DAP JOHOR RETAK MENANTI BELAH! MAMPOS KAU KIT SIAL!

Ingatkan UMNO je ada masalah, tak sangka aku ya DAP laknatullah pun sedang begolak....kah kah kah

Aku ambik sedikit petikan dari blog RBF... kat bawah ni:

Tak sempat nak naik ke bulan roket dah retak weh.....

Gara-gara campurtangan Kit Siang dan anak lelakinya yang melampau , tiga orang pemimpin DAP Johor letak jawatan.


JOHOR BHARU: Tiga pemimpin kanan DAP Johor meletak jawatan sebagai ahli jawatankuasa pilihan raya parti negeri dipercayai kerana membantah campur tangan Penasihat DAP, Lim Kit Siang dan anaknya, Lim Guan Eng dalam pemilihan calon di negeri ini.
 
Tiga pemimpin terlibat ialah Pengerusi DAP Johor, Dr. Boo Cheng Hau, Timbalan dan Setiausahanya, Norman Fernandez dan Tan Chen Choon.
 
Norman ketika dihubungi Utusan Malaysia bagaimanapun enggan mengulas spekulasi itu.
 
"Tiada komen," katanya sebelum memutuskan talian.
 
Usaha untuk mendapatkan komen daripada Cheng Hau juga gagal apabila panggilan ke telefon beliau tidak berjawab dan khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dihantar juga tidak dibalas.
 
Perkembangan terbaru itu mengesahkan tentang perbalahan antara DAP dan PKR yang dilihat semakin meruncing berikutan perebutan kerusi Parlimen Gelang Patah yang akhirnya menjadi milik Kit Siang dan Jui Meng yang berhasrat menduduki kerusi itu hampa dan dikatakan 'merajuk'.
 
Kedua-dua parti itu juga dikatakan bertelagah tentang calon di kerusi Parlimen Segamat dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Tangkak dan Johor Jaya, sambil pucuk pimpinan PKR Johor memberi amaran mereka tidak akan berkompromi lagi dalam isu pembahagian kerusi.
 
Semalam, Kit Siang menegaskan Parlimen Bakri dan Kulai kekal milik DAP selepas ada ura-ura mengatakan Jui Meng cuba bertanding di Bakri apabila hasratnya untuk menjadi calon di Gelang Patah tidak kesampaian.
 
 
Padan muka kau Kit Sial....Padan muka !

102 Responses to "DAP JOHOR RETAK MENANTI BELAH! MAMPOS KAU KIT SIAL!"

  1. Suka dengan pic DSAI kat atas. Nampak tenang, ada aura nur bersinar di wajahnya. Wajah orang yang diberkati Allah dalam perjuangannya. Menitis airmata ini melihat raut wajahnya yang bersih. Hidup DSAI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muka dia mcm org di serang penyakit yg itu aja.

      Delete
    2. rupa da macam bontut dia,,asyik membontut dia,,da x bercahaya ,,,,,da macam muka syaitan je

      Delete
    3. Hahahahaaaaaaa.....klu aku tengok wajah dia nie....serupa lanun kiram yg kena tembak kat lubang taik!!!!

      Delete
    4. aku dah cuba melancap sambil tgk gambar Parpukari, tp x pancut2 lg. xpe aku akan usaha lagi. ade sape2 simpan gambar bogel Parpukari harap boleh share. kita penyokong2 UMNO x mkn sorg!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Kit sial b*ruk tua dah cuak dah.... johor bakal jadi lubang kuburnya. Tun M akan pastikan ini terjadi. Kita kuburkan b* eruk2 tua PR dlm pru13.

      Delete
    6. Tulah muka dsai ade semacam nur tongkeng ayam berkerut menahan dan menikmati sesuatu yang.......

      Delete
    7. En. Mamet palsu....ko tengok gambar mat homo tu pulak....mgkin dpt memberkati usaha ko melancap dgn mudah!!!!hahahaaaahaaaa

      Delete
    8. HA..HA..HA KIRA WAJAH KESAYANGAN ANDA LAH YA.BERSIHKE WAJAHNYA. MCM ORG BERIMAN YA. WOW TERROR LU BRO. WA NAMPAK SSGT KELAT DAN KUSAMNYA. TAK MCM AHLI SYURGA LAA. KENAPA WA TAK NAMPAK MCM LU NAMPAK AAAA... APA PENDAPAT ORG LAIN.

      Delete
    9. Haa haaaaaa sarcasm!!

      Delete
    10. Maklumat mamak puKIMMAk ni tak tepat lah. Dey macca. Itu DAP bukn pecah belah da. Dan bubar dan pun. cuma 1 parti yg masih ujud. Iaitu umnooooooo.

      Delete
    11. All people talk shit here. {B}e {E}nd la you semua....
      you punya epf hilang...
      masa depan anak kamu akan habis...
      economic akan turun turun dan turun~
      masa depan malaysia pun tak dah...
      SEDAR LAAAAAA. else, (B)e (E)nd for your life..

      Delete
  2. Orang johor jangan percaya sangat dengan cina yang tinggal kat taman johor jaya dan mana2'cina dimalaysia.

    ReplyDelete
  3. Setuju dgn Anon 8.33 PM... Wajah DSAI bersinar2 selepas dicuci dgn Sunlight... hahahaaaaaaaa. Tapi hatinya masih belum bersih walau pun dah dicuci dgn Clorox, kenapa yekkkk?...Jawapannya ialah.... "GILA KUASA,GILA NAK JADI PM".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gila juga dgn lubang taik....kak wan dah cukup malu dan marah!!!!nurul akhirnya terpaksa sokong mak krn mgagung2kan bapak homonya mnjadikan bapaknya makin lupa daratan....
      Dahlah suami nurul diasuh jadi drebar ke sarang maksiat!!!!!berantakanlah keluarga ko penjubo...

      Delete
    2. Maklumat mamak puKIMMAk ni tak tepat lah. Dey macca. Itu DAP bukn pecah belah da. Dan bubar dan pun. cuma 1 parti yg masih ujud. Iaitu umnooooooo.

      Delete
  4. Inilah demokrasi tulin, subur dalam dap......

    Pura2 berpecah untuk bn rasa yakin.....awas taktik pengganas sulu pura2 kalah Dan menyerah...awas komunis bandar

    ReplyDelete
  5. Xde ny dap xngm n bpcah..hti2 jgn trpedaya

    ReplyDelete
  6. aku cukup simpati dengan pakatan rakyat..........hidup pakatan

    ReplyDelete
  7. Dalam berpecah mereka terus menamakan calon piihanraya seolah olah semua bjalan lancar.....yg aku takut parpukari juga seperti sahabatnya papagomo menjadi gunting dlm lipatan...anwar boleh beli siapa saja.....kalau ayah saiful pun dia boleh beli takat parpu yg kaki malta ada apa hal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasuah dah jadi mainan bos aku tu!!!!!
      Melancap dan salam butuh budaya hariannya!!!!!

      Delete
    2. Bhai bongak...papagomo ngan parpukari pun lu goyang ke...hahaha sembang bikin bimbang,nk bongkar tu nk bongkar ni,hmm last2 boleh cuit papagomo n Pk...kemon bhai AAK ini jew kerja lu...

      Delete
    3. Maklumat mamak puKIMMAk ni tak tepat lah. Dey macca. Itu DAP bukn pecah belah da. Dan bubar dan pun. cuma 1 parti yg masih ujud. Iaitu umnooooooo.

      Delete
    4. Woi... bagilah hujah yg boleh di9hadamkan bukan najis semata2... buat pilihanraya sendiri pun x reti nak kira lagi mau sembang banyak... nak buat terowong pun salah kira kos jugak.. mcm ni nak memerintah... senang la bagi alasan bangang bila silap mcm lu jugak

      Delete
  8. Kenapa kubu kuat bn ni berebut nak jadi calon ...

    http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2013/04/pergolakan-hulu-selangor.html

    ReplyDelete
  9. kak ijat umum tak bertanding....

    nih apa punyer lawak dah!!!!

    kalu kak ijat bertanding, ada bole menang ker?

    terlebih perasaan mengelar diri sebagai 'jeneral wanita'!

    apalah punya lembu poak-poak umno nih! hotak copy n paste!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lembu tak pe.Jangan jadi babi mcm
      puak ko.tak kira apa semua sondol.

      Delete
    2. Kak ijat kalau bertanding akan hilang wang pertaruhan.....kak ijat dah insaf dalam 2 bulan alhamdullilah kak ijat p mekah 3 kali..kah kah

      Delete
    3. Mat liwat dah insaf....pegi mekah dlm bilik hotel dgn jantan gay pakai ihram!!!hahaahaaaaaashaaaa

      Delete
    4. Maklumat mamak puKIMMAk ni tak tepat lah. Dey macca. Itu DAP bukn pecah belah da. Dan bubar dan pun. cuma 1 parti yg masih ujud. Iaitu umnooooooo.

      Delete
    5. kak ijat pegi jugak Mekah.. engkau? ada pergi..? silap haribulan surau depan rumahpun dah bertahun tak singgah...

      Delete
  10. Anwar, Kit Siang & Nik Aziz pun mcm dah nak kalah, ko lebih sibuk2 cite pasal kak ijat? .. Bagus.. bagus.. teruskan.. Jangan fikirkan sgt pasal struggle ketua2 ko.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang betul berita terkini anwar akan kalah...akan kalah kan papagomo di permatang pauh ha ha ha

      Delete
    2. Tengok gambar dia mcm iblis tu hanya doa yg boleh kalahkannya....

      Delete
    3. Pok Jib nak menang lah tu? ha.ha.ha!!! wey, tengok muka pun dah tahu, lebih lembik dari pondan! nak bagi bukti lagi ker poak-poak umno?

      dah lah bubar parlimen pun terkencing2! apalah malang sangat umno nih dapat si LEMBUt nih!

      Delete
    4. Paling malang pikul bewak gay yg telah dicampak oleh umno.....kesian yea!!!hihihihiii

      Delete
    5. Pikul jangan tak pikul....agar tenang selalu...hihihi

      Delete
    6. Happy betoi juak juak pakatan nieh..

      Anwar dpt hidu dia akan kalah di permatang pauh tu sbb dia test nak bertanding di perak. Tp feedback dr ranting perak tak memberansangkan. Kena u turn cepat ke permatang pauh sebelum nurul izzah offer bertanding di permatang pauh. Lembah pantai sudah pasti milik nong chik. Sbb t shahrizat undur diri.

      Delete
    7. Raja lobang kunyit lu tu takut dgn bayang2 sendiri... Memang terbaik Papagomo... kalau nak langgar kasi mati terus.. Sah lobang kunyit pikir nak lari kemana pulak.. lepas ni akan keluar lah mcm2 cerita dan alasan bangang..

      Delete
  11. Parti2 melayu rebut kwsn kurang strategic dgn agenda isu2 peribadi tapi si Lim kit siang meneruskan masterplan DAP utk menawan negeri2 selat spt blueprint oleh penjajah trdahulu.. awas !

    ReplyDelete
  12. itu dia Lim kit siang morsidul am DAP pemusnah impian MCA dan GERAKAN,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dihebatkan lagi dgn imam mahli wat.......

      Delete
  13. KUALA LUMPUR: Laporan Malaysiakini hari ini membawa pandangan dua orang peguam yang mempersoal kelayakan Papagomo, atau nama sebenarnya Wan Muhammad Azri Wan Deris yang mahu bertanding menentang Datuk Seri Anwar Ibrahim di Permatang Pauh.

    Portal berita itu memetik peguam, Razlan Hadri Zulkifli dan Ranjit Singh yang sependapat bahawa berkata Papagomo tidak boleh bertanding disebabkan pernah dijatuhkan hukuman penjara 14 hari dan didenda RM10,000 oleh mahkamah atas kesalahan rasuah ketika bertugas sebagai konstabel polis trafik.

    Ianya selaras dengan Perkara 48 dalam Perlembagaan Persekutuan yang memperuntukkan bahawa seorang anggota parlimen hilang kelayakan apabila didapati bersalah dan dijatuhi hukuman untuk tempoh tidak kurang dari satu tahun dan didenda tidak kurang dari RM2,000 dan tidak menerima pengampunan.

    Perkara itu juga menyatakan, individu yang didapati bersalah tidak dibenarkan untuk bertanding dalam tempoh lima tahun

    Lebih baik mamak bekas koperal polis yang sapu RM400 ni perhabiskan Season 7 drama odio bodoh tu yang orang semua tak percaya!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takut jugak mrk dgn papagomo yea!!!yang mat liwat kluar dari penjara sg buluh meliwat dan salahguna kuasa tak salah pulak!!!!

      Delete
    2. Kan dah cakap.. Raja Lobang Kunyit berani dgn kaum sejenisnya je.. lebih baik kalau berihram dgn lkain selimut hotel..

      Delete
  14. Selepas parlimen tbubar,umno bukan lagi kerajaan malaysia..Innalillah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selepas Parlimen bubar Umno BN berada dlm posisi kerajaan sementara dan penuh bersedia untuk mengambil tempat sebagai pembangkang tetap untuk tempoh 5 tahun yg seterusnya.

      Delete
    2. Jika benarlah impian ko tu cai (walaupun sgt sukar)....siapakah yg korang rasa layak jadi pm korang??????????

      Delete
    3. Pr dah terbukti berjaya sebagai pembangkang.Dah sesuai sangat tu.....
      Tak yah nak up gred up gred lagi. Dah ok tu.

      Delete
    4. Kami akan lantik bewak gay jadi bakal pm malaysia

      Delete
    5. Maklumat mamak puKIMMAk ni tak tepat lah. Dey macca. Itu DAP bukn pecah belah da. Dan bubar dan pun. cuma 1 parti yg masih ujud. Iaitu umnooooooo.

      Delete
    6. Lu boleh mimpi kluar air lendir dgn Raja Lobang kunyit lu je lah.... fakta tetap fakta... PM masih Najib dan yg bagi tazkirah twaf guna selimut hotel tu Anugerah Tuhan lu..

      Delete
  15. http://www.youtube.com/watch?v=h5fRmyDLm40

    ReplyDelete
  16. Terdedahnya minit mesyuarat sebuah kumpulan pemikir yang diketuai oleh Alies Anor dan dibantu oleh Di Sidek Baba mengenai pelbagai perancangan, termasuk yang jahat untuk menewaskan Anwar dan Pakatan Rakyat dalam pilihanraya umum ini, secara tidak langsung mendedahkan sisi gelap Najib selaku pihak yang mahu dimenangkan, dalam berpolitik dan mahu terus berkuasa.

    Dalam suatu mesyuarat yang diadakan pada perhujung 2012 sebagaimana yang terdapat dalam minit mesyuarat tersebut, antara perancangan yang dilakukan oleh kumpulan itu ialah menulis dan mengutuk Anwar melalui blog-blog, mengadakan sidang akhbar dengan kekerapan setiap hari bagi mendedahkan keburukan Anwar sebaik Parlimen dibubarkan, menerbitkan bahan bercetak dengan maksud yang sama uuntuk diedarkan ke kawasan pengundi Melayu, mengumpulkan seramai mungkin bekas pemimpin ABIM untuk menyerang Anwar, menggunakan bekas pemimpin PKR yang sudah melompat parti untuk mengadakan ceramah memburukkan Anwar, mewujudkan team baru diketuai Papagomo untuk merekacipta video seks yang melibatkan Anwar dan lain-lain pemimpin PR yang dihasilkan di luar negara dan pelbagai lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai...dah perangai dia mmg buruk...mmg patut pun!!!!
      Sapa yg nak pilih pemimpin yg ke hotel dibawa oleh menantu sendiri tgh mlm mgayat jantan gay!!!!???
      Klu ko sayang sgt kat nuar tu...suruh dia bertobat nasuha dan bersumpah laknat.....mgkin lps tu tak ada org akan hina dia....
      Klu dia nak bersumpah...biarlah yb zul kulim sediakan teks sumpah dan bersumpah depan yb zul kulim dan buat secara langsung....
      Ko tanya nuar....ada berani ker menyahut cabaran aku nie!!!!!

      Delete
    2. Bhai...apa pun boleh jnji nk menang..aku hrp anon 10.26 bukan seorg muslim...

      Delete
    3. Lu dapat cerita ni dari dalam sluar Nuar ek? carilah benda lain klu dah hadap sgt nak menang.. bangang piang lu ni..

      Delete
  17. Sebagai ahli pkr tanpa jawatan...aku akan undi bn utk pru13...
    Kenapa???jujur dan ikhlas....tak ada sorg pun pemimpin pr yg betul2 layak utk memimpin negara.
    Tak ada yg betul2 berkaliber...tak ada yg betul2 dihormati di antara 3 parti pr...tak ada!!!!
    Aku berparti demi perjuangan yg ikhlas utk rakyat dan negara....tapi tak ada yg jelas di mata...
    Semuanya demi perjuangan individu dan dendam tanpa peduli nasib rakyat dan negara....

    Tabik buat polis dan ATM-jasamu akan kukenang sepanjang hayat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai...oppsss!!!...SANGAT RAMAI dah hilang keyakinan dan minat utk menyokong pkr....1 hakikat pahit...

      Delete
    2. 11:02

      hakikat raja lobang kuniy buat kursus ganti ihram dgn selimut hotel yg pahit untuk lu dgn puak2 lu nak telan... mcm mana nak buat sebab lu mmg bangang x makan di ajar..

      Delete
  18. Maklumat mamak puKIMMAk ni tak tepat lah. Dey macca. Itu DAP bukn pecah belah da. Dan bubar dan pun. cuma 1 parti yg masih ujud. Iaitu umnooooooo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu tak tepat...cukuplah sekali ko tulis!!!nie copy paste bnyak2 mcm org meroyan pikul bewak homo jer....

      Delete
    2. Keling mabuk todi.

      Delete
  19. HARAP ORG JOHOR TIDAK MUDAH DIPERDAYA. DAPP AKAN MEMPERKUDAKAN PASS DAN ORG MELAYU SENDIRI AKAN RUGI. SELAMA INI PUN KITA HIDUP AMAN DAMAI. RASANYA BN UMNO SUDAH BUAT YG TERBAIK UTK KITA SEMUA.

    KALAU SETAKAT SILAP NI BN DAH PUN BERJANJI AKAN SENTIASA PERBAIKI DIRI JADI PERCAYALAH. DAN BAGILAH PELUANG UTK BN MEMBUKTIKANNYA WALAUPUN SUDAH JELAS MMG HANYA BN YG MAMPU MEMBAWA NEGARA KETINGKAT YG LEBIH TINGGI.

    TANAH MELAYU TANAH AIR KITA. ORG MELAYU MESTI BERSATU DEMI TANAH AIR KITA. JGN BIARKAN MINDA KITA DIPENGARUHI MEREKA YG BERNIAT JAHAT. HANYA UMNO UTK ORG MELAYU. JGN SIA2 KAN PELUANG YG MASIH ADA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KITA HIDUP AMAN DAMAI!???? APA TUU....? YOU TAK DAH TENGOK NEWS KE???? SECURITY KITA AKAN TERBURUK LAAA...

      BAGI PERLUANG??? SUDAH BAGI 50+ TAHUN LA.

      LAGIPUN, SEKARANG ISSUE ECONOMIC AKAN SERIOUS, JIKA SEBUAH NEGARA TAK DA WANG, JANGAN CAKAP MASA DEPAN TU.. KAMU PUNYA EPF PUN HILANH DALAM NEXT 5 YEARSSS... SEDAR LAHHH

      Delete
  20. Saya ingin berkongsi artikel ini dengan pembaca Melayu dan yang berugama Islam:-

    Razali : Perancangan Strategik DAP Tawan Putrajaya

    Published by AIDC on April 8, 2013 25

    AIDCNews – 08/04/13 – Satu rakaman ceramah yang dibuat oleh Mohamad Razali bin Abdul Rahman, bekas Setiausaha Organisasi DAP dan Timbalan Ketua Pemuda DAP mendedahkan bagaimanakah perancangan strategik parti itu untuk menawan Putrajaya.
    ————————————————————--------------------------------------------------------------------------------
    Artikel ini terlalu panjang untuk saya salin & tampal di blog ini. Anda boleh membaca artikel sepenuhnya di blog AIDC.

    Fakta-fakta penting yang didedahkan oleh Mohamad Razali bin Abdul Rahman, bekas Setiausaha Organisasi DAP dan Timbalan Ketua Pemuda DAP adalah seperti berikut:-

    1. Beliau mendapat latihan daripada pihak yahudi.

    2. Beliau juga diberitanggupjawab oleh LGE untuk merampas tanah-tanah orang Melayu, merobohkan kedai-kedai orang Melayu, sayalah orangnya. Kalau kami tahu dia tu tak sokong Pakatan Rakyat, tak sokong DAP, kami akan pastikan kedai dia akan diroboh walaupun dia ada lesen ke apa, kita akan cari teknikal apa pun untuk merobohkan kedai dia atau sekurang-kurangnya menyaman dia, bagi denda. Macam tu cara kami. Kalau dia tu merupakan penyokong Pakatan Rakyat, you tak ada lesen pun tak ada masalah, kita akan benarkan you berniaga.

    3.DAP pun guna politik wang juga. Siapa kata DAP tak guna politik wang. DAP guna lagi banyak. Kekuatan atau kewangan DAP sekarang ini terlalu kukuh. Beliau berani kata, DAP merupakan satu parti yang paling kaya di Malaysia ni. Paling kaya. UMNO pun tak kaya macam DAP ni.

    4. Salah satu agenda utama DAP adalah untuk menjadikan ugama Kristian sebagai ugama rasmi Malaysia dan memastikan Perdana Menteri Malaysia selepas PRU 13 adalah penganut Kristian.

    Saya ada menonton satu video mengenai temuramah Anwar oleh pihak BBC. Di dalam temuramah tersebut, Anwar menyokong Lina Joy menukar ugama kepada ugama Kristian dengan ulasan bahawa itu adalah hak dia.

    Bukankah anaknya Nurul Izzah juga pernah berkata bahawa orang Melayu bebas menukar ugama?

    Adakah mereka sekeluarga telah menjadi murtad, hanya luaran sahaja menunjukkan Islam untuk membutakan orang Melayu/Islam? Atau mereka telah disogok dengan wang ringgit oleh DAP?

    Dari kalangan pemimpin PAS juga kemungkinan gejala ini juga telah berlaku. Orang Islam Melayu tidak akan menggadai penggunaan Kalimah Allah oleh bukan Islam. Tetapi N Ajis dan Hadi telah merelakannya. Samada mereka telah disogokkan dengan wang ringgit oleh DAP atau telah diberi minum ‘holy water’ oleh pihak Evangelist DAP. Paderi-paderi dan mengikut-pengikut Evangelist di Malaysia mempunyai tujuan utama ialah mengkeristiankan orang-orang Melayu Islam supaya (pada pandangan mereka) sama-sama masuk syurga.

    Orang-orang Melayu dan yang berugama Islam, anda patut baca artikel tersebut supaya kita mengambil iktibar sebelum terlambat demi masa depan bangsa dan ugama kita.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  21. Hanya umno utk orang melayu kerana umno akan terus tipu melayu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi parpukari mamak?.

      Delete
    2. Hanya pas utk org islam kerana pas akan terus tipu org islam...
      Hanya pkr utk org pkr kerana pkr aksn terus meliwat rakyat...
      Hanya dap utk org cina dap kerana dap akan menunggang pkr dan pas...

      Delete
  22. Abdullah Saamah selepas Persidangan Ulama Pondok, Sekolah Agama Rakyat dan Tahfiz di Gurun, Kedah buat deklarasi haram undi PAS, PKR kerana isu kalimah Allah.

    Nampaknya guru 'pondok berbayar' ini dah kehabisan duit RM1 juta yang disedekahkan olih Muhyuddin dulu masa melawat Kelantan pasal terikut silap buat fatwa kalimah Allah macam Harussani, Hasan Ali dan Noh Gadot.

    Terkantoinya fatwa ini terkena batang hidung Najib dan UMNO kerana meluluskan kalimah Allah bible Melayu Indonesia dulu.

    Rumusannya, ikut fatwa guru 'pondok berbayar' ini JANGAN UNDI UMNO pasal lulus bible ada kalimah Allah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm betul lah tu bhai...apa nk kata lg kn..yg alim nik aziz dn pngikutnya,org lain semua jahil...ok lh bhai lu betullh..

      Delete
    2. Budak tadika pun lu payah nak tipu la bangang.. tahu pulak amik fakta sekerat2.. jgn jadi munafik la.. kalu nak quote... letak semua fakta.. sesat larat la puak2 lu ni..

      Delete
  23. DAP BERSEDIA MELIHAT MELAYU BUNUH SESAMA MELAYU SELEPAS PILIHANRAYA NANTI !!!

    Konspirasi menjatuhkan kerajaan melalui demonstrasi jalanan ala 'Arab Spring' didakwa menjadi strategi utama Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sejak 1999 ketika beliau dipenjara atas dakwaan rasuah dan liwat.

    Bekas Setiausaha Biro Penerangan Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nordin Ahmad mendakwa, perkara itu dilakukan secara sulit Anwar ketika beliau dipenjara di Sungai Buloh melalui surat-surat yang diserahkan menerusi salah seorang peguamnya ketika itu.

    Jelasnya, antara arahan itu termasuk mengumpul seberapa ramai penyokong PKR untuk mengadakan demonstrasi dan tunjuk perasaan pada 2000 yang dikenali sebagai 'Black 14' sebagai memperingati tarikh Anwar disabitkan kesalahan dan sebagai tanda protes terhadap tangkapan beliau.

    "Ketika itu, Pemuda PKR seluruh negara diarahkan berkumpul di ibu negara menaiki kereta api kerana takut dikesan pihak berkuasa.

    "Kami tidak datang dengan tangan kosong, tetapi turut diarah membawa senjata seperti buluh runcing, 'molotov cocktail' dan besi sebagai persedian bertempur dengan pasukan keselamatan sekiranya dihalang," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

    Tambah Nordin, atas dasar prinsip dan tanggungjawab kepada negara, beliau mengambil langkah bertemu Tun Abdullah Ahmad Badawi yang ketika itu merupakan Menteri Dalam Negeri bagi memaklumkan perkara berkenaan.

    Katanya, beliau turut dihubungi Ketua Polis Kuala Lumpur ketika itu, Datuk Kamaruddin Ali bagi memberi keterangan dan menceritakan satu persatu apa yang akan berlaku dalam demonstrasi tersebut tanpa pengetahuan pucuk pimpinan parti kerana masih memegang jawatan dalam parti.

    "Selepas keterangan diambil, polis melakukan persediaan awal menyekat pengikut fanatik Anwar daripada terus mengadakan demonstrasi yang mungkin boleh mengakibatkan kemalangan jiwa seterusnya menuduh UMNO bertindak zalim," katanya.

    Dalam masa sama, beliau yakin demonstrasi akan tercetus jika Anwar kalah dalam Pilihan Raya Umum Ke-13.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi parpukari mamak?

      Delete
  24. Hayat umno sudah semakin hampir...
    Tiba giliran umno pula merasa bagaimana menjadi pembangkang...
    Adiossss umno!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuburkan kuburkan kuburkan UMNO.

      Delete
    2. Bhai...knp dngn jd PENYOKONG pembngkng lu tak boleh kerja ke,tak boleh beribadah ke, tak boleh bersantai dgn keluarga ke,tak boleh mnjadi kaya ke,anak2 tak boleh belajar smpi peringkat paling tinggi...saja nk tau sebab selama ni aku tak nmpk pun penyokong yg TAK BOLEH...aku tngk sama jew...

      Delete
  25. Tolong simpan segala benda yg sda logo 1malaysia. Nnt akn naik harga. Mklmlah brang antik. Oppss gambr mamak salim ni pun kna simpn. Nnt nk ltak dlm buku sejrah. Senarai pencacai rm2 untk satu os.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...lu jiwa kacau ke...over sesngt yelah klu tak jd pun org bukan kenal dgn lu kan...bawa2 bersabar bhai...malu klu makbapak tngk perangai lu camni...

      Delete
  26. Rais: Tempoh siaran 10 minit manifesto di RTM hanya sekali
    Oleh:
    Tarikh: April 9, 2013
    KUALA LUMPUR - Tempoh siaran 10 minit bagi setiap parti untuk membentang manifesto masing-masing di stesen TV RTM diberi hanya sekali dan bukan untuk sepanjang tempoh berkempen pilihan raya.

    Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim menjelaskan berdasarkan perbincangan pihak kementerian dan Jabatan Penyiaran, tempoh itu adalah mencukupi, malah lebih panjang berbanding tempoh lima minit yang diberikan sebelum ini.

    Beliau berkata tempoh itu cukup bagi membentangkan lima teks muka surat manifesto dengan langkau satu baris.

    "Jadi dalam masa 10 minit, boleh menghuraikan dasar-dasar parti, intisari manifesto dan juga aku janji masing-masing," katanya kepada pemberita selepas melakukan tinjauan mesra di sekitar Jalan Tuanku Abdul Rahman dan Masjid India bersama golongan penghibur jalanan dan anggota persatuan Karyawan, di sini hari ini.

    Dalam pada itu beliau berharap pihak pembangkang yang sebelum ini menolak untuk menggunakan kemudahan itu supaya menukar fikiran kerana peluang itu diberikan adil kepada semua parti.

    "Tidak ada sebab kenapa mereka tidak mahu mengambil bahagian kecuali hanya untuk menunjukkan mereka nak perli RTM atau Jabatan Penyiaran," katanya.

    Namun begitu, beliau berkata RTM tetap akan membuat liputan berita di bawah tiga buah stesen TV dan 32 stesen radio mereka, walaupun terhadap pihak yang tidak mahu terlibat menyiarkan manifesto mereka, dengan syarat mereka menjemput.

    Dalam pada itu, beliau menjelaskan bahawa jabatan dan agensi kerajaan masih boleh berfungsi seperti biasa mengikut Perkara 38 dan 43 Perlembagaan Persekutuan, iaitu mengenai Majlis Raja-raja dan Akta Fungsi Menteri, walaupun Dewan Rakyat telah dibubarkan.

    "Sekarang kita dalam suasana, lingkungan dan ruang tugas kerajaan sementara, kerajaan masih wujud...semua menteri berfungsi dan semua jabatan kerajaan juga seperti biasa," katanya.

    Beliau berkata kecuali selepas penamaan calon, kerana pada masa itu semua agensi dan jabatan kerajaan tidak boleh mengambil bahagian dalam apa jua program melibatkan parti politik.

    Dalam pada itu Rais turut menyokong kenyataan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini yang mahu Majlis Fatwa Kebangsaan meneliti semula semua kenyataan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung isu agama.

    "...ini perkara besar...mengejutkan dan tidak pernah berlaku dahulu. Seharusnya Timbalan Perdana Menteri meminta Majlis Fatwa membuat sesuatu yang beri panduan jelas," katanya.

    Pada majlis berkenaan, Rais turut menyampaikan sumbangan RM20,000 kepada persatuan Karyawan dan 80 buah netbook 1Malaysia kepada para penghibur jalanan.

    Mengulas mengenai penghibur jalanan, beliau berkata ada cadangan untuk mewujudkan skim insurans khas bagi golongan itu.

    "Mereka sedang difikirkan bagi mendapatkan liputan insurans sepertimana penyanyi lain dan pelakon-pelakon di bawah perlindungan insurans seniman, dan kami sedang mendaftarkan mereka mengikut jadual biasa," katanya.

    Beliau berkata penghibur jalanan wajar mendapat peluang dan pengiktirafan dengan pelbagai bakat tinggi yang mereka ada, justeru pihak kementerian dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur, akan terus mewujudkan peluang bagi membantu mereka meningkatkan taraf hidup. - Bernama

    ReplyDelete
  27. PANASS!! PR SOKONG MURTAD? GOBIND BERDIRI SEBAGAI PEGUAMBELA LINA JOY?

    Pada tahun 2000 Lina Joy menggunakan prosedur mahkamah untuk menggugurkan perkataan agama Islam di kad pengenalannya kerana beliau telah murtad dan mahu berkahwin dengan seorang kristian. Arakian sistem perundangan yang dikuasai UMNO telah menolak permohonan beliau kerana tidak mendapat kebenaran mahkamah syariah.

    Lina Joy telah membawa perkara ini ke mahkamah, peguam yang mewakili Lina Joy ini tidak lain tidak bukan adalah encik Gobind Singh iaitu ADUN DAP dan anak pengerusi DAP? Benar, Gobind yang sama yang diserang dan dinista oleh penyokong serta pemimpin barisan nasional kerana gobind menyokong murtad, menemplak penggunaan bahasa Melayu dalam mahkamah dan mencampuri urusan PBT.

    Yang amat menghairankan adalah dua hakim UMNO yang bermazhab ahli sunnah wal jamaan yang mendengar kes ini yang juga mengaku Islam iaitu Tun Fairiz dan Dato Alaudin turut sama menzalimi Lina Joy yang hanya mahu murtad?

    Kes Lina Joy ini adalah satu bukti daripada berjuta bukti (rakaman video anwar dan anaknya nuruul izzah, menyokong Ambiga yang menganjur forum mengkritik Islam, menyokong murid Islam bawa sosej babi) Pakatan menyokong Murtad! sehingga sanggup bersetongkol dengan pejuang-pejuang MURTAD yang berselindung di bawah kebebasan agama.

    Gobind yang dihina dan dicaci BN dan juga ADUN DAP dan Pakatan telah bertungkus lumus membela Lina Joy yang hanya mahu murtad itu. Kes ini jelas menunjukkan bahawa pendirian pakatan terhadap kebebasan beragama dan berbeza dengan kebebasan agama BN iaitu hanya untuk orang yang tidak dilahirkan Islam.

    Gobind, Ambiga, majlis peguam, Zaid, Anwar dan Nurul Izzah daripada Pakatan dan Pakatan friendly hingga sekarang tidak pernah meminta maaf kerana kenyataan dan kerja laku biadap mereka mencabar kesucian Islam. PAS for All

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersatu Kita Bersatu
      Dengan Setia Berganding Bahu
      Tipu Terus Menipu
      Kita Tipu Melayu

      Bersama Kita Bersama
      Menjunjung Hasrat Semua
      Berjasa Pada Kroni
      Anak Isteri Dan 'Bini'

      Lambang Kita Yang Rebah
      Dipandang Keji Dan Haprak

      Bersatu, Bersedia ... Khianat
      Cogan Katanya
      UMNO Terus Lara
      Rompak Rakyat Malaysia

      Delete
  28. Hehehehe
    Kakakaka
    Geli hati tengok komen2 puak2 LGBT
    Dah tau nak bungkus... Sebab depa mana ada otak..
    Hari sibuk cari salah org... Sendiri punya salah tak nampak...
    Betollah puak2 LGBT nie dah kira nazak..
    Lepas nie Anygay akan kembali kerahmatullah sebab terperanjat kalah ngan papagomo...
    Puak2 LGBT akan dihancurkan dgn izin Allah lepas PRU13

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bersatu Kita Bersatu
      Dengan Setia Berganding Bahu
      Tipu Terus Menipu
      Kita Tipu Melayu

      Bersama Kita Bersama
      Menjunjung Hasrat Semua
      Berjasa Pada Kroni
      Anak Isteri Dan 'Bini'

      Lambang Kita Yang Rebah
      Dipandang Keji Dan Haprak

      Bersatu, Bersedia ... Khianat
      Cogan Katanya
      UMNO Terus Lara
      Rompak Rakyat Malaysia

      Delete
  29. Dalam tempoh kempen yang makin rancak beberapa hari lagi, suara Mahathir mungkin lebih kerap kedengaran. Selain menyokong BN dan menyerang Anwar serta pembangkang, beliau juga pastinya akan bercakap mengenai Ibrahim Ali lagi. Sama ada Najib memilih Ibrahim Ali atau melupakannya, Mahathir pasti akan bersuara.

    Jika beliau berkempen dan menyokong Ibrahim Ali sebagai calon BN, akan banyak hati yang terguris dan terasa. Jika beliau menyokong Ibrahim Ali sebagai calon Bebas pula, keadaannya mungkin lebih rumit dan menyusahkan BN.

    Dalam hal ini, sepatutnya Mahathir sudah lama berehat dan menjadi negarawan sejati. Beliau tidak perlu masuk campur lagi dan membiarkan saja masa depan negara ini ditentukan oleh pemimpin-pemimpin lain berdasarkan kebolehan dan keupayaan masing-masing. Lagi banyak beliau bercakap dan campurtangan, tidak semuanya membantu BN, kadangkala juga lebih menyusahkan Najib dan BN. Mungkin dalam UMNO pengaruhnya masih bersisa tetapi majoriti rakyat biasa dan pengundi atas pagar tidak lagi mengendahkannya. Hujah dan pandangannya lebih banyak mengundang kritikan dan sanggahan berbanding anggukan.

    UMNO dan BN tanpa cengkaman Mahathir lebih diterima dan keputusan pilihanraya 2004 adalah buktinya. (SH 09/04/2013)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...pelikkn knp org pr takut dgn tun m...itu hak dia sebagai ahli,dan dia bukan ahli biasa...bhai kita semua didlm blog ini pun ada hak utk bersuara sbgi ahli...knp org pr yg beria2 cuba mnghalang hak tun sbgi ahli umno... cuma bezanya lu sapa tun sapa...

      Delete
    2. tahun 2004 apa tdm ckp tentang peggantinya (pak bodolah)?

      dia suruh sokong, itu pasal menang besar, bodoh!

      tapi pak bodolah nih bila sudah menang, lain pulak jadinya!

      Delete
  30. Bersatu Kita Bersatu
    Dengan Setia Berganding Bahu
    Tipu Terus Menipu
    Kita Tipu Melayu

    Bersama Kita Bersama
    Menjunjung Hasrat Semua
    Berjasa Pada Kroni
    Anak Isteri Dan 'Bini'

    Lambang Kita Yang Rebah
    Dipandang Keji Dan Haprak

    Bersatu, Bersedia ... Khianat
    Cogan Katanya
    UMNO Terus Lara
    Rompak Rakyat Malaysia

    ReplyDelete
  31. Raja Lobang Kunyit bapa segala rasuah. Puak2 Anugerah tuhan ni cakap macam bangang piang... depan mata sendiri x nampak...

    1)Berapa Aset Kekayaan yang dimiliki Datuk Ibrahim Abdul Rahman Bapa kepada Anwar Ibrahim

    Bapa Anwar Ibrahim, Datuk Ibrahim Abdul Rahman merupakan seorang rakyat biasa yang bukannya terdiri daripada susur galur bangsawan mahupun orang orang kaya. Bapa Anwar juga bukanlah seorang saudagar intan berlian mahupun permata apatahlagi seorang ahli perniagaan Koporat mahupun keparat.

    Kemasukkan Anwar Ibrahim ke dalam kerajaan yang dikutip oleh Tun Dr Mahthir daripada ABIM telah membuatkan Anwar Ibrahim menjadi KAYA dalam sekelip mata. Bukan sahaja Anwar Ibrahi menjadi mewah malah bapanya Ibrahim sendiri secara tiba tiba mempunyai aset yang berbilion bilion apabila Anwar Ibrahim memegang jawatan Menteri Keewangan.

    Dibawah ini adalah senarai aset milik Datuk Ibrahim Abdul Rahman bapa kepada Anwar Al Juburi.


    Datuk Ibrahim Abdul Rahman, mempunyai kepentingan perniagaan yang besar mewakili Anawar dengan menjadi lembaga Pengarah lebih daripada 50 syarikat dan pemegang saham hampir 20 syarikat. Beliau terus menjadi atau telah pada lembaga syarikat awam tersenarai sewaktu Anwar Ibrahim menjawat jawatan Menteri Keewangan dan Timbalan Perdana Menteri seperti:

    Pengkalen Holdings Bhd,
    Pengkalen Capital Bhd,
    OI Corporation Bhd,
    Pan Malaysia Industries Bhd,
    Nissan Industrial Oxygen Bhd
    Zaitun Bhd
    Boral Concrete (Malaysia) Sdn. Bhd;
    Holdings Sdn Ibrus. Bhd;
    MS Pembinaan dan Kejuruteraan (M) Sdn. Bhd;
    PPH Pembangunan (M) Sdn. Bhd;
    Metromix Sdn. Bhd
    Syarikat Bumiputra Sdn. Bhd.
    PPH Development (M) Sdn. Bhd.
    PPH Resorts Negara (Port Dickson) Sdn. Bhd.
    Dan PPH Resorts (Penang) Sdn. Bhd.

    Dibawah ini pula merupakan senarai Syarikat syarikat yang mana Bapa Anwar Ibrahim merupakan pemegang saham yang besar dalam sesebuah syraikat:

    Nissan Oksigen Perindustrian Diperbadankan Berhad (3032500 saham);
    Par Con Corporation (900,000 saham);
    Perumahan Muhibah Sdn. Bhd (510,000 saham);
    Sri Kibar Sdn. Bhd. (285,000 saham);
    Westaflex Sdn. Bhd (200,000 saham)
    Seribudi Services (M) Sdn. Bhd. (200,000 saham).

    ReplyDelete
  32. Inilah hasil daripada duit kutu dan tabung cap ayam yang dikumpul oleh Raja Lobang Kunyit melalui keluarga...2)Dari mana pula aset Kekayaan adik beradiknya Farizan, Rani dan Marzuki? Dari langit kah?

    Adik beradik Anwar Ibrahim juga merupakan rakyat biasa yang bukannya belajar tinggi mahupun jenis yang kaya Raya. Namun apabila abang beliau menjadi Menteri Keewangan adik beradik Anwar ini berubah menjadi golongan kaya yang melampau lampau.


    Adiknya Rani sebagai pengarah Azam intensif Sdn. Bhd, Manakala Marzuki dinyatakan sebagai pengarah lapan syarikat. :

    Teraju Dinamik Sdn. Bhd;
    Knight H & D Sdn. Bhd;
    Ganjaran Jaya (M) Sdn. Bhd;
    Rodatra Sdn. Bhd;
    Sanjungan Niaga Sdn. Bhd;
    CSPM Resources Sdn. Bhd;
    Wrand Tank Industries (M) Sdn. Bhd;
    Lityan Holdings Bhd dan Bumijet Industries Sdn. Bhd.


    Ini adalah senarai senarai aset aset yang dimiliki oleh Bapa dan adik beradik Anwar Bin Ibrahim. Aset aset yang mempunyai nilai berbillion billion ringgit yang mana ianya berlaku apabila Anwar Ibrahim menjadi Menteri Keewangan pada waktu lalu.

    Apakah Anwar Ibrahim BERSIH? Jika beliau bersih mengapa tidak menyatakan kepada rakyat Malaysia darimana kekayaan yang ada membuatkan keluarga beliau mampu memiliki aset yang berbillion billion ini dalam sekelip mata?

    Apakah Anwar dan Keluarga nya MENABUNG SEJAK KECIL sehingga mampu memiliki memiliki aset yang berbilion billion ini?


    ReplyDelete
  33. Kroni? Kroni Pak hang la puak2 anugerah tuhan... dah x de benda lu nak hujah... pergi bagitau dengan pemimpin lu cermin diri dulu...

    Kit siang dgn anak Guano Eng campur sepupu sepapat Ngor & Ngeh 10,000 ekar Sdn Bhd

    Kapal karam Singh dgn anak Gobin singh

    Nik Ajis pun dgn Nik Abduhuh

    Paling haprak Raja lobang kunyit la siap dgn bini dgn anak sekali duk dlm kerusi atas parti tandas rakyat.

    Klu bg hujah bukan main tapi semua hujah bangang... wei.. org dah muak la...

    ReplyDelete
  34. PKR hari ini menuduh Kor Risik Angkatan Tentera Malaysia (ATM) diarah melatih anggota Pemuda Umno dan orang awam yang bukan ahli Umno sabotaj dan mengganggu program Pakatan Rakyat (PR).

    Dalam kenyataan segera, Pemuda Umno menafikan dakwaan tersebut.

    Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR, Datuk Johari Abdul mendakwa, beberapa hari lalu beliau telah dihubungi oleh seorang lelaki yang mendakwa sebagai salah seorang orang awam yang dilatih untuk membuat huru-hara menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 terutamanya di kawasan Wilayah Persekutuan dan Lembah Klang.

    Wakil rakyat Sungai Petani ini berkata, latihan tersebut turut membabitkan pemantauan terhadap kegiatan PR secara berterusan.

    "Dua kumpulan yang didakwa telah dilatih oleh Kor Risik ialah Kumpulan Batas dan Warisan Malaya.

    "Kini ahli kumpulan ini bertaburan di seluruh negara dan telah bersiap sedia untuk melalkukan huru-hara," dakwanya pada sidang media di ibu pejabat PKR, di sini, hari ini.

    Johari , PKR menggesa Pengarah Kor Risik ATM tampil membuat penjelasan terhadap dakwaan itu.

    Katanya, "... adakah benar Kor Risik mempunyai program melatih kumpulan-kumpulan tertentu bagi melakukan kerja-kerja sabotaj terhadap PR dan ahli-ahli kumpulan ini akan melakukan huru-hara jika BN serta Umno tumbang pada PRU13.


    Dah x de benda lain puak2 Lobang kunyit dgn Joe Bedul ni selain daripada menabur fitnah... Selama ni yg buat huru hara di KL tu sapa Bedul? Bukan ke Pak hang... Bangsat gila la puak2 ni..

    ReplyDelete
  35. Black Moses awal2 dah angkat bendera putih bila kenyataanya dijadikan bible oleh puak2 raja Lobang Kunyit buat promosi sarung zakar.. Lu x tau ke raja Lobang kunyit lu x pakai sarong... bangang piang x habis2... Black Moses dah buat jalan kluar sebab pakatan Tandas Rakyat dah cfm padam...Musa mengambil perhatian bahawa BN nampaknya telah menimpakan kemusnahan terhadap kewibawaan hujah pembangkang dalam isu ini hingga sebahagian dari ucapan beliau yang disampaikan pada siri Bicara Minda, dikatakan sebagai menyokong Pakatan, dipromosi dan dipaparkan dengan begitu prominen dalam kempen pilihan raya mereka.

    "Pakatan (pembangkang) nampaknya begitu terdesak untuk mempromosi diri mereka dan untuk menarik sokongan pengundi, mereka sanggup menggunakan saya sebagai senjata utama mereka untuk menyerang balik BN," kata Musa dalam satu kenyataan.

    Sambil melahirkan rasa tidak selesa beliau, Musa berkata: "Jalan keluar menggunakan saya dalam langkah politik yang terdesak ini mesti dihentikan. Kenyataan yang mendakwa mendapat sokongan saya mesti dihentikan.

    "Dan jalan keluar menggunakan saya dan menyebut kenyataan saya dengan menggunakan papan iklan mesti juga dihentikan. Saya membuat permintaan ini demi keadilan dan kesopanan politik". - BERNAMA



    ReplyDelete
  36. Kalau betul sehati sejiwa Nik Ajis pegi la bertanding di padang kota... Guano Eng boleh pegi ke Cempaka... Menag besar wa cakap lu.. Kelantan dapat kalipah baru... Penang lak dapat Mustidol tarbiah DAP yg ramai di sana supaya ramai peluk islam... Amacam? Lu pikir sendiri..

    ReplyDelete
  37. Husam China Doll dah nak lari ke Putrajaya... kalau kalah pun gempak beb... sah2 Pas Kelantan bungkus habis dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak husam pertimbangkn san tulang asal. Aku fwwdkn masej ni. Bukn ke husam dapat kebenran mshkmh agar pnyebaran cerita ni dihentikn. Parpukari telah ingkar. Tulang asal dibnarkn komen. Siap sedia. Hina mahkmah ni!

      Delete
  38. Rumah Raja Lobang Kunyit di segambut yg dianggar bernilai RM7 juta tu dibeli dgn duit pencen banduan sg buluh ke apa? atau Duit Kak Jijah simpan dalam kelambu? atau duit raya yg Nurul izah simpan dari kecil?...

    ReplyDelete
  39. 7 juta duit bisnes dia laa

    ReplyDelete
  40. LIM KIT SIAL INI MEMANG KOMMUNIS ANAK SUND .ABANG DIA DI SEBERANG SANA. TENGAH TUNGGU UNTK RAMPAS JOHOR BILA SI SIAL INI MENANG,MEREKA PUN MASUK AJARAN KOMMUNIS KE JOHOR.AKU SERU SEMUA RAKYAT TAK KIRA APA BANGSA SUPAYA UNDI BARISAN NATIONAL. KALAU AMBIL DAP AKAN BERLAKU LAH PENCEROBOHAN KOMMUNIS LAGI. SI SIAL INI SUKA GADUH KAN CINA DGN BANGSA LAIN.TAPI BILA DAH BERGADUH SI SIAL INI LARI BUAT BODOH. YANG MATI CINA JUGAK.SO KALAU AMBIL BN. SEMUA BANGSA AKAN DI JAGA TERMASUK BANGSA CINA DAN MINORITY. UNDILAH BN. BERSATULAH MALAYSIA. BERSATU LAH MELAYU. TENTANG SI LIM KIT SIAL KOMMUNIS HABISAN2.

    FROM X-MEN

    ReplyDelete
  41. PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK
    PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK
    PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK
    PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK
    PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK
    PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK
    PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK PARPUNDEK

    ReplyDelete
  42. All people talk shit here. {B}e {E}nd la you semua....
    you punya epf hilang...
    masa depan untuk anak kamunya akan habis...
    economic akan turun turun dan turun~
    masa depan malaysia pun tak dah...
    SEDAR LAAAAAA. else, (B)e (E)nd for your life..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!