FUYOH! MICHELLE YEOH MENYOKONG PENUH NAJIB!

Pelakon terkenal Datuk Seri Michelle Yeoh telah mempertahankan keputusannya untuk menyokong secara terbuka Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib.


Pelakon itu telah dikritik sejak dia mengumumkan bahawa dia akan menghadiri jamuan yang diadakan untuk Perdana Menteri oleh Persatuan Cina di Selangor.

Sebuah laman Facebook menyokong pembangkang Malaysia menarik lebih daripada satu ribu komen mengutuk pelakon itu sebagai pengkhianat dan kaki tangan kerajaan.

Walau bagaimanapun Yeoh telah menggesa netizen dan peminat beliau tidak menilai beliau secara negatif.

Beliau berkata: "Ini adalah sebuah negara demokratik. Kita semua bebas untuk menyuarakan pendapat kita. Saya fikir orang ramai tidak harus bersifat peribadi. Saya rasa kita semua ingin melakukan yang baik bagi negara kita sendiri."

Baca seterusnya di SG-Bang!

106 Responses to "FUYOH! MICHELLE YEOH MENYOKONG PENUH NAJIB!"

  1. apalah sngat 1000 klau nak dibandingkan 60 000. mcm langau je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Michelle Yeoh ni nama saja orang Malaysia tapi tak tau ke hukum Islam tak boleh bersentuh bukan muhrim? Datuk Seri tak tau hukum Islam tak pe la, tapi Michelle tak tau hukum Islam, itu yg pelik tu....

      Delete
    2. 9:36, kes stopa ali macam mana, tau ka hukum hakam dalam islam..

      Delete
    3. Anwar yg menerkam jantan gay tu pulak mcm mana?

      Delete
    4. setuju!!! bukan aje datuk seri, stopa ali dan nuar berahi pun perlu rujuk si michell ni utk tahu samada boleh tak zina dgn bini org, china doll, indon doll.

      Delete
    5. Stopa Papagoda sentuhan badan dgn badan dan anu dgn anu, mana dosa teramat besar. Tapi PAS kata itu bkn stopa, stopa sakit lutut, kata Dr Hatta ( pakar sakit puan/tuan) sakit lutut tidak ada kaitan dgn tahap nafsu serkah. Semua org ada nafsu tapi kalau SU Agong PAS buat , amat MEMUAL DAN MEMALUKAN.

      Delete
    6. ek eleh semua tu poyoooo

      Delete
    7. AnonymousApril 21, 2013 at 9:36 PM

      Lu sembang macam lu beriman... tempat keja lu pun atau kat mana-mana pun lu salam dengan bukan muhrim... klu pompuan org puteh mai tempat lu... mesti depa nak bersalam gak... yang pasti mcm sial...

      Delete
    8. bhai..jgn poyooo sgt

      Delete
    9. Sebelum mengata orang cermin pemimpin yg awak sokong Nik Aziz dan DSAI. Kalau tak nampak kesesatan mereka memang awak buta hati.

      Delete
    10. Kot macammana pun Orang tua yang berzina lagi hina dari jabat tangan, dah konon alim tentu dah tahu dosa pahala tetapi kongkek haram tak ke meruntuhkan agama..lain kali tengok taik kat punggung sendiri dulu..kalau dah takda modal tak perlu tunjuk bodoh kat blog Bn.

      Delete
    11. Syukur, sejak video stopa keluaq ni, orang2 kampung aku dah mula meningkat pendapatan mereka. Kiranya apa yang Cina Pegundi Pembangkang mampu beli, pengundi Melayu BN kampung aku pun mampu beli jugak.

      Delete
    12. oi poyo hang x tngok plak nurul izzah jabat tangn dngn dato raja nong chik lpas penamaan calon .aku tengok dia mcm dia berahi jer tngok dato raja nong cik

      Delete
    13. Kalau stopa palam perempuan tue...hukum pas harus

      Delete
    14. nak ty satu soalan..... dia leh mengundi x?

      Delete
  2. nih bekas 'sentuhan' tun doll... apa barang lah ah jib goal nih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba hangpa teka, kote najib keras dak bila bersentuh kulit dengan michelle yeoh? Perghhg, tundun poen michelle yeoh confirm gebu beb...

      Delete
  3. anon 8.21
    ko punya komen macam haram

    ReplyDelete
  4. BETUL LAH TU. DIA DAH PERGI BANYAK NEGARA DAN DIA BOLIH BANDINGKAN BETAPA BAGUSNYA MALAYSIA DI BAWAH BARISAN NASIONAL.

    MACAI2 KATAK BAWAH TEMPURUNG SAJA YG AKAN MENJADI JURI TIDAK BERTAULIAH. TIDAK MAU FIKIR DAN LIHAT APA YG BN TELAH BUAT UNTUK RAKYAT.

    KADANG KESIAN JUGA TGK MEREKA INI MEREKA GEMAR MENDENGAR SECARA TOTAL TANPA BERTANYA DAN BERFIKIR. MEREKA RASA PARTI MEREKA YG BELUM MEMERINTAH SUDAH JADI BEGITU BAGUS.

    MACAI PGILAH TGK NEGARA LAIN YG KAT KELANTAN PGI KE THAILAND YG SELATAN PGI TGK MELAYU SINGAPORE DAN YG SUKA MELANCUNG PERGILAH TGK FILIPINA DAN INDONESIA. BANDINGKAN DGN NEGARA KITA. MERRKA PATUT BERSYUKUR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepatutnya kita dapat lebih dari itu.... mcm firaun yg mengungkit nabi musa...

      Delete
  5. Pergh.. najib memang ketua negara islam yang hebat... sejak bila umno pakai mazhab halal salam bukan mahram? fatwa baru chua soi lek kah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi....takleh mcm stopa..emmmm

      Delete
    2. anon 836....penyokong aljuburi....bahang pongong......kalau nak tau apasal matshabu bagi gelaran tuuu..kat bang nuar.....sahih mat dah tau,,nuar kaki ponkok......takkan matshabu pitnah kok......takat salam...balik abik ayer semayang...oklah......anon 836.....pooiiiiii....bangang tak sudahhh...

      Delete
    3. Aku sedih sekarang ni
      pkr lumut dah tutup kedai
      kenapelaaa

      Delete
    4. Mazhab anwar lagi giler...salam butuh u....
      Hahahahahaaaahaaaaahaaaaaaaaaa

      Delete
    5. COMMENT YG TIDAK MEMBINA LANGSUNG. BAIK DIAMLAH WEH.. NASIHATKAN KETUA KAU YG BUAT MCM2 DOSA BESAR TU. KALAU SETAKAT NAK COMMENT TENTANG PM SALAM ANAK KECIL PUN BOLIH.

      OTAK LETAKNYA DIKEPALA BUKAN DIBONTOT. GUNAKAN SEBAIKNYA.

      Delete
    6. Anon 8:36! Suka wa bila lu tegur najib tentang isu mahram tapi ada baiknya dibuat bukan secara sinis dan memerli. Nabi tak buat camni. Jgn jadikan isu bukan mahram ni sebagai sindiran. Tegur secara gentleman wa pun terima. Wa doakan najib diberi hidayah oleh Allah utk tidak menulangi perkara sebegini.

      Delete
    7. Bhai 08.36 bg le komen tahap matang sikit...jgn jd bebudak...

      Delete
    8. Haji edi kata.... Itu perkara kecil.... Tuiihhh.

      Delete
    9. Keputusan Fatwa Kebangsaan (Malaysia)

      Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Ugama Islam Malaysia Kali Ke-79 yang bersidang pada 6 - 8 September 2007 telah membincangkan Hukum Berjabat Tangan Dengan Wanita Ajnabi. Muzakarah telah memutuskan bahawa pada prinsipnya hukum berjabat tangan dengan wanita ajnabi adalah haram. Walau bagaimanapun, dalam keadaan tertentu yang sukar dielakkan, ianya dibolehkan tetapi dalam keadaan terkawal supaya tidak dijadikan budaya dalam masyarakat Islam.

      P/s: perlu di ingat bukan fatwa parti pembangkang.

      Delete
    10. Bhai 08.36 bg le komen tahap matang sikit...jgn jd bebudak
      -----------------------------------------
      Saya faham dan semua orang pon faham, anda terlalu sayang pada najib.
      Tapi jangan lah pertahankan perkara mungkar yang dilakukan...

      Delete
    11. Salam butuh ala pr hukumnyer????

      Delete
    12. Bhai...aku bkn nk pertahankn segalanya...tp kita kena faham yg ds najib bersalam bkn atas dasar sngaja nk brsalam...ttp atas kapasiti sbgi ketua negara...dan salam itu telah mnjadi budaya antarabangsa...aku fhm tntng hukum dan ds najib juga fhm hukum...ttp sejujurnya...teguran itu kerana hukum atau politik...jujur itu pahit namun penawar kpd hati...trpulang pada lu org nk terima pndapat aku...kita tnya pada diri kita sblm mnhukum...

      Delete
    13. hehe kalau najib salam dgn perempuan cina x tahu hukum bergegar satu dunia, tapi kalau nuar berahi salam pakai hot dog, stopa ali salam bukak spender dgn indon doll knape anjing2 pr sekalian diam? x dapat terima kenyataan ke? kebenaran mmg pahit utk ditelan hhahahaharam kah aning

      Delete
    14. bhai jgn poyooo

      Delete
    15. Macai pr...klu nak mghukum org....cerminkan muka tu dulu....kan dah kena!!!!
      Bodoh......
      Mgkin asyik cermin lubang taik utk disuntut nuar sampai lupa......cermin muka...

      Delete
    16. Bhai...aku bkn nk pertahankn segalanya...tp kita kena faham yg ds najib bersalam bkn atas dasar sngaja nk brsalam...ttp atas kapasiti sbgi ketua negara...dan salam itu telah mnjadi budaya antarabangsa...aku fhm tntng hukum dan ds najib juga fhm hukum...ttp sejujurnya...teguran itu kerana hukum atau politik...jujur itu pahit namun penawar kpd hati...trpulang pada lu org nk terima pndapat aku...kita tnya pada diri kita sblm mnhukum...
      ------------------------------------
      ...itu bukan aku yang menghukum tapi itu keputusan yang dibuat oleh majlis fatwa kebangsaan.
      Jangan jadi macam parti lain yang mana pemimpin nya langsung,tidak boleh dikritik...nauzubillah

      Delete
  6. colik konek dalam burit pompuan jalang ok plak ke? pakai spender besar putih suka hati lah, islam tak larang, mazhab PAS sesat nih kot yeah!

    ReplyDelete
  7. Setuju dgn komen anon 8:24 kat atas... hanya yg katak bawah tempurong aje yg xdapat bezakan apa erti kemakmoran, kemajuan, kebahagiaan dan kestabilan yg Malaysia ada dibawah pimpinan BN ......cer pegi Manila, makan direstaurant KFC umpamanya, kemudian cer lihat diluar dari tingkap ada tak dimana2 dinegara kita Malaysia budak2 bawah usia menanti meminta sedekah walaupun dgn hanya menunggu setin coke atau pepsi atau baki tulang2 ayam KFC utk diambil? Disepanjang jalan keBaguio tempat percutian pula disepanjang jalan berbukit penuh dengan peminta2 sedekah meminta beberapa peso!! Ada tak dinegara kita suasana sebegini....so sendiri mau ingatlah!!

    ReplyDelete
  8. Salam macam tuh mmg selamanya haram antara bukan muhrim, xde siapa yg menidakkan tapi dibandingkan dgn penjilat JUBOR dan main BURIT JALANG macam pemimpin haprak dan pas pis pus tuh aku rasa bersalam tuh biar dia yg tanggung dosanya sebab dosa Najib bersalam dgn bukan muhrim hanya dia yg tanggung tak melibatkan kemusnahan agama, bangsa dan negara..moga satu hari nanti insyaAllah dia akan sedar... tapi kalau mengentot teringin jadi pemimpin ..hakk ptuihhhh....lebih2 mngkafirkan org yg tidak sehaluan pandangan politik dgn awak... think about it!!

    ReplyDelete
  9. Bersalaman nampak.....Video Stopa Spender buat-buat tak nampak...entah ulang tayang berkali-kali....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar salam butuh jantan gay...lagi sial!!!!

      Delete
    2. hay banak cakap lak.aku suntot sorang2 kang.kakakaka

      Delete
  10. Lepas ni Datuk Michelle Yeoh kena boikot le! Maka akan bertambah ramai le artis dan selebriti di dunia akan diboikot oleh puak2 pakatanharam.. Yang tinggal cuma Bob Lokman, Dayangku Intan, Abby Abadi, Aisyah dan Hairee Othman je! Lama2 naik gila puak2 ni asyik layan artis yg lima orang tu je! Alamat artis2 yg lain tak dapat cari makan le!

    ReplyDelete
  11. Klu rock hudson msh hidup....gerenti anwar bawak berkempen. .....

    Tak ape...george michael ade!!!!gerenti ramai golongan gay akan menjerit kat nuar....auw

    ReplyDelete
    Replies
    1. elton john pung dia boleh panggil.. kawan dia jugak tuu..

      Delete
  12. D Michelle Y.contoh positif rakyat kelahiran Malaysia mengharumkan negara dlm kerjayanya.Datuk Jimmy C.Datuk Shake dan lain lain.Mereka memberi ilham bahawa keyakinan harus disertai dgn usaha gigih,sabar,ilmu serta tekad utk berubah dan mengubah.Memilih BN adalah citrarasa sendiri.Kita juga boleh memilih bahawa kali ini kita teguhkan pendirian bersama Pakatan Rakyat membina Malaysia berwajah baru yg lebih adil,telus dan saksama utk semua kaum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaaaaa nak tergelak wajah baru bawah pakatan......
      Kerusi yg satu pun korang nak berebut dan yg terkini ahli pas cukup fedup dgn nuar n geng....apa citer????

      Aku undi bn pd pru13......

      Delete
    2. labu kundor lebih baik hang terjun dengan labu labu hang sekali

      Delete
  13. ramai nyer para pencacai2 pakatan harami x leh terima hakikat bila Michelle Yeoh telah mempertahankan keputusannya untuk menyokong secara terbuka Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib....belajar terima hakikat la wahai pencacai2 pakatan harami yg pemimpin2 ko hanya lah manusia yg pandai menabur janji dan x pandai nk menunaikan dan belajar jugak terima hakikat yg pakatan harami x kan dapat tawan peturajaya sampai bila2.....muahahaha....

    ReplyDelete
  14. BAGUS LAH MACAM TU SEBAB WANITA DALAM UMNO NI IBARAT PELACUR JE TOCH N GO BILA DAH HABIS PAKAI TENDANG JE TENGOK MACAM NASIB TIMBALAN NYA WAHAI WANITA2 UMNO NAK JADI PELACOR AJA KE

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau cakap ada bukti ke sial? mana kau tau anjing pr tu bukan pelacor, contohnye si shamsidar tu? nuar berahi siap sanggup namakan shamsidar masa perhimpunan hari tu.

      Delete
    2. Ada aku kesah.....demokrasi!!hak masing2....mcm nuar n stopa...hak mrk utk menjubo dan memuki.....
      Syafaat dh dikluarkan n.ajis.....pangkah pas masuk syurga....melacur dan main pelacur boleh asalkan undi pas....SIAL!!!!!

      Delete
    3. bro jgn poyooo sgt

      Delete
    4. Patut la dpt fatwa haram.....sial krn penjubo!!!

      Delete
    5. kena sontot gak sorang2 neh...

      Delete
    6. Dasar penjubo....patut pr jadi sial dan k.o.......

      Delete
    7. Malu ada pemimpin seorg penjubo dan pemuki...

      Delete
  15. Salam semua orang melayu. Apa kata kita sokong UMNO di bawah pimpinan DS Najib. Tahukah kamu Melayu yang suatu ketika dahulu serba daif. UMNO yang beri penangan supaya datuk nenek, ibu bapa dan kita sekarang dan mengecap pelbagai kejayaan. Aku heran orang MELAYU sendiri yang benci sangan dengan UMNO. Kamu tahukah UMNO itu bukan pati untuk najib. Tapi UMNO itu parti yang melindungi hak-hak bangsa dan kelangsungan
    bangsa melayu supaya tidak ketingalan dan ditindas oleh kaum-kaum lain. Orang melayu ni memang soka bergosip,bertengkar, merapu,bertengkar, dan macam2 . Khasnya sesama bangsa sendiri. TAPI..........BILA SUDAH MENJADI BANGSA YANG HILANG KUASA SEPERTI DI SINGAPURA........ BARU MULA MENYESAL...LAH, MERUNGGUT LAH, .............. DAN LALU BACUL..BACUL......BACUL....... TAK TAU BERSUARA LAGI. PADA MASA ITU BARU PADAN MUKA KITA MELAYU SEMUA ..............

    Oiiiiiiii, buka mata kamu besar-besar sebelum bangsa kita merempat, menjadi kuli bersatulah kita.......... tinggallah PR dan undilah UMNO yang sudah terbukti berjasa kepada kita semua...... amin. menang UMNO di semua kawasan pada PRU 13 ini. Takbir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong kau Anon, April 21,2013 at 9.47PM walau pun aku bukan berbangsa Melayu. Insya Allah UMNO/BN akan kembali memerintah.

      Delete
    2. Alhamdulillah. Thank you bro.

      Delete
  16. Datuk Michelle dgn Najib dia kata Ai sokong BN bila jumpa kenkawan DAP pun dia cakap sokongan yg sama sebab negara demokratik setiap orang bebas sokong sana sini ikut citarasa sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut pun bodoh....pandir rupanya....suka berangan2...

      Delete
  17. FUYOH! MICHELLE YEOH MENYOKONG PENUH NAJIB!

    Pelakon terkenal Datuk Seri Michelle Yeoh telah mempertahankan keputusannya untuk menyokong secara terbuka Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib.Pelakon itu telah dikritik sejak dia mengumumkan bahawa dia akan menghadiri jamuan yang diadakan untuk Perdana Menteri oleh Persatuan Cina di Selangor.Sebuah laman Facebook menyokong pembangkang Malaysia menarik lebih daripada satu ribu komen mengutuk pelakon itu sebagai pengkhianat dan kaki tangan kerajaan.Walau bagaimanapun Yeoh telah menggesa netizen dan peminat beliau tidak menilai beliau secara negatif.Beliau berkata: "Ini adalah sebuah negara demokratik. Kita semua bebas untuk menyuarakan pendapat kita. Saya fikir orang ramai tidak harus bersifat peribadi. Saya rasa kita semua ingin melakukan yang baik bagi negara kita sendiri."
    ----------------------------------------
    Pakai jugak khidmat artis....dah sama macam pembangkang dah.
    Michelle yeoh......bila aku tengok muka dia, teringat aku gambar dia dalam majalah.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majalah mana?????
      Majalah porno jepun....anwar brahim pernah muncul berbogel dgn china doll.....
      Tahniah utk pelakon porno pr....

      Delete
    2. Kah kah kah kah kah...ni lg satu lawak antarabangsa...kah kah kah...pembwla islam woi..kah kah kah..pantang tgk betina..kah kah kah..ni smua punca cai2 curi spender..kah kah kah..bini pun terbuka sana sini..kag kah kah..best la blog ni..kompom aku dah x langgan astro warna dah...lawak gila..cai2..apa la bangang cai oi..tikam ekor,.main burung pas tu curi spender.pas tu p demo berjuang islam dan demo guan eng mkn babi.....kah kah kah..x pa la cai...cari mkn ye..bkn slalu...kah kah kah

      Delete
    3. Ko gelak sambil melancap depan pc yea???????

      Delete
    4. 10:14......dalam majalah URTV...

      Delete
  18. Penyokong-penyokong PKR sebenarnya dengki kerana UMNO mendapat sokongan dari artis yang terkenal. Datuk Michelle Yeoh tahu apa yang baik untuk negara Malaysia. Sebab itu beliau berusaha gigih menaikkan nama Malaysia melalui bidang lakonan. Syabas Datuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong datuk michelle menyokong ds najib
      Mgkin pengalaman beliau lbh hebat dpd para macai pr yg cuma tahu berdendam dan berdengki dgn sesama bangsa dan agama...
      Pr gunakan lar artis2 kita yg ada sepenuhnya utk kempen nie.....

      Delete
  19. Anwar braheem pun bawak artis siam utk kempen dia kali ini...fuyo hebat jugak beb....SAPA?
    Artis biasa atau artis 'mcm' dia jugak.......
    Klu mcm dia.....sial la jawabnyer....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn haraplah rakyat nak terima dongeng nuar sial itu...
      Sumpah laknat la....baru gentleman....

      Delete
  20. Sape2 yg sebut stop berzina tu kalau takleh bawak 4 orang saksi bersediala ye nak kena azab kalau tak bertaubat. toksah nak bagi alasan video tu tulen ke apa ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kluarlah fatwa ulamak u-turn.....
      Yang subahat melindung mrk pun kena azab.....

      Delete
    2. ko tuduh orang berzina dengan bukti dan saksi serta melalui pengadilan syarie kah?

      jika tiada bukti & saksi, ko telah langgar perinyah Allah... melakukan jenayah QAZAF

      Delete
  21. Baru isu salam depa highlight giler... DSAI menutoh China Doll, menerkan Jantan, Stopa Ali dok teriak i'm coming dan menayang spender putih, yg tayang aktiviti melancap depan PC, yang dalam bilik hotel berduaan dgn bini org kerana tempat lain tak boleh amik ubat buasir dan kantoi diserbu bersama bini org dalam keretapi depa diam dan bela. Macamana nak buat Hudud ni... org lain baru salam nasib tak baik dihukum salah dan sure kena hukuman berat, puak sendiri buat dgn bukti jelas dan saksi cukup dikeluarkan fatwa dan alasan merepek demi melepaskan mereka dari dihukum. Tapi tak apa, depa pun tak faham dan tak tahu Hudud tu apa... sebab tu Hudud dah tiada dalam Manifesto yang bukan janji tu. Awal-awal lagi dah declare bukan janji.. org bodoh saja yang pilih Manifesto bukan janji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro...mrk mmg bodoh...

      Delete
  22. Anon diatas dia memang menutoh bapak ngan mak hang sebab melahirkan anak bodoh jadi lembu umgok sebab ada otak tau tau pakai ,tau nak menojol wanita pelacur tuch n go umgok je lepas tu tinggalkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa cai????samsidar ker kak wan????

      Delete
  23. Salam dgn michelle mmg berdosa tapi dosanya taklah besar sangat kalau nak compare stopa ali menghenjut janda tu. Pemain bola tu 100% nampak aurat kepala lutut. Kau org tak bising pun. Ulama pas buat bute ker. Takut hilang sokongan.

    ReplyDelete
  24. kesian aku tgok akhlak orang umno. memang patut dikuburkan dah. kefahaman agama sendiri pun hancuss.. inilah hasil didikan umno sejak 50 tahun.. mmg penuh sopan santun dan akhlak umnoo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bertahun2 bertopengkan imej islamik dan sheikh...
      Rupa2 nyer penjubo dan pemuki....pukimak ko sial!!!!!

      Delete
    2. Betul...lepastu tak mengaku
      appara...

      Delete
    3. Ek eleh...Anwar peliwat dan penzina tak pulak kau kutuk ya. Elok sgt ke akhlak tok guru kau tu...jgn cakap dulang paku serpih mengata orang awak yg lebih...

      Delete
  25. PR kalah kali ini krn anuar....itu kata2 kwn baik aku dari pkr....
    Buatlah post mortem awal2.....anuar punca utama!!!!!

    ReplyDelete
  26. Siapa pon yang bersalam antara lelaki dan perempuan yang bukan mahram, hukum nya adalah haram atas tujuan apa sekali pon.

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum ya anon 12:38 bijaksana.. masa bersih la sgt ituhari habis sesak2 bersentuhan semua mcmane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berdosa jika ambil kesempatan.
      Lepas ni tanyalah pulak orang bersesak-sesak ketika tawaf di musim haji....

      Delete
  28. dah x dak isu nak cari untuk ds najib maka isu jabat tangan di jajakan apa punya mangkok pr ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah x dak isu nak cari untuk ds najib maka isu jabat tangan di jajakan apa punya mangkok pr n
      ------------------------------------
      Ini bukan isu najib atau sesiapa pon, ini soal hukum bro...
      Bukan nya semua orang bijak seperti anda, mereka akan buat apa yang pemimpin mereka buat tanpa mengetahui adakah ia wajib, sunat, harus, makruh atau haram perbuatan itu.
      Maka dengan ilmu yang kita ada maka kita berpesan pesan...terima atau tidak itu bukan urusan kita.

      Delete

  29. UMNO secular bukan perjuangkan Melayu/Islam!!!!


    Pelakon, Penerbit, Penyebar Fitnah Video Sex UMNO/BN

    Modal basi UMNO/BN & SB Polis dalam konspirasi jahat mereka terhadap kuasa rakyat!

    Melayu UMNO diperbodohkan secara terang2an untuk mempercayai fitnah kotor UMNO terhadap Melayu Bukan UMNO demi pertahankan segelintir kuasa elit pembesar UMNO/BN yang angkuh itu!

    Lihatlah Skandal:
    Najib Scorpene-Altantuya
    Projek Stadium Runtuh Di Terengganu,
    NFC, PKFZ, IC Sabah, IPP, Pembunuhan Beng Hock, Sarbani, Kugam, Dll......
    Kekayaan Taib Mahmood, Disarawak,
    Duit 40j Musa Aman Di Sabah,
    Royalti minyak kpd Kelantan.....

    Tolak UMNO/BN ......... Tolak Korupsi, Tolak Diskriminasi, Tolak Monopoli Kapitalis, ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcmne org spt Hassan Ali yg buat keje xdelh sembang deras siap rampas arak yg jual runcit kt org islam, serbu gereja murtadkn org melayu Islam pn kena halau atas kemurkaan DAP & PKR
      mane Islam yg nk perjuangkn 2?

      Delete
    2. Kalau diamati comment2 pembaca, perasan tak mereka ni adalah pembaca2 upahan. Mereka dibayar oleh pihak tertentu dengan agak lumayan mempersenda dan mengeluarkan comment negatif. Cara penulisan mereka adalah memaki ftnah, menipu, hamun, memcerca dan mengiha dengan nada yang sama. Rosmah tidak dikecualikan. Kerja mereka dari pagi sampai malam hanya duduk didepan komputer dan comment dalam blog2 mesra BN. Perkara ini disahkan oleh seorang yang diupah yang merupakan ahli keluarga kami. Jadi jangan melayan sangat comment mereka kerana periuk nasi mereka. Mereka hilang pertimbangan apa yang dilakukan yang sanggup jual Agama, Bangsa dan Negara.

      Delete
  30. org hulur tgn nk Salam dn disambut kira amik kesempatan lh.. nk ikutkn style barat diorg kiss2 je nk salam tu.. mcmne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. org hulur tgn nk Salam dn disambut kira amik kesempatan lh.. nk ikutkn style barat diorg kiss2 je nk salam tu.. mcmne?
      ------------------------
      Anda muslim?

      Delete
  31. Amboi,, Mungkar lah sangat kerr? Najib bersalam dengan Bond Girl Malaysia kita tu? Apa kah dengan tidak menyiasat perbuatan2 mungkar ahli parti sendiri yang jauh lebih2 lebih mungkar tu tidak mungkar?

    ReplyDelete
  32. Amboi,, Mungkar lah sangat kerr? Najib bersalam dengan Bond Girl Malaysia kita tu? Apa kah dengan tidak menyiasat perbuatan2 mungkar ahli parti sendiri yang jauh lebih2 lebih mungkar tu tidak mungkar?
    --------------------------------
    Memang mungkar, tak kira siapa pelakunnya...sama ada pembangkang atau pemerintah.....
    Kenapa ada keraguan ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih ragu. kala keja penyambut tetamu, bhgn imegersen, doktor, nurse, polis, bomba atau individu nk bgi bantuan pd org d.l.l seumpanya mcmne?

      Delete
    2. apalah nak susah. bini dia peluk pelakun hidusetan and LCW selamber jack jer... weh, pandai makan pandai simpan lah bro! tak mcm stopa spender ngan al-juburi tuh....

      halus tak tgn michelle tuh pak jib.... tun dollckp body dia lagi halus....

      Delete
    3. Senang..jadi mcm kak wan pakai sarung tangan dan terlentuk dipeluk bodyguard nuar waktu sesak penamaan calon....

      Delete
    4. masih ragu. kala keja penyambut tetamu, bhgn imegersen, doktor, nurse, polis, bomba atau individu nk bgi bantuan pd org d.l.l seumpanya

      apalah nak susah. bini dia peluk pelakun hidusetan and LCW selamber jack jer... weh, pandai makan pandai simpan lah bro! tak mcm stopa spender ngan al-juburi tuh....halus tak tgn michelle tuh pak jib.... tun dollckp body dia lagi halus....

      Senang..jadi mcm kak wan pakai sarung tangan dan terlentuk dipeluk bodyguard nuar waktu sesak penamaan calon

      ------------------------------
      Aku dah bagi dalil dah, yang mengatakan perbuatan najib itu haram hukum nya...
      Sekarang giliran anda pula bagi dalil pada aku yang mengatakan perbuatan najib itu tidak haram..
      Sila bagi dalil....

      Delete
  33. Aku geli hati apabila di tanya oleh Melissa Goh dari Channel News Asia Singapore, kenapa beliau sokong Najib dan lebil dari 1000 orang telah menyerangnya dalam blognya. Jawabnya mudah, negara ini negara demokratik, memang dia ada hak sokong Najib sama seperti mereka yang ada hak tidak sokong. Jadi adakah itu masaalah? Tersengeh Melissa kena sebijik.

    ReplyDelete
  34. Assalamualaikum..mmg terbaek klo menitik beratkan halal haram ni..terpenting klo aqidah xsapew dpt gugat..salam bkn muhrim mmg salah..nik ajis kata Tuhan mencarut n marah xsalah kew..aku ttp kata salah sbb masa aku kecik dulu ustaz kata jgn sskali samakan Allah dgn benda baru..kitew seme ni bkn benda baru ek..jgn ikot2 aqidah org len..aqidah sendrik kena jaga n org len ingatkan kotkot kitew lupew o terlalai..jgn krana kitew suka xbtol pn katew btol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tauhid, fekah dan tasauf ketiga-tiga ilmu adalah fardu ain atas kita mempelajarinya.
      Apa yang dikatakan ustaz yang mengajar kau itu memang nenar.
      Nik aziz mengatakan tuhan mencarut ini sangat tidak beradab.

      Dan apa masalah nya?

      Delete
  35. Kami memang peminat Michelle Yeo dan tidak pernah miss satu pun filem beliau. Ternyata Michelle Yeo bukan saja cantik diluar tapi cantik didalam, dapat bezakan antara kaca dan permata dan tau bersyukur dan berterima kasih pada tanah air yang sudah banyak berjasa pada beliau. SYABAS MICHELLE YEO...WE LOVE YOU.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!