CILI KASI TARUK! APAKAH VIDEO SEKS PEMIMPIN PAKATAN INI MERUPAKAN SATU PEMBALASAN KERANA MEREKA KUAT MEMFITNAH?

Hampir sedekad yang lalu, kolumnis Massa, Baharom Mahusin, menulis yang lebih kurangnya begini, “bahawa budaya politik kurang ajar, biadap dan lucah dalam kempen politik disuburkan oleh pembangkang dan diikuti oleh penyokong UMNO.”

Beliau menulis demikian ketika mengulas senarai undian laman ini mengenai tindakan penyokong Pas membakar trak polis di ceramah Pas di Kampung Kubang Bot, Kuala Ketil, Kedah pada tahun 2002.

Hari ini, Majalah Massa yang terkenal suatu ketika dahulu telah “mati” bersama budaya politik murni yang cuba diterapkan oleh Baharom Mahusin.

Namun isu kurang ajar, biadap dan lucah yang dimulakan oleh laman-laman pro-Anwar seperti Mahazalim, Mahafiraun dan disambut oleh Mykmu.net (dulunya dikenali sebagai kmu.net.my) masih berterusan.

Yang berbeza hanyalah pemainnya. Jika dahulu ada Mykmu, Mahazalim, Tranungkite, Mahafiraun, sekarang kita ada Parpukari, Papagomo, Rbfonline, Medan Info Kita, Milo Suam dan lain-lain. Jika dulu paling hebat pun hanyalah video Anwar Ibrahim menari, Anwar Ibrahim menipu kononnya sakit; hari ini ‘Anwar Ibrahim’ berbogel pun sudah masuk ke dalam ruang siber.

Ini adalah budaya yang sangat kasar, biadap dan tidak bertamadun. Saya sangat-sangat tidak bersetuju dengan budaya ini. Saya percaya mykmu.net juga tidak bersetuju, kerana itulah mereka menarik balik gambar individu yang menyerupai Setiausaha Agung Pas, Dato Mustapha Ali dalam portal ini.

Namun saya juga percaya apa yang dilakukan oleh penyokong UMNO hari ini di ruang siber adalah hasil didikan budaya politik kotor Pas, DAP dan PKR sejak berpuluh tahun lalu. Budaya tuduhan seks bukan perkara baru. Para penyokong UMNO terpaksa bertindak balas terhadap tuduhan dan fitnah melampau yang dilontarkan kepada Pakatan ke atas para pemimpin kami.

Pada 1990-an DAP menuduh Ketua Menteri Melaka ketika itu, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik, mempunyai hubungan seks dengan gadis bawah umur. Dengan sokongan oleh orang tertentu di dalam UMNO, Utusan Malaysia telah menyiarkan berita tersebut di muka hadapan. Seterusnya tuduhan ini tersebar di seantero dunia. Siapakah yang memulakan budaya ini? DAP!

Ramai penganalisis politik percaya bahawa Anwar Ibrahim terbabit dalam komplot menjatuhkan Rahim. Tanpa Anwar yang menguasai Utusan Malaysia tidak mungkin Rahim akan diserang sedemikian rupa. Rahim terpaksa meletak jawatan, menanggung aib. Sungguhpun dihadapkan ke Mahkamah dan dibebaskan, hanya selepas Anwar Ibrahim dipecat, barulah gadis terbabit muncul menafikan tuduhan tersebut.

Ketika itu, tiada empat saksi, tiada rakaman video besi, tiada air mani; tetapi penyokong Pas memilih untuk mempercayainya. Jika kena atas kepala pemimpin UMNO, cukup sekadar kenyataan lidah yang tidak bertulang untuk mengesahkan.

Sebaliknya, apabila Anwar Ibrahim dipecat atas tuduhan liwat dan seks luar tabie pada 1998, kenyataan bersumpah mangsa yang akil baligh dan waras tidak diterima oleh mereka. Air mani yang ada di atas tilam juga tidak cukup kepada mereka. Hanya kerana Anwar berada dalam kumpulan mereka ketika itu, semuanya mesti memenuhi syarat kesaksian yang ketat.

Allah maha kuasa, pada tahun tahun 2000, Menteri Besar Selangor ketika itu, Tan Sri Abu Hassan Omar dituduh mempunyai hubungan sulit dengan adik iparnya sehingga mempunyai anak luar nikah. Abu Hassan menafikan ini. Suami adik ipar Abu Hassan, seorang mualaf yang menggunakan nama Abu Hassan, juga menafikannya. Namun Pas memilih untuk terus berceramah dan menulis membelasah Abu Hassan sebagai pemimpin UMNO yang bergelumang maksiat.

Abu Hassan mengambil pendirian keluarga lebih utama daripada kerjaya politik beliau. Beliau memilih untuk tidak lagi membenarkan anak-anakynya dan anak-anak adik iparnya menjadi mangsa politik jahat dan memalukan yang dijalankan oleh Pas, Dap dan PKR ketika itu. Akhirnya beliau meletak jawatan.

Tidak pula ketika itu ketiga-tiga parti ini meminta sebarang bukti mahu pun saksi seperti mana yang dituntut oleh syariat Islam. Lihat betapa hipokritnya manusia-manusia Islam di dalam Pas dan PKR.

Kemudiannya sekitar tahun 2006, giliran Dato’ Sri Mohd Najib Tun Razak pula menjadi mangsa. Beliau dituduh mempunyai hubungan sulit dan kemudiannya membunuh seorang gadis warga Mongolia bernama Altantuya Shaariibuu.

Ketika ini Pas, PKR dan DAP sekali lagi menjadi juara menuduh dan memfitnah Perdana Menteri. Seluruh negara mereka berceramah membuat tuduhan tersebut. Sekali lagi mereka tidak memerlukan sebarang saksi mahu pun bukti untuk mengesahkan tuduhan mereka. Malah lebih teruk, Ketua Penerangan PKR ketika itu, Tian Chua telah menerbitkan sekeping gambar “superimpose” menunjukkan Najib sedang makan malam bersama Altantuya dan Razak Baginda.

Biarpun Mohd Najib telah bersumpah bahawa beliau tifdak mengenali wanita tersebut, Pas sebagai parti memperjuangkan Islam langsung tidak peduli. Politik “character assassination” tetap diutamakan tanpa mengambil peduli pesanan agama.

Kemudian pada 2008, muncul pula rakaman video hubungan sulit Datuk Seri Chua Soi Lek dengan perempuan simpanannya. Sekali lagi tiga sekawan ini (Pas, Dap dan PKR) mendesak Chua Soi Lek meletak jawatan walaupun rakaman video tersebut sangat rendah kualiti dan tidak begitu jelas. Soi Lek sebagai lelaki dengan berani mengakui rakaman tersebut adalah dirinya. Beliau meletak jawatan. Sekali lagi kerana ia terkena pemimpin Barisan Nasional, mereka tidak perlukan sebarang saksi dan bukti yang konkrit.

Mungkin kerana Allah itu maha kuasa, sekali lagi kumpulan yang berlagak holier-than-thou ini ditunjukkan jalan kebenaran. Video klip Anwar Ibrahim mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita bukan isterinya tersebar melalui papagomo.com. Rakaman tersebut bukan sahaja jelas malah ada saksi dalam rakaman tersebut yang mengakui orang tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Saksi tersebut ialah Datuk Eskay, sahabat baik Anwar sendiri.

Sekali lagi kumpulan penjual agama dan moral ini menukar pendapat mereka sekelip mata. Rakaman video tidak boleh dijadikan bukti. Ia hanyalah besi.

Sekarang muncul lagi rakaman-rakaman video yang sangat menghairahkan dan lucah membabitkan pemimpin Pakatan Rakyat. Apakah para jurublog (bloggers) pro-UMNO “jahat dan kotor” kerana menyiarkannya? Jika mereka ini bersalah apakah yang Pas, DAP dan PKR buat sejak berdekad yang lalu tidak salah?

Menuduh orang tanpa bukti tidak salah, tetapi bila menyiarkan kejahatan, kerakusan dan kesyaitanan pemimpin Pakatan adalah salah? Kami hanya mengikut rentak yang dipalu oleh pemimpin Islam dalam Pas dan PKR sahaja.

Mereka yang akan mengundi dalam pilihan raya akan datang tidak harus terpengaruh dengan usaha menagih simpati kononnya UMNO dan Barisan Nasional melakukan taktik kempen yang kotor dalam pilihan raya kali ini.

Hakikatnya, kami hanya belajar dari para pemimpin Pas, PKR dan DAP. Cuma kami memberi kebenaran, mereka memberi khabar angin. Para pejuang maya pro-BN hanya membalas balik apa yang pemimpin Pakatan lakukan kepada pemimpin BN sejak berdekad yang lalu. Adilkah menyalahkan Barisan Nasional atas budaya politik yang dicipta oleh Pakatan sendiri?

Jika kita mahu membersihkan pilihan raya pada masa-masa akan datang dari taktik kotor dan lucah sebegini, rakyat harus mengundi Barisan Nasional dan ‛menyahkan’ pemimpin hipokrit dalam Pakatan.

Muhasabahlah bahawa kemunculan video skandal seks terbaru membabitkan pemimpin Pakatan ini mungkin merupakan satu kifarah Allah terhadap mereka yang selama ini ‘membelasah’ moral pemimpin BN sehingga seolah-olah para pemimpin BN terutamanya UMNO ini begitu jijik, busuk dan hina dan mereka sesuci-suci manusia.

Oleh Ab Jalil Backer - MyKMU

House PK: Inilah hakikatnya, aku sokong apa yang ditulis oleh saudara Abd Jalil Backer! Kita pun  belajar dari pembangkang. Tinggal lagi mereka percaya tanpa bahan bukti. Kita sediakan bukti sampai blogger mereka kena cerita pasal tisu terbang dalam video.

159 Responses to "CILI KASI TARUK! APAKAH VIDEO SEKS PEMIMPIN PAKATAN INI MERUPAKAN SATU PEMBALASAN KERANA MEREKA KUAT MEMFITNAH?"

  1. Nana baru habis mendownload video itu. Sebak rasa hati ini melihat betapa bertuahnya wanita itu d dalam dakapan lelaki perkasa & berat seperti itu. Secara jujur Nana iri hati dengannya.

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokongan Nana terhadap UMNO semakin kuat selepas menonton video lucah ini. Syukur sangat. Harap lebih byk video lucah pemimpin pembangkang selepas ini. Sama2 kita rakyat Malaysia doakan.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. pok nik mesti cakap allah da ampunkan dosa mustapha......
      parti ajaran sesat......PAS PIS PUS ,,,,lps ni mampus lah berkubur pas dap pkr,,,,,semua pengkhianat negara

      Delete
    3. Apepun Nana paling berharap video seks Nurul Izzah. Dahlah wajah cantik, pasti buat semua lelaki2 di Malaysia ni stim mencanak!

      Nana layan lancap tau tgk video seks ni tadi. Kawan2 macam mane?

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. celake Mamed penyamar! bhai dahlah ko ciplak karakter Encik Mohamed kat blog ni, sekarang ko nak matikan karakter Nana nurgaya pulak. cibai

      Delete
    5. Apalah keistimewaan saya ni sampai ramai sangat yang nak menyamar.Teruskan penyamaran bodoh itu. Pendirian ini tidak akan goyah, malah semakin kuat sokongan saya terhadap UMNO. Tak macam pemimpin pembangkang yang mudah goyah dengan sex. Walaupun saya merasa ghairah melihat sosok tubuh lelaki sasa dalam video itu, tapi saya tetap dapat mengawal diri & nafsu ini.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    6. Nana amat kagum dengan saiz kote Anwar & Mustapha Ali. Tidak seperti saiz kote Najib yg terlampau kecil dan tidak bertelur. Syukur sgt rasa lebih byk video seks pemimpin pembangkang akhir2 ini.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    7. Hahaha...nana bukn lu sorg diaorg jew...ngan aku sekalipun diaorg ciplak... Hahaha...bhai lu rasa bahagia ke dgn apa lu buat...

      Delete
    8. Ayat paling sensitif......salam butuh....cium ketiak...lancap depan laptop...video besi....tebar roti canai...

      Delete
    9. Aku hanya seorang insan yang kerdil! Tiada lah aku ketahui yang tersembunyi itu BENAR atau PALSU. Sejak era 90an sehingga hari ini kejijikan politik melayu amat menghiris jiwa nurani aku, walau pun saban hari dimomok dalam media terkawal dengan kejayaan duniawi yang hanya hebat bagai gelembung buih sabun saja. Aku cukup nestapa atas kerosakan total budi budaya murni warisan bangsa melayu dek kegilaan duniawi yang berpaksikan amalan. Syaithan !

      Atas semakin Lemah upaya ku yang milik Allah ini, aku berdoa: " Ya Allah,kau bantulah setiap KEBENARAN dan KEADILAN, serta Kau laknatkanlah setiap PEMBOHONGAN Dan KEZALIMAN"
      amiin.


      Ya Allah, beri lah petunjuk yang jelas dalam PRU13 Ini........ Amin!

      Delete
    10. Khas utk Nana Nurhaya. Nana, awak dengan rasa bangga tumpang dosa dengan menonton video2 lucah tah betul ke tidak kesahihannya. Kata ini pembalasan pihak PR kerana kuat memfitnah, tapi setahu saya sampai kehari ini seorg pun dari pihak PR belum pernah disabitkan kesalahan memfitnah oleh mahkamah. Semua yg didapati salah memfitnah adalah dipihak BN/UMNO dan semua yg kena saman memfinah adalh puhak BN/UMNO. Mana ada pihak PR kena saman fitnah oleh BN/UMNO ya. Nana, takutlah dosa dan jgn menyokong melulu kpd perkara2 yg hanya membawa kepada dosa besar..

      Delete
    11. Anon 5.26 mana org BN saman dia org ni. Mereka tak layan pun. Mereka dan macai meroyan sendiri.

      Delete
    12. Bila kene batang hidung sendiri xkeluar pulak 'petunjuk dari Allah'. Percayalah, Allah xkan buaka aib siPOlan kalo siPolan tu xpenah buka aib org lain.

      Delete
  2. kalau diri suka memfitnah jgn disalahkan org lain....aku rasa dh melampau2 puak2 UMNO ni skrang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoiiii...fitnah apa ke bendanya.ko tak dpt beza antara fitnah dan bukti ke?bebal

      Delete
    2. Kalau Nana ni laki, Nana tak kisah kalau hangpa nak buat video blue Nana tapi plzzzzzzzzz tolong cari pelakon yang kote panjang. Jangan malukan Nana dengan bagi pelakon kote kecik ala ala laki kak semah tu okay..

      Salam Gelombang Biru

      Nana Nurgaya

      Delete
    3. Yg amat2 terlampau adalah pemimpin yg bertopengkan agama untuk melunaskan bil air

      Delete
    4. SOALANNYA KENAPA ALLAH SWT TUNJUKAN AIBNYA DIA NI. CUBA MUHASABAH DIRI
      MALU YG AMAT WALAUPUN BENDA TU DI LAKUKAN BERSAMA PASANGAN YG SAH. SEKARANG SETIAP KESALAHAN KITA DIBAYAR TUNAI. JANGAN ASYIK MENUDING JARI PADA UMNO ATAU SESIAPA. TENGOK DIRI SENDIRI. MUHASABAH DIRI. KENAPA ALLAH PILIH AWAK. PENYOKONG PULAK JANGANLAH KALAU MELIBATKAN ORG ATASAN PASS TERUS TOLAK. SELIDIK BETUL2 KITA SEMUA MANUSIA PASTI ADA BUAT SILAP JGN CEPAT MELENTING. JGN NAK TUDUH2. SATU JARI TUNJUK KAT ORG 4 LAGI KAT DIRI KITA. INILAH AKIBATNYA.

      Delete
    5. Najib dituduh ada kaitan dengan Altantuya bukan main ko percaye lagi...
      Ni dah ade bukti, siap ade sound dengan warna lagi ape citer...Memang tongong la PR ni...

      Delete
    6. aku pun rasa pakatan akan menang dlm pru 13,korang tak rase ke amno bn mcm nak kalah...tulah banyak sangat tonton citer blue kan dah kelabu asap bijik mata..makin kabur lambang bn dan makin terang lambang PR kan..

      Delete
  3. Pi Siam beli sijil nikah backdated, habis cerita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. HA aku agak dah ni la puak pas nak buat halalkan yg harem.tapi berdasarkan video tu susah nak kata wanita tu bini no 2.kenapa kasi urut pastu hulur duit.oh ye duit nafkah hehe

      Delete
  4. Nana amat kagum dengan saiz kote Anwar & Mustapha Ali. Tidak seperti saiz kote Najib yg terlampau kecil dan tidak bertelur. Syukur sgt rasa lebih byk video seks pemimpin pembangkang akhir2 ini.

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
  5. mantap lah kupasan JALIL....terbaik

    ReplyDelete
  6. Orang yang memfitnah dan kejam dan makan hasil yang haram hidupnya tidak tenang dan umurnya tak panjang.

    Termasuk sekalian blogger pro-UMNO, menteri-menteri dan media pencacai UMNO seperti BERNAMA, Utusan, RTM, TV3 dan lain-lain.

    Mereka akan menerima hukumman Tuhan sepertimana janjiNya:

    Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10



    Kita akan terus berdoa lagi!

    اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه
    1) Allahumma arinal haqqa, haqqa, warzuqnattiba’ah,
    wa arinal bathila bathila, warzuqnajtinabah

    Ya Allah, tunjukkanlah yang haq itu sebagai haq, dan kurniakanlah kami kekuatan untuk mengikutinya (memperjuangkannya), dan tunjukkanlah yang batil itu sebagai batil dan kurniakanlah kami kekuatan untuk menjauhinya (menghapuskannya).

    وقل رب أدخلني مدخل صدق وأخرجني مخرج صدق
    واجعل لي من لدنك سلطانا نصيرا
    وقل جاء الحق وزهق الباطل إن الباطل كان زهوقا
    2) Rabbi adkhilni mudkhala sidqin wa akhrijni mukhraja sidqin waj'alli min ladunka sulthanan nasiiran
    wa qul ja alhaqqu wa zahaqal bathil innal bathila kana zahuqan

    Ya Allah, masukkanlah aku secara masuk yang benar dan keluarkanlah(pula) aku secara keluar yang benar dan berikanlah kepadaku dari sisi-Mu kekuasaan yang menolong. Dan katakanlah yang benar telah datang dan yang batil telah lenyap. Sesungguhnya yang batil itu adalah sesuatu yang pasti lenyap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doa lu tu tidak akan mengubah kenyataan yang stopa Ali buat keje terkutuk dan dihalalkan oleh lu dan puak2 lu. yang dari dulu sehingga kini yang kaki fitnah adalah Pakatan Kencing rakyat dan di mulai oleh Parti Ada Spender.

      Delete
    2. Spenda Menda, janji pancut lambat...Ni dah la mengketedarah duit rakyat, tol mahal, kete mahal, cukai tinggi TAPI pancut cepat lak tu....pukimak la, nama jer jaga kementerian wanita tapi kepuasan wanita tak penah ambil kira...

      Delete
    3. Slogan dan Motto PAS yg terbaru utk PRU 13

      AMAL MAKSIAT, READY WITH AUTA

      Delete
    4. Anon 9.06. Terbaikkkkkk. Hancur Umno !!!!!!!

      Delete
    5. Sebelum UMNO hancur... PASik, DAPig dan PuKir akan hancur ditelan tanah terlebih dahulu.

      Delete
    6. anon 9.06 terbaik........ Gerakan anti Munkar Dan jahiliyyah Melayu... Umno...


      Delete
    7. Panjang lebar komen tuan kononnya fitnah. Tapi pelakon video tu sampai sekarang tak menafikannya. Fitnah macam mana tu?

      Delete
    8. Stopa Ali The Spenderman

      Delete
    9. Doa kau telah makbul tapi kau yg tak nak terima kebenaran. Hati kau telah terhijab sebab berhala pujaan kau n.ajis telah gadai nama Allah dan telah mensucikan dosa 2 pengikit ajaran sesat. Apa hak kau nak gunakan ayat Allah pada kami. Allah maha mengetahui tapi tidak manusia.

      Delete
    10. dalam artikel x adak pulak dituduh orang dalam gambar tu Mustapha Ali? yg puak PR dok menggelabah tu apa hal??

      Delete
  7. TERBAIK!!!! KUPASAN BERFAKTA...

    ReplyDelete
  8. Ye nnt jgn lupa baca doa ni don muka pemimpin maha suci kau tu masa nk mula ceramah.. baca dgn tawadduq, ikhlas siap ngakir air mata ye. Ikhlas seikhlas2 nya.. nnt bila Allah s.w.t dh makbulkan terima seadanya ye.. tapi ingat.. Allah yg Maha Esa ye.. bkn Allah versi LGE, Karpal Singh, nurul izzah, brother anwar bin ibrahim a.k.a BABI ye...
    Nama aku Lan.. orang gelar kau LANCAU mak lu....

    ReplyDelete
  9. PAS Masuk Jerat PKR tapi yang paling berseronok segila gilanya adalah para cacai BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Allah, seandainya apa yang dibicara tu benar, tunjukkanlah kebenarannya.Seandainya ia berupa fitnah Engkau timpakanlah bala ke atas mereka-mereka yang merancangkannya.Aminnnnnnn.

      Delete
    2. Silap besar pas kerana terlalu mgagungkan anwar ibrahim dan AMK Pgayr.....
      Kan dah kena tikam belakang!!!!

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
  10. Hj Hadi terpaksa mengatakan ini semua fitnah demi undi. Inilah dia pemimpin yg nak menegakkan syariat islam dgn menghalalkan perbuatan pemimpin yg haram dan mengkafirkan sesama islam. Semoga kau selamat lah hadi daripada bala Allah. Tapi puak2 ni bukan takut pun sbb dah berli syurga Nik Ajis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarlah apa pemimpin PAS nak kata, bagi orang yang waras sedia maklum samada ianya benar atau fitnah dah 5hb Mei jadi penentu.

      Delete
  11. Lepas nie Video seks siapa pulak yang akan dikeluarkan,jerangkap samar di mana mana merata rata mencari mangsa nanti kita tengok lagi siapa yang akan dikenakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin al Jubori buat video Wan Jijah pulak,supaya Wan Jijah berhenti merungut di bilik tidor pasal al Jubori main cinadol dan Saiful.

      Delete
  12. Aku rasa kes Pak Mus ni ,al Jubori& the gang yg rancang,dia bengang org Pas terutamnya Majlis syura tolak dia nak jadi PM kerana isu moral.sekarang dia dedahkan pemimpin Pas pun ada isu moral.Lepas ni Majlis Syura tak kan berbunyi lagi pasal moral dan boleh lah dia jadi PM kalau Pakatan menang nanti.Pak Mus sendiri tentu tahu ini kerja siapa,tengoklah taki lama lagi mungkin ada sesuatu tindakan merajuk atau balas balik dari Pak Mus.Kebenaran nya akan terdedah juga nanti,biar pun Umno di tuduh bertubi-tubi.
    Apa yg di tulis dalam artikel ini ,penuh dgn hujah yg tidak mungkin dapat di patahkan oleh Pakatan terutamanya Pas.Siapa yg mula ,siapa yg lebih teruk,siapa yg tidak rasional dan sipa yg sebanrnya lebih gila maksiat.
    Membaca artikel di atas kebencian saya pada tok lebai Pas dan parti Pas lebih mendalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka tak kenal siapa anwar ibrahim!!!!
      U cuba kacau dia.....menempah maut ler jawabnya....
      Nasib ko ler stopa ali.....dimalukan oleh org yg dilindungi n.ajis.....

      Delete
  13. Wahai bangsa MELAYU buatlah lagi banyak video lucah agar anak bangsa kita dapat menonton sepuas-puasnya.Lepas itu mereka juga cuba melakukan seperti apa yang mereka lihat. DAN bergembiralah kalian apabila adik, kakak dan anak-anak kalian membuat aksi yang sama.Seronok kan dan tontonlah bersama-sama dengan keluarga kalian.Itulah yang dikehendaki oleh pemimpin-pemimpin yang rosak otaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila kena kat orng Umno mengapa kau tak cakap.

      Delete
    2. Apa ko merepak ni lebai PAS? Kalau serakat nak tngok bahan lucah ,adik,akak semua bole cari dlm internet ,aku rela tengok video tu dari kena kelentong bulat2 ...

      Delete
    3. Jadi your family semuanya kaki porn lah ye.Good.Kan la ni zaman moden.Buat apa nak tengok filem yang low class.Enjoylah siang dan malam sampai basah keliling noooooo.

      Delete
    4. Ini soal intergriti dan yg terlibat tu pemimpin islam, yang kapir pun mengaku. janganlah sebab undi di terbalikkan agama. Apa pun niatnya tak boleh menghalalkan cara. Ini masalah keseluruhan rakyat sebab melibatkan pemimpin bukan yg di pimpin. janganlah hipokrit sangat.

      Delete
    5. Tu la nak cakap UMNO rasuah la zalim bagai...Kes Stopa Ali ni ape cite plak...Gadai body untuk mudahkan dapat bisnes...Sok kalaula dapat memerintah lagi seronok ar Stopa Spender ni...Dapat lagi banyak body...PAS memang munafik...Ketayap buruk je lebih...

      Delete
    6. So xyah la dedahkan keburukan pemimpin.Pastu dlam xsedar korang dah pangkah pemimpin xbermoral. lagi teruk kat luar mcm ustaz..

      Delete
  14. Ciri-ciri org yg bacul-suka guna identiti org untuk sebarkan FITNAH tanpa berani guna name sdri..cth org cm NASIONALIS MELAYU & NANA FAKE..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sentap ker cai...apa kurangnya korang....mat bongok@mat bongkar...lord taik@lord reid...

      Delete
  15. Apa yang berlaku kepada pr dan pemimpin2 lucah mrk wajiblah menjadi tauladan kpd para pemimpin bn menempuh tahun2 mendatang...
    Jika anda merasakan tidak mampu mnjaga nafsu spt pemimpin2 lucah pr....baiklah berhenti menjadi wakil kpd rakyat...krn amanah rakyat adalah berdosa dikhianati....
    Jadikanlah sifat sederhana dan bijak ds najib sbg role model anda semua dan sifat2 buruk spt sombong...bongkak..dengki..penipu..pemfitnah..pelucah pemimpin2 pr sebagai sempadan..

    Biarlah kepimpinan baik dan amanah anda dikenang rakyat...
    Jgn mencontohi kepimpinan buruk dan lucah pemimpin pr yg menjadi kutukan dan hinaan rakyat...

    Bekas ahli pas kampung

    ReplyDelete
  16. DAP yang kafir tu pon tak jaja video lucah Soi Lek.Yeng ko rang seronok sangat nak jaja video ni nape.?????? Puas lah hati kome ye?????! Lepas ni ko rang bolehlah menang pilihan raya.Itu gamaknya yang ko orang fikirkan.Betul lah politik menghalalkan cara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di negara lain pun isu seks ini di jaja,kerana mereka pun tak mahu pemimpin yg tak bermoral ,biasanya yg terpalit secara sukarela meletak jawatan.Malangnya pemimpin pakatan ,tak sanggup menerima kenyataan,semunya di salahkan pada org lain,semuanya berdalih dgn 'bukti mengikut Islam' kononnya.Islam sentiasa di jadi alat oleh puak Pas,sehingga memungkin timbulnya rasa ragu dgn undang-undang Islam,kerana terasa undang-undang Islam ni lebih mudah melepas diri dari di hukum,mana adilnya kalau begitu.Walahal mentaliti puak Pas lah yg menyalah gunakannya,utk kepentingan puak mereka yg melakukan kesalahan.

      Delete
    2. Betul kate kome.Pemimpin PAS ramai tak bermoral.Pantang tengok dahi licin.Rembat sampai mengeliat.Lihat pemimpin UMNO semuanya bersih.Tak ada kaki betina.Tak ada kaki judi.Tak ada kaki arak.Hutang dengan bank beres dibayar.Tak ada kaki pembelit.Tak ada kaki kelentong dan rampas tanah rakyat.As I see all good and well done.Ape korang nak lagi.Ko orang pun tahu kan. ......pemimpin PAS tu kaki pompuan,rembat tanah rakyat, alim tapi kaki botol, alim tapi kaki judi, susahlah nak cakap banyak sangat.So......... Bagi UMNO memerentah sampai Hari Khiamat.Boleh???????

      Delete
    3. Kawan khianat kawan.....pantang dilawan akan jadi mcm ostad stopa!!!!

      Delete
  17. Yg hlalkn cra pr bg oit...persoaln skrg pelakunya..knpa x persoalkn sift pelakuny..pelakuny tokh politik msti ade etika n integriti nk pinpin masyarakt

    ReplyDelete
  18. Hari ini kita seronok mengaibkan orang.Kita hebahkan di media.Tapi ingat, satu masa nanti Allah akan aibkan kita juga anak cucu kita dan kita tidak dapat membendungnya.Masa itu kenangan silam berlegar dalam ingatan kita yang mana kita juga pernah mengaibkan seseorang.Penyesalan pada waktu itu sudah tidak berguna.may god bless you all.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi... Kalau tak hebahkan kat media nnati lagi ramai org kena kelentong pura2 alim cam puak ko...aku tak sanggup kena tipu,tak tau la pulak ko...

      Delete
    2. Ya lah,kalau terkena pada kita ada siapa nak bela macam puak Pas bela pemimpin mereka.Kalau dah buat salah terkena aib begini terima saja lah,nak buat macam mana,jangn pula kita salahkan orgn, kita yg buat salah.

      Delete
    3. Memang betul tak baik mengaibkan orang...Tp disamping tu, orang ni nak jadi pemimpin.Pemimpin sepatutnya berakhlak baik bukan dipilih dari orang yang buruk akhlak die, bukan keje asyik nak membalun betina je...Kalau betul tak buat maksiat, buatla penjelasan menafikan bende ni, apesal ambil jalan berdiam diri. Buat sumpah laknat, serahkan pada Allah, kan dapat menafikan bende ni...Itupun kalau Stopa ni tak buat keje haram ni la..peringatan jugak buat UMNO...

      Delete
  19. Ini Malaysialah,,,DAP yg terang benderang memijak Islam dan menentang kedaulatan Raja dan orang Melayu pun boleh menang dan berkuasa inikan pula PR dan PAS,Amno boleh jadi juara sorak belum tentu memenangi undi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO memang hebat.Boleh terpekik terlolong beceramah sorang-sorang kat Melaka macam orang mabuk.Boleh ganggu ceramah orang macam tak de undang-undang.Polis pon naik pening.

      Delete
    2. Kah kah kah....lawak cai!!!!!
      Siap nyanyi lagu tema tanya sama china doll....
      Lepas tu tebar roti canai putih....
      Munafik betul...

      Delete
  20. DAP yang aku kenal tu memanglah CINA.Dia memanglah kafir.Hukum Islam pon dia tak tahu.Salahnya Cina DAP tu kerna berkawan dengan PAS dan PKR.Tapi aku muskil juga yang UMNO selama 56 lebih tahun berkahwan dengan MCA dan MIC tu berbangsa apa ya? Oh! Mereka itu juga Melayu banjar, jawa, bugis,aceh, bajau, bidayuh agaknya.Jadi mereka itu Cina dan India rumpun Melayu agaknya.Oleh itu PAS berdosa berkawan dengan DAP sebab dia CINA KAFIR??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko merepek apa ni?

      Delete
    2. berkawan boleh ,jangan jadi tolol sudah...ajak lah cina dap masuk dalam masjid ,,yang pompuan suruh jadi imam dan bagi tazkirah kat korang.

      Delete
    3. PAS dulu kate UMNO kafir sebab berkerjasama dengan orang cina...Sekarang PAS buat camtu takpe sebab tahaluf siyasi...Ape citer ni...Kalau orang lain buat salah , kalau kiter buat betul...PAS ni memang nak kuase je...MCA sungguhpun cina dan kafir tapi tak pernah terang2an menolak Islam...Karpal singki pun add cakap "over my dead body kalau nak jdkan negara Islam"...PAS memang dah jauh dengan perjuangan sebenar...Mursyidul HAmPAS pun dah melalut sekarang ni...Banyak buat penyataan yang mengelirukan orang Islam...

      Delete
  21. Slogan dan Motto PAS yg terbaru utk PRU 13

    AMALKAN MAKSIAT, READY WITH AUTA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah....tak sampai hati nak gelak panjang...

      Delete
  22. Hadi kata makin ditayang, Cikgu Pa makin dapat pahala dan ganjaran.

    OK la tu berbanding dgn Anwar, you ulang I saman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia nak galakan org dia buat maksiat ke,boleh dapat pahala mudah macam Pak Mus.

      Delete
  23. Dimana mana negara didunia ini yang terbongkar kisah skandal pemimpinnya, mereka terus berundur kerana isu moral dan intergriti walaupun mereka ini golongan kapir.

    Tetapi terbalik di Malaysia ini, pemimpin parti yg menyatakan menegakkan syariat islam boleh menyatakan fitnah walaupun ada bukti nyata yg boleh dilihat dan boleh diuji kesahihhannya. menolak dgn mentah menggambarkan agama itu hanya sekadar retorik politik parti sahaja.

    Ini bukan soal peribadi tetapi soal masalah umum kepentingan rakyat kerana yang terlibat itu berstatus pemimpin bukannya penjual apam balik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's the whole point, totally agreed.

      Delete
    2. ni yg unik nye politik diMalaysia ni.. gamaknye sebab Nick Ajis dah konpemkan deme masuk syurga la tu..

      Delete
  24. Klu muka lawak mat sabun tu yg berlakon lucah...gerenti lucu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beb mat sabu mana ada buat benda camtu. Dia berlakon dgn Mr.bean je

      Delete
  25. best arr dia gentel2 & korek2 puki tu. Mesti rasa kasar, lembut, licin, melekit, hangat & basah kat jari. Kalau tak caya cuba tanya Juragan 69. Dia selalu buat mcm tu kat katil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah sendiri yg rajin buat tak payah la babitkan org lain cai

      Delete
    2. Tah cai 11.53... pencacai tol la...Cai mali cai la ko ni...

      Delete
  26. Aduhaiiiii... Hadi kata Stopa dapat byk pahala sebab video kuak lentang dan gaya bebas beliau tersebar.. Hadi ni unta ke baghal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesumpah bro mcm nuar gak

      Delete
    2. haha..selepas hujah hadi kate kamera tu besi..ahli PAS dah xkisah kantoi pun...haritu aku teringat lagi, ada adun BN mane ntah, ada gambar 4 org amoi buat pedicure n manicure kat shopping complex pun cycbertrooper diorg dah kecoh..yg tu xdikira mengaibkan org lak..

      Delete
  27. Rasanya pemimpin2 Barisan lagi banyak skandalnya. Yg membezakan ialah, BN punya sumber kewangan yg besar & punya tenaga manusia yg ramai utk melakukan kerja2 pembongkaran seperti ini. Mereka yg punya pengaruh & kekayaan lebih terdedah dgn benda2 mcm ni sebab semua boleh dibeli.

    So sama ada Pakatan @ BN, jgn percaya sgt dgn mereka ni. Selagi mereka ada kuasa & wang, perkara sebegini menjadi mainan mereka. Nasib koranglah yg terkantoi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bercakap ikut sedap mulut tanpa bukti yu yg fitnah cai.

      Delete
    2. Anon 12:02AM
      fitnah kat saper? :p
      ko ingat pemimpin2 politik ni mcm Nabi ker tak buat dosa? Pasti ramai yg buat kerja mcm ni, cuma tersorok. Yg terkantoi tu mmg nasib badan ler. :p

      Delete
    3. Pok Nik tak berdosa pun, siap offer syurga lagi.

      Delete
    4. Yang terang2 ni ko taknak siasat...Yang samar tu jugak ko ambil peduli...Cai Pencacai PR...

      Delete
    5. Rasanya.....confirm fitnah,main rasa-rasa je.Boleh pulak puak sial HamPas ni.

      Delete
  28. Isu ini benar-benar memberi tamparan hebat kepada fahaman politik & pegangan agama yang ingin ditonjolkan oleh PAS.
    Sekiranya dahulu hampir kesemua pemimpin UMNO dikaitkan dengan tuduhan liar dan tidak berasas walaupun tanpa sebarang bukti kukuh sekarang apabila kena kepada batang hidung sendiri maka segalanya boleh diubah.

    Cuba kita ikuti rentetan isu Pok Mus ni:

    1) Mereka menuduh ini semua kerja UMNO (jawapan standard PR).
    Walhal yang di tangkap polis kerana mengedarkan VCD tu siapa? Bukankah ahli AMK PKR?

    2) Kenapa pula Pok Mus sendiri mengambil pendekatan yang agak luar biasa... Menggunakan peguam untuk menjawap bagi pihak dirinya? Adakah ini cara orang politik berdepan dengan masaalah?
    Mengapa beliau sendiri tidak kehadapan dan membuat kenyataan membela dirinya sendiri?

    3) Mengapa Haji Hadi serta pemimpin tertinggi PAS tidak mampu untuk membuat sebarang pendirian dalam isu ini tetapi begitu mudah menyingkirkan Hasan Ali dan Cikgu Non?
    Dimana pendekatan Islam yang KONONnya diperjuangkan oleh PAS? Nampaknya sekadar retorik sahaja,

    4) Mengapa pula Haji Hadi dengan cepat mengeluarkan Fatwa mengatakan bahawa video itu adalah fitnah? Dalam masa tidak sampai satu hari mampukah sesiapa pun untuk membuat analisa video tersebut dengan terperinci? Sedangkan kita tahu dalam isu video Anuwar dan Chinadoll tu pun terpaksa dihantar ke US & Korea untuk dianalisa. Jadi apakah yang boleh kita tafsirkan dari pembelaan Haji Hadi keatas Pok Mus?

    Fikir-fikirkanlah....

    http://mycybertrooper.us.ms/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Mus kata itu bukan dia... tapi selepas berhari-hari termenung,baru boleh jawab itu bukan dia.

      Delete
  29. Umno itu jelmaan Blis ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO itu jelmaan IBLIS

      Delete
    2. ko jelmaan parti Ajaran Sesat

      Delete
    3. Pas Pis Pus...Keje nak kutip derma je...Muka tembok...Undila PAS untuk jadikan Malaysia negara peminta sedekah tegar...

      Delete
  30. Apa komen ustaz azhar idrus?

    Sekarang ustaz badrul amin dah ada gang...hehehe

    ReplyDelete
  31. bad role amin kata..itu teknik kaunseling ..

    ReplyDelete
  32. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ini baru berita lucah.

      Delete
  33. BAB DR HASAN KAU TAK SIASAT PUN, TERUS AJE KAU BUANG DARI PAS. USTAD NASHA KAU PERLEKEHKAN HANYA KERANA MENENTANG AL JUBURI. TAPI BAB DOSA BESAR PEMIMPIN PAS , PUAK PAS NI BOLEH BUAT MUKA SARDIN AJE !!!

    TAK KE BODOH NAMANYA !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org pas ke bang?. Syg jugak dgn pas ye. Hidup islam sayang cikgu pa!. Takbir!.

      Delete
  34. Pulangkan Semula Beberapa Bilion Wang Yang Awak Sembunyikan Di Luar Negara Dan Bayar RM300 Juta



    Pendedahan yang dibuat oleh RPK membuktikan wang negara sememangnya dirompak oleh Anwar dan kuncu kuncunya. Ini membuktikan pendedahan wang berbillion ringgit yang dilarikan Anwar terbukti benar. Anwar menuduh Umno dan BN merompak sedangkan beliau sendiri yang menyamun wang rakyat.

    Pendedahan ini menjadi bukti penyangak seperti Anwar tidak boleh menjadi PM negara.!

    DATUK JOHN SOH CHEE WEN DAN WANG RM300 JUTA NYA Pendedahan Raja Petra Kamaruddin (RPK) yang merakam perbualan Anwar dengan taikon Datuk John Soh Chee Wen.

    “Apabila mereka akhirnya bertemu, Anwar dan John Soh mula bertengkar. Apabila Anwar berkata John Soh harus dipersalahkan kerana kegagalan 16 September, John Soh membidas, “Jika awak begitu yakin rancangan awak berjaya mengapa awak tidak membiayai dengan wang awak sendiri? Pulangkan semula beberapa bilion wang yang awak sembunyikan di luar negara dan bayar (balik) RM300 juta (yang telah dilaburkan) dari poket awak sendiri!”.

    John Soh menurut PKR bukan sekadar penaja kewangan Anwar dan PKR, malah dia juga dianggap sebagai pakar strategi hala tuju parti itu.
    Wang RM300 juta yang disebut oleh John Soh di atas adalah segala perbelanjaan yang telah dilaburkannya kepada Anwar dan PKR sejak dari tahun 1998.

    Persoalannya, kenapa Anwar minta duit dari John Soh dan dari mana pula taikun itu dapat duit sebanyak itu untuk dilaburkan kepada Anwar dan PKR ?
    Apakah John Soh juga sekadar ‘proksi’ pihak lain ?
    “Soh Chee Wen bukan pakai duit sendiri. Dia agen ‘Italian MAFIA’ (international group). Kena ada return juga. Bukan boleh suka hati nak tabur duit. Kalau sangkut, nyawa John Soh pun sangkut atas pokok kelapa. Anwar cuci tangan”, kata blogger GA dalam menjawab persoalan tersebut.Baca lebih detail di sini http://www.anwaraidc.com/

    ReplyDelete
  35. Anwar dan konco2nyer hanya berani dok tipu org kampung pung pang pung pang kat ceruk kampung...dia bangga ramai dok datang tengok dia ceramah bg bohong org kampung di Papar Sabah....harap2lah ada org kampung kat Papar Sabah tu tunjuk bukti skandal dia sebenar...dia ingat org kampung dia leh tipu kerajaan hutang 500billion ringgit...org kampung 5 ribu pun dah rasa banyak gila....harap2lah YB Rosnah Sirlin dapat terangkan satu per satu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalahnya org kg yg sokong umno. Sapa tipu sapa. Bang... ckp pakai oraklah. Ce abng bilng kwasan okan yg pr klah.. contoh n.9. Pekn dan bandar semua bn bungkus bang. Sbb apa?. Umno hnya boleh tipu org kg. Org kg. Org kg. Org kg. Hihihihi.

      Delete
  36. 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢! 马来愚蠢!

    ReplyDelete
  37. Najib Pikat Pengundi Muda Dalam Jelajah Kempen Terbaru

    KUALA LUMPUR, 12 April (Bernama) -- Meneruskan pendekatan inklusif beliau, Datuk Seri Najib Tun Razak Jumaat mendekati ribuan golongan muda dan memberikan jaminan mereka akan mempunyai "masa depan yang penuh dengan harapan" di bawah kerajaan Barisan Nasional (BN).Memastikan tiada golongan yang terpinggir dalam kempen beliau bagi pilihan raya umum ke-13, Perdana Menteri menyampaikan harapan dan janji beliau itu kepada ribuan belia, kebanyakannya pelajar berusia lingkungan 20-an di kompleks sukan Bukit Jalil di sini.

    "Tak ada sebab untuk golongan muda rasa bahawa mereka tidak terbela kerana kerajaan hari ini kita telah membuka proses amalan demokrasi yang lebih terbuka dan liberal."Percayalah, kerajaan yang ada hari ini adalah kerajaan untuk orang-orang muda," kata Najib semasa melancarkan program "Suara Generasiku".

    Pengundi muda merupakan antara faktor penentu pada hari pengundian 5 Mei ini. Lebih 2.3 juta atau 18 peratus pemilih adalah pengundi yang baharu berdaftar.Najib telah menggariskan secara terperinci, dalam manifesto BN mengenai bagaimana kerajaan akan meneruskan usaha demi untuk mencapai kecemerlangan pendidikan dan menyediakan platform kepada golongan muda untuk meningkatkan daya kreativiti mereka dan merealisasikan impian mereka.

    Meskipun ini merupakan kali pertama Najib menghadiri program bersama golongan muda selepas beliau membubarkan Dewan Rakyat pada 3 April, Perdana Menteri tetap berhubungan dengan mereka menerusi Twitter dan Facebook, dan kadang kala menonton perlawanan bola sepak "secara langsung" di tempat-tempat popular di kalangan orang muda di ibu negara.

    Angka terkini menunjukkan beliau mempunyai 1.4 juta peminat di Twitter dan 1.56 juta "likes" di Facebook

    Hari ini, Tan Sri Syed Hamid Albar berkata beliau tidak akan bertanding dalam PRU13, menyertai langkah beberapa lagi orang kuat parti, yang termasuk Tan Sri Rafidah Aziz, Datuk Seri Azmi Khalid, Datuk Seri Radzi Sheikh Ahmad dan Tan Sri Ong Ka Ting.

    Selepas Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek mengumumkan semalam yang beliau akan mengetuai kempen parti tetapi tidak bertanding, Ketua Wanita parti Datuk Seri Dr Ng Yen Yen turut menyatakan kesediaan untuk berundur.

    Di Bachok, KELANTAN, 300 anggota PAS mengisytiharkan menyertai Umno dengan ketua kumpulan itu Rosli Md Noor, berkata PAS gagal menunaikan janjinya selepas 23 tahun memerintah negeri itu.

    Sebanyak 60 lagi anggota PAS di Perak turut mengumumkan keluar parti untuk menjadi anggota Umno Bahagian Pasir Salak.

    _________________________________________
    Dah semua golongan sokong umno dan dah keluar dari pembangkang, nak buat apa susah payah nak berkempen?

    ReplyDelete
  38. mari-mari..... kita jadi ahli pas/pkr/dap (tapi kita undi BN PRU13). pasti kita masuk syurga. kerana jawapan atas kejahatan kita /amaksiat kita telah ada. diakhiran bila disoal aja tentang dosa kita. jawapan nya senang aja UMNO / BN. kenapa kamu berzina sebab umno / bn..... ustaz mengajar pun tak susah. hafal aja umno bn. yang salah itu dari umno / bn ini lah kesan ajaran sesat anuar pada pok nik, hj hadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik punya.......!!!!

      Delete
  39. Kah kah kah apa dah jadi apa dah jd bideo sex makin kantoi....apa dah jadi ha ha ha.......segala yg puak puak umno rancang makin x menjadi ha ha ha........

    ReplyDelete
  40. Itu la terlalu banyak mendengar fatwa abdullah saamah dan alfadzil muhyidin artis menyebabkan cai cai semua menjadi srmakin tidak waras ha ha ha.....org pr terus kan usaha berkempen cai cai asyik ngan bideo ha ha ha....aku dah kata patpu cuba bawa kita semua menjadi lalai ttg apa yg perlu d perjuangkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elokla ko sokong Mat Pengongkek ni..esok ko plak kene balun...

      Delete
  41. Walaupun ngan bideo lucah dan gambar lucah dari 10000 responden yg ditemu bual sinal 89% memilih pakatan rakyat....ini bermakna rakyat tolak politik kotor bn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memandai je ko ni...Tah mane ko ambil temu bual...Tak alih2 89%...Stopa ni dah terang2 buat bende kotor...Terima je la hakikat...bongkar oi...

      Delete
    2. Kah...kah...kah...ko nei btl2 org x.de maklumat 11.32

      Delete
  42. Cai cai selalu kata apa yg berlaku kepada pemimpin pr ini disebabkan doa berbalik kpd mereka......sekarang terbukti srgala fitnah itu makin membusuk dlm umno bila bideo sex mustafa makin kantoi dan terdedah kepalsuannya....... penfitnah sdg mrnunggu pembalasan dunia dan insyaallah juga pbalasan allah ha ha ha
    ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita boleh berpura2 menafikan apa saja.
      Kerana yg benar itu selalunya amat pahit.

      Delete
    2. Kita boleh berpura2 menafikan apa saja.
      Kerana yg benar itu selalunya amat pahit.

      ___________________________________
      Bukti video dah ada dah, bawak le ke mahkamah sebagai bukti, biar mahkamah menentukan nasib dia.
      Apa yang diharapkan pihak mahkamah boleh menerima video itu sebagai bukti.
      Kita sebagai orang awam janganlah "lebih sudu dari kuah"....

      Delete
  43. pr semua maksum tak melakukan dosa ,yang terbaik seantero alam dari utara hingga selatan khaaakktuihh..

    ReplyDelete
  44. Renungilah ayat 26:Suroh Al Imran
    Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai Tuhan yang mempunyai kuasa pemerintahan! Engkaulah yang memberi kuasa pemerintahan kepada sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah yang mencabut kuasa pemerintahan dari sesiapa yang Engkau kehendaki. Engkaulah juga yang memuliakan sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah yang menghina sesiapa yang Engkau kehendaki. Dalam kekuasaan Engkaulah sahaja adanya segala kebaikan. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    ReplyDelete
  45. bukan dialah!, mirip je, mirip 34 peratus, betul tak?

    ReplyDelete
  46. Habislah PAS kena kontoi....PAS perlu tukar nama Puki Adalah Surga. Hahaha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diorang ni memang nak P*** je...Muka sume gersang...Semua ade bini lebih dari satu...

      Delete
  47. walau stapa ali org pas tapi saya maseh ada sedikit rasa simpati kat dia. dari dulu berulang kali saya bertelagah dgn kwn2 dlm pas. jgn heret agama kita dlm mendapat laba politik. kalau kwn2 kita dari kaum cina ckp agama islam bg ke kita menyedap dgn pelacur. nk jwb camne. nk bangkang pun boleh malu. pas ckp tolak pas tolak islam. stapa ali . md sabu mahfuz dn lain2 org pas kita tolak bkn kita tolak islam. agama tidak berpaksi kpd politik. politik dan org2 politik tidak akan terlepas dari melakukan kemaksiatan. kerana dia pun manusia. jgn kita rosakan agama kerana politik. stapa ali org islam org pas. pas pun xkan terhindar dari terjebak dgn isu moral seperti ini. kesian pas. nk tunggu ulasan tgna. dia lebeh arir soal2 begini...





    ReplyDelete
  48. Umno/bn x de ke isu nasional yg blh d bangkitkan selain isu sex? Rakyat nakkan pencerahan bknnya crt sex sampai membosankan. Berkempen mcm bebudak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai,pkr yg dedahkan salahlaku pak stopa ni, ko tuding jari kat umno kenapa pulak??ada bukti ke bhai?? Umno tak perlu nak rancang bhai, biar Allah je yg tunjukkan..Umno pun takde masa nak siasat siapa skandal pak stopa ni utk buat rakaman bhai..akai ada ka???

      Delete
    2. HAHAHA....SERONOKNYA JADI PUAK PAS NI..KALAU APA2 KEBURUKAN BERLAKU SEMUANYA SALAH UMNO...KESIAN UMNO...AWAT LA DEPA DENGKI BUSUK HATI SANGAT KAT UMNO NI...

      AWAT HAMPA TAK SURUH NIK AJIS KELUARKAN FATWA...APA YG PUAK PAS BUAT SEMUANYA HALAL.. JIHAD KEJALAN ALLAH WALAUPUN BERZINA SEKALIPUN TUHAN AKAN AMPUNKAN SEBAB DGN MASUK PAS CONFIRM MASUK SYURGA...TAK GITU...

      JANGAN JADI BODOH SAMPAI HUJUNG NYAWA LA....ADA OTAK FIKIR!

      Delete
  49. watan harian online mengatakan....mustafa ali telah mengaku salah dan telah meletakkan jawatan berkuatkuasa serta merta..terima kasih.

    ReplyDelete
  50. Rasa hidup lelaki amat susah. Sudah tua tapi batang itu masih boleh berdiri tak pakai sia-sia shj. Isteri sudah tua nak seronok tak boleh lagi nak khawin lagi banyak masalah nak tanggung. Jadi sewa paling baik bolehlah tukar-tukar rasa. Oleh itu pelacuran dilesenkan lebih baik. Hehehe

    ReplyDelete
  51. tapa dah ngaku ,cai macammana ? spin lagi ker....kelepap setepek cipap kat muka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaikat maut umngokApril 13, 2013 at 1:24 PM

      Ya stapa dah mengaku untuk mengambil tindakan undang undang diatas fitnah bideo tersebut kah kah kah....
      Kantoi bag ang

      Delete
  52. Pompuan tu klu dpt kt menteri2 umno... Sure dh kena doggy atas bawah nyer... Menjerit2 dibuatnya smpi sebelah bilik leh dngr klimaks nye...

    ReplyDelete
  53. malaikat maut umngokApril 13, 2013 at 1:11 PM

    Kah kah sah bideo kantoi....hari banyak link di kluarkan dlm internet kekantoian bideo tersebut..... proses perundangan akan berjalan x lama lagi kah kah kah....dari awal aku kata umno dan sex x dapat di pisah kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti engko yg kuat kongkek.nafsu kalah kuda.tula byk sgt ubat kuat dlm blog haramjadah tu.sedap menutuh.kantoi.pastu umno jgak yg ko salahkan.otak ltak kat jubo ke bhai?

      Delete
  54. malaikat maut umngokApril 13, 2013 at 1:21 PM

    Nak tau rakyat d dahulukan zaman nabi mcm mana baginda buat ...

    Satu hari sorang sahabatabu hurairah dlm kelapàran lalu nabi memberi beliau semangkok susu yg nabi terima dari sahabat lain...sebelum abu hurairah minum susu nabi meminta abu hurairah menjemput fakir miskin yg lain untuk sama2 minum susu tersebut...inilah maksudnya rakyat didahulukan....walaupun nabi boleh minum sorang2 namun tetap memberi umatnya minum bersama walaupun hanya semangkok susu....

    Tapi dimalaysia rakyat d dahulukan dgn mengaut hasil kekayaan negara secukup cukupnya dan baru bg br1m kat rakyat tertentu sahaja itu pun hanya setahun sekali. ...

    Itulah bezanya rakyat d dahulukan dlm konteks cai cai umngok

    ReplyDelete
  55. Wow.mmu.ko punye komen dah mnunjukkan iq ko yg lebih rendah dr bdak sekolah tadika.tahniah.sbb tula pok nik najis ko tu bg air tanah kat rakyat kelantan eh?pastu snang hati bg tanah beribu ekar kat cina dap supaya nizar melambai2 dpt jd mb perak eh?pergh.pemimpin dah bodoh bahalul no wonder pencacai dia jauh lebih bahalul?hehehe.letih gelakkan kebodohan korang.asal kantoi.petik ayat quran.xyahla nak tunjuk baik sebalik jubah dgn serban tu.cth terbaik.pelakon porno terbaru perut gendut tu.ALLAH lebih tau isi ati org yg pura2 alim tp ati penuh taik.trima jela hakikat.fitnah korang dah berbalik pd puak korang.ALLAH TU MAHA ADIL

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaikat maut umngokApril 13, 2013 at 2:24 PM

      Yg bg tanah beribu ekar kat cina hanya melayu umno....sapa bg genting kat cina...sapa bg langkawi kat cina....sapa bg singapore kat cina......banyak lg tanah rezab melayu di tukar ke tanah perindustrian untk bg kat cina...sapa yg tukar nik aziz ke....cuba bg satu nama tanah yg nik aziz bg kat cina...aku pun nsk tau juga ha ha....tu yg aku kata umno mmg umngok.....kah kah memangg umngok

      Delete
    2. Betul ka tu mustafa ali tgk mustafa muhamad j...tp sekali tgk mcm awang adek keh keh.....

      Delete
  56. selalu terdengar org ckp. kejatuhan lelaki kerana 3 ta. takhta, harta, dan wanita. betullah agaknya. bg org politik xkira dari umno, pas atau pkr yg berbangsa melayu dan beragama islam mesti nampak berseh lahiriahnya. jgn dekati pintu2 maksiat kerana anda sentiasa diperhati. org pas org pkr dan umno tidak kebal dgn 3 ta itu. xguna kita tuduh jd alat sesiapa. dah lumrah kat malaysia ni kerana kepentingan politik kita melondeh aib seteru politik kita tanpa ada kesihan . kita belum lg matang dan menerima persaingan sehat dlm berpolitik. semua kita gunakan. hatta menjual nama agama pun. itu lah jdnya

    ReplyDelete
  57. KJ kecam dan tolak politik lucah sekeras-kerasnya

    KUALA LUMPUR, 13 April — Khairy Jamaluddin mengecam pihak tidak bertanggungjawab yang menggunakan politik lucah dan menegaskan Barisan Nasional (BN) menolak sekeras-kerasnya tindakan sedemikian.Semalam, satu lagi video seks sepanjang 11 minit menyerupai pemimpin tertinggi PAS telah disebar di Internet oleh laman-laman blog pro-Umno.

    “Saya ingin nyatakan bahawa saya menentang politik lucah dan menolak sekeras-kerasnya

    “Umno dan Barisan Nasional tidak menggalakkan mana-mana pihak, mahupun pihak ketiga untuk mengamalkan politik seperti itu,” kata bekas ahli parlimen Rembau itu semasa merasmikan program BN Youth Volunteer (BNYV) di Bangsar pagi ini.

    Khairy (gambar) berkata tidak adil sekiranya pembangkang mahu menunding jari kepada BN mengamalkan politik lucah kerana musuh politik mereka banyak dan bukan hanya daripada kalangan parti pemerintah sahaja.

    “Tidak adil mereka salahkan Umno dan BN sahaja.

    “Musuh mereka banyak, bukan hanya daripada kerajaan sahaja,” katanya lagi

    Khairy juga berkata BN tidak akan sampai ke tahap menggunakan politik lucah untuk berkempen dan cerita-cerita yang dibuat bertujuan untuk memberikan gambaran negatif kepada BN.

    “BN tidak bertindak sehingga tahap itu. Politik juga ada batasannya,” kata beliau

    Dalam pada itu, Khairy juga menggesa kedua belah pihak tidak kira daripada kerajaan ataupun pembangkang untuk berpolitik secara matang dan bersih pada Pilihan Raya 2013 nanti.“Marilah sama-sama kita pastikan perlawanan kali ini bersih.“Kita lawan politik dengan idea, dasar dan polisi yang baik untuk rakyat, bukannya dengan politik lucah,” katanya lagi.

    ____________________________________________________________________

    Yes! Kj.....cuma MACAI, SOH CHAI & ANJING yang lebih_lebih dalam hal ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cer keluar video sek BN.. aku potong jari cybertrooper pembangkang x siar..hahhahaa...Gambar super imposed Najib pun boleh jadi modal...siap buat text khutab jumaat lg.Ustaz Fathul Bari kawin 2 pun diorg boleh putar belitkan..mane yg diorg kata diorg amal politik bersih? Dulu bukan diorg ke yg start panggil aljuburi..Cer citer..

      Delete
  58. Akhir terbongkar juga. Pelakon pelakon tu bukan Anwar dan Mustapha. Dari risikan yang dibuat, ianya dilakonkan oleh Ethant Hunt. Saksikan kebolehan Ethan Hunt dalam Mission Impossible.

    This message is self distruct. Please read immediately.

    ReplyDelete
  59. ANWAR EJEN ISRAELApril 13, 2013 at 5:17 PM

    PAS = parti ajaran sesat sesesat sesatnya.

    Hahahahaha

    Menggelupur nmpk nya cai cai dari pasngok nk cover line..

    Ceramah sana sini fitnah sukati laki tiri jiran ko, cai pasngok pecaya maut..

    Ada bukti, dah dibungkaskan kebenaran,, cai pasngok pecaya..

    Bongok punya pasngok.

    ReplyDelete
  60. Pahang perlukan MB baru yang boleh memajukan lagi negeri Pahang! Pahang sebuah negeri yang besar tapi amat ketinggalan dari segala segi. PM dari Pahang pun tak dapat nak majukan Pahang! Yang sedikit maju hanyalah kawasan Kuantan.
    Temerloh sepatutnya dah lama maju, tapi sedihnya IPTA/IPTS pun tiada. Terlalu banyak forum di Internet yang melahirkan ketakpuasan hati rakyat terhadap pendidikan di Pahang!Pulihkanlah imej pahang dan jadikan pahang sebagai negeri ilmu! contohilah negeri Terengganu yang jelas pemerintahnya membudayakan dan mementingkan ilmu dgn terbina banyak pusat pengajian. Ambillah idea dari ramai pihak seperti jadikan Temerloh sebagai hub ilmu titik tengah semenanjung malaysia! Lokasi yang sesuai dan strategik tapi disia-siakan sahaja!
    Rakyat pahang khususnya di Temerloh hanya akan memilih pemerintah yang dapat yakinkan rakyat untuk bangunkan kawasan sebagai destinasi ilmu! Dalam hal ini, mendengar ceramah2 pembangkang jauh lebih meyakinkan dari pemerintah kerajaan BN sendiri! Tak mustahil kerusi2 di Pahang khususnya di Temerloh akan hilang ke pembangkang sekiranya perkara ini tidak diambil perhatian! Ubahlah matlamat wahai kepimpinan kerajaan BN dan dengarlah hasrat hati pengundi anda!

    ReplyDelete
  61. KJ berang ! Edaran leluasa klip video lucah terbaru membabitkan serangan fitnah zina pemimpin kanan PAS, sokongan awam kepada UMNO dan BN di seluruh negara merudum lebih 25%.


    Tinjauan rambang yang dibuat keatas pengundi bukan melayu pula memperlihatkan hanya 5% percaya, manakala 95% selebihnya menolak klip video zina yang dimainkan oleh blogger2 maya Umno di internet sekarang.

    Olahan karya paling haprak itu benar-benar memberi impak kepada peluang BN untuk menakluk sokongan rakyat kepada BN ternyata silap hitung, dimana strategi salah yg dimainkan oleh blogger-blogger mayanya ternyata 'makan diri' sendiri. A!langkah cantiknya sekiranya KJ and the gang turun padang mencari dalang disebalik kerja kotor ini. Dalang perlu diburu, sebagaimana polis dan tentera memburu pengganas Sulu. Mampos Umno, mampos BN..!

    ReplyDelete
  62. PESANAN ORANG KEDAH UNTUK MUSTAPHA ALI
    Ini kisah pemimpin besag
    Hukum agama diputag-putag
    Takut kat bini terketag-ketag
    Kalau pompuan cukup lekag

    Awal bicara wayang kulit
    Memang orang bukan pelesit
    Bergoyang-goyang terkepit-kepit
    Sampai nampak senjata sulit

    Depa kata bukan depa
    Itu pelanduk dua serupa
    Itulah selalu alasan depa
    Kata UMNO punya angkara

    Cakap agama berdegag-degag
    Hukum Islam pun depa langgag
    Depa ingat kita tak pikiaq
    Yang Mana katil yang mana pelenggag

    Seluag dalam rona putih
    Berkibag-kibag berlapih-lapih
    Bila semua bongkaq habih
    Baru la kalut dok betepih

    Seni senggama ketipang payung
    Rambut merah tak pakai tudung
    Toksah dok tipu toksah dok muhong
    Bangkai gajah macam mana nak tudung

    Selak buku tak dak bab
    Cucoq kodok kueh karipap
    Awat sms I you tak jawab?
    You bagi alasan macam-macam sebab

    Itulah dialog dalam gambag
    Macam mana nak muhong semua dengag
    Tuala putih kain kebag
    Dok terlentang terkapag-kapag

    Apa yang jadi minta simpang
    Mai ke Kedah jangan dok temberang
    Parti PAS dah tunggang langgang
    Sampai rakyat naik bengang

    Pintu taubat masih terbuka
    Tuhan melihat jangan leka
    Kalau ingat kena niaya
    Angkat tangan tadah berdoa.

    Oleh : Awang Luku, Kaki Gunung Jerai, Kedah

    ReplyDelete
  63. Apakah nasib Mustafa selepas ini?
    It looks like this story is not finished yet. There are some akar-umbi PAS members who do seem to have some conscience. Maybe not all of them are munafiks all the time.

    Apakah nasib Set. Agung Pas, Mustafa Ali berikutan tersebar video seks mirip beliau?
    Pas hadapi tekanan akar umbi agar beliau meletakkan jawatan
    Mustafa mungkin tidak mampu hadapi tekanan undur bagi menjaga imej Pas
    akar umbi mahu Pas tegas kerana sentuh maruah & kredibiliti parti
    akar umbi terkejut pendedahan video, mahu Pas memandang serius
    Hadi anggap video itu tohmahan & fitnah yang tidak jejaskan Mustafa
    Mustafa enggan ulas & serahkan perkara berkenaan kpd peguamnya
    ahli parti berkenaan mahu agar Mustafa meletakkan jawatan
    ''Pas jauh lebih bermaruah daripada PKR" katanya
    pemimpin Pas tidak boleh dikaitkan dengan kontroversi apatah lagi seks
    'PKR parti liberal, biar pun ada video, pemimpin mereka tidak letak jawatan
    ''Pas tidak boleh sebab ahli parti itu rasa tertekan'' kata sumber lagi
    They say "PKR parti liberal, biar pun ada video, pemimpin mereka tidak letak jawatan"

    It is ok for PKR leaders to get caught in all sorts of situations. But PAS cannot? Hmm.

    Tapi Hadi kata lain pula : Hadi anggap video itu tohmahan & fitnah yang tidak jejaskan Mustafa.

    Soalannya siapa munafik yang lebih besar : Hadi, tin sadin, Mustafa atau akar-umbi Pas?

    ReplyDelete
  64. HOT!!! GAMBAR BOGEL AISHAH SEDANG MANDI HAMPIR TERSEBAR!!
    POSTED BY MPP ON AHAD, 14 APRIL 2013 0 COMMENTS

    Hiasan..

    Peristiwa ini diceritakan kepada saya oleh seorang yang rapat dengan Aisyah (nama sebenar Wan Aishah bt Wan Ariffin).

    Maka, oleh kerana saya kenal sumbernya dan kalau saya sebut nama sumber saya ini nescaya tuan2 dan puan2 pembaca kenal siapa sumber saya ini.

    Pada satu hari Aisyah telah menelfon sumber saya ini.

    Beliau berkata tiba-tiba dengan tidak semena-mena bumbung rumah beliau telah bocor. Kebetulan hari itu hari hujan yang sangat lebat.

    Air hujan telah masuk ke dalam rumah Aisyah melalui bumbung. Lantas, sumber saya ini meminta bantuan beberapa orang unit Amal di sebelah Ampang sana untuk menengok-nengok apa yang telah berlaku kepada bumbung rumah Aisyah itu.

    Manalah tahu, mungkin bumbung rumah Aisyah itu telah rosak akibat hujan yang sangat lebat itu.

    Apabila beberapa orang Unit Amal Ampang memeriksa bumbung rumah Aisyah, didapati kebocoran itu berpunca dari lubang yang ditebuk di bumbung rumah Aisyah.

    Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain.

    Tujuannya supaya gambar2 yang tidak elok itu boleh digunakan bagi memalukan atau meengugut Aisyah.

    Cumanya belum sempat kamera dipasang, tiba-tiba hujan dan air masuk melalui lubang2 yang ditebuk itu. Allah SWT menyelamatkan hamba Nya.

    Kejadian ini membuktikan bahawa ada skuad khas yang ditubuhkan UMNO untuk mengintip serta merekod tindakan2 pemimpin pembangkang bagi tujuan menguntungkan UMNO dan BArisan Nasional.

    Usaha2 sebegini sudah tentulah memakan wang yang banyak serta sumber yang besar dan tidak mungkin dijalankan oleh parti2 politik yang bukan memerintah seperti PAS, PKR dan DAP.

    Usaha2 ini juga membuktikan UMNO telah bangkrap idea dan terpaksa bergantung kepada mendedahkan aib dan keburukan orang hatta gambar2 bogel dalam bilik mamdi dan bilik tidur pun mereka mahu gunakan.

    Aduhai... Tulang besi ni pun specis hadi jugak dan puak2 sekutu dengannya. UMNO nak mengendap Aishah? Nak fitnah pun biarlah yg boleh diterima akal... Sesat larat sungguh puak2 ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandaila ko buat karangan bro...!!!!

      Delete
  65. SAYA PILIH JADI PELUPA ATAU MUNAFIK?

    Mari kita ingat pasal DP Vijandran, Tan Sri Rahim Thamby Chik, S. Assamaley, Tan Sri Abu Hassan Omar dan Chua Soi Lek.

    Siapa mereka? Mereka semua dikaitkan dengan skandal seks dan karier politik mereka berkubur kemudiannya. Ya, ramai diantara kita tidak berpuas hati dengan tindakan kerajaan, kerana kita mahu mereka disebat, direjam dan kemudian diseret telanjang bulat di khalayak ramai sebab mereka adalah pemimpin yang tidak bermoral, kata kita.

    Kita desak pelbagai suruhanjaya. Kita desak pelbagai siasatan dan kita desak mereka dihukum.
    Kes skandal rakaman video aksi seks DP Vijandran menjadi hangat pada tahun 1989. Vijandran yang merupakan Timbalan Speaker Dewan Rakyat dan bekas Setiausaha Agung MIC kemudian melepaskan semua jawatannya sebelum dijatuh hukuman pada 1996. Vijandran merayu dan menang tetapi karier politiknya berakhir.

    Tan Sri Rahim Thamby Chik pula disabitkan kesalahan kerana kononnya mengadakan hubungan seks dengan seorang gadis bawah umur. Gadis itu membuat laporan polis terhadap 25 orang lelaki dan 11 daripada mereka di dapati bersalah. Pada tahun 1994, Rahim disahkan bebas dari sebarang pertuduhan seperti yang dihebahkan tetapi karier politiknya berakhir.

    Tan Sri Abu Hassan Omar ketika menjadi Menteri Besar Selangor telah berdepan dengan khabar angin yang mengatakan beliau mempunyai anak luar nikah dengan kakak iparnya. Berita itu tersebar menerusi satu artikel dari tabloid di Indonesia. Abu Hassan meletakkan jawatan atas alasan kesihatan dan karier politiknya berakhir.
    Pada 2007, Menteri Kesihatan Chua Soi Lek meletakkan jawatannya dan mengakui dia adalah lelaki di dalam video skandal seks di Johor. Chua Soi Lek tidak bertanding pada pilihanraya 2008 dan juga tidak akan bertanding dalam PRU Mei’13.

    Pada pertengahan 1990 an, pembangkang meniup kencang khabar angin mengenai moral Timbalan Presiden UMNO yang juga Timbalan Perdana Menteri. Pemimpin pembangkang dari PAS menggelarkan Timbalan Perdana Menteri itu sebagai ‘al juburi’ dan menggesa siasatan dibuat. Timbalan Perdana Menteri itu ialah Anwar Ibrahim. Beliau dipecat dari menjadi Perdana Menteri dan kemudian dibuang dari UMNO.
    Apa jadi kepada Anwar selepas itu? Anwar dipikul dan dijunjung oleh pembangkang sehingga ke hari ini.

    Sejak Anwar menjadi ketua pembangkang, sahabat Anwar sendiri telah mengeluarkan rakaman video yang didakwa menunjukkan Anwar sedang mengadakan hubungan seksual dengan seorang perempuan cina. Selepas itu keluar juga beberapa foto dan video mendakwa Anwar dengan beberapa lelaki dalam keadaan intim. Anwar terus terselamat kerana kita kata bahawa video dan foto itu tidak perlu disiasat dan ia hanyalah untuk menjatuhkan Anwar.

    Kemudian keluar pula foto-foto intim orang kanan Anwar dengan seorang perempuan di ruang tamu dan di dalam bilik air. Kita kata tak perlu siasat. Itu semua palsu.

    baru-baru ini, kita digegarkan pula video hubungan seks seorang lelaki yang sebijik menyerupai setiausaha agung Parti Islam SeMalaysia (PAS). Segera kita kata tak perlu siasat. Tak ada apa hendak diceritakan dan itu semua palsu.

    Ini semua politik longkang. Ini semua salah UMNO. Bagaimana dengan Vijandran, Rahim Tamby Chik, Abu Hassan Omar dan Chua Soi Lek? Itu salah siapa? Kenapa kita kena siasat mereka itu?
    Kita sebenarnya hipokrit paling besar dan paling layak dimasukan ke dalam neraka jahanam kerana sifat bermuka-muka kita.

    Tetapi kalau kita mahu memilih syurga, maka kita perlu beri keadilan kepada diri kita sendiri. Hentikan kepura-puraan kita. Allah beri kita mata untuk melihat, telinga untuk mendengar dan akal untuk berfikir. Kita tidak perlu menjatuh hukum tetapi kita perlu berlaku adil.

    ReplyDelete
  66. Jangan Jadi munafik wahai Stopa Ali. Kau pernah menyuruh orang bersumpah mengapa tidak kini kau yang bersumpah. Lihat :-

    (http://politikputramerdeka.blogspot.com)

    Takut lah pada allah, dunia ni tak kemana.

    ReplyDelete
  67. INI HJ HADI YANG KATA DENGAN MULUTNYA SENDIRI :-

    Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

    Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

    Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
    Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

    Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.

    JADI SEKARANG MACAM MANA? MUNAFIK ATAU PELUPA NI?

    ReplyDelete
  68. Menurut seorang sahabat yang berada dalam barisan pengurusan penerbitan akhbar Sinar Harian, matlamat penerbitan ini ialah untuk menyiarkan laporan secara adil buat Kerajaan dan juga Pembangkang.
    Oleh itu boleh dikatakan hingga ke saat ini Sinar Harian boleh dikatakan memberikan laporan yang telus buat kedua-dua belah pihak, biarpun ada kalanya laporannya kelihatan memihak kepada Kerajaan.

    Jika dulu dalam satu kaji selidik yang dijalankan oleh Sinar Harian On-Line hasilnya telah memeningkan kepala Najib apabila hasil kaji selidik yang dijalankan oleh Sinar langsung tidak memihak kepada Najib dan UMNO.. Lihat diSINI

    Kali ini hasil kaji selidik yang dijalankan oleh Sinar Harian juga menerima maklumbalas yang sama.. dengan lain ayat apa saja yang cuba dibawa oleh UMNO/BN ditolak oleh majoriti rakyat..

    Kaji selidik kali ini berkisar tentang Manifesto untuk pilihanraya.. Jumlah pembaca yang mengambil bahagian dalam kaji selidik ini hingga jam 4.00 petang tadi ialah 6822 orang pembaca.

    Bagi soalan "Jika anda seorang pengundi, manifesto parti mana yang memikat perhatian anda".. 81% pembaca meletakkan Manifesto Pakatan Rakyat sebagai lebih menarik..


    Bagi soalan yang kedua pula "Manifeso yang mana meyakinkan anda, hingga bakal mempengaruhi sokongan anda"..

    6034 dari 7321 pembaca yang mengambil bahagian iaitu 82% memberikan jawapan Manifesto Pakatan Rakyat..


    Soalan seterusnya pula mengenai penilaian rakyat berhubung tawaran Manifesto Barisan Nasional, 62% pembaca menyatakannya sebagai 'Tidak Menarik', 21% menyatakannya sebagai 'Sederhana'..




    Walaupun ianya bukanlah mewakili seluruh pengundi dalam Malaysia, sikit sebanyak ianya membuktikan bahawa apa yang di bentangkan oleh Najib dalam Manifesto BN itu hanyalah syok sendiri..

    Hmmm.. mungkin ada kebenarannya dakwaan seorang sahabat dari UMB yang mengatakan ramai cybertrooper dari UMB masih bersama UMNO tetapi tidak menyokong UMNO lagi...

    Jika mereka masih menyokong sudah tentu lebih dari 10,000 cybertrooper tu mampu mengubah hasil kajiselidik oleh Sinar ini..

    ReplyDelete
  69. hang syok sendiri....sama macam si peliwat tu.

    ReplyDelete
  70. Nampaknya dalang video ini berjaya 'bunuh tiga burung dengan satu batu'. Kalau pepatah Inggeris mengatakan 'kill 2 birds with one stone. Yang ini 'kill 3 birds with one stone".
    1. Untuk jatuhkan lebai lebai PAS yang menjadi penghalang pada cita cita mereka walaupun kelihatan seolah olah mereka sepasukan.

    2. Untuk menunjukkan pada dunia dan rakyat Malaysia khasnya bahwa bukan Anwar saja yang rosak moral, ramai lagi yang ada masalah moral termasuk lebai lebai PAS.

    3. Untuk memfitnah UMNO yang buat kerja tak senonoh ini supaya menimbulkan kemarahn rakyat terhadap UMNO.

    Walau apa pun, sebagai seorang MUslim yang yakin pada janji janji Allah dan yakin bahwa Allah tidak mungkiri janji, saya percaya bahwa apabila kita buka keaiban orang, Allah akan buka keaiban kita. Apabila kita aniaya orang, maka diri kita juga akan dianiaya. Ini adalah hukum Allah...keadilan Allah. Yang tidak ada ugama pun, percaya pada hukum Karma. Pepatah Inggeris kata " What goes round, must come around.

    Adalah sesuatu yang sangat pelik apabila mereka yang kononnya berpendidikan Islam pun tidak takut akan Allah dan hukum Allah.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!