CIL KASI TARUK! PARTI ADA SPENDA DAN WAYANG KULIT MURAHAN YANG TERLAMPAU!

Aku setuju dengan apa yang ditulis oleh blogger GAP pasal Nik Aziz ni, semalam kecoh dikatakan Nik Aziz rebah masa tengah bagi ceramah kat Johor, maka tersebarlah foto diatas. Pada mulanya aku ingat orang tua ni sakit tapi lepas GAP mengingatkan kembali peristiwa 2008, maka aku pun sudah ada timbul syak wasangka la!

Ingat lagi ini gambar? Depa dok jual masa kempen 2008? Air mata Nik Ajis? Ini kali sebab parti dia orang sudah mula panggil PARTI ADA SEPNDA, maka dia create la lagi satu sandiwara. Ini politician la brader, manyak kuat wayang punya! He he he

Bila dua MB PAS sudah jatuh, apakah petandanya itu? Marilah kita renung-renungkan! Benarkah PAS sudah ketandusan pemimpin sampai terpaksa diguna yang uzur? Dulu puak ni cukup kuat menghentam Tun M kan? Adakah ini balsan Allah?

111 Responses to "CIL KASI TARUK! PARTI ADA SPENDA DAN WAYANG KULIT MURAHAN YANG TERLAMPAU! "

  1. Pemimpin PAS sudah rebah

    ReplyDelete
    Replies
    1. N.Ajis ni nk jadi MB sampai ke lubang kubor
      Mengata org bukan main pandai ... tapi dia sendiri yg menongkat langit

      Udah tu kuat berlakon ... makan nasi bungkus ler ..tidur dlm surau ler
      Rumah kayu ler ...tapi belakang ada rumah batu besar tersergam indah

      Sekarang ni berdrama jatuh pulak ...kuat betul drama mcm Brader Anwar Bin Ibrahim

      Delete
    2. Ini namanya mengada ngada
      gimik tahap sampah

      Delete
    3. Bertaubatlah umno
      berhentilah dari fitnah gila
      ini gambar PALSU
      aku kenal tuan guru aku

      ya allah kau selamatkan
      puak umno ini dari api nerakamu

      Delete
    4. nik aziz rebah ke nik aziz masuk icu ke, umno x menang2 jgk kat kelntan!! pelik pelikkk.. kah kah kah

      Delete
    5. Ini manusia munafik! Mana boleh jadi pemimpin. Dulu dia cakap nak bersara dr politik bila Dr. Mahathir bersara, tapi mangkuk hayun ni masih tak bersara sampai hari ini. Ciri -ciri orang munafik ada pada manusia ini....bila bercakap dia BERBOHONG!!!

      Delete
    6. Bhai 10.44(juragan 69)semoga lu bahagia dgn apa yg lu buat...dari pemimpin smpi sohcai suka mmfitnah...

      Delete
    7. TUAN GURU KEPALA OTOK KO...
      NIK AJIS TU HANYALAH TUAN GURU POLITIK
      HABIS SEMUA DIA POLITIKKAN SAMPAIKAN AGAMA ISLAM, RASUL DAN KALIMAH ALLAH DIJADIKAN POLITIK....

      Delete
    8. Udah2 le b*ruk tua oii, dah tua renta pun blum insaf lagi. dalam kubur pun nak bertanding ka? elok dukung dia dan humban dalam tong sampah ja.... nak re-cycle pon takde value. Inilah yg org klate gelar jin (penggadai) tanah. penggadai kalimah Allah ta'ala. Ingat lagi doa K.O. ? La ni kau yg bakal K.O. Allah hu akbar

      Delete
    9. Step down with grace. Lebih d hormati dari merasa diri dah high n mighty n keep on blabbering like a senile ularmak. DEMI MASA. sudah2 la tu dramas dari dirinya dan barua2 beliau.

      Delete
    10. Petanda dia dapat KETULAHAN dari ALLAH SWT.

      Delete
    11. bukan ketulahan la bangang....maksudnya dia menjalankan tanggungjawab dengan baikk...sakit pening pun Tuan Guru masih berkhidmat...semoga kami diberi kekuatan seperti beliau........
      -----------------------------------------------------------line13

      Delete
    12. Menjalankan tanggungjawab ngan baik ??? Dia gila kuasa tu
      Rumah kata pi ... kuboq kata mai ...masih tk sedaq2 lagi
      Cukup2 ler N.Ajis ooi ... sampai bila nk tongkat langit
      Bila Allah dh beri penyakit tu maknanya Dia suruh demo dok rumah beramal ibadat
      Bukannya merayap merata tempat mencerca & memaki serta mengeluarkan fatwa songsang

      Delete
  2. Itu bukan sandiwara atau wayang kulit itu adalah betul betul kejadian,Lainlah kes pak Stopa yang mempunyai banyak elemen yg meragukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berbohong kpd org disekeliling Mungkin dikatakan pandai menipu atau pun yg berjaya berbohong dikatakan bijak!

      TETAPI KALAU BERBOHONG PD DARI SENDIRI DAN BERJAYA MENIPU DIRI SENDIRI DIKATAKAN ESCAPISME...ATAU SEMEMANGNYA BAGHAL KELDAI ATAU BANGANG PIANG!!!

      Engkau kah itu orgnya ANON 9.17

      Delete
    2. Gambar palsu umno raja fitnah
      kes stopa dah lemah
      fitnah pula tuan guru
      aku tegok badan pun aku kenal
      ini pelakon upahan

      Delete
    3. Anon 10.14 bagus la kLau kes stop spenda dah lemah... Tp jgn tulis kerana nak tipu rakyat dan diri sendiri jer.. Demi menyedapkan hati ahlul2 PAS

      Delete
    4. yang aku pelik, dgn manusia tua ni pon umno x leh menang jgk! kah kah kah

      Delete
    5. Kalau rakyat kelantan anggap
      nik aziz ni 'manusia tua' dah lama
      bn menang

      nik aziz adalah 'tok wali'

      Delete
    6. Tok wali pon mati weiiii tok wali kuku besi control freak.

      Delete
    7. SUPER IMPOSE, tak caya? dia kan wali, super impose tuuu

      Delete
    8. coz beliau bukan juragan 69

      Delete
    9. Pendikar Musdar:anakku si ros dilari orang!!!!!!!!!!!!!!
      Bujang Lapok: COBAAAAAN...........
      Pendikar Musdar: INI BETUL2.... EIK HEEEE.... INI BETUL2.... EIK HEEEE....
      Bujang Lapok: COBAAAAAN...........COBAAAAAN..........
      Pendikar Musdar: INI BETUL2.... EIK HEEEE.... INI BETUL2.... EIK HEEEE....

      Delete
    10. Tahun 2009 PRK DUN Permatang Pasir.
      Sebarkan sejarah hitam Ketua Pemuda PAS supaya MACAI tahu bulan Ramadan pun PAS masih menfitnah.

      Delete
  3. petanda kena bersara dr politik terus... duk rumah jaga cucu lg baik dr duk pi jln sana sini, tabur fatwa sana sini. bg ler yg lebih muda, gagah dan sihat teraju parti tu tuan haji...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tepat sekali,kerajaan Malaysia yang mungki bakal diterajui oleh PR selepas PRU 13 akan dibarisi oleh generasi muda yang lebih bersemangat dan dinamik

      Delete
    2. Erk, yg "BAKAL diterajui oleh PR"?? kahkahkah!!! lawak2 pagi isnin..

      Delete
    3. Bakal sampai kiamat, InsyaAllah

      Delete
    4. Bakal tak menang sampai kiamat,InsyaAllah

      MUNAFIK!!!!

      Delete
    5. TGNA tetap berjihad lawan kemunkaran UMNO walaupun diusung ,, inilah sebahagian tokoh pemimpin yang terbilang dalam sejarah tanah air kita .....

      ALLAHU AKBAR!

      Delete
  4. Assalam Bro

    Masalahnya nak peganag jawatan sampai mati... kudrat dah tak ada... Apa yang dia boleh buat dengan kesihatan yang tak menentu... Baik letak jawatan aje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ader masalah ke bro...ko ngat kalau dier tak der..kami nak angkat orang macam NAJIB...never ok

      Delete
    2. GIGIH

      TGNA tetap berjihad lawan kemunkaran UMNO walaupun diusung ,, inilah sebahagian tokoh pemimpin yang terbilang dalam sejarah tanah air kita .....

      ALLAHU AKBAR!

      Delete
  5. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko percaya gambar kabur tu
      hairan aku

      Delete
    2. BEBERAPA HARI LEPAS ORANG UMNO KE YG PELAKU NYA BRO. CUBA LU BUKA MATA BESAR2 HATI MAU BAIK BRO. ITU SIAPA BRO. MALU BRO DAH TUA KUTUK. DOSA BESAR BRO BERZINA. ALLAH MURKA BRO. ITU BUKAN ORANG UMNO BRO.

      Delete
  6. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku setuju...bab fitnah ni memang serah kat BN n UMNO...sebab ini lah hasil masyarakat yang dibina oleh BN selama mereka memerintah...FITNAH yang tersebar semakin banyak mebuktikan BN dan UMNO gagal memerintah..gagal mendidik masyarakat...BN GAGAL..berjaya pun tang fitnah memfitnah ni la kut

      Delete
    2. Adei poda ! nak samakan dengan Sheikh Ahmad Yasin ? Tengok muka dulu wei ! Tak malu betul puak ni. Nik Aziz menyokong Anwar Ibrahim yang sokong keselamatan Israel !!!, Israellah yang mengbom Sheikh Ahmad Yasin !!

      Delete
  7. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. CAKAP LAGI. LEBIH BAYAK KAU MENGATA ORANG LEBIH BANYAK KITA DAPAT PAHALA. TAPI KITA TIDAK MAAFKAN DOSA KAU DAN MACAI2

      Delete
    2. JIWA KENTAL

      TGNA tetap berjihad lawan kemunkaran UMNO walaupun diusung ,, inilah sebahagian tokoh pemimpin yang terbilang dalam sejarah tanah air kita .....

      ALLAHU AKBAR!

      Delete
  8. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  9. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  10. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  11. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  12. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  13. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  14. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  15. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  16. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  17. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  18. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  19. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  20. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umnk mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  21. Udah2 le b*ruk tua oii, dah tua renta pun blum insaf lagi. dalam kubur pun nak bertanding ka? elok dukung dia dan humban dalam tong sampah ja.... nak re-cycle pon takde value. Inilah yg org klate gelar jin (penggadai) tanah. penggadai kalimah Allah ta'ala. Ingat lagi doa K.O. ? La ni kau yg bakal K.O. Allah hu akbar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umno mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

      Delete
  22. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umno mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  23. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umno mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar fitnah umno yang terbaru

      Delete
  24. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umno mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  25. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umno mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  26. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umno mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  27. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umno mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  28. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umno mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  29. Syeikh ahmad yasin memimpin hamas dari atas kerusi rodanya sahaja. Umno mmg tak boleh dipisahkn dari fitnah dan seks.

    ReplyDelete
  30. KApal singh Pun memimpin Pas dari atas kerusinya sahaja !Kapal sink pun memmimpin Pas dari atas kerusinya sahaja !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang PAS dok tunggu dia mampos tu, nak langkah mayat dia.

      Tapi nampak gayanya diorang pun boleh KO dulu, tulah buat doa tak munasabah sangat!

      Delete
    2. mu takut DOA KO termakbul ye....terkesankan dengan doa tu.lain kali jangan aniaya orang...doa orang teraniaya makbul...

      Delete
  31. Wah, sekarang main spam pulak?
    1 post RM5, senang kaya jadi cybertrooper pakatan ni!

    ReplyDelete
  32. pencacai pakatan singgah sini semata nak spam je ker? aduh macam ni ke mentaliti pencacai pakatan rakyat...

    ReplyDelete
  33. Harap2 Orang2 Pemantang Pauh jangan dok tak kenal, pelakun murahan yg mengalah pelakon2 Tamil adalah Nuar Jubor dan isteri. Mereka berdua ini bukan saja penipu, pembohong, kuat fitnah, mulut bau najis vavi hutan dan Drama mama King n Queen.
    Setelah lakonan kena racun arsenik, suntikan HIV, mati pucok, sakit tulang belakang kronik, dburu pembunoh upahan yg mengalami sakit cirit birit hingga ke hari ini kerna dah bertshun tahun lamanya tak timbul2 dan punya lah lakonan murahan dalam demo bersih siap dhantar hospital kerna nazak nak mampoi tetapi tak mampoi, siap penjilat beliau seorang Osetat Cingkarong mati hidup semula.
    Harap pendudok2 Pematang Pauh jangan lah kena kencing dan liwat oleh Drama Mama King n Queen. Akan timbul lagi adegan pembunoh upahan kerna sakit cirit birit sudah pulih menjelang PRU ini. Lihat saja dan apa saja ucapan Hero Tamil ini hanya membuat kwbencian, menipu, berbohong, fitnah dan janji2 manis bulan bintang dan cakrawala itu saja modal beliau. Untuk mendapat simpati beliau dgn dbantu agensi CIA dan pakar peledak akan membuat sesuatu ala2 911. Untuk mendapat simpati. Yg menjadi korban adalah orang2 sekitaran waimah anak isteri, tetapi Hero Tamil tidak apa2. Ingatlah kerna terdesak dan sudah tahu yg beliau akan kalah dalam PRU dan satu2 jalan adalah mendapat simpati dgn cara2 ala2 911. Ingat Hero Tamil kepentingan adalah kote bengkok dan diri sendiri yg lain pergilah mampos.
    Yg sedar dan insaf, jauhilah dari menyokong peliwat terkutok, bapak Jubor, barua lahanat Yahudi Zionist Bacul, perosak agama, bangsa dan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO APCO YAHUDI?

      Delete
    2. PKR plak...Yayasan Konrad Adeneur (KAF)..American Jewish Committe (AJC)..NDI..IRI..ACILS...CIPE....mak aii byknye..bukan stakat mintak bantuan yahudi...ni dah memang puak yahudi...jgn naik haji kat wall of jericho sdahlah caii..

      Delete
  34. Dah x bleh tahan....hahaha..apa lah...sapalah yg terdesqk sgt tu.....

    ReplyDelete
  35. Dah x bleh tahan....hahaha..apa lah...sapalah yg terdesqk sgt tu.....

    ReplyDelete
  36. Dah x bleh tahan....hahaha..apa lah...sapalah yg terdesqk sgt tu.....

    ReplyDelete
  37. Luahan terbaik dr anon 9:59 AM.....TERBAIKKK.....HANYA PUAK2 YG ADA OTAK TAPI TAK DAK AKAL SAJA YG MASIH DOK SOKONG DEWA PEMBOHONG TAHAP TEPU NI....

    ReplyDelete
  38. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  39. SUKAR menyelami hati pemilik nama penuh Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen yang dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan pelakon Pekin Ibrahim. Ini kerana wanita yang menggunakan nama pentas Uqasha Senrose itu mengambil pendekatan menutup mulut. Dia tidak mahu melayan cerita itu biarpun kini menjadi topik perbualan peminat industri hiburan.

    Lebih-lebih lagi sejak tersebar gambar mereka berpegangan tangan ketika bercuti di Phuket, Thailand baru-baru ini. Bagaimanapun pelakon ini menegaskan bahawa hubungan dengan pelakon Pekin sekadar ‘kawan’ sahaja. Ini adalah jawapan stereotaip artis kita sejak lama dulu walaupun ke tahap berpegangan tangan.

    Uqasha lebih banyak berdiam diri daripada memberi komen tentang hubungannya dengan Pekin kerana mempunyai alasan tersendiri untuk berbuat demikian.

    Menyedari dia baru sahaja bertapak dalam industri hiburan, Uqasha tidak mahu hubungan dengan Pekin menenggelamkan cerita kerjayanya yang sebenarnya tidak banyak untuk diperkatakan. Dia juga tidak mahu masyarakat menuduhnya menggunakan Pekin sebagai batu loncatan untuk menempa populariti dalam dunia hiburan.

    Lagi pun hubungan Uqasha dengan Pekin masih baru dan terlalu awal untuk diramal apalagi untuk dikongsikan dengan khalayak. Uqasha tidak mahu masyarakat membuat andaian hubungannya dengan Pekin hanya berdasarkan gambar-gambar berpegangan tangan yang tersebar itu. Barangkali ini membuktikan wujud persepsi bahawa artis berbeza dengan orang biasa dalam bab tata susila hubungan antara lelaki dan wanita.

    “Sebenarnya hubungan kami ini tidak menjadi buah mulut sehinggalah penyebaran gambar percutian keluarga Sha dengan Pekin di Phuket baru-baru ini.

    “Ramai orang salah faham apabila melihat seolah-olah kami bercuti bersama. Sebenarnya keluarga Sha yang sampai dahulu di Phuket. Pekin datang kemudian dan sebagai tetamu keluarga Sha. Jadi tidak salah bukan kalau kami jalan-jalan bersama semasa di sana. Malangnya gambaran sebaliknya berlaku seolah-olah Sha bercuti berdua sahaja," tegas wanita yang membahasakan diri Sha ini.

    Mengulas tentang alasan yang membuatkan pelakon berusia 21 tahun ini untuk tidak mahu memanjangkan cerita mengenai hubungannya dengan Pekin, Uqasha berkata, soal itu tidak wajar dibincang secara terbuka kerana membabitkan maruah keluarga kedua-dua pihak.

    Sebagai wanita bujang yang masih berpegang dengan adat dan norma Timur juga tambahnya, agak kurang manis untuk berbicara secara terbuka tentang kisah cinta dengan seseorang jejaka.

    Oleh sebab itu Uqasha senang memilih untuk menutup mulut kerana khuatir kenyataan yang dikeluarkan bakal mengundang rasa kurang senang masyarakat sekeliling.

    Bagaimanapun dalam berdiam diri itu, Uqasha tidak keberatan untuk berkongsi sebab mengapa dia selesa berkawan dengan aktor berwajah manis itu.

    Menurutnya besar kemungkinan mereka rapat disebabkan mempunyai latar belakang dari satu negeri yang sama iaitu Kelantan.

    “Sebenarnya Pekin berasal dari Kota Bharu. Sha pula ada ramai sanak saudara dari Pasir Puteh dan beberapa tempat di negeri Cik Siti Wan Kembang," ujarnya lagi.

    Terima jodoh

    Berbicara soal jodoh, bekas pramugari syarikat penerbangan murah itu tidak menolak kemungkinan sekiranya bakal menamatkan zaman bujangnya pada masa terdekat.

    Bahkan Uqasha memberitahu sudah bersedia memikul tanggungjawab isteri seandainya dipertemukan dengan calon suami terbaik dan bersesuaian.

    Lebih utama, syarat yang dititikberatkan adalah bakal suaminya perlu pandai mengambil hati ibu dan bapanya yang merupakan tulang belakangnya. Bagi anak kedua dari tujuh beradik ini restu ibu bapa amat diutamakan dalam memastikan ikatan perkahwinannya berpanjangan.

    “Ciri-ciri lelaki idaman Sha adalah seorang bertanggungjawab, mengambil berat dan penyayang. Sha tidak kisah berkahwin muda.


    © Utusan Melayu (M) Bhd

    ReplyDelete
  40. SUKAR menyelami hati pemilik nama penuh Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen yang dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan pelakon Pekin Ibrahim. Ini kerana wanita yang menggunakan nama pentas Uqasha Senrose itu mengambil pendekatan menutup mulut. Dia tidak mahu melayan cerita itu biarpun kini menjadi topik perbualan peminat industri hiburan.

    Lebih-lebih lagi sejak tersebar gambar mereka berpegangan tangan ketika bercuti di Phuket, Thailand baru-baru ini. Bagaimanapun pelakon ini menegaskan bahawa hubungan dengan pelakon Pekin sekadar ‘kawan’ sahaja. Ini adalah jawapan stereotaip artis kita sejak lama dulu walaupun ke tahap berpegangan tangan.

    Uqasha lebih banyak berdiam diri daripada memberi komen tentang hubungannya dengan Pekin kerana mempunyai alasan tersendiri untuk berbuat demikian.

    Menyedari dia baru sahaja bertapak dalam industri hiburan, Uqasha tidak mahu hubungan dengan Pekin menenggelamkan cerita kerjayanya yang sebenarnya tidak banyak untuk diperkatakan. Dia juga tidak mahu masyarakat menuduhnya menggunakan Pekin sebagai batu loncatan untuk menempa populariti dalam dunia hiburan.

    Lagi pun hubungan Uqasha dengan Pekin masih baru dan terlalu awal untuk diramal apalagi untuk dikongsikan dengan khalayak. Uqasha tidak mahu masyarakat membuat andaian hubungannya dengan Pekin hanya berdasarkan gambar-gambar berpegangan tangan yang tersebar itu. Barangkali ini membuktikan wujud persepsi bahawa artis berbeza dengan orang biasa dalam bab tata susila hubungan antara lelaki dan wanita.

    “Sebenarnya hubungan kami ini tidak menjadi buah mulut sehinggalah penyebaran gambar percutian keluarga Sha dengan Pekin di Phuket baru-baru ini.

    “Ramai orang salah faham apabila melihat seolah-olah kami bercuti bersama. Sebenarnya keluarga Sha yang sampai dahulu di Phuket. Pekin datang kemudian dan sebagai tetamu keluarga Sha. Jadi tidak salah bukan kalau kami jalan-jalan bersama semasa di sana. Malangnya gambaran sebaliknya berlaku seolah-olah Sha bercuti berdua sahaja," tegas wanita yang membahasakan diri Sha ini.

    Mengulas tentang alasan yang membuatkan pelakon berusia 21 tahun ini untuk tidak mahu memanjangkan cerita mengenai hubungannya dengan Pekin, Uqasha berkata, soal itu tidak wajar dibincang secara terbuka kerana membabitkan maruah keluarga kedua-dua pihak.

    Sebagai wanita bujang yang masih berpegang dengan adat dan norma Timur juga tambahnya, agak kurang manis untuk berbicara secara terbuka tentang kisah cinta dengan seseorang jejaka.

    Oleh sebab itu Uqasha senang memilih untuk menutup mulut kerana khuatir kenyataan yang dikeluarkan bakal mengundang rasa kurang senang masyarakat sekeliling.

    Bagaimanapun dalam berdiam diri itu, Uqasha tidak keberatan untuk berkongsi sebab mengapa dia selesa berkawan dengan aktor berwajah manis itu.

    Menurutnya besar kemungkinan mereka rapat disebabkan mempunyai latar belakang dari satu negeri yang sama iaitu Kelantan.

    “Sebenarnya Pekin berasal dari Kota Bharu. Sha pula ada ramai sanak saudara dari Pasir Puteh dan beberapa tempat di negeri Cik Siti Wan Kembang," ujarnya lagi.

    Terima jodoh

    Berbicara soal jodoh, bekas pramugari syarikat penerbangan murah itu tidak menolak kemungkinan sekiranya bakal menamatkan zaman bujangnya pada masa terdekat.

    Bahkan Uqasha memberitahu sudah bersedia memikul tanggungjawab isteri seandainya dipertemukan dengan calon suami terbaik dan bersesuaian.

    Lebih utama, syarat yang dititikberatkan adalah bakal suaminya perlu pandai mengambil hati ibu dan bapanya yang merupakan tulang belakangnya. Bagi anak kedua dari tujuh beradik ini restu ibu bapa amat diutamakan dalam memastikan ikatan perkahwinannya berpanjangan.

    “Ciri-ciri lelaki idaman Sha adalah seorang bertanggungjawab, mengambil berat dan penyayang. Sha tidak kisah berkahwin muda.


    © Utusan Melayu (M) Bhd

    ReplyDelete
  41. SUKAR menyelami hati pemilik nama penuh Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen yang dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan pelakon Pekin Ibrahim. Ini kerana wanita yang menggunakan nama pentas Uqasha Senrose itu mengambil pendekatan menutup mulut. Dia tidak mahu melayan cerita itu biarpun kini menjadi topik perbualan peminat industri hiburan.

    Lebih-lebih lagi sejak tersebar gambar mereka berpegangan tangan ketika bercuti di Phuket, Thailand baru-baru ini. Bagaimanapun pelakon ini menegaskan bahawa hubungan dengan pelakon Pekin sekadar ‘kawan’ sahaja. Ini adalah jawapan stereotaip artis kita sejak lama dulu walaupun ke tahap berpegangan tangan.

    Uqasha lebih banyak berdiam diri daripada memberi komen tentang hubungannya dengan Pekin kerana mempunyai alasan tersendiri untuk berbuat demikian.

    Menyedari dia baru sahaja bertapak dalam industri hiburan, Uqasha tidak mahu hubungan dengan Pekin menenggelamkan cerita kerjayanya yang sebenarnya tidak banyak untuk diperkatakan. Dia juga tidak mahu masyarakat menuduhnya menggunakan Pekin sebagai batu loncatan untuk menempa populariti dalam dunia hiburan.

    Lagi pun hubungan Uqasha dengan Pekin masih baru dan terlalu awal untuk diramal apalagi untuk dikongsikan dengan khalayak. Uqasha tidak mahu masyarakat membuat andaian hubungannya dengan Pekin hanya berdasarkan gambar-gambar berpegangan tangan yang tersebar itu. Barangkali ini membuktikan wujud persepsi bahawa artis berbeza dengan orang biasa dalam bab tata susila hubungan antara lelaki dan wanita.

    “Sebenarnya hubungan kami ini tidak menjadi buah mulut sehinggalah penyebaran gambar percutian keluarga Sha dengan Pekin di Phuket baru-baru ini.

    “Ramai orang salah faham apabila melihat seolah-olah kami bercuti bersama. Sebenarnya keluarga Sha yang sampai dahulu di Phuket. Pekin datang kemudian dan sebagai tetamu keluarga Sha. Jadi tidak salah bukan kalau kami jalan-jalan bersama semasa di sana. Malangnya gambaran sebaliknya berlaku seolah-olah Sha bercuti berdua sahaja," tegas wanita yang membahasakan diri Sha ini.

    Mengulas tentang alasan yang membuatkan pelakon berusia 21 tahun ini untuk tidak mahu memanjangkan cerita mengenai hubungannya dengan Pekin, Uqasha berkata, soal itu tidak wajar dibincang secara terbuka kerana membabitkan maruah keluarga kedua-dua pihak.

    Sebagai wanita bujang yang masih berpegang dengan adat dan norma Timur juga tambahnya, agak kurang manis untuk berbicara secara terbuka tentang kisah cinta dengan seseorang jejaka.

    Oleh sebab itu Uqasha senang memilih untuk menutup mulut kerana khuatir kenyataan yang dikeluarkan bakal mengundang rasa kurang senang masyarakat sekeliling.

    Bagaimanapun dalam berdiam diri itu, Uqasha tidak keberatan untuk berkongsi sebab mengapa dia selesa berkawan dengan aktor berwajah manis itu.

    Menurutnya besar kemungkinan mereka rapat disebabkan mempunyai latar belakang dari satu negeri yang sama iaitu Kelantan.

    “Sebenarnya Pekin berasal dari Kota Bharu. Sha pula ada ramai sanak saudara dari Pasir Puteh dan beberapa tempat di negeri Cik Siti Wan Kembang," ujarnya lagi.

    Terima jodoh

    Berbicara soal jodoh, bekas pramugari syarikat penerbangan murah itu tidak menolak kemungkinan sekiranya bakal menamatkan zaman bujangnya pada masa terdekat.

    Bahkan Uqasha memberitahu sudah bersedia memikul tanggungjawab isteri seandainya dipertemukan dengan calon suami terbaik dan bersesuaian.

    Lebih utama, syarat yang dititikberatkan adalah bakal suaminya perlu pandai mengambil hati ibu dan bapanya yang merupakan tulang belakangnya. Bagi anak kedua dari tujuh beradik ini restu ibu bapa amat diutamakan dalam memastikan ikatan perkahwinannya berpanjangan.

    “Ciri-ciri lelaki idaman Sha adalah seorang bertanggungjawab, mengambil berat dan penyayang. Sha tidak kisah berkahwin muda.


    © Utusan Melayu (M) Bhd

    ReplyDelete
  42. SUKAR menyelami hati pemilik nama penuh Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen yang dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan pelakon Pekin Ibrahim. Ini kerana wanita yang menggunakan nama pentas Uqasha Senrose itu mengambil pendekatan menutup mulut. Dia tidak mahu melayan cerita itu biarpun kini menjadi topik perbualan peminat industri hiburan.

    Lebih-lebih lagi sejak tersebar gambar mereka berpegangan tangan ketika bercuti di Phuket, Thailand baru-baru ini. Bagaimanapun pelakon ini menegaskan bahawa hubungan dengan pelakon Pekin sekadar ‘kawan’ sahaja. Ini adalah jawapan stereotaip artis kita sejak lama dulu walaupun ke tahap berpegangan tangan.

    Uqasha lebih banyak berdiam diri daripada memberi komen tentang hubungannya dengan Pekin kerana mempunyai alasan tersendiri untuk berbuat demikian.

    Menyedari dia baru sahaja bertapak dalam industri hiburan, Uqasha tidak mahu hubungan dengan Pekin menenggelamkan cerita kerjayanya yang sebenarnya tidak banyak untuk diperkatakan. Dia juga tidak mahu masyarakat menuduhnya menggunakan Pekin sebagai batu loncatan untuk menempa populariti dalam dunia hiburan.

    Lagi pun hubungan Uqasha dengan Pekin masih baru dan terlalu awal untuk diramal apalagi untuk dikongsikan dengan khalayak. Uqasha tidak mahu masyarakat membuat andaian hubungannya dengan Pekin hanya berdasarkan gambar-gambar berpegangan tangan yang tersebar itu. Barangkali ini membuktikan wujud persepsi bahawa artis berbeza dengan orang biasa dalam bab tata susila hubungan antara lelaki dan wanita.

    “Sebenarnya hubungan kami ini tidak menjadi buah mulut sehinggalah penyebaran gambar percutian keluarga Sha dengan Pekin di Phuket baru-baru ini.

    “Ramai orang salah faham apabila melihat seolah-olah kami bercuti bersama. Sebenarnya keluarga Sha yang sampai dahulu di Phuket. Pekin datang kemudian dan sebagai tetamu keluarga Sha. Jadi tidak salah bukan kalau kami jalan-jalan bersama semasa di sana. Malangnya gambaran sebaliknya berlaku seolah-olah Sha bercuti berdua sahaja," tegas wanita yang membahasakan diri Sha ini.

    Mengulas tentang alasan yang membuatkan pelakon berusia 21 tahun ini untuk tidak mahu memanjangkan cerita mengenai hubungannya dengan Pekin, Uqasha berkata, soal itu tidak wajar dibincang secara terbuka kerana membabitkan maruah keluarga kedua-dua pihak.

    Sebagai wanita bujang yang masih berpegang dengan adat dan norma Timur juga tambahnya, agak kurang manis untuk berbicara secara terbuka tentang kisah cinta dengan seseorang jejaka.

    Oleh sebab itu Uqasha senang memilih untuk menutup mulut kerana khuatir kenyataan yang dikeluarkan bakal mengundang rasa kurang senang masyarakat sekeliling.

    Bagaimanapun dalam berdiam diri itu, Uqasha tidak keberatan untuk berkongsi sebab mengapa dia selesa berkawan dengan aktor berwajah manis itu.

    Menurutnya besar kemungkinan mereka rapat disebabkan mempunyai latar belakang dari satu negeri yang sama iaitu Kelantan.

    “Sebenarnya Pekin berasal dari Kota Bharu. Sha pula ada ramai sanak saudara dari Pasir Puteh dan beberapa tempat di negeri Cik Siti Wan Kembang," ujarnya lagi.

    Terima jodoh

    Berbicara soal jodoh, bekas pramugari syarikat penerbangan murah itu tidak menolak kemungkinan sekiranya bakal menamatkan zaman bujangnya pada masa terdekat.

    Bahkan Uqasha memberitahu sudah bersedia memikul tanggungjawab isteri seandainya dipertemukan dengan calon suami terbaik dan bersesuaian.

    Lebih utama, syarat yang dititikberatkan adalah bakal suaminya perlu pandai mengambil hati ibu dan bapanya yang merupakan tulang belakangnya. Bagi anak kedua dari tujuh beradik ini restu ibu bapa amat diutamakan dalam memastikan ikatan perkahwinannya berpanjangan.

    “Ciri-ciri lelaki idaman Sha adalah seorang bertanggungjawab, mengambil berat dan penyayang. Sha tidak kisah berkahwin muda.


    © Utusan Melayu (M) Bhd

    ReplyDelete
  43. SUKAR menyelami hati pemilik nama penuh Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen yang dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan pelakon Pekin Ibrahim. Ini kerana wanita yang menggunakan nama pentas Uqasha Senrose itu mengambil pendekatan menutup mulut. Dia tidak mahu melayan cerita itu biarpun kini menjadi topik perbualan peminat industri hiburan.

    Lebih-lebih lagi sejak tersebar gambar mereka berpegangan tangan ketika bercuti di Phuket, Thailand baru-baru ini. Bagaimanapun pelakon ini menegaskan bahawa hubungan dengan pelakon Pekin sekadar ‘kawan’ sahaja. Ini adalah jawapan stereotaip artis kita sejak lama dulu walaupun ke tahap berpegangan tangan.

    Uqasha lebih banyak berdiam diri daripada memberi komen tentang hubungannya dengan Pekin kerana mempunyai alasan tersendiri untuk berbuat demikian.

    Menyedari dia baru sahaja bertapak dalam industri hiburan, Uqasha tidak mahu hubungan dengan Pekin menenggelamkan cerita kerjayanya yang sebenarnya tidak banyak untuk diperkatakan. Dia juga tidak mahu masyarakat menuduhnya menggunakan Pekin sebagai batu loncatan untuk menempa populariti dalam dunia hiburan.

    Lagi pun hubungan Uqasha dengan Pekin masih baru dan terlalu awal untuk diramal apalagi untuk dikongsikan dengan khalayak. Uqasha tidak mahu masyarakat membuat andaian hubungannya dengan Pekin hanya berdasarkan gambar-gambar berpegangan tangan yang tersebar itu. Barangkali ini membuktikan wujud persepsi bahawa artis berbeza dengan orang biasa dalam bab tata susila hubungan antara lelaki dan wanita.

    “Sebenarnya hubungan kami ini tidak menjadi buah mulut sehinggalah penyebaran gambar percutian keluarga Sha dengan Pekin di Phuket baru-baru ini.

    “Ramai orang salah faham apabila melihat seolah-olah kami bercuti bersama. Sebenarnya keluarga Sha yang sampai dahulu di Phuket. Pekin datang kemudian dan sebagai tetamu keluarga Sha. Jadi tidak salah bukan kalau kami jalan-jalan bersama semasa di sana. Malangnya gambaran sebaliknya berlaku seolah-olah Sha bercuti berdua sahaja," tegas wanita yang membahasakan diri Sha ini.

    Mengulas tentang alasan yang membuatkan pelakon berusia 21 tahun ini untuk tidak mahu memanjangkan cerita mengenai hubungannya dengan Pekin, Uqasha berkata, soal itu tidak wajar dibincang secara terbuka kerana membabitkan maruah keluarga kedua-dua pihak.

    Sebagai wanita bujang yang masih berpegang dengan adat dan norma Timur juga tambahnya, agak kurang manis untuk berbicara secara terbuka tentang kisah cinta dengan seseorang jejaka.

    Oleh sebab itu Uqasha senang memilih untuk menutup mulut kerana khuatir kenyataan yang dikeluarkan bakal mengundang rasa kurang senang masyarakat sekeliling.

    Bagaimanapun dalam berdiam diri itu, Uqasha tidak keberatan untuk berkongsi sebab mengapa dia selesa berkawan dengan aktor berwajah manis itu.

    Menurutnya besar kemungkinan mereka rapat disebabkan mempunyai latar belakang dari satu negeri yang sama iaitu Kelantan.

    “Sebenarnya Pekin berasal dari Kota Bharu. Sha pula ada ramai sanak saudara dari Pasir Puteh dan beberapa tempat di negeri Cik Siti Wan Kembang," ujarnya lagi.

    Terima jodoh

    Berbicara soal jodoh, bekas pramugari syarikat penerbangan murah itu tidak menolak kemungkinan sekiranya bakal menamatkan zaman bujangnya pada masa terdekat.

    Bahkan Uqasha memberitahu sudah bersedia memikul tanggungjawab isteri seandainya dipertemukan dengan calon suami terbaik dan bersesuaian.

    Lebih utama, syarat yang dititikberatkan adalah bakal suaminya perlu pandai mengambil hati ibu dan bapanya yang merupakan tulang belakangnya. Bagi anak kedua dari tujuh beradik ini restu ibu bapa amat diutamakan dalam memastikan ikatan perkahwinannya berpanjangan.

    “Ciri-ciri lelaki idaman Sha adalah seorang bertanggungjawab, mengambil berat dan penyayang. Sha tidak kisah berkahwin muda.


    © Utusan Melayu (M) Bhd

    ReplyDelete
  44. SUKAR menyelami hati pemilik nama penuh Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen yang dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan pelakon Pekin Ibrahim. Ini kerana wanita yang menggunakan nama pentas Uqasha Senrose itu mengambil pendekatan menutup mulut. Dia tidak mahu melayan cerita itu biarpun kini menjadi topik perbualan peminat industri hiburan.

    Lebih-lebih lagi sejak tersebar gambar mereka berpegangan tangan ketika bercuti di Phuket, Thailand baru-baru ini. Bagaimanapun pelakon ini menegaskan bahawa hubungan dengan pelakon Pekin sekadar ‘kawan’ sahaja. Ini adalah jawapan stereotaip artis kita sejak lama dulu walaupun ke tahap berpegangan tangan.

    Uqasha lebih banyak berdiam diri daripada memberi komen tentang hubungannya dengan Pekin kerana mempunyai alasan tersendiri untuk berbuat demikian.

    Menyedari dia baru sahaja bertapak dalam industri hiburan, Uqasha tidak mahu hubungan dengan Pekin menenggelamkan cerita kerjayanya yang sebenarnya tidak banyak untuk diperkatakan. Dia juga tidak mahu masyarakat menuduhnya menggunakan Pekin sebagai batu loncatan untuk menempa populariti dalam dunia hiburan.

    Lagi pun hubungan Uqasha dengan Pekin masih baru dan terlalu awal untuk diramal apalagi untuk dikongsikan dengan khalayak. Uqasha tidak mahu masyarakat membuat andaian hubungannya dengan Pekin hanya berdasarkan gambar-gambar berpegangan tangan yang tersebar itu. Barangkali ini membuktikan wujud persepsi bahawa artis berbeza dengan orang biasa dalam bab tata susila hubungan antara lelaki dan wanita.

    “Sebenarnya hubungan kami ini tidak menjadi buah mulut sehinggalah penyebaran gambar percutian keluarga Sha dengan Pekin di Phuket baru-baru ini.

    “Ramai orang salah faham apabila melihat seolah-olah kami bercuti bersama. Sebenarnya keluarga Sha yang sampai dahulu di Phuket. Pekin datang kemudian dan sebagai tetamu keluarga Sha. Jadi tidak salah bukan kalau kami jalan-jalan bersama semasa di sana. Malangnya gambaran sebaliknya berlaku seolah-olah Sha bercuti berdua sahaja," tegas wanita yang membahasakan diri Sha ini.

    Mengulas tentang alasan yang membuatkan pelakon berusia 21 tahun ini untuk tidak mahu memanjangkan cerita mengenai hubungannya dengan Pekin, Uqasha berkata, soal itu tidak wajar dibincang secara terbuka kerana membabitkan maruah keluarga kedua-dua pihak.

    Sebagai wanita bujang yang masih berpegang dengan adat dan norma Timur juga tambahnya, agak kurang manis untuk berbicara secara terbuka tentang kisah cinta dengan seseorang jejaka.

    Oleh sebab itu Uqasha senang memilih untuk menutup mulut kerana khuatir kenyataan yang dikeluarkan bakal mengundang rasa kurang senang masyarakat sekeliling.

    Bagaimanapun dalam berdiam diri itu, Uqasha tidak keberatan untuk berkongsi sebab mengapa dia selesa berkawan dengan aktor berwajah manis itu.

    Menurutnya besar kemungkinan mereka rapat disebabkan mempunyai latar belakang dari satu negeri yang sama iaitu Kelantan.

    “Sebenarnya Pekin berasal dari Kota Bharu. Sha pula ada ramai sanak saudara dari Pasir Puteh dan beberapa tempat di negeri Cik Siti Wan Kembang," ujarnya lagi.

    Terima jodoh

    Berbicara soal jodoh, bekas pramugari syarikat penerbangan murah itu tidak menolak kemungkinan sekiranya bakal menamatkan zaman bujangnya pada masa terdekat.

    Bahkan Uqasha memberitahu sudah bersedia memikul tanggungjawab isteri seandainya dipertemukan dengan calon suami terbaik dan bersesuaian.

    Lebih utama, syarat yang dititikberatkan adalah bakal suaminya perlu pandai mengambil hati ibu dan bapanya yang merupakan tulang belakangnya. Bagi anak kedua dari tujuh beradik ini restu ibu bapa amat diutamakan dalam memastikan ikatan perkahwinannya berpanjangan.

    “Ciri-ciri lelaki idaman Sha adalah seorang bertanggungjawab, mengambil berat dan penyayang. Sha tidak kisah berkahwin muda.


    © Utusan Melayu (M) Bhd

    ReplyDelete
    Replies
    1. wayang berok tua jatuh dari pokok nyok dah tengok ker?

      Delete
    2. bukan jatuh dari pokok nyok tetapi jatuh kena tendang dari syurga oleh malaikat penjaga syurga akibat nyanyuk dan mencarut tak tentu pasal.

      Delete
  45. Udah2 le b*ruk tua oii, dah tua renta pun blum insaf lagi. dalam kubur pun nak bertanding ka? elok dukung dia dan humban dalam tong sampah ja.... nak re-cycle pon takde value. Inilah yg org klate gelar jin (penggadai) tanah. penggadai kalimah Allah ta'ala. Ingat lagi doa K.O. ? La ni kau yg bakal K.O. Allah hu akbar

    ReplyDelete
  46. Udah2 le b*ruk tua oii, dah tua renta pun blum insaf lagi. dalam kubur pun nak bertanding ka? elok dukung dia dan humban dalam tong sampah ja.... nak re-cycle pon takde value. Inilah yg org klate gelar jin (penggadai) tanah. penggadai kalimah Allah ta'ala. Ingat lagi doa K.O. ? La ni kau yg bakal K.O. Allah hu akbar

    ReplyDelete
  47. Udah2 le b*ruk tua oii, dah tua renta pun blum insaf lagi. dalam kubur pun nak bertanding ka? elok dukung dia dan humban dalam tong sampah ja.... nak re-cycle pon takde value. Inilah yg org klate gelar jin (penggadai) tanah. penggadai kalimah Allah ta'ala. Ingat lagi doa K.O. ? La ni kau yg bakal K.O. Allah hu akbar

    ReplyDelete
    Replies
    1. RUMAH DAH KATA PERGI KUBUR DAH KATA MARI.. JANGAN DIKEJAR HARTA DUNIA TAK KEMANA PUN BAWAK-BAWAKLAH BEREHAT AWAK TU DAH TUA PENCEN JE LAH ITU JE JALAN YANG MUDAH BAGI MU WAHAI NIK AJIS

      Delete
  48. Video besi amah indo banting anak majikan barua2 pembangkang percaya pulak. Video besi dari hdph berlaku yahudi kerjakan rakyat palestin percaya tak? Video besi yg berlaku d bosnia percaya tak? Martin luther king kena tembak dari camera besi korang percaya tak? Barua2 kkk d US kerjakan org kulit hiram barua2 pbkg percaya tak?Transparent sgt la korang ni.

    ReplyDelete
  49. biorle dia bertanding lagi. tak apa. orang sokong dia. dia ada syarat paling tinggi sekali untuk jadi mb........ nyawa

    ReplyDelete
  50. NIK NAJIS AL-PARIA tu mau campak je ke tanah.. buat apa dukung manusia mereput yg banyak buat DOSA dan MUNGKAR pd AGAMA! Berjubah putih konon tp hati hatinya HITAM.. MEMBUSUK dgn HASAD dan DENDAM.. MAZMUMAH yg berlipat2 dlm hatinya.

    SKrip jatuh tergolek itu apakah berjay atarik simpati org JOHOR? BERTAUBATLAH Nik Najis.. dr sifat MUNAFIK mu.. bersihkanlah hati kau dan parti kau yg MEMBUSUK dgn NODA dan DOSA MAKSIAT.. Kau sepatutnya menangis dan malu pd Tuhan Robbul Jalill.. maki dan hamun kau telah berbalas.. Allah aibkan parti anutan kau.. dgn aib2 yg kotor lagi jahat..

    Kau sptutnya sibuk dgn mslh2 rosak Aqidah PAS, sarang SYIAH, puak pluarlism, puak anti2 Islam dlm PAS, kau sepatutnya sibuk utk siasat dan muhasabah kes Mat Stopa badak tu..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEMANGAT GAGAH BERANI

      TGNA tetap berjihad lawan kemunkaran UMNO walaupun diusung ,, inilah sebahagian tokoh pemimpin yang terbilang dalam sejarah tanah air kita .....

      ALLAHU AKBAR!

      Delete
  51. kalau dah tua buatlah cara dah tua awak tu dah tak larat cukuplah sekadar yang termampu bawaklah berehat bagilah peluang yang ada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TUAN GURU MURSYIDUL... SEMAKIN TUA SEMAKIN MENYENGAT

      TGNA tetap berjihad lawan kemungkaran UMNO walaupun diusung ,, inilah sebahagian tokoh pemimpin yang terbilang dalam sejarah tanah air kita .....

      ALLAHU AKBAR!

      Delete
  52. TUAN GURU MURSYIDUL... SEMAKIN TUA SEMAKIN MENYENGAT

    Tuan Guru Dato' Bentara Setia Haji Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat ... Menteri Besar Kelantan kini. Namun imej beliau lebih terserlah sebagai seorang ulama, di samping merupakan Mursyidul Am PAS.

    Pada tahun 2008, Gerakan Rakyat Anti Korupsi (GERAK) telah menganugerahkan beliau sebagai Menteri Besar yang memiliki rekod paling bersih di Malaysia. Anugerah itu diberikan sebagai menghargai usaha beliau menentang gejala rasuah sepanjang mentadbir Kelantan selama hampir 18 tahun.[1]

    Pada tahun 2009, beliau diletakan diantara 50 tokoh Islam berpengaruh didunia dan disenaraikan dalam buku berjudul "The 500 Most Influential Muslims".[2]

    Dilahirkan pada tahun 1931 di Kampung Pulau Melaka, Kota Bharu beliau merupakan anak kedua daripada sembilan orang adik-beradik. Hasil perkongsian hidup dengan isterinya, iaitu Tuan Sabariah Binti Tuan Ishak, beliau dikurniakan 10 orang cahaya mata (5 lelaki dan 5 perempuan).

    Nik Aziz sentiasa dikenali sebagai seorang Menteri Besar yang paling zuhud dan warak. Pada hampir setiap masa, beliau sentiasa dilihat dalam keadaan berjubah dan berserban. Beliau mengaku bersolat dalam keadaan gelap apabila berada di dalam pejabatnya kerana tidak mahu menggunakan duit kerajaan untuk kepentingan dirinya.[3] Rumahnya pula hanyalah sebuah rumah kampung biasa seperti yang dimiliki oleh rakyat kebanyakan. Rumahnya tidak berpagar sama sekali dan tiada pengawal keselamatan yang diupah untuk menjaganya.

    Sebelum menjadi Menteri Besar, beliau adalah seorang guru agama yang aktif. Beliau pernah mengajar di Sekolah Menengah Agama Tarbiyyah Mardiah, Sekolah Menengah Agama Darul Anwar dan Sekolah Menengah Maahad Muhammadi yang kesemuanya terletak di Kelantan. Maka tidak hairanlah beliau lebih mesra dengan gelaran 'Tuan Guru' di kalangan rakyat Malaysia. Malah sehingga kini, beliau masih lagi aktif menyebarkan ilmu-ilmu Islam kepada masyarakat. Pada hampir setiap pagi, beliau akan menjadi imam kepada Solat Subuh dan kemudiannya memberikan kuliah ringkas di sebuah masjid yang terletak hanya beberapa langkah sahaja dari rumahnya.

    Beliau mampu berkomunikasi dalam bahasa Arab, Urdu, Inggeris dan Tamil.[4]

    TGNA tetap berjihad lawan kemungkaran UMNO walaupun diusung ,, inilah sebahagian tokoh pemimpin yang terbilang dalam sejarah tanah air kita .....

    Didoakan semoga Allah SWT menyihatkan, merahmati & memberi kekuatan serta membantunya untuk jihad fisabilillah ini.....Amiiin


    ALLAHU AKBAR!

    ReplyDelete
  53. Saya x akan menghormati orang bernama nik aziz ni....nyanyuk lalok

    ReplyDelete
  54. Kononnya hari ini Mahathir letak jawatan,esok n.ajis akan turut letak jawatan.Inilah pemimpin munafik perosak agama Islam.Dia akan tetap jadi pemimpin walau pun terpaksa pakai lampin.Bagi yang ikhlas berfikir,sudah lama Allah S.W.T telah tunjukkan kebenaran yang dipinta.

    ReplyDelete
  55. Angkara melindungi peliwat tua....

    ReplyDelete
  56. Si-tua kutuk tak sedar diri, semakin tua semakin bebal, bodoh, pekak dan buta mata hati, semakin hilang akal. Alamat si-tua bebal ni nak jadi gila.

    ReplyDelete
  57. Petanda awal Nik Aziz dan PAS akan tersungkur dalam PRU13. Petunjuk jelas buat Pok Nik, rumah dah kata pergi kubur dah kata mari.....

    ReplyDelete
  58. Parti gila agama tak harus sokong kerana parti ini akan menjadi negara kita seperti Afghanistan. Tapi gila agama lagi gila sex....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!