BO LA WEI! DARK SIDE OF KELATE YANG AKAN MEBUATKAN NIK AZIZ LARI MALAM!

Kata serambi Mekah! Kata Isle, kata yang lain semua kapir , PAS je isle...tapi video ni bukti apa yang berlaku kat Kelate wei! Bo La Wei....Tahniah aku ucapkan pada NST kerana membuat pendedahan ini:


77 Responses to "BO LA WEI! DARK SIDE OF KELATE YANG AKAN MEBUATKAN NIK AZIZ LARI MALAM!"

  1. Pas/pkr/dap...mereka cuma bersatu dalam menjatuhkan Bn, tetapi tidak mungkin bersatu dalam memerintah negara ini.....Pa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usaha sejengkai butuh pak hangpa!!!! Habis tu, semua 16 juta orang Melayu ni cuma usaha sejengkai saja la selama ni? Pelaq punya UMNO, haram jadah, dah la hangpa tutup semua peluang org Melayu, hangpa pi bagi habih kat cina (peluang tu maksudnya yang bernilai la, mcm hadiah gunung kat goh tong, lesen gula tunggal kat robert kwok selama separuh abad, lesen tunggal supply petrol kat mas oleh mirzan petron, projek kelas A kat Ketua Bahagian UMNO, tak payah la hangpa dok cakap tentang peluang juai goreng pisang kat pandan indah, lot juai baju bundle kat central market, peluang mcm tu namanya hina Melayu pukimak woi!!!), hangpa hina Melayu pulak kata usaha sejengkai? Habis tu hanya Mirzan dan Mokhzani saja ka drp 16 juta Melayu yang usaha 2 jengkai, sebab tu depa dapat monopoli lesen khas mcm tu berpuluh2 tahun lamanya? Sudahla UMNO, jangan dok hina Melayu sampai mcm tu, undi hangpa kelapaq sangat nak dari Melayu tapi peluang duit (peluang yang aku maksudkan tu sahaja) hangpa cuma pelepas kat kroni dan anak pinak hangpa saja, hangpa pi la mintak undi kat kroni hangpa, silap2 kroni hangpa tu pun sokong PR. Yang dok sokong hangpa sekerat mampuih, dapat lancau saja!!! Bangsat betoi hangpa ni!!!

      Delete
    2. kesian....tu jer org melayu jadi jutawan ker cai!!!! nak tipu melayu pun agak2 lah!!!!

      Delete
    3. 9.43 kamu marah kata bagi kat Cina. Kamu rasa kalau PR menang semua sapu kat DAP. kamu ingat boleh lat kamu ke. Melayu lagi teruk bawah PR.

      Delete
    4. Entah la..melayu mungkin atau tidak lebih teruk bawah PR..tapi dah 56 tahun memerintah, satu melayu je duk dlm top 10 terkaya di malaysia..ada ramai melayu yg kaya-kaya, tapi kaya dgn tunai yg byk kena sorok2..sedih..sedih..
      Pasai apa jadi camni? Mungkin kaya dgn komisen lebat? Walaupun tanah tergadai?
      ..ada sesapa melayu peduli?
      Ke kita bagi diaorg perintah 56 tahun lagi..mudah2an ada melayu dpt beli semula tanah2 yg dah tergadai..emmm..
      Takpe..aku rakyat yg berfikir..

      Delete
    5. Kepala butuh pak hangpa!!! Melayu jutawan tapi duit menyorok bawah ketiak rosmah... Boleh bilang dengan bulu Kak Z PD berapa ekoq Melayu Jutawan dgn "pure business"..... Setakat jadi jutawan dengan duit komisyen saja bukan nak kekai lama bengap woiiii.... Setakat dpt duit komisyen hasil jadi blogger tapi tak berani mengaku blog sendiri, buat program bangang "UMNO masuk UMNO", buat persatuan proksi parti politik untuk rembat duit, sampai bila nak jadi mcm tu? Sampai bila Melayu nak ada perniagaan sendiri? Meniaga boleh waris pada keturunan tapi benda2 bangang mcm tu boleh perturun kat anak ka? Org Melayu tak marah Mahadey nak bagi kat anak2 mamak dia mcm Mirzan atau Mokhzani tapi terus terang, jangan dok kata anak2 dia dpt sebab pandai meniaga la, usaha 2 jengkai la, rajin kerja la....habis tu 16 juta Melayu yg lain tu beruk makye ka? Tu yang Melayu marah sgt, tak kisah la anak hang nk dpt sbb semua Melayu tau yang hang tu Perdana Menteri dulu sampai lebih 2 dekad. Bangsat2 Pak Lah pun tak menyakitkan hati org Melayu, dia bg kat KJ dan dia senyap. Takdak pun dia nak kata KJ tu pandai usaha mcm Mirzan dan Mokhzani. Ingat tu, jangan hina Melayu teruk sangat, dah la hang lepas peluang kat seluruh Melayu tak sampai 0.2 drp anak2 hang dpt, lepas tu hang pi keji pulak org Melayu. Syukurla, tanpa org Melayu dan Malaysia, hang dok bawak teksi saja kat India sbb PM India tak bg peluang kat keturunan hang!!!

      Delete
    6. Anwar Kong Kek KuatApril 2, 2013 at 7:53 AM

      Standard pencacai Pakatan Haram ni hanya tahu mencaci TANPA FAKTA. Kalau bab MEMFITNAH depa ni yang paling TOP. Haramjadah pukimak punya pencacai.

      Delete
    7. Standard pencacai Pakatan Haram ni hanya tahu mencaci TANPA FAKTA. Kalau bab MEMFITNAH depa ni yang paling TOP. Haramjadah pukimak punya pencacai.
      ________________________
      Tu dia....
      Komen berfakta dari umat umno.....

      Delete
    8. UMNO PEROSAK UMAT. PRU13 TOLAK UMNO/BN

      Delete
    9. Mu bersedia ko utk baca Kitab Injil dlm wersi bahaso melayu.....
      bodoh tak dok otok.keno bodoh ko guan eng atas darat.
      Mu dok pakat nga ore tolok Islam pah lagu mano pulok ?
      guno lah otok sikit tok sedar diri,mu hidup sene aman damai boleh cari make mu kato bukan kan melalui majoriti pegangan YB UMNO melayu melalui perkongsian kuasa dgn parti2 komponen lain,BODOH SUNGGUH mu ni,
      Aku nasihat male ni mu buat sembahyang istikhoroh laaa.
      biar tahu parti hok mano membina atau hok mano parti perosak.

      Delete
  2. kat melaka dan johor lg blambak kes mcm ni tp npe tak jd isu pun????? stakat nk cari politik murahan dan nak perbodoh kan rakyat tak payah la kan beruk2 umgok nii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..mmng betul...maksiat ada dimana2 dan sukar utk mnghalang maksiat selagi kita adalah manusia...dan serambi mekah buktikn yg islam bukan pada ucapan dan pakaian...halal kut sbb jalang kt kelantan tutup aurat utk menyundal..

      Delete
    2. Nik aziz dan exco blh mnta nasihat dari anwar macamana nk saman nst...klu menang 500juta boleh top up buat stadium, takpun buat tmpt maksiat tertutup...patut lh smpi skrg kelantan tak berani nk buat hudud...aku prnh baca satu artikel(dh lupa sumbernya)peratusan gadis dan wanita pnti timur,terutama kelantan amat tinggi didlm kerja yg melibatkan maksiat...pelacur dan gro di negeri lain terutama pp,selangor dan johor....

      Delete
    3. Ala juragan jgn cakap banyak la tak lama lg nst akan ikut jejak utusan ha ha ha akan kantoi juga kah kah sekantoi hubungan najib dgn dato sri sulaiman kah kah...jgn marah juragan yg benar ialah air mu dah naik ke kapla kah kah kah.....kekalahsn sdg mrmburu najib ha ha ha

      Delete
    4. Baguslh bhai klu nst dah ikut utusan utk bongkar kemunafikkan pr...suka sngt lu ni.. Lu ada masalah mental ke...

      Delete
    5. Masalah mental hanya dr lu la juragan....dia mepertahankan negeri dia lu apa perduli....berlambak d malaysia ni maksiat dah jadi kudis lu x kisah pun tp kena kat kelantan lu bersorak sbb bukan negeri umno perintah sbb tu aku kata lu la mrntal....jiwa lu dah x betul....org len semua salah hanya pork pork lu saja yg betul ha ha hs metal metal

      Delete
    6. Pandai kannn..

      Bila terkena batang hidung sendiri nak tuding melaka lah johor lah.

      Pakatan rakyat mmg mentaliti mcm nie ehh.

      Delete
    7. Johor & melaka pemerintah nya umno, itu menunjukan pandai nya umno mentadbir negari berkenaan.
      Mungkar & maksiat berada pada tahap zero dijohor & melaka..

      Delete
    8. Bhai 09.01...MENTAL bkn METAL..ohh ya ke bhai tu pertahankn negeri dia...lu pertahan kn apa...bhai lu tngk komen aku yg atas aku ckp maksiat ada dimana...BLA BLA BLA salah ke??? Klu lu org sailang negeri bwh bn cam takde benda jew....inikh ckp perjuang islam yg pndi tunjuk kain org lain koyak sdg kn kain sendiri rabakkkk...dlm komen bhai 08.41 dia tak kutuk bn ke...cuma aku ingt mamat ni ada masalah MENTAL bila duk ketawa dgn benda yg tak lawak pun...lu panazzzz apa hal bro...lu sentap ke!!!

      Delete
    9. puak pas nie paling sentap klu kecurangan dan kemaksiatan mrk didedah...maklumlah n.ajis penjaga kunci syurga!!!penjaga pintu syurga mana boleh dikaitkan dgn maksiat!!!
      yg boleh dikaitkan dgn maksiat cuma pgayr jer!!!!pas tak boleh....harammmmm!!!

      Delete
    10. Bonggok punyer pncacai pasberg. bkn ke sblum ni kau dgn bangga jaja kesana kemari bhwa negri kltan dibwh ulama n.ajis bersih dr sgala maksiat dn sbgnya. Jd video ni dihasilkn bg mbuktikn kbenaran apa sbnar yg brlaku dn skligus myanggah pmbohong yg kau dn pmimpin2 pkatan syaitan dlm mprbodohkn rakyat.

      Delete
  3. inilah lakonan puak umno harbi menjelang pru..jgn mimpi umno harbi nak dpt kelantan..semasa umno kuat pun x dpt tawan..inikan pula masa umno harbi nazak nak mampos...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...knp mat sabu kena tangkap kt kelantan takdapun perlakon umno yg ditangkap dan dibawa ke mahkamah... Siapalh yg pegang watak ostad bahalol..
      Bhai...klu tak mngaku pada rakyat negeri lain pun takpa...tp tak perlu salahkn org lain dgn maksiat yg berlaku...diam lebih baik dari menambah dosa...

      Delete
    2. Anon 6:15
      Knp ko tuduh umno tu harbi? Ko nk kafirkn umno? Ko nk kafirkn org2 Islam bwh part umno? Biar btol ko ni? Da tahap ape ko ckp ikot sdp mulut ko je, ko tau ape hukum fitnah n kafirkn org Islam?
      Yg video tu kalu ko kt fitnah tu sukati mak bapak ko la, tp jgn lebel kn sesama agama mcm tu
      Ooo..dgn DAPig ko baik plak? Siap gadaikn hudud? Siap gadai kalimah Allah...
      Pst...bontot ko da tergadai ke MACAI?

      Delete
    3. Kau ni nama je penyokong parti islam tapi hukam hakam langsung tak tau. Apa hukum kau kafirkan Umno ya. Kalau org Umno tak maafkan kau Mati nanti kau tailaj nasib. Pgikah minta tolong dgn kawan baik kau dappig kalau bolih.

      Delete
    4. Umno memang harbi sbb umno punca rasuah bleluasa.umno punca blue brleluasa..sbb tu anak luar nikah ramai d malaysia sbb umno suka blue keh keh

      Delete
    5. klu n.ajis dpt memerintah dgn baik...jagalah kelantan tu sampai dia mati!!!!
      ingat!!! jgn dia pikul bewak penjubo tu!!!klu dia msh jugak berkenan nak pikul bewak penjubo dan dahinya asyik ditenyeh oleh dap....minta maaflah!!!rakyat dah muak dan mual!!!!

      Delete
    6. Inilah kjayaan dasar mmbangun brsama isle PAS yg mana rukun iman PAS adalah:

      Prcaya kpd kuasa kduniaan.

      Prcaya kpd politik lebih utama.

      Prcaya kpd sume
      agama sama.

      Prcaya kpd kbebasan mlakukn apa jua bagi kemenangan parti



      Delete
    7. Mu mapus dulu aku raso raso.Tapi before mu mapus bertaubatlah.
      Mu salah urat saraf otok gi pilih PAS.ore Pas antara paling berahi ko
      JU---.Tamok kuasa,pegang kuasa tak wak gapo.23 tahun dok make gaji buto.Ambil pitis rakyat,kejo buat dok.Wakil rakyat dok kecek sajo ,lepas mtu claim ambil pitis kerajaan pusat,mu tok tahu ko?Royalti selepas 4 penggal baru nok tuntut???? Hairan bin pelik.Baru baca undang2 ko tok paham undang2.Tok soh dok berlakun la.Demi mencari kuasa,mu sanggup jual/pajok tanah Kelate ko ore cino.Mato mu buto ko?tengok gak sendiri.tanah pajok ko menate kafir,buat ladang rakyat,spelek ko rakyat bui RM200 sore,lembah sireh bui pajok ko Cino jugok,berapo gak ore melayu mampu sewa/beli deretan kedai yg dibangunkan.MU sendiri mu tok mampu,pah mu nok kecek gapo.Apartment sebelah JPJ bui ko kafir jugok lama tu mu beli berapo butir ????Tapi menara perbadanan depan RiverView tu jadi gajah putih,mu nampok dok???Tapak asas jambatan merentasi Palekbang - kg Laut jadi gapo lo ni ??Nik Aziz nga PAS tipu rakyat pulok.Ko Tuhan bui Nik aziz nipu ????Biar reti sikitttttttt
      Koricor depu jadi gapo lo ni???Membina generasi AlQuran jadi gapo???BODOH puak2 KHAWARIJ ni ??//

      Delete
  4. serambi? jawab sendirilah nanti... ni bukan cina babi punya hal ni. 17 tahun dah melacur, sejahtera maju kepala otak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betulke serambi Mekah bukan serambi cina. Kan ada patong buda terbaring kat kelate. Tu dia duduk kat serambi dia lah.

      Delete
  5. ni nak gaji minimum 1100? mau umur 10 dah hulur lubang jubo...
    R royalti untuk turunkan umur, naikkan harga main.

    ReplyDelete
  6. bubarparlimen1malaysiaApril 1, 2013 at 6:49 PM

    Sampai sekarang najib mane ade kote utk bubar parlimen...
    Bubar dulu parlimen!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...lu nk lari dari isu yg sebenar ke...

      Delete
    2. Bubar tak bubar itu BN punya pasal la... Apa kamu sebok? BN tak langgar perlembagaan pun! Puak-puak kamu je yang gambra...

      Delete
    3. negara tgh berperang sibuk nak bubar parlimen butoh la hangpa ingat nak politik je hangpa.memang hangpa pentingkan diri.kalau mak bapak hang dah mati baru tanam hang nak buat kenduri kahwin besoknye ka?sabaq la.aku cukup benci penyokong pr nih.kalau hangpa pengganas sulu lama aku sembelih dah

      Delete
    4. baik n.ajis bubar dun kelantan dulu klu dah sangap sgt nak mengundi!!!!!

      Delete
    5. bubarparlimen1malaysiaApril 1, 2013 at 11:56 PM

      Hahahaha...umno kecot telor nak bubar parlimen!
      Negeri pakatan rakyat dah sepakat utk bubar 22hb april ni..
      Najib bukan setakat kecot telor,tpi bagi telor kat rosmah utk disimpan..hahahahaha!
      Salam bubar parlimen 1Malaysia!

      Delete
    6. Ye ke nak bubar 22 april ni?...khalid gagap dah 3 kali kata nak bubar?...apa yg bubar?...kote dia ke?
      ..hehehehhe.....meroyan lagi ko ni..heheheh

      Delete
  7. Macamana pulak bila NST atau 999 buat liputan tiba tiba mek mek muda boleh ada kat situ nhaah,saper yang kerahkan mereka kat situ semasa liputan tersebut dibuat ini mesti taktik nak menjatuhkan serambi mekah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu tak susah. Lokasi dah dibagi tahu. Kamu pergi la siasat sendiri. Tak usah nak cari alasan lagi. Kamu akan tahu apa sebenar serambi golok itu.

      Delete
    2. woi anon 6.56 pm jgn kau nak samakan kelantan dgn mekahlah beb, serambi mekah konon tapi maksiat merata tempat malaulah sikit bila nak cakap tu.

      Delete
    3. Betul tu bro awek kelantan memang cun.tapi kenapa pilih jalan ni aku pun tak tahu.punca bukan sbb suka2 tapi sbb takde duit.bukan nak cakap la kerja kedai mkn gaji 450 tahap bgi indon ngn bangla.kedai mamak kat tempat aku byr gaji 40 sehari kat minah melayu ni.sebulan leh ler kat 1000.kat kelantan jurang kekayaan tinggi.yg kaya tu rumah mcm mahligai tapi yg miskin mcm reban pun ada.ntah mana islamnye.

      Delete
    4. mana duit tin milo tu?bantulah....kasi malu nik aziz jer!!!!!

      Delete
    5. Senang je nak tau...merah putih ni warna lambang party mana...yg selalunya baju ketat ni party mana.....yg rambut macam kak ros tu dr party mana.....kah kah kah umno la wei....mmg umno ni party sial party yg akan bawa kehancuran pd malaysia tercinta

      Delete
    6. yg hancur ialah pelacur agama mcm n.ajis dan peliwat tua yg takut bersumpah laknat!!!
      sengsaranya n.ajis pikul bewak penjubo tu dah ke tahap sial!!
      mcm mana nak hudud....kwn sendiri buat maksiat pun dia boleh cover kaw2!!!!
      mcm tak percaya dgn tuhan ....ulamak mcm nie....buat malu pas jer!!!!!

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
  8. MEMANGLAH MANA2 NEGERI PUN ADA MAKSIAT TAPI AKU BTL2 TERKEJUT TGK VIDEO NIE DGN SELAMBANYA BEBUDAK MUDA NIE KATA MENJALANG SATU PERKERJAAN YG MEWAH HASILNYA, SAMPAIKAN ORG TUA PUN MELANGGAN MEREKA UTK PUASKAN NAFSU. MANA TIDAKNYA JANTAN2 KAT KELANTAN NIE TAHU BUAT ANAK AJE TAPI TAK RETI NAK DIDIK DAN JAGA MEREKA. POK NIK SELALU KATA KELANTAN BERSIH DARI MAKSIAT APE KE JADAH NIE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ORG SERAMBI KAN. RELAX LAH MCM PATONG BUDHA.

      Delete
  9. tulah pok nik suka sgt dok mengata negeri lain byk maksiat tapi selalunya jalang yg aku jumpa mesti dtgnya dari pantai timur selalu. selalunya aku dgr bebudak kelantan nie dada penuh dgn ilmu agama tapi yg suka jadi setan mereka nie jugalah. cuba krg fikirkan sejenak sedangkan kelantan panggung wayang pun pok nik tak bagi buat tapi anak2 kelantan jugalah yg paling rosak setahu aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu n.ajis tak melawak hal hudud...benda nie tak kan berlaku!!!!!

      Delete
    2. bdk kelantn cpt sgt kne kejtn budaya...pengalmn wktu study kt sabah dlu...1st month..kuar bndar pkai bju kurung...tudung litup..bkn main ayu sopan lgk...walaupn aku pompuan..timbul rase kagum ngn bdk2 kelntan...aku pkai tdung xsesempurna mereka...bju pn tshirt je...tp erm...bln kedua..amek kau...tudung ntah ke mane...bju pun asal tunduk sket je...nmpk la yg x ptt kite nmpk...aku plak yg rase malu...barula terdetik walaupun pemakaian aku blum ckp sempurna tpi suasana tmpt asal kite dpt bntu kite survive dr hanyut mcm awek2 kelantan ni...

      Delete
  10. aku btl2 terkejut tgk video nie sebab bebudak nie muda lagi tapi dah buat kerja terkutuk dan aku paling marah mereka ada yg melanggan mereka ada juga org2 yg dah berusia, sepatutnya org2 tua nie nasihatkan mereka kembali ke pangkal jalan nie tidak mereka lagi taruk bebudak nie. apa nak jadi dgn negeri kelantan nie. aku bukannya kata yg maksiat tu hanya berlaku kat kelantan tapi kelantan kan kuat agamanya nik aziz katakan selalu yg org2 kelantan dah cukup ilmu agama. bayangkan satu pusat hiburan atau panggung wayang pun takde kat kelantan tapi maksiat masih berlaku. lain kali jgn suka menuduh aje nik aziz nie kat negeri lain semuanya sama aje kan..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg syoknya nst dan umno mcm galakksn plak maksiat berleluasa....mmg dasar umno suka maksiat ni sbb pemimpinnya pun memang mcm tu

      Delete
    2. bekas pemimpin umno yg sekarang dlm pr iaitu anwar brahem!!!!pggalak dan pndukung utama lgbt!!!!!

      Delete
    3. Hehehhe...yg mat sabu tuduh anwar aljuburi..

      Yg anwar tuduh mat sabu kaki khalwat..........

      Ko agak2....siapa pelopor maksiat

      .heheheheh

      Delete
    4. Apa nk dirisaukn dlm hal ni selepas puas mlacur dn da jd kaya pergi la kpd nicky ajis utk diampunkn sgala dosa2 lalu dn lps tu isi borang ahli pasberg terus jd ustazah..

      Delete
  11. dalam hal judi pun kelantan juara
    tak ada haiwan mahupun serangga yang tak dibuat belaga
    dari ayam sampai ke bebiri
    dari belang sampai ke ikan
    semua nak dilagakan

    ReplyDelete
  12. Dlm kelantan je boleh kot..atau dorang tu mmg sokong pas...so pas kan boleh kuarkan fatwa ikut yg mana boleh beri sokongan pada dorang hehehehehe

    ReplyDelete
  13. ABU jadi abu!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Perangai jorang mcm setan sbb minum air kotor. Pas asyek nak kata orang kafir tapi rakyat sendiri tak di ajar agama. Serambi mekoh konon...lelaki dia sebok nak mkn pil kuda..bini dia panggil 'tino'...mcm nate. Nate pon lebih mulio.

    ReplyDelete
  15. Iklan dlm tv td ramai yg berterima kasih kat kerajaan kerana dapat segala bantuan....tp ramai lupa sejak bila segala bantuan itu tiba...mereka harus tau bantuan itu tiba sejak .....pembangkang menjadi kuat d malaysia....so utk dapat banyak lg bantuan sama sama la kita pastikan pembangkang menjadi parti yg lebih kuat d malaysis

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.....tapi sayang gagal menarik perhatian rakyat!!!!!!
      kenapa!?????sebab tak ada pemimpin korang yg berwibawa!!!!masing2 nak jadi dominan dan tiada hormat sesama sendiri!!!!
      paling malang...org yg korang nak angkat jadi pm seorg biseksual dan penipu besar yg sudah tentu memalukan korang dan kami rakyat malaysia!!!!!!

      Delete
  16. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    ReplyDelete
  17. Jgn x tahu, kes HIV tertinggi di Malaysia ialah di negeri Serambi Mekah. Sebenarnya, trend dah berubah; bukan lagi kebykannya disebabkan penagih dadah tetapi melalui hubungan seks bebas. So much about tarbiah oleh parti pemerintah menggunakan nama Islam!
    Pernah belajar di Kelantan selama beberapa tahun. Byk keluarga yg bergantung kpd kudrat isteri dlm mencari rezeki- tok laki dok saja. Kalau x pun asyik nak berbini lebih drp satu walaupun x mampu dari segi kewangan. Lama kelamaan wanita 2 ini merasakan tidak dihargai. Bila berhijrah ke negeri lain yg lebih maju, mereka ibarat burung bebas dari sangkar....
    Baik PAS , UMNO @ PKR, ada kelemahan masing2... tapi apa yg pasti, setelah lebih 50 tahun UMNO memerintah( UMNO yg dominan dlm kerajaan) syariat dan syiar Islam berkembang mekar di bumi ini. Tidak pernah ada halangan dalam mempraktiskan agama suci ini. Byk perkara diselesaikan dgn hikmah tanpa perlu menyinggung penganut agama lain. PAS? Jelas dlm perkara asas spt kalimah Allah pun boleh flip- flop; tidak ubah spt Parti Angguk Saja dlm menjaga hati golongan Evangelist DAP. PKR? Pluralisme menjadi perkara ' dihalalkan'. Apatah lg dgn kenyataan jelas menyokong sepenuhnya keselamatan negara Israel. Sanggup stooped so low dlm membodek musuh org Islam sejak berkurun lamanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan sekali tetapi 3 tahun berturut2..tertinggi hiv dimalaysia...hehehehe....kalo ada yg x percaya..bukak dlm goggle interview antara wartawan dgn exco pas...aku lupa nama dia tapi seorg wanita....hehehehehe

      Delete
  18. hanya dengan keimanan sahaja yang membendung maksiat... kalau hanya kerana sekor dua pelacur di negeri kelantan nak di jadikan isu pilihanraya memang NST berada tahap utusex...setiap manusia ada kelemahan masing-masing yang mencorakkan kehidupan adalah diri sendiri.jangan ingat kerajaan negeri di bawahBEE END TAKDAK PELACUR MALAH ADA PUTERI UMNO SENDIRI YANG TAWAR TUBUH UNTUK MEMDAPATKAN PROJEK SUPAYA BOLEH BERMEWAH..LU FIKIRLAH SENDIRI RAKYAT MALAYSIA ADA 28 JUTA MACAM-MACAM HAL BOLEH BERLAKU..

    ReplyDelete
  19. Kepada sapa2 yg nak tangkap anuar...hari ni 2/4/2013, dia datang johor kat taman cahaya masai, jam 9:30.

    Sekian dimaklumkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i like. mintak abg anuar buat demo meliwat stas stage, agak2 boleh tak ...:-)

      Delete
    2. La ni dia tengah ceramah......tangkap segers jangan dibiar bebas.....

      Delete
  20. CheguBard Mahu Masuk UMNO…Tolonglah Pujuk Dia‏

    LAMAN ini difahamkan bahawa CheguBard atau nama sebenarnya Badrul Hisham Shahrin tidak akan dicalonkan bagi mewakili Pakatan Rakyat dalam pilihanraya akan datang.  Pencalonan bekas guru pelatih yang kemudian menyertai politik ini dilihat akan mencetus lebih banyak masalah kepada PKR, terutama dengan Ketua  Angkatan Muda Keadilan, Shamsul Iskandar Mohd Akin yang sudah sah akan bertanding di Parlimen Bukit Katil menentang calon BN yang disebut-sebut akan bertanding disitu iaitu Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Ali Rustam.

    Bukan rahsia sejak kalah dalam pertandingan sengit merebut jawatan Ketua AMK pada 2010, hubungan Chegubard dan Shamsul Iskandar begitu renggang walaupun cuba didamaikan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang membawa kedua-dua mereka ke Indonesia untuk bertenang.  Kerenggangan itu kalau membabitkan mereka berdua sahaja tidak ada masalah, tapi apabila CheguBard menggunakan NGO SAMM (Solidariti Anak Muda Malaysia) yang dibiayai sepenuhnya oleh PKR untuk mensabotaj program Shamsul Iskandar, maka tindakan seumpama itu dilihat sudah keterlaluan.

    Walaupun CheguBard semakin aktif menganjurkan program pro Pakatan Rakyat kebelakangan ini, dengan yang terbaru pelancaran Gerakan Haramkan UMNO (GHU) semalam, tapi tindakan itu lebih kepada untuk memberi tekanan kepada pimpinan PKR agar mencalonkannya di kerusi parlimen Nibong Tebal di Pulau Pinang, bukan untuk membantu parti dan Pakatan Rakyat.

    Walaupun PKR Pulau Pinang telah menawarkan CheguBard supaya bertanding di kerusi selamat parti tersebut di Permatang Pauh, tapi CheguBard dengan bongkaknya menolak pencalonan tersebut atas sebab yang kurang difahami ramai.  Mungkin dia tidak mahu mengganggu kawasan yang asalnya telah dikhaskan kepada seorang lagi anak Anwar, Nurul Nuha.  CheguBard diketahui mempunyai hubungan yang sangat rapat dengan Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah Ismail.


    Parlimen Rembau yang ditandinginya pada 2008 menentang Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaludin dan tewas, telah diperuntukkan kepada PAS kerana pertukaran kerusi dengan Parlimen Jempol dimana PKR dilihat lebih mempunyai peluang untuk merampas kerusi yang ‘kaya’ dengan kawasan Felda tersebut.

    Diakhirnya, Pengarah Pilihanraya PKR, Azmin Ali telah menyingkirkan terus nama CheguBard dari senarai calon PKR, banyak sangat soal jawab.

    Tindakan Azmin menyingkirkan calon-calon yang pro Wan Azizah ini pun ada satu kisah yang layak dijadikan artikel juga, tapi itu nantilah.  Paling cepat petang ini, paling lambat pagi besok, kami akan hurai dan kupas isu ini berdasarkan maklumat yang diperolehi sumber laman ini yang rapat dengan kedua-dua kem tersebut

    Sekarang, suarapakatanrakyat.com menerima satu lagi perkhabaran bahawa CheguBard sedang cuba menjaja nasib kepada UMNO pula.  Kita yakin dia bukan menyokong UMNO sangat, tapi untuk mendapatkan perhatian dari pimpinan tinggi PKR yang lain, selain Azmin.

    Laman ini berpandangan, walaupun CheguBard kurang mempunyai pengaruh di kalangan pengundi yang lebih tua, tapi dia ada kesan kepada pengundi yang lebih muda.  Maka itu tidak rugi kalau pimpinan PKR menghantar wakil memujuk CheguBard agar tidak meneruskan hasratnya itu.  Sebagai ganti, mungkin dia boleh dijanjikan jawatan sebagai duta Malaysia di mana-mana negara Eropah.

    ReplyDelete
  21. Muhyiddin Bagitahu: Parlimen Bubar Bulan April

    Parlimen akan dibubar sebelum 30 April apabila mandat kerajaan Barisan Nasional (BN) tamat bagi memberi lalulan kepada Pilihan Raya 2013, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini.

    Timbalan perdana menteri itu berkata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak tidak mungkin akan membenarkan Parlimen terbubar secara sendiriny

    "Saya tidak fikir perdana menteri akan tunggu habis tamat tempoh parlimen lima tahun, baru beliau akan bubar.

    "Saya rasa tak fikir begitu, pilihan raya akan diadakan dalam tempoh beberapa minggu bulan April ini," kata Muhyiddin semasa berucap dalam satu majlis Himpunan Barisan 1Malaysia di Titiwangsa petang ini.

    Muhyiddin juga menyedari tentang rungutan orang ramai yang mula bertanya bilakah pilihan raya akan diadakan tetapi berharap mereka bersabar dan apabila tiba masanya laksanakanlah tanggungjawab masing-masing.

    ReplyDelete
  22. Anwar Kong Kek KuatApril 2, 2013 at 8:01 AM

    Inilah akibat puak puak PAS jahil buat sembahyang hajat nak menjatuhkan satu umat Islam yang lain. Allah takkan tunaikan hajat BODOH macam tu. Allah turunkan MUSIBAH lagi ada.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku nok kongsi cerita sikit.Tahun 80an nik radzi nga bini dia sekali ustazah Rosnani make gaji di itm shah alam,tapi hok peliknya dia kato kerajaan bn zalim.kalu bn zalim dia tok bui doh mu nga bini mu kejo situ...
      baso tok kene budi,nak terima kasih ko manusia pun payoh apatah lagi kepada Allah...pikir lah ore Pas mu ni baso tok kene budi langsung Ore sembahyang buke kerano PAs tapi kerana Allah
      PIKIR LAH LEPAS 3 HARI DOAKAN KERAJAAN BN HANCUR,NAMPOK GAYA TUBUH NIK RADZI HOK NOK HANCUR DULU.

      Delete
  23. nak komen sikit saje...
    puak2 PR mmg bengap taksub nak mampusss.
    nik aziz kaki kelentong tu korang sanjung...haha bukak la mata sikit oiii. pas perguna kan agama terang-terangan - munafiq tahap tertinggi punya.
    tapi disebabkan korang buta mata dan hati, anwar al juburi yg terang-terangan video bisex..main depan liwat belakang pun korang puja, suka hati mak bapak korang la.

    ReplyDelete
  24. Burung kakak tua
    Hinggap di-jendela
    pok nik sudah tua
    Mental dan Spiritualnya sudah tiada

    Lectum3x ola la
    Lectum3x ola la
    Lectum3x ola laaaaaaaaa

    Alamat dia nak jadi gilaaaaaaaaaa.


    -Tuju Lagu-

    ReplyDelete

  25. TOLAK PEMBOHONGAN & FITNAH UMNO/BN... PRU13 TETAP PANGKAH PR!

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKU TOK SIR IKUT MU SEBAB MU TOK MIKIR PANJE.OTOK ADO TAPI TOK GUNO SERUPOLAH MACE HAIWAN .PR MENE HABIS SET PONDAN JUAL JU--R KO NUARR GILA TAIK.PAS MENE PAKAT WAK NEGERI JUAL DADOH.MAKSIAT TERUS BERLUASA,MU NOK TENGOK KO????TENGGELAM LAH KAPAL SERAMBI MEKAH NIK AZIZ.BIAR ORE UMNO PULOK WAK KIRO.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!