CILI KASI TARUK! NIK AZIZ BUKTIKAN DIA MEMANG SESAT APABILA DIA MENGKAFIRKAN UMNO DI PUTRAJAYA!

PUTRAJAYA: PAS memperhebatkan kempen memperalatkan Islam untuk menanam benci pengundi Melayu terhadap Umno, kali ini dengan Datuk Nik Aziz Nik Mat mendakwa kononnya parti pemerintah itu menganggap Islam sebagai laknat Allah S.W.T.

Ketika berkempen untuk calon PAS Husam Musa di Putrajaya, Menteri Besar Kelantan itu yang pernah menuduh Umno murtad, sekali lagi mengitarkan tuduhan kononnya Umno menyamakan dirinya dengan Allah S.W.T.

"Kita kena sedar manusia tidak boleh selamat kalau kita berfikir cara kita, lebih-lebih lagi Umno tolak Islam...macam dia dengan Allah S.W.T lebih kurang sahaja. Allah S.W.T yang turunkan Islam, Allah S.W.T sifatkan Islam ini rahmat tapi Umno kata laknat. Ini kecelakaan yang menimpa pemikiran orang Islam, katanya pada ceramah di sini malam tadi.

Dalam cubaan untuk meraih undi di Putrajaya yang rata-rata terdiri daripada kakitangan wam, khususnya beragama Islam, Husam dan pimpinan PAS cuba memaparkan diri sebagai "lebih" Islam daripada penyokong dan ahli Umno.

Bagaimanapun penggunaan kata-kata kesat yang dibawa oleh Nik Aziz dalam membangkitkan isu akidah hanya menggambarkan parti itu sebagai terdesak sehingga menggunakan Islam untuk memburukkan sesama umat.

Semalam, Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan membuat laporan polis terhadap Husam kerana menyebarkan fitnah kononnya ahli jawatankuasa surau di pecat kerana memberikan ruang kerana fahaman politik berbeza.

Nik Aziz sebelum ini ditegur oleh beberapa ulama dan pemimpin masyarakat kerana membuat kenyataan bercanggah, contohnya dalam isu kalimah Allah, semata-mata untuk meraih undi.

Sumber: Antara Pos

150 Responses to "CILI KASI TARUK! NIK AZIZ BUKTIKAN DIA MEMANG SESAT APABILA DIA MENGKAFIRKAN UMNO DI PUTRAJAYA!"

  1. SAHABAT2..MARI TGK VIDEO DI YOUTUBE..... 'NEW ORDER - TANGAN ASING HANCURKAN MALAYSIA'

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.mazidulakmal.com/2013/04/memang-dia-bercakap-best.html

      Delete
    2. Salim, lepas BN bungkuih dalam PRU13 ni, kalau hang dan anak isteri tak dak apa nak makan, hang contact aku ya... Takpa, aku bagi hang kerja dengan syarikat aku? Gaji RM25K sebulan. Ok? Jangan malu2 tau....

      Delete
    3. Lagi Artis terkenal tanahair menyokong BN -------> ohbulan-pilihanrayaku

      Delete
    4. Sama sama kita SERTAI KAUM LAIN yang telah menolak BN.Suara Revolusi GENERASI BARU bersama Gelombang Pakatan Rakyat Malaysia...PRU 13..Kerajaan PR...ayuh Semangat PR...kerajaan baru.

      Delete
    5. Barisan Nasional hanya disokong oleh penjawat pejabat awam kerajaan BN sahaja.Orang susah rakyat biada semua sokong PR.Ya PR parti untuk golongan miskin dan susah dan teraniaya oleh penyelewengan BN.Sokonglah PR.terajangkan parti Umno BN masuk longkang.

      Delete
    6. Hehehe...suara kat alam siber...ngan org2 yang dok pi dengar ceramah tu berapa orang sangat kalau nak banding ngan rakyat Malaysia...jangan dok perasan...dan jangan lupa silent majority...

      Delete
    7. Anon 7.35.
      Kim salam...bila lak aku wakil kan kau..aku org susah tp aku tetap sokong barisan nasional. Memandai je ... malu lah sikit.

      Delete
    8. "Wakjombut" kau bukan melayu. Kau cuba pecahbelahkan kami. Kau kafir laknatullah..kau pengkhianat bangsa dan negara. GO BACK TO WHERE U BELONG...To HELL!

      Delete
  2. SAHABAT2..MARI TGK VIDEO DI YOUTUBE..... 'NEW ORDER - TANGAN ASING HANCURKAN MALAYSIA'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu campur tangan asing untuk hancur kan malaysia.....umno sendiri boleh melakukannya

      Delete
  3. Tangan asing tak boleh hancur kan malaysia.....umno sedia untuk pertahan malaysia.

    ReplyDelete
  4. ISTIRFAR BNYK2.APA SUDAH JADI NGAAN TGNA.BILA PULAK UMNO KATA ISLAM TU LAKNAT? INI TERANG2 FITNAH.YA ALLAH.APA DAH JADI NIII.MALU LAH TGNA BUAT MCMNI.SETAU AKU MCM KERAJAAN TINGKATKAN SINAR ISLAM D MALAYSIA NI.DAH JADI IKUTAN NEGARA2 ISLAM LAIN.YANG TAK JADI IKUTAN FAHAMAN PARTI PASJER.DUNIA ISLAM TAK IKTIRAFPUN FAHAMAN PAS NI.HEBAT D KALANGAN KELOMPOK2 MEREKA JER.LAGI SATU YANG AKU HERAN NAPER TGNA MUDAH SEKALI KELUARKAN FATWA KAFIR2 NI.SAMUDAH ABC JER.HEBAT LAH TGNA NI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malu dengan ulasan TGNA.

      Delete
    2. Manusia dajjal memang suka manipulasi ugama dan menanam kebenchian dikalangan ummah walau pon dia berserban dan berjubah...

      Delete
    3. Tu yg hairan...ada ke pernah dgr umno kata cam tu... never. Hilang akal apa.. macam ni tak bagus lah TGNA. Tak baik lah gitu.. sebagai tuan guru tak sepatut nya ckp macam tu.. sebagai org agama cakap lah benda yg elok2. Tak suka parti umno tak pe ..ramai lagi org tgna yg boleh kutuk..tgna tak yah lah tumpang semangkuk. Tugas tgna menyedarkan meraka ini bahawa  kutuk mengutuk, fitnah menfitnah adalah yg tidak disukai Allah. Tu baru betullll.

      Delete
    4. Tak mustahil ada ular ..lipan..kala jengking dalam kubur nik aziz bila dia mati nanti...

      Delete
    5. Parti Ajaran Syiah (PAS) Tolak Syiah tolak PAS

      Delete
  5. dari dengar mamak kerala pengkhianat melayu tu merepek..baik dgr uai di p19..mana ada org putrajaya dgr ceramah umno harbi..hanya lembu umno sahaja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...utk apa menunjuk2 yg lu manusia yg mncari keredhaan Allah,ttp dlm masa yg sama lu mncari dosa dgn manusia lain...bhai azazil,apa komen lu dgn statemnt sahabat seperjuangan lu...

      Delete
    2. Moga kita semua mendapat petunjuk dan hidayah-Nya...
      Nak buat macam mana dah mentaliti mereka macam tu...mereka je betul...orang lain semua salah...mereka buat tak apa orang lain buat x boleh...mereka buat dapat pahala orang lain buat dapat dosa...
      Bila dah taksub terhadap sesuatu maka terlindunglah segala ketidaksempurnaan dan kecacatan...

      Delete
    3. Bro juragan. Mungkin bg jiran sebelah sana, segala tarbiah, ayat dan hadith cuma terpakai kpd org umno. Utk org2 org dia mungkin ada rujukan dr sumber lain. Tp aku cuma nk bersangka baik pd Azazil. Mungkin dia lebih sygkn umno drpd sahabat seperjuangan dia.

      Delete
    4. Nama pun Parti Ajaran Sesat ataupun Parti Asuhan Syaitan.

      Kasihan mereka . . .

      Delete
    5. Biarlah macai-macai PAS tulis macam-macam. Kenapalah Allah tak sudi makbulkan doa mereka. Dah jenuh mereka solat hajat tapi Allah tak makbulkan. Cuba pula tiru UMNO berkawan ngan Parti lain. Macam telan kahak ijau balik. Kata UMNO kafiaq berkawan MCA dan MIC..la depa berkawan plak ngan DAP. Kafiaq gak lah tu. Sudah-sudahlah tu. Tak sabar tunggu keputusan PRU13 nanti. Nak aku ludah muka sekor-sekor puak hancing PAS nih

      Delete
    6. Org tua neh umpama seketol N AJIS dah....sgl2 yg kuar dari mulut dia mmg najis...dia dah amek tugas tuhan senang2 mngkafirkan org len....dulu dia kata sgp trime bantuan syaitan sbb nak jatohkan BN ...hah tapi skrg diala bapak SYAITAN N Ajis...

      Delete
    7. Kalau setakat dengar ceramah agama untuk gelak tapi akal letak kat lutut baik lu mengaji bhai.

      Delete
    8. Patutlah PAS dengan macam-macam masalah, masih survive dengan topeng Islam.

      Delete
    9. kamu tu babi pakatan

      Delete
    10. Azhat natang tu ustaz ke? berangan lebih. dia ceramah banyak merapu. org melayu mmg senang dipengaruh oleh org yg berlebai atau berpakaian arab.

      Delete
    11. Dato harun din kena tegur lah..jgnlah diamkan aje.. walau pun TGNA tu lebih tua..tp yg tak betul kenalah tegur. Teguran bermula dr dlm parti dulu baru lah tegur yg diluar tu.

      Delete
    12. KEMPEMLAH WALAU HEBAT MANA PUN AKU AKAN TETAP SOKONG BN ...

      Delete
    13. Uztaz haron din..tolong bagi pandangan anda...bagi kami yang bukan ulamak nih..si mamat tua aziz nu dah jelas sesat...

      Delete
    14. Aku x pernah minat pun ai..satu lagi pelawok ....hentam mcd tapu ada gambo dia satu family mkn kt mcd..he..he...lawok2. Seriously..ai nih takde tokoh pun..boleh lah cop uztaz..tapi bkn sebagai ilmuan dan x layak jd murshid atau imam...dia ni seorang pelawak

      Delete
  6. anon 9.37 otak kat lutut ke...dh tk waras ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang dah gila...sewel sesewelnya..alaa..macam si ajis tu jugak...

      Delete
  7. SIMPATI SANGAT DENGAN ANON 9.37.RENDAH NYER MENTALITY.KURANG NYER ILMU.MELALUI KOMEN KAMU MENYERLAHKAN KEBODOHAN KAMU.ROH KAMU SAKIT.JIWA KAMU SAKIT.TAK PAYAHLAH KAMU MEMBERI KOMEN KAT SINI.KOMEN2 YANG KAMU BAGI MENAMPAKKAN KEBODOHAN KAMU.MAAF TERPAKSA KATA MCMNI.HARAP KAMU INSAF DAN MOHOM MAAF PADA TUN MAHATHIR

    ReplyDelete
  8. PAS lah sebenarnya murtad..menggadai agama untuk kuasa politik bersama kafir harbi.

    ReplyDelete
  9. kagum gile ngn kerjaan PAS kelantan laksanakan hudud dgn rekod pembangunan ummah terringgi negeri pengidap jangkitan HIV

    ReplyDelete
  10. Menyalaklah koi Umngok nanti dah kalah PRU sok abis semua menikus melopong jalan terbabas masuk longkang jd pembangkang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...pr yg berkali2 kalah tak malu lak mnyalak...ini dah tahap serigala jadian.. Bhai klu tngk komen lu..cai pr yg lbh menyalak...

      Delete
    2. UMNO kalah ???.

      Ini analysis dari mana ni?

      Yang jelas PAS dengan PKR akan kalah teruk.

      Delete
    3. Kalau pergi sekolah setakat menghabiskan duit makpak lu buat apa. Belajarlah matematik baru lu boleh tau sapa yang nak ke longkang. Setakat melalak Parti Asas Spender je x guna bhai.

      Delete
    4. Kalah menang tak penting. Kalau takat menang bersorak, kampung tergadai buat apa.

      Delete
  11. Bila PR menang PRU,kakitangan awam pengundi BN akan dikurangkan tugaskan jaga kambing kat Putrajaya yg bakal dilelong atau dijadikan pusat industri ternakan kambing,lembu dan ayam itik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Demikianlah kata2 seekor kaldai belaan DAP.

      Delete
    2. yang pasti BN akan menang anon 9.59PM aku takut kau yang dikandangkan..

      Delete
  12. kita perlu lihat dengan matahati, sejak sembahyang hajat secara besar besaran memohon petunjuk kebenaran, banyak yang Allah telah tunjukkan bukti-bukti yang kalau direnung dan diambil pengajaran, sudah tentu detik hati tahu kebenarannya. tak perlulah nak tunggu keputusan diputuskan dimana-mana, oleh mana-mana pihak dlln. marilah kita semua baliklah kembali kpd jalan yg benar. ikutlah Perjuangan Rasullullah s.a.w yg menolak kerajaan, pangkat, harta dan keistimewaan demi memperjuangan islam. Rasullullah pilih jalan dakwah dengan susah payah untuk tegakkan islam. kalau kita rasa PAS tu betu-betul parti islam, ikutlah jalan Rasullullah, lupakanlah usaha untuk pergi ke PUTRAJAYA sehingga sanggup mengadaikan kecucian kalimah Allah dan mengkafirkan saudara islam yg lain semata-mata untuk dapatkan sokongan politik. perjuangan kita dah jauh tersasar dari perjuangan sebenar. ulama-ulama ni tak perlu berpolitik, hancur berkecai dan porak peranda umat islam malaysia. ada pihak lain yang ada agenda lebih besar untuk negara Malaysia dan penduduk islamnya.
    jangan tertipu dgn muslihat dan perencanaan telah lama. belajarlah dari sejarah dan ambil iktibar negara lain yg huruhara dan dijajah. tidak mustahil ianya akan berulang kembali dan benar-benar terjadi pada kita. jangan menang jadi abu kalah jadi arang. banyak musuh dalam selimut dan musang berbulu ayam...banyak lagi yg perlu kita perlu renungkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10:00pm......dulu masa belajar feqah, pakai kitab apa?...belajar sirah nabi guna kitab sirah mana?

      Delete
    2. Bhai 10.12...tak perlu tunjuk sifat riak...jika salah tunjuk dimana salahnya...bukan dgn persoalan kitab apa...mnkin dpt kita sama2 kongsi ilmu....

      Delete
    3. Hang pulak belajaq feqah pakai kitab apa? Kitab Jinggay? Sirah nabi guna sirah nabi N.Ajis a.s ka? Patutlah hang riak nak mampus..

      Delete
    4. Masa belajar feqah dulu tak habis kot...buat apa nak riak...kalau rasa ilmu kita lebih tinggi dan rasa statement di atas tak betul kita perbetulkan...tak baik kedekut ilmu...

      Delete
    5. Lain kali kalau bukak kitab feqah fiq manhaji bukak sampai habis....dari bab taharah hingga bab jihad.

      Dia kata nabi tolak kerajaan.....tapi kenapa Allah perintah nabi berhijrah ke madinah?....kerana nak menegakan negara islam...

      Ulama tak perlu berpolitik?........para sahabat nabi mereka semua ni bukan ulama ke?.....mereka tak campur hal ehwal politik?

      Bukan macam sesetengah ulama.....tugas nya hanya cari dalil untuk menghalalkan apa yang dilakukan oleh pemerintah...

      Delete
    6. Akhir zaman,terdapat 3 golongan ulama..1st,ulama yg menyampaikan Islam kerana Allah. 2nd,ulama yg menyampaikan Islam untuk kepentingan diri sendiri 3rd,ulama yg menyampaikan Islam untuk disanjungi orang lain..

      So antara demi Allah,diri sendiri,atau org lain,ulama mana yg betul2 benar n mulia disisi Allah?fikir2lah

      Azazil,mungkin anon 10.00 maksudkan nabi tak mengejar kerajaan pangkat wang seperti ulama akhir zaman..benar nabi bangunkan kerajaan Islam di Madinah,tp dgn usaha yg gigih,penghijrahan beratus2 batu,bangunkan kerajaan sebagai pioneer,bukan seperti ulama akhir zaman dalam pas yg mengejar harta dan pangkat,malah nk merampas segala usaha2 pemimpin pioneer..jgn la samakan ulama akhir zaman dlm pas dgn nabi ya

      Ps.ulama akhir zaman dlm pas yg sy maksudkan bukan lah ulama ulung harun din,sbb sy yakin beliau dlm kategori ulama yg jihad kerana Allah..insyaAllah

      Delete
    7. Nabi Muhammad s.a.w berdakwah selama 22 tahun, berhijrah ke Madinah untuk selamatkan iman, mengatur strategik untuk berdakwah, menyatukan dua puak yang bermusuhan dan mewujudkan ukuwah islamiah, walaupun akhirnya terbentuk piagam madinah, itu bukan matlamat utama. perjuangan Rasullullah adalah berdakwah. kalau hari ini ada nya negara islam malaysia serperti yg diidam PAS dengan undang-undang hudud ianya tak dapat menyelesaikan masaalah umat islam yg telah rosak imannya. PAS patut fokus pada dakwah, itu menjadi lebih utama dari berpolitik cara PAS semata-mata nak rebut PUTRAJAYA, ianya tak akan menyelesaikan masaalah sebenar. Dah 22 tahun Kelantan diperintah PAS, tak ada kemajuan langsung, itu satu penipuan kpd rakyat kelantan. kalau tak mampu undur sahaja. kemajuan rohani pun tak banyak beza berbanding dengan negeri lain, bahkan angka jenayah lebih buruk, keruntuhan akhlak dlln, jadi apa yg PAS buat selama ini. surau dan masjid pun tak penuh sembahyang berjemaah, macamana nak laksana hukum hudud dan negara islam. tak mampu, contohnya kalau ada pemimpin tertinggi yg melakukan maksiat, kenapa boleh salahkan orang lain, kenapa tak ambil tindakan. saya rasa, pemimpin PAs sendiri ada masaalah iman yg kronik, jangan nak mimpi untuk laksanakan hukum hudud. buang masa je. jadi kembalilah kepada tugas hakiki para ilmuan islam untuk berdakwah. jangan sebuk hal politik untuk rampas kuasa.

      Delete
  13. Penyokong parti ajaran syaiton aka PAS merupakan mahluk paling bengap dan lemban. Kebenaran sudah tertutup. Yang mereka nampak hanya lah syaiton yang menyerupai manusia. Salah sorang anak setan adalah BABI dan penyokong setan iairu TgNA

    ReplyDelete
  14. ISLAM DI MALAYSIA DIKOTORKAN OLEH ULAMA PAS MACAM NIKI AJIS NI LAH...INILAH ULAMA PETUALANG NAMANYA.

    KITA HARUS BONGKAR ISU-ISU TENTANG SYIAH DAN KHAWARIJ DI MALAYSIA...APA ITU SYIAH DAN APA ITU KHAWARIJ...SIAPA PEMIMPIM MEREKA DAN APA MEREKA BUAT. BAGAIMANA PENDAPAT DAN PANDANGAN MEREKA TENTANG ISLAM. BAGAIMANA CARA MEREKA BERIBADAH...

    ANDA PASTI AKAN TERKEJUT DAN TERUS TINGGAL PAS YG SEMAKIN HARI SEMAKIN DILAKNAT.


    KERAJAAN HARUS MEMPERTAHANKAN PEGANGAN ORANG ISLAM MALAYSIA IAITU AHLI SUNNAH WALJAMAAH DAN BERTANGGUNGJAWAB MEMBERSIHKANKAN MALAYSIA DARI UNSUR SYIAH DAN KHAWARIJ.

    BAGI YG TAHU, KITA TIDAK HAIRAN DGN APA JUA KENYATAAN NIKI AJIS HATTA HADI AWANG KERANA ANTARA KITA RAMAI YG TAHU SIAPA MEREKA SEBENARNYA.

    CUMA PENCACAI2 DAN AHLUL MEREKA YG TAKSUB WAL TOLOL SAHAJA YG MENYOKONG MEREKA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10:05pm.....betul ke kau ni AHLUL SUNNAH WAL JAMAAH?

      Delete
    2. Bhai 10.16...lu org yg sama dgn bhai 10.12 jika sama...hmmm baguslh

      Delete
    3. Aku tau la kau Syiah, non 10:16. Tak payah riak sangat laa..

      Delete
    4. hehehe...hanya MEREKA yang mempersoalkan tentang akidah orang lain...

      Delete
    5. 10:18/10:26/10:31..........biar dia yang jawab, sebab dia mengaku ahlul sunnah wal jamaah. Bior kita semua tahu macam mana pesen ahlul sunnah wal jamaah dia.

      Delete
    6. Ya..kita perlu pertahan ahli sunnah wal jamaah di Malaysia..berhati2 dgn syiah..

      Delete
  15. Semarakkan semangat kesegaran alam nan HIJAU,nyahkan kebiruan yang mengkuningkan otak kepala dan pemikiran,tendang keluar para pengumpul dan pembolot tegar wang rakyat dan negara dlm Umno ketua diktator gembala BN..Humban keluar semuanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu juri mewarna peringkat kanak2 ke...lu cgu taska mana...

      Delete
    2. Kahak pun kaler hijua jugak Bhai. Muntah hijau ko pernah dengar?

      Delete
    3. Boleh bhai, lu tukarkan warna hijau g putih pastu lu tukar warna spender putih jadi hijau. dah buat tu baru sembang.

      Delete
    4. spender putih kurun ke lapan belas..hihihi

      Delete
  16. PULAK DAH . BUKAN KE NIK AZIZ YG MERASAKAN DIRI DIA ALLAH SWT DENGAN SENANG2 menentukan syurga Dan Neraka, Solat dapat pahala atau tidak .. SUBHANALLAH . Laknat ALLAH SWT KEPADA NIK AZIZ ..INSHAA ALLAH. AMEEN

    ReplyDelete
    Replies
    1. AMIN YA RABBUL ALAMIN....ALLAHUAKBAR!!!

      Delete
  17. Pok niki dah nyanyok.IQ paling rendah. Umo dah lanjut masih tau mau taubat.Jgn terlambat nnti menyesal kerana dua pertiga umat islam kat malaysia tak akan ampun ko pok niki.Dah laKalimah Allah ko lelong kat dapig dan pkrgay ni ko tuduh umat islam kafir sbb xsokong parti ko yg tunggang langgang.Kasi tolak parti pas yg musibah ni wahai orang islam yg sayang kan ugama suci ini.

    ReplyDelete
  18. Cucu cicit Zul-Khawaisara bertebaran di muka bumi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.mazidulakmal.com/2013/04/memang-dia-bercakap-best.html

      Delete
  19. Sedihnya bca dari org sbngsa n seagama dgn sy. Ketksban mrbut jwtn pnjman smentara Allah dmuka bumi ini shgga sggp mghna dan mncaci saudara seagama. Brtaubatlah.. Mga ada jalan pnylsaian dmi ank bgsa kta. Jgn biarkan bgsa lain ktawa mlhat kbodohan kta wpun dlm msa yg sama brjbt tngan dgn kta. Mhn ptnjuk drNya.

    ReplyDelete
  20. Ok dah sampai Putrajaya kan. Sekarang boleh dukung DNA pergi balik Kelantan. Bawa balik sampah sarap tu sekali. Jangan nak mencemarkan keamanan, keindahan, ketenteraman dan kebersihan tempat orang. Balik Kelantan belajar cara menjaga kebersihan dan alam sekitar seperti apa yang ada di Putrajaya. Tidak ada maknanya kalau parti sahaja atas kertas mempunyai dasar Islam tetapi pemimpin-pemimpin semuanya selekeh nauzubillah memalukan dan mencemarkan agama sahaja.

    ReplyDelete
  21. seronok tengok melayu Islam VS Melayu Islam semata-mata kerana berlainan fahaman parti...bukan nak pertahankan Islam, sebaliknya nak pecah belahkan Islam...yang mengaku terlalu Islam, dan orang lain dianggap kafir, komennya tidak seperti berilmu Islam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu Islam cara mereka...ajaran ulamak mereka...

      Delete
    2. HARAPKAN PERTOLONGAN ALLAH!

      Allah yg jaga melayu.... bukan umno!

      Allah boleh hapuskan melayu sekelip mata saja .. dengan kehendaknya!
      jika melayu umno menganut sekular, tolak Islam, tolak perundangan & sistem hidup Islam, tolak seruan dakwah, tolak politik Islam, tolak wadah penghayatan Islam...... maka tiada apa2 yg nak dibanggakan oleh rakyat & bangsa!!!!!!!!!!!!

      umno hanya PARASIT BANGSA yang menumpang didahan bangsa akhir dahan tumpangan mati kerana dijarahkan zatnya oleh pejuang palsu umno!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    3. Bhai 11.06...pas camana lak...

      Delete
    4. Bodoh 11.06 allah bole juga hapuskn pas la ni jugak..nik aziz dah semakin nyanyuk...tp hakikatnye pru 13, pengundi yg bijak yg akan hapuskan parti ajaran sesat mu ni..harap anak bini tak sedungu mu..pru 13, pas, keadilan, kelantan, selangor, kedah...bungkuuuus!!! Aku bukn ahlil nujum, tp
      aku tergolong orang terpelajar le...mu n pemikiran mu mmng taraf longkang....

      Delete
    5. 11:06 bila masa plak UMNO tolak agama? yang buat agama islam pecah belah di Malaysia ni puak2 lu parti Asas Spender yang keje tak de lain selain dari membebel menjual agama dgn menyalahkan org lain dan menipu setiap hari.

      Delete
  22. KAH KAH KAH KAH..CAI2 OMNO LEMBU CAKAP PASAL AGAMA WOI...HUUUUU...KAH JAG KAH..WOI...CAI2 KALUT PERTAHAN ISLAM WOI....KAH KAH KAH..PAS TU TIME MAGRIB DOK KDAI KOPI TGK NO.EKOQ...KAG KAH KAH..LAWAK GILA..BILA X KENA EKOQ MAI TGH MLM MULA LA REMBAT SPENDER...KAH KAH KAH...OMNO DOK KALUT DAP X MAU HUDUD WOI..YG X MAU HUDUD TU KAPIAQ..YG HAMPA CAI2 OMNO MANA HUDUD DAH KATA OMNO PEJUANG ISLAM..KAH KAH KAH...LAWAK CAI2...RELAX CAI..CARI SPENDER DULU WAT MODAL K...KAH KAH KAH..CKUP LA KELUAR STATMEN BANGANG..CAO O CAI...KAH KAH KAH..P NGAJI YE CAI KLU NAK CKP BAB ISLAM..KAG KAH KAH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia saje yg layak ckp pasal islam. Org lain x layak... Oit sedar la tok kadi yg nikahkan mak bapak ko tu pun kerajaan bayar gajiny. Kurang-kurang itula sumbangan kerajaan terhdp islam supaya mak bpk ko dpt nikah ikut hukum syara' yg sah. Aku nk tny ko, apa ko punya sumbangan terhadap islam yg melayakkan ko bercerita tentang islam, sedangkn org lain ko x bg?

      Delete
    2. Jom pakat sama2 pi ngaji...tapi pastikan ngaji sampai habis jgn ambil sekerat-sekerat...takut jadi mcm anon 10:53PM

      Delete
    3. Hahaha...bhai 10.53 lu tak malu ke buat statement bangang dan bodoh camni... Nk tegur org lain...tp statemnt dah cam org giler ketawa...klu lah kafir yg lu cuba utk dibawa memeluk islam...tp dgn statemnt lu cmfim dia snggup jadi kafir sekali lagi...

      Delete
    4. 10:53 Bapak hang menikah dgn mak hang dulu pakai Tok Kadi kaaa pakai Tok Sami?

      Delete
    5. 10:53. Nak harapkan Parti Asas Spender lu tu yang nak tegakkan agama islam di Malaysia ni. Selama ni yang terbukti nak menegakkan alat sulit pemimpin lu je.

      Delete
    6. anak haram rupanya lu ni

      Delete
    7. Dia ni orang gila sewel yang tak tau pun dia gila..kasihannn

      Delete
    8. Dia ni pengikut tegar mat spender size xxL,meroyan satu badan bila dpt tau bos dia kantoi. Ulamak spender taik kucing puuiiittt...

      Delete
  23. umno melalak tentang Islam, melayu.... tapi dah terlewat..

    umno tunduk kpd kehendak british supaya terima pendatang bawaan british melalui jus soli...1957

    umno senang2 serah pulau singapura kapada lee kuan yu tahun 1965...

    umno hapus peluasan penggunaan bahasa melayu jawi...1970han...

    umno hapus kuasa raja2 melayu.. 1988...

    umno lucuthak tanah2 rezab melayu terutama dibandar2 besar,,,,

    .
    .
    .

    banyak lagi pengkhianatan umno terhadap Islam, melayu, & rakyat...

    hipokrasi umno terlalu busuk,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ketamakan ketua2 umno terlalu kronik-- umno mana kenal halal-haram, dosa-pahala, maruah & adat susila bangsa, tanah air pusaka warisan, kesucian ajaran agama ... ? umno kebas semua... rasuah, riba, hasil haram ... janji dapat duit, bolot harta, hidup bergaya .. yang penting bagi umno :
      "janji aku mewah" ..
      "janji aku mewah" ..
      "janji aku mewah" ..
      "janji aku mewah" ..
      "janji aku mewah" ..
      "janji aku mewah" ..
      "janji aku mewah" ..
      "janji aku mewah" ..
      "janji aku mewah" ..
      "janji aku mewah" ..
      "janji aku mewah" ..
      heheheheheeheeeeeeeeeeeee
      negara, rakyat? persetankan.... kakakaakakakakaakh...............


      umno beban melayu,
      perosak Islam,

      prui13... tetap ABU!

      Delete
    2. Hipokrasi Pas lg busuk. Super hipokrit.

      Hudud dah mcm biskut merie dah. Kejap ada. Kejap takde.

      Negara Isle dah ilang, tp kdg2 ada plak. Kdg2 ilang balik.

      Takde Umno x merdeka la negara ni. Takde Umno, takde negara Islam lain nak jadikan malaysia role model.

      Ada ko dgr org nak jadikan kelantan role model? Role model berhala terbesar tp sebijik masjid pun x terbina boleh la..

      Delete
    3. Bhai 11.03x2...betapa bodohnya statement yg lu postkn...bhai bnykkn mentelaah buku sejarah dan bkn buku hikayat...

      Delete
    4. AHHH! Baca harakah lagi best. Banyak iklan seks.

      Delete
    5. 11:03. Org klu x de ilmu cam lu ni memang komen sesat je lah. Lu ni contoh terbaik yang imam ghazali dah kata. " Aku boleh berhujah dengan 10 orang yg bijak tapi aku kalah dengan seorang yang jahil". ada faham?

      Delete
    6. Ada jugak spesis reply komen sendiri kat sini. Kagum aku.

      Delete
    7. bro,Najis pun macam tu juga.. nak kata apa pula kat dia?

      Delete
  24. Azmin ali dah mewah siap pakai ferari walau br jd yb ko x bising,

    Anwar kaya raya dari adik beradik ke bapak mertua ko x bising..

    Empayar lim, empayar ngok ngek, empayar karpal idup mewah, kroni anak bini, sepupu x pulak kau bising..

    Dengki, hasad penuh sgt dlm otak ijau ko tu..maklum la..pasngok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yezzaaa.... kereta mewah... siap ada yg kena saman tuhhh... yg tu x nampak pulak yerrr... abang2 cai yg cute2 neh... hiihihih

      Delete
    2. Mereka cuma nampak apa yang TGNA bagitau saja, billion Anwar tu pejam mata saja. Taksub memang begitulah akibatnya.

      Delete
    3. depa cuma nampak kote bengkok bang non

      Delete
  25. ABU = ALLAH BERSAMA UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah ya ikhwan Muslimin, Insya Allah.

      Delete
    2. Alhamdulillah, moga Allah SWT memberikan kemenangan pada BN dlm PRU13 ini..aminn..ya rabbal alamiin.

      Delete
  26. Satu je ak nk nasihat kt orng2 putrajaya yg duk nk termakan Kata2 yb husam nie. Cer Tanya die ataupun suh die listkan ap yg die dh buat kt dun salor. Xyah duk kira la yg brp byk tanah die dh pechkan satu klntn tu. Nie kt nk tny kt dun salor je ap die dh buat. Biar padan sikit angan2 nk jg putrajaya.isk3

    ReplyDelete
  27. En Anon 11.03. Senang2 nk menuduh org. Kiranya semua org UMNO berperangai cmtu? Mungkin ade segelintir....tp jgn lak menuduh semua mcm tu. Sya nmpk UMNO dh cuba bnyk berubah skrg ni. Tp sentiasa tidak diberi peluang , dah tu kena fitnah mcm2. Setiap perkara...dikatakn konspirasi UMNO. X ke gile tu. Mungkin sbb bnyk terpengaruh dgn cite2 hollywood kot yg selalu tayangkn filem2 konspirasi. Tolong lah.... knp x boleh bersatu sesama islam? Daripada memaki hamun UMNO...apa kata tarbiah UMNO kalau rasa ilmu terlalu tinggi sgt. Bkn dgn memaki hamun, memecah belah msykt islam. Kt tempat aku, satu surau tu, aku selalu berkunjung. Mmg dikuasai geng PAS. Aku x kisah. Sbb org UMNO atau PAS, kite islam dan bersaudara. Masa kuliah agama tu, boleh kata hampir setiap kali dlm 10 atau 15 minit penghujung kuliah agama.... mesti diselitkn dgn memaki org2 kerajaan/pemerintah atau yg tidak sehaluan. Tidak plak dikutuk org2 DAP yg jelas2 tentang islam. Siap defend plak lagi. Mcm mana nk dpt ilmu fekah yg baik kalau disudahi dgn perkara cmtu. Aku pnh belajar kitab dgn seorang guru yg ada kaitan rapat dgn salah seorg pemimpin tertinggi PAS dan amat dihormati skrg ni dan paling konsisten dlm perjuangan PAS. Mmg aku tahu tok guru tu sokong PAS. Tpi dalam kuliah2 dia, mmg tidak langsung ade unsur2 mengeji, mengutuk, memaki. Itu yg dinamakn cara rasulullah. Sunnah nabi. Aku amat hormati dia. Kalau para pengikut2 PAS nk perjuangkn islam, perjuangkn sekali dgn sikap dan akhlak. Jgn anggap memaki tu adalah sunnah nabi plak. Kalau nk perjuangkn dan mertabatkn islam, perjuangkn secara total, jgn nk tegakkn hudud, tapi bab lain ala2 kadar. Tunjukkn contoh teladan dan akhlak tinggi. Bkn dgn memusuhi dan mencerca org. Buktikn yg akhlak2 org2 PAS lebih tinggi dan baik. Kalau anda anggap memaki tu sunnah dan cara perjuangan yg dibolehkn.....tu yg sebenarnye mengaji kitab x abis.

    ReplyDelete
  28. nak cite banyak dgn machai pas pis pus pun x gune teman2 ku. otak dorang dah beku dek minum air holly pok nik tu. so kite tengok ajelah nti result pru13 . hudp BN, go to hell pas pis pus . take beerrrrrrr.

    ReplyDelete
  29. Hidup jubo
    Hidup spenda
    Hidup jubo
    Hidup spenda
    Hidup jubo
    Hidup spenda
    Hidup jubo
    Hidup spenda

    ReplyDelete
  30. NA mmg sgt berani, berani mengatakan sesuatu yg tak berani dikatakan oleh makhluk yg mula mula engkar sekali pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NA dilabel sama taraf nabi. Sesat
      NA menjatuh hukum undi PAS syurga balasannya. SESAT
      NA sudi kawan dgn syaitan. SESAT
      Pendek kata, NA ni sesat lg menyesatkan.

      Delete
  31. Pentaksub pas dan pemimpin2 pas ni tahap bahalul xbole ajaor le...perlu ke kita buang masa dgn baghal2 ni..isi debat penuh dengan tin kosong..mcm bagus sngt..sekali baca da nmpk kebodohan hati n pemikiran..toksahla layan diaorg ni, nnti kita terikut2 pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kita nampak benda tak betul, kita tegur, bukan nak layan sangat pun. Sebab ini melibatkan masa depan kita jugak.

      Delete
  32. Dari komen supporter pr dan pimpinan..dapat disimpulkan mereka hanya bangkang dari longkang...

    ReplyDelete
  33. Krjn UMNO BN bangunkan Putrajaya, bina masjid begitu indah, gajikan imam dan pegawai masjid.. NIk Najis dan PAS Toghut senang2 sj dtg ke Putrajaya 'cuci kaki' masuk dan hina UMNO BN.. apakah tidka mereka takut dgn ALLAH TA'ALA? mereka hanya pandai ckp, bohong, hasut bergaduh, benci, tidk ada apa pn sumbgn utk rakyat kpd Islam.. bangsa apakah ini? PAS ibarat jahiliyyah moden.. luar shj Islam dalaman mereka sesat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa ada tuhan sendiri yg boleh tentukan sapa boleh masuk syurga

      Delete
  34. Kes2 maksiat dan jenayah syariah melibatkan pemimpin PR dipadamkan.. langsung tidak disebut dlm khutbah 'UMNO ZALIM'.. Cincin Rosmah dicanang2 fitnah mengatasi China Doll, LGBT, tolak AQidah Allah, video STOPA.. org2 ini ke yg akan ambil alih negara? apakah bala yg akan menimpa kita jika sesudah Tuhan berikan petunjuk tp ada yg enggan dan memalingkan diri dr petunjuk Allah itu?

    Mau ALlah berikan petunjuk mcm mana lagi yg PAS itu JAHT dan SESAT? tiada petunjuk lg sesudah itu melainkan BALA MUSIBAH.. suka atau tidak fikrilah dr skrg jgn ikut hawa nafsu syaitan yg ditanam oleh pemimpin2 PAS dan PR.. mereka perosak umat..

    Wallahualam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa nak tunggu Acheh 2...

      Delete
  35. paSHIT lebih selekeh dari kafir. macam sila babi hutan. perangai macam setan . otak macam taik lembu tak boleh fikir langsung. le ingat lu bersih sangat ke?

    ReplyDelete
  36. Nik Aziz sokong puak LBGT Ambabiga lagi mau kata orang lain sesat. Akai ada ka.

    ReplyDelete
  37. PAS dah sampai level kebodohan yang amat nyata.

    ReplyDelete
  38. Pas sinonim dengan aktiviti nuar, stopa, badrul amin , mat sabu dan ramaii lagi geng lebai pil kuda.

    ReplyDelete
  39. Td singgah kedai makan bagi mengisi perut yg lapar. Kedainya penuh, berbagai bangsa ada. Dari dlm hingga melmpah ke luar. Ramai yg bawak family makan malam situ. Dpn kedai penuh dgn bendera DAPig maklum la kawasan bandar. Tersnyum aku tgk pekerja kedai tu dgn bangganya pakai baju BN. Aku dgn senang hati, bayar lebih kat situ lepas makan. Ini satu petanda yg baik. :-)

    ReplyDelete
  40. salam 2all,

    Masalah tangga rumah?!

    kami bukanlah tukang rumah, tapi kami ada ikhtiar untuk masalah rumah tangga!

    Kini kembali, PROMOSI KAPSUL PACAK LANGIT PEARL 30 biji RM100 terhad, sili klik di bawah untuk keterangan lanjut,


    PACAK LANGIT UTK TEGANG LEBIH LAMA

    ReplyDelete
    Replies
    1. pi la promot kat bang non, gerenti dia borong habis.

      Delete
  41. Akhbar the New Straits Times hari ini melaporkan Hadi Awang mengakui sukar untuk menepati janji menghapuskan tol dan menurunkan harga kereta sekiranya PR memerintah. Malah, beliau juga mendedahkan bahawa PR belum lagi melakukan kajian terperinci mengenainya.

    Katanya, “pakatan perlu membuat kajian terperinci terlebih dahulu sebelum menghapuskan tol bagi mengelakkan bebanan kewangan bagi menampung kos pengurusan lebuhraya”. Kenyataan itu dibuat di dalam sebuah ceramah di Taman Padang Midin Kuala Terengganu semalam.


    Kah kah kah kah kah !!! Memang sah manifesto bukan janji tajaan oleh PR...

    Selama itu lah rakyat Malaysia kena TIPU HIDUP2 oleh Pakatan Haramjadah PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NST, Utusex- tiada authority. Media menipu bagi free orang pun tak mau baca

      Delete
    2. mat sabu kote besaqApril 28, 2013 at 8:02 AM

      bacalah harakah, khas untuk penganut agama pas yg lemah tenaga batin dan berkote kecik

      Delete
    3. Harakah tabloid hampas..tulis berita ikut sesedap rase..langsung takder etika kewartawanan...aku baca pun geleng kepala...penuh berita serakah...

      Delete
  42. balik2 dia kata UMNO tolak Islam.. macam x de modal nak cakap. apa lah bangang si tua bangsat dan terkutuk ni! berapa masjid PAS dah bina? jawab la wahai nik aziz pekong!

    ReplyDelete
  43. Lagi Artis terkenal tanahair menyokong BN -------> ohbulan-pilihanrayaku

    ReplyDelete
  44. UMNO memang dah lama kafir. Ini bukan buatan nik aziz tapi buatan UMNO sendiri yang dah lama menolak islam untuk mengejar kemewahan duniawi dan melutut kepada syaitan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolak Islam macam mana tu?

      Delete
    2. Ibrahim Ali mendedahkan TGNA mempunyai aset bernilai RM10 juta di Kelantan.Apakah ini duniawi??? Bukalah hatimu wahai org-2 PAS....

      Delete
  45. semasa dalam prjalanan melalui lebuh raya PLUS, singgah di RnR untuk solat. Ramai orang di surau. siapa bina surau? Inilah Malaysia. nak solat takde masalah. surau banyak, di rnr, di staduym, di shopping kompleks. apa zalimnya. Mahu dengan tak mahu. Hendak dengan tak hendak.Surau dijaga rapi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEREKA yang menzalimi diri sendiri...PAStu nak salahkan orang...hehehehehe

      Delete
  46. SETIAP KALI MENJELANG PILIHANRAYA MENTERI BESAR AKU JADI GILA....JADI BODOH DAN JADI HILANG AKAL....FITNAH DITABUR MERATA TEMPAT TANPA BATASAN TANPA MENGIRA DOSA DAN PAHALA...KEPALA LUTUT DIGUNAKAN DAN KEPALA OTAK DILETAK DI CELAH KELANGKANG....AKAL DIBUANG DAN DICAMPAK KE DALAM BAKUL SAMPAH....LIDAH TIDAK LAGI DIBASAHI ZIKIR SEBALIKNYA DIBASAHI DENGAN FITNAH DAN CACIAN KE ATAS ORANG LAIN YANG TERNYATYA L;EBIH MULIA DAN LEBIH BAIK DARI BELIAU.....TIADA NUR INDAH TERPANCAR DIRAUT WAJAHNYA MELAINKAN WAJAH BERAPI LAKSANA SINGA TUA BODOH YANG KELAPARAN.....PENUH BENCI DAN DENDAM...INIKKAH PEMIMPIN ISLAM TERAGUNG PAS....? BERFIKIRAN MACAM BUDAK-BUDAK BARU LEPAS BERSUNAT......TIADA NILAI DAN KUALITI KEPIMPINAN HANYA PENUH RETORIK DAN MENCIPTA PERSEPSI BURUK LAGAKNYA......BELIAU LAH PEMIMPIN LEMAH DAN GAGAL GUNA OTAK KURNIAAN TUHAN SEBAIKNYA....LIHATLAH KELANTAN KINI...ANTARA NEGERI TERCOROT DARI SEGALA SEGI.....TETAPI NOMBOR ONE DI SEGI PENGANGGURAN, DADAH, HIV DAN AIDS MALAH MISKIN......SEJAK BERDEKAD BELIAU DILIHAT MENGUMPUL KOLEKSI DOSA FITNAH UNTUK DI BAWA MENGADAP ALLAH...DAN TERPAKSA DAN MEMAKSA DIRI MENANGGUNG DOSA PENGIKUT YANG TAKSUB DAN SESAT.....DAN TERBEBANLAH DOSA ITU DI ATAS KEPALA NYA...SEBAB ITU ALLAH TIDAK MEMURNIKAN AKIDAH DAN NALURI NYA...ALLAH MEMBIARKAN BELIAU TERUS HANYUT DENGAN DUNIA SOMBONG DAN BONGKAK NYA......DUNIA APA ADA...WALAU ANDA DISANJUNG MELANGIT OLEH PENGIKUT......SEANDAI NYA ANDA DIKEJI ALLAH ANGKARA LIDAH JAHAT ANDA SEMUA ITU TIADA MAKNA NYA.....PEMBALASAN ALLAH PASTI MENANTI MENTERI BESAR AKU @ PEMIMPIN ISLAM TERAGUNG DUNIA NIH......KAU TANGGUNGLAH DOSA DOSA FITNAH DAN DOSA DOSA MENGKAFIRKAN UMNO SELAMA INI.....INGATLAH KEMULIAAN SESEORANG ITU BUKAN TERLETAK PADA SERBAN YANG SEBESAR BAKUL SAMPAH.....BUKAN TERLETAK PADA JUBAH YANG MELERET MENYAPU BUMI...TETAPI IANYA TERLETAK PADA LIDAH DAN AKAL.....TETAPI SAYANG TOK GARU TIADA SEMUA ITU........yang kecewa ABE MUD KOTA BHARU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yang memilih dia sebagai menteri besar di negeri engkau?
      Dah lebih satu dekad dia perintah tapi engkau masih melantik dia sebagai menteri besar.....kenapa?

      Sama juga macam rakyat malaysia yang lain.....dah tahu kerajaan ada tiada amar maaruf dan nahi mungkar......tapi tetap melantik kerajaan yang sama untuk memrintah....

      Delete
  47. Kalau diamati comment2 pembaca, perasan tak mereka ni adalah pembaca2 upahan. Mereka dibayar oleh pihak tertentu dengan agak lumayan mempersenda dan mengeluarkan comment negatif. Cara penulisan mereka adalah memaki ftnah, menipu, hamun, memcerca dan mengiha dengan nada yang sama. Rosmah tidak dikecualikan. Kerja mereka dari pagi sampai malam hanya duduk didepan komputer dan comment dalam blog2 mesra BN. Perkara ini disahkan oleh seorang yang diupah yang merupakan ahli keluarga kami. Jadi jangan melayan sangat comment mereka kerana periuk nasi mereka. Mereka hilang pertimbangan apa yang dilakukan yang sanggup jual Agama, Bangsa dan Negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab mereka ni semua rakyat hampas...

      Delete
  48. RAKYAT KELATE YG TOLOL @ PENGIKUT TOTOK PAS YG PILIH DIA.....TAPI AKU YANG CERDIK DAN ADA KELAS TERSENDIRI BESERTA KELUARGA AKU YANG CERDIK NIH TAK LANGSUNG TERINGIN DAN TAK PANDANG PUN NIK AZIZ WALAU SEBELAH MATA......AKU MEMANG KELAS SEBAB ITU PAS TAK DAPAT PERBODOHKAN KELUARGA DAN KETURUNAN AKU...AKU MEMANG CERDIK DAN ADA KELAS DI KELANTAN...DAN AKU MEMANG ORANG UMNO TULEN...ORANG UMNO WALAU SEDIKIT TETAPI BERKUALITI..TAK MACAM ORANG PAS WALAU RAMAI TETAPI TIADA NILAI LANGSUNG......yg ikhlas ABE MUD KELATE.

    ReplyDelete
  49. Pas... Pusat asuhan sewel... Md taib / aby abadi / hairi sebab masyarakat dah tak pedulikan mereka kerana perangai buruk mereka... Si aby menderhaka pada suami...si hairie berkhalawat dan masyarakat tak mengaangap bangang nie idola artis lg ... Md raib sewel kerana perangai buruk... Seks sampai karpal singh pun reject.... Mereka ini semua dah sewel dan pas boleh ditukar nama kpda pusat asuhan sewel... Opsss satu lg sewel... Lupa pula kadiaq hitamtu... Sewel sb hilang bini kulit putih

    ReplyDelete
  50. Apa pun kau orang nak tulis. BN pasti menang besar.

    Kesian Pakatan, syok sendiri...

    ReplyDelete
  51. Deme puak pro pas ni ibarat penagih meth yang kronik..kesiannn...tak boleh nampak baik buruk..terlalu taksub inilah jadinya..lebh percayakan fitnah dari memikir dan mencari kebenaran...

    ReplyDelete
  52. Tolong tanya penganut Pas .. datuk nenek ibu bapa yg telah meninggal dunia.. tak bagi tahu pun pada anak cucu PARTI PAS ... PARTI ISLAM .. ADA FAHAM ..
    SAMADA DARI MIMPI @ sebaliknya..

    ReplyDelete
  53. Sudah-sudahlah, confirm dia ni dah sesat dan menyesatkan. Inilah contoh riak agama yang dilarang.

    ReplyDelete
  54. Politik Rasululullah dan para sahabat sama ke sepertimana politik puak puak PAS yang mengaku memperjuangankan islam dan menegakkan islam. landasan politik PAS pun tak betul, ikut cara demokrasi waris daripada puak jahilillah. hemtam dan kafir mengkafir tu cara politik PAS ke.. Usaha Rasulullah bangunkan islam, bukan dengan mencerca dan memaki hamun,sesama islam, Rasullullah tak terkesan pun dengan harta benda dan pangkat. tapi puak PAS bermati-matian rebut pangkat dan harta, kuasa politik hingga mengadaikan kalimah Allah kpd orang kafir. itu ke politik PAS yang kita semua perlu sokong dan perjuangkan.

    ReplyDelete
  55. INGAT TAK NIK AZIZ KATA ALLAH BERSILA DI ARASY,SELURUH AL-QURAN ITU POLITIK,TUHAN MENCARUT,ALLAH TURUN PADA HARI AKHIR PUASA,SEMBAHYANG ITU POLUITIK, DAN LAIN LAIN LAGI AMANAT DAN FATWA SONGSANG.....KEPADA PENGANUT AGAMA SUCI PAS TOLONGLAH BUKA MATA DAN KEMBALI KEPADA AGAMA ISLAM SEBENAR...MASIH INGATKAH LAGI NIK AZIZ KATA SOLAT ORANG UMNO TAK DITERIMA ALLAH, DAN TAK AKAN MASUK SYURGA KECUALI MENYOKONG PAS......SIAPA NIK AZIZ NAK AMBIL ALIH KUASA ALLAH ? DIA TUHAN KE......DEMI ALLAH MENYOKONG PAS MERUPAKAN SATU DOSA KERANA IA MEMBAWA BANYAK MASALAH KEPADA AGAMA, MENYOKONG PAS BERMAKNA KITA MENYOKONG PEMIMPIN YANG FASIK.........

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!