GEMPAR BERAPI! KENAPA RAFIZI 'RAPUSSY' MASIH TIDAK MENAFIKAN PERTUDUHAN PAS PANDAN YANG DIA TU GAY?

Kenapa aku letak nama Raspussy? Senang je, semalam aku just sempat letak risalah yang ditebar oleh puak PAS pasal Rafizi, hari ini aku nak cerita sikit perihal risalah tersebut. Rupa-rupanya ada orang sudah hack email Raspussy ni, mari kita lihat satu persatu-satu perbualan tahap GAY DEWATA RAYA punya..

Ini adalah email Rafizi kepada seseorang yang bernama Bukhari Yusof, disyaki mamat jambu juga. Cunba korang tengok apa yang dihighlight tu. Rafizi kata si budak ni pun jambu juga macam dia. Lepas tu Rafizi siap cakap kena rogol ramai-ramai. Euuwww, malah kalau dibaca email diatas Rapussy kata dia menjadi kuat setelah dirogol di McGayGay!

Dia siap gelar diri dia Rapussy! Ini sah luahan hati seorang Gay yang terlampau. Mari kita baca lagi sambungan email ini:

Tengok yang ini pulak si Buhari hantar email kat Rapussy siap kata dia suka nama Rapussy tu? Rafizi ada pussy ke? Kih kih kih! Rafizi pulak membalas siap sebut "Kristi pulak si Ratu Pussy" siapa Kristi tu, sah-sah bukan perempuan kan? Mereka semua ada nama perempuan kan? Yucks! Ada no fon tu kalau sesiapa berminat nak hubungi Rapussy la ya..

Tu dia perkataan yang dihighlight kuning tu siap nak berSKYPE tu, lagi dia suruh bagitau awal-awal sebab dia half naked u! Auuwwww, nak jadi macam ahli majlis Sungai Petani ke? Rapussy siap kata dia pubic figure wei!

Aku nak ulas banyak pun malas tapi dari cara mereka bercerita kita tahu bahawa ini adalah penceritaan dua lelaki LGBT yang sangat menyayangi Anwar. Dan Anwar pulak demi Rapussy aka Rafizi ni dia sanggup membelakangkan Shmasul Ketot dan Bard Bebal. Anwar sanggup buat apa saja demi Rapussy! Kenapa? He he he

Korang tengok la si Bukhari yang Rafizi email tu, betapa romatisnya dia kan? Auuwwww! Euuwww

HOUSE PK: Ini adalah artikel ulang tayang yang telah aku mainkan minggu lepas, peliknya sepertimana yang kita tahu Rafizi ni kaki saman kan? Kenapa dia tak saman PAS Pandan yang dok edar risalah ini kat merata masjid di kawasan Pandan ni? Kenapa dia diam je?

Rafizi, dont tell me, Hadi was sayaing the PENGEDAR PIL KUDA MAN tu means he was referring to you pussy? Auuuww, takkan la nak diam je kot Rapussy? Makin dibiar main menjadi ni? Kalau benar kau ni GAY ngaku jela, kita faham, PKR memang LGBT pun kan? Kan?

Jawab Rapussy Jawab!

53 Responses to "GEMPAR BERAPI! KENAPA RAFIZI 'RAPUSSY' MASIH TIDAK MENAFIKAN PERTUDUHAN PAS PANDAN YANG DIA TU GAY? "

  1. ala abang salim kutty,

    setakat pakai gmail, i pon boleh register nama najib tun razak tau, pastu buat emel geli2 dgn altantuya,,,

    kasi taruk gambar ala2 tuya cium bunga..

    cari la idea lain bang kutty,,,nanti jenuh cari duit nak bayar saman...muflis nanti, kesian abang kutty kena balik india

    kondo most wanted yo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai Parpu....parpu

      dia gay ke tidak
      aku tetap undi bn

      yang lu promo rafizi ni beriya iya
      buat mende

      Delete
    2. dia yang berselera gamaknya....tak sangka youuuuuuu.awwwww

      Delete
    3. Bhai...ini blog PK yg pnya...lu senang lu baca...klu jiwa rasa kacau,lu chow je bhai...
      Bhai klu PK takut dgn saman dia tak buat citer pun...skrg persoalannya KENAPA si rapussy tu tak ambik tindakan...adakah sbb si rapussy TERAMAT2 sibuk,atau kisah ini TERAMAT2 benar...jika benar yg mngedarkn risalah ini dari pas....hmm pkr kena dahhh

      Delete
    4. lu pon juragan tua, lu pon kalu tak suka ape orang komen, jangan baca la oit..

      lu apa sibuk, bukan lu punya blog..owner pon talak bising, gila punya olang, so chai

      Delete
    5. klu nak ckp cina blajr dulu jngn hentam jer nilah puak pr main hmtam jer betul ke x btul sohai la bkn so chai .apalh bengap

      Delete
    6. Xpdc cakap jgn jadi soh chai

      Delete
    7. Hahaha...persoalan aku lu tak jwp,lu cuma mmpu jwp yg tu jew...

      Delete
    8. lu pergi tanya dia sendiri la juragan tua...kata bodo kang marah, tapi memang bodo..

      kalau ko nak tau jiran ko berak basuh ke tak, pegi la tanya dia sendiri, buat ape gi tanya sedara mara dia...ibarat gitu la..

      haiya manyak bodo ini orang tua..tua saja tarak guna..baik pigi mampus la

      Delete
    9. Salam Adik 12:31! Wa panggil lu adik sebab juragan lagi tua pada lu. Bawak bertenang jgn dibawa2 darah muda tu tak sesuai utk kesihatan dan minda. Pd Juragan lu jgn ambik hati sgt2 ngan budak muda. Kita muda2 dulu pun cepat jek naik angin bila dah beranak pinak ni baru tau langit tinggi rendah. Wa paling sedih bila tengok anak wa start marah2 kat mak dia @ org tua teringat camner wa marah2 kat org yg tua masa wa muda2 dulu. Ada yg wa tak sempat minta maaf. Sedih betul wa. Nasib baik wa tak sampai tahap suruh org tua2 pigi mampus kalu tak azab la wa adoiiiii.

      Delete
    10. Bhai sarip..no hal bhai...sbb dari bahasa kita tau didikan yg macamana yg bebudak tu terima...dan dari cara pengucapan juga kita boleh tau ada isi atau hampassss...kesian pada mak bapa yg tahu camana anak2 dia memalukn mereka...

      Delete
  2. Calon Pilihan Najib kena 'Booo' di Pasar Seberang Jaya..

    Ahad lalu, Pasar dan juga Medan Selera Seberang Jaya telah menyaksikan pertembungan antara dua calon yang bertanding bagi Kerusi DUN tersebut, dimana calon dari PKR dan BN telah melakukan kunjungan ke pasar itu.

    Calon PKR, Dr. Afif 28 yang merupakan bekas Pegawai Perubatan di Hospital Pulau Pinang, Negeri Pulau Pinang yang kemudiannya bertukar ke Hospital Sungai Buloh sebagai Pegawai Perubatan di Jabatan Otorinolaringologi, Pembedahan Kepala dan Leher, (biodata lengkap sila baca di SINI ) sebelum itu telah mengagihkan Air Mineral percuma di Tempat Jogging Taman Tunku.

    Mungkin kerana sering melibatkan diri dalam banyak program anjuran AMK Permatang Pauh di Seberang Jaya, kehadiran beliau kelihatan disenangi oleh berbagai lapisan masyarakat peniaga disitu..

    Kumpulan yang mengiringi Dr. Afif telah bertembung dengan Kumpulan yang mengiringi Calon UMNO Datuk Mohammad Nasir.

    Bagaimanapun tiada insiden yang tidak diingini dilaporkan berlaku cuma disini Calon UMNO memperlihatkan sikap sombongnya seperti yang dinyatakan oleh ramai Ahli UMNO sendiri dengan tidak mahu bersalam dengan calon PKR..

    Mungkin title 'Datuk' yang dimilikinya menjadikan beliau sombong..

    Satu insiden yang memalukan telah menimpa Calon UMNO/BN bagi kerusi DUN Seberang Jaya (N10) di pasar basah Seberang Jaya, pagi itu..

    Dimana beliau telah di 'Booo' oleh peniaga-peniaga yang menjalankan perniagaan di Pasar tersebut..

    Menurut beberapa peniaga.. "Sebelum Nasir ini dilantik menjadi Calon.. jumpa orang pun tak mahu senyum, sekarang dah jadi calon baru terhegeh-hegeh nak senyum.."

    "Rumah dia bukan jauhpun dari sini.. pasal apa sebelum ini dia tak boleh nak luangkan masa berjumpa kami?.. dah nak mengundi baru ingat kami.. belahlaaa..."

    Malah ada yang mengatakan " Aku penyokong UMNO.. kalau Ariff Shah bertanding aku akan undi UMNO/BN.. kalau Datuk ni.. kirim salam la..."

    "Ariff Shah dulu ADUN.. dia tu (Datuk Nasir) baru Timbalan Ketua UMNO Bahagian.. tu pun menyombong nak mampuih.." tambah seorang lagi peniaga.

    Insiden yang telah berlaku itu membuktikan calon pilihan Najib untuk DUN tersebut yang sebelum ini disandang oleh UMNO/BN sememangnya tidak disukai oleh kebanyakkan masyarakat di situ dan ianya telah disuarakan oleh peniaga-peniaga di pasar tersebut...

    Jadi.. buat semua penduduk Sebarang Jaya.. UNDILAH CALON PKR!!.. Jangan biarkan manusia yang sombong dari UMNO itu menjadi Wakil Rakyat anda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...mana prnh calon bn yg baik dan bagus pada lu org....klu letak kn taraf wali pun tp dibawah bn...maka calon tu ttp jahat dan jahat...

      Delete
    2. kalau calon bN teruk sekalipun,sampai mati aku x kan bagi undi aku pada puak peliwat dgn sekutu2 dia...baik aku tak mengundi....

      tokawe

      Delete
    3. sudah la bhai, lu buat cerita fantasi ikut kepala goyang lu je. lu mabuk ke hape, takde hal. tp cerita lu sikitpun org tak caya. bagi wa, peniaga kt pasar tu tetap ramah dgn semua org. dorang sokong dap ke, sokong pkr ke, sokong pas ke, sokong umno ke, sokong mca ke dorang tak sanggup boo punya. dorang bisnes maaa... lu je bodoh buat cerita bodoh!!!

      Delete
  3. Aku sangkakan hanya 22 Ahli UMNO yang bertanding sebagai Calon Bebas..

    tetapi sangkaan aku meleset rupanya..

    Bukan 22 seperti laporan semalam tetapi 61 orang semuanya...

    sekaligus ianya membuktikan bahawa Najib adalah Presiden UMNO yang paling lemah dalam sejarah...

    Jawatankuasa Khas Lembaga Disiplin (LD) UMNO memecat seramai 61 orang ahli UMNO yang telah bertanding sebagai calon bebas di kawasan pilihan raya Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) berkuatkuasa serta merta.

    Pengerusinya, Tan Sri Tengku Ahmad Rithauddeen berkata tindakan ini dibuat selaras dengan fasal 20.10 Perlembagaan UMNO yang menyatakan mana-mana ahli UMNO yang bertanding sebagai calon bebas akan di pecat daripada parti dan tidak akan diterima keahliannya selama-lamanya.

    “Surat-surat pemecatan keahlian yang telah ditandatangani oleh saya selaku Pengerusi Jawatankuasa Khas Lembaga Disiplin telah dihantar pada hari ini juga untuk dimaklumkan secara rasmi kepada mereka yang terlibat,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.

    Jelasnya, Jawatankuasa Khas LD UMNO juga akan memanggil 3 orang lagi ahli UMNO dalam minggu ini untuk tunjuk sebab kenapa tindakan disiplin tidak boleh diambil terhadap mereka kerana menjadi pencadang, penyokong atau gagal menyerahkan kertas penamaan calon pada hari penamaan calon yang baru lepas.

    “Mereka ini dipanggil di bawah falsal 20.8 Perlembagaan UMNO dibaca bersama perkara 3 Tataetika Ahli UMNO berikutan gagal mengikut perintah-perintah Parti atau gagal menjalankan dasar-dasar parti.

    “LD UMNO sekali lagi ingin mengingatkan ahli UMNO bahawa kita telah bersiap sedia untuk bertindak ke atas mana-mana ahli UMNO yang melakukan kesalahan sabotaj parti di dalam waktu tempoh berkempen Pilihanraya Umum ke -13 ini.”

    Ujarnya lagi, tindakan tegas termasuk pecat dan gantung keahlian akan diambil setelah bukti-bukti dan laporan daripada pemantau yang dilantik diterima dan disiasat secara terperinci.

    nampak, ahli sundiri pon banyak bantah, abis lah luruh semua rambut najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6o ke seratus ke yang tersohornya dua tiga ekor je yang lain ahli umno macam gua jugak
      bezanya gua tak gila nak jadi YB
      diorang masing masing gila kuasa
      tak terpilih nak memberontak

      Delete
    2. yg ramai tu termasuk pencadang dan penyokong.bodoww sgt anon 10.39. um no berani buang org yg membelit/bermasalah. pakartoon? penakut

      Delete
    3. hang memang tolol tahap gaban hang x tau kira kah calon 22 X dengan 2 pencadang dan penyokong dan pemandu dia 1X 22 apalah bongok nyer kau ni

      Delete
    4. Salam Mat Syabu! Glamer nama tu kena jaga baik2. Anyway timaksih la bebanyak lu clearkan wa pun kopius apahal ramai sgt. Patut ler termasuk pencadang2. Apa la dorang ni bikin gempak plak. Takut esok lusa nanti kuar plak sume calon kena buang yg tinggal DS Najib sorang. Banyak betul strategy dlm pilihanraya ni. Peninggggg

      Delete
    5. Bhai...apa masalahnya dgn pemecatan umno dgn pr...adakh pas,pkr dan dap tidak prnh memecat ahli...bhai ketua umum pkr tu pun hasil dari pemecatan dlm umno... Bhai 70% dari keseluruhan ahli pkr dari umno...wlupun sebahagian dr mereka tidak dipecat,ttp keluar dari umno...takda apa pun masalah kpd umno...

      Bhai...klu dh kena pecat tu mknanya ada lh masalah tu...bukan beri kesan pada politik umno khasnya dan malaysia amnya....dan sesiapa yg nk mnjadi perjuang dan dlm masa yg sama mnderhaka kpd ketua,maka beliau msti sngup menerima risiko...umno telah melalui kesan lbh hebat dari pemecatan 62 ahli ini...no hal bhai...

      Delete
    6. alahai bhai, lu ni sekali lg tunjuk lu punya bodoh buat ulasan. inilah yg terbaik sebab 60 org tulah yg akan sabotaj parti kalau tak kena pecat. apa sgtlah dgn 60 org, tak jadi kuman kudispun pd umno. lagipun 60 org tu bukan duduk setempat sampai boleh jejaskan peluang satu2 parlimen atau dun. oh ya bhai, camane pulak dgn cerita 4000 lebih pengundi lembah pantai yg pernah undi nurul izzah tu dh isytihar tak akan sokong lg sebab nurul dh tuduh dorang jd pengundi hantu....hahahahaha....nurul perlu harapkan hantu je la lepas ni untuk undi dia. ok bhai, carik la lg cerita gempak, senang gua ganyang lu...

      Delete
  4. Tak heran. Aku ada jumpa budak MCKK tahun 1994. Dia sahkan perkara ni. Tak percaya cuba siasat siapa kawan2 rapat Rafizi masa di MCKK dan di UK. Kebanyakan yg tak gay tapi ramai juga masih lagi bujang terlajak atau kahwin cover line. Mereka ni pandai2. Kerja besar2 di MNC, GLC. PTD pun ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bla bla bla..

      aku jumpe budak MCKK tahun 1994

      aku jumpe budak MCKK tahun 1995

      aku jumpe budak MCKK tahun 1996

      aku jumpe bapak budak MCKK tahun 1994

      aku jumpe mak budak MCKK tahun 1994

      aku jumpe bibik budak MCKK tahun 1994

      blaa bla bla

      aku juga jumpe budak MCKK tahun 1994, katanya ko ni anak tak sah taraf..betul ke

      wakakaka..

      cakap2 orang dah kira betul.ppprrrrrrrrrrrrrrrrrrfffght

      Delete
    2. alumni mcgaygay pun dah malu nak mengaku diaorang pernah sekolah kat situ. pa nak jd dgn melayu nih

      Delete
    3. Yg pasti memang kucing Rafizi bernama Kristi

      Delete
  5. Hahaha...ParpuKari mabok carlsberg lagi, orang dah tak guna tektik surat palsu atau email palsu ni,
    Tektik aniaya orang lain dengan video lucah,sana lucah,sini lucah, tektik lahanat ni, rakyat dah tolak doh.
    Hang kaki mabok carlsberg, dah tobat ke belum?

    ReplyDelete
  6. kalau kaki bontut,,kaki bontut lah,,,,,,tak kan mat jambu mati2 bela aljuburi,,,,,pasal juburi dia aljuburi nak pakai

    ReplyDelete
  7. http://bm.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=50031:kaji-selidik-terbaru-pr-bakal-menang-124-kerusi-bn-98-rm5-juta-%E2%80%98nilai%E2%80%99-untuk-beli-calon-pr&Itemid=2


    UMNO pukibabi telah pucat dan melarikan 7bilion wang rakyat ke cayman islands

    ReplyDelete
  8. Penduduk Bangsar rampas balik bendera PKR dari DBKL.

    salute kepada penduduk Lucky garden Bangsar. DBKL datang cabut dan rampas bendera PKR dan Bersih.

    Penduduk rampas balik dan angkut keluar dari van DBKL.

    www.youtube.com/embed/BrW3wBRtzjY
    www.youtube.com/embed/n50E60i4iJM


    geng DBKL tu kecut sebab di tengok melayu, cina india bersatu..... kalau cina je yang bantah sure kena buli la cina tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prrgh memang dasar samseng...apalh sngt ngan DBKL...ngan polis masa bershit dulu pun lu org tak takut...hmm malaysia akan diperintah dibwh undang2 koboi...yeee haaa

      Delete
  9. parpu, pergi tengok kat fb dia
    https://www.facebook.com/bukhari.yusof.3?fref=ts

    Memang pun ada gambar yang rafizi commented, sila dapat lebih info

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan muka ko ke tu?

      wakakaka

      Delete
  10. Video Mustafa Ali Bahagian2 tersebar Panasssssssss........ di sini >>.
    http://bnbesut.blogspot.com/2013/04/video-mustafa-ali-bahagian2-ke.html

    ReplyDelete
  11. Inikah pmimpin yg ingin diangkat oleh para ahli pr bg mprjuangkn agama islam, bngsa mlyu islam dn juga negara islam mlysia.. nauzubillah minzalik.. insaflah

    ReplyDelete
  12. Makhluk Celaka Di Shah Alam...!!!!

    Gua terbaca berita dalam Malaysikini pasal Najib dengan Zul si Katak Kulim. Tajuk beritanyer berbunyi cengini...

    Najib: Zul Noordin will take care of Indians' welfare.


    Zul si Katak Kulim tu nak jaga kebajikan kaum India..????

    Are you kidding me...???

    Weh... ketawa guling-guling keras perut aku baca apa yang Najib Nazak kata ni.

    Hello... UMNO/BN pun tak dapat nak membela kaum India selama ini walaupun dah 56 tahun jadi kerajaan... ini Zul si Katak Kulim pulak dikatakan boleh jaga kebajikan mereka..????

    Hahahahaha... Tak ke lawak tu..????

    Weh.... sapa lu mau tipu??

    Dia juga kata.... orang India sudah maafkan dan terima Zul si Katak Kulim, sebab ada India yang sudah cium sama dia. Ini lagi kenyataan lawak tersangat lawak dari seorang Piem transit.

    Weh... berapa hengget lu orang bayar itu India supaya kasi cium sama itu Zul si Katak Kulim??

    Ayoooo... tarak geli ka cium sama itu katak??

    Najib Nazak kata lagi....

    Zul mau kasi kaum India kuil...??

    Kah kah kah kah kah.... Butul ka??

    Zul mau kasi kaum India sekolah...

    Ayooo... butul ka?? Tarak tipu ka?? Kah kah kah kah kah...

    Tarak tipu punya... Zul sudah cakap sama Najib Nazak, dia mau jaga sama India punya kaum.

    Kah kah kah kah kah....

    Lu orang boleh percaya ka cakap itu dua orang... Najib sama itu Zul...?? Gua cakap sama lu orang... kalau lu orang jumpa sama ular...

    Najib ... dan sama itu Zul... lu orang kasi hantam itu dua manusia dulu. Itu ular..

    lu halau kasi pergi. Dia tarak kacau punya... Itu dua orang banyak kacau punya. Banyak bahaya oooo...

    Kah kah kah kah kah...


    Baru sekarang ka mau kasik orang India.. kuil sama sekolah??

    Ayooo... ini sudah teruk. Sudah 56 tahun itu UMNO/BN memerintah... dia orang tarak kasi orang India kuil ka...??

    Dia orang tarak kasi sama orang India, sekolah ka?? Ini macam punya kerajaan lu orang lagi mau percaya ka...????

    Nanti, kalau gua cakap bodoh... lu orang marah sama gua.

    So... lu orang kasi pikir butul-butul. Jangan kena tipu sama itu busuk punya orang. Perkasa punya orang, sangat busuk oooo

    Itu sebab... ini kali, mari kita sama-sama kasi 'mampusssss' sama itu Zul si Katak Kulim dan sama itu Najib Nazak dan sama itu UMNO/BN.
    Ayooo... Ini kalilah..!!!!


    Inilah makhluk paling celaka dalam zaman edan babi sekarang nih....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian sama lu....

      Delete
    2. Anon 12:32! Betul juge lu tulis dah 56 thn baru skrg ni nak jaga. Tu la BN bazirkan masa 56 thn bela org2 mcm lu terlupa kaum2 lain kot. Ketawa wa bila tau BN tersalah jaga org lu n the geng. Bila PKR n the geng beria2 jaga India dan Cina apa lagi mengelabah zorro la sume org nak jaga India dll. Lu acah2 tengok apa sudah jadi sume naik tocang minta dibela. Wa bela Islam dan melayu dan semua rakyat malaysia ikut turutan.

      Delete
    3. Bhai...bodoh tak bodoh lu aku tak tahu...tp klu baca 2 kali lu bukan bodoh bhai...tp lu bangang tahap piang...klu tnya mana rakyat pun...mereka akan percaya pada kata2 dato zul ngan ds najib...klu ckp lu mmng takda sapa yg percaya waina maf ting tong pun..tp klu tnya percaya tak pada anwar...rakyat akan ckp kami PRRCAYA........yg kami kena tipu...

      Delete
  13. RA RA Rafizi ..............
    Lover of the drama king .........

    ReplyDelete
  14. Lagi maklumat bocor dan dibocorkan oleh sumber dalaman MAS mengatakan suatu rancangan jahat dari umno sedang dilakukan untuk merampas Selangor dan mengekalkan Johor dari kalah

    316,000 pertambahan pengundi tapi dimana mereka?

    Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kesihatan, Pekerja Ladang, Kemiskinan dan Kerajaan Prihatin, Dr Xavier Jayakumar berkata , trend pertambahan pengundi baru di Selangor ini menyamai apa yang berlaku di Terengganu apabila pentadbiran PAS ketika itu tumbang pada pilihanraya umum 2004 lepas.

    ” Jawapan pertambahan pengundi ini dijawab oleh Menteri yang bertanggungjawab semasa sidang sesi Parlimen baru-baru ini, persoalan kita ialah bagaimana pertambahan pengundi baru di Selangor boleh berlaku secara drastik,” kata Dr Xavier dalam sidang media yang turut dihadiri oleh Adun-Adun Pakatan Rakyat Selangor di Dewan Annex Bangunan Sultan Abdul Aziz Shah di sini.

    ” Pakatan Rakyat merasa curiga dengan cara pendaftaran pengundi ini dilakukan, saya diberitahu ada 300 buah rumah yang setiap rumah mempunyai 100 pengundi untuk setiap rumah tersebut.

    Jika Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim boleh dipindahkan tempat mengundi tanpa pengetahuan beliau, boleh bayangkan bagaimana dengan orang ramai yang dipindahkan nama tanpa pengetahuan,” kata beliau.

    Dr Xavier turut mendedahkan kewujudan Kad Pengenalan Hijau yang mempunyai tarikh luput yang pernah digunakan semasa pilihanraya di Sarawak.

    Sejumlah 60 ribu warga sabah akan diangkut mengunakan pesawat sewa khas yang ditaja oleh Mr XXXX bagi memastikan Kerajaan Umno BN kekal memerintah dengan cara pengundian TIPU !!!

    maklumat terkini : Ni bukan normal flight tapi chartered atau sewa khas punya.AWAS !! 60 ribu tiket percuma ke semenanjung!!

    Pada : 1 / 5
    hingga : 4 /5

    Sila buat sesuatu.... mencegah kemasukan lebih baik dari membiarkan penipuan undi berlaku.

    Maksud mudah faham.. sila tunggu kedatangan mereka di KLIA dan soal tujuan kedatangan mereka.. Soal siasat ringkas sudah boleh mengenal pasti mereka pengundi HANTU. Ini lebih baik dari duduk menapis mereka yang sedang beratur untuk mengundi!!!

    Mohon pimpinan.. hantar petugas untuk :

    Memerhati BAS BAS yang mengangkut mereka..

    Escort mereka,ekori mereka.

    1 : SEBARKAN pekara ini kepada pemandu taksi di lapangan terbang .buat satu akses maklumat mudah untuk pemandu pemandu teksi salur maklumat ke meja JKK yang bertugas memantau.

    2 : Adakan halangan untuk bas yang membawa orang disyaki . siasat nama nama di teminal.minta tolong sama ponyokong PAKATAN mohon jadi mata dan eskot bas bas yang akan mengankut mereka ko lokasi2 tertentu.Orang semenanjung yang balik mengundi sudah tentu pulang ke kampung untuk mengundi kan? So hantu2 yang diarah mengundi ini akan naik bas.. bas akan hantar ke resort2/ hotel dan lain2.. Minta sebarkan maklumat awal untuk kita cegah pengundi ini dari mengundi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis la Bang Non dah bagitau strategy masa dia dlm BN dulu2. Tapi masalahnya org2 BN sampai skrg tak tau strategy ni wujud. BN dan Pakatan jaga2 bang non blh pakai strategy ni pada 22 side. Yg ni bang non nyer specialties 22 pun makan. Kita tengok saper blh beli SPR DS Najib @ DS Anwar?

      Delete
    2. Bhai masa selangor,pp,kedah jatuh ketangan pr dulu...berapa bnyk kapaltrbng lu org sewa...atau lu org guna tonkang ke.. Kelantan yg 23 tahun bawar pas,sbb org pattani siam masuk dn mngundike...org pattani bnyk juga ada ic biru beralamatkn kelantan...hahaha apa pun boleh bhai jnji sesuai ngan lu org...

      Delete
    3. Jika Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim boleh dipindahkan tempat mengundi tanpa pengetahuan beliau, boleh bayangkan bagaimana dengan orang ramai yang dipindahkan nama tanpa pengetahuan,” kata beliau.
      -------------------------------------------------------------------
      Bukan ke TS Khalid jadi calon Dun Port Klang sebelum tu Ijok. Syarat SPR calon mestilah mengundi di kawasan dicalonkan. Kalu TS Khalid tak tahu dia dipindahkan tempat mengundi nampak sgt la dorang ni tak tau prosedur pilihanraya. Memang la kena pindah dr Ijok ke Port Klang kalu tak pindah tak blh jadi calon. Wa paham camni la apa yg Xavier ni nak citer sebenarnya? Wa salah baca ke apa yg anon tulis? Peningggggg

      Delete
    4. Alamak wa salah fakta kot. Ampun maaf.

      Delete
  15. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  16. thank you for this post. its quit good! A London escorts gallery for our International customers. Most of the escorts here are also of foreign descent.Sexy

    ReplyDelete
  17. menfitnah macan celake rupenye.... memang dasar manusia celake!!! cai umno & fitnah x dapat dipisah kan.

    ReplyDelete
  18. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1511313616668&set=a.1537278545775.235470.1049194163&type=1&theater

    ReplyDelete
  19. belom pasti lagi so jangan fitnah.. takde bukti sahih pun.. admin2 berubah la..

    ReplyDelete
  20. style penulisan memang macam educated sikit , mmg rafizi :D ...hehhe

    ReplyDelete
  21. aku pun heran, pelik bin ajaib, sda lagi manusia waras yang boleh percaya pemimpin dan orang umno/bn, sedangkan mereka tu dah terang-terang jahanam punya orang, kak ijat dah kata.....' mana ada pemimpin umno yang tak korup.....'. kamu pencacai tua dapat rm500 dia orang dapat rm500 juta, kamu pencacai muda dapat rm250, kroni kak ijat dapat rm250 juta, adil lah tuu ikut dacing umno/bn yang buta tu

    ReplyDelete
  22. Rafizi tuh coach junior mckk dia utk debate. Even after he left school. And as for the "bromance" biasa lah single sex school mcm tuh. Setakat pgl jambu,referring to each other's as pussy tuh biasa laa lawak pervert budak sekolah laki. Korg x penah buat ke? Bosannya. Mckk mmg ada gays (sekolah asrama mmg tendency nak jd mmg ada. Termasuklah mrsm) tp x semuanya gay. Whether dia gay ke tak tuh bini dia aje yg tau. Org lain rasanya x perlu sibuk dan jd judgemental. P/s: kristy patt tuh kucing dia lah. Kecoh tull.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!