CILI KASI TARUK! ARTIKEL KHAS UNTUK RAPUSSY GAY RAMLI!

Pembangkang dilihat seperti sudah ketandusan modal apabila sanggup membangkitkan isu yang remeh-temeh untuk memburuk-burukkan imej Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor.

Dengan tujuan mengelirukan pemikiran rakyat, tindakan pembangkang itu bagaimanapun langsung tidak menjadi kudis buat DS Rosmah dan keluarganya yang begitu sabar dan tabah menghadapi setiap ujian yang mendatang.

“Sebenarnya, sebagai isteri kepada pemimpin nombor satu negara, rasanya sudah kering air mata saya kerana menangis akibat mengenangkan pelbagai fitnah yang dilemparkan kepada saya sekeluarga.

“Namun selepas tangisan berakhir, ia memberi semangat dan kekuatan kepada saya untuk terus bangun dan menghadapi semua fitnah yang dilemparkan pihak pembangkang,” katanya pada majlis perjumpaan dengan 600 kakitangan DRB Hicom dan penjawat awam dalam Parlimen Pekan, di kediaman rasmi PM di Pekan, petang tadi.

Rosmah yang juga Dipertua BAKTI, berkata beliau sejujurnya ingin memberi penjelasan kepada rakyat agar mereka tidak mudah terpengaruh dengan fitnah yang dilemparkan pembangkang.

Tegasnya, beliau mengenepikan perasaan sedih itu dengan berfikiran positif serta menguatkan diri dari segi fizikal dan mental.

“Segala kutukan dan fitnah yang dilemparkan menjadikan saya lebih kuat untuk menghadapi situasi berkenaan demi keluarga serta kesejahteraan rakyat negara ini.

Isteri Perdana Menteri lagi, pihak pembangkang cuba mengelirukan pemikiran rakyat dengan melemparkan fitnah yang tidak berasas kepadanya.

Rakyat tambah Rosmah, perlu bijak menilai dan menyelidik terlebih dahulu setiap fitnah yang dilemparkan kepada beliau sekeluarga sebelum mempercayainya bulat-bulat.

“Pembangkang ingin mencelarukan pemikiran rakyat supaya mereka tidak boleh berfikir dan saya harap sangat kepada rakyat agar tolong selidik dahulu setiap fitnah yang dilemparkan kepada keluarga saya,” katanya.

Terbaru, Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli, memanggil sidang media untuk mendedahkan jumlah saman AES yang belum dibayar oleh Isteri Perdana Menteri itu.

Mengulas perkara itu, Rosmah berkata, pembangkang sudah kehabisan modal apabila membangkitkan isu saman sedangkan Rafizi sendiri memiliki sembilan saman trafik AES yang masih belum dibayar.

Rosmah turut berkongsi pengalaman berjumpa dengan Imam Masjid Nabawi yang menyatakan kepadanya ketenangan diri sangat penting dalam menjalani kehidupan seharian.

“Selain jiwa yang bersih, jangan ada tenaga negatif seperti buruk sangka kepada orang lain. Yang penting jaga diri sendiri dan rumah tangga kita dan yang ketiga, mudah memaafkan orang yang melakukan kesalahan terhadap kita,” tambahnya.

Sumber: Perak Today

132 Responses to "CILI KASI TARUK! ARTIKEL KHAS UNTUK RAPUSSY GAY RAMLI!"

  1. kenapa org UMNO pakai tudung nampak rambut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam mana lebai pas pkai jubah nampak spenda?

      Delete
    2. saya penyokong kuat UMNO, alangkah indah kalau pemimpin2 kita dpt amalkan ajaran Islam sepenuhnya x spt pemimpin PR

      Delete
    3. Saya penyokong pas, alangkah indahnya kalau pemimpin2 kita menjaga moral dan tingkah laku mereka, mesti tersimpan kemas spenda putih pemimpin kita..

      Delete
    4. Kalau kata org UMNO je kira fitnah tu bhai. Jgn la cakap pasal agama menyimpang ke fitnah.

      Delete
    5. bukan semua org umno pakai tudung nampak rambut. fitnah jahat!
      kenapa nurul izzah salam raja nong chik masa penamaan calon? kenapa izzah tak tegur nong chik?

      Delete
    6. maksud saya org UMNO merujuk gambar di atas.. alangkah bagus kalau semua rakyat berani tegur pemimpin ke arah kebaikan

      Delete
    7. Harap juragan y menymar ni tolong tegur dan perbetulkan akhlak songsang pemimpin PR yang makin teruk, tak kan selamanya nak jadi macai cuci taik, pesan juga pada stopa jangn tnjuk dah spenda tu, mau tobat buang!

      Delete
    8. Tegur dpn dia. Kalau citer blakang dia tu dh kira mengumpat.

      Delete
    9. saya lebih suka tegur & tarbiah pemimpin2 UMNO. sy penyokonh tegar UMNO

      Delete
    10. Bukan tegur. Tp mengumpat pemimpin umno.

      Delete
    11. Saya tak suka tegur pemimpin2 pas, biar la mereka berak merata, buat taik sana sini, nanti macai PR boleh jilat kasi bersih.

      Delete
    12. 5:05 Abih Juragan ni apa Gayboy cam Rafizi jugak ek. Pergi la jumpa tegur, pastu sambung sembang ek.

      Delete
    13. Bukan tegur. Tp ngumpat

      Delete
    14. Tarbiah tok hang la Juragan.

      Delete
    15. CIAN JIJAH IKAN SEPAT DAPAT LAKI PELIWAT DAN PENZINA MACAM ANUWAR KOTE BENGKOK!

      TAHNUAH DS ROSMAH KERANA MENDAPAT LELAKI TERBAIK SEPERTI DS NAJIB YANG BERJAYA MEMACU NEGARA KE ARAH NEGARA MAJU!

      VOTE FOR BN!

      Delete
    16. kenapa pas parti islam tapi buka spender?

      Delete
    17. YA ALLAH...SIAPA YG TELAH GUNAKN NAMA AKU...BHAI KOMEN YG PRO PR BKN AKU... YA ALLAH LAHANAT MANA YG GUNAKN NAMA AKU....AKU HRP BHAI2 DIDLM BLOG INI KENAL DGN PERJUANGAN AKU....SIAPA LH YG TELAH HACK BLOG AKU....

      Delete
    18. Rambut bukan aurat tak wajib tutup

      Delete
    19. Dalam Ameno tak boleh kritik mesti jd lembu kari,ada mata tengok saja,pakai tudung baju ketat juntaikan rambut,ada mulut diam,ada telinga dengar saja.Orang biasa mesti jd pak hangguk..Ameno sampai kiamat..

      Delete
  2. kenapa org UMNO pakai baju menampakkan bentuk buah dada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dada Wan Zizah dgn nurul izaah x nampak la sgt sebab kempes. Tu yg abe nuar tgk hak lain. Cuba tgk Dada yg bulat2 puak paktan. Walaupun jubah, kalau nak tgk nampak juga. Semua ikut kepala masing2

      Delete
    2. tapi Rosmah tak pakai macam ni di Mekah?

      Delete
    3. sekali lagi fitnah jahat. saya org umno bertudung labuh. tak semua org umno macam juragan 69 cakap

      Delete
    4. saya x ckp semua. saya pon org UMNO tapi menutup aurat sepenuhnya

      Delete
    5. Tutup aurat mulut mcm longkang dan hati mcm Nik ajis x de maknanya.

      Delete
    6. Betul tu stopa SU PAS tunjuk spenda tak pa pun..saya orang pas tak sangka boleh tengok spenda stopa.

      Delete
    7. saya pun penyokong sejati PAS, saya suka tengok vdeo SEX.

      Delete
    8. 5:06 jANGAN JADI MUNAFIK LA BHAI. STATEMENT LU ORG UMNO MAKSUDNYA SEMUA LA TU, PASTU PUSING MCM NUAR PULAK TAK KATA SEMUA.

      Delete
    9. SEKURANG-KURANGNYA DS ROSMAH PIJAK JUGA TANAH SUCI MAKKAH!

      PELIWAT NO.I NEGARA ANUWAR BILA PULAK NAK PI MAKKAH?!

      TAKUT KENA LAKNAT ALLAH KA BANG ANUWAR?!

      Delete
    10. saya suka parti seks pas, mungkin bang non ada lagi tape pas doggie pelacur atau pelacur ais krim pas leader, bang non tunggu jer tu, dia orang cakap banyak tak nak sokong dia jadi pm, satu persatu porno action dia akan release sampai x terjawab nanti pas kena pegang telur. kalau dua tahun punya skodeng, berapa banyak porni action dia record, pass...passs, stupid asshole

      Delete
    11. BHAI AKU MOHON MAAF...KOMEN YG GUNAKN IDENTITI AKU...BUKAN AKU,TTP ADA ORG LAIN YG GUNA IDENTITI AKU UTK BG KOMEN YG MENGARUT....

      Delete
    12. Klau tahu wanita umno ada yg pakai tudong laboh mgapa kamu masih lagi bercritic pasal tudong rosmah. Saya pon peyokong umno dan pakai tudong laboh. You hv a problem with tudongs atau kamu teringin nak pakai tudong? Byk jual d luar ada size s.m.l.xl.xxl. boleh pileh ikut suka selera juragan. Nak berjln pakai telekong pon boleh. Free country maaahhh jgn bogel cukup nanti msk tjg rambutan.

      Delete
  3. bukankan Rosmah Mansur dah pegi Mekah byk kali. x kan beliau lupa syariat pemakaian dalam Islam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik Ajis pun berpuluh kali g mekah tapi menyesatkan orang. lagi la haru. X payah cakap la apa fatwa Nik ajis berlambak dipasaran. HJ Mustapha Ali pun byk kali g mekah dgn spender putih, bukan jubah je.

      Delete
    2. pedulikan pemimpin PR. moral mereka mmg bermasalah. kita kena tegur pemimpin2 UMNO kesayangan kita utk kebaikan bersama

      Delete
    3. Lu nak tegur buat la cara yg betul. yang paling baik lu jumpa Rosmah sendiri kan ke bagus. Jgn sembang je cantik tapi tangan bau bangkai.

      Delete
    4. Eh. Kalau prmimpin sebelah sana buat jensysh berat pun x pyh peduli jugak ke? Manyak senang la itu mcm...

      Delete
    5. Betul tu, pemimpin pr kebanyakan moral rendah, pemimpin UMNO masih bersih tanpa video seks malah belum ada spenda y terbang.

      Delete
    6. Nk jumpa rosmah ?????. Giler apa????. Nk jumpa kat mna????? Kat surau???. Konfem dia tak solat kat surau. Jd aku nk tegur katna? Ce bgtau.

      Delete
    7. mana x boleh peduli juragan. disana tu kategori pemimpin. zina tu dosa besar. mana boleh tak peduli. kalau kita pilih pemimpin yang terang2 berzina mmg la negara nak lingkup. cakap pakai akai la

      Delete
    8. Apa lg solat subuh... knpa mb umno susah sangat nak jumpa solat subuh di masjid. Subuh2 pun meeting ke?.

      Delete
    9. Nak bersolat pun kena bt temujanji ngn kau ke 5:38

      Delete
    10. Nak solat kena pegi rumah Anon 5:38 kejut dia dulu tu.

      Delete
    11. Klu peliwat no 1 negara pegi mekah, sampai2 dipintu masuk mekah kain ihram dia terlucut dgn sendirinya.Krn apa? tuan2 fikir lah sendiri.. mengapa...?

      Delete
    12. Rambut bukan aurat

      Delete
    13. BHAI...AKU MOHON MAAF...KOMEN DIATAS ADALAH PENYAMAR...

      Delete
  4. suami yg x mampu tegur isteri utk mengamalkan ajaran Islam dikira dayus. betul ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nabi nuh nabi luth juga gagal membimbing isteri mereka

      Delete
    2. Nabi Muhammad saw tarbiah isteri baginda dgn baik..contohi baginda

      Delete
    3. Nik Ajis kata. nabi Muhamad tu biasa je macam budak2 kampung.

      Delete
    4. Nik ajis pernah main guli batu dgn nabi sbb tu dia kata nabi macam budak kg.Sbb tu berani keluar fatwa macam org jual satu ubat utk semua penyakit.

      Delete
    5. Rambut bukan aurat jadi tak wajib tutup gua
      bukan nak memandai tapi menutup rambut
      sampai tak nampak selai adalah
      pendustaan pada agama allah

      Delete
    6. Salam Anon 6:25! Rambut perempuan itu aurat. Salah info lu ni bhai! Kaji balik tanya ustaz yg lu percaya cuma sehelai rambut yg terdedah dikira satu dosa aje yg dipertikaikan. Tak bertudung menutup rambut tu tak bleh la bhai. Even wangian pd perempuan pun banyak larangannya sehingga tidak diterima solatnya dimasjid sampai la dia balik kena mandi dulu. Tapi sunat pula di rumah kalau kat luar dikira menghampiri ke arah zina la pulak. Islam tu mudah tapi jgn dipermudahkan, islam tu susah tapi jgn lah disusahkan. Yg bathil tetap bathil yg halal tetap halal.
      Sekadar renungan dari wa tanpa ada sebarang niat nak mengaibkan lu sekadar berkongsi.

      Delete
  5. saya pernah dgr sehelai rambut wanita didedahkan pada bkn muhrim akan diazab api neraka beberapa ribu tahun. ada sesiapa boleh bgtau matan hadis tersebut. sekadar memperingati sesama muslim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagaimana kalau kote didedahkan kepada bukan muhrim?

      Delete
    2. haram hukumnya.. sama mcm mendedahkan rambut bg wanita

      Delete
    3. Cermin besar kena beli la.....

      Delete
    4. Dah bnyak kali kemekah pun masih tnjuk kote bila blik msia, takkan dia tak tahu tnjuk kote di malaysia juga haram.

      Delete
  6. Bila la nak habis citer pasal akhlak org lain ni. Sekejap citer sex kejap lagi rambut pulak. Dah takder kerja asyik dok perati org jek. Tak suka yg ko pergi tengok buat apa? Sendiri tanya sendiri dah tau ..... Jawapannya ialah ALIM2 KUCING. Piiiiraaaaaah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa macai BN sentap bila cakap pasal ajaran Islam?

      Delete
    2. Kenapa macai PR sentap bila cakap pasal akhlak, video seks, pelaku dan spenda putih?

      Delete
    3. Bro ini buka soal sentap ker santap ker. Bini aku pakai tudung tak payah pun paksa atau hentam terajang. Dia pakai dengan rela dan ikhlas hati. Dia bertudung sebelum kami berkahwin (kami bukan org PAS yeak..sorry)

      Jiran aku laki dia orang PAS. Bini pakai jubah hitam berpurdah.
      Last2 bercerai berai. Sekarang x-bini dia dok bukak tudung melaram sakan. kalu macam ni kesudahannya apa cerita? Salah ibu mengandung atau salah asuhan suami?

      Delete
    4. hukum Islam tetap hukum Islam. x kan berubah dgn cerita2 picisan mcm ni

      Delete
    5. Bab tudung pandai ckap hukum islam, bab zina, kongket, melacur kenapa tak ckp pasal hukum hakam???

      Delete
    6. Picisan lu yg merapu bhai. Jgn nak menempel kat sini tabur fitnah disebalik kewarakkan lu sebagai macai juga di blog.

      Delete
    7. PICISAN NENEK SIA. DASAR PUAK PARTI HAMPAS..BILA KENA PADA ORANG PAS YANG SALAH TARBIAH BINI DIA U TURN JALAN LAIN.

      SEMUA PAKAR U TURN MACAM CERITA SPENDA STOPA JUGAK.





      Delete
    8. Jahil dan bengapnya ahlul2 tolol ialah liwat atau menjubor dalam Islam dikira haram, jijik lagi terkutok. NABI tak mengaku umat. Tetapi dalam Isleh PAS liwat haram tetapi dgn isteri kira halal. Inilah sesatnta spesis2 Fuckatoon Haramjadah. Memang spesis2 harami yg harus drejam.

      Delete
  7. kenapa di Mekah beliau boleh tutup aurat litup, tetapi tidak di Malaysia? rasanya ajaran Islam sama je di mana2?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa diluar boleh berjubah labuh tapi dalam hotel sampai beterbangan spenda?

      Delete
    2. Kenapa anak JOBOS yang bertudung penyokong LGBT dan pejuang pengkafirkan Melayu. Bukan ker mereka tu sedara PAS?

      Delete
    3. Apakah hukumnya orang yg RIAK, UJUB, dan TAKBUR.

      Delete
  8. alangkah bagus kalau Rosmah dapat tutup aurat. x perlu macam muslimah PAS bertudung labuh. sekadar tutup aurat & x peluk laki2 bukan muhrim ckp lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul dan Wan Jijah dipeluk bodyguard takut kena raba? betul ke?

      Delete
    2. Bodyguard raba tu lain bro. Sedap. hahahahaha

      Delete
    3. juragan sya rasa elok kamu pi tarbiyah kat nnuar papahomo...motopa ali azmin ali shamsidar nurul dan banyak lagi hingga x terkira pas tu hang mai cni k

      Delete
    4. alangkah bagus kalau Rosmah dapat tutup aurat. x perlu macam muslimah PAS bertudung labuh. sekadar tutup aurat & x peluk laki2 bukan muhrim ckp lah
      -----------------------------------------
      Nanti bila dia dapat hidayah, berubah le tu.....

      Delete
  9. Juragan, pakai baju apa pon akan nampak kelibat yang lazimnya.

    Namun sekarang ini soalnya orang yang melaung laungkan islam tu allah tunjokan aibnya sampai bukan nampak rambut buah dada ka apa ka, nampak segala gala nya.

    Memang ostad ostad pas ni fikiran mereka hanya lah seks seksi seksual......

    ReplyDelete
  10. Pakatan x de lain la.. isu perempuan isu seks.. dah x de benda lain nak tgk dan pikir. Setakat pakaian je blum islam lagi bhai. Lagilah kalau bakai ketayap tapi tayang spender. Munafik tahap iron man 3

    ReplyDelete
  11. Nampak itu dan ini adala tggongjwb suaminya. Jg baik sudah beberapa kes yg bertudong laboh pakai salib dan bertandang ke gereja. Tentu sudah d beri green light oleh nurul izzah untok pilih jadi murtad. Dia nak seksi-seksa itu hal suaminya.

    ReplyDelete
  12. Juragan, aku rasa kau yg pakai seluar pun nampak juga bentuk anu kau tu. kalau kau pakai spenda putih lagilah nampaknya... kah kah kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakat-pakt la kita doa sama2 mukmin agar dapat hidayah...dosa,pahala,sorga,neraka urusan-Nya

      Delete
  13. Juragan y menyamar tu en mohamed y menyamar dl, asyk guna identiti org, kurang keyakinan dr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BHAI...ALHAMDULILLAH BHAI LU KENAL HUJAH AKU DAN PERJUANGAN AKU... AKU TAK TAHU SIAPA YG GUNAKAN IDENTITI AKU...AKU MOHON MAAF KPD SEMUA BHAI....ATAS KOMEN YG GUNAKAN IDENTITI AKU...

      Delete
    2. BHAI...ALHAMDULILLAH BHAI LU KENAL HUJAH AKU DAN PERJUANGAN AKU... AKU TAK TAHU SIAPA YG GUNAKAN IDENTITI AKU...AKU MOHON MAAF KPD SEMUA BHAI....ATAS KOMEN YG GUNAKAN IDENTITI AKU...
      -------------------------------------------
      Sabar je lah....

      Delete
  14. Kah kah kah. Aku suka betul dgn komen anon 4:37 pm. Pendek tetapi mantap. Ringkas tetapi kemas. Kah kah kah. Pun jiran sebelah sana x reti-reti nk muhasabah diri sendiri... Kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngumpat la ko...Rosmah dpt pahala..ko dapat..apa? ha..ha..

      Delete
    2. Muhasabah tu bagus tapi tak guna juga bercakap pasal akhlak, islam, syariat tapi berlaku "curang" pula disebalik tabir... Jangan marah aku. Marah Mustapa Ali, Badrole Ameen, Anuwar dan banyak lagi. Video chua soi lek bukan main didendang biarpun hitam putih. Bila kene kat batang hidung sendiri fitnah lah bagai. Tepuk dada tanya selera la bro...

      Delete
    3. Kisah benar perempuan yang dituduh pelacur ada dalam MASTIKA terbitan tak silap bulan Feb atau Mac 2013 - sila cari.

      Dosa umpatan dan keji org kampung akhirnya makan diri. Jenazah wanita ghaib dengan haruman sesudah siap dikafankan. Kisah benar dari negeri cik siti wan kembang.

      Allah balas kejian dan umpatan sebagai doa kepada yang diumpat.

      Delete
  15. Alangkah baiknya Juragan 69 yg kononnya bercakap hal agama tidak menabur fitnah. Specis Nij Ajis jugok ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia suka buat sixty nine tu ha..ha..

      Delete
    2. dia tu penyamar guna identiti org lain, pathetic..

      Delete
  16. Org yg menyamar ni maksudny satu je. Org yg sama. Komen mcm-mcm. Tp semua dr org yg sama. Awatny? Kawan hang yg lain suma dh join BN ka? Tinggai hang sorg ja... Kih kih kih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayalah pnyokong sejati BN.. tapi BN yg mengamalkan ajaran Islam

      Delete
    2. Aku pun penyokong PAS. Tp PAS yg tegas pd hukum tuhan.

      Delete
    3. Jgn kata orang bhai. sendiri mau mula dulu.

      Delete
    4. saya pun penyokong sejati PAS, saya suka tengok vdeo SEX.

      Delete
    5. muslimah pas dulu x dibenarkn bertanding jd calon..sekarang da kasi putar..allo dey aurat bkn je bab pkaian..suara wanita juga aurat..nurul izzah trpekik telolong time ceramah xnk lak lu pkir..muslimah pas lg la pulak..da melolong fitnah org lak lg..ishh ishh ishhh..scan diri sndri dlu sblm nk nasihat org

      Delete
    6. BHAI KOMEN DIATAS ADALAH PENYAMAR..

      Delete
  17. hahahaha!!!!! JURAGAN NAK JADI GLAMER KAT PK. FUYOOOO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juragan dah dapat sorga nicky tu yg sibuk perati orang. Podah.

      Delete
  18. PENYOKONG PAS TAK SEMUA YANG ALIM.

    PENYOKONG UMNO JANGAN DITUDUH SELURUHNYA KAFIR.

    PAS ITU PARTI POLITIK. ISLAM AGAMA ALLAH. BUKAN MILIK PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PENYOKONG PAS TAK SEMUA YANG ALIM.
      PENYOKONG UMNO JANGAN DITUDUH SELURUHNYA KAFIR.
      PAS ITU PARTI POLITIK. ISLAM AGAMA ALLAH. BUKAN MILIK PAS.
      -------------------------------------------------
      Ya benar, dan apa masalah nya?

      Delete
  19. Mamak iskandar babi... udah2 lah fitnah tu. Ke ko tengah mabuk todi?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan kata orang kalau sendiri yang nak jadi babi.

      Delete
  20. Nuar Al-Juburi confirm kalah di Permatang Pauh.


    ""Jika benar selama ini perwakilan dan akar umbi PAS serius mahukan presiden kita menjadi Perdana Menteri, dan yakin PR akan memerintah Malaysia selepas 5 Mei ini, maka tolong pastikan Anwar Ibrahim tewas di Permatang Pauh - hanya dengan cara ini, InshaAllah kerusi PM ke-7 menjadi milik kita"

    Strategi ahli PAS bagi memastikan NUAR tak jadi PM.

    Tapi soalnya ye ke Hadi pun boleh ke Putrajaya. Nuar dah praktis angkat sumpah PM dah..

    ReplyDelete
  21. ALOR SETAR: Kementerian Pertahanan telah mengenal pasti tiga pemimpin pembangkang yang menjadi dalang kepada insiden pencerobohan kumpulan bersenjata di Lahad Datu, Sabah.

    Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata segala maklumat dan butir-butir mengenai dalang tersebut akan diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara untuk tindakan selanjutnya.

    "Apa yang boleh saya katakan, dua daripada pemimpin pembangkang itu daripada Semenanjung dan seorang lagi daripada Sabah. "Maklumat kini sudah terkumpul dan semua butir-butir itu akan diserahkan sepenuhnya di Pejabat Peguam Negara untuk tindakan selanjutnya," katanya ketika sidang media selepas Majlis Lawatan Kerja Menteri Pertahanan di Kolej Tentera Udara, Kepala Batas di sini, Jumaat.

    Ahmad Zahid bagaimanapun tidak mendedahkan nama pemimpin pembangkang tersebut. Beliau berkata pihaknya tidak mahu dianggap oleh sesetengah pihak tertentu sebagai permainan politik maka segala tindakan akan dilakukan sejurus selepas pilihan raya umum ke-13 nanti.

    "Sesuatu tindakan perundangan hanya boleh dilakukan apabila keterangan dirakamkan, direkodkan, kami dah ada semua itu. "Bila akan diserahkan...tunggu selepas pilihan raya dan tindakan juga akan diambil lepas pilihan raya, kita tidak mahu mereka kata kita bermain politik, jadi kita serah kepada Pejabat Peguam Negara untuk mengelakkan dicopkan sandiwara politik Umno," katanya. -BERNAMA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika benar 3 ekor (pengkhianat negara) itu
      bakal ke tali gantung

      Delete
  22. Orang Yang memfitnah harus sedar bahawa hayat mereka bukan panjang. Kepuasan yang dapat akan direjam dalam neraka jahanam nanti. Kalau dapat mohon maaf dan ampun didunia kira nasib baiklah, kalau tidak, nanti diPadang Mashyar maka akan mencari Rsmah dan Najib untuk meminta maaf didalam berbillion umat manusia dengan azab dan matahari yang panas diatas kepala. Insaflah.

    ReplyDelete
  23. Juragan tak ori! Lu bukan nak berdakwah tapi lebih kpd mencaci dan mengumpat. Nabi SAW dah bagitau dosa org mengumpat lebih besar dr perzinaan. ALLAH dlm FirmanNya org yg mengumpat sama seperti memakan daging saudaranya sendiri. Dlm syariatengumpat dibenarkan hanya pada keadaan tertentu yg memudharat org lain contohnya perawi yg menipu hadith, org yg menyebarkan fitnah secara terbuka dan org yg melakukan kejahatan dan memudharatkan org lain seperti merimpak menciri dsb. Dosa org mengumpat ALLAH tak ampunkan. Dosa prg tak bertudung ALLAH terima taubatnya.
    Di kisahkan Nabi pernah bersabda perihal seorg pelacur yg memberikan minuman pd seekor anjing dengan mencedok air telaga menggunakan kufnya.allah ampunkan dosa pelacur tu. tapi pada pengumpat sorry takder maaf. Esok lusa DS Rosmah pakai tudung InshaAllah diterima taubatnya tapi lu yg mengumpat akan kekal dgn dosa yg lebih besar dari zina.
    Kalu lu betul2 nak berdakwah jumpa depan2 dan bagi peluang pada DS Rosmah membela diri. Lu jgnlah gurau senda kalau nak berdakwah nanti pahala kemama dosa je yg dpt.
    ikhlas dr wa tanpa ada niat nak menhina atau mengaibkan lu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 lah kita doakan pemimpin kita iaitu DS Rosmah menutup aurat

      Delete
    2. Alhamdulillah berdoa lebih mulia semoga ALLAH buka pintu hati DS Rosmah dan seluruh muslimat utk bertudung. Amin

      Delete
    3. BHAI SARIB...KOMEN DIATAS BKN KOMEN DARI AKU BHAI...ADA ORG TELAH GUNA IDENTITI AKU...ALHAMDULILLAH BHAI LU KENAL DGN CARA AKU BERHUJAH...AKU MOHON MAAF KEATAS KOMEN YG TAK SEPATUTNYA....

      Delete
    4. BHAI...ALHAMDULILLAH BHAI LU KENAL HUJAH AKU DAN PERJUANGAN AKU... AKU TAK TAHU SIAPA YG GUNAKAN IDENTITI AKU...AKU MOHON MAAF KPD SEMUA BHAI....ATAS KOMEN YG GUNAKAN IDENTITI AKU...
      --------------------------
      Yg dia komen tu betul.....apa masalah nya

      Delete
    5. Juragan! Wa kenal hati budi lu walapun tak pernah bersua. InshaAllah di izinkan ALLAH satu hari nanti. Apa pun Juragan tak ori ni pun ok juge cuma emotional je. No hal bhai.

      Delete
    6. fake account
      http://www.blogger.com/profile/17443641925721987102

      ori account
      http://www.blogger.com/profile/04619370422444438855

      Delete
    7. En mohamed palsu, pak mat, mat bongkar (lama tak mai),aak,lkbj,lklj,mmu terbaru mohd syafariz,azazil, juragan 69 palsu semua nie orang yang sama, tengok gaya post komen pun dah boleh tahu..wakakakakakaka!!!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    8. tak lama lagi wujud nana nurgaya palsu pulak, hati2...

      Delete
    9. Salam Azazil! Takder apa maslahnya hal kecik jek. Bara yg nak padam jgnlah kita tiup bagi nyala plak. Kalu niat baik Alhamdulillah tapi kalu niat kita ada sedikit pun tercemar nanti terbakar plak rumah.

      Juragan 69 tak ori! Dah la tu. commentors dah paham apa yg lu nak sampaikan. Jom la sama2 kita berhenti bercerita akhlak org lain baik dari barisan maupun pakatan. Kita bercerita hal org lain yg dibenarkan syariat je. Sangka baik je kat org lain mcm Imam masjid Nabawi tu cakap.

      Oh ya satu hal lagi khutbah jumaat hari quotes satu yg cukup indah utk kita sume dengar. Berbeza politik siasah dlm Islam tu umpama pelangi bermacam2 warna tapi cukup indah dipandang. Sama2 lah kita yg berbeza politik mencipta pelangi Islam yg indah dlm blog ni. Tu je ilhlas dr wa utk kengkawan dan adik2 sume.

      Delete
    10. anon 8:10, SAYA TAK KISAH LANGSUNG KALAU ADA PENGOMEN PR MENGGUNAKAN IDENITITI SAYA,KERANA SAYA YAKIN PADA DIRI SENDIRI,KOMEN DARI HATI MENGIKUT PEMAHAMAN DAN KEMAHUAN SAYA, JIKA ADA PUN TAKKAN MEMBERI KESAN PADA DIRI SAYA..KERANA UNDI SAYA TETAP UNTUK BN..

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    11. Ala cayang nana. Jom makan aiskrim.

      Delete
    12. Yang suka aiskrim tu org PR jer. Kita orang diet.

      Jilat aiskrim banyak2 bolek kena penyakit kencing tak lawas.

      Delete
  24. rapussy terun menurun hahaha tak habis nak memburukan rosmah..dengan saman aes sedangkan diri sendiri pun tak jelas kan saman...otak bodoh mcm lembu patut lah nak kata orang akhir terkena batang hidung sendri hahah memalukan..

    ReplyDelete
  25. Saya seorang wanita peyokong umno dan saya pakai jubah laboh. You ada masalaah dgn tudong atau teringin nak pakai. D jln tar byk jual tudong beraneka. Ada size s.m.l.xl.xxl. you pileh mana selera untok kepala kamu juragan fake. Tak malu as usual guna name org lain. Mcm dah hilang idea. Hv you no shame buat kerja seperti boss mu ada tauladan tak elok. Yg elok tak ikut pulak. Tak malu...jaga adikberadik perempuan kamu jgn ada salib dlm tudong mereka. You fake...

    ReplyDelete
  26. Bhai juragan 69,jangan risau dengan orang yang menyamar sebagai anda, takkan membawa mudharat pada kita, bahasa, corak penulisan serta hujah jauh beza dengan anda..kami kenal bagaimana gaya bahasa anda bila memberi komen, lagipun bukan kita tak biasa dengan cara kotor puak bingai nie, dari dulu asyik mencuri identiti orang..hanya kerana mereka tak puas hati dengan penyokong pro BN yang berkomen lebih bagus, sebab itu mereka memilih jalan meniru identiti untuk memburukkan individu sebenar..tak mustahil lepas nie akan ada bhai sarip dol pulak..

    Salam Gelombang Biru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menyamar ambik identiti org kmudian bg komen utk burukkan individu sebenar tu dh kira memfitnah. Hik hik hik petik ayat quran mcm jayyid jiddan tp fitnah jd amalan dia...

      Delete
  27. Saksikan keganasan penyokong Pas bila gantung poster, layarilah....

    www.PRU13.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. portal tak laku syok sendiri

      Delete
  28. Rafizi...otak kau letak kat mana?. Kau tuduh rosmah beli cincin RM 24 juta...lepas tu kau kata Rosmah punya kereta WAJA jea?....otak kau kat mana fizi?

    ReplyDelete
  29. Juragan 69, bila kita berkata biarlah yang benar berdasarkan fakta. kalau nak bagi nasihat tu nasihat je lah x payah menyindir menimbulkan fitnah. satu je yg aku musykil. Dari awal2 tadi penyamar nama Juragan 69 tu menggunakan huruf berwarna merah, tiba2 plak bila komen yg menyatakan ada penyamar dan minta maaf tu berwarna biru termasuklah komen2 yang menyamar pun bertukar sekali warna biru. Cuba juragan 69 yang x menyamar ni (katanya) terangkan macam mana warna merah tu boleh tukar g warna biru bila kluar komen juragan 69 yg x menyamar (katanya).... kalau x boleh terangkan maknanya Juragan 69 ni pun selama ni hampeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yang ko merepek ni labu?

      Delete
  30. oh shit rafizi!!come on,kiorng dah bosan la dgr citer rosmah rapussy..apa kehal saman dia pun kau nak jadikan isu beb??dia tu sape??bertanding parlimen mana??dia bakal PM ke kalau BN menang??come on rapussy,org nak dgr citer spender putih,cite chinadoll,cite liwat,apa kesudahan itu semua rapussy??mana penjelasannya wahai rapussy??yang lagi satu aku paling nak dengar ialah kisah email kau rapussy...itu baru betul berentap nak pilihanraya,yang kau pegi serang bini org tu buat apa raspussy,dia pnya saman dia settle lah,bkn dia mntak kau byar pun...aku ingtkan kau ni pndai sangat,tapi bodoh mcm keldai!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!