UPDATE LAHAD DATU! KENAPA NUR MISUARI DEFEND ANWAR DALAM KES LIWAT DI FACEBOOK DIA? WHY?

Terkejut MyMassa bila menjengok di Page Ketua Pengganas, Nur Misuari (https://www.facebook.com/Nur.P.Misuari)




Dalam sibuk-sibuk berperang dengan Tentera Malaysia, sempat juga main propaganda Anwar Ibrahim kat Facebook pasal kenyataan bapa Saiful?

Nur Misuari ni nak tuntut Sabah atau nak tolong kempen bagi menangkan Anwar Ibrahim?


Tu pun masih tak nak mengaku jadi dalang.

Satu lagi, pembaca boleh tengok tagline propaganda baru PKR menjelang PRU akan datang.

Kata Tian Chua.......KONSPIRASI TERANCANG.



Kata bapa Saiful....KONSPIRASI JATUHKAN ANWAR.


Kenapa kedua-duanya senada dengan perkataan KONSPIRASI? Siapa sebenarnya berkonspirasi?

Kantoi!

*Mohon rakan-rakan blogger sebarkan status FB Nur Misuari yang senada dengan propaganda terbaru PKR.

Sumber: MyMassa

187 Responses to "UPDATE LAHAD DATU! KENAPA NUR MISUARI DEFEND ANWAR DALAM KES LIWAT DI FACEBOOK DIA? WHY? "

  1. bukan dia kerabat najib ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan...dia rakan seperliwat nuar...sama2 berkonspirasi sama2 menjubor

      Delete
    2. alamak, najib sedara mara denagn lanun ni ka?


      KOTA KINABALU: Nur Misuari, the Moro National Liberation Front (MNLF) founding chairman, has signalled that he is willing to help in talks to resolve the standoff in Sabah between an armed group of Filipino intruders and the Malaysian forces.
      “It is my message to Malaysian Prime Minister Najib Tun Razak that I am ready to send my grand-nephew who is his cousin to open up talks,” Misuari told reporters at the celebration of his 71st birthday here on Sunday.
      A Philippines-based website, Rappler.com, quoted the erstwhile friend of Malaysia as saying that he is also willing to personally go to Malaysia to help end the crisis.

      Delete
    3. Aiyoo..!! setahu saya Dato' Najib ada darah Bugis... camna boleh bertukar jadi darah Sulu pulak..??? Kok Misuari udah mereng ya?

      Kalau nak buat fitnah tu..agak-agak laa...

      Delete
    4. Senak perut aku gelak dgn fitnah terbaru kluarga mat liwat nie....kah180x

      Delete
    5. satu lagi taktik kotor anwar didedahkan,satu pembohongan besar seorang bapa tak punya harga diri kepada rakyat malaysia,satu penganiayaan yang jelas kepada saiful bukhari, harap saiful tetapkan iman, tingkatkan istiqamah anda, kerana anda berada di pihak yang benar,jangan sesekali berganjak dengan kenyataan anda, kami rakyat malaysia sentiasa menyokong anda!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    6. Itu yang korang kata.

      Delete
    7. Kalu sepupu..maknanya anak kpd bapa sedara..adik beradik Tun Razak..Cucu sedara kepada Misuari maknanya anak kepada anak sedara Misuari..bermakna pak sedara kepada Tun Razak. Misuari bapak sedara Tun Razak? Adik beradik kepada datuk kpad DS Najib, Alyarham D Husin??? ATAU bapak sedara TP Rahah?? atau datuk kpd DS Najib, Alyarhan T Ali??? Tinggi taraf Misuari ni dalam salasilah DS Najib, sehingga PM layak hanya untuk berbincang dengan " sepupunya" sahaja.

      Anuwar Toron tu cucu sedara kepada Shah Jahan Raja Moghul??

      Kenapa aku rasa somebody outside there sentiasa menganggap keturunan Melayu ni semuanya bodoh baghal, otak udang dan mudah ditaji dubur? Daah la dalam negara sendiri dikatakan Melayu ni bodoh, malas, tadah pinggan makan hasil cukai dibayar oleh Cina DAP..Orang Filipina, ketua lanun pun menganggap Melayu Malaya/Malaysia ni baghal sama.

      Untuk makluman, di Filipina,kerajaan dan rakyat Malaysia/Melayu dipanggil sebagai China-Dogs. Satu istilah cipta cyber dipopularkan oleh "somebody".

      Delete
    8. Kami org2 bugis. Kami org2 prjuangan. Salur galur kami adalah brdarah prjuangan.

      Delete
    9. Lucu lucu... najib keturunan sulu...? Abis tue anuwar keturunan bugis...? Lucu lucu...

      Delete
    10. najib ada darah bugis, misuari pulak mengaku sulu... yg bangang ko la....

      Delete
    11. hahahhhahahaha....bangang !

      Delete
  2. Aljuburi serang najib bertubi2...xpa..Allah Maha Kuasa..sabar jibb..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al juburi dah kehabisan idea dia takut dia nak kalah dah mcm2 lah dia cuba nak bt skrg no

      Delete
    2. Setiap hari Anwar dan pengikutnya beri pahala kat Najib. Alhamdulillah.Najib senyum saja.inilah pemimpin membawa berkat.

      Delete
    3. Jadi terima kasihlah kepada Johari Abdul kerana menguruskan bapa Saiful semalam dan jangan salahkan orang lain kerana cerita liwat hidup kembali.

      Kalau benar dan kalau tak bersalah kenapa terlalu takut hingga buat sidang media semalam secara tertutup di sebuah kondominium dan hanya wartawan-wartawan mereka sahaja dibenarkan masuk ? Apasal ? supaya boleh kawal soalan-soalan yang ditanya dan tidak terperangkap ke ? Takut wartawan tanya pasal sumpah Saiful ke ?

      Kalau pakcik berani dan tidak bersalah buatlah satu sidang media terbuka dan panggil semua wartawan tanpa memilih bulu.

      Delete
    4. bodoh sungguh politik kamu ni.... patut le x boleh maju... DAP jugak yang senyum baca komen2 kamu yang macan haram...

      Delete
  3. Yes. Memang 100% konspirasi anwar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. konspirasi anwar tidak menjadi dia ingat pencerobohan di Lahad Datu berjaya tetapi disebaliknya pihak penceroboh kalah dalam peperangan...lagu yang dinyanyikan oleh Anuar bahawa Sabah itu hilang tidak tercapai.

      Delete
    2. konspirasi anwar tidak menjadi dia ingat pencerobohan di Lahad Datu berjaya tetapi disebaliknya pihak penceroboh kalah dalam peperangan...lagu yang dinyanyikan oleh Anuar bahawa Sabah itu hilang tidak tercapai.

      Delete
    3. Mungkin Azlan tidak punya maruah dan boleh dibeli dengan harga tertentu, tetapi beliau bertuah kerana mempunyai anak yang soleh kerana sanggup mempertahankan maruah dan kebenaran yang dilafazkannya di hadapan kaabah atas nama Allah SWT, walaupun terpaksa menentang bapa sendiri..

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. Tanya sama Anwar kenapa membongkok
      Nanti jawab Anwar kerana kote bengkok.

      Tanya sama Anwar mengapa resah
      Nanti jawab Anwar projek Lahat Datu dah kalah.

      Delete
    5. " Ngaku sulu sultan kiram
      Datang sebagai penjual tiram
      Bagi paha nak betis
      Kena tembak jadi iblis."

      Delete
    6. " Lahat datu penceroboh mari ne,
      Siapa punya kerja ini ,
      Bunuh anggota polis di sini,
      Kita kasi tembak macam panni (babi).

      Delete
  4. misuari pemimpin yang gagal untuk mendapat mindanao
    anuwar pemimpin yang luput tarikh
    lebih bagus kedua2 orang yang gila kuasa tumpang duduk kat pulau solo
    mana la tau dapat jadi pemimpin kat pulau solo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sulu yes !! Jolo yes !! . Where is Solo ? I thought Solo Jawa Tengah Indonesia, So both of them to be Mat Indon ?? kah kah kah kah kah

      Anti Sulu

      Delete
    2. Yup..additional two sultans won't hurt the sulus. As they say..the more the merrier.

      Delete
    3. Pulau SOLO...macam kat pulau Jerjak.

      Delete
    4. yess..kita hantar 2 pengkianat ni kat pulau solo??..sulu??...whateverlah!

      Delete
    5. satu lagi pengkianat didedahkan, wahai azlan lazim, fikirlah sejenak, adakah kamu layak menjadi seorang bapa?? contoh terbaik buat anak2,disaat anak kamu memerlukan sokongan dan semangat,berjuang untuk membersihkan maruah keluarga dan dirinya, kamu dengan mudah mengkianati anak kamu sendiri??betapa rendahnya akhlak kamu sebagai bapa di mata masyarakat,doa kami rakyat malaysia agar allah melaknat bapa seperti kamu!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    6. Pendek kata 99% yang bersengkokol dengan Anwar ni adalah orang-orang kecewa atau gagal mendapat sesuatu drp kerajaan.contoh paling nyata Mamak kutty Kadir Sheikh Fadil.Chua Jui Meng. Lajim Ukin.Bumburing.Jeffry Kitingan.dan banyak lagi.

      Delete
    7. Yang lain tu betul kecuali kadiak, dia dah dapat macam2 Bawah BN Dan masuk PR sebab nak selamatkan projek dia kat selangor..

      Delete
  5. saya harap kita sbg penyokong tegar umno kene terima kenyataan bapa saiful dgn hati terbuka. kita hendaklah tetap pangkah umno walaupun kita tahu yg mana salah dan yg mana betoi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...lu bnykkn bersabor bhai...

      Delete
    2. Ha ha ha ha!!!!!!..... Reverse psicology lah konon..... Bodoh, lain kali kalau nak buat cam tu, pi lah basuh berak dulu anon 11.35... Ha ha ha

      Delete
    3. Isshhhh.. Dah tau umno menipu pun ko masih ajak kawan-kawan bersubahat lagi. Ko xpenah pikir tentang api neraka ke..?

      Delete
    4. Hahaha...bhai 11.35 umpan lu dah mengena...bhai 01.27 semoga lu tahu apa yg baca...membaca bukan sekadar guna mata...

      Delete
    5. Dalam situasi sebegini, siapa lebih layak dipercayai?? adakah kenyataan seorang bapa yang telah mengkianati anak sendiri dengan membela orang yang mencemarkan maruah keluarganya semata mata kerana wang atau sumpah seorang insan yang jelas teraniaya, sumpah yang dibuat kerana niat untuk membuktikan kebenaran,insan yang berani menegakkan keadilan ,insan yang jelas tetap pendirian dan inginkan pembelaan??? jika anda rakyat yang cerdik lagi bijaksana, nilaikanlah sendiri!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    6. Secara moral idealisnya, tak kan sanggup seorang bapak spt Azlan mengkhianati anaknya Saipul. Takkan sanggup seorang Anuwar mengkhianati negaranya Malaysia...itu adalah idealisma.

      Biologinya adalah, seekor bapak kucing akan memakan anaknya yang jantan yang baru lahir (ditinggalkan kepala) demi memenuhi tuntutan biologi genetik untuk kesinambungan baka dan mengelakkan in-breeding.

      Dari segi politik kemanusiaan, matlamat menghalalkan cara. Semakin sukar survival politik, semakin tinggi dan kotor caranya. Seorang bapak manusia akan menjadi seekor bapak kucing. Transpormasi kemanusiaan kepada haiwan. Kematian menjadi modal dan murah.

      PKR munkin tidak akan terkecuali.

      Delete
    7. Tiada apa yg prlu dirisaukn dlm hal. Sumpah laknat yg dilakukn saiful dlm masjid da cukup kuatnya bg menidakn apa jua kerakusan yg dilakukn oleh bapa saiful dn pncacai2 aljuburi. Lepas ni bapa saiful boleh jd bpk nyah mkn hasil lendir dgn mnjd ejen supply lelaki lembut kpd gaytua aljuburi al syirik utk ditonggeng.

      Delete
  6. Bapak saiful tidak sanggup bersubahat dgn Umno Harbi kerana beliau tahu yg beliau akan mati dan akan ditanya kelak.Ahli Umno Harbi semakin tertekan dan Allah telah tunjukan kebenaran pd DSAI..ternyata Umno Harbi mmg celaka termasuk juga ahlinya..Najib juga semakin sial akhir2 ini..semua yg dipegang najib menjadi tahi Rosmah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heran juga ya...setelah 5 tahun...

      setelah tak dapat bantuan kewangan dari orang UMNO..
      setelah terdesak dalam masalah kewangan..
      setelah menghilangkan diri selama 3 minggu...
      setelah mengugut untuk hancurkan UMNO dan anak sendiri...

      barulah Bapa Saiful ni terfikir.. eh.. anak aku yg jahat sebenarnya kut.. ya..ya.. anak aku yang jahat. Tak mungkin Anwar.. Anwar banyak duit.. dia boleh tolong aku selesaikan hutang aku ni.. ya..ya.. anak aku yang jahat... Anwar tak jahat.. dia maksum.. dia tak mungkin jahat..

      Delete
    2. Anon 11:42, ingat juga kamu kpd mati, walaupun kedudukan kamu sebagai pendokong al jub, pendokong kaum nabi lut a.k.a pengamal sodomi, tapi syabas sebab kamu tak lupa kpd mati dan tak lupa kpd neraka.....

      Delete
    3. Kenapa bro? Anwar tu lelaki mulia ke x pnh buat silap...
      Smua org kt muka bumi ni x perfect.. so jgn la taksub sgt dgn anwar tu..
      Aku sokong jgk perjuangan pr ni tp klu dgn syarat bkn anwar jd pm dan x bersama2
      Lg dgn dap.. dlm umno pn xsemua pemimpin betul,ada jgk yg x betul...so wlupn aku sokong umno skalipun
      Sapa yg aku x suka tetap x suka..jgn tsksub ya bro..

      Delete
    4. Anon 12:07. Hahahaha .. Rupa-rupa nya bapak sepol dah kena bayar ngan umno yer..? Jahat tul umno nie.. Patut lah sabah kena tawan.

      Delete
    5. Biasa lah disbb kan duit bpk sgp jual anak ni bkn benda yg baru kat dunia ni...aku tak heran pun bpk saiful tu ckp mcm tu...nampak sgt ni semua keja anwar

      Delete
    6. Anon 11.42... hehehe... lu panas ek. Tu la lain kali jangan mengatal x tentu pasal. Lu ingat benda ni semua boleh spin cerita gugurnya pejuang-pejuang negara sebab lanun tiram yang diumpan oleh Nuar.

      Lu silap la bro. Tunggu je pakatan tumbang. Lu ingat anuar x tau.. lapuran intel dia lagi hebat sebab berbayor...

      Delete
    7. Peliwat dan yg diliwat je yg tau apa berlaku. Yg pasti, yg kena liwat dah bersumpah bersaksi alquran. Yg di tuduh meliwat nampak nya nak berselindung belakang buntut bapak si saiful. Baik tak baik kawan tu pun kena sontot juga nanti. Bukan boleh kira jenis ni..berudu pun dikatakan ikan...janji ada insang.

      Delete
    8. Bapa Saiful tak mau berkawan dengan UMNO kerana UMNO tak upah dia.

      Delete
    9. Amat jelas skli pmimpin umno lebih bijak dlm hal ni dgn tdk mberi bantuan kwangan kpd bapa saiful si hamba duit. Kalau tdk nnti bila duit habis dia mtk lg dn bila xdpt dia deal lk dgn gaytua utk pusing cerita yg umno byr pd dia utk jatuhkn si gaytua alsyirik. Org jenis mcm ni sngup lakukn ape trmsuk mlacurkn anak bini asalkn dpt duit.

      Delete
  7. lanun tu pun tumpang sekaki kot atau kaki bontot juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku lebih percaya kan saiful yang bersumpah atas Nama ALLAH SWT Dari bapak dia yang buat pengakuan baca Tulisan atas kertas A4 tu...

      Delete
  8. Kalau lah konspiransi UMNO tak abis2 kenapa ya masa pergulongan mengaku liwat atas dasar suka sama suka. Kalau lah konspirasi jahat UMNO tolong bapok Saiful n penjilat2 jubor blendir Nuar tolong jawab bagaimana bukan DNA tetapi air mani, air kote Nuar jubor bole berada dalam jubor Saiful? Ingat bukn DNA tetapi air kote bengkok Nuar Jubor Di sahkan Pakar DNA. tolong jawap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa mana bole jwb soalan hang ni...teori depa...org umno pi curi air mani nuar lepas tu pi tuang dalam juboq saiful...logikk tak?...cara mcmana depa curi tak tercapai akal ku..haha sendiri ada akal sendiri jawab laa...

      Delete
  9. Tak ada apa nak hairan... Kan perancangan Allah tu lebih hebat daripada perancangan Nuar.

    Buat hal nak bagi Sabah hilang tak kesampaian kerna kerja gila puak lanun sos tiram. Nuar tengah duk pening datang lak Jo maharajalwak bagi idea bayar bapak saiful pusing cerita supaya rakyat reda kemarahan puak-puak pekatun rakyat ni.

    Alih2 Nar (klu faham le) Missoru lak komen kat FB pasal hal Saiful, bila lak dia angkat pot slama ni. So tak yah nak sorok, Kes lahad datu tu memang keja dua orang lahanat ni, yang jadi cacai tukang angkat najis sos tiram la beb...

    nampak? Klu x nampak esok g operate otak.

    Besar mana pun perancangan Anwar... Allah swt lebih besar dari segalanya..

    ReplyDelete
  10. Dizaman Anak Dajjal sekarang beliau dgn wang harami akan membeli sesiapa saja demi "putrajaya at all cost". Sekarang belum berkuasa sudah menunjokkan belang bukan saja kuku besi tetapi kuku titanium. Wartawan d herdik dan d ancam. Dalaman parti huruhara dan tidak ada ketelusan.
    Bapak mangsa sanggup bersetongkol dgn perlaku. Sanggup membela peliwat dari membela mangsa anak kandung sendiri hanya kerana kemewahan wang harami yg sedikit. Bapa kandung sanggup menjual maruah diri, anak dan keluarga hanya kerana udang dsebalik mee goreng.
    Nuar jubor akan nelakukan apa saja demi "Putrajaya at all cost"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala benda ni org bodoh pun tau yg bpk saiful tu dah dibeli oleh anwar....ye lah keelnapa selama berapa tahun dia diam je bila dkt nak pru baru dia bt cite ni....tak ke bodoh sgt namanye nampak sgt permainan anwar ni semua

      Delete
    2. Biasa owg try mak ngan anak dara tp yg ni try bapa ngan anak teruna aiyakkk.. Mmg hebat reverse psychology kote bengkok yg betul dia boleh spin kasi salah tp yg plg hebat ramai cai makan dedak trpedaya dgnnya!

      Delete
    3. ADA LAGI SATUJENIS MANUSIA DAJAL...SANGGUP JUAL P**T**T BINI DEMI MENDAPAT KEMEWAHAN KESENANGAN..DUIT..DUIT...MAMPU MENGGELAPKAN HATI MANUSIA MENJADI SYAITOONNN....

      Delete
    4. Tanya sama Anwar mengapa termenung
      Nanti jawab Anwar Shamsidar mengandung.

      Delete
    5. Anon 12.42pm dah pandai tulis lirik ya. Good try.

      Delete
  11. Dizaman Anak Dajjal sekarang beliau dgn wang harami akan membeli sesiapa saja demi "putrajaya at all cost". Sekarang belum berkuasa sudah menunjokkan belang bukan saja kuku besi tetapi kuku titanium. Wartawan d herdik dan d ancam. Dalaman parti huruhara dan tidak ada ketelusan.
    Bapak mangsa sanggup bersetongkol dgn perlaku. Sanggup membela peliwat dari membela mangsa anak kandung sendiri hanya kerana kemewahan wang harami yg sedikit. Bapa kandung sanggup menjual maruah diri, anak dan keluarga hanya kerana udang dsebalik mee goreng.
    Nuar jubor akan nelakukan apa saja demi "Putrajaya at all cost"

    ReplyDelete
  12. Bapak saipol liwat nuar. Sinuar hanya masukkan kote bengkok dia. U ulang i saman u.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar sudah ketak telur lah tu...skrg dia duk pk mcm mana nak kalahkan najib

      Delete
    2. Dia buat lah apa pun tidak akan berjaya jadi PM sebab Allah sudah jatuhkan dia 1998 dahulu.

      Delete
  13. Sometime i wish ISA ada lagi!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun fikir sama ISA datanglah kembali.

      Delete
    2. YOU ARE RIGHT BRO. BIAR SITUA KUTUK SONGSANG TU MEREPUT DLM PENJARA. DUDUK DILUARPUN MEMPORAKPERANDAKAN BANGSA SENDIRI. TENTANG MALAYSIA TOLONG PENGGANAS TU IBARAT MELEPASKAN ANJING TERSEPIT. DAH DILEPASKAN DIGIGIT PULA ORG YG TELAH MENGIGITNYA. MMG TAK SEDAR DIUNTUNG MMG SESUAI DIPANGGIL PENGGANAS. HIDUP MCM BINATANG DIRIMBA. SITUA KUTUK PULAK NAK AMBIK KESEMPATAN. DAH NAK MATI PUN MASIH GELOJOH NAK JADI PM. KALAU DIA JADI PM ALAMAT HANCUR NEGARA. DAPPIG SIAL JUGA YG UNTUNG. MCM CINA SIAL TIANGCHUA SEKARANG DIA SPIN TAK MENGAKU MENGATA UMNO DAN PARA PERAJURIT KITA. KALAU DAH KAFIR MMG TAK BLH SANGKAL LAGI JAHATNYA. INILAH JENIS MANUSIA PEROSAK NEGARA. HARAP ISA DI ADKAN SEMULA. BIAR SPECIES NI MEREPUT DLM SANA.

      Delete
  14. Pencacai UMNO dah mcm cacing kepanasan...hahaha
    Meroyan x tentu pasal...
    Konfem kalah besar PRU13 ni...
    Org bodoh pun x percaya saifool tu diliwat...
    so,korang faham2 je la tahap mana otak korang...
    penuh TAHI !!!!
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH GELAK BESAR AKU HARI NI
    JANGAN PANAS BHAI....
    RILEK, BUAT LA KES LIWAT 3 PLAK...
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA BEST BETUL DPT GELAK BESAR CAMNI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya aku ni yg bodo sbb dulu percayakan si anwar lahanat masa kes liwat 1 dia.. Percaya yg konon dia kena naya.. Lepas tu mungkin sbb aku ikhlas untuk cari kebenaran satu persati kedajalan anwar Allah bukak dan sekarang dgn seikhlas hati jugak aku adalah antara orang yg membenci kekejian dan kedajalan penipuan dan pengkhianatan anwar terhadap agama bangsa dan negara demi nafsu iblisnya!!!

      Delete
    2. Bhai...hahaha...hahaha...aku lg gelak besar bhai dgn komen lu...hahaha

      Delete
    3. Betul2, Saiful bukan suka2 diliwat, TAPI rupa2nya bapanya yg JUAL ANAK dia utk diliwat.

      Mungkin bila Saiful dah tak tahan dia buat repot polis, 'SUMBANGAN IKHLAS' utk bapanya secara otomatis terhenti, dan bapa Saiful akhirnya jadi papa kedana tak dapat duit liwat.

      Bila bapa Saiful buat u-turn barulah terbongkar rahsia dia sebenarnya.

      ATAU bapa Saiful liwat si PELIWAT atau benarkan si PELIWAT liwat dia sbg ganti anaknya?

      Kalau nak tau cerita sebenarnya 'TANYA SAMA ANGIN' ...

      Delete
    4. Aku setuju..Hanya pencacai-cai FUCKATOON tak percaya saiful diliwat sebab mereka bodoh-bodoh belaka.

      Delete
    5. Tanya sama Anwar mengapa goyang
      Nanti jawab Anwar semua nak hilang

      Delete
    6. Bhai... BN yang berdaftar istilahnya "Barisan Nasional" dah ko bagi lak nama baru tu boleh la gak daftar istilah baru tu... Sesuai nor untuk Tian Chua = Babi Negara. Anugerah baru tu bhai.. Terima kasih la bagi ideak ek walaupun semua tau lu tengah panas... hehehehehe

      Delete
    7. Syukur alhamdulillah 2.21. Anda sudah mendapat petunjok dan hidayah dariNya. Kesian si saiful ni frm one problem to another insyaAllah ALLAH lindongi dia. AMEEN.

      Delete
  15. Vote for bn! Undi barisan! Down with Anwar bongkak and Haramjadah Pr

    ReplyDelete
  16. Org bodo dan org yg hati kena hijab dgn Tuhan je yg tak nampak Anwar ini sejahat2 makhluk Allah yg ada atas muka bumi ini. Org lain jahat melibatkan 10-20 org.. Anwar punya jahat 7 batalion tentera dgn cost entah berapa juta, kematian, tumpah darah.. kucar kacir politik Malaysia, agama dihina, murtad dan pluralism di angung2kan.. apakah masih buta kayu pencachai2 PAS PR PKR?

    Untuk apa tiba2 Misuari Laknatullah tu tibe2 membela Anwar sedangkan isu besar skrg ialah pengganas SULU... apakah hubungan mereka ini labih jahat yg dijangkakan kita?

    Ya Allah dgn KEKUASAAN-MU Tunjukkanlah kejahatan puak2 perosak negara ini.. dan hancurkanlah usaha2 mereka! Berikanlah hidayah kepada kami.Selamatkanlah negara kami ini!AMinn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PENCACAI PAS & PKR MEMANG BUTA KAYU PUN!....PEMIMPIN ATASAN DEPA TAK BUTA KAYU CUMA BUAT2 BUTA JANJI MASYUKKKK..DEMI $$$$$...ANWAR MEMANG BANYAK DUIT OOWW...MASA JADI MENTERI KEWANGAN 3 BILLON DIA KEBAS OOOO....

      Delete
    2. Celorong celoreng yang ceroboh Lahad Datu tu bukan orang Sultan Sulu. Sultan Sulu mana ada askar hidup dia pun kerajaan filipina bantu..Misuari adalah banyak gerila.itulah sebab Anwar pergi jumpa Misuari seperti dalam gambar tu.

      Delete
    3. tian chua pun ada masa nuar jumpa misuari ,cer tengok gambar betol2 nampak tak orang yg pakai spek mata mengadap nuar tuh.chekmate..

      Delete
    4. SIMUSUARI NI MMG MCM ANJING YG KERAJAAN KITA DAH LEPASKAN. LEPAS TU DIGIGITNYA KEMBALI. ORG MCM NI DAN KUNCU2 NYA MESTI DIHUKUM. GUN DOWN PENGGANAS TU. MALAYSIA KENA BUAT ARMY BASE DISANA. KAMI DOAKAN PARA PERAJURIT SEKELIAN. CINACELAKA SEKOR TU PUN HANTAR KE LAHAT DATU. LETAKKAN DIA TEMPAT ASKAR BERLATIH. BIAR TERKENCING DIA.

      Delete
  17. lepas gagal tumbangkan Najib kes Lahad Datu, Anwar mengorak langkah lagi tanpa putus asa..

    Bapa Sepol pulak.. paling syok game ni semua terjadi dkt2 PRU13... Misuari plak give thumb up pd Nuar dlm kes Sepol.. Allahu Akbar.. cukup jahat puak2 PR lahanat!

    Allah balakanlah puak2 jahanam ini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payahlah berdoa balak kat dia . kan Allah sedang melihat apa yang dia lakukan.Inshaallah balasan setimpal dengan tunai dia akan dapat.

      Delete
    2. MESTI DOA BRO. BN MESTI MENANG PUNYA. KETUA PENGGANAS TU MCM ANJING YG TERSEPIT. ANJING MCM NI LAIN KALI TEMBAK SAJA BAGI ANJING2 LAIN MAKAN. MEREKA TAK TAU BERTERIMA KASIH DGN KERAJAAN KITA. MASA SUSAH KERAJAAN KITA YG TOLONG TAPI BILA DAH SENANG SIKIT DIA LUPA DIRI.

      MCM KACANG LUPAKAN KULIT. DIA SEDAR DIUNTUNG. DASAR ORG HUTAN. SEMOHA ALLAH BALAS KEJAHATANNYA.

      Delete
  18. Parpukari kaum kerabat Sultan Bulu.....Jamalul Karam Singh Walia....ha...ha..ha Sultan Benua Keling

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebut pasal bulu, teringat pulak KOTE BENGKOK yg terjuntai lepas taroh pepek chinadoll tu dulu,

      DAH TUMBUH BULU KE BELUM, ATAU MASIH TOGE LAGI?

      Delete
  19. no comment..kami rakyat indon di sabah
    ingin kan perdamaian

    ReplyDelete
    Replies
    1. bapak lanun a.k.a mat liwat mati baru aman kami rakyat sabah....

      Delete
  20. Rasulullah shalallahu ‘alaihi wa sallam bersabda: “Setiap muslim atas muslim itu haram darahnya, hartanya dan kehormatannya.” (HR. Muslim)

    Dalam hadits Ibnu Mas’ud radliyallahu ‘anhu, beliau bersabda: “Tidak halal darah orang muslim yang bersaksi Laa ilaaha illallaah dan bahwa aku Rasulullah, kecuali dengan sebab salah satu dari tiga hal: Tsayyib (orang yang sudah pernah menikah yang berzina, jiwa dengan jiwa (qisas) dan orang yang meninggalkan agamanya (murtad) lagi memisahkan diri dari jama’ah”. (Muttafaq‘alaih)

    Allah Ta’ala berfirman: Dan sesiapa yang membunuh seorang mukmin dengan sengaja, maka balasannya ialah Jahannam, kekal dia di dalamnya dan Allah murka kepadanya, dan mengutuknya serta menyediakan ‘azab yang besar baginya. (An-Nisaa’: ayat 93) Allah Ta’ala berfirman: Dan jika dua puak dari orang-orang yang beriman bergaduh, maka damaikanlah di antara keduanya, jika salah satunya berlaku zalim terhadap yang lain, maka lawanlah puak yang zalim itu sehingga dia kembali mematuhi perintah Allah, jika dia kembali patuh maka damaikanlah di antara keduanya dengan adil, serta berlaku adillah kamu (dalam segala perkara), sesungguhnya Allah mengasihi orang-orang yang berlaku adil. (Al-Hujuraat: ayat 9)

    Allah Ta’ala berfirman: Sebenarnya orang-orang yang beriman itu adalah bersaudara, maka damaikanlah di antara saudara kamu itu dan bertaqwalah kepada Allah supaya kamu beroleh rahmat. (Al-Hujuraat: ayat 10)

    Wallahu 'alam.

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum wmth dan Salam Sejahtera.Dengan nama Allah Yang Maha Besar lagi Maha Berkuasa.

    1. Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab termasuk Khairil Annas Jusoh, Pegawai Khas kepada Perdana Menteri. Mereka inilah merupakan dalang kepada semua FITNAH LIWAT yang dilakukan terhadap YB Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang melibatkan anak saya.

    2. Saya amat kesal atas segala fitnah yang telah dilemparkan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang membabitkan anak saya Saiful Bukhari.

    3. Malah anak saya lansung tidak pernah menceritakan tentang kejadian dan pertuduhan tersebut kepada saya. Saya mengetahui hal anak saya terlibat dan dituduh cuma melalui akhbar milik kerajaan. Saya tidak pernah dihubungi oleh mana-mana pihak bagi mendapat keterangan dari saya sebagai bapa dari awal hingga tamat perbicaraan.

    4. Semua kenyataan-kenyataan akhbar yang dikeluarkan oleh anak saya dan saya sendiri telah dirancang dan diskripkan oleh peguam Zamri Idrus bersama Khairil Annas Jusoh.

    5. Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan telah menjadi mangsa fitnah ini.

    6. Saya ingin menyatakan walaupun pada ketika perbicaraan berjalan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, saya sentiasa dilihat berdamping dan bersama dengan anak saya, yang sebenarnya saya lakukan ini semata-mata kerana kasih seorang ayah yang memberi sokongan moral kepada anaknya yang sudah tidak beribu. Saya sememangnya tidak percaya kepada dakwaan-dakwaan yang dikenakan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

    7. Dengan ini saya memohon maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan famili beliau. Beliau dan familinya telah banyak menderita dan sengsara akibat fitnah ini.

    8. Saya lakukan pendedahan ini kerana setelah sekian lama saya mengumpul maklumat-maklumat samaada semasa dalam perbicaraan mahupun yang dikirim kepada saya oleh orang ramai, saya dapati kebenaran mula terserlah dan jelas kelihatan. Pihak pemerintah langsung tidak pernah menemui saya untuk berbincang kes ini apatah lagi mahu bertanya pendapat saya. Segalanya dirancang dengan begitu rapi oleh Khairil Annas Jusoh. Ianya dilakukan dengan begitu terancang sekali.

    9. Sebagai seorang Melayu dan Islam, saya mula sedar akan perancangan jahat ini. Saya tidak mahu terus bersekongkol dengan fitnah jahat ini. Saya mahu rakyat yang cintakan negara ini tahu akan niat jahat mereka.

    10. Jika niat jahat ini berterusan, bukan sahaja umat Melayu dan Islam hancur tetapi negara musnah. Saya tidak sanggup melihat ini terjadi. Saya mengambil keputusan untuk bersama Datuk Seri Anwar Ibrahim, Pakatan Rakyat dan Rakyat Malaysia yang dahagakan kemakmuran dan keamanan bercakap benar dan menentang kejahatan ini.

    11. Saya merayu kepada seluruh rakyat negara ini untuk tidak mempercayaai fitnah ini dan marilah kita sama-sama bangun, bersatu menentang kezaliman ini dan bekerja keras agar kebenaran akan muncul. Marilah kita sama-sama berdoa agar Allah merestui perjuangan ini.

    12. Marilah kita juga doakan agar Allah menangkan perjuangan mulia Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat untuk mengambil alih pemerintahan negara dalam Pilihan Raya ke 13 nanti.Sekian.


    Wassalam

    .Yang Benar

    …………………………
    (AZLAN MOHD LAZIM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha,, ko sendiri mengaku pihak pemerintah tidak pernah berjumpa dgn ko,so kompem tiada sogokan berlaku... sedangkan sebelum ini ko dituduh menerima sogokan dari umno oleh puak2 nuar.. yay...

      Delete
    2. Sebelum ini si bapa mengaku tak pernah jumpa dengan mana2 pihak kerajaan.


      Sekarang tiba2 si bapa bertemu dan membuat pc bersama PKR.


      Terang bin jelas si bapa sudah berjumpa $$$$$.

      Delete
    3. nampak sangat politik kotor ko bila komen, len kali kalau nak komen tunjuk bagus, yang no 12 tu, tak payah masukkan, kot kot ada orang bodoh macam ko nak percaya,ada orang yang sengket akal macam ko terpengaruh,tapi bukan kami yang sihat akal nie!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. Sekian lama kumpulkan matlumat kepala hotak kaw. baru tahun yg lalu kau buat PC menghentam Peguam negara, menghentamkan Bar Council kerana belum membuat kes rayuan liwat ke mahkamah Tinggi.
      Sekarang dah buat korner baring. Sudah pasti rakyat semua ble melihat ada udang disebalik Mee Goreeng. Dulu Nuar Jubor meliwat anak kaw, sekarang kaw pulak "meliwat" anak kandung kaw sendiri. Apa jenis punya bapak kaw ni? Ingat rumah dah kata pergi, kubor dah kata mari. Tak Ingat ke?
      Inilah permainan Dajjal lahanat, beliau akan menunjokkan syurga dan kemewahan tetapi itulah neraka dan kehancuran yg sebenarna.

      Hanya dgn wang harami Nuar Jubor barua lahanat Yahudi Zionist, akan membeli harga diri, maruah dan kemwahana, kerana matlamat jahat dan kotor mereka adalah " Putrajaya at all cost"
      Agenda terkutok Yahudi adalah untuk menghancurkan negara2 Islam termasuk bumi Tanah Melayu.
      Bersetongkol dgn Nuar Jubor mendapat saham lahanat dan terkutok sama. ingatlah azab Allah sunggu dahshat.

      Delete
    5. kata2 encik azlan jelas menunjukan pihak kejaaan (baca BN) tidak pernah berminat berjumpa dan menyogok beliau untuk survival politik.. skrg pihak PKR yg berminat berjumpa ko... chakemate.. RM RM RM

      Delete
    6. alahai en azlan......demi rm kau sanggup jd pak turut....kesian miskinnya jiwa
      a

      Delete
    7. malaikat maut umnoMarch 9, 2013 at 4:06 PM

      yeeeeee haaaaaa padan muka ngan cai cai umngok.....asyik fitnah org akhirnya Allah bayar cash........terima je lah saat saat kekalahan makin menghampiri ha ha ha ha........

      Delete
    8. Perasanlah lu ngok...pr dah nak telungkup
      mintak nyawa....
      Mampus pr...semua boleh beli....macam
      haram!!

      Delete
    9. Panas...panas... malaikat maut dah pandai bagi komen... hehehehe... jgn panas la bhai sbb pemimpin lu dah kena TKO kena terajang dgn bini dia.. hehehe... Tulah buat baik pada2... buat jahat mcm anwar kan Allah dah tunjuk sendiri yg buat sendiri juga fail...

      Wa nasihat lu Malaikat Maut g check tekanan darah dengan segera ek.. Sbb lu pun bleh meninggal ek.. bukan Anwar je... hehehehe

      Delete
    10. malaikat maut umnoMarch 9, 2013 at 9:06 PM

      kah kah kah kah.....memang semua boleh beli kah kah kah....tapi kalau tak bayar di c4 kan ha ha ha....pemimpin yg ke TKO tentulah bang jib sebab sampai la tak dak teloq bubar parlimen ha ha ha....dah cukup 5 tahun bang ha ha ha........darah aku ok darah ko rang la makin rendah tekanannya ha ha ha....be cool bang be cool.....

      Delete
    11. Hehehe... Sah mmg lu panas... Dah merapu...hehehe..

      Delete
  22. Terang benderang statement azlan adalah talian hayat nuar nak jadi pm. Yg jelas statement tu lebih kepada agenda politik nuar daripada memcari kebenaran. Kalau mencari kebenaran patutya ada nasihat kepada anaknya. Wang punya pasal sanggup jual anak. Ingat, nuar pun banyak berutang dengan penyangak luar.....

    ReplyDelete
  23. Kalau lah bapa nak buat pengakuan secara jujur, buat lah sendiri

    1. Tanpa kehadiran pihak berkepentingan terutama PKR

    2. Tanpa perlu memyebut meminta beri sokongan kepada PKR (nampak sangat too obvious, text disediakan oleh pihak itu)

    3. Tanpa perlu baca apa2 text pun. Langsung dari hati.

    4. Dan yang paling penting, adakah si bapa sebut dalam text itu beliau sudah sedaya upaya dan berusaha berkali2 minta si anak mengaku, tetapi telah gagal jesteru tiada pilihan? Ada ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul tu saudara/i, masa kes epul dulu, mana ada dia buat PC, laporan polis ada org2 umno dibelakang.. buat PC pun terbuka TANPA ada pihak2 berkepentingan politik...

      Delete
  24. Apa lojik nya jika lebih 5 tahun bapa Saiful benar2 yakin dan percaya kepada Saiful, tiba2 cuma 2 bulan ini tidak percaya pulak.

    Dalam 2 bulan dan menjelang PRU dia boleh berpusing???

    Sangat berat untuk saya mempercayai bapa berputar ini!

    ReplyDelete
  25. HAHAHA...MEMANG KANTOI..NUAR NUAR HANG BUAT LA MACAMANAPUN HANG MEMANG DAH KANTOI....

    ReplyDelete
  26. Kasian kat sialan2 umguk ni,makan bang nuar tidur abang nuar mimpi pun abang nuar makan pun nak suakkan bang nuar ,mana pegi hj jib takda dalam mimpi umguk ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai yg buat semua tu adalah sialan yg meletakkan nuar adalah segala2nya... Hnya mmpu berangan dan mngharap nuar berada di persada...ds najib bukan khayalan ttp kenyataan...org2 yg mnyokong bn tidak perlu memimpikn ds najib....

      Delete
    2. kalau Epul yg mengaku pun ada aku kisah, Epul bukan orng umno pun, ini masalah antara pekerja dan bekas majikan aka masalah dalam PKR sendiri... so sendiri kasi settle la....

      Delete
    3. Anon 10:48... kau penin ye bhai... tu lah selalu berpijak dibumi yang nyata bukannya angan-angan.. bawa bersabar bhai.. blum terlambat lu nak buat u turn mcm bapak saiful...hehehehe...

      Delete
  27. Hanya pencacai2 najis dan penjllat2 juboq blendir Nuar yg dok menggila menegakkan kote bengkok si tuo kutok.
    Pakar DNA negara telah mengsahkan bahawa air mani, air kote bengkok Nuar Jubor yg berada dalam lobang taik, lobang najis, lobang jubor saiful. Alasan apa lagi? Apa kepala sama ekor tak sama? Tergelincir? Inilah fakta.
    Kenapa ya dalam pergulongan mengaku pulak liwat atas dasar suka sama suka?
    Hanya pencacai2 najis vavi dan penjilat2 juboq blendir Nuar Jubor yg bengap nak mampos tak bole terima fakta, hanya bole terima khayalan, rekayasa, alasan 1001 malam Bapa pembohong, bapa fitnah, bapa zina, bapa Jubor, Bapa takde maruah, bapa tak bermoral, barua lahanat Yahudi Zionist neocons, hero tamil pare pundek, Haguan Sial, Pak Sheik walaupun keling pariah, Nuar Jubor.
    Tolong jawab bagaimana air kote bukan DNA yg berada dalam lobang taik Saiful?
    Tolong jawap pake akal dan jangan pake lobang jubor.

    ReplyDelete
  28. Bila aku baca semua entri...kesian aku dgn golongan lgbt anwar ni....Mcm lanun sulu yg kena bedil oleh pdrm n atm kita...
    Bapak saiful dpt duit percuma...dan nuar dicop pengamal rasuah...lgbt pula dicop kaki fitnah mcm bosnya juga.....hahahaaahaaaaa

    BAPAK LANUN A.K.A ANWAR BERAHI A.K.A MAT LIWAT....KO DAH KENA CHECKMATED YO!!!!

    weka weka wei wei

    tuah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mah bang jibMarch 9, 2013 at 4:27 PM

      bukan kah najib yg kena checkmated...dah tak leh nak gerak mana dah...tunggu bunkuih kain baju je.....dok sekali ngan kiram didalam ha ha ha........

      Delete
    2. Aku tengok elok aje najib buat kerja.
      Kemana saja org ramai sambut dia.
      Kalau wartawn tanya dia jawab elok straight
      to the point..tak mengelabah...tak marah2 wartawan...tak da nak saman wartawan..
      Najib disayangi rakyat....
      Kot ada org yg kena bungkus tu org lain lah tu, bhai!

      Delete
  29. Pakcik aku penyokong tegar pas pernah dgr mat liwat nyanyi lagu 'tanya sama pokok....sabah akan hilang' percaya mat liwat terlibat dlm konspirasi ini.
    Komen beliau...klu mat liwat sanggup khianat negara sendiri...rakan2 pas yg tak sependapat akan turut dikhianati jika dia jadi pm...tak ada perkataan dosa dlm kamus hidup mat liwat...
    Jadi...jaga2 dan hati2 rakan2 pas!!!

    Bekas ahli pas kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaikat maut umngokMarch 9, 2013 at 4:24 PM

      kah kah kah fitnah tak dosa ke bang.....

      Delete
    2. 4.24 engko punya fitnah nak sorok kat mana.Dalam lubang jubor bini ko ke??

      Delete
    3. Malaikat Maut x tau hukum ke? hehehe... lu panas lagi ek... biasa suhu badan klu terlampau panas org tu boleh meracau dan tak dapat bezakan kenyataan atau fitnah... tapi yang musykilnya malaikat maut mana yang demam ni... rupanya ko ek... hehehehe...

      G la makan panadol sblum melarat rosakkan otak ko yang bersih ni... hehehehe

      Delete
    4. malaikat maut umngokMarch 9, 2013 at 9:12 PM

      kah kah kah nampaknya tekanan darah makin menurun ha ha ha.....kalau makan panadol mcm mana aku nak cilok zianunn ziunnnn ha ha ha....mcm mana aku nak cilok kak robenkah ha ha ha......yg penting mcm mana aku nak cilo khazanah negara ha ha ha

      Delete
    5. Lu mkn unat kurap bukan panadol.. Padanlah tak ok lagi ni.. Serious ni.. Wa nasihat li chk betul2 apa ubat lu mkn nanti meninggal x sempat ngucap bro. Panas ek... Hehehehe

      Delete
  30. Ini semua salah Anwar. Nur Misuari punya anak buah bersaudara dengan Najib adalah salah Anwar. Bapa Saiful mengaku anaknya diperalatkan adalah salah Anwar. 8 anggota keselamatan kita mati adalah salah Anwar. Kenyataan Tian Chua adalah salah Anwar. Endon Mahmud mati kanser adalah salah Anwar. Wujud puak Sunni dan Syiah adalah salah Anwar. Nabi Muhammad dihisap butunya adalah salah Anwar. Islam agama tahi pengganas bunuh orang jihad adalah salah Anwar. Emak bapa kamu mengamput setiap malam bagi lahir kamu adalah salah Anwar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaikat maut umngokMarch 9, 2013 at 4:22 PM

      jumpa altantuya salah anwar....dahi tak dak tanda hitam salah anwar...cincin 24 juta terlepas salah anwar...PRU lambat salah anwar...kena boo salah anwar.....tak berani bubar parlimen salah anwar....rahsia ic terbongkar pun salah anwar.....yg tak salah anwar bila mengepam artis kat ng 9...yg tak salah anwar bila membuntingkan artis kat melake...yg tak salah anwar bila merobek kak ngah kat dapur rumah....kah kah kah.......haru biru negara ini....

      Delete
    2. Engko lahir dari lubang puki babi pulak
      salah siapa,gampang haramjadah??

      Delete
    3. Anon 4.31... Jangan marah Malaikat maut ni... Dia insan terpilih Anugerah tuhan kepada Mak pak dia... x baik kita pertikai asal keturunan dia.. bayangkan di satu waktu ketika mak pak dia tgh bersetubuh maka terpancar lah air mani paknya yang keruh hanyir membawa berjuta sperma ke dalam Tuuuuuuuuut. Dalam berjuta sperma ni, akhirnya satu sperma terpilih akhirnya berjaya menuju sasaran. Maka memang dia ni insan yg terpilih dari berjuta2 sperma tu...Tu yang jadi malaikat maut ni.... hehehe...

      Sayangnya malaikat maut ni x g sekolah so kena bersangka baik dan maafkan lah dia yang yg belajar ni... Lu panas ek Malaikat Maut? Suh Anwar sejukkan badan ko ek... hehehehe

      Delete
    4. malaikat maut umngokMarch 9, 2013 at 9:18 PM

      kalau nak sejuk badan aku gi jumpa saiffulll leh pakai gel yg parpukari jual ha ha ha......pak aku tuuuutttttt tu sebenaqnya ngan mak hang....so hang ngan aku 2 beghadikla.....adik beghadik se tuuutttttttt.....masa pak aku payung mak hang dia pakai gel parpu ha ha ha......mak hang tak mandi 2 minggu nak tunjuk kat tokwan dan nenek hang yg dia kena payung ngan pak aku ha ha ha

      Delete
    5. Haaaah.. Kan betul.. Baru kena ckit makin panas badan meracau... Apa la lu.. Hehehehe

      Delete
  31. APA HAL SI MISUARI NAK MASUK CAMPUR HAL NEGARA. NAMPAK SGT JAHAT DIA BILA BERSEKONGKOL DGN PETUALANG NEGRA. SIA2 KERAJAAN KIYA TOLONG DIA. MANUSIA BEGINI TAK HARUS DITOLONG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaikat maut umngokMarch 9, 2013 at 4:16 PM

      dia bukan masuk campur hal politik negara dia cuma bagi tahu yg DS najib dah berjanji nak bagi tanah.....keh keh keh tak nak buat demo sama ke ha ha ha ha......

      Delete
    2. Aikkk malaikat Maut... Fitnah tu berdosa ek.. kata kena bawa bukti... Kes lahad datu bukti Anwar terlibat bersepah... yang malaikat kata tu hearsay je... Jgn cepat panas...Malaikat meninggal...ops..malaikat maut... hehehehe...

      Delete
    3. kalau betul najib nak bagi tanah, terang2 si misuari akan mintak sekarang, pahal nak senyap, takut bagai, hantar tentera brani lak...
      i saman u kang...

      Delete
  32. Bapak saiful ni umpama robot yang boleh diaturcarakan, bukan manusia

    ReplyDelete
  33. kak mah bang jibMarch 9, 2013 at 4:13 PM

    kenapa umno tak dapat menerima kenyataan bapa saiful....

    1.mereka ingat kes lahat datu adalah tongkang terakhir untuk mereka berpaut.....drama dah terbongkar

    2.mereka kata anwar bayar bapa saiful....kalau bayar apa kejadahnya....nak kalahkan iblis kita mesti gunakan kelemahan iblis juga...jd kita pakai cara iblis.....ha ha ha

    3.mereka kata sokongan makin meningkat....meningkat apa...meningkat untuk menjatuhkan adalah ha ha ha......

    4.mereka kata mereka ada bukti anwar jumpa bapa saiful...bukti apa....tu gambar tahun 2009 la....mak cik felda yg tgk tv3 suku leh la klentong....

    ha ha ha ha aku nak gelak puas puas untuk tgk cai cai umno memaki hamun org kah kah kah kah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biol, jadi lah balaci yg bijak sikit
      Sikit pun jadi lah.Apa ada hal si azlan
      tu nak konar baring ke...lantak pi lah dia.Biasa lah org dah terdesak....
      Tapi orang yg kena liwat camana?????
      Tetap dgn pendirian dia, kan??
      Kah kah kah bongok punya cai.

      Delete
    2. kah Mah dah basuh kain?.. x baik marah-marah ni... Jom kita nyanyi ek..

      Tanya sama Kak Mah... Apa sebab goyang... Nanti jawab kak mah.. Pakatan nak tumbang....

      Hehehehe... boleh ulang kak mah... yg ni x kena saman... heheheehe

      Delete
    3. Hahaha...kak mah...lu kelakar dan bodoh siot...bhai lu tak cerdik pun takpa..atleast dpt jd pandai sikit,dah ok kot...jgn tunjuk sngt lu punya bodoh dlm berpolitik...sbb klu lu tunjuk bodoh tu...nti org akn buat persepsi...ohhh patutlah pr camni...tgnk attitude penyokong dia pun dah tahu..

      Delete
    4. kak mah bang jib....antara cai yang bahlul. ko isi takde, gelak je lebih. serupa tak payah komen.

      Delete
    5. Bhai juragan69, aku tengok sini semua komen yang bodoh2 belaka... x de satu pun yang boleh pakai... UMNO & PKR sama je, sama bodoh.... hidup DAP

      Delete
    6. Termasuk komen lu...bhai lu boleh hidup dgn dap lu...mnkin lu rasa lu antara yg cerdik apabila letakkan dap...ttp jgn jd cerdik dikalangan org yg bebal dan bangang

      Delete
    7. oooo lu orang sedar pun yang lu orang ni bebal dan bangan..... tahu x pe... chowwww... uselesssss.

      Delete
    8. malaikat maut umngokMarch 9, 2013 at 9:25 PM

      kah kah kah aku sokong kata kata kak mah.....cai umno ni kalau kena batang hidung he he he tak dak lain dicakapnya semua org salah........ha ha ha......pensil di tangan masing masing nak pangkah apa pun pangkah la......cuma aku nasihatkan jgn pangkah bee endddd sbb ha ha ha banyak sebab...ha ha ha malaikat maut dah makin menghampiri.......kah kah kah......

      Delete
    9. maknanya juragan adalah org yg bebal dan bangang warkh warkh warkh.........

      Delete
    10. Kami nak tengok siapa yg di-cabut rohnya samaada ko atau bn, jangan nanti bila maut dari Allah SWT datang tanpa di-undang menghantui ko 24 jam yg membuat ko tak lena tido baru ko menyesal kerana mengunakan nama malaikat maut untk menakut nakutkan org lain....ptuii.

      Delete
    11. Bhai 07.31...lu suka lah bhai...lu rasa bahagia cuma mnjadi pandai dikalangan org yg bebal dan bangang yg menyokong dap...klu lu melayu,mnkin lu yg pandai jual bangsa lu...dan klu lu bukan melayu mnkn lu lupa asal usul lu...ttp melayu tak akan lupa lu siapa...

      Bhai 09.32 aku tak tahu di mana pandai lu utk aku nilaikan...hahaha....whatever bro atleast aku tak jual bangsa dan akidah aku kepada bangsa cina dan india pariah..lu boleh teruskn apa yg lu rasa betul....

      Hahaha nama malaikat maut....hahaha malaikat maut pun main blog...hahaha lu kelakar bhai dgn nama dgn standard komen lu...lu patut guna nama pelesit pr baru ada ngam hooooi...sedih bhai dgn iq serta standard komen lu...cam bebudak kalah main guli...lu kata ..lu suka ..lu fikirlh

      Delete
    12. malaikat maut umngokMarch 10, 2013 at 9:08 AM

      kah kah kah tak jual bangsa dan akidah kah kah kah.... dimana lu semasa so lek mengaum mengutuk agama islam.......ha ha ha dimana lu semasa pemimpin lu kata kalau semua org kena potong tangan sapa nak kerja....dimana lu bila tok det kata jangut nabi tsk boleh dicukur sebab tak dak pisau cukur........

      pandai tak payah dinilai...kalau dah pandai sejak azali aku tak perlukan penilaian ko yg tak sheghodik.....

      bodoh je kena nila sebab ada bodoh pasai kena bayaq....ada bodoh dipergunakan....ada bodoh sbb tak berilmu......kah kah kah....apa apapun ABU.......

      Delete
    13. Bhai maut malaikat ke apa ke...lu nk kejut kn politik dgn nama kelakar..lu nak persoal tntng soi lek...hahaha kelakar bhai...sbb aku rasa soilek lbh tahu islam dari lu..soi lek sentuh hudud pas dan bukan hudud Allah.. Bhai lu kt mner bila negara islam bukan lagi matlamat utama....naya bhai,kematian memali sia2...bhai apa komen lu bila tiba2 hudud dikatakn hnya 0.001 dari hukum didlm islam...

      Bhai...dimana silap komen tun m...lu jgn hit n run...bhai...apa pendirian lu bila Allah di hina...Allah samseng dan maha mencarut...
      Bhai dah berapa ribu tahun islam ni..tak pernah keluar fatwa Allah samseng ttp kerana politik Allah jd bahan....lu kt mner bhai bila nabi muhammad tidak ada istimewa dgn mat2 dikampung...

      Bhai lu lbh sibuk meraikan besday boy di rumah karpal dari berada didlm majlis maulidur rasul...lu lbh kenal dgn LGE hngakn lu tak kisah LGE disamakan dgn khalifah umar...bhai siapa LGE,LKS,KARPAL, NGEH,NGA,RONNIE,TIAN CHUA...

      Bhai...lu ada komen ttng dato hassan di pecat kerana ronnie dan elizaberth...lu kat mana bhai...kalimah Allah dipersenda...lu sibuk sngt nk cabut nyawa org ke...hahaha lu kelakar siot bhai...lu mabuk atau stim ketum bila nk g cabut nyawa org...ABU- ALLAH BERSAMA UMNO...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    14. malaikat maut umngokMarch 10, 2013 at 7:14 PM

      kah kah kah juragan kah kah kah kah......hudud tetap sama bang hukumnya wajib keatas seorang islam melaksanakannya kalau tak bolehpun bercita cita melaksanakan pun jadila.....bila masa plak adanya hudud pas hudud satu bang....ha ha ha....abang ngaji ke bab fardu kifayah ni......ha ha ha......masa pas kata negara islam adalah keutamaan lu kat mana juragan.....ha ha ha...lu sokong ka ha ha ha.....atau lu org islam pertama yg membantah hahahaha.....Org menghina Allah tiap tiap hari aku nak tanya dimana kamu juragan.....sebab lu tak faham istilah dan spin utusex lu nak pertikaikan apa TGNA kata....cuba minta utusex siarkan sepenuhnya apa yg tok guru kata.....betulke dia kata Allah maha mencarut dan betul ka dia kata Allah samseng....ha ha ha ha....buktikan....jgn ambik satu ayat tp tinggalkan satu ayat....Allah berfirman dlm surah Ali Imran wahai ahli kitab mengapa kamu suka mencampuri antara urusan yang hak dgn yg batil sedangkan kami mengetahui sesuatu tetapi kamu menyembunyikannya....
      Alah najib siap dipatungkan dikuil hindu apa citer bang....takat rai hari lahir seseorang Allah tak bakar aihhh dgn api neraka....tp kalau dipatungkan takut jd bara bang......ha ha ha
      bila masanya hasan jati di pecat kerana ronnie atau elizabeth ha ha ha lawak la lu juragan ha ha ha......pergi tanya ustaz hang tu menuduh org tanpa bukti apa hukumnya.....nanti jawab hasan tak jd MB la aku ha ha ha.....kah kah kah......bukan kah Allah itu bersama dgn semua org islam yg sentiasa bertahmid sentiasa berzikir keatasnya........jd lah islam yg celik hurufnya bang ha ha ha.......

      Delete
    15. Wow bhai...ini baik punya spin...hahaha lu ptt tnya karpal singh tntng negara islam... Tntng hudud...nga & ngeh pun lu boleh tnya apa yg nizar ckp...hahaha ds najib di patung kan???? Ikut suka lu lh bhai...lu kan ke malaikat hahaha dato hassan di pecat sbb jawatan mb??? Wah ini dh jadi isu baru ya.. Oh takda kaitan lah dgn kes murtad dan operasi arak yg dibuat oleh dato hassan...
      Celaka betul org yg ckp lge nkkn kalimah Allah dan pimpinan pas merelakan sblm nik aziz buat u turn....malaikat pun boleh buat u turn gak...whatever bro...bukan aku sorang yg baca komen lu...dan bukan aku sorang yg tau apa yg sebenarnya bhai...

      Delete
  34. Ha..ha..ha...kak mah bang jib... lu sudah kena sondol ke... Kahkahkah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antisondol... tak baik buat fitnah.. Kak mah nak sondol tapi anwar tak lalu... hehehehee

      Delete
  35. malaikat maut umngokMarch 9, 2013 at 9:30 PM

    kepada semua cai cai umno yg menulih kat sini satu je pesanan ha ha ha....ingat malaikat maut telah menghampiri........hanya yg takut penjara saja yg takut bubar parlimen ha ha ha.......cili kasi tarukkkkkkk
    tanya sama najib
    apa sebab goyang
    nanti jawab najib
    kole terbayang
    ha ha ha ha.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... Lu panas ek...hahahaha.. Anwar nak menyamar jadi malaikat.... Setan pun surrender dgn lu bro.. Wa Tabek lu.. Ingat ek mlm karang jgn tido sorang2 ek...

      Delete
    2. Bhai...kuat lu pnya imaginasi,lu ada masalah krisis identiti ke....hahaha malaikat maut yg akan menempah maut klu anwar terjun bangunan tak tahan pressure politik syaitan yg dia menjadi bapak kepada syaitan dan termasuk lu....bhai lu ptt masuk blog maharaja lawak...aku pasti lu tak pernah serius dlm hidup lu...

      Delete
    3. semalam ku bermimpi hai bertemu ziana zain
      tapi hantutuya pula kacauuuuuuu
      tiba tiba kak mah datang bawa cincin
      bala deepak juga dok kacau ha ha ha....

      sedap juga lagu ni........

      mana lagi sedap lagu jubur saiful makin menanah dgn lagu langsuyar antutuya........

      Delete
  36. Konflik Sabah rumitkan keadaan untuk Najib, lapor BofAML






    Likha Cuevas-Miel, InterAksyon
    11:22AM Mac 9 2013




    Konflik di Sabah antara pengikut Kesultanan Sulu dan pasukan keselamatan Malaysia boleh menjejaskan populariti Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan pilihan raya umum Malaysia, kata Bank of America Merrill Lynch (BofAML).

    Dalam nota penyelidikan terbarunya yang bertarikh 7 Mac, BofAML berkata kajiselidik yang dijalankan pada bulan Januari hingga Februari itu menunjukkan bahawa populariti Najib merosot, didorong oleh penurunan dalam sentimen pengundi Melayu, manakala rasa "tidak puas hati" dengan BN dan kerajaan, meningkat.

    "Krisis berterusan di Sabah (Lahad Datu) juga boleh merumitkan keadaan untuk PM Najib. Sabah adalah salah satu kubu kuat BN. Sabah dan Sarawak menyumbang satu pertiga daripada Kerusi parlimen BN dalam pilihan raya umum ke-12," kata bank itu.

    Menurut Suruhanjaya Pilihan Raya, krisis tersebut, bagaimanapun, tidak menjejaskan persiapan untuk pilihan raya umum ke-13 kata BofAML.

    Pada hari Khamis, Malaysia menolak permintaan Sultan Sulu Jamalul Kiram III untuk mengadakan gencatan senjata.

    Lebih 200 pengikut Kiram belayar ke Sabah bulan lepas untuk menuntut wilayah tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai....aku simpati dgn segala tekanan lu sbgi pngikut dan pnyokong tegar anwar...dan lu juga mnkin toy boy anwar yg mnharap utk jadi 'DIVA' pada pr....ehhh lu laki ke betina bhai...

      Delete
  37. Anwar: Pemohonan maaf bapa Siaful tak ubah apa-apa






    Susan Loone
    9:02PM Mac 9 2013




    Ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata permohonan maaf bapa Saiful Bukhari - Azlan Mohd Lazim - membuktikan bahawa beliau tidak bersalah terhadap tuduhan liwat.

    "Dari awal lagi, saya menegaskan bahawa saya tidak bersalah. Mahkamah juga membuat keputusan yang sama apabila ia membebaskan saya tahun lepas," kata Anwar dalam satu sidang akhbar selepas berucap di majlis sambutan ulangtahun kelima 308 Pakatan sambutan di Pulau Pinang malam tadi.

    "Bagi saya, tiada apa yang berubah kerana dari awal lagi saya telah menegaskan bahawa saya tidak bersalah, bahawa ini adalah satu fitnah yang berniat jahat".

    Anwar merujuk kepada tuduhan oleh Azlan bahawa anaknya
    telah digunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab, termasuk seorang pegawai perdana menteri, untuk memfitnahnya dengan tuduhan liwat.

    Dalam kenyataan beliau, Azlan, 60, (kanan) mendakwa bahawa semua kenyataan media oleh beliau dan Saiful telah disediakan oleh seorang pegawai khas di Jabatan Perdana Menteri dan seorang peguam, Zamri Idrus.

    dan perdana menteri itu seorang peguam, Zamri Idrus.

    Berikutan pendedahan tersebut, Saiful dalam responnya, meminta ayahnya kembali ke pangkal jalan kerana didakwanya "telah menjadi mangsa kerakusan politik Anwar".

    Saiful dilaporkan berkata beliau berpegang teguh pada dakwaannya, segala keterangan saya di mahkamah, juga sumpah laknat yang telah dilafazkan hingga akhir hayat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelakarnya la hai statement ANUwar ni hihihi. Terima kasih la cai pkr kerana mendedahkan lagi kurap sijubori ni hihi...

      Delete
    2. Tuduhan itu memang x benar sejak day 1 lagi, bagi orang2 yang pandai guna akal dah tahu semua kebenaran itu. Sekarang bapak saiful tu muncul untuk mencerahkan lagi kebenaran nye supaya orang2 yang bebal dan bangan macan kou ni akan paham. klu x paham2 lagi memang 2 x bebal dan 2 x bangan la tu nama nye....

      Delete
    3. hairan dengan persepsi puak pembangkang, kenapa mesti merujuk kepada kenyataan yang diberi oleh azlan, sedangkan jelas dan nyata disini yang menjadi mangsa adalah saiful bukhari sendiri,malahan azlan tidak langsung menafikan bahawa saiful telah diliwat, malah tidak mampu memberi kenyataan untuk menidakkan DNA yang telah disahkan oleh pakar DNA adalah milik anwar, bagaimana pula dengan kenyataan yang diberikan oleh saiful sendiri bahawa bapanya telah dipergunakan semata mata untuk kepentingan politik?? kenapa tidak mengambil kira kenyataan yang dikeluarkan oleh saiful yang jelas mengecam tindakan bapanya..bukti paling kukuh disini jelas apabila saiful sendiri begitu berpegang teguh dengan pendirian beliau dan sesekali tidak akan berganjak sehingga mendapat pembelaan???adakah azlan sendiri berani untuk mengatakan bahawa sumpah laknat yang dibuat oleh saiful juga satu konspirasi?? rakyat tahu membezakan kebenaran, dan rakyat juga tahu siapa yang berkata benar, siapa yang berdusta!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. UMNO pembohong selama lamanyaMarch 10, 2013 at 9:22 AM

      bagaimana plak dgn kenyataan bapanya yg sisaiful dipergunakan....
      bgmana plak dgn kenyataan mahkama yg menolak bukti DNA yg tidak menepati prosuder kanun jenayah.....
      bgmana plak dgn pengiring saiful masa membaca kenyataan....mengapa membaca skrip kenapa tidak dari hati naluri sendiri......
      bukankah bapanya juga adalah mangsa....ingat kalau anak kena robek bapa tak terasa ke.......tgk altantuya kena bunuh disini mcm mana bapanya berusaha menegakkan keadilan untuk anaknya......
      dah terbukti si saiful anak durhaka...org mcm tu mana layak cakapnya didengari....memang benar si saiful itu seorang penipu dan pembohong.......lihat saja tanda hitam didahi telah ditarik balik Allah atas sifat pembohong nya........dari mana dia belajar....dia belajar dari pemimpin anutannya ...........

      Delete
  38. Hey just wanted to give you a quick heads up. The text in your article seem to be running off the screen in Chrome.
    I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I'd post to let
    you know. The design and style look great though!

    Hope you get the issue solved soon. Cheers

    My page: Achat Retweet pas cher
    my webpage: acheter followers

    ReplyDelete
  39. Pengakuan bapa Saiful Bukhari selaras ajaran Islam – Dr Haron Din

    SHAH ALAM 9 MAC: Pengakuan bapa Saiful Bukhari bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan menjadi mangsa fitnah adalah perbuatan wajib, kata Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din.Bercakap pada sidang media di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di sini, beliau berkata seseorang Islam hendaklah insaf dengan tidak meneruskan kebatilan untuk kembali kepada kebenaran apabila menyedari kesilapan mereka. .

    "Dia (Azlan Mohd Lazim) melaksanakan kewajipannya sebagai seorang Islam. Merujuk kepada kebenaran lebih baik dari meneruskan kebatilan,” katanya selaku panelis forum bertajuk ‘Mengangkat Martabat Ummah: Tanggung Jawab Siapa?’ malam tadi.Semalam Azlan Mohd Lazim memohon maaf kepada Anwar dengan mendakwa bahawa anaknya dipergunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab, yang didakwanya termasuk seorang pegawai perdana menteri untuk memfitnah Anwar dalam kes Liwat II.Pada 9 Januari tahun lalu, Anwar dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur daripada tuduhan meliwat Saiful, yang merupakan pembantunya pada 26 Jun 2008 di sebuah kondominium di Kuala Lumpur.Mengulas isu sumpah laknat oleh Saiful, Dr Haron sambil merujuk kepada sebuah kejadian di zaman Nabi Muhammad SAW, berkata sumpah laknat hanya wajar dilakukan apabila berhadapan kes yang tidak boleh diselesaikan di mahkamah.“Kaum Nasrani dakwa Allah ada anak dan oleh kerana ianya tidak dapat dibuktikan, Nabi Muhammad Pengakuan bapa Saiful Bukhari selaras ajaran Islam – Dr Haron Din

    SHAH ALAM 9 MAC: Pengakuan bapa Saiful Bukhari bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan menjadi mangsa fitnah adalah perbuatan wajib, kata Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din.Bercakap pada sidang media di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah di sini, beliau berkata seseorang Islam hendaklah insaf dengan tidak meneruskan kebatilan untuk kembali kepada kebenaran apabila menyedari kesilapan mereka. .“Dia (Azlan Mohd Lazim) melaksanakan kewajipannya sebagai seorang Islam. Merujuk kepada kebenaran lebih baik dari meneruskan kebatilan,” katanya selaku panelis forum bertajuk ‘Mengangkat Martabat Ummah: Tanggung Jawab Siapa?’ malam tadi.Semalam Azlan Mohd Lazim memohon maaf kepada Anwar dengan mendakwa bahawa anaknya dipergunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab, yang didakwanya termasuk seorang pegawai perdana menteri untuk memfitnah Anwar dalam kes Liwat II.Pada 9 Januari tahun lalu, Anwar dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur daripada tuduhan meliwat Saiful, yang merupakan pembantunya pada 26 Jun 2008 di sebuah kondominium di Kuala Lumpur.Mengulas isu sumpah laknat oleh Saiful, Dr Haron sambil merujuk kepada sebuah kejadian di zaman Nabi Muhammad SAW, berkata sumpah laknat hanya wajar dilakukan apabila berhadapan kes yang tidak boleh diselesaikan di mahkamah.“Kaum Nasrani dakwa Allah ada anak dan oleh kerana ianya tidak dapat dibuktikan, Nabi Muhammad mengarahkan mereka bersumpah laknat untuk selesaikan perbalahan itu.“Mengapa kita pula hendak mengundang laknat Allah sedangkan kes ini boleh diselesaikan di mahkamah,” katanya merujuk kemenangan Anwar dalam kes Fitnah II di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, 9  Januari lalu. mengarahkan mereka bersumpah laknat untuk selesaikan perbalahan itu.“Mengapa kita pula hendak mengundang laknat Allah sedangkan kes ini boleh diselesaikan di mahkamah,” katanya merujuk kemenangan Anwar dalam kes Fitnah II di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, 9  Januari lalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai isunya...siapa yg kena liwat bhai... Bapanya kah atau saiful...mmng benar apa yg dato harun din ckp...jika liwat itu tak berlaku...?ttp bagamana pula jika mangsa mmng menjadi mangsa...apa komen lu...

      Delete
    2. oleh kerana dia bukan wanita maka dia tak akan mengandung....tetapi dia seorang lelaki yg gagah perkasa aku ingat pasti dia masih teruna yg kena liwat ialah anwar ha ha ha....jika itu maksudnya tak jadi lagi la....'jika' itu maksudnya baru fantasi la......dlm bab hukum hudud ni kalau dok jika jika mau sebat 100 kali ni.......tu yg takut sgt dgn hudud tu .....ni nak habaq mai dlm istilah undang undang mana ada 'jika' sbb tu pendakwaraya kalah asyik 'jika' je.......

      kamu gi ngaji bagi cheghodik la juragan......

      Delete
    3. Hahaha apa yg lu merepek bhai...lu direct pada komen aku lh...lu nk spin sana sini buat apa...klu lu cerdik,lu tak kan tak faham komen aku...perkataan 'JIKA'yg aku guna pun lu spin ntah kemana2 ialah org" cheghodik " cam lu mmng boleh spin apa saja...

      Delete
  40. Anonymous

    March 9, 2013 at 11:10 AM

    Hanya pencacai2 najis dan penjllat2 juboq blendir Nuar yg dok menggila menegakkan kote bengkok si tuo kutok. Pakar DNA negara telah mengsahkan bahawa air mani, air kote bengkok Nuar Jubor yg berada dalam lobang taik, lobang najis, lobang jubor saiful. Alasan apa lagi? Apa kepala sama ekor tak sama?

    Tergelincir?

    Inilah fakta. Kenapa ya dalam pergulongan mengaku pulak liwat atas dasar suka sama suka?

    Hanya pencacai2 najis vavi dan penjilat2 juboq blendir Nuar Jubor yg bengap nak mampos tak bole terima fakta, hanya bole terima khayalan, rekayasa, alasan 1001 malam Bapa pembohong, bapa fitnah, bapa zina, bapa Jubor, Bapa takde maruah, bapa tak bermoral, barua lahanat Yahudi Zionist neocons, hero tamil pare pundek, Haguan Sial, Pak Sheik walaupun keling pariah, Nuar Jubor. Tolong jawab bagaimana air kote bukan DNA yg berada dalam lobang taik Saiful?Tolong jawap pake akal dan jangan pake lobang jubor.

    ________________________

    Kita mesti carik alternative lain untuk menjatuhkan anuar.....stuju bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes setuju kita tuduh dia bayaq umi hafilda ha ha ha....
      kita tuduh dia yg bagi duit kat kak mah untuk beli cincin....
      kita tuduh dia bersubahat ngan pak jib tangguh pilihanraya
      kita tuduh dia ngan tun det bg ic kat tutttt tuttttt
      kita tuduh dia bersengkokol merogol amah
      kita tuduh dia yg bekalkan c4 utk letupkan atantuya.....
      semua salah anwar anwar poyo......anwar poyo.....

      tapi aku kesian kat madey....kalau tanya dia apa yg paling disesalkan yg pernah dia lakukan semasa jadi pee emmm dia akan jawab....fitnah keatas anwar.....
      kalau tanya umno apa yg mereka sesalkan...mereka akan jawab terlalu percayakan madey.......last last apa yg berlaku itu adalah hukum karma kerana mengaibkan org......tunggu saja hukum itu berjalan kerana janji Allah tidak pernah termungkir.......

      Delete
    2. Usetad moto poyoo statemen bodo!!!!

      Delete
    3. usetad moto March 10, 2013 at 9:33 AM

      yes setuju kita tuduh dia bayaq umi hafilda ha ha ha....
      kita tuduh dia yg bagi duit kat kak mah untuk beli cincin....
      kita tuduh dia bersubahat ngan pak jib tangguh pilihanraya
      kita tuduh dia ngan tun det bg ic kat tutttt tuttttt
      kita tuduh dia bersengkokol merogol amahkita tuduh dia yg bekalkan c4 utk letupkan atantuya.....semua salah anwar anwar poyo......anwar poyo.....

      __________________________________________

      Satu cadangan yg bagus lagi bernas.....kita tunggu apa respon macai_macai berkenaan

      Delete
    4. Usetad moto...lu mesti adik pada u setad bahlol....sbb tngk statement lu cam bah... je hahaha bhai....jiwa tertekan ke bro...lu tak prlu kisah tun m...lu ptt kisah kenapa Allah tak merestui setiap langkah idola lu...bhai tun m dan penyokong bn bukan penentu untung nasib mentor lu...mohon pada Allah utk tunjukkan kebenaran...jika Allah tunjuk kn,lu redha bhai..tk perlu letakkan takdir anwar pada org lain...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
  41. Saya dapat merasakan delima Saiful. Ada Ayah yg kerana nafsu dan temolok ingin habuan supaya dapat kemewahan hidup. Lebih2 lagi dkipas ole barua2 Nuar Jubor djanjikan wang dan kmewahan kalau buat pengakuan korner baring dan habuan yg lebh jikalau Saiful juga buat pengakuan bersumpah Sperti Bala Parepundek. Dibayar cash US$5, 10, 20 juta dan pada hari berikut dgn jet peribadi dterbangkan ke mana negeri US, Paris, London, Tokyo dan jangan2 pulang. Fikirkanlah apabila bapa kandung sendiri dek dkipas ole Joe Bedul yg menyerupai P.Ramlee memujok dgn habuan yg begitu banyak bole hidup kemewahan sampe mati. Wang harami Jubor.
    Tetapi kerana keimanan dan Istiqamah Saiful memilih tali Allah dan Islam dari Dajjal lahanat dan Yahudi Zionist.
    Semoga Allah memberi Saiful kekuatan dan melindungi beliau. Amin
    Yg sedar dan insaf, selamatkanlah diri dan kluarga dari menyokong dan bsetongkol dgn Nuar jubor, peliwat terkutok lagi jijik,barua lahanat Yahudi Zionist Neocons yg agenda mereka adalah untk menghancurkan negera2 Islam termasuk bumi Tanah Melayu. Yg pencacai2 n penjilat2 nantikan saja balasan azab Allah kerana dah lah bengap, busok hati, hsad dengki samseng kampong dysun pulak tu padahal bacul lagi pengecut mcm idola kamu yg hnya berani menengking dan ancam wartawan2, adik2 terangkat, boypren2, maknyah2, isteri YB jamban, pelacur2 jalanan dalam dan luar negara.

    ReplyDelete
  42. It's a shame you don't have a donate button!
    I'd certainly donate to this brilliant blog! I suppose for now i'll settle
    for book-marking and adding your RSS feed
    to my Google account. I look forward to new updates and will
    share this website with my Facebook group. Talk soon!

    Also visit my site: acheter des followers

    ReplyDelete
  43. http://motherof3mohd.blogspot.com/2013/03/pm-dan-kerajaan-expired-dalam-bahaya.html

    wakakakakakakakaka, saya ngakak guling guling kerna mendapat berita bahawa pak najib altantuya udah luput sebagei presiden ppartai setan umno ya. Dalam dunia ini kali pertama ya seorang peresiden dia udah lupus waktu . bikin malu aja ini prsiden partai setan umno ya, yau dia hanya menjilat pantat dia saipul bukari ya, kakakakakakakakakaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIDUP LAGI INDON NI. APA KATA HANTAR DIA KE LAHAT DATU. BIAR DIA BERKUBUR DAN BERULAT BERSAMA PENGGANAS. DAH DUDUK NEGARA ORANG MENTERKEDARAH KAT SINI BERANI MENGHINA PM KITA. SEKOR LAGI ANJING TERSEPIT INDON SEKOR NI.

      Delete
  44. kah Moh dah basuh kain?.. x baik marah-marah ni... Jom kita nyanyi ek..

    Tanya sama Kak Moh... Apa sebab goyang... Nanti jawab kak moh.. Pakatan nak tumbang....

    Hehehehe... boleh ulang kak moh... yg ni x kena saman... heheheehe

    ReplyDelete
  45. Saya ucapkan syabas kepada Saiful kerana berani melawan godaan dan cabaran dari ayah kandong sendiri dan dari godaan Dajjal lahanat.
    Rakyat semua tahu dari akuan bersumpah bejas Gabenur Bank Negara ,Datuk Murad yg Nuar Jubor songlap harta negara dgn bpuloh master account bernilai 3Billion yg hingga ke hari ini Hero Tamil pare pundek san isteri Senyap, dan tak berani nak heret Datuk Murad ke aras tudohan tersebut. KENAPa? Kalu dgn wartawan soal sikitje dah terkucil naik sawan "u ulang i saman".
    Kalau pun permintaan 10juta ke, 50 juta ke, Nuar jubor no hal. Kerana beliau lebih mampu dari itu, jet peribadi, helikopter peribadi,kereta berbiji biji yg termahal semua beliau ada.
    Kalau Saiful mengalah dan meminta 100Juta dan hidup mewah sampe ke anak cicit pun saya percaya Nuar jubor NO HAL punya. Tetapi Saiful kerana iman dan taqwa, redha segalanya dan istiqamah dgn Tali Allah, walaupun cobaan, godaan yg terlalu kuat hinggakan ayah kandung sendiri sanggup menggadai maruah kpd barua lahanat Yahudi Zionist Neocons.
    Kita juga tahu barua2 dan talibarut2 Nuar Jubor termasuk pemimpin2 luar negara sekitar Australi dan negeri Asia yg menyokong dan menjilat beliau ada kerana mereka ini diibaratkan lalat2 berligar ligar pada bangkai yg ada habuan najis untk buat makan. Itu sebab pempin2 PgayR seperti Joe Bedul, Sam ketot, Cikgu Bardot, Din jerawat batu, Mak Lampir, Mat Sabun, Haji Hardy perut buntal, Nizar Komunisdan lain2 punyalah menjilat jubor Blendir Nuar kerana habuan yg dtaburkan. Spesis2 ini bukan saja sanggup menjilat jubor blendir Nuar, jual harga diri dan anak isteri pun mereka sanggup. Inilah hibanya, terkutok dan bngsatnya spesis2 fuckaton haramjadah yg sudah harus drejam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama, bangsa dan negara.
    Syabas Saiful kalao ada 10, 1000, 100000 pemuda seperti anda Negara kita, pengajian tinggi kita, tdak ada Mahasewel2 yg bengap nak mampos dan pikiran macam taik.

    ReplyDelete
  46. Saya ucapkan syabas kepada Saiful kerana berani melawan godaan dan cabaran dari ayah kandong sendiri dan dari godaan Dajjal lahanat.
    Rakyat semua tahu dari akuan bersumpah bejas Gabenur Bank Negara ,Datuk Murad yg Nuar Jubor songlap harta negara dgn bpuloh master account bernilai 3Billion yg hingga ke hari ini Hero Tamil pare pundek san isteri Senyap, dan tak berani nak heret Datuk Murad ke aras tudohan tersebut. KENAPa? Kalu dgn wartawan soal sikitje dah terkucil naik sawan "u ulang i saman".
    Kalau pun permintaan 10juta ke, 50 juta ke, Nuar jubor no hal. Kerana beliau lebih mampu dari itu, jet peribadi, helikopter peribadi,kereta berbiji biji yg termahal semua beliau ada.
    Kalau Saiful mengalah dan meminta 100Juta dan hidup mewah sampe ke anak cicit pun saya percaya Nuar jubor NO HAL punya. Tetapi Saiful kerana iman dan taqwa, redha segalanya dan istiqamah dgn Tali Allah, walaupun cobaan, godaan yg terlalu kuat hinggakan ayah kandung sendiri sanggup menggadai maruah kpd barua lahanat Yahudi Zionist Neocons.
    Kita juga tahu barua2 dan talibarut2 Nuar Jubor termasuk pemimpin2 luar negara sekitar Australi dan negeri Asia yg menyokong dan menjilat beliau ada kerana mereka ini diibaratkan lalat2 berligar ligar pada bangkai yg ada habuan najis untk buat makan. Itu sebab pempin2 PgayR seperti Joe Bedul, Sam ketot, Cikgu Bardot, Din jerawat batu, Mak Lampir, Mat Sabun, Haji Hardy perut buntal, Nizar Komunisdan lain2 punyalah menjilat jubor Blendir Nuar kerana habuan yg dtaburkan. Spesis2 ini bukan saja sanggup menjilat jubor blendir Nuar, jual harga diri dan anak isteri pun mereka sanggup. Inilah hibanya, terkutok dan bngsatnya spesis2 fuckaton haramjadah yg sudah harus drejam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama, bangsa dan negara.
    Syabas Saiful kalao ada 10, 1000, 100000 pemuda seperti anda Negara kita, pengajian tinggi kita, tdak ada Mahasewel2 yg bengap nak mampos dan pikiran macam taik.

    ReplyDelete
  47. mamposs umno kali ni.... sampai sekarang pun belum confident lagi nak bubar parlimen.... ibarat bangunan yang condong tunggu masa untuk tumbang... mamposs..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus betul tactical psycho najib, semua cacai kepanasan, lambat ke, cepat ke sama jer.. tiba masa pangkah la mana yg lu suka...

      Delete
  48. Umno?? Ada lg ke? Bunyi mcm haiwan yg nak pupus je. 5thn dah berlalu. Msh x de telur nak bubar.kah...kah... kah.. skrg kerajaan sementara.apa punya pm nak bubar parlimen pun takut. Adoiii letih ada pm takut bini. Bubar je Tangan aku dah gigil nak pangkah pr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..lu baru bngun dari koma ke...tu tngn dah gigil tu...lu mat stim ke atau lu kena parkinson...sabar bhai!!! Tak lama lg tu...hrp2 parkinson lu tak serius...nti org pangkah guna tngn,lu kena guna lubang hidung....klu lu mat stim...harap2 masa pru nti lu ok bhai...nti terpangkah bn...lu kena tnggu lagi 5 tahun...hahaha

      Delete
  49. ape la susah sgt najib nk berkonspirasi libatkan sulu semata2 nk menang pilihanraya. kalau betul la najib ni jenis otak nk berkonspirasi utk pilihanraya, baik dia anta pembunuh upahan utk bunuh nuar. selesai segala masalah.

    ReplyDelete
  50. harap UMNO kalah teruk dalam pilihan raya ke 13..

    ReplyDelete
  51. siape pilih pr memang bodoh...keturunan kau diperbodoh macam melayu..kat singapore..martabat keturunan kau hancur....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!