CILI KASI TARUK! BEZA VIDEO PAKATAN DAN BN! LAYAN...


KALAU NAK TENGOK VIDEO STOPA ALI PENUH AKSI, KLIK SINI

27 Responses to "CILI KASI TARUK! BEZA VIDEO PAKATAN DAN BN! LAYAN..."

  1. Ulang siar bebanyak kali,taulah seluar dalam Tuk Stopa yg sangat besar itu menjadi pujaan hati amno pulak,serba tak kena puak BN kalau tak tengok seluar tu,putus ilhamlah katakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhh...mgaku gak nko tu stopa ali...bagus...tebuka jgk mata nko ekkk...

      Delete
  2. Ulang.. ulang. Tak tahu dosa dah umno ni. Giler.

    ReplyDelete
  3. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  4. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  5. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  6. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  7. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  8. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  9. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  10. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  11. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  12. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  13. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  14. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  15. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  16. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  17. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  18. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  19. Umno dan seks ibarat mamak salim dan todi berpisah tiada.

    ReplyDelete
  20. Hahahaha...lawak sungguh pcacai hampas ni.. dh mati akal nk lwn dgn hujah ke..? Igtkn hndal sgt dlm perang cyber.. rupanye takat pndai spam je.. dh pns ati ke beruk2 pas ni..?? Kasi bakor lg.. cili kasi taruk lg...kasi rentung beruk2 hampas ni...

    ReplyDelete
  21. Cpy n pste ayt sme jew x pnt kew...x tau nk auta ape lg ek...trma la hkikt ea

    ReplyDelete
  22. Najib serah watikah calon, penyokong BN bantah

    Abdul Rahim Sabri
    12:27PM Apr 15 2013

    Sekumpulan penyokong BN hari ini berhimpun di perkarangan bangunan ibu pejabat Umno dan "mengugut" tidak akan memberi sokongan kepada parti itu sekiranya calon pilihan mereka tidak terpilih bertanding dalam pilihan raya umum 5 Mei.

    Kira-kira 30 penyokong BN dari DUN Kelana Jaya itu membantah pencalonan ahli jawatankuasa bahagian Tengku Riduan Tengku Mansor – adik kepada Setiausaha Agung Umno Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor sebagai calon.

    Kumpulan berkenaan mengambil kesempatan untuk mengadakan perhimpunan tersebut ketika presiden parti Datuk Seri Najib Razak menyertai majlis menyerahkan watikah calon BN kepada pemimpin BN negeri di tingkat 8 bangunan tersebut.

    Penyerahan watikah tersebut bermakna BN telahpun memuktamadkan senarai calon masing-masing dan kini perlu mempersiap jentera mereka.

    Kumpulan berkenaan bagaimanapun berpandangan sebaliknya dan mahu DUN Seri Setia ditandingi pemimpin pilihan mereka – Datuk Halim Abdul Samad atau pembantunya Datuk Yahya Bujang.

    Menurut mereka, dua individu berkenaan "sering turun padang dan mempunyai jasa" kepada penduduk di situ.

    "Selama lima tahun kita kecewa, nak pakai baju Umno dan BN pun malu. Tapi Datuk Halim dan Datuk Yahya buat rasa kami nak pakai. Kami sama-sama mengumpul kekuatan, tiba-tiba orang lain ambil alih.

    "Kami tak kenal dia. Penduduk tak kenal. Dia tak pernah datang, tak pernah turun padang... Tak ada jasa," dakwa wakil kumpulan tersebut Norhaizal Ismail.

    Mereka yang berhimpun di luar bangunan ini, juga membawa poster mendesak supaya calon pilihan mereka dilantik bertanding, dan menolak calon bukan pilihan mereka.

    "Kami tak mahu keluar mengundi. Kami juga tak mahu masuk PKR," kata mereka pada perhimpunan tersebut.

    Salah seorang peserta perhimpunan tersebut turut memberitahu Malaysiakini bahawa Tengku Riduan telah mengadakan pertemuan dengan ketua pusat mengundi di DUN tersebut malam tadi dan mengisytiharkan dirinya sebagai calon di DUN tersebut.

    Mereka mendakwa pertemuan itu, yang diadakan di Kelab Golf Subang itu, telah mendahului keputusan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang akan membuat pengisytiharan calon BN hari ini.

    "BN dan Umno boleh menang besar (di DUN itu) kalau betul calonnya," kata Abu Hanipah Zahari.

    Mereka juga melaungkan bantahan bahawa mereka "bukan membantah BN tetapi membantah calon itu".

    "Kami sayang Umno, kami sayang BN," kata salah seorang peserta.

    DUN Seri Setia mempunyai 16 pusat daerah mengundi.

    ReplyDelete
  23. Hadi kata video itu fitnah sebab stopa sakit lutut dah 2 tahun. Tapi kalau tengok dlm video tu memang stopa ngadu kat tina tu yg kaki dia sakit dan kebas2 dan suruh tina tu urut. Jadi bagi aku Hadi ni hanyalah mengesahkan kesahihan pelakun video tu

    ReplyDelete
  24. Betul. Lutut sakit anu tu tak sakit. Mendanya la si hadi ni. Dia tu frust tak dapat pelacur tu atau dia sendiri dah mati pucok jealous dgn MS boleh uhukk lagi.

    ReplyDelete
  25. Tulah org pas, bodoh nak mampos,sahih video tu si stopa pelakon, lu masih x nak mengaku lagi...takat nafi gua x mainlah, runjuk bukti video ini diedit, atau diubah scene, atau disconnect treat baru boleh cite...hahah pas check mate!,,,,

    ReplyDelete
  26. So camna hukuman hudud ke atas Datuk Setiausaha Agung PAS yg berzina nih..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!