GEMPAR BERAPI! EMAIL RAPUSSY YANG MEMBUKTIKAN RAFIZI SEORANG GAY?

Kenapa aku letak nama Raspussy? Senang je, semalam aku just sempat letak risalah yang ditebar oleh puak PAS pasal Rafizi, hari ini aku nak cerita sikit perihal risalah tersebut. Rupa-rupanya ada orang sudah hack email Raspussy ni, mari kita lihat satu persatu-satu perbualan tahap GAY DEWATA RAYA punya..

Ini adalah email Rafizi kepada seseorang yang bernama Bukhari Yusof, disyaki mamat jambu juga. Cunba korang tengok apa yang dihighlight tu. Rafizi kata si budak ni pun jambu juga macam dia. Lepas tu Rafizi siap cakap kena rogol ramai-ramai. Euuwww, malah kalau dibaca email diatas Rapussy kata dia menjadi kuat setelah dirogol di McGayGay!

Dia siap gelar diri dia Rapussy! Ini sah luahan hati seorang Gay yang terlampau. Mari kita baca lagi sambungan email ini:

Tengok yang ini pulak si Buhari hantar email kat Rapussy siap kata dia suka nama Rapussy tu? Rafizi ada pussy ke? Kih kih kih! Rafizi pulak membalas siap sebut "Kristi pulak si Ratu Pussy" siapa Kristi tu, sah-sah bukan perempuan kan? Mereka semua ada nama perempuan kan? Yucks! Ada no fon tu kalau sesiapa berminat nak hubungi Rapussy la ya..

Tu dia perkataan yang dihighlight kuning tu siap nak berSKYPE tu, lagi dia suruh bagitau awal-awal sebab dia half naked u! Auuwwww, nak jadi macam ahli majlis Sungai Petani ke? Rapussy siap kata dia pubic figure wei!

Aku nak ulas banyak pun malas tapi dari cara mereka bercerita kita tahu bahawa ini adalah penceritaan dua lelaki LGBT yang sangat menyayangi Anwar. Dan Anwar pulak demi Rapussy aka Rafizi ni dia sanggup membelakangkan Shmasul Ketot dan Bard Bebal. Anwar sanggup buat apa saja demi Rapussy! Kenapa? He he he

Korang tengok la si Bukhari yang Rafizi email tu, betapa romatisnya dia kan? Auuwwww! Euuwww

66 Responses to "GEMPAR BERAPI! EMAIL RAPUSSY YANG MEMBUKTIKAN RAFIZI SEORANG GAY?"

  1. Parpu....kertas berkedut macamni
    tak berapa comel untuk dijadikan isu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butuh Pak Hangpa, Burit Mak Hangpa, kononnya dah bagi kerusi DUN kat Dato Kamilia tapi Dato tak nak!!!!! Woi bongok, Dato Kamilia tu Naib Ketua Wanita UMNO Pusat, dia bukan NKW UMNO Cawangan or NKW UMNO Bahagian, apa punya bongok hangpa ni? Kalau UMNO bagi kerusi DUN kat Najib dan Muhyiddin apa macam? Ok tak? Pukimak la geng2 Mahadey ni, dasar haram jadah, pengecut.... Berselindung di sebalik pencen konon tapi main kasaq...Nak bertanding pengecut, kalau hang berani turun la Mahadey bertanding... Hang kira nak jaga periuk nasi kenangan hang dengan siti hasmah saja.... Dasar org tua lahanat....

      Delete
    2. Sayang mahathir jugak
      la la la la

      Delete
    3. Sayang tun jgk!!!

      Delete
    4. PR lagi pukimak....dah tak sepakat...sana sini lwn sesama sendiri...
      Demokrasi konon...patutnya berebut dgn bn...nie sesama sendiri nak berebut..
      Bodoh nak mampuih....nie la dia bila ketua sibuk main buntut....hal parti pun letak tepi....
      Mmg sial....kuasa nafsu serakah yg melampau...mcm mana nak menang!!!!!

      Delete
    5. Bhai 05.54 ni mesti anak pakcik dlm video dlm isu perangai org pr...bhai lu jd camni sbb didikan yg lu terima ke...klu tak jgn malukn makbapak yg mndidik kita... Lu yg sokong pr tiba2 syg sngt dgn x timb. Ketua wanita umno apahal...bgai nmpk sngt sikap hipokrit yg ada pada pnyikong pr...

      Delete
    6. Bhai 5.54 klau berani xpayah la guna anon. Tunjuk la diri sebenar!! Pengecot!

      Delete
    7. BN tolak org gila kuasa....tak mcm pkr..pas dan dap yg 'berebut kuasa' sebuah kerusi....

      Delete
    8. Klu berparti utk dpt kuasa....gerenti sial...
      Mcm anwar ibrahim....sial memanjang.....terbogel kisah sialnya....

      Delete
    9. Aku sokong dan tabik bekas adun mp bn yg berundur dgn hati terbuka....siap bagi sokongan dgn calon baru...
      Semoga Allah merahmati anda...especially bekas mb perlis...terharu aku.....

      Delete
    10. Nak tgk setia ka dak pada parti, cuba bagi Mukhriz Anak Mahadey tak lekat jadi calon, masa tu hang tau la langit tinggi rendah, tp hangpa takut pulak walaupun Mukhriz tak perform pun... Dengan puak2 UMNO lain hangpa berani la dok main acah acah....

      Delete
    11. mamat 5.54

      mana ko masa mahadey bertanding PRU dari awal 60an sampai di pencen???? apesal ko x cabar dia masa tu??? aku percaya ko masa tu belum keluar dari perot mak ko kan?? sekarang baru lepas sunat kemain lagi ko ye???

      Delete
    12. BN ada seorg ketua...klu rasa tak nak dgr cakap ketua boleh join PR....
      Dlm PR tak ada ketua....boleh buat sukati ko suka...lwn sama jenis....mmg dah budaya...budaya nak kalah....
      Pkr lwn pas lwn dap...paling sial...pkr lwn pkr

      Delete
    13. Butuh Pak Hangpa la!!!!! Org yg tak setia dan kaki sabotaj pada parti mcm Mahadey boleh jadi pencatur calon dalam bn utk pru13? Tu lagi la mcm pukimak!!!! Dato Kamilia tanding bebas sbb tak mau BN kalah di K.K dan sbg pembawa suara wanita di parlimen. Habis tu hangpa nak rosmah bawak suara wanita ke parlimen ka pukimak woiii!!!! Yang paling dajal sekali ialah Mahadey Mamak Kerala Si Penjual IC pada pendatang asing tu, mamak haram jadah tu keluaq umno dan seru ahli2 umno dan pengundi atas pagar tolak umno hanya kerana "Pak Lah tak bagi anak2 jantan Mahadey Mamak monopoli projek lagi selepas 22 tahun monopoli semua (bukan tak bagi projek tp tak bagi semua sbb org lain pun nak hidup jugak). Hanya sbb kecik tu saja Mahadey dah khianat parti, anak dia tetap jadi calon jugak. Cuba pikiaq sapa yang sial dan pengkhianat dalam umno wahai pukimak penjilat Mahadey Kerala woiiii??????

      Delete
    14. PR Tu parti anak Beranak tak Sedar2 lagi ke

      Delete
    15. Aku dah kata tadi....bn ada satu ketua....klu tak nak dgr...join pr...boleh ikut mana2 ketua...
      Dato kamilia tu dah tak nak dgr arahan ketua....biar dia pergi....
      Sama dgn pr...tak dgr cakap...lwn sesama sendiri.....tak ker bodo!!!!!
      Anon 7:54....aku rasa baik ko tenangkan dato kamilia tu....teruk sgt merajuknya nak jd ahli parlimen..

      Delete
    16. Org macam mngkuk 07.54 tak guna dilayan..beliau dididik dgn sikap biadap..ni klu salah sikit mau mak mkn penampar dia...tp setakat mak dia je lah..brckp tntng politik tak tahu hujung pangkal...mmng sesuai duduk dlm pr...

      Delete
    17. Wey anon 5.54-7.54 penyokong murtad. Apa yg ko merepek ni lahanat. Takde point sumer ayat ko sebut tu dah diterjemahkan nuar sendiri. Pskatan, parti anak beranak, kroni....ko... pencacai seumur hidup.

      Dato Kamilia pernah kondem kak jat terang2 masa kecoh hal loan nfc. Dia ni tak reti sabar kaki tikam blakang.

      Delete
    18. Anon 7:54! Lu mencarut nampak comel. Sejuk hati mak bapak. Kat umah memang biasa cakap carut2 ni ek? Takper la asal lu bahagia. Wa tumpang senyum jek heheheheh.

      Delete
    19. Pemimpin macam Dato' Kamilia la yang kita nak dan cari. Kalau ketua kita sendiri mencuri wang rakyat sampai cecah ratusan juta, kita sound direct saja, apa nak takut, ketua kita sebenar adalah rakyat dan pengundi, bukan pertahankan individu sampai UMNO pun rebah, tu pengkhianat namanya. Pengasas UMNO sendiri, Tun Onn Jaafar dah bagi panduan, "Apabila berlakunya pertembungan antara keangkuhan orang perseorangan pemimpin UMNO dan rakyat, maka pilihlah rakyat. Negara kita ini ditegakkan atas kesatuan rakyat yang berteraskan bangsa Melayu". Woi penjilat-penjilat kaki projek UMNO semua woi, hangpa semua pi terjun la dengan mamak kerala mahathir. Kami tetap bersama UMNO hingga ke hujung nyawa demi melawan keangkuhan kuasa orang perseorangan pemimpin UMNO seperti kata-kata Ketua Sebenar UMNO, TUN ONN JAAFAR. HIDUP UMNO!!! HIDUP BANGSA MELAYU!!!

      Delete
    20. Ikut suka lu lh bhai...bila masa nk guna demokrasi...

      Delete
  2. Nama dia rafizi nama ngan nuar rafezah.Orang gay boleh tukar nama tgk keadaan.Undi rafizi anda semmg nya sama kesukaan.Nuar ada lah bf sikit masa dulu.La ni sinuar dah ada mahasiswa sbah lebih jambu dari rafizi.Dia belasah rafizi sebulan satu kali je.Budak siswa tu sinuar siap terkam.Seminggu tujoh kali balun.

    ReplyDelete
  3. Masuk dah berapa kali dah cerita pasal ni...wahai sesiapa yang sedang on line ni....percaya lah kata2 parpukari ini....kerana ia adalah benar dan tidak ada yang tidak benar melainkan benar belaka.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEMABG BENAR....SEBENAR VIDEO SPENDER PUTIH

      Delete
    2. Bhai 05.42..citer ni baru lagi...citer altantuya yg dah bertahun tak mmpu lu org buktikn masih diulang2...smpi skrg lu ada ckp apa2 apa pun boleh asalkn sesuai dgn lu org..

      Delete
    3. Bhai 05.42..citer ni baru lagi...citer altantuya yg dah bertahun tak mmpu lu org buktikn masih diulang2...smpi skrg lu ada ckp apa2 apa pun boleh asalkn sesuai dgn lu org..
      ---------------------------------------------
      Itu pembangkang....aku wakil parpukari, tolonglah percaya dengan kata2 dia...
      Aku kesian jugak asyik dok ulng cerita sama.....dah macam pembangkang dah...

      Delete
    4. Aku paham maksud lu

      Delete
  4. Manalah pouk2 umngok tak marah ngan rapussy. Dialah penyebab ketua wanita kecundang dan membongkar bagaima cara2 YB umngok merompak duit rakyat!

    Cakaplah apa pun pouk2 Najib LEMBUt da umngok, 2/3 hanyalah mimpi anda!!!!

    Kalu Sayang Saya, Undilah Saya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai benarkah ketua wanita umno yg trlibat dgn skandal nfc...tlg jelaskn camana yg dikata dato shahrizat trlibat dgn nfc...

      Delete
    2. Mmg patut ko marah dlm blog nie....kesundalan anwar terbongkar hingga ko jadi sungguh sentap....

      Delete
    3. Juragan 69, ko nih mcm puok2 PR jugak!

      Kalo si Izat tu hanya ahli biasa UMNO, ko ingat laki dia boleh dpt pinjaman 250j tu kah?

      Delete
    4. Bhai...klu ko boleh buktikan pgaruhnya utk pinjaman tersebut...silakan...aku sokong penuh....
      Cuma aku harap ko berhati2 sikit krn terbukti dia mmg tidak terlibat langsung....

      Delete
    5. Mcm kes liwat dan zina anwar....adakah kak wan turut terlibat atau mengetahui anugerah tuhannya pelakon lucah.....???????
      Bagaimana nasib jam omegay....adakah kak wan guna pengaruh tangan sebelah bersarungnyer tu utk menipu rakyat......?????????
      Lu fikir la sendiri....

      Delete
    6. Bhai 06.22 suami dato shahrizat bkn nya dari golongan bangsat...dia pun ada status dia sndiri...cuma kebetulan suami kpd ketua wanita...jd lu org kena buktikn dia terlibat sbg menteri dan ketua wanita...dan bukan sebagai seorg isteri...betapa besarnya fitnah lu org kpd dato shahrizat....

      Delete
    7. Setakat dari kalangan Dato-Dato biasa hang ingat boleh dapat ka soft loan(as good as grant) daripada government macam tu saja. Juragan 69, aku pun UMNO jugak, siap aktif lagi puluh2 tahun, dah merentas zaman dari penghujung zaman Tun Razak sampai ke zaman najib sekarang tapi yang salah tetap salah. Hang pi la cakap kat pengundi cina dan pengundi melayu yang berniaga dan professional,hang cuba kata yang suami sharizat dapat soft loan RM250 Juta tu kerana merit dan performance suami dia TANPA SEBARANG POLITICAL CONSIDERATION, hahahaha orang gelak ja la juragan. Jangan anggap semua rakyat bodoh sangat sampai kita paksa depa terima point kita yang sangat lemah. Tu dah macam hina rakyat. Senang saja nak selesai, Shahrizat tu individu dalam umno saja,bila dah salah, letak jawatan dan ganti dengan pemimpin wanita umno yang lain. Itu saja... Mudah kan.... Apa nak pening-pening kepala... UMNO yang jadi masalah besar sekarang ni sebab terlalu utamakan individu-individu dalam UMNO sehinggakan rakyat melihat UMNO dah tak relevan dan tak boleh lagi bergantung harap.

      Delete
  5. Kah kah kah kah kah.....

    Kepada semua penyokong PAS, kita semua harus nekad beri undi protes kepada semua calon PAS yang bertanding tidak kira kerusi parlimen mahu pun dewan undangan negeri.

    Kah kah kah kah kah.....

    Selepas 5 tahun berpakat dalam pakatan haram, kita orang-orang PAS semakin sedar PKR dikuasai oleh satu golongan yang setaraf dengan pondan, bapok, lgbt dan seumpamanya.

    Kah kah kah kah kah.....

    Untuk menjatuhkan UMNO tidak seharusnya kita membiarkan pemerintahan negara kita dikuasai oleh golongan luar tabi'e seperti Raspussy.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
  6. Pondan bile ckp memang macam tu pun. Suke citer kehidupan peribadi nak pasangannya caring kat dia selalu. Geli gelaman aku tgk golongan bapok/pondan jadi ahli politik. Pembangkang pulak tu. Eeeee.....yaikkkk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah bapak pembangkang seorg gay...anak buah 2x5 ler.....

      Delete
  7. hasil tarbiyah nik aziz dan hadi awang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yg buat pas jadi sial.....

      Delete
  8. Raspussy Lembu seorang bapok rupanya. Anak ikan anuwargay katakan. Hehehehe patutlah anuwargay bagi kerusi spceial kat raspussy di tropicana. Anuwargay boleh sontot hari2 tanpa pengetahuan wan jijik ikan kering.

    Raspussy, raspussy. Patutlah ko suka gadoh dgn Shahrizat sebab dia kan perempuan. Hehehehe baru kita tau kenapa raspussy suka gadoh ngan perempuan.

    ReplyDelete
  9. anon 5:53

    Betul cakap ko. Kalo kita tgk sejarah politik Malaysia tak pernah ada ahli politik wanita dari pembangkang yg bergadoh sampai berbulan-bulan menyerang wanita umno.

    Dulu aku pon pelik, kenapa MP PAS & PKR yg wanita tak berapa amik port pasal NFC shahrizat. Yang over adalah si rafizi je aku tgk serang shahrizat 24 jam siang malam.

    Baru aku tau arini rafizi suka bergadoh dgn perempuan sebab dia ni bapok rupanya. Nilah sifat-sifat seorang bapok. Lebih cenderung bergadoh dgn perempuan berbanding jantina sendiri. Wakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu dah anwar yg ambik dia...tak heran aku.....

      Delete
  10. Pok nik dan hadi ni ada kecenderongan bisex ke¿ Semacam je.Stopa mmg jantan.Gue tabik.Walau pun saiz kecik dia cuba try sedaya upaya.ngan anak mami lak tu.Woh caya lah stopa.Dosa mu pok nik dah beres kan.Klu nak try vietnam ado ramai kat kl.Korea pung ada.Mahal sikit.Takpo derma tin milo banyok lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korea berapa harga bro
      serius ni

      Delete
    2. Cai....ko bawak anwar ke korea meraikan kekalahannya di sana.....
      Bawak sekali mat lancap dan si spender putih...gerenti meriah....
      Tak apa...selagi n.ajis masih hidup....dosa ko akan diampunkan.....

      Delete
    3. Hahaha bhai 06.06...lu pnya serius kelakar bhai...

      Delete
  11. bapok dan yg sama spesis dgnnya memang suka gaduh ngan perempuan tulen....aku pun ada kawan mcm ni....sampai resign si pompuan tu, pada hal pompuan tu la yg ambik dia masuk kerja dulu...

    ReplyDelete
  12. Pernah sekali aku gan member mkn kebetulan meja kami tepi cermin org lalu tengah syiok mkn lalu la sekumpulan bapuk yg sorang tu pakai t shirt putih punya jarang siap tek pakai silikon dah mcm org pompuan kami pun pakat tengok la dari jauhungkin dia perasaan kami dok tengok dia dtg dekat cermin yg kami duduk dia tenyeh tetek kat cermin tu tergamam kami semua pastu pakat2 ketawa la dia wat selamba je blah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kecur air liur mat liwat....

      Delete
  13. RAPUSSYY!!!!!???? hahahahahahahahhaha

    ReplyDelete
  14. Otak kuning Amno BN kebingungan cacai marba minda kering kekontangan keciputan isu isu relevan,BN gelombang Haru Biru kelam kabut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr. sukunhutan,

      Puak2 UMNO / BN otak je kuning tapi masih boleh menahan perasaan.

      Puak2 Pakatan Haram bukan saja otak kuning, siap praktikal sekali (secara haram). Patutlah blog PAS asyik kempen jual ubat kuat je. Pakai serban, pakai jubah tapi otak melayang entah kemana-mana.

      Cuma aku respek satu je sebab puak2 PAS ni jantan tulen bukan auw auw dari parti biru jambu. (Biru Jambu kah, kah, kah ...)

      Delete
  15. Gue nok rekomen awek korea kat stopa.Piti dlm tin milo belanar.Pi kat cheras bisnes park ado bro bro boleh dan bisa aturkan.Gerenti selamat stopa.U toksah takut. Awek korea stopa hoi.Oppa stopa i comming.

    ReplyDelete
  16. stopa kocok tino jual tudung tp dia sendiri tak pakai tudung sampai bergoyang2 katil hotel saiz king .....auwks auwks auwks........sedap bang sedap bang.....tujah bang........

    ReplyDelete
  17. En Salim jangan jangan awak semacam ada perasaan tersembunyi yang syahdu mendayu pada Rafizi pulak..asyik awak puji kejambuan dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puji ikhlas dgn puji perli pun ko nak kena ajar ker?
      Patut mudah kena kencing nuar......

      Delete
    2. Buntattembam! Lu mcm ada jeles sikit2 ngan PK ek? Lu ni pun spesis dua alam ke?

      Delete

  18. Jawapan paling bagus.Melayu mesti ada SJK Melayu Untuk latih Melayu berpadu sesama mereka. Kalau tak sampai kiamat pun Melayu tetap akan bergaduh dan hasad dengki sesama mereka. Kalau boleh kita buat SJK Melayu sehingga sekolah MENENGAH DAN UNIVERSITI. Kita bina Kurikulum dan kokurikulum untuk penyatuan dan perpaduan Melayu.
    Contohilah sahabat cina dan india kita ada sekolah SJK cina dan Tamil. Hasilnya mereka tak pernah gaduh2 pun. Dan mana ada mereka berpecah-belah lagi sekarang.Sampai bab sentuh hak mereka terus semua bersatu padu.Sebab mereka sudah berpadu dari peringkat rebung lagi. Lain lah dengan Melayu sekarang bila sentuh hak mereka ,mereka pula yang berpecah dan bermatian sokong gugurkan hak mereka.Tiada pendirian langsung. .MELAYU YANG BERSEKOLAH DI SEKOLAH KEBANGSAAN TAK ADA TUJUAN………Tiada ADA KUALITI KEMELAYUAN. Habis BELAJAR aKHIRNYA mewarisi hasad dengki,,khianat,sombong,bongkak sesama sendiri hasil pembelajaran di SK Kebangsaan......macam2 lagilah.
    PENTING: Sementara Melayu masih memerintah .KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA yang dipimpin OLEH Melayu sendiri buatlah sesuatu DALAM SELIBUS pendidikan melayu ,untuk penyatuanKAN Bangsa Melayu. Tak salah dan tak berdosa kalau kita ambil contoh baik orang cina dan india terhadap bangsanya .KALAU TAK DIBUAT INI SAYA PERCAYA 20 ATAU 30 TAHUN AKAN DATANG HABISLAH MASYARAKAT MELAYU AKAN sokong PENUMBANGAN KERAJAAN UMNO SENDIRI. AKAN BERTAMBAH SOMBONGLAH ANTARA MEREKA SENDIRI. AKAN RIAKLAH MEREKA DENGAN JAWATAN. Akan mendahului kekayaan dari bangsanya .Akan senyaplah mereka dibawah pimpinan orang lain…
    Sama2lah kita fikir2 kan ……… wanai pemimpin bangsaku. Amin

    ReplyDelete

  19. Jawapan paling bagus.Melayu mesti ada SJK Melayu Untuk latih Melayu berpadu sesama mereka. Kalau tak sampai kiamat pun Melayu tetap akan bergaduh dan hasad dengki sesama mereka. Kalau boleh kita buat SJK Melayu sehingga sekolah MENENGAH DAN UNIVERSITI. Kita bina Kurikulum dan kokurikulum untuk penyatuan dan perpaduan Melayu.
    Contohilah sahabat cina dan india kita ada sekolah SJK cina dan Tamil. Hasilnya mereka tak pernah gaduh2 pun. Dan mana ada mereka berpecah-belah lagi sekarang.Sampai bab sentuh hak mereka terus semua bersatu padu.Sebab mereka sudah berpadu dari peringkat rebung lagi. Lain lah dengan Melayu sekarang bila sentuh hak mereka ,mereka pula yang berpecah dan bermatian sokong gugurkan hak mereka.Tiada pendirian langsung. .MELAYU YANG BERSEKOLAH DI SEKOLAH KEBANGSAAN TAK ADA TUJUAN………Tiada ADA KUALITI KEMELAYUAN. Habis BELAJAR aKHIRNYA mewarisi hasad dengki,,khianat,sombong,bongkak sesama sendiri hasil pembelajaran di SK Kebangsaan......macam2 lagilah.
    PENTING: Sementara Melayu masih memerintah .KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA yang dipimpin OLEH Melayu sendiri buatlah sesuatu DALAM SELIBUS pendidikan melayu ,untuk penyatuanKAN Bangsa Melayu. Tak salah dan tak berdosa kalau kita ambil contoh baik orang cina dan india terhadap bangsanya .KALAU TAK DIBUAT INI SAYA PERCAYA 20 ATAU 30 TAHUN AKAN DATANG HABISLAH MASYARAKAT MELAYU AKAN sokong PENUMBANGAN KERAJAAN UMNO SENDIRI. AKAN BERTAMBAH SOMBONGLAH ANTARA MEREKA SENDIRI. AKAN RIAKLAH MEREKA DENGAN JAWATAN. Akan mendahului kekayaan dari bangsanya .Akan senyaplah mereka dibawah pimpinan orang lain…
    Sama2lah kita fikir2 kan ……… wanai pemimpin bangsaku. Amin

    ReplyDelete
  20. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  21. Apa tujuan Dato Kamilia nak ke Parlimen?

    KJ Ketua Pemuda, ke Parlimen tapi tak dapat apa jawatan pun.

    Tapi isu kat sini pasal Rafizi. macam mana boleh terlompat ke Dato Kamilia pulak?

    Confuse aku !!!

    ReplyDelete
  22. Anon 7.54 tak ada akal.kasihannn.kutuk tun mahathir.kau siapa hah.dahbsunat ker belum.pi belajar dulu baru nak kutuk tun mahathir .jgn tunjuk kebebalan dlm ni.pi main jauh2

    ReplyDelete
  23. admin, gambar tu bukan gambar bukhari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang gambar dia. Ada dalam Picasa albums dia, dalam Google Plus profile

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!