CILI KASI TARUK! INI BUKTI NURUL IZZAH BODOH MENGALAHKAN BABI!

Inilah masalah kalau bekas ahli Parlimen Lembah Pantai berlagak BODOH SOMBONG ...

Sudahlah BODOH SEJARAH, dituduhnya pula 4,637 PENGUNDI yang menggunakan alamat kawasan setinggan yang tidak lagi wujud itu sebagai PENGUNDI HANTU.

KENYATAAN MEDIA

MANGSA-MANGSA TUDUHAN PENGUNDI HANTU OLEH NURUL IZZAH

21 APRIL 2013

Kami mewakili 4,637 pengundi berdaftar di Lembah Pantai membantah sekeras-kerasnya cubaan Nurul Izzah Anwar untuk menafikan hak kami untuk mengundi dalam Pilihan Raya Umum ke 13 dengan menuduh kami sebagai pengundi hantu.

Sebagaimana tuan-tuan dan puan-puan sedia maklum, pada 22 Mac 2013 Nurul Izzah telah memfailkan semakan kehakiman menuntut SPR untuk membatalkan pendaftaran 4,637 pengundi Lembah Pantai yang disifatkan oleh Nurul Izzah sebagai pengundi hantu kononnya kerana alamat kediaman kami tidak lengkap atau tidak wujud. Apabila kami menyemak senarai pengundi hantu yang dikemukakan Nurul Izzah, bayangkan betapa terkejutnya kami bila mendapati nama-nama kami tersenarai sebagai pengundi hantu.

Untuk pengetahuan Nurul Izzah, kami adalah penduduk Lembah Pantai sejak sekian lama. Kami telah lama menetap di sini, bekerja di sini, anak-anak kami pun lahir di sini. Kami juga telah lama mengundi di sini. Ada antara kami sudah mengundi sebelum Nurul Izzah lahir lagi!

Semasa kami mula-mula mendaftar untuk mengundi, kami masih lagi tinggal di kampung-kampung setinggan dan itulah alamat yang kami gunakan untuk mendaftar. Tetapi seiring dengan arus pembangunan, kami telah dipindahkan ke kawasan perumahan dengan pelbagai kemudahan lebih selesa. Tetapi walaupun kami tidak lagi menetap di kawasan asal, kami masih lagi penduduk Lembah Pantai.

Tindakan Nurul Izzah menuntut pembatalan pendaftaran kami menyerlahkan kejahilan beliau mengenai sejarah Lembah Pantai. Hanya kerana sesuatu kawasan itu tidak lagi wujud, tidak bermakna alamat tersebut adalah alamat palsu dan tidak bermakna kami adalah pengundi hantu.

Beberapa kawasan setinggan yang disenaraikan oleh Nurul Izzah adalah seperti berikut:

i. Kg Pasir Kiri, sekarang adalah tapak Gerai Penjaja yang telah dirata dan penduduk berpindah ke Taman Gasing ( PDM – PANTAI DALAM )

ii. Kg Pasir Dalam ( Juga di kenali sebagai Kg Kelantan ) sekarang adalah Pejabat NPE dan sebahagian New Pantai Express ( PDM PETALING SELATAN )

iii. Kg Pantai Halt sekarang telah di bangun dengan PPR Pantai Ria ( PDM PANTAI HALT )

iv. Kampung Lembah Pantai – sekarang ini adalah Menara TM dan sekitarnya ( PDM PANTAI BAHARU )

v. Kampung Awal adalah Kuarters Pengawal Universiti Malaya yang telah berpindah ke Indraloka ( PDM KAWASAN UNIVERSITI )

vi. Setinggan Bukit A, Bukit B, Bukit C dan Bukit B Tanjung, Kg Kerinci telah tiada di mana kawasan mereka telah dibangunkan ( PDM BUKIT KERINCI ). Semua telah berpindah ke Taman Bukit Angkasa atau di PPR Kg Limau.

vii. Sepanjang New Pantai Expressway dan pembinaan Rel Keretapi Komuter mempunyai banyak rumah-rumah SETINGGAN . Semua penghuni telah dipindahkan ke PPR sekitar Lembah Pantai.

Pengundi-pengundi yang pernah berdaftar di kawasan ini dengan sewenang-wenangnya telah dilabel oleh Nurul Izzah sebagai pengundi hantu. Tindakan Nurul Izzah melabelkan kami sebagai pengundi hantu juga adalah sebahagian taktik politiknya untuk menagih simpati, kononnya Barisan Nasional menggunakan pengundi hantu untuk menang. Kami berharap pengundi Lembah Pantai tidak akan terpedaya dengan taktik murahan sebegini.

Sebelum ini, ada di antara kami yang mengundi Nurul Izzah dalam Pilihan Raya Umum yang lepas, tapi kami kecewa, demi untuk mencipta isu pengundi hantu, Nurul Izzah sanggup menganiaya kami dan cuba untuk menafikan hak kami untuk mengundi.

Pilihan kami adalah calon yang mampu membawa pembangunan dan kesejahteraan. Pilihan kami adalah calon yang kuat kerja, bukannya kuat cakap semata-mata. Pilihan kami bukannya orang yang hanya tahu membuat fitnah. Pilihan kami sudah tentunya bukan Nurul Izzah!

Untuk mengadakan sidang media ini, kami hanya mengambil masa tiga hari untuk mengesan lebih 200 pengundi yang cuba dianiaya oleh Nurul Izzah. Kebanyakan dari mereka merupakan bekas penghuni kawasan setinggan manakala selebihnya adalah dari kawasan lain yang turut dilabel oleh Nurul Izzah sebagai pengundi hantu. Kami yakin masih ramai lagi pengundi yang tidak sedar bahawa mereka telah dianiaya oleh Nurul Izzah.

Sehubungan dengan itu, kami akan menubuhkan satu gerakan yang akan dikenali sebagai GEMPUR – Gerakan Mencari Pengundi Asal Lembah Pantai bagi menjejak kesemua 4,637 pengundi Lembah Pantai yang ditindas oleh Nurul Izzah agar mereka tahu siapa Nurul Izzah sebenarnya.

Awas Nurul Izzah! Kami tidak akan berdiam diri apabila hak kami cuba dinafikan dan kami akan pastikan semua 4,637 pengundi Lembah Pantai yang teraniaya tahu bagaimana kau cuba menindas kami.

HAJI MOHD YAHYA BIN YUSOP
(Bagi pihak 4,637 pengundi asal Lembah Pantai)


Nurul Izzah yang baharu lima tahun menjadi wakil rakyat di Lembah Pantai boleh mengucapkan SELAMAT TINGGAL kepada 4,637 UNDI akibat KEJAHILAN mengenai sejarah kawasan itu terutama perkampungan setinggan.

Sorry la ... YOU MEMANG BODOHLAH NURUL IZZAH !

House PK: Intulah luahan hati si blogger GWM! Aku nak tambah sikit cili la, dah la selama ini dia langsung tak peduli kat pengundi kat Lembah Pantai pastu nak tuduh ikut konek kepala bapak dia plak! Apa punya  MP la si Nurul ni, opis dia naik berabuk tak pernah pun dia nak jenguk!

Semua penduduk Lembah Pantai tahu pasal dia! Siap kau Izzah, kau akan tersungkur di Lembah Pantai bukan kerana video kau tapi kerana kau tak pernah nak ambil peduli nasib penduduk kat sana. Ptuiihhh

25 Responses to "CILI KASI TARUK! INI BUKTI NURUL IZZAH BODOH MENGALAHKAN BABI! "

  1. Waaahhh! 4,600 undi terbang... Boleh hilang wang pertaruhan macam tu. Nampak gayanya minah ni barai dalam PRU kali ni.


    http://mycybertrooper.net.ms/

    ReplyDelete
  2. bodoh sgt la norule ni. politik apa yg bunuh diri sendiri ni. dorang tu pernah mengundi ko norule oi!!!! camane tetiba ko bosan dgn undi dorang. sekali dorang buat u-turn, mampos la ko...

    ReplyDelete
  3. Nurul Izah tu 'pandai'........yg 'bodoh' engkau orang-kenapa dulu pilih dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul Izah tu 'pandai'........yg 'bodoh' engkau orang-kenapa dulu pilih dia.
      --------------------------------
      Bagus! Satu hujjah yang ringkas dan padat!

      Delete
    2. Bhai mmng hujah yg bagus...sbb yg memilih tu dari pnyokong pas dan pr...hahaha ada ke dari golongan ini yg pndai....

      Delete
  4. Orang bodoh pilih budak budak

    ReplyDelete
  5. UNDI LAGI BETINA PENYOKONG FREEMASON NI. LEPAS NI HABIS SEMUA MELAYU DI KRISTIANKAN.

    ANAK NAK TUKAR AGAMA PUN BOLEH KELUARGA TAK BOLEH HALANG. NANTI KELUARGA YANG KENE TINDAKAN UNDANG2.

    SOKONG PR SEGALANYA HANCURRRRRRRRR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei saudara jgn sikit2 kristian ya..jg mulut tu..kesian dari kecik belajar agama tapi hancur

      Delete
  6. Orang lain semua tak betul. Dia dgn bapa dia je yg betul Bingai gila budak sekor ni. kalau ada juga org lembah pantai yg pangkah budak sekor ni memang la gila tahap iron man hahahahahaha.

    ReplyDelete
  7. Tangkp die n bg kt spenderman

    ReplyDelete
  8. tak perlu caci maki orang pn blh kan? buat dosa je maki hamun orang.. xde faedah pn.. admin ni patut tunjuk la tajuk yg elok sikit..

    ReplyDelete
  9. budaya maki hamun ni budaya kuning PR, PR yang mulakan, PR yang sentiasa memaki hamun dan mencerca..kenapa kalu org PR buat boleh TETAPI orang lain buat salah.

    kenapa?

    ReplyDelete
  10. Aku nak carut kat Nurul tapi tak sampai hati sebab dia ni terlalu bangang untuk dicarut.

    ReplyDelete
  11. Syukurlah kalu orang2 Lembah Pantai dah sedar yang mana taik yang mana bunga.

    Pong pang pong pang, dengar guruh dilangit air tempayan habis dibuang.

    Rupanya mendung berarak hari tak jugak2 hujan.

    Apalagi nampak kelibat Pn NOROL ni kat L. Pantai..pakat baling dia dgn taik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baling dgn slipar atau telor atau tomato merah yg besaq punya.

      Delete
  12. Itu semua hanyalah salah faham masalah teknikal sahaja.Tiada pengundi hantu dikalangan penyokong PR tetapi pengundi hantu BN memang berkeliaran di mana mana tak caya tanya SUARAM.nhaah kan betul.

    ReplyDelete
  13. SiNurul tu bukan apa,dia cuma nak pastikan senarai pengundi di kawasannya adalah bersih dr unsur penipuan,kehantuan dan manipulasi,SPR akan selesaikan masalah tersebut dgn bijak..

    ReplyDelete
  14. NO RULE, NO RULE, NO RULE.

    ReplyDelete
  15. Bye bye No Role...Welcome to DARKNESS..and Get Lost Forever...Si=Bodoh yg berlagak pintar.

    ReplyDelete
  16. Anak branak semua sama tolol bahalul dn bngang

    ReplyDelete
  17. Jumpa Spenderman baru dia tahu siapa yang sabenarnya hantu

    ReplyDelete
  18. Nurul Ijah bodorr... mu gi klebek cocoh laaarrr...

    ReplyDelete
  19. Tolak parti anak beranak

    ReplyDelete
  20. No-Role Izzah baik quit berpolitik, pi sambung Master kat universiti John Hopkins sana tu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!