UPDATE TERKINI DARI LAHAD DATU!

LAHAD DATU 6 Mac - Operasi memburu saki-baki penceroboh bersenjata dari Selatan Filipina di Kampung Tanduo, Felda Sahabat 17, dekat sini diteruskan hari ini.

Tinjauan Bernama mendapati keadaan di Lahad Datu dan Semporna masih terkawal.

Di kawasan Felda Sahabat, kawalan pasukan keselamatan negara di bawah Ops Daulat masih ketat dengan zon penampan dikuat kuasa di kawasan-kawasan sekitar 10 kilometer persegi dari Kampung Tanduo.

Keadaan masyarakat setempat di kawasan terbabit berjalan seperti biasa dengan penduduk keluar melaksanakan rutin harian mereka.

Di bandar Lahad Datu, kira-kira 130 kilometer dari Kampung Tanduo, keadaan masih terkawal dan tenang.

Pemeriksaan polis di sekatan jalan raya yang menuju ke Felda Sahabat juga diperketatkan. Nama wakil media yang bertugas di kawasan itu juga direkodkan pihak polis bagi tujuan keselamatan..

Pemeriksaan juga dilakukan terhadap van dan kenderaan yang membawa penumpang yang ramai. -
BERNAMA

199 Responses to "UPDATE TERKINI DARI LAHAD DATU! "

  1. mana ketua lanun tu..x mati lagi ka?xkan hantar jet pun x mati lagi?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita tak mahu dia mati. Malah agak merumitkan sekiranya dia mati kerana ini akan menyebabkan lebih ramai yang menganggap dia syahid dan akan ramailah yang nak datang untuk membalas dendam. Situasi seperti ini hanya akan menghuru-harakan Sabah dan juga mengeruhkan hubungan kita sesama Muslim.

      Aku harap pihak polis dan tentera dapat tangkap dan dakwa mereka di mahkamah kita. Itu adalah yang lebih baik.

      Aku harap tidak ada lagi darah kita sesama Muslim yang tergadai.

      Mereka pihak-pihak Kesultanan Sulu perlu disedarkan ini adalah bertentangan dengan ajaran Islam. Harap segera bertaubat.

      Delete
    2. kenapa dalam game peperangan spt Red Alert atau Counter Strike tiada option 'rundingan' sebelum menggunakan kekerasan?

      saya rasa teknik 'rundingan' selama 2 minggu sebelum 'mopping up' lebih berkesan. strategi ni nampak cukup berkesan.

      saya sarankan syrkat pengeluar game perang menambah option 'rundingan' dlm game mereka. menarik bukan idea saya?

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Idea yang baik En. Mohamed, tapi option "rundingan" memerlukan Artificial Intelligence yang tinggi untuk dimasukkan dalam game. Mau kena tambah 10 DVD lagi kot dan processor jugak mesti kurang2 kena i5. Mungkin selepas processor bertambah laju option "rundingan" akan dimasukkan. My 2 cents sir. Anyway it's a good option to be considered.

      anakbochek.

      Delete
    4. Mohamed Pengkhianat Malaysia, kau ni dah teruk, mental kau mesti ada masalah, minda kau mungkin dah terlalu tenat, kerana dicemari oleh segala kejahatan ala zionist komunis jahiliyah Pakatan Rakyat yang berkarat dalam kepala otak kau itu.

      Pakatan Rakyat mana tau apa, sibuk tuduh itu dan ini saja. Malahan dalam Islam pun, rundingan adalah paling utama untuk selesaikan konflik, jika gagal barulah tindakan kekerasan diambil. Lihatlah peristiwa kemasukkan tentera Islam ke Makkatul Mukaramah, Rasulullah sendiri berunding dengan Abu Sufyan untuk mengelakkan pertumpahan darah. Akhirnya Makkah dapat dikuasai oleh tentera Islam dalam keadaan aman damai kecuali sedikit penentangan oleh pasukan Khalid Al-Walid yang mana beliau pun akhirnya memeluk Islam dan menjadi pejuang sejati Islam.

      Cara berpolitik secara liar yang diamalkan oleh Pakatan Rakyat ini adalah strategi Yahudi Zionist, lihatlah Yahudi Zionist, mereka buat huru hara di Empayar Uthmaniyyah dengan menghasut sentimen bangsa antara orang Arab dan Turki, perbalahan berlaku bila orang Arab berjaya dipengaruhi oleh Yahudi Zionist yang menggunakan British dan Perancis sebagai alat. Akhirnya bila Turki Uthmaniyyah ditumbangkan, selang hanya 24 tahun selepas Turki Uthmaniyyah dimusnahkan seluruhnya, maka Yahudi Zionist menunjukkan belang mereka dengan merampas negara Palestin.

      Memang Pakatan Rakyat berpolitik cara Yahudi Zionist untuk memecahbelahkan masyarakat sajalah untuk kepentingan politik kotor mereka. Mohamed Pengkhinat Malaysia, kau perlu tahu bahawa beberapa orang penceroboh berkenaan telah ditangkap, Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya perlu bersiap sedia dengan pendedahan dari penceroboh yang ditangkap itu, pertemuan dengan Misuari beberapa minggu sebelum serangan itu oleh Anwar, apa motifnya? Kita nantikanlah bahawa kebenaran akan terbukti kelak.

      Sedarlah bahawa politik secara liar oleh Pakatan Rakyat tidak diredhai kerana mereka berbuat jahat untuk meraih undi, perbuatan ini adalah salah dari segi agama, sedarlah bahawa makin lama, makin banyak terbongkarnya kejahatan Pakatan Rakyat ini, sebelum ini terbongkar akan penipuan mereka terhadap rakyat, sekarang terbongkar pula pengkhianatan mereka terhadap negara. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. UMNO terus lara

      rompak rakyat Malaysia..

      jebat..

      Delete
    6. apa masalah Encik Mohamad palsu ni? orang cakap pasal game tibe2 dia keluar ceramah Misuari jadah pulak!

      mental ape mamat ni? kah kah kah

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. UMNO kalau merompak rakyat Malaysia maka negara ini akan mundur macam Somalia sajalah, tapi bermacam-macam kemajuan diusahakan oleh UMNO dengan kerjasama rakan-rakan komponen Barisan Nasional selama ini, itu merompak ke Kitol yang menyamar sebagai Jebat?

      Hey Kitol 12:20 PM, kau dengan geng kau itu pengkhianat negara dan pengkhianat masyarakat, golongan jahat macam kamu semua ini memang tak tau malu, tak reti bahasa dan jenis tak berhati perut. Tak tau nak bangunkan negara, tapi sibuk salahkan kerajaan yang dah banyak bangunkan negara, apa cerita ini semua:

      Pasal rompak, siapa yang rompak Tabung Memali, duit anak yatim, duit balu korban Memali, itu siapa yang urus dan siapa yang merompaknya pula? Jawapannya adalah PAS!!!!!!!

      Siapa yang rompak duit ibu tunggal, insuran warga emas dan bantuan kanak-kanak tadika di Selangor? Jawapannya adalah PKR!!!!!!!!!!!!

      Siapa yang merompak pekedai-pekedai bumiputera dan India di Penang yang mana kedai mereka dirobohkan dengan alasan tak ada lesen walaupun mereka mohon lesen tapi tak diluluskan, malahan kelab malam yang bukan saja tak belesen, malahan menjalankan perniangaan maksiat termasuk yang songsang dibiarkan berleluasa di Penang? Jawapannya adalah DAPigs!!!!!!!!!!!!!

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    8. UMNO Terus Lara

      Rompak Rakyat Malaysia


      jebat

      Delete
    9. Mohamed Pengkhianat Negara, kau yang mental disorder, acute mental disorder, isu dibincangkan pasal kedaulatan Malaysia di Lahad Datu, kau sibuk cerita pasal game itu pasal apa pula? Jenis pandir katakan, mana tau apa, merapu sepanjang masa, memang dasar Pakatan Rakyat, tak ada kualiti, lebih hina daripada sampah sarap.

      Si Pandir Kitol 12:32 PM pun sudah ting tong merapu sajalah, Pakatan Rakyat macam PAS bukannya tau nak bangunkan negara, lepas ceramah tadah tin milo kutip sedekah, tak ada kualiti jadi kerajaan kalau macam ini.

      PKR pula sibuk buat huru hara dengan demontrasi liar, tak ada kualiti sebagai parti politik pun, sesuati dengan golongan lanun geng Kiram sajalah.

      DAP pula sibuk pecah belah masyarakat, elok pergi tinggal di Israel sajalah, golongan perosak yang tak sedar diri.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. umno dan rasuah, berpisah tiada..

      bagai aur dengan tebing,

      bagai umno dengan taik kucing..

      jebat

      Delete
    11. Pakatan Rakyat dengan dengki khianat berpisah tiada, ingat dengki khianat ingat Pakatan Rakyat.

      Bagai lubang jamban dengan taik, ibarat lubang jamban cap PAS, PKR dan DAP, hanya untuk dikencing dan diberak atasnya sajalah.

      Pakatan Rakyat perosak masyarakat, dasar pengkhianat negara, suka buat huru hara, suka jadi pengkhianat, suka memecah belahkan masyarakat, tak tau buat pembangunan, kami rakyat Malaysia sangat meluat dengan perbuatan hina lagi jijik mengalahankan najis mugahallazah Pakatan Rakyat ini.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    12. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..ahli umno kaya dgn emosi, akal tarak..

      jebat

      Delete
    13. kesian tgk Encik Mohamad palsu. hujah berjela2 tapi dipatahkan dgn 2-3 baris ayat je oleh saudara jebat. maklumlah hujah panjang tapi fakta 0!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    14. Siapa yang palsu? Kau tu yang dah gelabah, lantak kau sajalah, kau jenis tak sedar diri, jenis hati kelam hitam legam macam kau ni, nur nak sampai pun payah, dah kelam sangat sampai tak peduli halal atau haram, dosa atau pahala pun kau dah tak pedulikan lagi, inilah didikan Pakatan Rakyat dan tarbiah PAS hingga jadi sesat sebegini rupa. Bertaubatlah sebelum terlewat. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

      Biru tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihaku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    15. Ko Jebat ambik berat betul dengn UMNO/BN
      Kan?? siap hafal lagu kebanggaan kitaorg lg!! Melodi sekali pulak tue, walau lirik dah diubah mengikut idea longkang ko, tp masih lg menampak kan usaha ko tue..aku agak ko mesti pengikut setia Perhimpunan Agong Umno??usaha lg ye, bnyk lg lagu yang menyokong BN menanti!!hafal jangn x hafal!! Aku ni bukan kta nak ambk tau hal pembangkang, ni nak tlis PAS, PKR,DAP pun jijik la, kotor!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    16. mana dapat jumpa mayat si abiq "tok mudim" tu. dah mampus hancur kena bom oleh Hornet dgn AGM-65 Maverick

      Delete
    17. haha nana nurgaya...lirik lagu tu bersepah dlm tenet..

      kalau rajin, cari la meh...kalu malas dok diam la....nama sedap dah, mcm pernah ku dengar nama itu...tapi di mana ya? di sulu mungkin,,,dapat ic mahader bagi eh?

      jebat

      Delete
    18. Mohamed palsu aka pencacai pakatan mmg haramjadah besaqq.. Mmg dari dulu kerja dia org menyamar jadi org lain untuk kelirukan pembaca blog.. Tgklah apa jdi kat anti pkr club tu.. Kerja kotor hanya org kotor ja pandai main.. Sanggup menipu membohong .. Bangsa haramjadah barua.. Mati hidup balik pon aku x kan undinpakatan siyal

      Delete
    19. Sekurang kurangnya ko search jugak kat tenet ye x?? Usaha lg!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    20. apepon rata2 masyarakat Sabah memberi sokongan padu kat Anwar Ibrahim. ramai yg x berpuas hati cara pencerobohan Lahad Datu ditangani. malahan pemimpin2 UMNO sendiri ramai yg mengeluh.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    21. nana, i ada lagu baru utk u.. lagu perempuan giler anak saudagar penyamun..eh bukan

      tgk kat bawah..jom karaoke meh? 1, 2, 3

      Jebat

      Delete
    22. Wowww sentap jugak ko ye??? Ko teruskan lah niat ko tue, nant dah siap bleh ko publish, bukan apa, sekadar hiburan lawak bodoh, bleh jugak aku gelak dengan jenaka ko, asyik baca komen maki hamun ja bosan lah, teruskan teruskan!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    23. sentap???? no la..sentap hanya serasi bersama umno...jom karaoke di rumah baru..\

      jebat

      Delete
  2. selepas tragedi Lahad Datu ni kita dapat lihat sokongan rakyat Sabah terhadap Anwar Ibrahim dan PR amnya makin kuat. syukur alhamdulillah.

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. selepas tragedi Lahad Datu ni kita dapat lihat sokongan rakyat Sabah terhadap Datuk Sri Najib dan BN secara keseluruhannya makin kuat. Alhamdulillah.

      Encik Abdullah
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Kuat spt di celah kelengkang mak hang.

      Kawan 2 setempat yg taksub dgn Al JUBURI dgn hidayah Allah SWT dah berubah arah

      Delete
    3. betul tu, teruskan perjuangan kita

      Delete
    4. harap pakatan akan menang.. lim kit siang jadi timb menteri..moga org2 sabah lebih terbela.. n org2 cina kat lahad datu ramai da lari... aku akan sujud syukur kalau lim kit siang o anak dia jd timbalan menteri.. pastu ko tegakkan nasionalisme melayu ko bila polis dlm kawalan drg...


      encik tun ahamad.
      melayu sejati.. keturunan megat titisan raja suran.

      Delete
    5. Bukan setakat di sabah, malahan di semenanjung malaysia juga sokongan kepada DATO SERI NAJIB/BN/UMNO meningkat begitu mendadak, buktinya makin ramai ahli2 pkr keluar parti serta menyokong penuh kepimpinan barisan nasional/BN. Ini diperkukuhkan lagi dengn melihat puluhan ribu malah hampir ke ratusan ribu rakyat yang telah hadir ke jelajah janji ditepati, serta program program anjuran UMNO/BN, kita yakin sokongan yang tidak berbelah bagi ini akan terus meningkat menjelang PRU 13 nanti!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    6. Kalau negara ni dah dapat ke dap bangsat.
      Jgn harap lah melayu nak dpt balik.!!!.

      Delete
    7. Kepada golongan Pakatan Rakyat yang dah keliru dah gelabah tak tau nak bohong lagi, menggunakan berbagai nama untuk kelirukan masyarakat, sedarlah orang ramai sedar akan permainan politik buruk kamu itu.

      Lihat penipuan ini:

      http://www.keadilandaily.com/isu-lahad-datu-najib-didesak-dedah-perjanjian-dengan-sultan-sulu/

      Suara Keldaian dan Harakah mana tau beza apa pun, pakai main hentam sajalah untuk menuduh yang bukan-bukan sajalah. Malahan dalam Suara Keldaian itu juga mengatakan Nur Misuari adalah Pengerusi MILF, suatu pembohongan yang nyata lagi kerana Misuari adalah pemimpin MNLF, bukannya MILF, ini kerana MILF dipengerusikan oleh Al-Haj Murad Ebrahim, malahan perjanjian damai antara Filipina dan MILF hanya melibatkan MILF yang diketuai oleh Al-Haj Murad Ebrahim, Begnino Aquino selaku Presiden Filipina dan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia selaku pengantara pendamai, tak ada kena mengena pun dengan Nur Misuari, apatah lagi dengan Jamalul Kiram III, tak ada kena mengena langsung dengan perjanjian damai tersebut, jangan nak membohonglah. Malahan janji Perdana Menteri kepada Sulu apa pulanya yang dikhabarkan kepada Misuari kerana Perdana Menteri tak jumpa dengan Misuari bincang hal ini pun, malahan yang jumpa dengan Misuari adalah Anwar sendiri, jangan nak membohonglah Mohamed Penyamar.

      Tuan-tuan dan puan-puan sila lihat ini sebagai buktinya: http://www.keadilandaily.com/isu-lahad-datu-najib-didesak-dedah-perjanjian-dengan-sultan-sulu/

      Memang penipu bila Suara Keldaian tuduh Nur Misuari adalah pengerusi MILF, kerana Nur Misuari adalah pemimpin MNLF, bukannya MILF, memang Pakatan Rakyat penipu. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    8. umno dan rasuah, berpisah tiada..

      bagai aur dengan tebing,

      bagai umno dengan taik kucing..

      jebat

      Delete
    9. Pakatan Rakyat dengan dengki khianat berpisah tiada, ingat dengki khianat ingat Pakatan Rakyat.

      Bagai lubang jamban dengan taik, ibarat lubang jamban cap PAS, PKR dan DAP, hanya untuk dikencing dan diberak atasnya sajalah.

      Pakatan Rakyat perosak masyarakat, dasar pengkhianat negara, suka buat huru hara, suka jadi pengkhianat, suka memecah belahkan masyarakat, tak tau buat pembangunan, kami rakyat Malaysia sangat meluat dengan perbuatan hina lagi jijik mengalahankan najis mugahallazah Pakatan Rakyat ini.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..ahli umno kaya dgn emosi, akal tarak..

      jebat

      Delete
    11. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..nuar al bontoti kaya dgn emosi, akal tarak..

      musibat nuar al juburi

      Delete
    12. Kitol yang berangan Jebat yang terlebih pandir kalau kau akan terlebih sangat, pasal apa gamaknya Harakah buat berita palsu menuduh Murad Ebrahim sebagai Jamalul Kiram ketua lanun? Malahan Harakah tak minta maaf pun atas kesalahan mereka itu, memang jenis asobiyah Harakah itukan. Malahan Suara Keldaian pula kata Nur Misuari adalah pengerusi MILF, sedangkan Misuari adalah ketua gerombolan MNLF, dan MILF pula pengerusinya adalah Al-Haj Murad Ebrahim.

      Sebenarnya rakan-rakan sekalian, Encik Mohamed Pengkhianat Malaysia, Kitol yang berangan jebat, Encik Abdullah adalah orang yang sama, biasalah taktik komunis, bila dah gelisah akan gunakan apa saja untuk membohong, jenis tak pedulikan dosa atau pahala dan jenis tak ambil kisah akan halal atau haram macam Pakatan Rakyat ni macam tau apa. Merapu saja lebih. Sedarlah semua rakyat Malaysia.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    13. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      bak dikata tun det, orang cerdik seme masuk pas,,,yang tinggal mcm set2 ni la,,,wakakaka

      jebat

      Delete
    14. Jgn mimpi

      Delete
  3. orang Sulu pon pandai main Adobe Photoshop ka? ini boleh bikin panas.

    http://www.keadilandaily.com/wp-content/uploads/2013/03/PM.jpg

    Gambar Esmail Kiram II dengan Najib dalam satu majlis. Dari facebook Esmail D. Kiram II.

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu KIRAM II yang baik bukan KIRAM III bapak kepala lanun anak didik ANWAR ALJUBURI

      Delete
    2. oh macam tu ke. baik juga rupanya DS Najib dgn orang Sulu ye? syukur Alhamdulillah.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Mohamed Pengkhianat Negara, dalam isu pencerobohan di Lahad Datu ini, Esmail Kiram itu ada kena mengenakah? Kerana setahu aku ketua lanun geng Kiram adalah Si Jamalul Kiram yang mengaku sultan tapi tak ada negeri malahan dia adalah rakyat Filipina itu sajalah.

      Pakatan Rakyat memang suka burukkan orang lain dengan keji, dulu tuduh Murad Ebrahim sebagai Nur Misuari, dah buat salah pun tak mau minta maaf, ajaran Pakatan Rakyat, jangan minta maaf jika buat salah.

      Malahan gambar Misuari dengan Anwar apa cerita, malahan antara ketua penceroboh itu adalah orang kanan Misuari sendiri, apa cerita? Anwar jumpa Misuari beberapa minggu sebelum pencerobohan itu apa cerita? Jangan nak kelirukan masyarakatlah, Pakatan Rakyang memang pembohong, orang ramai dah sedar akan golongan pembohong macam Pakatan Rakyat ini tak boleh dipercayai, ramai yang dah meluat dengan Pakatan Rakyat sekarang ini. Sedarlah semua.

      Sedarlah Rakyat Malaysia sekalian akan mainan politik melampau Pakatan Rakyat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. umno dan rasuah, berpisah tiada..

      bagai aur dengan tebing,

      bagai umno dengan taik kucing..

      jebat

      Delete
    5. Pakatan Rakyat dengan dengki khianat berpisah tiada, ingat dengki khianat ingat Pakatan Rakyat.

      Bagai lubang jamban dengan taik, ibarat lubang jamban cap PAS, PKR dan DAP, hanya untuk dikencing dan diberak atasnya sajalah.

      Pakatan Rakyat perosak masyarakat, dasar pengkhianat negara, suka buat huru hara, suka jadi pengkhianat, suka memecah belahkan masyarakat, tak tau buat pembangunan, kami rakyat Malaysia sangat meluat dengan perbuatan hina lagi jijik mengalahankan najis mugahallazah Pakatan Rakyat ini.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..ahli umno kaya dgn emosi, akal tarak..

      jebat

      Delete
    7. Kitol berangan jebat, kau tu yang tak berakal, emosi macam syaitan, jenis golongan jahiliyah macam kau ini, mana pedulikan halal atau haram, dosa atau pahala pun kau tak kisah, agama pun sanggup dijadikan alat permainan untuk politik jijik, aku tak hairan sangatlah dengan golongan sesat macam kau ini, kau hanya tau menyalak saja lebih, tapi tak ada apa yang berguna pun, salaklah puas-puas, ingatlah makin kuat kau salak, makin banyak terbongkarnya kejahatan Pakatan Rakyat selama ini.

      Silalah kau ulas komen aku di atas berkenaan pembohongan oleh Harakah dan Suara Keldaian yang membohong itu, itu pun kalau kau ini jenis ada akal.

      Rakyat Malaysia sedarlah akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    8. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      bak dikata tun det, orang cerdik seme masuk pas,,,yang tinggal mcm set2 ni la,,,wakakaka

      jebat

      Delete
    9. Geng-geng ulamak pelahap duit tabung anak yatim dah menggelabah, itulah duit anak yatim pun sanggup dipelahap dengan rakus, jenis manusia jijik, harap saja serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, perangai buruk tapa gunanya? Buang dalam tong sampah sajalah. Kalau duit anak yatim pun sanggup puak ulamak pembohong itu rembat, inikan pula duit anak-anak tadika yang dirembat oleh sekutu mereka di Selangor itu, memang dasar perompak Pakatan Rakyat ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  4. Mimpi la orang sabah nk sokong PR or DSAI..kecuali waris sultan sulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. biarkan ia terjun dengan labu2nya.

      Delete
    2. ini kalilah tukar...umno jaga sabah, puluh ribu filifino dapat ic,,,umno jual negara pada rakyat filifin, tarak nampak kah atau sudah buta?

      najib dok sibuk kata kelantan miskin, tapi kat kelantan jalan2 tak teruk seperti di sabah & sarawak..

      bila di sabah, najib kata kelantan paling miskin, bila mai kelantan, najib puji orang kelantan rajin, pandai meniaga...hipokrit sungguh,,,tak berani kata depan orang kelantan sendiri yg kelantan miskin..

      umno sudah tidak relevan, kuburkan umno..

      jebat

      Delete
    3. Apa lah anon2 bodoh ni...dah terang2 anwar dalang kejadian lahad datu tu lg drg nak pusing..kenapa lah ssh sgt org nak percaya yg anwar tu babi...dah ada bukti yg sah pun lg taknak percaya..mungkin penyokong2 anwar dah mkn nasi kangkang anwar kot..sbb tu jadi bodoh semcm je

      Delete
    4. umno dan rasuah, berpisah tiada..

      bagai aur dengan tebing,

      bagai umno dengan taik kucing..

      jebat

      Delete
    5. Pakatan Rakyat dengan dengki khianat berpisah tiada, ingat dengki khianat ingat Pakatan Rakyat.

      Bagai lubang jamban dengan taik, ibarat lubang jamban cap PAS, PKR dan DAP, hanya untuk dikencing dan diberak atasnya sajalah.

      Pakatan Rakyat perosak masyarakat, dasar pengkhianat negara, suka buat huru hara, suka jadi pengkhianat, suka memecah belahkan masyarakat, tak tau buat pembangunan, kami rakyat Malaysia sangat meluat dengan perbuatan hina lagi jijik mengalahankan najis mugahallazah Pakatan Rakyat ini.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..ahli umno kaya dgn emosi, akal tarak..

      jebat

      Delete
    7. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..nuar al bontoti kaya dgn emosi, akal tarak..

      musibat nuar al juburi

      Delete
    8. Bhai jebat biar kita nmpk hodoh...jgn kita jadi bodoh...bhai tak cerdik tak pa asalkn boleh jd pandai sikit...ok kot

      Delete
    9. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      bak dikata tun det, orang cerdik seme masuk pas,,,yang tinggal mcm set2 ni la,,,wakakaka

      jebat

      Delete
    10. Jebat...tak lama lagi kote bengkok akan bengkok ke langit....tak akan menyondol ke bawah lagi cai....hihiihiiiiiii

      tuah

      Delete
    11. hang tuah kah hang buah ni??

      wakakakaka

      jebat..jom ke rumah baru

      Delete
    12. Jebat....kejap tadi aku mimpi...kote anwar kena tembak...tapi dia tuduh atm bazir aset tembak kote dia...sekarang kote dia tak bengkok cai....kote dia tak dah...selamat jobor kau cai...

      tuah

      Delete
  5. Tak payah perasan sangat la Encik Mohamed.. Pilihanraya belum lagi.. Kita tengok nanti sapa yang kena...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak En Nik NajisMarch 6, 2013 at 11:34 AM

      Insya Allah sy juga doakan BN menang Besar... PR akn tumbang lunyai..bangsa pakatan khianat moga dihancurkan Tuhan dr bumi Malaysia!

      Delete
    2. Sekarang ni Pakatan Rakyat yang dah K.O., makin hari makin banyak kejahatan mereka terbongkar, tak lama lagi terbongkanglah Pakatan Rakyat itu.

      Itulah selama ini suka buat jahat, jenis tak pedulikan agama, tak kisah halal atau haram, tak peduli dosa atau pahala, macam inilah, buat jahat sesuka hati, tak sedar diri bahawa perbuatan jahat itu ada pembalasannya. Sekarang rasakan pembalasannya akibat perbuatan buruk Pakatan Rakyat ini.

      Tahniah rakyat Malaysia yang makin memberikan sokongan yang jitu kepada Barisan Nasional. Tahniah dan syabas kepada ahli-ahli serta pimpinan Pakatan Rakyat sudah keluar parti dan menyertai Barisan Nasional, serta yang tidak sertai Barisan Nasional tapi menyokong kuat Barisan Nasional, syabas dan tahniah.

      Kesian PAS diperkudakan oleh DAP, sekarang PAS sudah dikuasai oleh DAP, segala dasar PAS telah dipercaturkan oleh DAP untuk mengsekularkan PAS sebagai boneka DAP menjayakan agenda sekular komunis mereka itu. Ini adalah hakikat, hari-hari ahli PAS marah dengan pimpinan PAS, ini adalah buktinya. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN

      K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN

      K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN

      K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN

      K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN K.O BN

      Jebat

      Delete
    4. Hahahaaaaa lu dah ke checkmate cai....yg k.o adalah dalang lanun pujaan kau cai....siap gali kubur cai......hahaaaahaaaaaa

      tuah

      Delete
    5. Geng-geng ulamak pelahap duit tabung anak yatim dah menggelabah, itulah duit anak yatim pun sanggup dipelahap dengan rakus, jenis manusia jijik, harap saja serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, perangai buruk tapa gunanya? Buang dalam tong sampah sajalah. Kalau duit anak yatim pun sanggup puak ulamak pembohong itu rembat, inikan pula duit anak-anak tadika yang dirembat oleh sekutu mereka di Selangor itu, memang dasar perompak Pakatan Rakyat ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  6. Encik Mohamed (Mesti Mamak ni) ...he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam, kenapa dgn mamak? Ko angkat bngsa2 ni ko bangsa paria ke!? Mulia sgt ke bngsa pencacai pd pengkhianat pandikutty Anuwar?? Or bngsa sesat Nik Najis?? Ap

      Delete
    2. Sbb mukia lah drg jusl nama allah kat kafir...sbb mulia sgt lah jugak anwar suka meliwat n bt video cinadoll byk2....

      Delete
  7. En Mohamed ...pergi buat kajian sikit .... siapa Kiram II dan siapa Kiram III .... 2 dan 3 tak sama tau... Tu la akibatnya asyik dengan Malaysiakini, milosuam dan Harakah .... otak pun dah beku sebab bercakap tanpa maklumat yang betul ...

    ReplyDelete
  8. TANYA SAMA KIRAM SIAPA PANGGIL DATANG, NANTI JAWAB KIRAM KETUA PEMBANGKANG.....mana mau lari ha..

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Hidup Najib...kami sokong najib sebagai ketua pembangkang, tidak syak lagi

      jebat..

      Delete
    2. Kitol yang berangan sebagai Jebat, kau berangan-anganlah sepuas-puasnya, kerana lepas PRU 13 Nik Aziz akan kalah di DUN Nilam Puri Anwar akan terbongkang di Permatang Pauh, Lim Kit Siang akan terbongkang di Ipoh Timur, Lim Guan Eng akan terkangang di Batu Kawan, Karpal Singh akan terguling di Gelugor, sedangkan Barisan Nasional akan menuju dengan penuh bergaya ke Bangunan Parlimen sebagai kerajaan Malaysia untuk kali ke-13. Tahniah Barisan Nasional dan pergi jahanamlah Pakatan Rakyat. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Mati Anwar Berahi....Jadilah pm di neraka jahanam dgn jebat gay....hahahaaaaa

      tuah

      Delete
  10. alhamdulillah rakyat malaysia terutamanya org melayu majoriti(85%)menyokong UMNO/BN..terutamanya di Sabah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong!! Insya Allah! Rakyat semakin kuat bersatu dibwh DS NAJIB kesan pencerobohan SULU Anwar Laknatullah!

      Delete
    2. inilah akibat selalu baca akhbar perdana je..lasti jadi macam pemimpin bn selangor, tertipu dgn laporan akhbar kata sokongan rakyat kuat, last tersungkur. kah kah kah..

      sejarah akan berulang, rakyat sudah cerdik(kecuali ahli umno)

      jebat

      Delete
    3. Kitol yang berangan Jebat, kau tu yang tolol, asyik baca surat khabar najis seperti Harakah, Suara Keldaian, Roket yang tak guna itu, apa gunanya? Semua akhbar pembohong itu tak ada kredebeliti, antara cakap kanak-kanak tadika dengan cerita merapu akhbar sampah sarap itu, saya lebih percayakan kanak-kanak tadika, lebih-lebih lagi kanak-kanak tadika di Selangor telah ditipu oleh Pakatan Rakyat.

      Kembalikan hak kanak-kanak tadika. Rakyat Malaysia bersatu (kecuali penyamun Pakatan Rakyat) untuk menentang kemungkaran Pakatan Rakyat menipu kanak-kanak tadika, mana dia RM 50.00 sebulan untuk kanak-kanak tadika, malahan sila bayar untuk kanak-kanak sejak tahun 2008 lagi. Pakatan Rakyat jahat, kanak-kanak tadika pun sanggup ditipu.

      Hanya golongan jahiliyah saja akan sokongan Pakatan Rakyat yang sanggup membohong hatta kanak-kanak tadika pun ditipu dengan penuh tidak berhati perut. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Saudara jebat mewakili suara rakyat ke? Ke mewakili keyboard warriors je? Haha.. Lawak betul la..

      Delete
    5. Tu jebat zaman mat liwat asyik pegang kote dan tonggeng depan mat liwat...
      Dia tengah goyah krn khuatir anwar ditembak oleh tentera kita....cakap pun dah mcm lama tidak diliwat...bos nya takut mati dlm keadaan bogel....dan jebat liwat takut kehilangan sikote bengkok

      Delete
    6. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      bak dikata tun det, orang cerdik seme masuk pas,,,yang tinggal mcm set2 ni la,,,wakakaka


      lu pon keybod warior..sama je bai..kalau berani pegi la lahad datu..cising

      jebat

      Delete
    7. Kosong...kosong...mana pegi ahli pkr....aduhhhh!!!!Tinggal pengerusi dan exco lgbt nyer saja!!?Jebat!!!! Tolong cari cai....!!!!!

      tuah

      Delete
    8. Geng-geng ulamak pelahap duit tabung anak yatim dah menggelabah, itulah duit anak yatim pun sanggup dipelahap dengan rakus, jenis manusia jijik, harap saja serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, perangai buruk tapa gunanya? Buang dalam tong sampah sajalah. Kalau duit anak yatim pun sanggup puak ulamak pembohong itu rembat, inikan pula duit anak-anak tadika yang dirembat oleh sekutu mereka di Selangor itu, memang dasar perompak Pakatan Rakyat ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  11. Pegi mampos ler en paria Nuar! Sokongn rakyat Sabah semakin kuat pd BN dn Najib krn pengorbanan yg ditunjukkn dn khianat Anwar pd negara!! PR pasti tumbng dgn penuh hina PRU 13 Insya Allah Aminn

    ReplyDelete
  12. Semoga segala apa yg terjadi ini menjadikan pengajaran kepada kerajaan serta seluruh rakyat malaysia...kerajaan tidak perlu lagi mengamalkn sikap terlalu berlembut kepada mana2 PATI samaada di sabah,sarawak atau semenanjung..
    Kerajaan perlu jalankn operasi permutihan kepada sakibaki PATI...mereka antara penyumbang terbesar kepada masalah sosial serta keselamatan negara...

    Tidak perlu lg kerajaan memberi muka kepada mana2 negara jiran,yg bersalah ttp bersalah wlu pun ia jiran yg rapat...hnya kita je yg amalkn toleransi dgn jiran tetangga,sedangkn kita sentiasa di caci dan dihina...ini semua kerana kita terlalu menghormati org lain...sesekali kita perlu biadap dan kurangajar agar maruah kita terjunjung...

    Kerajaan perlu jdkan peristiwa ini utk keselamatan negara...terlalu ramai PATI serta yg masuk secara betul...dan yg pastinya 90% pasti setia dgn negara masing2....jika terjadi pertelingkahan antara malaysia dgn indon,ada kh pendatang dari myammar,siam,india,filipina, nepal,pakistan,afrika;china serta bangladesh akan setia kepada malaysia atau mereka akan ambil kesempatan..

    Kerajaan juga perlu tegas kpd rakyat malaysia yg menjadi musang berbulu ayam...yg boleh mem bahayakan keamanan serta menggugat keselamatan negara...dan kita sebagai rakyat mesti jadi mata dan telinga kepada kerajaan..ini tanggungjawab kita sebagai rakyat...ini negara kita...ini rumah kita...rakyat perlu ada sikap nasionalis kepada negara...

    Nyahkan segala PATI yg masuk tanpa ada rasa utk hormati undang2 negara...penduduk sabah dan sarawak lebih terdedah kepada kebanjiran warga indon dan filipina...jgn tunggu hingga tak mampu lagi mengawal kebanjiran PATI...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju. Segerakan apa yg perlu agar keselamatan negara terjaga. Ramai sangat orang asing skrg ni. Hinggakan tukang masak buat mee goreng pun orang asing. Tak ada orang Malaysia ke yang boleh buat mee goreng & teh tarik?

      Delete
    2. Kalau setakat jadi rakyat boleh tahan lagi. Satu kaum tu generasi ke2 dari tanah besar nak jadikan sebagai negara diaspora ( Diaspora Nation ) mereka, mereka nak jadi pemerintah dengan apa cara sekali pun manakala pribumi akan menjadi rakyat kelas ke3.

      Diaspora Nation merujuk kepada pendatang mengambialih pemerintahan sesuatu negara selepas mereka menjadi majoriti atau melalui sistem peralihan kuasa a-la demokrasi/bukan pemberontakan atau penjajahan.
      Contoh: Kepulauan Maldives didiami oleh majoriti bangsa Polynesian/Malay tetapi berpecah kepada 11 kumpulan parti yang tidak bersatu. Kaum pendatang India hanya berjumlah 23% dari populasi tetapi solid mewakili kaum India sahaja. Parti Indian ini telah memenangi pilihanraya dan menjadi pemerintah, dan mengawal ekonomi.

      Delete
  13. Encik mohamed tak ada kerja ke?? Asyik duk
    melepak kat blog pro bn aje.
    Oh, encik mohamed bertugas sebagai pencacai
    aka balaci pakatan disini...




    ReplyDelete
    Replies
    1. lu pon sama bai, lagi mau bising..

      jebat

      Delete
    2. Kitol yang berangan sebagai Jebat, bila Pakatan Rakyat nak bayar RM 50.00 sebulan serta tunggakan sejak tahun 2008 kepada kanak-kanak tadika di Selangor? Kejam bebenor Pakatan Rakyat, kanak-kanak tadika pun mereka sanggup tipu dan zalimi hingga sebegini rupa. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing, Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Cai cai nie bukan apa, sehari tak klik blog pk/pro kerajaan, x senang duduk, panas bontot katanya!!sebab tu la asyik betapa ja kat blog ni pagi petang, komen pun semua tak dak ilmu, membuta tuli fitnah sana sini, aku rasa puak terencat akal ni mulut ja maki hamun. Tapi hati RINDUUU nk klik blog pk! Tahniah pk, nampaknya makin ramai yang berminat dan tertarik dengn blog nie, siapa yang KLIKK tu terang2 sokong kerajaan!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    5. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      bak dikata tun det, orang cerdik seme masuk pas,,,yang tinggal mcm set2 ni la,,,wakakaka

      jebat

      p/s,,,nenek nurgayah, jom kita karaoke..

      Delete
    6. Hahahaaaaaa jebat dah ngelabah krn takut kote bengkok kena tembak.....jgn risau cai..kote blm sunat ada...tian chua...bedal jer cai....

      tuah

      Delete
    7. Geng-geng ulamak pelahap duit tabung anak yatim dah menggelabah, itulah duit anak yatim pun sanggup dipelahap dengan rakus, jenis manusia jijik, harap saja serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, perangai buruk tapa gunanya? Buang dalam tong sampah sajalah. Kalau duit anak yatim pun sanggup puak ulamak pembohong itu rembat, inikan pula duit anak-anak tadika yang dirembat oleh sekutu mereka di Selangor itu, memang dasar perompak Pakatan Rakyat ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  14. Satu teori sahaja: Nur Misuari terasa ketinggalan diadalam perjanjian damai terbaru tajaan Malaysia walaupun beliau pernah diberikan peluang tapi mensiakannya. Pucuk dicita ulam mendatang, tangan ghaib menunjukkan cara bagaimana untuk menjadikan rumah baru. Tentera MNLF dan tuntutan raja sulu. MNLF mula masuk Sabah atas alasan tuntutan Sultan Sulu atas Sabah. Nur Misuari dengan sokongan tangan ghaib dan alasan Kesultanan Sulu akan mengambil alih Sabah dan seterusnya mengistiharkan dirinya Presiden ataupun Sultan Sabah bila berjaya. Teori ini hanya sekadar teori sahaja dan tiada bukti hanya analisa dari maklumat terhad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekiranya berjaya. Tangan ghaib akan menyalahkan BN kerana kehilangan Sabah atas alasan pemberian IC dan Pati. PKRpasDAP akan mendapat sokongan rakyat yang marah.

      Delete
  15. Rentak Anwar ber eramah dn kempen sudah masuk fasa teruk..fasa kosong dgn lawak bodoh... Mcm org sakit mental... Anwar sakit jiwa tertekn dgn politik jhtnya... Sama2 kita doakan Sabah kmbali aman, semua pengganas Sulu dibunuh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye..aku setuju. Dia dah makan ludah dia balik.Dulu dia canang kata peralatan tentera ATM tak boleh berfungsi.Hari ini dia,PAS & DAPork dh terkejut tengok Jet2 pejuang & Mortar tentera ATM HEBAT.Negera2 jiran & dunia pun dh terkejut dengan kekuatan tentera ATM. SYABAS NAJIB> MAMPUSLAH KO PR.KO tunggu jelah ALJUBB tak lama je lagi lepas PRU13 ko pasti duduk kt Sg Buluh..

      Delete
    2. oh ye ke?

      kesian, taknak pergi pon ni, kompem buat andaian sendiri..

      bak kata tun det, orang cerdik abis masuk pas, yg tinggal untuk umno hanyalah orang2 bodo belaka mcm 2 macai kat atas ni..wakakakakaka

      jebat

      Delete
    3. Sekarang ini ulama sejati banyak sokong UMNO, ulama politik saja dalam PAS dan Pakatan Rakyat, Pakatan Rakyat bukannya cerdik sangat pun, nak buat lebuh raya mintak sedekah ke hulu ke hilir, itu cerdik apa namanya itu semua? Pandir sajalah Pakatan Rakyat ni, mereka tak faham bahasa akan peribahasa sindiran oleh Tun Mahathir, macam isu ceramah Tun Mahathir beberapa tahun lalu yang mana Tun Mahathir menyindir Pakatan Rakyat dengan mengatakan bahawa dia tangkap Anwar dan humban dalam penjara, itu sekadar sindirian sinis saja, tapi Pakatan Rakyat tak tau bahasa terus menjaja kononnya Tun Mahathir mengaku tangkap dan humban Anwar dalam penjara. Maka pasal apa Pakatan Rakyat tak jaja kenyataan Nik Aziz yang nak kerjasama dengan syaitan kerana politik dengki khianat dia terhadap UMNO selama ini?

      Memang Pakatan Rakyat jenis tak guna, perosak, penyesat, golongan pengkhianat yang besekongkol dengan geng lanun Kiram, sultan yang tak ada negeri, dasar tak tau malu. Sedarlah diri tu.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan keadaan semasa sekarang ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Jebat....kenapa golongan lgbt jer yg tinggal cai?????

      tuah

      Delete
  16. Tanya sama kak Wan kenapa tidor sorang. Nanti Kak Wan jawab dia tdor sorang kerna Bang Non suka main belakang. Bila Bang Non dah gian tak kira jantan pompuan. Depan belakang sama saja di buat tembakan.
    Tanya sama Kak wan prlakon murahan. Mana jam omegay ygdia simpan. Nanti Kak Wan naik sawan. Excuse me are the prosecutor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sian,, sok2 menjawab la di akhirat fitnah orang...jangan jadi muflis dah le ye..

      jebat

      Delete
    2. Selama ini Pakatan Rakyat asyik fitnah Tun Mahathir siang dan malam itu, menjawablah korang di akhirat kelak, berlagak berlakon alim, tapi alim taik kucing sajalah puak Pakatan Rakyat sekarang ini.

      Tuduhan kamu semua terhadap Perdana Menteri kononnya bunuh Altantuya walaupun tak ada bukti apa pun, itu apa cerita pula.

      Memang jenis Pakatan Rakyat yang tak pedulikan agama, hukum hakam dibuat alat permainan untuk kepentingan politik jijik dan liar mereka sajalah. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Klu anwar didapati bersalah...aku harap jebat jangan menangis...ok.
      Dalang tetap dalang...wajib mati...baru aman negara..

      Aku Tanpa Parti

      Delete
    4. hahahaha..dulu boleh la menipu, zaman org baca utusan & tgk tv3 je..

      la ni zman media sosisal , kejap je boleh balas balik..

      nak kaitkan nuar, last2 najib sendiri terkena..wakakaka..

      eh, dulu masa dlm perhimpunan umno dulu2, lu tak pernah bergambar sama itu sultan sulu, bekas ahli umno? aiyooo..manyak lugi loh


      jebat..

      Delete
    5. Geng-geng ulamak pelahap duit tabung anak yatim dah menggelabah, itulah duit anak yatim pun sanggup dipelahap dengan rakus, jenis manusia jijik, harap saja serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, perangai buruk tapa gunanya? Buang dalam tong sampah sajalah. Kalau duit anak yatim pun sanggup puak ulamak pembohong itu rembat, inikan pula duit anak-anak tadika yang dirembat oleh sekutu mereka di Selangor itu, memang dasar perompak Pakatan Rakyat ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  17. Assalamulaikum. Isu keselamatan seharusnya kita bersatu waima kita berlainan bangsa, agama dan ideoloji Politik. Semasa aman boleh kia berpolitik semasa negara menghadapi saat di serang kita bersatu. Itu namanya orang cerdik. Orang Islam dilarang berperang sesama Islam. Jangan terlalu ikut rasa nanti binasa, jangan ikut hati nanti mati. Orang Sulu adalah saudara kita. Gunakan meja rundingan. Jangan kita biarkan Iblis, Syaitan dan manusia berperangai syaitan. Kita kena sedar itulah agenda mereka itu. Selama ini kita macam abang dan adik. Saling hormat menghurmati. Sewaktu saya bertugas di lahat datu, kita ambil pendekatan mesra dan banyak berlebih kurang. Orang Sulu pula saya dapati mereka mudah mesra dan sangat menghormati kawan. Kadangkala ada di antara kami jatuh cinta kat awek Sulu yang cantik cantik tu. Apa yang berlaku ini mesti ada dalangnya. Ayo Bangsa Malaysia dan Sulu kita bersatu hati berdoa kepada Allah supaya kita terus dalam peliharaanya. Jangan kita biarkan diri kita dipermainkan. Kita kena cerdik dan bersatu hati seperti dulu, mesra dan hormat menghormati sesama Islam. . Mari kita Solat Hajat semoga aman sekelian kita satu bangsa dan seagama. Amin

    ReplyDelete
  18. LAGU BARU UMNO...jom nyanyi


    Bersatu Kita Bersatu
    Dengan Setia Berganding Bahu
    Tipu Terus Menipu
    Kita Tipu Melayu

    Bersama Kita Bersama
    Menjunjung Hasrat Semua
    Berjasa Pada Kroni
    Anak Isteri Dan 'Bini'

    Lambang Kita Yang Rebah
    Dipandang Keji Dan Haprak

    Bersatu, Bersedia ... Khianat
    Cogan Katanya
    UMNO Terus Lara
    Rompak Rakyat Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei pukimak bodoh yg tipu melayu tu pas n pkr..klu ada seribu rakyat mcm ko abis lah malysia ni dah lah bodoh ada hati nak bt lagu plak

      Delete
    2. kak bedah dah nyanyi? jom nyanyi sama-sama,,,,,1, 2, 3.............wakakaka

      marah? oleh kerana mike marah, mike dijual seluruhnya...wakakaka

      jebat..

      Delete
    3. Engko nyanyi le sendiri...ajak penyanjung komunis penjilat bini orang
      tu sekali..ya!

      Delete
    4. wakakakaka..

      jom la nyanyi sekali bedah...sombong la..i tak suka tau..lagu best tu

      jebat

      Delete
    5. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..nuar al bontoti kaya dgn emosi, akal tarak..

      musibat nuar al juburi

      Delete
    6. Lagu PAS pula:

      Marilah menjadi pecacai DAP
      Untuk Sekular
      Untu LBGT

      PAS Pecacai DAP sejati

      oooo

      Kerana DAP

      Siapa lawan DAP akan dpecat dari PAS

      Cakap DAP akan PAS dengar sepenuh jiwa raga.

      Kerana PAS Pecacai DAP.

      Marilah Negara Kebajikan Untuk Bangkrapkan Negara

      Politik Dengki Khianat Keutamaan PAS Selama ini.

      Ulang 5 ribu kali untuk ahli-ahli PAS, kepada yang terlebih pandir macam Jebat yang berangan si Kitol itu, kau ulang 5 juta kali, baru kau akan faham, sebab kau pandir, lambat nak pick up.

      Sedarlah semuar rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      tak best la lirik lu..kalah dgn lirik lagu umno..pujaan hati mooooooooooooooooo....

      wakakakakaka...

      jebat..

      Delete
    8. Lucu lirik ko jebat...sejak bila buat lirik tu?Sejak mat liwat tu jadi bapak lanun kan?

      Delete
    9. engkau kah yg diliwat tu? mesti seksa nak jalan kan? kan?

      wakakakakakakaka

      Jebat

      Delete
    10. Geng-geng ulamak pelahap duit tabung anak yatim dah menggelabah, itulah duit anak yatim pun sanggup dipelahap dengan rakus, jenis manusia jijik, harap saja serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, perangai buruk tapa gunanya? Buang dalam tong sampah sajalah. Kalau duit anak yatim pun sanggup puak ulamak pembohong itu rembat, inikan pula duit anak-anak tadika yang dirembat oleh sekutu mereka di Selangor itu, memang dasar perompak Pakatan Rakyat ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    11. Pandai jugak ko menyanyi jebat....ko suka bawak lagu siti atau lagu m. nasir?

      tuah

      Delete
    12. Jebat..jubor...diulang berkali 2.. sangat sinonim Dan syahdu... sesyahdu spt Mata terpejam Anwar sewaktu menjolok lubang kunyit jebat.

      JGN SENTAP DAN TARIK JEBAT..BANG NUAR BELUM PUAS TU

      Delete
  19. Kutip semus penganas kat lahad datu tu kasi bom je..drg tak layak hidup lg klu lps kan drg hidup nnt drg akn buat hal lg...drg ni semya bkn manusia pun drg tu semua pukimak punya syaitan dajjal dama lah mcm anwar sbb tu drg blh jd geng..klu lah aq jumpa dgn ketua sulu tu aq akn jentik telur dia sampai lumat

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaaaaaaaaaa..hebat la bedah, suka jentik telur orang..

      patut la najib tak berani debat, bedah dah jentik dulu telur dia,,,,waakakakakakaka..

      kejam la bedah ni...i like

      jebat

      Delete
    2. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..nuar al bontoti kaya dgn emosi, akal tarak..

      musibat nuar al juburi

      Delete
    3. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      bak dikata tun det, orang cerdik seme masuk pas,,,yang tinggal mcm set2 ni la,,,wakakaka

      jebat

      Delete
    4. Hahahaaaa....ko jgn tolong tiduri kak jah pulak jebat....mentang2 dia dok sorg2...laki dia mengatur lanun2....Jangan cai.!!!!Kena tembak oleh lanun upahan nuar nanti..

      jebat

      Delete
  20. Kah kak kah en mohamed penyamar dgn si jebat
    adalah org yg sama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jebat puki ko lah anon 12.26..klu aq jumpa ko aq jentik telur ko bg jd telur ayam lps tu aq bg cina mkn

      Delete
    2. wakakakaka...bedah suda marah oiiii..

      jebat...

      Delete
    3. hotak hang..cek la ip...kalau reti la..wakakaka

      anda sudah nyanyi lagu baru umno?belom??? jom kita nyanyi beramei-ramei..

      jebat..

      Delete
    4. Melayu sama melayu gadoh, sapa yang untung?

      Delete
    5. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..nuar al bontoti kaya dgn emosi, akal tarak..

      musibat nuar al juburi

      Delete
    6. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      bak dikata tun det, orang cerdik seme masuk pas,,,yang tinggal mcm set2 ni la,,,wakakaka

      jebat

      Delete
    7. Geng-geng ulamak pelahap duit tabung anak yatim dah menggelabah, itulah duit anak yatim pun sanggup dipelahap dengan rakus, jenis manusia jijik, harap saja serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, perangai buruk tapa gunanya? Buang dalam tong sampah sajalah. Kalau duit anak yatim pun sanggup puak ulamak pembohong itu rembat, inikan pula duit anak-anak tadika yang dirembat oleh sekutu mereka di Selangor itu, memang dasar perompak Pakatan Rakyat ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    8. Jebat...kak jah sorang2 tu...jgn kau khianat nuar cai...mati bogel ko nanti...

      tuah

      Delete
  21. boleh saya tanya? adakah semua penceroboh telah mati/ditangkap selepas dibom semlm..? brp mayat telah dijumpai? byk berita2 yg mengelirukan? ada sapa2 tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak boleh tanya...tunggu IGP bgtau

      jebat

      Delete
    2. Jebat mental tau.

      Delete
    3. hahahaha..sentap ke? wakakakaka

      jebat

      Delete
    4. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..nuar al bontoti kaya dgn emosi, akal tarak..

      musibat nuar al juburi

      Delete
    5. Brenseks ko...aku juga suka jubur

      Delete
    6. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      bak dikata tun det, orang cerdik seme masuk pas,,,yang tinggal mcm set2 ni la,,,wakakaka

      jebat

      Delete
    7. Geng-geng ulamak pelahap duit tabung anak yatim dah menggelabah, itulah duit anak yatim pun sanggup dipelahap dengan rakus, jenis manusia jijik, harap saja serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, perangai buruk tapa gunanya? Buang dalam tong sampah sajalah. Kalau duit anak yatim pun sanggup puak ulamak pembohong itu rembat, inikan pula duit anak-anak tadika yang dirembat oleh sekutu mereka di Selangor itu, memang dasar perompak Pakatan Rakyat ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    8. Jebat....jgn ko tiduri kak jah cai...jadi suami ketiga samsidar boleh cai....anytime cai...
      Tapi kena tanya bang liwat dulu...boleh bermadu tak?

      tuah

      Delete
  22. SNAFU - Situation Normal, All Fucked Up.

    SNAFU adalah perkataan ketenteraan yang digunakan semasa perang Vietnam oleh tentera Amerika. Apabila pegawai atasan minta lapuran keadaan semasa di medan perang , senang jawab SNAFU dari menggunakan perkataan panjang lebar dan ayat berbelit-belit.

    Kalau Najib tanya Jeneral Zaini dan IGP Ismail.....jawab SNAFU!

    Apa tidak......7 batallion tentera darat, berapa batallion polis, tudm ,tldm VS 200 lanun

    CASUALTY LANUN : 0
    (atau mungkinkah casualty=200 tapi mayat tidak dijumpai kerana penggunaan C4 dalam kuantiti tinggi sehingga mayat telah berderai/vaporised macam Altantuya.....ataupun mayat telah di baham harimau dan babi hutan)


    Macam mana nak "sugar coat" benda ni........telan ajelah Bang Najib,walaupun pahit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang betulnya hantar ko sorang lawan
      dg 200 lanun tu......baru berpadanan.
      Confirm terbujur semua lanun.

      Delete
    2. hahahahaha...sentap nampak????

      hahahaha..nuar al bontoti kaya dgn emosi, akal tarak..

      musibat nuar al juburi

      Delete
    3. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      bak dikata tun det, orang cerdik seme masuk pas,,,yang tinggal mcm set2 ni la,,,wakakaka

      jebat

      Delete
    4. Geng-geng ulamak pelahap duit tabung anak yatim dah menggelabah, itulah duit anak yatim pun sanggup dipelahap dengan rakus, jenis manusia jijik, harap saja serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, perangai buruk tapa gunanya? Buang dalam tong sampah sajalah. Kalau duit anak yatim pun sanggup puak ulamak pembohong itu rembat, inikan pula duit anak-anak tadika yang dirembat oleh sekutu mereka di Selangor itu, memang dasar perompak Pakatan Rakyat ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Bak kata anwar...i want to liwat u!!!....gerun beb....jebat ko seronok kan...kan...kan?

      tuah

      Delete
  23. Rasanya ini En Mohamed palsu n menyamar. Dia cuba sabotaj En Mohamed sebenar

    ReplyDelete
  24. mana bedah ni?

    tengah jentik telur yidin lak ke? wakakakakaka

    jebat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu aku jebat....aku sula kote bengkok tu dgn batang buluh...baru lanun tu lemah.

      tuah

      Delete
  25. bedah, bedah....di mana kau bedah>?

    aku merinduimu...........wakakakakaka..

    jebat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jebat...aku ingat ko gay?Bernafsu dgn prmpuan jugak ko yer...aku ingat ko boy gay simpanan bapak liwat?!!!!Jangan mare...

      Delete
  26. Barisan Nasional pasti berjaya...rakyat tahu menilai...puak Pakatan Rakyat tahu mendesak, mendemo, menyaman itu sahaja kemahiran yang mereka ada...hahahahahahaha....

    ReplyDelete
  27. Ence yang buat lirik lagu umno ni dari JABATAN mana ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. JEBAT DARI JABATAN KEHAIWANAN.
      DIA ADALAH PENGERUSI HAIWAN DLM
      ZOO DAN HUTAN MERANGKAP KETUA
      KHAS UNTUK SPESIS KHINZIR.

      Delete
    2. hahahaha..tersentap sungguh geng lembu kondo ni...eh u kondo tingkat berapa meh? wakakaka

      bak dikata tun det, orang cerdik seme masuk pas,,,yang tinggal mcm set2 ni la,,,wakakaka

      jebat

      Delete
    3. sundri tanya sundri jawab kahh????

      jebat

      Delete
    4. Jebat...ko tak tahu ker...nuar dah jumpa jambu baru?Tinggallah kau jebat...jolok jobor sendiri ler ko jebat....

      tuah

      Delete
    5. tuah, tidak ku sangka tuah...ko jambu rupanya..oh tidak.

      ku sangka ko panglima, rupanya pendekar ludah saja...hak tuii.

      wakakakaka..

      jebat

      Delete
    6. Kau teruskanlah dengan sikap sasau kau itu Kitol, perasan sebagai jebat, tapi sebenarnya Si Kitol.

      Mana dia ulama pelahap duit anak yatim Tabung Memali?

      Nik Aziz ulamak penipu yang membohong orang ramai kononnya Tun Mahathir nak tangkap dan penjarakannya kalau buat hudud di Kelantan, tapi bohong semua itu kerana dalam surat Tun Mahathir kepada Nik Aziz Si Penipu itu, Tun Mahathir menasihatkan supaya Nik Aziz Si Penipu supaya gunakan akal fikiran yang waras dan berfikir dengan rasional sebelum buat sesuatu, biasalah PAS mana tau fikir, merapu saja lebih, kemudian PAS tuduh UMNO menentang hudud, poooraaaah PAS, ulamak Penipu PAS seperti Nik Aziz perlu baca surat di khalayak ramai untuk orang ramai tahu kandungan sebenar surat Tun Mahathir itu tak ada pun unsur-unsur ugutan, cuma Nik Aziz saja penipu yang tak sedar diri, harap saja serban, tapi penipu, aku makin meluat dengan PAS dari sehari ke sehari, dasar penipu dan pemikiran sempit ala taliban macam PAS ini tak guna sebab mereka ini jenis tak tau nak berkembang, mundur sajalah. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. Jebat...hanya pgayr yg memartabatkan gay mcm ko jebat...aku tidak....brapa kali nuar suntut ko jebat sampai kering air...mcm di selangor....?

      tuah

      Delete
  28. Cuba bayangkan kalau kamu seorang penceroboh dari Sulu, apa yang membuat kamu berani untuk korban nyawa datang ke Sabah Malaysia ?
    1- Menuntut kenaikan bayaran sewa keatas Sabah 2 billion setiap tahun kepada Sultan Kiram dari kerajaan Malaysia. Sebagai seorang yang ikut datang menceroboh sudah tentu kamu dapat juga bayaran bahagian bayaran itu. Juga bayaran "sewa" yang banyak itu nanti akan membolehkan Sultan Kiram membuat kerja kerja membuat tuntutan kepada pemerintah Filipina. Juga dapat mengetengahkan isu masalah mereka ke mata dunia.
    2- Marah kerana pendatang asing sulu dari Pilipina yang datang bekerja ke Sabah ditangkap atas kesalahan imigresen oleh penguatkuasa kerajaan Malaysia. Dirotan, dipenjara kemudian dihantar pulang ke Filipina. Sebagai seorang orang sulu kamu berfikir penghantaran pulang itu tidak wajar sebab Sabah ialah tanah warisan Sultan Sulu.
    3- Ahli politik Malaysia telah berjanji akan memberi taraf autonomi kepada Sultan sulu untuk berkuasa di Sabah.
    3- Ahli politik telah memberi jaminan sokongan mengalu alukan kedatangan mereka (pengikut bersenjata sultan kiram) untuk tinggal di Sabah.
    4- Meminta kerajaan Malaysia untuk mengiktiraf pasukan tentera persendirian dari Sulu sebagai pasukan keselamatan yang sah di Malaysia.
    5- Meminta untuk dikembalikan negeri Sabah wilayah timur kepada Sultan Sulu atau memberi kuasa autonomi kepada sultan Sulu untuk memerintah Sabah dalam negera Malaysia.
    5- Sokongan dari ahi poltik yang anti Aquino di Philippine.

    Mari kita fikir kan & renung perkara diatas yang membuat mereka datang ke Sabah menceroboh & menuntut perkara yang mustahil.

    ReplyDelete
  29. AKU SOKONG KERAJAAN...WALAUPUN ORANG KATA KERAJAAN BANYAK MAKAN DUIT RAKYAT, WALAUPUN GAJI AKU TAK SMPAI 2K TAPI AKU TETAP BERSYUKUR DAPAT MAKAN PAKAI,BELI KERETA,BELI RUMAH WALAUPUN KECIL. AKU TAK KISAH PUN SEBAB KITA HIDUP BUKAN LAMA..AKU CUMA MAHUKAN ANAK CUCU CICIT AKU NANTI DUDUK DALAM SEBUAH NEGARA YANG AMAN...BUKAN HARI HARI DENGAR PELURU ATAU BOM SETIAP MASA....AKU SOKONG BN.

    ReplyDelete
  30. ok la, memandangkan semua orang suka sangat dengan lirik lagu umno yang saya bagi tadi,

    maka dengan ini saya bagi lagi satu.. khas utk nana nurgayah dan kak bedah..muah2

    kita nyanyi sama2 ok..kak bedah, nana nurgayah sedia sama hokey meh?

    Lirik Lagu Janji Makan Capati

    Macam Gampang Ikut Suka
    Macam Bangang Punya Lagu
    1Malaysia Terus Merapu

    Janji Kita Menipu
    Kata Kita Ditertawa
    Janji Kita Menipu

    Hidup Menteri, Rakyat bela
    Masa Depan Harta Bertimbun

    Janji Sudah Kena Tipu
    Kini Masa Balas Dendam

    (Chorus)

    Janji Siapa? Janji Temberang
    Janji Apa? Janji Kain Pelikat
    Janji Siapa? Janji Temberang
    Janji Apa? Janji Pilihanraya

    Ini Janji Kita Br1bery 1malaysia
    Ini Janji 1malaysia
    Br1bery 1malaysia
    Kata Kita Ditertawa

    Jebat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memalukan la kau ni jebat.
      Janji temberang, kan parti kita punya
      slogan.

      Delete
    2. hahahaha..lu serupa itu macam selalu kuar tv3suku..geli aku dgr lu tulis "parti kita"

      ahli umno keluar Pas..wakakakaka..muka terang2 umno mengaku ahli Pas sambil serah borang keahlian umno..

      wakaka..dlm tv pon menipu, dlm tenet toksah citer la...wakakaka.


      Jebat

      Delete
    3. Si Kitol perasan sebagai Jebat, sedangkan Datuk Asri Muda (Allahyarham), mantan Yang DiPertua PAS pun menyertai UMNO, malahan Datuk Nakhaie Ahmad pun tak sanggup bersekongkol dengan PAS. Kau nak merapu apa lagi, mana ada Yang DiPertua UMNO atau Presiden UMNO menyertai PAS, tak ada, tapi Yang DiPertua PAS telah menyertai UMNO seperti Datuk Asri Muda.

      PAS nak mengutuk UMNO, tapi bekas Presiden PAS sendiri menyertai UMNO suatu ketika dahulu. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian.

      PAS berani langgar arahan kerajaan supaya jangan buat demotnrasi liar.

      Tapi......

      PAS takut nak buat hudud di Kelantan, Nik Aziz menipu dengan mengatakan kerajaan pusat halang hudud di Kelantan, tapi hakikatnya Tun Dr. Mahathir dalam suratnya itu tak pernah pun kata nak tangkap dan penjarakan Nik Aziz jika buat hudud di Kelantan. Malahan dalam surat berkenaan Tun Dr. Mahathir nasihatkan Nik Aziz menggunakan akal fikiran yang murni jangan buat semberono macam orang tak berakal kelak akhirnya mendatangkan banyak musibah kepada masyarakat, tapi Nik Aziz menipu kata Tun Mahathir ugut dirinya pula. Saya mencabar Nik Aziz supaya baca keseluruhan isu kandungan surat Tun Dr. Mahathir pada tahun 1994 di khalayak ramai untuk orang ramai tahu akan hakikat sebenar adalah Nik Aziz adalah penipu, serban dan jubah ke hulu ke hilir, tapi dasar penipu, sesuai sangatlah kawan dengan penipu seperti Anwar dan Lim Kit Siang komunis itu.

      Kitol, tok guru kau si Nik Aziz itu penipu, membohongi rakyat pasal surat Tun Dr. Mahathir, ulamak konon, ulamak apakah macam ini hingga sanggup menipu untuk politik jijiknya itu.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Aku pernah tengok jebat nyanyi dgn madu nya...nuargay dan assmin..Fuyoo...suara jebat paling hebat...meleleh si kote bengkok madu tuanya mendengar..Apalagi...aksi tonggeng lerrrr...

      tuah

      Delete
    5. hahahaha...belum hilang rasa tersentap tu? wakakakaka layan.......

      Delete
  31. lagu khas untuk nenek nurgayah

    Kami Penyamun

    Kamilah penyamun di dalam negeri
    Kami Umno di dalam ini negeri
    Kerja merompak mencilok dan mencuri
    Tidak memilih mas intan kerbau babi

    Asal yang boleh ku bawak lari
    Kami Umno eh?
    Penyamun

    Kamilah penyamun di dalam negeri
    Kami Umno cukup berilmu bebal

    Pasal mencuri terkenal paling handal
    enjin jet pon kami bedal
    Siapa melawan ku tunjal-tunjal

    Kamilah Umno eh?
    Penyamun

    Jebat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mentaliti rendah Pakatan Rakyat biasalah, merapu saja yang dia pandai, tapi nak membangunkan negara apa pun tak tau, macam ceramah Pakatan Rakyat, merapu, memfitnah, membohong, menghasut, bukan main lancang mereka buat semua itu, itulah Pakatan Rakyat perosak masyarakat.

      Kitol yang perasan sebagai Jebat, mana dia RM 50.00 untuk kanak-kanak tadika? Sejak tahun 2008 hingga kini kanak-kanak berkenaan ditipu. Inilah Pakatan Rakyat, sampaikan kanak-kanak ditipu oleh mereka.

      Malahan Pakatan Rakyat ini sangat teruk, agama pun dijadikan alat dagangan, hukum hakam dipesongkan sesuka hati untuk kepentingan politik jijik Pakatan Rakyat, memang dasar teruk yang tak sedar diri. Bertaubatlah.

      Si Kitol perasan sebagai Jebat ini tak dapat terima hakikat, biasalah nak tenteramkan hatinya yang gundah gulana, maka membohonglah untuk menipu bukan saja orang lain, tapi dirinya sendiri. Teruskan Kitol, rakyat sudah jelak dengan Pakatan Rakyat, penyamun dan pengkhianat yang tak boleh dipercayai. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. hahahaha..takleh terima hakikat kebenaran meh? makan dalam ke??

      wakakakaka...umno=lembu

      Jebat

      Delete
    3. Geng-geng ulamak pelahap duit tabung anak yatim dah menggelabah, itulah duit anak yatim pun sanggup dipelahap dengan rakus, jenis manusia jijik, harap saja serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, perangai buruk tapa gunanya? Buang dalam tong sampah sajalah. Kalau duit anak yatim pun sanggup puak ulamak pembohong itu rembat, inikan pula duit anak-anak tadika yang dirembat oleh sekutu mereka di Selangor itu, memang dasar perompak Pakatan Rakyat ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Ingat PAS ingat penyamun rembat duit anak yatim.

      Ingat PKR, ingat maksiat liwat dan chinadoll

      Ingat DAP, ingat komunis.

      Delete
    5. Ingat jebat...ingatlah madunya...mat liwat n assmin...

      tuah

      Delete
  32. Si jebat gay dah kena gigit tungau.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn kutuk jebatttt...suara merdu dia yg dpt menaikkan nafsu madunya si peliwat tua tu....betullll!!Klu assmin...cis...mual..asyik asskrim jer..

      tuah

      Delete
  33. Manila dan Kuala Lumpur telah bersetuju menegaskan bahawa INTRUDER SULU diisytihar sebagai PENGGANAS SULU ( SULU TERRORIST ).....

    Maka aku mengisytiharkan bahawa penama2 dan penyokong2 serta gang taik dibawah adalah PENGGANAS SULU ( SULU TERRORIST )

    1. JAMALUL KIRAM 111 @ PUKIMAK SULU

    2. NUR MISUARI @ PUKIMAK MORO TAK SEDAR DIRI

    3. ANWAR IBRAHIM @ PELIWAT@ SI KITOL @ PENGKHIAMAT MELAYU

    4. TIAN CHUA @ PUKIMAK CINA BABI

    5. JEBAT @ PUKIMAK SULU

    6. PENYAMAR MOHAMAD @ PUKIMAK SULU @ PESAKIT MENTAL HOSPITAL TANJUNG RAMBUTAN.

    7. GANG2 TAIK PKR, PAS DAN DAP @ GANG PENJILAT JUBOR

    Adalah disaran tidak mendekati, menghubungi dan bersubahat dengan pengganas Sulu di atas.

    Sekian Terima Kasih.


    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
  34. hampa dua2 serupa.....hampas nyiuk.

    ReplyDelete
  35. Tanya sama jebat apa sebab goyang, nanti jawab jebat al ju- da genggam. Hahaha

    ReplyDelete
  36. ops di lahad datu........pasukan keselamatan mesti peka dengan keadaan semasa...........jangan mudah percaya,.......perlu kenali perilaku ....orang yang ditahan,disiasat dan sebagainya .......penyamaran seperti orang kampung,nelayan dan sebagai nya.......dalam ladang kelapa sawit yang ada timbunan pelepah yang dipotong.... kalau boleh semasa penggelidahan dibuat perlu diselongkar atau dibakar saja....sebab mereka2 ini sanggup bersembunyi.......disekatan jalan raya setiap kenderaan harus diperiksa identiti kemudian bonet depan,belakang, bawah tempat dudukdan sebagainya........penngelidahan rumah atas air............mungkin mereka buat tempat khas dibawah lantai waima segala2nya mesti dicurigai untuk dipastikan betul2 sesuatu kawasan itu telah dibersihkan dan jangan mudah percaya dengan maklumat2 yang diberikan penduduk sekitar.......dengar,faham,analisa fikir dan bertindak ......... pengalaman aku selama 8 tahun bertugas dipulau2 sekitar kudat,sandakan lahad datu,semporna dan tawau............sekian selamat melaksanakan tugas

    ReplyDelete
  37. Ingat leh masuk baca news. Entah duk merepet comment kepala butuh apa xtau dlm ni.. Nanti la nak perang parti ni. Kita setel yg lahad datunya dulu.. Kalau yg tu xsetel gn baik. Apa parti pun xleh idup dh dlm msia. Akan jd kcau bilau luar pun akn rmai msuk cmpur. Habis hura hara semua keluarga.. Sy sarankn yg duk betekar buat rmai ni.. Tgk negara luar yg idup sensara dr kita. Dgn izin allah terbuka hati kita jadi bersyukur negara kita tidak sekejam mereka di luar.. Ya Allah dgn pekara sekecil zara sperti sabah itu dgn kuasanya dia mampu melaknatkn bumi kita ini.kerana sikap penghuninya.

    ReplyDelete
  38. hidup BN...bersyukur...amin

    ReplyDelete
  39. Sokong jebat bodoh,pnya puak umno bende da terang salah tapi dinafikan
    Ibarat menidakkan pencuri yg terang2 mencuri bodoh pnye pngikut umno
    Aq nk suruh kaw ungkai kes sharizat x pyh nk cite kes curi yg besar2
    Cube la ko bela sharizat lembu bgtw aq apa fakta yg mnyatakan barua lembu tu x salah..x curi duit rakyat...anak yatim pn rakyat jgk taw...

    ReplyDelete
  40. aku abang si jamna dari lorong 24, paling temberang no 1 dalam dunia. aku tidak mengaku amput bini aku. itu orang lain amput bini aku.
    bukan aku bukan aku....

    ReplyDelete
  41. aku abang si jamna lelaki gay homo sex...sebab aku tertarik hati pada lelaki tinggal rumah sebelah. siaman nama dia. hari hari aku ingat dia (siaman). sedap mengkali itu jubur dia.

    ReplyDelete
  42. aku abang jamna. bangun pagi saja aku teringat lelaki jiran sebelah aku. butu pun terus tegang bila ingat dia. itu tanda hormat...ha ha ha ha ha butu aku pandai tabik hormat....aku hormat jiran sebelah aku...ingat dia sentiasa....ha ha ha

    ReplyDelete
  43. keluarga aku la paling temberang ego di kg warisan inanam kk. kamu dengar saja cakap cakap aku. semua temberang punya cakap. aku tinggal lorong 24 inanam KK. rumah aku atap biru tangki air biru.

    ReplyDelete
  44. orang sabah semua ! perhatian ! nama aku jamna ! aku bangga sebab aku tinggal dalam sebuah keluarga kaki temberang minta puji. temberang minta puji. jaga jaga sesiapa yang melukakan hati kami, nanti kami akan balas dendam dengan menyebarkan cerita fitnah yang buruk buruk pasal kamu ! begitu la kalau orang ego minta puji. tidak boleh kena kutuk tapi kami la paling suka menghina orang. AWAS !

    ReplyDelete
  45. nama aku Lola lalok. siapa orang perempuan yang rasa rasa nama dia kena ejek oleh orang ramai, tak ada orang lain yang ejek nama itu. aku la nama lola yang mulut busuk hati busuk ejek nama korang. kalau korang geram kat aku, cari je kat lorong 24 inanam KK. rumah aku atap biru tangki air biru.

    ReplyDelete
  46. nama aku jamna. aku suka panjat pokok mangga macam monyet. sambil panjat pokok aku mengintai ke dalam tandas masa kakak aku juli tengah mandi. dapat menikmati buah mangga & buah "betik". sedap.
    memang aku ini sangat ego. kalau orang kritik aku, aku rasa sangat la marah. aku naik marah pada orang yang kritik aku, nanti aku akan balas dendam pula pada orang itu. sebenarnya , aku la yang bodoh sebab aku lah yang memulakan "konflik" dengan mengejek ejek orang itu. sekarang bila orang itu naik marah dia ejek aku balik, aku rasa tak mau kalah. mesti nak lawan sampai orang itu jatuh maruah & air muka dia ! ha ha ha jipan jiban !

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!