CILI KASI TARUK! ANWAR SURUH PKR EDAR VIDEO LUCAH MUSTAFA ALI KERANA DENDAM LAMA! HAKIKAT YANG WAJIB DIBACA!

Ooo baru aku faham kes Mustafa Ali ni, laporan polis yang dikeluarkan di beberapa blog adalah kerana seorang ahli PKR yang kantoi ketika sedang menyebarkan video Mustafa Ali in action! Kisahnya mudah saja PKR nak bunuh PAS.

Terutama sekali Anwar memang dendam dengan Mustafa Ali, ingat dulu Mustafa Ali kuat serang Anwar? Tetapi tiba-tiba ada satu masa tu dia sokong Anwar balik, kenapa agaknya? Mudah saja, Anwar dari zaman Mat Sabu beraksi dengan Normah " muka abang bau burit Mah" lagid ah biasa buat benda-benda macam ni.

Mana-mana ahlul politik yang tak ngam dengan dia maka dia akan pasanga perangkap! Kes Mustafa ALi pun sama la juga. Anwar suruh balaci dia edarkan video tu supaya dia boleh pegang telor PAS. Sebab di merata sekarang ni ahlul PAS dah mula naik benci ngan Anwar sebab banyak sangat skandal.

So Anwar nak balancekan dengan mengedarkan video ini, kununnya Anwar nak bagitau hangpa pun bukan alim mana, nampak pussy hangpa pun terkam! Pergghh sial la depa ni. Depa nak bunuh sesama sendiri pastu depa salahkan UMNO! Korang nampak tak?

Aku sertakan laporan polis yang telah aku ambil dari Haprak News dibawah ini:








Ringkasan Kes.
Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai Polis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah. Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah. Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut.

Siasatan:
1) MO: Suspek ahli PKR Kuala Terengganu telah mengedarkan cd video tersebut ke kawasan perumahan Kg. Alor Lintang, Kg Raja, Besut, Trg.
(2) Hasil pemeriksaan Video tersebut adalah melibatkan seorang Ahli Parti Politik Setiausaha Agung Pas, Dato' Mustaffa Ali.
(3) Video memaparkan seorang Perempuan disyaki bukan warganegara bersama (melakukan hubungan seks) dengan Dato' Mustaffa Ali. Durasi video tersebut hampir lebih kurang 11 minit 25 saat.
(4) Sebanyak (16) sampul putih, di dalam tiap-tiap sampul tersebut mempunyai (1) keping. Jumlah keseluruhan cd video adalah (16) keping.


So, itulah kisahnya. Anwar membalas dendam terhadap Tok Pa! Pehtu dia akan salahkan UMNO macam biasa, ada bebal nak mampos punya manusia pun percaya la kisah Anwar! Video Azmin belum keluar lagi, baru keluar gambar-gambar saja dah kecoh kata kerja UMNO pada hakikatnya itu adalah kerja Kalid Gagap!

Ingat lagi Kalid Gagap jumpa video camera dalam opis dia? Itu kerja Azmin nak kenakan Kalid Gagap yang mungkin gemar melakukan aksi di dalama pejabat! So depa ni nak bunuh sesama sendiri pastu bila meletop depa salahkan UMNO. AKu ceritakan secara ringkas dan straight to the point. Aku tak suka nak pusing-pusing cerita!

Modus operandi mereka sama, aku percaya lagi banyak video akan keluar. Video Nurul Izzah akan diedarkan oleh PKR sendiri, kununnya untuk mencari simpati (kan ke hari tu si muka bulan Saifuddin Nasution kata Nurul Izzah pun ada video seks?), yalah dulu kan Eli Wong terkangkang dan berzina ngan budak melayu pastu muslimah PAS jumpa Eli, peluk cium dia dan hantar ke Kelantan untuk jumpa Nicky Ajis untuk diampunkan dosa dia?

So bila depa keluarkan video Nurul Izzah nanti, maka dia akan dapat simpati la, takkan la free thinker macam Eli Wong yang boleh dapat keampunan Nicky Ajis, Nurul yang dikata bersihd an cumel lotey takleh dapat SIMPATI? Yalah, sebab hal dia berzina sudah jadi public, kiranya perempuan suci terakhir ini akn mendapat simpati yang banyak dan terus menang dengan cemerlang, gemilang dan terbilang kat Lembah Pantai!

Nurul kalau nak lawan cara gentle, dia tau dia confirm kalah punya sebab dia tak pernah pun membantu penduduk di Lembah Pantai! Kalau ditakdirkan Raja Nong Chik yang banyak membantu penduduk sana  bertanding kat Lembah Pantai, confirm Nurul Izzah bungkus, tak caya, tanya orang Lembah Pantai sendiri!

Makanya cara mudah untuk menang dan sekaligus pertahankan kerusi MP Lembah Pantai adalah dengan menjual SIMPATI! Mudah saja, edar video seks dia dan mintak simpati rakyat! Ada la nanti keluar fatwa baru Nicky Ajis yang akan marah si pengedar dan bukan si pelakunya!

Dasyat wei game depa ni, sanggup buat apa saja demi nak menang undi. So korang di Lembah Pantai nanti bila nak undi Nurul Izzah maka kena ingat,  korang akan mengundi betina bebal yang tak pandai buat kerja tapi pandai main wayang je. Sebelum nak simpati kat jenis manusia takdak moral ni, lebih baik korang muhasabah diri ok?

Jangan la kita diperbodohkan oleh manusia durjana seperti mereka ini. Mereka kata UMNO rasuah, UMNO buruk pada hakikatnya mereka ini lebih hina dari segala-galanya. Sebelum nak naik meluat dan marah dengan video yang tersebar ini., fikir secara rasional.

Janganlah marah kami yang dedahkan kebenaran, sesekali lihat la si pelaku tu sama. Mereka yang syok dan nak menang dengan main taktik kotor, bila kikta dedah hangpa marah kat kami. Adilkah begitu? Politik Pakatan sangat jijik sejijik Anwar Ibrahim yang menyondol kaum sejenis!

Peace Y'All! 

67 Responses to "CILI KASI TARUK! ANWAR SURUH PKR EDAR VIDEO LUCAH MUSTAFA ALI KERANA DENDAM LAMA! HAKIKAT YANG WAJIB DIBACA!"

  1. Video itu memaparkan seorang perempuan, kata blog lagi, disyaki bukan warganegara melakukan hubungan seks dengan tokoh berkenaan.

    Jadi, berbeza kes video lucah mantan menteri kesihatan, sensasi terbaru ini mempunyai dimensi politik konspirasi dalam Pakatan Rakyat.

    Alasannya, menurut blog pro-Umno lagi, tokoh PAS itu cuba membawa masuk mantan pemimpin kanan yang telah terpinggir dan seorang tokoh parti yang telah dipecat.

    Oleh kerana tidak suka dengan langkah tokoh PAS berkenaan, maka dirancanglah satu "perangkap seks" sedemikian rupa!

    Persoalan yang muncul: kenapa perlu video lucah itu diedar di Besut, sebuah kawasan parlimen yang dikenali kubu kuat Umno?

    (Atau, dua pemimpin muda PKR itu memang berasal dari daerah Besut?)

    Jika begitulah hasratnya, untuk apa lagi diyakinkan kepada penyokong totok Umno bahawa pemimpin PAS memang tidak guna?

    Apakah tidak cukup selama berdekad-dekad serangan Umno terhadap PAS di negeri penyu itu?

    Kerusi parlimen itu atau Terengganu umumnya tidak pernah dikhabarkan akan bergoncang pada pilihan raya 5 Mei nanti -- tidak seperti Negeri Sembilan, Kedah, Johor atau Perak.

    Kenapa tidak diedarkan di Marang, kerusi presiden PAS Abdul Hadi Awang atau Kuala Terengganu yang bakal ditandingi seorang arkitek terkenal dan kerabat diraja?

    Jika serangan video itu dilancarkan oleh PKR dengan gaya baling batu sembunyi tangan, kenapa tidak ia disebarkan sahaja melalui Internet, media berpengaruh yang dikuasai sebaik-baiknya oleh parti itu?

    Bukankah Internet sudah menjadi sarang bahan-bahan porno yang boleh dijadikan saluran sebaran dengan murah tetapi sasarannya ribuan, malah jutaan, penyokong PAS?

    Jika pengundi meragui kesucian pemimpin-pemimpin PAS, apakah kesannya kepada Pakatan Rakyat yang ingin merampas Putrajaya? Tidakkah menyerang PAS bererti juga menghakis peluang pembangkang menambah undi?

    Walaupun ia tidak mustahil, dan sekalipun video itu benar, bagaimana mungkin PKR merancang menggoda tokoh PAS itu dan kemudiannya merakam pula aksi ranjangnya?

    Jika ia benar, tentulah ia diusahakan oleh unit perang saraf terbaik PKR sehingga tidak terbocor kepada sesiapa -- daripada mengupah wanita itu, kemudian menggoda tokoh politik berkenaan dan kemudian lagi memasang kamera di bilik tidur.

    Jika wujud unit terhebat itu, kenapa pula unit itu tidak berjaya mengedarkannya dengan senyap-senyap tanpa dengan mudah diketahui umum dan ditangkap polis?

    Jika benarlah laporan polis mengesyaki wanita itu bukan warganegara ini, bagaimana pula blog pro-Umno dengan mudah mendapat pengakuannya?

    Sejak bila pula polis atau penulis pro-Umno menemui wanita itu dan mengambil keterangannya?

    Dan bagaimana pula unit terbaik PKR itu gagal menyembunyikan wanita upahannya agar tidak dicekup oleh pihak berwajib atau musuh-musuh politiknya seperti BN atau Umno?

    Pendek kata, skrip video lucah pemimpin Pakatan -- sekalipun benar-benar wujud -- tunggang-langgang dan boleh menjadikan kita semua cukup meluat dan menentang BN habis-habisan pada Ahad, 5 Mei nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cai jgn marah dengan stopa ali ni kalu tak dapat join. itulah lain kali jgn duk sibuk mengata org semua tak betul. La ni nak membebel kononnya UMNO yg buat apa hal. Lu tanggung la sendiri. Khalid brahim setuju dgn ko cai. BN cuma menang 7 kerusi je katanya. memang dah sah pun dalam pilihanraya hotel yg geng ko anjurkan. Ko je meluat tapi sebenarnya semua rakyat dah meluat dgn parti Ajaran sesat ko tu... Selamat Mengundi.

      Delete
    2. itu lah padahnya bekawan dgn PKR /DAP - MASA anwar dlm umno, umno pun hura hara dibuatnya dan sekarang giliran PAS pulak.. perjungan hudud
      dan negara islam pun dah entah kemana dan tukar jadi kebajikan, makin lama makin hari pas makin jadi hina....kalimmah allah pun kena jaja untuk politik ... Saya sarankan pihak tuan solat hajat seru kepada semua ahli pas seluruh malayisa mohon pada allah demi kebenaran keatas apa yang berlaku sekarang ini.. Insyaaalh Allah akan kabulkan doa2 saudara kerana allah seadil adilnya hakim.. Jika doa itu kebanaran kepada pas maka selamtat lah pas.. jika doa itu kebenarannya jatuh kepada umno maka imno lah yg benar... tuan tunggu sahaja pilihanraya ke 13 ini...

      Delete
    3. solat hajat kebendanya. kalau betul fitnah kita minta Dato Mustapha Ali bersumpah Mubahalah. Ini berani kerana benar. insyaallah akan diberikan kemenangan kepada Dato Mustapha Ali menghadapi cabaran paling besar dalam hidupnya. Amacam Dato? Komen sikit.

      Delete
    4. aku stuju tu bro suruh tuan haju mustapha ali bersumoah dgn solat hajat sekali... dia dia tau murka allah pada puak2 pas ni... lagi satu aku kompom la dia buat stetment yang pompun tu bini no 2 dia pastu bwk surat nikah lagi agaknya ... kalau dia jujur suruh haji mustapa ali bwak pompuan

      Delete
    5. Mana mat bongkar...ni mesti kerja dia ni... Hahaha dia suka sngt bongkar sana bongkar sini...semlm pun dia yg updated kes ni kt blog PK...mat bongkar dah TERBONGKANG KE!!!

      Delete
    6. Pergh..bini no 2..lepas jima' siap bagi nafkah ke..ahaks..siap dlm sampul lagi..pastu sebelum jima' minta cepat skit..masing2banyak urusan...suami isteri touch n go ke

      Delete
  2. Ya Allah astarghafirullahalazim. Tidak la saya tahu yg si badagol ni pon ada buat begini. Eeiii byk2la bertaubat nasuha. Dah tua2 berjanggut atas bawah udah2la tu. MasyaAllah ya Rabbi malu la pd anak bini cucucicit..eeiii gerli

    ReplyDelete
  3. Pork nik masuk hospital lagi nampaknya!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. LEPAS NI POK NIK JUMPA NANA BLANJA MAKAN AISKRIM. HAHAHAHAHAHA

      Delete
    2. Ais krim pork nik bagi kat mak ko la, sesuai!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    3. NANA MARAH LAGI? CAYANG NANA. HAHAHAHAHA

      Delete
    4. Tq la sayang aku, tapi aku lagi sayang Dato Seri Najib!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    5. Aku nak belanja Nana Nurgaya ais Krim KonetTO. Kat mana Nana nak aku belanja. Aku kat mana2 dan bila2 pun boleh kalu belanja Nana.

      Delete
  4. SKANDAL MUSTAFA ALI: SIAPA PULA HENDAK KAJI VIDEO SEKS SETIAUSAHA AGUNG PAS NI??

    PERNAH satu ketika dahulu, Mustafa Ali diminta mengulas tentang kewujudan dan kesasihan video seks Anwar Ibrahim bersama ChinaDoll yang telah didedahkan oleh Trio Datuk T. Begitu bersungguh Setiausaha Agung PAS ini menafikan individu dalam rakaman terbabit bukannya Anwar Ibrahim, dan turut memfitnah bahawa ini adalah kerja jahat UMNO dalam merosakkan imej Ketua Umum PKR itu.

    Namun langit tidak selalunya cerah. Kali ini Mustafa Ali terperangkap dengan permainannya sendiri. Kali ini rakaman aksi Mustafa Ali bersama seorang wanita di dalam bilik hotel telah disebarkan oleh ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK) di salah sebuah negeri di Pantai Timur kepada orang ramai.

    Perkara ini tercetus akibat rasa kurang senang Anwar Ibrahim apabila Mustafa Ali mencadangkan kepada Hadi Awang supaya memujuk kembali Nasha dan Hassan Ali kembali kepada PAS menjelang PRU ini. Apabila Anwar mendapat tahu sahaja rancangan mereka, maka dikerahkan AMK untuk memasang camera tersembunyi didalam bilik hotel terbabit.


    Tetap nak salahkan UMNO dalam hal ni? Korang yang dapat sedap, nama busuk bagi kat UMNO. Adakah isu moral para pemimpin yang hendak memimpin Malaysia tidak diambil berat langsung? Fikirkanlah wahai rakyat Malaysia, ini negara Islam, agama rasmi Malaysia masih agama Islam, adakah kes moral seperti ini adalah sebahagian dari Islam?

    Bukan UMNO yang dedahkan rakaman ini tetapi AMK, jadi kesalahan jangan terus dituduh kepada UMNO. Dua orang ahli AMK juga telah ditahan dan disoal siasat malah mereka diupah oleh orang atasan parti untuk edarkan cd tersebut.


    Rasanya kalau ikut dari kata Hadi Awang, "Islam benar aibkan pemimpin", jadi tidak salahlah tindakan AMK yang sebarkan rakaman video tersebut kepada umum kerana telah bersanadkan kepada kata-kata Hadi Awang. Salah UMNO lagi ke?

    Seperti juga kes rakaman aksi Anwar dan ChinaDoll, Mustafa Ali pernah berkata yang jika tidak mempunyai 4 orang saksi yang credible maka saksi itu tidak layak menjadi saksi. Dan rakaman video tersebut itu juga tidak boleh dijadikan saksi kerana rakaman itu BESI bak kata Nik Aziz. Salah UMNO lagi?

    Jadi siapa pula kali ini yang hendak mengkaji rakaman video Mustafa Ali ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. BAGI NANA KAJI. HAHAHAHAHA

      Delete
    2. lagi best kalau penjilat jubor nuar yang kaji, biar nampak kebenaran, ni tak asyik nak menyondol ja..

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    3. Aiyooo.. panjang sangatlah komen ko ni.. bukak blog sendirilah..

      Delete
  5. Retire la dah sakit2 tu. Mengata orang sangat mcm dah high n mighty. Rendah diri la biar org lagi sayang. Hope he retires wit humbleness

    ReplyDelete
  6. Kalo Ketua Umom, Nuar Jubor bole beramah mesra dgn jantan2 gay atau budak2 telor setengah masak kenapa Moestopo Ali Si Tuo kutok nak mampoi tidak bole beramah mesra dgn awek2 Indon.
    Inilah spesis2 kparat, bangsat dan pokemon yg bergelumang dalam najis vavi hutan perangai musibat berlagak alim2 vavi huran semua dari Fuckatoon haramjadah. Ingatlah menyokong dan bersetongkol dgn spesis2 ini anda mendapat saham dan laknat Allah.

    ReplyDelete
  7. Satu je aku nak komen tentang beribu komen pelucah umno dalam ni,takkanlah anwar nak dedahkan video seks pemimpin pakatan rakyat,bukankah itu boleh melemahkan dia juga,aduyai...dahlah gila seks,bodoh pulak tu...umno2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen pelucah ko nak pertikai, si pelaku lucah knpa buat diam , dalam ahli pkr bukan semua sebulu, tak mustahil ada yang tak puas hati sesama sendiri, lebih bnyak tikam blakang, ni kira sabotaj sesama sendiri! Dah semua pemimpin suka menonggeng, parti pun tonggeng terbalik. Kan??

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. Mudahnya lu kena tipu dgn Anuwar. Lu pergi blajar lagi baru ikut politik Anuwar

      Delete
    3. ORANG GILER DAN BENGONG JER YANG PERCAYAKAN ANWAR...KAHKAHKAH

      Delete
    4. hehehehe si nuar ni hanya percaya pada diri dia sendiri je bro, selagi pas bersekongkol dgn peliwat maka itu selagi itu lah malangnya nasib pas.. puak2 macai pembangkang yang edarkan supaya peliwat ni boleh pegang telor pas , so pas kena ikut cakap la..... heheheh

      Delete
    5. Yg kena tahan bersama vcd terlampau
      pak stopa ni ialah amk.....d ulang skali
      lagi, AMK.....wahai pencacai bodoh.
      Yg gila seks tu puak ko le yg asyik kantoi
      melakukan zina....apa punya taksub,bodo..

      Delete
    6. Apa yang saudara cakap ni menunjukkan saudara belum faham lagi lagi strategi-strategi politik. Dan kalau saudara biasa main catur saudara juga akan faham dan tak mustahil Anwar yang buat. Kita korbankan bidak untuk matlamat yang besar. Dalam kes ni Anwar korbankan menteri (bishop) sebab yang di dakwa bukan calang-calang juga dalam PAS.

      Delete
    7. Jefrizam abdullah, ko tak tahu lagi ka anwar kan kebal setelah dijampi serapah oleh sultan tiram, dia cuma lemah dengan chinadoll, mat jambu dan bontot jer!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    8. Betul Jefrizam lg satu yg aku peliknya bila masa polis tangkap perempuan tu. Skrip silap sbb awal sgt bgth perempuan tu warga asing. Padahal smalam baru kantoi video tu. Org BN yg buat skrip tu x cerdik sama mcm org2 yg percaya video tu.

      Delete
    9. itu tandanya polis kita cekap..bodo
      blom video kluar si pelaku dah kena tangkap

      Delete
  8. taklah payah sangat...vedio dirancangkan dimulakan dari dearah besut, kawasan Idrus Jusoh, untuk apa ? nak menampak ni kerja UMNO sebab disini kubu UMNO...mudah je tuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Video diedar kat kubu kuat UMNO utk apa? Nak kata UMNO lah yg buat. Tak paham lagi? Dah lali dah dgn perangai puak sesat nih.

      Delete
    2. TAK KISAH SAPE YG EDAR... SAPE YANG SURUH... SAPE YG RAKAM....YANG JELAS MUKA PASANGAN TU SAH DAN MENJADI PERANGSANG KEPADA AHLI PAS YANG LAIN UNTUK KERAP MELAKUKAN PERSETUBUHAN HARAM..

      Delete

  9. Kesian kt anon 10:15 mcm pemimpin dia.....bertopengkan agama tapi hati dan

    perangai mcm syaitan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai setan jgn sebut nanti TGNA marah. Sekutu dia tu

      Delete
    2. kahkahkahkahhh...

      Delete
  10. sudahlah PAS jgn lah kemaruk sgt nak tawan Putrajaya tu sgt sampai sanggup pertahan org ni. Kalau salah mengakulah. Sekurang-kurangnya Chua Soi Lek gentleman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai. PAs nak mesorat dulu baru bg keputusan. Sabor bhai.

      Delete
  11. Undi Fuckatoon Haramjadah bererti nerelakan diri menerima laknat dan azab Allah. Ingatlah azab Allah sungguh pedih dan dahshat. Menyokong dan bersetongkol dgn Parti yg melacurkan agama Allah, yg nenghalalkan apa yg harami, yg menyokong LBGT dan jubor menjubor dan pemimpin yg kuat main jubor akan meletakan diri anda untuk mendapat saham harami sama. Gunakan akal yg waras san iman dihati untuk berfikir, sedarlah dan insaflah. Jauhikah diri dari menyokong Fuckatoon Haramjadah dan spesis2 yg swaktu dgnya.

    ReplyDelete
  12. Cnfirm bg tpa glbh puyuh....cept tnjk surt nikah skrg...klo x bg ar stment. Itu mcm sya tp bkn sya..sna sni wt crmh pkai jubh srbn bagai mngta org..tup tp kne lk dri sndri....cmne tuh ek cai pr tlg cmn sket plknny sme x.

    ReplyDelete
  13. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  14. Orang yang memfitnah dan kejam dan makan hasil yang haram hidupnya tidak tenang dan umurnya tak panjang.

    Termasuk sekalian blogger pro-UMNO, menteri-menteri dan media pencacai UMNO seperti BERNAMA, Utusan, RTM, TV3 dan lain-lain.

    Mereka akan menerima hukumman Tuhan sepertimana janjiNya:

    Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10



    Kita akan terus berdoa lagi!

    اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه
    1) Allahumma arinal haqqa, haqqa, warzuqnattiba’ah,
    wa arinal bathila bathila, warzuqnajtinabah

    Ya Allah, tunjukkanlah yang haq itu sebagai haq, dan kurniakanlah kami kekuatan untuk mengikutinya (memperjuangkannya), dan tunjukkanlah yang batil itu sebagai batil dan kurniakanlah kami kekuatan untuk menjauhinya (menghapuskannya).

    وقل رب أدخلني مدخل صدق وأخرجني مخرج صدق
    واجعل لي من لدنك سلطانا نصيرا
    وقل جاء الحق وزهق الباطل إن الباطل كان زهوقا
    2) Rabbi adkhilni mudkhala sidqin wa akhrijni mukhraja sidqin waj'alli min ladunka sulthanan nasiiran
    wa qul ja alhaqqu wa zahaqal bathil innal bathila kana zahuqan

    Ya Allah, masukkanlah aku secara masuk yang benar dan keluarkanlah(pula) aku secara keluar yang benar dan berikanlah kepadaku dari sisi-Mu kekuasaan yang menolong. Dan katakanlah yang benar telah datang dan yang batil telah lenyap. Sesungguhnya yang batil itu adalah sesuatu yang pasti lenyap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAH TERANG LAGI BERSULUH!!

      HILANGKAN DULU SIFAT ASSABIYAH
      DALAM DIRI KAU TU!!!

      Delete
    2. amin, amin, amin yarobbal alamin.. saya sokong doa anda dan semoga Allah s.w.t memmakbulkannya. cuma bila Allah s.w.t dah bagi bagi petunjuk nanti kenalah berlapang dada terima jgn pulak jadik munafik pada diri sendiri terus cari alasan untuk menafi.

      Delete
    3. Sudah2 la nak menggunakan agama bagi menghalalkan segala bentuk ajaran songsang dan perbuatan mungkar Pakatan rakyat

      Delete
    4. menudoh umno itu tanpa bukti juga adalah satu fitnah..carilah seorang kawan Dan minta tolong dibacakan doa awak tu utk awak..mungkin tidak faham jika awak sendiri yg baca..

      Delete
    5. Betul. orang2 dia lakukan fitnah pd rakyat yg inginkan keamanan tak pa. Maksum sgt ke korang ni tiada kesalahan. Sudah hilang sifat kemanuasian dan rendah diri. Klau kamu klr dari bersubahat dgn pkr insysAllah hanya Dia yg Maha Petunjok kpd siapa yg Dia Inginkan.Klau dah beri ayat2NYa.. lepas ni elok buat taubatan nasuha. Lepas tu mohon boss pas dan pkr tu juga buat taubat nasuha jgn nak laga2kan sesama islam. Jgn nak tudoh org tanpa bukti betul kata 12.51pm

      Delete
    6. anon 11:49 dan anon 12:23, doa org munafik mcm ko tak kan di-makbulkan oleh Allah SWT, malah akan di-turunkanNYA azab yg pedih kpd ko kerana mempertahankan puak munafik a.k.a setan2 yg di-rejam yg bertopengkan agama untuk mengabui mata org ramai dan jngn nanti menyesal tak sudah apabila tarasa rejaman panas ghaib dari Kuasa Allah SWT dari hujung kaki ke-hujung kapala dan seluruh anggota badan ko......Amin3x Ya Rabbul Alamin.

      Delete
    7. Doa adik PokNik lagi hebat...sampai menjerit-jerit!!! Tapi kalu tahap metaliti mcm ni da serupa cd rosak, dia sangkut kat situ ajer, kedepan tak kebelakang pun tak.

      Puak-puak mentaliti cd rosak!!! Dia sangkut kat Ni semua sebab UMNO!!! UMNO Kafir!!!!tamatnya bila di off kan power.

      Delete
  15. yang berzina dan meliwat nwar berahi ... umno yang salah ...
    yang bagi kaunseling jam 3 pagi kata bini orang dalam bilik berdua ... ustaz badrule ah meng ... umno jugak yang salah ...
    yang mat sabu berzina dengan bini kawannya dalam hotel perdana ... umno pulak yang salah ...
    yang azeming suap ais krimnya kepada perempuan dalam jamban ... umno lagi lah salah ...
    yang adun selising dan perupok kena tangkap dengan laki di mana bininya berzina ... umno memang salah ...
    yang elizaberth buka kang kang tayang hutan ... umno nampaknya salah ...
    yang mustapa rakam gambarnya bersama-sama bini mudanya buat kenang-kenangan ... umno dikatakan salah
    ish ... ish ... ish ... tak faham aku ...

    ReplyDelete
  16. Jika serangan video itu dilancarkan oleh PKR dengan gaya baling batu sembunyi tangan, kenapa tidak ia disebarkan sahaja melalui Internet, media berpengaruh yang dikuasai sebaik-baiknya oleh parti itu?

    Bukankah Internet sudah menjadi sarang bahan-bahan porno yang boleh dijadikan saluran sebaran dengan murah tetapi sasarannya ribuan, malah jutaan, penyokong PAS?

    Jika pengundi meragui kesucian pemimpin-pemimpin PAS, apakah kesannya kepada Pakatan Rakyat yang ingin merampas Putrajaya? Tidakkah menyerang PAS bererti juga menghakis peluang pembangkang menambah undi?

    Walaupun ia tidak mustahil, dan sekalipun video itu benar, bagaimana mungkin PKR merancang menggoda tokoh PAS itu dan kemudiannya merakam pula aksi ranjangnya?

    Jika ia benar, tentulah ia diusahakan oleh unit perang saraf terbaik PKR sehingga tidak terbocor kepada sesiapa — daripada mengupah wanita itu, kemudian menggoda tokoh politik berkenaan dan kemudian lagi memasang kamera di bilik tidur.

    Jika wujud unit terhebat itu, kenapa pula unit itu tidak berjaya mengedarkannya dengan senyap-senyap tanpa dengan mudah diketahui umum dan ditangkap polis?

    Jika benarlah laporan polis mengesyaki wanita itu bukan warganegara ini, bagaimana pula blog pro-Umno dengan mudah mendapat pengakuannya?

    Sejak bila pula polis atau penulis pro-Umno menemui wanita itu dan mengambil keterangannya?

    Dan bagaimana pula unit terbaik PKR itu gagal menyembunyikan wanita upahannya agar tidak dicekup oleh pihak berwajib atau musuh-musuh politiknya seperti BN atau Umno?

    Pendek kata, skrip video lucah pemimpin Pakatan — sekalipun benar-benar wujud — tunggang-langgang dan boleh menjadikan kita semua cukup meluat dan menentang BN habis-habisan pada Ahad, 5 Mei nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh ke???

      Akan nampaklah ini semua spt angkara
      umno walaupun yg sebenarnya musuh
      dalam selimut yg mahu membunuh kawan.......ttuuiiihhh...
      Apa2 pun perbuatan zina oleh org yg
      bertopengkan agama memang jijik,siott.

      Delete
    2. yang berzina dan meliwat nwar berahi ... umno yang salah ...
      yang bagi kaunseling jam 3 pagi kata bini orang dalam bilik berdua ... ustaz badrule ah meng ... umno jugak yang salah ...
      yang mat sabu berzina dengan bini kawannya dalam hotel perdana ... umno pulak yang salah ...
      yang azeming suap ais krimnya kepada perempuan dalam jamban ... umno lagi lah salah ...
      yang adun selising dan perupok kena tangkap dengan laki di mana bininya berzina ... umno memang salah ...
      yang elizaberth buka kang kang tayang hutan ... umno nampaknya salah ...
      yang mustapa rakam gambarnya bersama-sama bini mudanya buat kenang-kenangan ... umno dikatakan salah
      ish ... ish ... ish ... tak faham aku ...

      Delete
    3. Cuba google kes anwar ngn sukma, meor, saipul bukhari..saipul smpi gi umrah dan mmg die kata anwar liwat die beb mada pakcik sedara gua kat mekah. Anwar ada gi mekah ke bro? Agak2la nk sokonh peliwat

      Delete
  17. Dah pemimpin korang kaki maksiat dan kaki fitnah.. Terima lah hakikat, ni buat kupasan panjang lebar pulak. Dan terimalah jugak bahawa derma jihad yg korang dok tabur sepanjang ceramah korang tu telah mengalir ke cipap-cipap entah sapa tah. Ini adalah kebenaran yang di tunjukkan hasil dari solat hajat korang yg tak pernah putus tu, apa lagi terimalah kebenarannya ini, jangan asik nak salahkan pihak lain.

    Pembangkang belum dapat kuasa di peringkat pusat, sebab tu nampak macam mereka bagus. Kalau dah dapat kerajaan pusat, mmg hancurlah Malaysia.

    ReplyDelete
  18. macam inikah rupanya pemimpin perjuangan AGAMA

    ReplyDelete
  19. Kenapa pencacai pembangkang begitu bengap, bertanya kenapa kalau perkara ini dilakukan oleh PR kenapa tak disebarkan melalaui internet dan bagai-bagai lagi.

    Wehh..memang PR nak benda ni nampak mcm UMNO yg buat, sbb tu dia edarkan secara sembunyi2. Memang PR nak tuduh uMNO yg dalang dan dia tahu pencacai dia semua bengap..segala yg busuk UMNO lah dalangnya, walau pun yg 'bersedap-sedap' pemimpin PR.

    Apa kau orang pencacai pakatan ni dah termakan nasik kangkang ke semuanya dah tak mampu nak berfikir lagi ni?!

    ReplyDelete
  20. Pas, Pakatan Mampoooos PRU 13 ni. Cukup2la bersandiwara selama ni...nak mentadbir negara, nak jaga anak bangsa bole setakat mengata2 dalam blog je ke..bukak2la minda, hati yg buta tu..rakyat majority bukan bodoh mcm kita2 ni..yang pasti BN confirm menang lebih 2/3 kerusi..dah cukup2 la buang masa dan buat dosa membohong ni..tengok balik muka anak, bini, emak dan sedara2..mereka perlukan pemimpin dan kerajaan yang stabil..cina sah sokong bangsa dia sendiri..melayu yang tak abis2 berangan nak main politik..bodoh sombong plak tu...

    ReplyDelete
  21. Tnjk surt nikh cept........tmph 24 jm

    ReplyDelete

  22. SIAPA SAJA YANG BRKAWAN DENGAN ANWAR AKAN ROSAK BINASA... BUT THEN AGAIN HANYA ORANG YANG ROSAK AKAL YANG AKAN BERKAWAN DENGAN ANWAR. ANWAR AKAN SERET LEBIH RAMAI LAGI KEDALAM KANCAH MAKSIAT KERANA DENGAN ITU MEREKA AKAN TERPAKSA TERUS MENYOKONG SYAITAN YANG BERTOPENGKAN MANUSIA INI DAN DIA DAPAT TUNJUKKAN RAKYAT MALAYSIA BUKAN DIA SAJA ADA MASALAH MORAL RAMAI LAGI TERMASUK LEBAI LEBAI PAS.

    NASIB BAIK ALLAH SELAMATKAN NAJIB DARI JADI MANGSA ANWAR. BERKAT IMAN YANG TEGUH YANG DITERAPKAN OLEH ORANG TUANYA. ALHAMDULLILAH. RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA ORANG ISLAM HARUS BERSYUKUR ALLAH TELAH KURNIAKAN MEREKA DENGAN PEMIMPIN YANG BERIMAN, ADIL DAN IHSAN.

    ReplyDelete
  23. terima kssih anon 4.29pm atas komen tu....


    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
  24. Anwar memang juara cantas orang yang dia tidak suka atau cemburu politik. masa dalam umno dia cantas Ghafar Baba, Rahim Thamby Chik dengan mengupah seseorang supaya anak perempuanya mengaku diperkosa bekas Ketua Menteri Melaka tu. Tun M tak tahu apa tiba-tiba ANWR CALL Rahim Thambi Chik kata Tun M arah kau BERUNDUR.apalah balasan yang anugay tua kutok ni nak dapat. wallahuaalam.

    ReplyDelete
  25. Bukti dah ada dah.....
    Orang nya pon dah jelas dah....
    Tapi masih tidak ditangkap hingga kesudah....
    Hey apa daaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerana hukum hudud pas

      Delete
    2. Hudud islam macam mana eak?

      Delete
  26. ALAHAI Cina kominis DAP tu yang terkenal dengan DAKYAH, PROPAGANDA dan PENIPUAN lagi LICIK, setakat keluar ayat QURAN dan HADIS itu permainan mereka lah CAI.

    ReplyDelete
  27. please admin sebarkan video baru lagi politik bolehla buat koleksi :))

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!