YOU ULANG I SAMAN YOU! KENAPA ANWAR SUKA SIMPAN PEGAWAI JANTAN MUDA BERKULIT LICIN EK?

DALAM sibuk-sibuk perhatian rakyat Malaysia tertumpu kepada krisis berdarah yang sedang berlaku di Lahad Datu Sabah, Raja Petra Kamarudin dalam blognya Malaysia-Today, hari ini mendedahkan sepucuk surat yang didakwa ditulis oleh pegawai diplomasi sulit Anwar Ibrahim yang bernama Mohd Fariz Kamal Latidzam kepada Presiden PAS, Abd Hadi Awang.

Fariz mendakwa sekarang dia berkhidmat sebagai Setiausaha Politik kepada Zuraidah Kamarudin, Ketua Wanita PKR, tak pula disebut sama ada masih berkhidmat dengan Anwar atau tidak.

Siap dinyatakan dalam surat tersebut, nombor kad pengenalannya lagi yang menunjukkan pemuda tersebut baru berusia 23 tahun!!

Dalam surat tersebut, pemuda yang mengaku berusia 19 tahun semasa dilantik ke jawatan tersebut pada 2008 oleh Anwar, mengadukan masalahnya mengenai sikap Wan Azizah yang cemburu dengan hubungan rapatnya dengan Anwar. Mengetahui latar belakang Anwar, penulis rasa, semua kita fahamlah apa yang dimaksudkan dengan ‘hubungan rapat’.

Tapi demi berlaku adil kepada pemimpin pembangkang yang DNA dari air maninya dijumpai di dalam dubur Saiful Bukhari ini, penulis menggesa agar rakyat tidak terburu-buru mempercayai dakwaan ini dahulu sehingga ada bukti yang lebih sahih, seperti dalam kes Saiful juga.

Baca seterusnya di Perak Today

37 Responses to "YOU ULANG I SAMAN YOU! KENAPA ANWAR SUKA SIMPAN PEGAWAI JANTAN MUDA BERKULIT LICIN EK?"

  1. JGN HERAN KPD SIPECINTA LUBANG TAIK NIE.KAU BAGI MAT SABUN...MANA DIA NAK! TUA DAN MUKA LAWAK SUNGGUH...TAK KLUAR AIR NUAR ASYIK GELAK TENGOK MUKA SI SABUN TU.
    TENTU PUCUK MUDA UTK KOTE BENGKOKNYER...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala Munawar Munir dulu pun tua juga dalam pajero pun selesai..

      Delete
    2. Haha aku setuju....muka org tua tilu mmg lawak klu lembu tgk pun lembu takde selera apatah lg anwar yg bertaste tinggi ni....

      Delete
    3. gay tua tu bertaste tinggi??????..sejak bila makan pelacur cibai tak cebok-lendeh makan babi tu ada kelas????

      Delete
    4. Sudah 2 fitnah tu. Baik bertaubat sebelum terlambat. Bapak saiful pun dah ngaku anaknya dipergunakan oleh puak2 dajal umngok.

      Delete
  2. HE! HE! HE!

    LUBANG TU MACAM DADAH GAMAKNYA. KETAGIH DAN TAK DE PELUANG NAK BEGHENTI !

    ReplyDelete
  3. Hehe. Macam2. Aritu jadi dalang di lahad datu. Bila dah xdapat nak buktikan, ada pulak cerita ini. Mana2 la labuu.. Asalkan korang bahagia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu anwar main dgn mak ko pun ko tak percaya punya babi sbb anak haram mcm ko ni dah mkn taik anwar kata apa pasal anwar pun ko ttp akan kata anwar babi ni tak salah yg salah org bn....klu aq jumpa ko aq jentik telur ki sampai ko jadi babi giler

      Delete
    2. Beranilah kakak ini. Saya sangat kagum. Insya4JJl boleh jadi contoh ahli UMNO yang lain

      Delete
    3. Jgn sbb nila stitik abis suau sblanga. Itu cara sibedah.dia nak mncarut ke apeke hak die. Pukimak btul la penjilat jubur LGBT (lim guan babi tua) ni

      Delete
    4. Oohh... The irony.. Apalah beza anon atas ni dgn kakbedah? Hehehe. Nak kena ngaji byk2 OKU ni (orang kuat umno)

      Delete
  4. PARPUKARI
    *ada gambar minum air hitam dalam gelas beer
    *mengaku bukan dia dalam gambar
    *kantoi mmg betul dia
    *bersumpah, bukan beer, tapi malta

    Sampai sekarang susah aku nak percaya brader salim ni, elokla kawan dgn APA tu. Gila. Papagomo even ada masalah family, at least bukan kaki todi.

    Dari ko minum todi, baik makan babi skali. Sama je dosa nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang selalu pegang dan makan babi anwar ibrahim jer cai....madu assmin tu!

      Delete
    2. Masa ko lahir, aku rasa bapak ko bukan azankan kat telinga ko, tapi bisik fitnah dan carutan. Tu yg besar dok fitnah je kerjanya.

      Delete
  5. hahah..umno harbi dh xde modal nak attack anuar..dh nmpak yg umno harbi nak mampus next pru..hebat sungguh anuar ni..lebih hebat dr badak rosmah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nak cover kote bengkok nuar tu...silakan lah cai....aku dah bosan dah tengok muka babi tu...dah tak sabar nak pangkah bn ni....
      sidalang tu dah terlungkup dah cai...mati dah...

      Delete
  6. Pok nik tolong doa gay bapok tua ni KO. Tolong lah. Ulang i saman u. Jgn le! .I saman u. Khalid ni kalau ko balik johor siap ko. Murid2 panglima salleh tunggu ko. Celakax 3 ko.

    ReplyDelete
  7. pegawai muda tu masuk rumah najib tengah malam mintak scholarship ka?

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum....
    mmmmm....yg taksub ngan anwar nih...maaf cakap yew...klo tak satu sepesis seangkatan sepertalian dan sewaktu dgnnyer....tu pasai sanggup jd benteng anwar...agak agak la nk jd benteng pun...siaaaaaan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayooo..jaga jaga. kat belakang ada anwar

      Delete
  9. Tanya sama Nuar, nape jeling jeling,

    Nanti kata Nuar, aku digiling,

    Apa ku nak buat, aku kena sumpah

    Kerna ku ditangkap, nafsu ku kuat
    .........................................................

    Tanya sama Nuar, nape saman saman

    Nanti jawab Nuar, aku dah bosang

    Aku difitnah, aku dipanah, nasib ku baik, aku ada Shamsidah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rima tak kena langsung. Picing ke laut.

      Delete
    2. tanya sama nuar,

      knpa muka dia semakin kering dan reput

      nanti nuar jawap,

      pembalasan dari Tuhan Yg Maha Esa

      kerana aku takut bersumpah

      dan kuat kelentong

      yg kononnya aku adalah anugerah tuhan.

      Delete
    3. Cantik lirik anon 12.36. Panjangkan sikit baru umphhh.

      Delete
  10. Nuar oh Nuar kenapa kau jeling menjeling,
    Macam mana aku tak jeling, lama aku tak dapat,

    Nuar oh Nuar kenapa kau tak dapat, 
    Macam mana aku tak dapat, dua kali aku kena tangkap,

    Nuar oh Nuar kenapa kau kena tangkap,
    Macam mana aku kena tangkap, kerana aku kena sumpah,

    Nuar oh Nuar kenapa kau kena sumpah,
    Macam mana aku kena sumpah, kerana nafsu aku kuat,

    Nuar oh Nuar kenapa nafsu kau kuat,
    Macam mana nafsu aku kuat, apa aku boleh buat, kerana aku keturunan Ham,

    Nuar oh Nuar kenapa  kau kata kau ni keturunan Ham,

    Macam mana aku ni keturunan Ham, Kau kena tanya sahabat karib aku Catholic Bishop Dr. Pual Tan Ing dan Lim Guan Eng,  keturunan aku dalam buku Bible mereka, Genesis 9.24. 

    ReplyDelete
  11. kahkah pnyokong sapie apdal pun kena tngkap,,d syaki pngganas.....org b end tu..patut la dia dok diam teloor da kcuuut....

    ReplyDelete
    Replies
    1. MCM TUKAH BEB TAK PILIH BULU. TAK MCM PAS APA DAP BUAT PUN DIAM. AGAMA SUCI DIHINA PUN BOLIH ANGGUK. CONTRATS DOTO' BN CONTOH TERBAIK.

      Delete
  12. ikan paus yu yg terdampar dipantai merdeka mati kerana anwar, uujian jab forensic mendapati dna anwar ada di badan paus tersebut ada juga pakar paus mengata paus mati katak juga terdaopat kesan kote bengkok

    ReplyDelete
  13. Aku tau sbb apa. Sbb yg kulit x kicin. Kusam dan busuk seme masuk umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak aper...jgn jadi dalang mcm nuar yg bunuh rakyat sendiri...mmg gila punya pemimpin....baik mati jer...

      Aku tanpa parti

      Delete
    2. Anwar mmg sial selagi dia adaa kat malaysia ni malaysia xkan aman

      Delete
  14. Minta En Salim ulas sikit

    http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2013/03/08/anwar-is-innocent-of-sodomy-ii-says-saifuls-dad/?fb_comment_id=fbc_491577817572432_4586821_491585417571672#f190493f6c

    ReplyDelete
  15. Tanya sama nuar apa pasal goyang
    Nanti nuar bilang china doll dah kangkang.....

    ReplyDelete
  16. Tanya sama nuar apa pasal sakit pinggang
    Nanti nuar bilang selalu tonggang belakang

    ReplyDelete
  17. Tanya sama nuar kenapa masih goyang
    Nanti nuar bilang, sebab Sabah tak hilang.......

    ReplyDelete
  18. Tanya sama nuar kenapa banyak isu
    Nanti nuar bila bilang u banyak tanya I saman u........

    ReplyDelete
  19. aik...meroyan dah pencacai BN ni...x keruan dah tengok...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!