FUYOH! 60 RIBU ORANG HADIRI MAJLIS PERDANA MENTERI DI PORT KLANG SEMALAM!

Untuk cerita penuh, KLIK SINI

39 Responses to "FUYOH! 60 RIBU ORANG HADIRI MAJLIS PERDANA MENTERI DI PORT KLANG SEMALAM!"

  1. Berita menggembirakan di pagi minggu......
    Sure jeles dan sentap macai pr yg bercakaran sesama sendiri dan antara parti dlm pr.....
    Tabik sama ds najib....doa k.o. dah dipulangkan kpd tuannya begitu juga lagu tema mat liwat yg kuat goyang......

    Undiku utk bn kali ini.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes! Yes! Yes! Kuburkan Khalid Gagap di Klang ....

      Delete
    2. Yes dan yes jgn biarkan BN menang di Kelang.Undilah PR

      Delete
    3. Islam patutnya bersatu..umno bersatu dgn pas...pas bersatu dgn umno.Tapi kedua2nya sombong disisi Allah swt...Butoh Nik Ajis Butoh Najib...Dua2 sial nak mampos...

      Delete
    4. anon 8:35 AM
      Sebenarnya kamu yang butoh... Nikky Ajis yang menolak salam perpaduan UMNO ..Hj Hadi dah setuju...semak balik sejarah...orang PAS nie..bodoh tak boleh diajar..

      Delete
    5. Bhai 08.35...dgn bahasa yg lu guna...lu rasa lu layak nk brckp tntng pnyatuan dlm islam. Bhai betulkn diri dan tutur kata kita sblm kita brckp sesuatu diluar dari karekter kita..

      Delete
    6. hj hadi setuju....mustafa ali pun setuju

      Delete
    7. puki tol...selamber lu maki ulama...tunjuk muke la bhai..butuh lu punye,potong ksi anjingla..





      Delete
  2. Selangor tetap berpakat untuk PR,Go Pakatan,Bersamamu PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergi mampos sama pr, dulu ckap kilang khinzir nak tutup, kilang arak lakhnat nak tutup tapi bila memerintah bukan aje x tutup malah projek khinzir raksasa (pkr) pulak yg diorang buat. sama pr sial kau dgn bn, tapi bn lgi bagus sebab x bagi pusat pelacuran, no.ekor even panggung wayang ada kat s.alam supaya org melayu terutama pelajar uitm dan unisel x lalai. final say: go fuckaatan rakyat gadaikan tanah reserve melayu dan lalaikan bangsa melayu kat s.alam ni. smg korang dilakhnat.

      Delete
  3. Sesaje malam minggu memang ramai orang keluar,penyokong PR pun ramai kat situ sesaje meramaikan suasana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he he.. lagi.. lagi.. apa lagi nak komen?

      Delete
    2. Bhai...nmpk sngt org pr tak ada hrga diri...lu g joint majlis org tak malu ke...hahaha klu kutuk tak tngk keliling...bila bnda free laju jew smpinya....

      Delete
  4. Setiausaha Politik Najib Kena Boikot Di Hari Penamaan Calon

    Di Wilayah Persekutuan, antara kerusi yang menarik perhatian ramai  ialah Parlimen Wangsa Maju yang sebelum ini menjadi rebutan antara UMNO dan MCA. Bahkan sebaik Najib mengumumkan kerusi itu ditandingi oleh UMNO, MCA Wangsa Maju bingkas memprotes dan menyifatkan ianya tindakan yang membelakangkan perjuangan mereka selama ini.

    Serentak dengan itu, MCA Wangsa Maju juga menyatakan akan memboikot calon BN Wangsa Maju, Shafie Abdullah dan akan memberi sokongan kepada calon PKR, Tan Kee Kwong. Tindakan MCA Wangsa Maju itu juga dikatakan akan disertai oleh 120 NGO dalam kawasan Parlimen Wangsa Maju yang selama ini sering bekerja rapat dengan MCA.

    Calon MCA 2008 Yew Teong Look yang turut kecewa dengan keputusan Najib itu, tambahan pula kerana sudah berhabis RM2.5 juta sejak empat tahun lalu berkata, siapa yang menjadi pilihan penyokong-penyokongnya selepas ini bukan lagi di dalam kawalannya.

    Sementara trend pengundi Cina memang memihak kepada PR, tindakan boikot yang dilakukan oleh MCA Wangsa Maju ini tentunya menambahkan lagi penolakan mereka terhadap BN.

    Di hari penamaan calon hari ini, MCA Wangsa Maju telah membuktikan kata-katanya untuk memboikot calon BN, Shafie Abdullah. Tidak ada seorang pun wakil MCA yang hadir mengiringi beliau ke pusat penamaan calon, bahkan bilangan orang Cina yang hadir juga boleh dibilang dengan jari.

    Agak mengejutkan juga, Shafie yang selama ini mendakwa mendapat sokongan majoriti orang Melayu Wangsa Maju, turut gagal menampilkan hakikat tersebut di hari penamaan calon ini, Beliau hanya diiringi oleh kira-kira 1500 penyokongnya sahaja.

    Husam Musa, orang Kelantan yang bertanding di Putrajaya pun diiringi oleh 3000 penyokongnya ke pusat penamaan calon.

    Sebagai Setiausaha Politik kepada Najib pula, kegagalannya beliau menarik jumlah penyokong yang lebih ramai di hari penamaan calon ini,  biasanya antara 3000 hingga 5000 orang, memberi gambaran bahawa orang Melayu Wangsa Maju  tidaklah bulat terhadapnya sebagaimana yang digembar-gemburkan selama ini.

    Lebih-lebih lagi, Shafie yang membawa imej Perdana Menteri di Wangsa Maju dilihat seolah-olah gagal menampilkan auranya bukan saja untuk membuatkan pengundi menyokongnya tetapi juga menyokong BN yang kini diterajui oleh Najib.

    Dengan hanya 1500 yang hadir pada hari penamaan calon yang memberi gambaran pengundi Melayu tidak cukup tertarik dengannya, UMNO Wangsa Maju pula berpecah-pecah dan MCA serta pengundi Cina kekal dengan pemboikotannya, bayang-bayang kemenangan pada 5 Mei ini masih jauh daripada gapaian BN Wangsa Maju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kan nak buat cam PR letak penyokong atas bumbung stadium merdeka atau atas tiang lampu stadium merdeka, kan kan?

      Delete
    2. 1500 orang yang hadir semasa penamaan calon suah cukup besar ... berbanding dengan penyokong pakatan rakyat PR ..terpaksa dibayar untuk datang...Mhua ha ha ..Shame on you...

      Delete
    3. AnonymousApril 21, 2013 at 8:58 AM
      1500 orang yang hadir semasa penamaan calon suah cukup besar ... berbanding dengan penyokong pakatan rakyat PR ..terpaksa dibayar untuk datang...Mhua ha ha ..Shame on you...
      -----------------------------------
      Walaupon aku sokong pr, tapi aku lebih suka datang dalam majlis umno......sebab dapat duit, baju dan makan free. Begitu juga dengan macai umno yang lain....kalau tak bayar jangan harap lah mereka nak datang

      Delete
    4. Ha, ha, ha . . . datang jugak. Pasal PR tak bagi benda free kan?

      Sebenarnya BN lah yang melaksanakan wawasan Negara Berkebajikan sejak dulu lagi. Sekarang ini apabila ekonomi negara telah kukuh, kerajaan BN merasakan banyak lagi imbuhan boleh diberikan kepada rakyat. PR bagi apa ???

      Oleh itu undilah BN, Pilihan Rakyat sebenar dan bukannya (PR) Pakatan yang asyik menipu Rakyat.

      Delete
    5. cicak mengkarung April 21, 2013 at 12:38 PM
      ha, ha . . . datang jugak. Pasal PR tak bagi benda free kan?

      Sebenarnya BN lah yang melaksanakan wawasan Negara Berkebajikan sejak dulu lagi. Sekarang ini apabila ekonomi negara telah kukuh, kerajaan BN merasakan banyak lagi imbuhan boleh diberikan kepada rakyat. PR bagi apa ???Oleh itu undilah BN, Pilihan Rakyat sebenar dan bukannya (PR) Pakatan yang asyik menipu Rakyat.
      ------------------------------------------
      Walaupon aku tak pernah undi BN, tapi macam2 bagi kat orang tempat aku...yang memang lubuk pas...dari sekolah rendah hingga universiti, klinik dan kedai 1 malaysia...segala nya oleh bn.
      Tetapi kampong disekitar tempat aku tinggal yang pekt totok umno nya....langsung tidak dipedulikan oleh bn....

      Delete
    6. alamat bungkus le ko safie... nama najib pd jawatan setpol ko selama ni pun rakyat dah meluat!

      calun2 umno kaki rasuah dan salahguna kuasa....

      tolak BN, undi PR ... untuk kerajaan Pusat yang baru.. PR!

      Delete
    7. Anon 2:12 PM . . .

      Betul ke apa yang kamu kata ni?

      Kalau dah tak dapat apa2 apasal tak maklum pada Tok Pa. Tok Pa aku gerenti mesti tolong punya. Dia orang baik.

      Delete
  5. Khalid Gagap pun cakap dah mcm angkat BENDERA PUTIH, yg belum dia buat 'angkat spender putih'. Dia pun dah tak sabar nak pergi main golf sepanjang masa. Pemimpin tak sedar diri bila cakap mcm tu, menunjuk-nunjuk dia tu banyak duit, tak ada hal jadi MB atau tidak. Rakyat tau lah dia banyak SONGLAP duit kerajaan Selangor, 10 generasi pun tak abis.

    ReplyDelete
  6. Apa cerita pun PAKATAN HARAM (PAS/PKR/DAP) adalah parti yang tidak ada maruah. Pernuh dengan maksiat. Sabda Nabi;" Siapa yang menyokong kemungkaran dosanya adalah sama seperti dia melakukan kemungkaran tersebut." Dah jelas apa yang telah dilakukan oleh pemimpin-pemimpin PAKATAN HARAM banyak buruk dari baik. Takkanlah rakyat Malaysia masih hendak menyokong mereka. Fikirkanlah...

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, 60,000 lautan manusia boleh duduk berama menghadapi rezeki yang melimpah ruah. Tanda kemakmuran rakyat Malaysia, Ya ALlah selamatkanlah bangsa Malaysia kami, Agama Islam dan Negara kami tercinta. Berilah Taufik dan hidayah kamu, kesihatan dan rezeki pada DS Najib agar terus memimpin kami. Sesungguhnya kami dapat bebas mencari rezeki, hidup sejahtera dan menimba Ilmu perbagai jurusan terutama Islam kerana tegaknya kepimpian beliau dan Kerajaan.

    Kerana Kerajaan BNlah selama 55 tahun kami mempelajari dan menganuti agama Islam dan hidup berlandaskan Islam. Terima Kasih JAKIM, JAIS dan semua Jabatan Agama Islam Malayia yang naikah kahwinkan kami supaya lahir zuriat2 sah Rasullullah saw. Terima Kasih Tabung Haji keranamu kami dapat tunaikan Ibadat tertinggi Haji dan Umrah. Terima Kasih kepada semua guru2 termasuk Ustaz Ustazah yang membimbing kami. Terima Kasih pada SEMUA yang bertanggung jawab menjaga dan memelihara keselamatan Negara.

    Terima Kasih Malaysia. I love you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro kalau semua org melayu islam fikir mcm awak kan bagus

      Delete
    2. Tambah lagi terima kasih kerana bina sekolah agama rakyat supaya kami dpt hantar anak kami belajar agama tanpa membebankan poket kami.rm 100 sekali daftar setahun.PAsti kelolaan pun kena yuran bulanan sekurangnya rm 30ke 40 sebulan

      Delete
    3. Yo, aku setuju lebih banyak sekolah agama rakyat didirikan supaya ustaz2 dan ustazah2 kita mendapat pekerjaan disamping mendidik anak2 bangsa.

      Walaupun anak2 aku belajar di PASTI, alhamdullillah mereka tidak termakan dakyah dan hasutan tenaga pengajar PASTI supaya membenci kerajaan.

      Delete
    4. hebat2.... macai2 BN kira kehadiran perhimpunan tengah malam dalam kegelapan malam... dapat 60k..

      silap2 kerusi kosong pu dia kira sebagai orang jugak ke?

      Delete
  8. biarpun lagi 55 tahun....hanya BN yg terbaik...

    ReplyDelete
  9. Aku heran juga ada pihak yang dok buat label sokongan kepada seseorang dengan melihat kepada kehadiran penyokong semasa pencalonan. Itu semua tak berapa penting, yang penting hari pengundian.. Kadang-kadang calon boleh bawakan penyokong dari pelbagai tempat demi untuk menunjukkan sokongan dia besar tapi yang nak mengundi calon itu bukanlah orang lain melainkan pengundi tempatan. So , kalau dia nak tunjukkan kekuatan dia dengan membawa penyokong dengan pengundi luar dia sendiri dapat tahu sejauh mana penerimaan masyarakat tempatan terhadap dirinya. Itu namanya menipu diri sendiri... Yang penting tunggu 5/5 ni punya cerita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini war of perception bro. Kalau ramai yang hadir kira sokongan mereka kuat. Ada yang genuine datang menyokong, ada yang fence sitters nak mendengar hujjah, ada yang nak merekod untuk kembangkan kempen atau untuk lawan balik apa cara sekali pun.

      Tapi BERSIH 1, 2 & 3 tu sokongannya macam mana? Pasal apa panggil ramai2. Berbayar pulak tu. Apa tujuannya. Cuba cer ???

      Dulu2 memang rakyat boleh ditipu dan diperbodohkan. Tapi sekarang NO WAY.

      TUNGGULAH HARI PENGUNDIAN PADA 5 Mei. 2013.

      Jangan bila dah kalah buat huru hara pulak macam Arab Spring. Nanti mampus kena bedil.

      Delete
  10. jgn perasanlah parpu dan penyokong BN...kaum cina nie celik Politik....benda yang menguntungkan dia dia amik...tak semestinya Cina pangkah BN.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmng betul apa lu ckp...sbb pada diaorg yg pnting cina...lu prnh dgr cina kristian kutuk cina budha atau cina free thinker...pada diaorg jika CINA itu kuat dan kaya...kristian ke budha ke free thinker ke...itu antara dia dgn fahaman dia...jika kaya dan berjaya maka agama mereka turut mnjadi kuat...fikirlah

      Delete
    2. betul....betul..cina dah faham.
      kalau bn menang, ekonomi negara berkembang dan mereka akan kaya.

      Delete
    3. cina tak benci melayu........ tapi dibenci sama UMNO yg jahat dan korup!

      Delete
  11. TANGISAN RAKYAT!

    apakah mereka2 ini mangsa kezaliman UMNO/BN?

    Allah tak akan abaikan doa mereka2 yg dizalimi!

    ReplyDelete
  12. Jangan kata Zalim kerana Umno tidak pernah mempernangiskan sesiapa pun kalau tak suka Umno maka Jangan undi BN,gunaka hak kita beramai ramai bersama sama dengan PR.ingat PR 5 mei.

    ReplyDelete
  13. Abess meroyan la cai cai peliwat... Kenapa lu tunjuk gambar ni bro huahuahuahuahuahua!!!

    ReplyDelete
  14. BONGOK BETUL LA!!..Dah trang dan jlas PKR tu menjunjung fahaman LIBERALISME dan PLURALISME. Sbb tu Ambiga LGBT tu ada kat situ, liberalisme mmperjuangkan hak asasi manusia konon. Pluralisme semua agama adalah sama, Sbb tu gak Anwar dgn Izzah sokong hak melayu utk murtad, dan guna nama ALLAH dlm bible. DAH TRANG LGI BERSULUH...Ada gang melayu bangang yg sokong PKR..sbbkan taksub mmbnenci BN, fikiran jdi jumud menolak realiti..parti DAJJAL pun sanggup diorang sokong.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!