GEMPAR BERAPI! BETUL KE USTAZ LAH KENA STROKE?

Nampaknya puak pakatan harami ni dah melampau, elok-elok je tuan guru Lah sihat walafiat depa buat fitnah dia kena stroke pulak, mari baca sms dari member aku ni..

Salam penegak kebenaran.

Sukacita dimaklumkan bahawA puak-puak pemfitnah Pas kini jahat sejahat- makhluk ciptaan Allah apabila tergamak mefitnah kononnya TuAn guru Hj abdullah samah di masukkan ke wad kerana memburukkan nik aziz SEDANGKAN yang sebenarnya tuan guru yang dikasihi pada masa ini, skrg ini sedang berceramah di gurun KEDAH.

Ini disahkan melalui percakapan dgn beliau beberapa minit yang lalu...

Punca dakwaan bahawa tuan guru hj lah di serang strok kerana dikatakan menghina nik aZiz semasa berceramah di terengganu bberapa mlm yg lalu. Semasa berceramah di trg tuan guru hj lah ada menyentuh mengenai nik aZiz yg terpaksa di usung dan karpal singh yg jatuh tergolek, hj lah kini sehat walafiat. Ini satu kesalahan memfitnah.

Ustaz sedang berceramah di Jerlun..sehat wal afiat. Gambar dibawah sebagai bumti! Pakatan dan fitnah ibarat irama dan lagi!



72 Responses to "GEMPAR BERAPI! BETUL KE USTAZ LAH KENA STROKE?"

  1. Fitnah macamni pada diorang
    kecik je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selain dari MENIPU, FITNAH adalah ibadah dalam agama PAS.
      Manakala ZINA pula DAPAT PAHALA. Siap dapat masuk sorga lagi.

      Delete
  2. Bagi ramai orang PAS, Nik Ajis ni dah macam tuhan. Nik ni tahu sama ada orang tu Isle ke kafir atau murtad.... Nik jugalah yang menentukan sama ada sesaorang itu dapat pahala atau tidak.... Nik juga boleh doakan sesaorang pecah perut.... power!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada baik nya kalau Pencacai2 Pakatan Ranjang ni menganggap Si N.ajis sebagai Tuhan sebab tuhan dorang tah tua dan akan Mampos tak lama lagi dan PAS aka Parti Ahli Syaitan akan kehilangan Tuhan mereka.

      Mereka boleh meminjam Tuhan dari rakan2 mereka yg Kafir Harbi sbb mereka mereka menyenbah tuhan mereka yg sama yakni Allah.

      Delete
    2. mereka juga boleh mengampunkan dosa org yg salah jika itu memberi keuntungan kepada mereka.. dosa mat sabu.. diam.. ustaz ktm.. diam.. stopa ali pun diam... dosa telah diampunkan olehnya....

      Delete
  3. Lawaklah taksub PAS ni, Nik Aziz patut pun dikutuk, golongan riak agama sepatutnya dihina oleh setiap orang Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang2 ni mana ada kesedaran, yang penting bn jatuh puas hati mereka, mereka lebih suka tengok melayu tersungkur. aku rasa mereka yang akan tersungkur, lihat nanti

      Delete
    2. nik aziz ni sama dgn ajis2 kg....xlayak nk pggil tok guru....

      Delete
  4. Dua dua pun tak patut dihina. Baek PAS atau mana mana ulama pun kena hormati. Kita raikan perbezaan fahaman dan pendapat. Yg penting kita sedar ilmu dan amalan kita jauh lebih cetek dari mereka berdua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini brulah komen yg best....thnxs bro!!!

      Delete
    2. Ulamak politik macam Nik Aziz tu mana ada kredibiliti lagi....
      syurga neraka , dosa pahala dah jadi mainan dia jer,...demi meraih sokongan politik dari orang ramai !

      banyak kenyataan dan tindakan Nik Aziz bercanggah dengan syarak dah sunnah rasullullah.
      ....tolak Nik Aziz dan fahaman yang dibawanya !!

      Delete
    3. Rakab......dalam bidang agama, engkau ada berapa senawi

      Delete
    4. takpayah senawi laa anon 726. allah bagi otak untuk di gunakan bagi berfikir.

      baca alquran dan berfikir lah, baca hadith dan fikir lah baca dengar apa2 pon fikir la sendiri.

      kenapa bila ada senawi pandai ka? kalau keluar sekolah tak berfikir tapi mimik aja buat apa?

      Delete
    5. Anon 1:23- orang kalau ilmu agama die tinggi amalan die banyak takde nak memfitnah @ mendoakan org lain hancur de.dah lh buat sbhyg hsjat mintak kemusnahan org lain lpas tu penzina, peliwat d bela plsk ulamak spe nii? Ulsmak taik kucing.....

      Delete
    6. Nik Aziz ulama? Siapa iktiraf dia sbgai ulama?

      Delete
    7. Apa yang pasti spenda Stopa lebih tinggi darjatnya dari senawi lebai 7:26.

      Delete
    8. Anon 1:24am..kalu ilmu dia tinggi kenapa dia.simpan perasaan dendam dan sanggup buat u turn tentang kalimah Allah.? Dia dah hilang ilmu bro... he is just a pathetic old man with nothing to offer but 'hatred' among muslims.

      Delete
    9. Mahatir tu ulamamak bukan nik ajis!

      Delete
    10. Salam . . .

      Apa cerita pasal senawi. Cuba cerita pada Muthu, Ah Chong, John dll. Kita ni masyarat majmuk. Ambil kiralah semua kaum.

      Ada banyak Senawi tapi tindakan memecahbelah dan menyesatkan ummah buat apa.

      Ilmu agama sangat sesuai untuk agama tapi sangat tidak sesuai untuk politik. Jangan campuradukkan.

      Politik itu jijik dan kotor jadi bila orang agama masuk politik, dan kalau tak pelihara keperibadian maka akan musnahlah reputasi sebagai orang agama.

      Delete
    11. kalau ulama...xkecek la mcm dio tu....fatwa ikut sedap mulut jer...xlyak pggil nik aziz tok guru....cer tnya dia,dulu dia blaja d pondok mna? dan mana pondok dio utk mengajar org????

      Delete
  5. Bg org yg di luar PAS memandang N Ajis umpama seketol taik...tapi bg penganut PAS mrk memandang N Ajis se umpama segunung intan permata...N Ajis buatla apasaja wlpon sehingga tergelincir akidah ,.penganut taksubnya ttp mengIAkan saja...penganut fahaman PAS neh umpama ikan lampam yg menunggu NAjis jatoh kedlm mulut mrk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taik pun kalau kita duk puja boleh jadi keramat.

      Delete
    2. betul,betul. betul....masa sekolah dulu rasa hormat gak kat nik ajiz ni...le ni tgk muka dia menyampah...

      Delete
    3. hehehehe betol2 kerna terlalu taksub kat nik ajis tanpa guna akal fikiran apa nik ajis cakap semua betoi..nik ajis pun satu....bila keluar kenyataan ikut kepala mulut dia ja..xpikiaq langsung dosa pahala...dia ingat dia maksum dari segala dosa...

      Delete
    4. nik ajis si-kepala taik akhir zaman.

      Delete
  6. masuk pas dan pkr buat apa pun halal...fitnah, meliwat, zina tu noat a big deal..dosa da terampun.. Otak budak ni semua penuh najis..bangkai..

    ReplyDelete
  7. dasyat sungguh,fitnah dah jadi makanan ruji.siap post kt fb.tanggunglah dosa yer

    ReplyDelete
  8. Nik Aziz yg dh brp kali masuk IJN tu nak diira balasan ke idak? appadaaa...

    ReplyDelete
  9. kalau betul fitnah, nasihatkan TGAS saman jer. mungkin ini satu hikmat untuk mendapatkan dana membeli tanah lebih luas lagi untuk membena bangunan menegakkan syiar Islam.

    ReplyDelete
  10. Pemaksiat, pendosa besar dan munafik dicelakakan sekali dlm satu satu ayat Al Quran, tp pendusta agama, atas nama Allah swt dicelakakan tiga kali dlm satu ayat (Al Baqarah 79). Murkanya Allah swt pd mrk, dan beraninya mrk. Kerana itu jgn dekati mrk,
    "Dan jgnlah kamu cenderung kpd org org yg zalim, nanti kamu disentuh neraka, dan tiadalah bg kamu selain Allah swt seorg penolong pun." Hud 13.
    "Dan siapakah yg lbh zalim drpd org org yg mengada adakan kedustaan terhadap Allah swt..." Al An'am 21.

    ReplyDelete
  11. aku dh kena tipu dgn org org pas rm50 ribu dr kedah...ramai lg yg kena tipu dgn mereka iaitu projek kedai halal..akhirnya kedai ke mana dn duit aku ke mana...yg kaya dgn duit itu kroni2 mereka...krg cuba tgk link yg aku bg..http://ei-mart.blogspot.com/
    http://www.majalah.com/?classified:perlukan-pertolongan-untuk-dapat-balik-wang-dari-penipu-mohd-nasir-koperasi-halal-kedah-ku:91PP7TNV2Q
    http://berita-harian-online.com/kedai-serbaneka-halal/

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS agama untuk penipu.

      Delete
  12. Ramai iblis bersifat kat sini rupanya. hahahahah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni malaikat ke? Ye la puak2 kau ni semuanye maksum,kan?

      Delete
    2. Penyembah berhala N.Ajis memang camni. Standard.

      Delete
    3. anon 2:26 ko sebenarnya iblis laknatullah yg kepanasan nak mampos...hahaha..

      Delete
  13. Calon PAS DUN Lenggeng Masuk ICU Akibat Angin Ahmar
    http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2013/4/28/mstar_berita/20130428171332&sec=mstar_berita

    Yang ini bala apa plk?

    ReplyDelete
  14. Yg ni bala sundram..hihi xgitu pak din..

    ReplyDelete
  15. Penceramah PKR maut dalam nahas di Shah Alam
    "Mangsa maut di tempat kejadian akibat kecederaan parah di kepala dan mayat mangsa telah dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), Klang untuk bedah siasat,''
    http://din.huluselangor.net/?p=32287

    Ini lagi satu bala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang betul itu jugak salah satu bala.....
      Tapi perlu di ingat, kekayaan, kesihatan, keamanaan, kemewahan hidup, panjang umur.....ini jugak bala, sama ada sedar atau tidak....

      Delete
    2. Itu rahmat dan nikmat wei...kalu tak takkan ada doa kepada Allah semoga panjang umur murah rezeki ...ish penyokong pas totok ni memang sangat bahlul..hati dah busuk menanah..

      Delete
  16. Ulama aku boleh hormati, selagi bersikap sbg ulama'. Kalau ustaz haron din, aku amat hormati. Tidak sesuka hati kafrkn org, tentukan org itu ini masuk syurga. Ulama yg kata nabi muhammad tu, dulu sblm diangkat jd nabi,,,dia sama mcm mamat2 dikampung.....aku x langsung akan iktiraf dia sbg ulama'. Jgn igt kerana die bljr kt luar negara, melayakkn dia diiktiraf cmtu, walhal kenyataan2 die x mencerminkn ulama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cara paling mudah kita nak kenal ulama...macam mana ye?
      Aku tengok sorang demi sorang mengaku ulama, aku pon serabut nak pilih mana satu..

      Delete
    2. Ulama tak duduk dalam PAS lama. Yang duk dalam PAS lama itu SYAITAN.

      Delete
    3. Ulama tak duduk dalam PAS lama. Yang duk dalam PAS lama itu SYAITAN.
      --------------------------------------
      Terima kasih atas penjelasan nya.

      Delete
  17. Aku heran bila pemimpin PR sama ada PAS PUSS PISS atau Parti Kencing Rakyat buat MAKSIAT TERANG2AN siap dengan video SEMUA PENYOKONG Taksub langsung tak percaya dan kata fitnah UMNO BN Belaka...Lepas begitu je mereka. Alangkah BERTUAHnya mereka yang terpalit dengan DOSA SEDEMIKIAN rupa dilindungi oleh mereka yang kononnya tidak suka kemungkaran...Dari Mursyidul Am dan Khasnya...Raja Bomohnya...SEMUA TAK PERCAYA LINDUNGI penzina penzina..Ini yang aku tak faham langsung, taksub tahap gaban. Sudahlah disanjung mereka dikatakan UMNO BN Najis Tahi tapi bila ada yang UMNO Reject kau terima juga, kau kutip dan punggut pulak. Betul betul keliru aku...keliru keliru. Sekejap kata hudud sekejap kata tak hudud nanti dulu..sekejap kata tol free sekejap kata tak boleh free..Dulu kutuk Tun M bina Putra Jaya, sekarang kemaruk nak Putra Jaya...Ini apa ni, tak ada pendirian nak jadi pemerintah negara...Yang sekor itu juga yang lepas..Dia dah ajar anak orang kurang ajar jadi samseng jalanan sekarang dia nak ajar benci dan tak hormat pada orang tua yang pernah berjasa. Tak sedar darah daging kau anak beranak 16 tahun hasil makan gaji UMNO sekarang nak tunjuk lagak..

    ReplyDelete
  18. aku berharap sgt agar ALLAH turunkan BALA BENCANA yg boleh meragut semua nyawa pendusta pendusta agama ini berserta dengar kafir kafir laknatullah yg semakin bermaharajalela di BUMI JAWI ini dan di ganti dengan umat islam yg tulen ASWJ.
    AKU BOSAN....peliwat,penyokong yahudi,penyokong LGBT,penggadai kalimah suci, penzina, perasuah,pembuat amanat songsang di lindungi, di sanjung & di puja....penegak hukum agama tulen, di caci maki, di pecat, di fitnah....AKU BOSANNNNNNN.....

    ReplyDelete
  19. Apa nak heran. Tun M pun Anuar suruh mati. PAS, DAP, PKR pun pakat-pakat doa. Tun M bersyukur dapat bergerak dengan sempurna dengan izin Allah. Tak macam pemimpin pembangkang yang dah tua tu. Ada atas kerusi roda, ada yang kena papah dan dikendong, ada yang terduduk ketika turu kenderaan. Lebih muda dari Tun M pulak tu. Semuanya rezeki, tenaga, umur, kesihatan datangnya dari Allah SWT.

    ReplyDelete
  20. "Cheh! Gambar ini kabur & gelap! Ini semua sandiwara UMNO!" - Pencacai Fuckatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. puja la pr tuu.......mu kena g blaja kt pondok dlu,lpas tu mu akn nmpak mna salah n betul....

      Delete
    2. Err.. kau ni tak faham konsep la Anon 11.36! Pernah sekolah ke tak?

      Delete
  21. Fitnah dan pembangkang mana boleh dipisahkan, tak memfitnah tak sempurna perjuangan..kadang kadang anak anak orang pas yang kecik2 pun bukan main lagi maki hamun pemimpin. Siap bleh mencarut, mak ayah dngar bangga pulak anak kutuk pemimpin, akhir zaman.

    Salam Gelombang Biru

    ReplyDelete
  22. Kah kah kah...ulama 2 juta..kah..kah kah...betul la omno lembu...kah kah...dpt 2 juta snggup jual agama...kah kah kah..macai2...tu la suruh p ngaji kat msjid x mau.asiyk rembat spender je..kah kah..terserlah kebangangan macai omno lembu....tambah sikit...lembu gila..kah kah kah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...lu blh kurangkn ketawa bila berhujah...sbb apa yg kita titipkn dari otak dan hati...apa ke hal bnyk ketawa dari isi...bhai blh lu jelaskn yg mana dan siapa yg jual agama...jika lu bkn bangang sila jelaskn secara ilmiah dan bkn dgn cara yg menyeramkn...ialah dah cam org gila main blog...

      Delete
    2. Anon 9:40 - cai,,highway bila nk siap n duit balak sape dpt...tu blom kira duit derma org rmai lg tu......

      Delete
  23. if not mistaken..JESUS..mengambil semua dosa umatnya yg beraqidahkannya.."THE FATHER..THE SON &THE HOLY SPIRIT"..if not mistaken itula aqidahnya..emm..pastu dpt masuk shorga..maaaaaaaaacam samaaaa jeee..emm..dia ni yg mana1..the father ke..?..the son ke..?..the holy spirit ke..?..wallahualam..emm patutla dia ttp kata DSAI ttp PM..in a way PLURALISME dapun wujud..KESAMARATAAN.kalau tdk takanla puak "ulama pondok" yg "bongok-tak bersijil"pun bangkit..nak menghrpkan sembahyang istiharah/hajat mereka je..DEMI KEBENARAN YG 1.

    ReplyDelete
  24. Parpukari kaki tonggeng arak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang pas aqidah terpesong..jalan terus ke neraka tuuu...

      Delete
  25. nk kutuk org tu agak2 laa kita bknnya sempurna.. cer bg jalan penyelesaian, duk kutuk2 org suma benda tu berbalik kpd kita.. xde effect pn org yg kena kutuk tuuu

    ReplyDelete
  26. Anon 12.05 p.m. . . .

    Gua setuju lu punya komen tapi lu kata kat siapa bro . . .

    Ini cyber warfare . . .

    ReplyDelete
  27. nko orang pun x tahu hujung pangkaknya sape yg buat cerita fitnah ini....betul ke orang pas yg buat....mana buktinya.....sape yg cakap....pemimpin pas mana yg cakap......atau blog ni je yg wat fitnah.......selidik dulu bro......jgn main2 tuduh.....takut2 nanti nko orang jugak yg wat fitnah......ada akal tu fikir.....jgn fikir ngan pala lutut....

    ReplyDelete
  28. BN dan porno berpisah tiada... hebat la korang.... moga setiap huruf yang korang taip akan dikira oleh Allah sebagai azab yang sangat pedih... amin

    ReplyDelete
  29. Allah di jual pada org syirik Rasulullah di hina (mamat kg) dah tukar kot sujud pada pati beriman pada ulamat pati

    ReplyDelete
  30. tenggok FB TGHAS siapa buat fitnah.sudah tukar ke
    Putar Alam Satu msia (PASm)

    ReplyDelete
  31. Ajaran nik Aziz boleh berkawan dgn syitan,Allah mencarut.Allah duduk sila po ambo duduk sila.umor 40 baru Allah cari dlm 1j 1b org nk lantik jadi nabi,sebelum jadi nabi serupo mamat kg kg kito.undi pas boleh masuk surga.sudah tambah Rukun islam jadi6 pekara Rukun Iman jadi 7 tabsub pada ulamat pati PAS satu lagi.dulu2 sologan PAS itu islam islam itu pas,skg sudah tidak dengar lagi.skg sudah tukar Islam utk semua,kenapa org kafir berani hina Islam.semua boleh pakai ooi

    ReplyDelete
  32. tak perlulah dok kutuk2 depa..kalo kite kutuk..kite lagi teruk dari org yg kita kutuk 2..baik kite b'doa pd Allah SWT..minta petunjuk-Nya dan semua masalah mestilah b'balik kepada al-Quran dan Sunnah walau apa pun aspek..

    ReplyDelete
  33. Short URL: http://www.freemalaysiakini2.com/?p=77913

    ReplyDelete
  34. Allah Dalam Bible: Keengganan Najib, Alasan Tolak BN Short URL: http://www.freemalaysiakini2.com/?p=77913

    ReplyDelete
  35. aku sokong ulamat Tanah

    ReplyDelete
  36. Belajar ugama dari Nik Ajis ulama politik yang fasik hancur, belajar lah daripada Abdullah Samah yang berhujah ada nasnya sekali.

    ReplyDelete
  37. Betul, buat hujah tampa nas tak bolih ikut, kerana ia mungkin tipu, mungkin jahil,mungkin tak benar. Ikut lah petunjuK AlQuraan dan hadis sahih dari tok guru yang sahih. Kalu tak ikut Alquraan dan hadis maka tak betul, berdosa. kalu degil dengan pakai keng,kepala lutut pakai hujah politik maka macam tolak Alquraan dan Hadis la. Tak ada pun orang UMNO kata tolak hudud itu cuma kenyataan politik pemimpin PAS yang mahu dapat undi. kalu tak ikut alquraan bagi perpaduan tapi kerjasama dengan DAPig itu bukankah tolak Alquraan dan hadis?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!