cite puok gay laknatullah...

    ReplyDelete
  26. Erk eleehhh! cakap banyak puntarak guna lah para LEMBUt-LEMBUt UMNONOK sekelian...

    Banyak bukti kunu, sembang lebih, ambil tindakan lah kalu berani... saya ulangi.. KALAU BERANI!

    Satu yg pasti, korang nih bijih mmg tarak ada. Alaahh.... mcm hisham yg jadi babu pak Jib kesayanagan korang....

    Talk more than action! Egg small than shit!

    INI KALILAH, TUKAR ITU LEMBUt-LEMBUt UMNONOK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pengundi PAS tapi sejak PAS berkawan rapat dengan DAPig, aku nekad nak buang undi dekat BN. Kalau huru hara berlaku selepas pilihanraya ni, percayalah itu semua keja pakatan rakyat sbb kami dah buang undi dekat Barisan Nasional.

      Delete
    2. Anon 7:40 AM

      UM NONOK MAK HANG ...

      Delete
    3. Tindakan kita ialah kita tolak dia. Nk tindakan apa lg?

      Delete
  27. LGBT = LELAKI GEMAR BONTOT TEAM............

    ReplyDelete
  28. KALAU TAK BETUL DAH LAMA DIA SURUH PEGUAM DIA SAMAN. KALAU DIA BERDIAM DIRI MAKNANYA BETUL LAH TU.....DIA INGAT DIA SAJA BOLEH MALUKAN ORANG LAIN. SEKALI NI KENA BUKU DENGAN RUAS LAH!

    ReplyDelete
  29. Why are tey so interested in our country.. So please as a muslim.. open your eyes and think. http://www.youtube.com/watch?v=qdQ2dARecE0&feature=youtube_gdata_player

    ReplyDelete
  30. Teruk sgt ler pkr sekarang nie.....
    Tinggal golongan gay jer lagi.....
    Kesian presiden pkr mengenang masa yg dibuang hingga memalukan keluarga dan keturunan dgn memimpin sepasukan gay yg diketuai oleh suami liwatnya...
    Klu aku jadi kak wan...bersara terus jer lah......
    Suami pegang cipap dia...pegang jugak butuh jantan gay....
    Alahai....giler!!!!!!!!

    ReplyDelete
  31. Eloklah Lembaga Disiplin UMNO Tutup Kedai Saja!

    Kedatangan Mahathir ke Pasir Mas bukan saja untuk membantu Ibrahim Ali yang bertanding sebagai calon Bebas tetapi juga untuk membela calon BN yang telah menarik diri dan membakulsampahkan watikah yang ditandatangai oleh Pengerusi BN, Najib Razak iaitu Johan Che Pa.  Secara logiknya Johan wajib diambil tindakan kerana mencemar dan menghina Najib.

    Tetapi belum pun Johan mahu diambil tindakan oleh Lembaga Disiplin UMNO, Mahathir sudah memberi amaran bahawa jika Johan diambil tindakan, beliau akan bertindak sebagai pembelanya. Mahathir nampaknya mulai mahu menunjukkan kuasanya dan membuktikan beliau lebih berkuasa daripada Najib dalam UMNO.

    Sementera semua orang diingatkan supaya patuh kepada hanya seorang ketua dan sering diingatkan mengelak amalan dua nakhoda dalam satu kapal, malah Mahathir sendiri kerap memberi peringatan yang sama, kini bukan saja kata-kata itu cuba dinodai malah cuba memberi gambaran bahawa mengingkari arahan ketua juga merupakan seuatu yang terpuji.

    Mahathir melalui apa yang dilakukannya dalam isu Pasir Mas ini membuktikan bahawa selagi beliau bernyawa, cakap dan suaranya mesti didengari oleh sesiapa saja dalam UMNO. Beberapa tindakannya sejak bersara pada 2003 dan bagaimana beliau mencincang Pak Lah yang dilihat cuba mengenepikannya,  membuktikan hakikat itu.

    Sebelum ini Mahathir begitu mahukan Ibrahim Ali dipilih sebagai calon mewakili BN walaupun beliau bukannya ahli UMNO, malah pernah melakukan penghinaan dan caci-maki terhadap UMNO dan pemimpinnya ketika berada di luar UMNO.  Najib mungkin membuat keputusan tidak mencalonkan Ibrahim Ali kerana memikirkan kesalahan masa lalu Ibrahim Ali terlalu besar dan beliau berasa malu terhadap ahli-ahli UMNO jika berbuat demikian.

    Mungkin juga tindakannya itu untuk menyekat pengaruh Mahathir secara halus. Namun Mahathir yang terkenal dengan sikap pantang mengalah, tetap juga berusaha dan campurtangan sehingga akhirnya membuatkan Johan Che Pa menarik diri dan memberi laluan kepada Ibrahim bertanding satu lawan satu dengan Pas.

    Jika Johan enggan menjadi calon kerana terlalu sayangkan Ibrahim, beliau sepatutnya menyerah balik watikah yang diterimanya kepada Najib sebelum hari penamaan calon sebagaimana yang dilakukan oleh calon di Johol< Negeri Sembilan dan Seri Setia,  Selangor dan bukannya memalukan Najib serta seluruh ahli UMNO dengan tindakannya tidak menyerahkan borang pencalonan.

    Walaupun diberitakan tindakannya itu kerana ada campurtangan Mahathir dan Daim, Johan tetap telah menconteng arang ke muka Najib. Najib seolah-olah tidak dihormati dan cakap Mahathir lebih dipatuhinya. Mahathir seakan lebih berkuasa daripada Presiden UMNO dan Pengerusi BN sendiri.

    Kini belum pun Lembaga Disiplin mahu bertindak kepada Johan, Mahathir sudah pun memberi amaran. Kenyataannya mahu bertindak sebagai peguam jika Johan diambil tindakan lebih berupa amaran kepada Najib dan Lembaga Disiplin.

    Mahathir kini sedang mencabar dan mahu membuktikan beliau lebih berkuasa dari semua pemimpin UMNO yang ada.  Lembaga Disiplin pun tidak mungkin berani bertindak apa-apa berikutan amaran Mahathir itu. Di sudut yang lain, jika Lembaga Disiplin gagal bertindak dalam hal yang mudah seperti kes Johan ini, eloklah ia dibubarkan dan tutup kedai saja.

    UMNO kini menjadi caca-marba dan banyak melakukan "double standard"  kerana terlalu banyak kepentingan dan campurtangan.  Jika orang lain bertanding Bebas akan  dipecat dan dikecam, di masa yang sama ada pula calon Bebas yang disanjung dan dipuja.

    Jika orang lain melanggar arahan parti dan tidak menghormati ketua akan diambil tindakan tetapi jika mendapat restu Mahathir, ianya dianggap hero dan wira.

    Dengan membiarkan Mahathir bertindak sesuka hati dan mengikut seleranya, selagi itulah sesiapa pun yang memimpin UMNO akan menghadapi masalah. Sejak dulu juga sebahagian besar masalah dalam UMNO berpunca daripada Mahathir.

    UMNO akan lebih aman jika tanpa Mahathir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak yah cakap banyak lerr..disiplin konon. Pi cakap kat lembaga displin PAS PASal STOPas..

      Delete
    2. Waktu HAdi sokong Calon bebas tu kau kat mana hah? Nasib baik Mahathir dah buang Anwar Ibrahim, kalau tak memang skrg ni dah jadi huru hara negara ni sebab pemimpin GAY...dulu kata Mahathir maha Firaun tetapi sekrang ni bila ANUWAR terkam budak tu baru korang tau...bahawasanya menyokong PR sama seperti menyokong kaum Nabi Lut yang Allah SWT laknat...

      Delete
    3. Jangan harap gua nak undi peliwat
      hadi yang membela penzina
      pun lagi sial

      Delete
    4. 11:24am......ni ada cerita best!

      http://www.youtube.com/watch?v=0QSddkjyphU

      Selamat menonton.....

      Delete
    5. Anon 8:58 AM ...

      Tun walaupun dah pencen tetapi masih ada aura. Tua, muda, miskin, kaya, tak kira bangsa mahupun agama semua suka kat Tun.

      Gua tak kisah Tun nak buat apa pun asalkan jangan memantat dengan bini orang sudah la. Lu apa kesah?

      Sekarang ni orang dah mula pun sebut `Unite Under BN`.

      Delete
  32. Umno tayang video lucah kepada wanita, kanak-kanak

    KUALA LUMPUR 28 APRIL: Umno BN semakin hilang akal apabila menayangkan video lucah secara terbuka kepada pelbagai lapisan masyarakat, termasuk golongan wanita dan kanak-kanak.Berdasarkan rakaman di laman You Tube, video lucah itu ditayangkan dalam satu program ceramah BN yang dipercayai diadakan di sebuah negeri di pantai timur.Program ceramah itu dimulakan dengan ucapan yang menghentam pucuk pimpinan Pas, sebelum rakaman klip video seks itu ditayang kepada orang ramai.Ekoran dibuat secara terbuka, tayangan rakaman lucah itu disaksikan pelbagai lapisan umur, termasuk kanak-kanak yang berada di situ.

    Difahamkan, video fitnah Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim juga ditayang secara terbuka oleh Umno BN di beberapa negeri, khususnya di Johor.Mengulas perkara itu, Ketua Wanita KEADILAN, Zuraida Kamaruddin berkata, BN kini semakin terdesak hingga sanggup menjalankan kempen kotor dengan menayangkan video fitnah dan lucah kepada orang ramai.

    “Ini adalah kempen jijik dan kotor dilakukan oleh BN dengan menayangkan video lucah di khalayak ramai. Memiliki video lucah sahaja sudah jadi kesalahan, apatah lagi menayangkan di tempat awam.

    Kempen sebegini hanya akan menikam BN. Rakyat sudah meluat dengan aktiviti mereka yang lucah. Rakyat mahu mendengar tentang idea dan polisi yang ditawarkan. Mereka kini sudah bijak untuk menilai kepimpinan Umno BN,” katanya.

    Menurutnya, tindakan sedemikian bukan hanya mengelirukan, bahkan merosakkan pemikiran masyarakat terutama generasi muda dengan gejala yang tidak sihat.

    Selain tayangan lucah secara terbuka, Umno kini semakin giat menyebarkan VCD yang mengandungi rakaman lucah yang diedar kepada orang ramai sebagai bahan kempen mereka.

    Baru-baru ini, seorang pengundi di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Chempaka, di Pandan, Kuala Lumpur mengadu VCD seks berkenaan diedar secara senyap dari rumah ke rumah.Hingga kini, tiada tindakan dilaporkan telah diambil oleh polis bagi menghalang kegiatan jenayah dan tidak bermoral itu.

    Mengikut undang-undang, menyimpan, memiliki, memuat-turun, mengedar dan menayangkan bahan lucah adalah salah di bawah Seksyen 922 Kanun Keseksaan, Seksyen 5 (1) ( a ) Akta Penapisan Filem 2002, Seksyen 292 Akta Kanun Keseksaan, Seksyen 6 (1) (a) Akta Penapisan Filem 2002 dan Akta Multimedia 1998 Seksyen 231

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika umno yang melakukan nya ia diboleh kan....dan tidak boleh didakwa.

      http://www.youtube.com/watch?v=0QSddkjyphU

      Delete
    2. Siapa pelakon-pelakon dalam video itu ekkk???

      Kalau kat barat, dah lama dah pemimpin2 yang terlibat dalam isu moral tu mengundurkan diri kerana malu TETAPI tidak di Malaysia. Malaysia Boleh. Lagipun Tuan Guru N.ajis dah ampunkan segala dosa mereka.

      Cerita pasal nak laksanakan hukum hudud konon. Pemimpin Islam dalam Pakatan yang melakukan zina dan maksiat, potonglah kote mereka dulu. Kemudian barulah cerita pasal hudud.

      Komen jangan spin.

      Allah swt tetap mengetahui siapa di pihak yang benar.

      Delete
    3. Memang Allah sentiasa dipihak yang benar....tapi adakah Allah membebarkan video lucah ditayang dikhalayak umum.
      Mungkin saya tak jumpa dalil, jika ada kita kongsi bersama...sebab aku pon ada video lucah yang nak ditayang ni...

      Delete
    4. Azazil....ko tengok lah sendiri video kucah tu...lps tu ko melancap depan pc dan aku akan komen aksi ko...

      Delete
    5. Oit Azazil, bukan ke TG Hadi Awang dulu pernah kata wajib dedahkan aib pemimpin utk kebaikan. Ko jgnlah marah bila org umno memegang dan mengamalkan 'fatwa' pemimpin ko tu.

      Delete
    6. Oit Azazil, bukan ke TG Hadi Awang dulu pernah kata wajib dedahkan aib pemimpin utk kebaikan. Ko jgnlah marah bila org umno memegang dan mengamalkan 'fatwa' pemimpin ko tu.
      --------------------------------------------
      Pakai jugak fatwa hadi awang........rupa nya orang umno ni sama bodoh macam orang pas.
      Itu fawa hadi awang.

      Dalil dari Allah......?

      Delete
    7. Kah kah kah. Aku dh kata. Kena btg hidung org fatwa tu korg jaja. Kena btg hidung sendiri semua org dibodohkannya. Kah kah kah... Ko dh beri tarbiah pd pemimpin ko blum? Kah kah kah.

      Delete
  33. gay tegar ni...haha..

    saya sokong parti spender je la...haha..hidup stopa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulama pas yang membela penzina
      baik ke

      demi meyatakan betapa kotor dan keji pemimpin pas aku sokong
      ia ditayangkan

      Delete
  34. Anon 11.16 am. Jangan buat cerita temberang UMNO tayang video lucah. Toksah kata orang Islam orang kafir pun reti hal ni. Orang putih pun tau. Kencing tu agak2 la. Kau ingat Polis kayu? Orang PAS dan PKR kayu? Ke korang memang kayu cuma sekadar tengok jer tak tegah orang UMNO? Apasal korang pondan ke?

    Dah parti yang kau sokong tu penuh dengan kelucahan zina, gay, lesbian dan lain lain. Apa kamu fikir tak perlu di dedahkan? Lagi orang yang bercita cita nak jadi pemimpin. Orang putih pun walau seks bebas bila memilih pemimpin mereka nak yang bersih.

    Kita orang sini sekolah tinggi lagi dari ko. Gi la kencing dengan penagih dadah ke, penagih bontot ke , LGBT.

    ReplyDelete
  35. this is too funny. I was once informed by a koleq friend that rafizi ni memang suka kutuk, kondem, komplen dan sebagainya which is a typical for person with anger issues. Once, he even once condemned one MCKK "pakcik type" headmaster because the guy likes to wear slippers and kain sarung which he deemed is not up to par for MCKK. He kept at it for awhile and the man was soon terminated. He did this in a forum for ex-koleq old boys... I'm sure u can find the trail somewhere in their forums..

    ReplyDelete
  36. Dimana2 ada Kheman BN tapi kosong. Cuma ada 2 orang bermain laptop dan minum kopi mentakedarah duit rakyat gaji buta. Sapa pun tak singgah. Orang pun dah meluat. Kehancuran UMNO kini nyata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khemah BN kosong sebab pi buat keje. Ada yang pi jumpa pengundi. Ada yang pi tampal poster. Ada yang pi tolong orang sambil berkempen. Budak2 kat bangsal PR cuma duduk2.., tak tau nak buat apa. Tunggu duit 20ringgit taruh minyak nak round kawasan ngan motor tu ader ler...

      Itu namanya gerakerja.

      Delete
    2. kosong sebab tak da orang pergi khemah BN anjing tu. Kalau balaci Bn sorang dua mentakedarah gaji buta tu ada la. Gerakkerja? ha ha haha. lawaknya. 56 tahum merimbat duit rakyat. gaya hidup kamu akan berakhir may 5. Itu janji rakyat

      Delete
  37. yeah!!come on RAPUSSY buat lah PC,xkn tak boleh kot..isu saman AES kau blh kasi gegar satu dunia,ini bab maruah kau bro...come on bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea baby .. geram, geram ... terkam, terkam ... tikam, tikam.

      Delete
  38. Putrajaya Tambah Goyang, Daim Pula Turun Padang..

    PUTRAJAYA: Putrajaya bertambah goyang. Tidak pernah kerusi kubu kuat Umno di Putrajaya sebegitu meriah menjelang pilihanraya. Biasanya kerusi ini boleh ditinggalkan tanpa sebarang kempen daripada orang-orang besar Umno. 

    Tetapi kali ini, untuk pilihanraya umum ke 13, satu demi satu pembesar terbesar Umno terpaksa datang memberi ceramah untuk memberikan semangat kepada calon BN Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor yang sebelum ini yakin calon PAS Datuk Husam Musa akan kehilangan deposit di Putrajaya. Setelah bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad datang menyerang Husam dua malam lepas, semalam bekas Menteri Kewangan Tun Daim Zainuddin pula berkempen untuk mempertahankan kubu kuat Umno itu.

    "Tidak ada sebab untuk memilih calon lain. Tengku Adnan boleh menyelesaikan masalah penduduk Putrajaya kerana dia Setiausaha Agung Umno, sementara Perdana Menteri adalah Presiden Umno. Maka mudah untuk Tengku Adnan menyelesaikan masalah."Saya kenal calon PAS, Datuk Husam Musa, namun antara Husam dan Tengku Adnan, saya pilih Tengku Adnan," kata beliau dalam majlis ceramah perdana dan ramah mesra dengan penduduk Presint 8, malam tadi.

    Daim berkata BN bukanlah satu kerajaan yang sempurna tapi yang penting ia membawa kestabilan. “Tanpa kestabilan tak ada orang datang melabur," kata beliau.

    Harakahdaily sempat menelefon sumber Umno lewat malam tadi mengenai sambutan warga Putrajaya terhadap program Daim. “Program Mini Karnival Kanak-Kanak Husam nampak lebih mendapat sambutan pada pendapat saya berbanding ceramah Daim,” katanya.

    Harakahdaily juga bertanya apakah warga Putrajaya akan termakan kata-kata Daim.

    “Kata-kata Daim itu betul. Mereka akan termakan. Tetapi, mereka juga akan berfikir selepas ini jika Perdana Menteri itu datang daripada Pakatan Rakyat, Husam pula Naib Presiden PAS – maka lebih senang Husam menyelesaikan masalah Putrajaya berbanding Tengku Adnan yang datang daripada parti pembangkang selepas 5 Mei ini.

    "Logik itu betul. Tapi siapa pembangkang, siapa kerajaan? Dengan sambutan luar biasa, jauh lebih hebat daripada 2008 pada ceramah Pakatan Rakyat, dan terutamanya di Putrajaya, warga pekerja awam di Putrajaya sudahpun mula dapat menghidu bahawa mereka akan mempunyai majikan baru bermula 6 Mei ini,” kata beliau sampai tergelak.(I

    ReplyDelete
    Replies
    1. copypaste boleh arr bro...pendapat sendiri takdak ke

      apa-apapun Rapussy memang gay

      Delete
    2. Yang pergi ceramah husam tu siapa

      Delete
    3. Orang PR dakwa, ceramah PR oleh Husam dapat sabutan lebih dari 50,000 pengundi..!

      Padahal, pengundi Putrajaya tak sampai pun 20,000 orang. Maknanya.., SEMUA orang kat Putrajaya nanti akan mengundi Pas.., Ku Nan dapat 2undi jer..(Dia ngan bini dia..!)

      Lojik tak?

      Malam Husam ceramah tu.., aku tengok majoriti rakyat Putrajaya sedang senang lenang berehat2 kat umah jer. Lampu rumah siap terang benderang... Barangkali orang2 Pas Negeri Sembilan, Selangor dan Melaka datang nak mengundi kat Putrajaya jugak kot. Nak undi Husam Janapari..!

      Delete
  39. Rapussy dan Kristi kena menyanyi kat Akademi Fantasia, aku nak tengok depa nyanyi lagu Rossa

    ReplyDelete
  40. PKR = PARTI KAKI ROGOL (TAK KIRA LAH JANTAN KE BETINA)...DEPA SAPU SEMUA. PARTI YANG DIPIMPIN OLEH LELAKI GIAN BONTOT TEAM (LGBT).

    ReplyDelete
  41. Jangan sekali kali kita melantik lelaki dayus sebagai pemimpin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan sekali kali kita melantik peliwat dan penzina sebagai pemimpin....
      Haram!!!!!!!

      Delete
  42. Red bean army byknye sini. Berapa korg dpt sebulan nih?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan Red Bean Army tapi Red Babi Army.

      Delete
  43. SiteInternet student loans people does not work
    for another. No matter how you're presently promoting your candles, there may be some senior-citizens who want to be careful. Diet is often an indication that he left of his own movies. In order to distinguish Student Loans People from other related professional services, S.

    Here is my web blog ... Student Loans for People with Bad Credit

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!