CILI KASI TARUK! RAFIZI DAN PKR TERLAMPAU DENGKI DENGAN SYED MOKHTAR! KENAPA?

Hari ini aku nak share dengan korang perihal penipuan Rafizi si Gay jambu al jubs! Sebelum aku nak letakkan fakta yang aku dapat pasal Rafizi ni aku nak cakap sikit la, aku tengok si Rafizi ni tak habis-habis serang Syed Mokhtar, alasan dia kata kununnya Syed Mokhtar adalah kroni UMNO

Tapi peliknya hartawan berbangsa Cina yang lain Rafizi and the gang tak pernh pulak nak sentuh, kalau sentuh pun sipi-sipi je, just buat syarat je la, tapi bab Syed Mokhtar ni, dari Anwar sampai ke Tony Pua akan seang abis-habisan. Akal ada ka Rafizi?

Kau tau tak berapa ratus ribu rakyat Malaysia dapat berkerja di bawah syarikat Syed Mokhtar? Berapa ramai kaum melayu dapat merasa kenikmatan berada dalam syarikat beliau Rafizi? Setiap perniagaan Syed Mokhtar pastinya akan ada Kumpulan Wang Simpanan Pekerja atau Kumpulan Wang Pencen, untuk apa Syed Mokhtar buat macam tu? Sebab dia nak bantu melayu la bahalol.

Yang kau dan PKR buat apa? Asyik nak pertahankan kebuasan nafsu bos kau yang kuat TERKAM kan? Dah la masa bos kau si pengamal seks luarbiasa tu masa jadi TPM pun hancur ekonomi dia handle, la ni bila orang lain bejaya korang nak iri hati la pulak! Melayu jenis apa korang ni?

Aku dah berbuih muulut la cerita pasal Syed Mokhtar ni dan kedengkian yang terlampau dari puak PKR ni. Nanti aku sambung lagi, sekarang ni mari kita lawan penipuan Rafizi dengan fakta sebenar tentang ekonomi negara. Hebat kan aku hari ini, sebab nak cerita bab ekonomi dan harga kereta? Yaa, mari kita hayati penjelasan mudah ini:


32 Responses to "CILI KASI TARUK! RAFIZI DAN PKR TERLAMPAU DENGKI DENGAN SYED MOKHTAR! KENAPA? "

  1. Ni dia calon menteri kewangan jika pembangkang memerintah kelak, rafizi nie banyak bunyi betul, biasa sifat melayu, pantang tengok orang lain bejaya, mula iri hati, dengki, tak senang duduk, salah satu mamat ni la!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ni aku sokong kau seartus peratus anon 12.38 pm melayu kita biasalah dengki mendengki mmg kerja no 1 mereka tapi nak usaha jadi mcm syed mokhtar tak mau plak kan..........

      Delete
  2. Inilah hasil yg dpt dilihat dr seorg manusia yg telah diliwat akan diri serta pmikiranya oleh gaytua syirik sehingga mnjd manusia yg penuh dgn hasad dengki yg x dpt mlihat kmuliaan manusia lain yg bkn dr klompok mreka akibat trlalu brtuhankn politik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl3 apa yg kau katan nie anon 12.44 pm mmg tepat sekali.

      Delete
  3. Entah mengapa orang Melayu memang iri hati @ dengki sesama sendiri. Mereka lebih suka Melayu papa kedana dan gembira melihat bangsa lain kaya raya.Insaflah..lebih malang ada bijak pandai Melayu seperti Rafizi ( pandai ke )
    yang membuka jalan untuk memburukkan keadaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANON 12.48 PM RAFIZI BUKANNYA PANDAI TAPI BANGANG NAK MAMPOS SEBAB JADI BARUA SI PELIWAT TUA NAK MAMPOS TU. SO FIKIRAN MANA ADA CENTER PUNYA SEBAB BUAT PERKARA TERKUTUK MANA ADA KEBAIKAN DLM DIRI LAGI, TULAH PASAL ASYIK NAK DENGKI DGN KEJAYAAN YG DIPEROLEHI OLEH SYED MOKHTAR NIE.

      Delete
  4. bagus tu .. lawan balik/balas balik/rebuttal dengan fakta.

    ReplyDelete
  5. duit petronas kan byk.... tu la sumber yg diorg nampak skrg... meleleh2 air liur diorg.... tunggu masa jer nak 'TERKAM'...

    ReplyDelete
  6. Najib punya lah pandai menjelang pilihanraya dia terlebih dahulu dah perabiskan kosongkan poket petrones melalui segala macam projek untuk rakyat yang bahagian besarnya masyuk kocek para kroni,bila pakatan dah menang nanti tapi masa tu petronas dah jatuh bengkrap pulak apalagi Si Umno pun mmulalah prot prot pok pek bla bla.....padahal semua angkara dia dan sekutu kutunya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni semua alasan orang yang tak mampu nak urus tadbir negara, tapi ada hati nak jadi pm, sama kes la konon konon hutang negara bnyak, kalau pembangkang menang tak boleh bagi Br1m, takot negara bnkrap, padahal sendiri jahil, urus negeri kucar kacir sampai rakyat bangkit saman menteri besar tuntut janji. Apa kes menteri besar kena saman, tak ka menjatuhkan kreadibiliti puak mentadbir, tengok negeri di bawah BN tak da pulak rakyat bangkit saman kerajaan, ye tak??

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. MACAI detected, alert..alert
      Sikit2 salah UMNO, mak pak ko bg mkn ko dgn ape? Pasir? Tanah? Baik ko slhkn mak pak ko sbb lhrkn org yg busuk hati n bingai mcm ko
      Jgn marah aaa..tau la korang suma geng2 TERKAM..ganaz nk mampuihhh

      Delete
    3. layak lagi ke pakatan nak urus tadbir negara nie, dlm 5 tahun langsung takde perubahan lagi ada hati ke nak jadi PM kita. anwar langsung tak layak sebenarnya, modal dia sikit2 tuduh umno dah habiskan duit kerajaan. sekurang2nya nampak apa yg kerajaan buat utk rakyatnya bukannya penipu mcm si anwar tu.

      Delete
  7. Anggap saja kenyataan yang dikeluarkan si rafizi ni lawak jenaka gurau senda kepada cai cai yang sealiran dengan dia, ko cakap apa pun rafizi tetap nampak mengarut dan melalut, lagi tepat ke laut!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. RAFIZI NIE MMG CAKAP LANGSUNG TAK GUNA AKAL KAN, TUP TUP SEKARANG DOK MENGATA MCM2 PASAL SYED MOKHTAR NIE KENAPA PLAK. SYED MOKHTAR BERJAYA DGN HASIL TITIK PELUH DIA SENDIRI SO AKU RASA RAFIZI NIE LANGSUNG TAK LAYAK NAK KATA APA2 YG BURUK TENTANG SYED MOKHTAR NIE KERANA BELIAU MMG BIJAK DLM DUNIA PERNIAGAAN. PATUTNYA KITA SEBAGAI ORG MELAYU BANGGA DGN KEJAYAAN SYED MOKHTAR NIE SEKURANG2NYA ADA JUGA ORG MELAYU YG BERJAYA JUGA.

      Delete
  8. rafizi ni bijak... harap2 banyak lagi penerang yang akan di keluarkan untuk kefahaman rakyat malaysia terutama cai2 umno yang dungun dan susah paham ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erkk..ko bijak sgt ke MACAI?
      Jgn hina org la..tgk dr sndr dulu, baiki dr sndr dulu..jgn nk menyalak bising2 n maki2 mcm hantu yg suke TERKAM

      Delete
    2. erk... nak termuntah aq dengar.. bijak??? klu bijak takkan la video aiskrim dia yang sepanjang 2 inci boleh tersebar luas.. apalah bodoh sangat ko ni anon 2.07......

      Delete
    3. Rafizi mmg bijak tp cume bijak dlm mmbonggokkn org spt kau dn rakan2 kau aje. Jika bijak sangat suruh la dia laksana dulu cadangan2 yg slalu dia laung2kn itu dinegeri2 yg ditadbir oleh parti sanjungan kau spt pndidikan prcuma serta lupuskn pinjaman ptptn yg diberikn oleh agensi krajaan negeri. Kalau x boleh jgn nk mlalut babi kt sini.

      Delete
  9. pergh... bijak2....mamat pukimak nie ingat menguruskan sesebuah negara tu mcm urus kandang babi dgn bela anjing liar kot.... taik ngan air kencing campur skali kat dlm kandang tue..... come on la wei.... nak mentadbir sesebuah negara bukannya senang.. aq x rasa parti yg lebih layak selain dari BN utk mentadbir malaysia nie... kebajikan rakyat semuanya terjaga........ dan lagi satu apa yg diorang dengki sangat dgn syed mokhtar nie? mungkin sebab dia satu2nya melayu yg berjaya mencapai kejayaan melebihi puak2 cina kapiaq mkn babi berulam anjing ....

    ReplyDelete
  10. setiap kali syed mokhtar naik je mesti ada dalang yg cuba menjatuhkannya... tapi buat mcm mana sekalipun aq x rasa yg syed mokhtar akan mengalah semudah itu... melihat dari latar belakang dia pun aq tau yg syed mokhtar inilah yg akan menaikkan martabat kaum melayu di dalam malaysia nie yg aq lihat semakin hari ditindas bangsa cina keparat disebabkan pengangan ekonomi yg berada di dalam tangan diorang........

    ReplyDelete
  11. si rafizi nie sebenarnya dengki sbb die x dapat jadi mcm syed mokhtar berjaya dlm semua bidang...kalau nak berjaya ikot jejak langkah syed mokhtar yg bijak dlm perniagaan dan sentiasa memberi pada yg memerlukan bkn jenis iri hati pada org lain sambnil buat mcm2 fitnah....rafizi nie sama je dgn ketua die tau fitna dan terkam jer

    ReplyDelete
  12. Nuar kote bengkok IQ rendah sbb tu bodo urus ekonomi.Cakap sapa pung boleh sipenjual ubat kaki lima lagi terer dari rapizee gay kote pendek.

    ReplyDelete
  13. dasar perangai pakatan sendiri malas dan tak mahu usaha pastu sakit hati dan fitnah orang yang berjaya..
    si rafizi lembu nie kaki penipu semua dah tahu sapa bongokla nak layan kerenah dan cerita mangkuk dia nie..

    ReplyDelete
  14. anonymous 1.15pm
    Kenyataan anda sama dengan pak lah ketika ambik alih jawatan pm dengan menyatakan negara ni dah tak ada 1sen.
    Orang bonggok memang nak duit setimbun depan mata baru boleh buat kerja. Budak tadika pun tau buat kerja macam tu.
    Pkr serang syed mokhtar sebab syed mokhtar tak nak jadi penaja untuk pkr..

    ReplyDelete
  15. Kau lah kaum=kaum kau memang hati busuk. Aku megah kerana ada melayu kaya macam syed mokhtar, kalau boleh aku mau ramai lagi melayu kaya macam dia. Orang tak pernah pertikai pun kekayaan individu Cina, apa Tony Pua pertikai kekayaan Syed Mokhtar! Apa Razizi rela tengok bangsa asing persoalan kekayaan orang melayu. Bangsat punya kaum, kaum sendiri pun nak dipersoalkan, dengki, dengki dengki....kalau syed mokhtar masuk PKR, kaum-kaum akan sokong dan sorak bukan main lagi...haram jadah punya PKR

    ReplyDelete
  16. AKU BETUL2 X PAHAM KENAPA RAFIZI DENGKI SANGAT DGN TAN SRI SYED MOKHTAR...X HABIS2 NAK FITNAH TAN SRI SYED MOKHTAR...SEDANGKN TAN SRI X PERNAH PUN USIK DIA ATAU MINTAK BANTUAN DIA APE2...KALAU KAU XLEH NAK BERJAYA MCM TAN SRI SYED MOKHTAR KO DUDUK DIAM2 JELAH XPAYAH DENGKI SAMPAI NAK FITNAH UTK JATUHKAN BELIAU....MCM MANA MELAYU NAK MAJU KALAU ADE ORG2 MCM RAFIZI AND THE GENG

    ReplyDelete
  17. kenapa rafizi nie busuk hati sgt hah dgn org melayu juga, apa yg syed mokhtar dah buat kat rafizi sehingga kan si rafizi lembu nie nak jatuhkan syed mokhtar. nilah masalah org melayu kita yg suka dengki sesama sendiri bila tgk org melayu maju sedikit mulalah mcm2 fitnah timbul. syed mokhtar dah cukup bagus sebagai seorang usahawan yg maju dan sgt baik hatinya yg suka membantu org yg susah.

    ReplyDelete
  18. inilah masalah org2 pakatan mcm si rafizi sendiri malas dan bodoh tapi bila ada org melayu mcm syed mokhtar maju dan gah mulalah mcm2 cerita buruk akan dikatakan oleh org yg dengki dgn kejayaan syed mokhtar nie. syed mokhtar dah buktikan dirinya mmg seorang usahawan yg berjaya dan janji2 pakatan semuanya tak masuk akal langsung jgn pandai berjanji kalau tak dapat nak tunaikan dlm 5 tahun ni pun cukuplah pakatan dah bodohkan rakyatnya.

    ReplyDelete
  19. Aku sendiri pon rasa pelik pd bangsa aku sendiri yg berdengki antara satu sama lain. Tu sbb Allah tak mau beri rahmatNya kpd kita. Takut d tarik kenikmatan yg sudah kita kecapi slama ini. Na'uzubillah. KASEHANI LA Kami Ya GHAFFUR maafkan dosa2 kami yg lampau. Dan sekiranya si peliwat ini dan seisi keluarganya sudah bertaubat nasuha Kau maafkanla mereka semoga negara ini skali lagi aman. Ameen...dan semoga mereka berpindah ke negara lain...Ameenn

    ReplyDelete
  20. Tindakan pncacai pakatan syaitan mgkritik syed mokhtar scara tak telah mnyerlahkn lg kebonggokkan mereka pd thp gaban mlampau. Wlpn mnjd kaya syed mokhtar x lupe diri dgn byk brbakti kpd islam dn umatnya sbg mmbina masjid, mnubuhkn tabong utk pmbangunan syiar islam dan mbantu anak2 yatim serta org miskin malah mbiayai org2 tua ke tanah suci dn byk lg jasa beliau. Jika dibandingkn dgn pmimpin pkatan syaitan ape yg tlah dibuat oleh n.ajis, hadi, anwar gaytua alsyirik, azmin serta mreka yg tlah dikayakn oleh pmimpim PR trhdp islam serta umat islam?

    ReplyDelete
  21. Bodoh aper. harga kereta translate to RM. Gaji x nak tunjuk translate??????????????

    ReplyDelete
  22. Sabar saje Tan Sri dah jadi resam dunia orang kita memang sangat takut kalau ada bangsa sendiri menjadi kaya raya.Bagi diri saya alhamdulillah Tan Sri tidak kedekut dan loket untuk menabur kembali kekayaan kepada mereka yang memerlukan terutama orang melayu beragama Islam.Tanpa sedar mungkin mereka yang mancaci dan mencerca TS anaknya menerima bantuan drp TS melalui Tuisyen Hikmah dan Ibn Sina.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!