TIAN CHUA ADALAH ANAK HARAM YANG WAJIB DIUSIR DARI MALAYSIA!

Si bapok cina Bapok Tua pencinta kunyit Tian Chua memang patut dihalau dan diusir keluar bersama-sama Anwar Ibrahim dari Malaysia. Sepertimana kita semua tahu bahawa Anwar adalah dalang disebalik kemasukan lanun Sulu di Lahad Datu, perkara ini telah pun disahkan oleh Media Filipina.

Tapi Tian Chua anak haram masih dok spin menyalahkan UMNO, sesungguhnya anak cina sial ni dah melampau, dia wajib diajar!

Korang tengoklah keluarga polis yang terkorban, aku kepilkan gambar kat bawah ni, setiap kamu semua melihat muka balu-balu ini dan anak-anak yatim ini maka wajib kamu kena ingat bahawa disebabkan Anwar la mereka ni menjadi janda dan yatim!

Demi nak menjadi PM Anwar sanggup buat apa sahaja! Sampai bila korang nak biarkan Anwar haramjadah ni buat macam ni? Bukan Utusan yang kata Anwar terlibat tau, tetapi Media Filipina, kalau benar Anwar tidak terlibat maka dia mesti kena saman Akhbar Filipina!

Khabarnya bukan dua tapi tiga anggota yang terkorban dek kerana kerja gila Anwar ni. Wahai rakyat Malaysia pemimpin sial macam Anwar ni ke korang nak jadikan ketua negara? Belum jadi PM dah huru hara dah negara, kalau la dia jadi PM....tah la

98 Responses to "TIAN CHUA ADALAH ANAK HARAM YANG WAJIB DIUSIR DARI MALAYSIA!"

  1. Apek ni kan patut campak je dia kat tengah2 masa kejadian tembak nenembak pagi tadi!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah YB Tian Chua kerana mendedahkan komplot jahat pihak-pihak yang takut kalah dalam PRU 13. Tahniah!

      YB memang merupakan orang yang mempunyai keberanian luar biasa dalam menegakkan kebenaran. Saya masih ingat YB seorang berbangsa cina duduk di atas jalan berdepan dengan Water Cannon FRU tanpa bergerak sedikit pun pada tahun 1998 masa anwar ditangkap.
      Beribu penunjuk perasaan, semua lari....YB seorang tak berganjak, biar dibelasah, dipenjara, tetap memperjuangkan kebenaran.

      Delete
    2. apa bukti Anwar buat? halo bro...lu pun nak kena kafarah sama dgn blogger papagomo ka? hahaha. buka aib sana sini akhirnya Allah "telanjang" sendiri blogger bodoh tu...teruskan buka aib dan fitnah...tak lama lgi lu pun ikut sama ditelanjangkan...sebaik2 perancangan adalah perancangan Allah.

      Delete
    3. Weh bodo ..TUE ANAK BANGSA KO YANG MATI TAU..AT LEAST KO BAGI SIMPATI SIKIT..TUE LA ASIK NAK LAP TAHI TIAN CHUA JE..MCM NIE LA JADI NYE

      Delete
    4. Anwar dalang?....PURE BULLSHIT. Tak boleh diterima akal.

      Delete
    5. Cuma nak bagi tahu......bukan semua orang percaya kepada cerita-cerita umno.

      Delete
    6. sebab korang bodoh. tak ingat lagi si tian chua ni yg kira satu..dua..tiga..waktu demo dulu? pastu apa aladan dia..bangang punya pencacai PR!

      Delete
    7. kecoh betul.....yang mati baru 10 orang lanun, ada 170 masih hidup.....apa tunggu lagi , tembak dengan GPMG kasi berkecai badan depa lah, baru hero, baru Najib boleh berbangga, baru rakyat pun kagum.

      Ini belum apa-apa dah tuduh anwar lah, tian chua lah.....cool lah ,job not finished yet.

      Delete
    8. Melayu sokong statement gampang cina keparat ni pun sama Gampang...!

      Delete
    9. Anon 12:26...mgkin bukan keluarga ko yg mati..tu yg ko boleh buat lawak...Mana tahu nanti keluarga ko yg kena...
      Sebagai para subahat mat liwat..aku harap dia mohon maaf kpd keluarga mangsa dan berilah pampasan yg sepatutnya..

      Delete
    10. Anon 11.24, kau ni nk kata bodoh mmg dah bodoh pun.. Kau baca sdri la paper drp filipina tu trg2 dah ckp anwar terlibat..

      Kau x fikir apa yg keluarga polis yg terkorban tu rasa sbb tu kau boleh ckp mcmtu. Klu kita nk sokong sesuatu parti pun jgn smp taksub membuatkn kau jd bodoh nk beza mana baik buruk.

      Hormat sikit kt keluarga polis yg terkorban tu.sbb kn anwar dan pr pnya kepentingan diorg pula yg jd mangsa.bodoh lah kau ni sial!

      Ahmad,
      Pejuang melayu.

      Delete
    11. Setuju..kalau bapak ko mati mlm nie..si tiang chuak nie komen.."padan muke" ...ko suke..bangang

      Delete
    12. che det pun kena campak juga sebab asal usul dari chennai india.patut terimakasiah kat tunku sebab bagi kat pengenalan kat tukwan dia.bolah jadi ketua menteri chennai india.

      Delete
    13. Org yg ko kutok tu pon solat, mengucap, gi haji lagi. Apa yg ko bagi kat malaysia? Hampas! Kalau ko matipun takde rugi Malaysia ni

      Delete
    14. This comment has been removed by the author.

      Delete
    15. oii,, Tian Chua orang Suruhan Singapura untuk menhancurkan Melayu,,Tian Chua tetap mebela bangsa dia Cina yg bercita cita nak pecah Melayu macam Singapura buat..Bial Melayu berpecah senang lah mereka nak kerat Melayu..Yg dok jadi bodoh nie org Melayu.. Cina dah bersatu dlm Dapig,,walaupun MCA atau Gerakan meraka dah bersetuju sokong DAPig bermatlamat nak jatuhkan UMNO yg membela Melayu..Kenapa lah kita nak sanjung Tian Chua, Cina Kafir Harbi yg langsung tak bersimpati polis Melayu yg meninggal mempertahankan Negara..Woii Melayu yg bodoh mcm haram jadah..hampa mampuih bsok tngok lah,,samaada Tian Chua atau Melayu yg membaca doa mayat hampa,,babi sungguh bodoh hampa nie...

      Delete
    16. pakar konspirasi yang paling hebat di malaysia mungkin ada dalam pakatan haram....tak mustahil nanti ada kalangan pemimpin pakatan haram yang sanggup membunuh sesama sendiri demi menegakkan konspirasi terancang apabila dalam keadaan terdesak...

      Delete
    17. oh melompat sakan pulak puak korang nie bila insiden pencerobohan lahad datu ni melibatkan pemimpin korang!!siap mintak bukti lg, puak puak ni kalau bentang segunung bukti pun, masih menidakkan jugak, dah kalau manila times ni tak betul, apa susah, korang saman ja!! Kan saman menyaman ni makanan korang!! Kalau dah fitnah, knspirasi Umno, buktikan!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    18. Kesian anon 11.24 bangsat sgt ke. Berapa cina sial ni bayar kau. Org ramai yg ckp melayu mesti bersatu bukan saj UMNO dunggu!.

      UMNO punyalah sabar dgn org mcm kau. Rasanya kalau pkr yg perintah apa dia akan buat. Cina lahanat ni tamak. Kalau dia berkuasa alamat apa yg tok nenek kau penat2 kumpul habis dia nak. Kat luar tu org melayu ramai yg susah. Tu yg kerajaan adakan DASAR EKONOMI BARU utk bantu org melayu terutama diluar bandar tu yg susah. Anak2 mereka nak keuniversiti pun tak mampu nak hantar. Kerajaan adakan biasiswa bagi yg pandai. Yg kureng sikit ada PTPTN. Tapi org buta mcm kau ni dahlah tonggong buta pulak masih tak nampak.

      Kerajaan adakan ini semua kenapa? Sebab nak bantu kau orglah. Cina lain ramai dari mereka dah kaya raya ambik hasil tanah Melayu kita. Mereka ada persatuan yg bolih tanggung anak bangasa dia utk lanjutkan pelakaran. Tgklah berapa ramai billionaire cina jika dibandingkan dgn org kita. Itu pun kau dengkikan dia walaupun melayu ni banyak bagi peluang pekerjaan pd org melayu. Kau org caci maki dia hina dia. Siapa yg cucuk kau kalau tak cinababi atas dan org2 dia.

      Cuba kau pergi ketempat elite mcm damansara, tmn tun, petaling jaya area. Kau diri tepi jalan dan tgk siapa pakai kereta mewah Merc BMW CAYENNE HONDA FERRARI DAN mcm2 jenama kereta mewah. Cina kau bandingkan berapa org melayu yg guna kereta mewah. Kau rasa justified ke. Kau tgk pula rumah2 merrka. Berapa yg duduk rumah mewah. Berapa ratio antara melayu dan cina. NYATA SEKALI MEREKA INI TERLALU KAYA DAN MEWAH DIBANDINGKAN DGN MELAYU yg kebanyakannya menaiki kereta proton dan tinggal dirumah pangsa saja. Jadi tidak salah kerajaan mengadakan DASAR EKONOMI BARU UNTUK MEMBANTU ORG MELAYU BUMIPUTRA agar jurang kehidupan tidak begitu jauh. Tapi orang mcm kau nilah yg senang dibeli untuk menghancurkan kau melayu sendir. Org mcm kau tidak ada nasionalis feeling utk membantu bangsa sendiri sama mcm pass pkrr. Org bijak pandai dlm kerajaan pecah kepala mcmana nak naikan taraf hidup org melayu tapi kau org binasakan. ORG MCM KAU NI MMG TAK LAYAK HIDUP DI MALAYSIA YG AMAN DAMAI.

      Delete
  2. binatang cina laknat melayu yg mati kau hidup senang , lu setan lu ingat nuar jaga yu belakang lu ingat wa takut mau jentik lu punya lancow , sekali tendang apek ni insyallah bolih 1/2 mampos , sabar melayu umno ada had , tangkap je setan2ni peduli ,,,,patutada SERATUS PREBET ADAM.

    ReplyDelete
  3. memang pukimak punya cina komunis tian chua ni..dasar anak haram kl0n babi dgn mak dia..lu ma okui punya tian chua..

    ReplyDelete
  4. Kenapa xde sekor pon cina yg nak mmprtahankan negara ini...tapi bila anggota keselamatan yg mati mmprtahankn negara puak cibai neh trtama DAPig , puki r dan PAS kemain mnghina dan mmprlekehkn kematian wira2 kite...dahla langsong xmenghulor bantuan ataupon sokongan moral,,dihina lagi adala...

    Mmg patot anak haram yg suke gigit polis dan langgar mati askar kite ini di buang dari negara kite...biar anak betina ANUwar merana krn boipren haram dia di buang dari Malaysia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tembak dahi Tian Chua berdosa ka di sisi Allah?

      Delete
  5. Aku nak cakap yg Tian Chua memang gila babi !!!. Dulu ada kes mahkamah pasal gigit tangan polis semasa demontrasi liar pakatan haramjadah PR entah aku tak ingat tahun bila di KL.

    Hakim mahkamah lepaskan atau ringankan pertuduhan atas alasan tau mau ada pilihanraya kecil parlimen batu. hakim jatuhkan hukuman denda RM2,000.00. Kalau lebih daripada RM2,000.00 dah tentu Tian Chua gugur sebagai YB Parlimen Batu.

    Hai masih lagi tak sedar diri babi Tian Chua ni memperlekeh polis dan tenatera Malaysia..

    Wahai puak PKR!!! inilah ko punya puaka menjahanam negara..Ko tolong jawab la kat rakyat kenapa ada babi YB Batu macam ni ?

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O PR !!!

    ReplyDelete
  6. Babi ni yg patut mati krn mrklah yg bawa lanun tu ke sabah...

    ReplyDelete
  7. jangan ambil tindakan dekat dia nanti Nik Aziz marah, Nik Aziz kan ker sayang puak2 kafir nie lebih dari saudara islam dia.

    ReplyDelete
  8. ayat paling bodoh dari sorang YB nih...kalau perompak pecah masuk rumah dia&mengancam keluarga dia dgn senjata..apa dia nak buat?sama juga dengan orang yg menceroboh negara dgn apa apa alasan sekali pun dianggap menceroboh..itu kira baguih jugaklah kerajaan tidak bertindak terburu - buru sampai dateline@konspirasi pihak tertentu yg menggunakan puak2 penceroboh nih supaya bertindak sedemikian..jadi mungkin penceroboh2 nih dikuda hitamkan pihak tertentu utk kepentingan politik..,biar ada yg terbunuh,,jadi boleh diwar warkan di blog2 utk dianalisa se detail detailnya..baghal punya manusia..

    ReplyDelete
  9. Bukan disuir .. tapi dipijak pijak sampai mampos kemudian humban ke dalam longklang paling kotor kat klang ...

    ReplyDelete
  10. YB (yang bangsat) dari fuckatan haram memang kurang ajar!

    babi cina rasis nih patut ditangkap dan ditembak sampai mampus!

    perajurit-perajurit negara menumpahkan darah demi negara tercinta,tapi si babi nih bukannya hendak mengucapkan takziah atau terima kasih kepada anggota keselamatan negara, tapi dicacinya pulak mereka-mereka yang telah menumpahkan darah demi negara!

    fuckatan memang bangsat!

    vote BN!
    let us teach this fuckatan YB (Yang Bangsat) a lesson!
    Don't mess with the malays you muthafucker bastard tian chua!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10:48pm....setakat engkau maki hamun gini dan sumpah seranah, tak jadi apa pon pada cina tu....

      Delete
  11. TIAN CHUA MMG DAH MELAMPAU SGT DAH INI, ADA KE PATUT DIA TUDUH UMNO LAGI SEDANGKAN PAPER FILIPINA DAH CAKAP ANWARLAH DALANG DI SEBALIK KONSPIRASI YG BERLAKU DI LAHAD DATU. BUANG AJE TIAN CHUA DARI NEGARA KITA ATAU TEMBAK SAMPAI MATI AJE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tembak dia berdosa ka di sisi Allah?

      Delete
  12. takziah pada keluarga mangsa ini semua angkara anwar, dah tiba masanya kita sebagai rakyat utk bersatu dan pastikan anwar ini di beri hukuman setimpalnya atas perbuatan terkeji dia itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HELLO BRO DIA SIAP DAH CORNER BARING TUDUH KERAJAAN PULAK. IBARAT BALING BATU SEMBUNYI TANGAN. APA JENIS MANUSIA AGAKNYA DIA NI. DIA FIKIR ORANG TAK TAU. ALMAKLUM PENCACAI DIA BODOH DIA ANGGAP ORANG LAIN PUN MCM PENCACAI DUNGGU DIA.

      Delete
  13. hahhaa...duit RM2bil sudah masuk ikut Lahat Datu..

    ReplyDelete
  14. Tian chua babi..lain kali anta bapak dier operasi mcm nie..biar mampos

    ReplyDelete
  15. Ramai sudah jangka apa Lim Kit Siang, Tian Chua, Anwar dan Pembangkang akan kata. Sayang sekali umpan anak ikan Anwar Ibrahim telah meragut jiwa anak Melayu bukan setakat insang anak Sulu ! Lalu Anwar akan terus berkata selama-lamanya "orang dalam video itu macam saya, tapi perutnya terlebih buncit sambil ketawa macam iblis dan syaitan.

    ReplyDelete
  16. TIAN CHUA BABI...NUAR BERAHIM patut talibarut pengganas yang nak menghancurkan negara.....hapuskan musibat ni..............

    ReplyDelete
  17. Mane bangsat2 PR..org mcm ni ko nak suruh jadi menteri..baik ambik keldai je..at least dier takde buat komen bodo mcm ni

    ReplyDelete
  18. tian chua anak haram nie kenapa tak berani ke nak lawan dgn anwar yg dah sah2 diberitahu oleh surat khabar filipina yg anwar nielah dalang di sebalik konspirasi yg berlaku di lahad datu. kalau kau berani tian chua pergi tangkap anwar dan sumbat dia ke penjara barulah kau blh jadi wira tapi sebenarnya tian chua juga suka melayu sesama melayu bergaduh ini, yg bodoh org melayu kerana percaya sgt kat cina kafir.

    ReplyDelete
  19. Org yg jadi dalang lanun sulu ni yg sepatutnya mati....pukimak mat liwat n kuncu2nya....korang hutang 2 nyawa.....agar korang dpt balasan setimpal...

    ReplyDelete
  20. TARAF ANUWAR DGN TIAN CHUA TARAF BINATANG JA..LEBIH DASYAT TARAF ANUWAR TARAF SYAITAN..APA NAK JADI DGN ANUWAR NI PON AKU DH X TAW NAK KATA APA DAH..MEMANG NAJIS LA KAU NI ANUWAR..HAKTUIHH SMUA KETURUNAN KAU ALJUBURIT...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyaris mrk tu babi...klu ayam dah aku mtk Unit Amal Pas sembelih korang..

      Delete
  21. Si rafizi ramli yang konon "akauntan" yang pandai kira2 nie tak penah nak kire berape IQ si tian chua nie..mesti sama banyak ngan siput sedut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rafizi.Sbg rakan koleq ko...ikhlas aku nasihatkan agar berjuanglah di luar pkr.Ko akan dipandang mulia dpd ko bersama sipeliwat tua tu...dalang pembunuhan perajurit negara..

      Delete
  22. Hutang darah dibayar dgn darah. Celako punya cina. Sumpah pendekar. Biar putih tulang jgn putih mata. Tidak MELAYU hilang didunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tembak dia berdosa ka?

      Delete
  23. seperti biasa menteri KDN hanya berani beri amaran...sebab tu cina kominis dap makin berani,elok DS NAJ¡B singkir kn saje menteri bapok tu..

    Peace nØ AN(WAR)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayang seribu kali sayang, hancur negara disebabkan Anwar, lagi bertambah hancur bila letak menteri PONDAN jadi menteri KDN...alahai Najib, kalau kau asyik dok cover line sepupu kau ni, dgn kau sekali boleh terpelanting nanti jadinya...aku ni walaupun akan mengundi BN tapi kalau calon di tempat aku menteri KDN ni yang bertanding, dah confirm aku tak keluar mengundi, sebab aku tak mau PONDAN jadi menteri lagi...Menteri Pertahanan kau letak pulak kroni Anwar, baguih sangat la Najib ooi...

      Delete
  24. Wat pe BN nak rancang. Bn gerenti menang pru punya. Lain kalau terdesak macam anuar tu. Dia kan terer bab2 macam ni.

    ReplyDelete
  25. mari kita tengok..berani atau tidak anwar saman paper luar tu..kalau fitnah takkan nak menikus je kot..diam tanda setuju...celaka punya orang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. NAK SUMPAH LAKNAT PUN TAK BERANI INIKAN PULAK NAK SAMAN. ORG LUAR. BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH. JADI FAHAM2 SAJALAH.

      Delete
  26. Tian Chua Chi Bai
    Ka Ni Na Bu Chow Chi Bai

    You Deserved To Be Burnt In Hell

    You Mother Fucking Chi Bai

    ReplyDelete
  27. Mat liwat dan kuncu2 babi nya yg terlibat menjadi dalang patut mohon maaf dan bantu waris mangsa dgn memberi pampasan yg sewajarnya....

    ReplyDelete
  28. Gud bai parti bangsat negara ..bkubur la slma lamanya.....kikiki....xkan mlayu ilang didunia...yg hilang adalah mlayu2 umporno....kikikki

    ReplyDelete
  29. Boddo pnya otk lembu....pi la bwk keris karat angpa tu kat lahad datu....puak umporno taw hnya mncarut,melucah,....tp tloq xda...kikikiki.....dulu kini boddo slamanya....kikikiki....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawak la bulan ka bulat sabit pege club main china doll

      Delete
    2. Pi la bawa geng Unit Amal PAS kesana. Depa bulih berjihad utk negara.

      Delete
    3. Klu tu bukan didalangi oleh bapak liwat ko...aku rela pegi berjuang demi negara..

      Delete
  30. Sial Celaka kau Tian Chua, tengok muka kau pun tak selera tak tahu macam mana punya manusia boleh suka pada kau. Kau HINA orang Melayu yang mati kerana mempertahanan maruah negara..binatang jenis apa kau ni? Kau lebih hina dari BABI, sekurang-kurangnya BABI ada jugak gunanya. Kau Tian Chua?? Tak ada APA yang BAIK buat negara. Kau hanya makan gaji buta betul betul SIALLLLL, Ptuii......I hate you, I hate PKR to the bones...why dont you just mampus, take your boss along. Aman sikit Malaysia ni.

    ReplyDelete
  31. Wahai rakyat Melayu Islam Malaysia sekalian !!!'

    Marilah buat serangan cyber terhadap twitter, blog dan fb babi Lim Kit SianG, babi Tian Chua, babi sivarasa, babi Mat Sabu dan lain2 babi dalam PR.

    Pelurunya ialah taip '' PUKIMAK MOTHER FUCKER CINA BABI '', ''HEY MOTHER FUCKER BALIK CHINA '', '' HEY CHINA BABI KAU ANAK PENDATANG HARAM ''...

    Kita declare cyber war !! serangggggg !!!! serangggg !!! serangggg !!!!!

    MAMPOS PR !!!!!!

    Ketua Batallion Perang Cyber.
    Kem Lahad Datu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1:01am...ni je yg orang melayu boleh buat......

      Delete
  32. Klu dah babi tu jentik telur pun tak guna dah...humbanje keluar

    ReplyDelete
  33. Mcm ni lah bangsa cina yg pas sokong sgt tu...aku mmg benci gila kat cinà yg perangai mcm babi ni..klu drg tak mempertahankan negara kita apa akan jd...

    ReplyDelete
  34. Awal2 dah dpt agak. kalau insiden ini memberi keuntungan besar kpd BN, memang sah ia dirancang sehingga kematian anggota keselamatan kita. Antara tanda2 konspirasi ialah: (1) berlaku dekat2 PRU13. (2)kws sdh dikelilingi dgn ketat d darat & laut. Bagaimana Agbimuddin goleh keluar dgn mudah?

    hahahahaha mcmlah rakyat ni bodoh. Kemudian paling ketara apabila, konon penglibatan Anwar cuma didedahkan selepas ia selesai. hahahahahahaha nampak drama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau hang percaya itu semua konspirasi dan lakonan shj, aku minta hang dtg sana dgn geng Unit Amal PAS hang utk sama-sama berlakon sekali dlm drama tu.

      Delete
    2. Esok anak ko kene liwat dgn anwar, bn salah jugak ker? Mmg bodoh, ko ingat sulu tu kat amerika ke? Google la sket tgk kws tu. Suh belajar taknak, dah besar jadi bodoh. 22 batu nautika tahu!

      Anwar punya cerita tu keluar kat manila times lagi. Kalau tak paham bahasa inggeris ko suh tian chua tu translatekan. Lepas tu bg upah bontot ko ke dia.

      Delete
    3. Dulu puak mrk yg kata mcm2 ttg pncetoboham tersebut...Bila ada kematian...berubah pula kata2 mereka..MMG BABI.
      Cai pr...korang bertanggungjawab dunia akhirat...minta maaf dgn keluarga mangsa.

      Delete
    4. Org robot mmg fikirannya dah diprogramkan olih aljub. Lu mmg bodoh lah non...goblok sakan.

      Delete
  35. NAJIB PATUT RASA MALU !!!

    2 NYAWA DAH PERGI... TAK PERLU RASA SIAPA YANG BERSALAH ..... NAJIB ADALAH PM, ZAHID MENTERI ..... APAKAH DENGAN CARA NAK KOW TIM SAMA PENDATANG TELAH MENYEBABKAN 2 ORG MATI... KETURUNAN UMNO TAK PERLU MENCARUT MACAM HAIWAN HILANG JAMUAN MALAM .... SIAPA BOS KAMU ???

    NAJIB LAH.... SIAPA KETUA KOMANDAN ?? NAJIB LAH ... TAKANLAH NAJIB BIUL BIARKAN ANWAR JADI DALANG ??

    NAJIB LETAK JAWATAN SEBELUM AKU TURUNKAN KAU pru 13!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib jugak yg salah. Kalau tak percaya dgn Najib dan pasukan keselamatan negara, hang suruh Hj Hadi berunding dgn penceroboh tu. Bawa Unit Amal PAS sekali utk jaga keselamatan Hj Hadi.

      Delete
    2. Masaalah nya geng sulu tu muslim. Nnt askar kita yg muslim bunoh muslim. Tak molek tu...

      Delete
    3. Cai...risikan krjaan filipine mengesahkan mat liwat telah merancang dgn sultan sulu sejak november tahun lepas..
      Klu 180 org nak serang negara kita....mmg gila dan menempah maut..Mmg ada dalang yg hasut hingga mrk berani.Tapi sayang perancangan mat liwat tak rapi mcm video besi...Tuhan tak izinkan....
      Tak payah spin pjg2.....suruh jer bapak liwat ko tu minta maaf dan beri bantuan pampasan kpd keluarga mangsa....SIAL BETUL BABI PR

      Delete
    4. EX-TUDM berkata,

      2 NYAWA MELAYANG
      Mintak diganti dengan 1. Najib 2. Zahid ??? boleh

      Delete
    5. Ex-TUDM....rasa aku ko mmg kena buang dpd tentera sebab masalah disiplin..Jelas nama mat liwat disebut sebagai dalang...Sepatutnya dia yg bertanggungjawab....

      X-Renjer

      Delete
  36. Tak payahlah UMNO nak gunakan menreka yang terkorban untuk kepentingan politik UMNO yangdah nakmampus. Sungguh menjijikan taktik ini. Kenapa pasukan keselamatamn tidak diberikan alat tercanggih untuk menangani keadaan? kenapa mereka tidak menyerbu di waktu malam dengan night vivsion? semua duit pertahanan dah songlap? Gas pemedih mata yang diberi israel, hanya untuk digunakan kepada rakyat bukan kepada penceroboh negara?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni biol ka apa? Hang belajaq ilmu tempur dgn askar pencen mana? Dah kejadian waktu pagi nak pakai night vision tu buat apa? Gas pemedih mata tu pulak utk menyuraikan perusuh. Kalau nak berperang dgn gas pemedih mata dlm hutan hang nak tengok pergerakan musuh lagu mana? Alamat tertembak kawan sendiri la.

      Yg byk qoute kematian anggota kita ni pemimpin hang. Nak kata yg Malaysia ni dak selamat. Pemimpin hang yg sibuk poltikkan isu ni. Kalau pemimpin hang nak tolong baik depa tolong hantar Unit Amal PAS ke sana. Bantu pasukan keselamatan kita.

      Delete
    2. terok sgt level iq dia ni. Dah mmg puak pas ni lebih syg kapir dari org islam. Gi la cium bontot cina makan babi tu.

      Delete
    3. Betul2la ko ni tak guna otak....lanun2 Sulu pukimak tu mula dulu pakai mortar, mortar tu adalah sejenis pelancar bom di tuju kearah kenderaan polis yg sedang berkawal. tak sangka bom meletup mengenai komando polis malaysia. ini adalah tembakan bacul !!!

      org macam ko ni elok la pergi masjid dan muhasabah diri...dan bagitau puak PAS ko tu yg PAS ni sangat DAJAL DAN MENJIJIK !!!

      HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

      Delete
    4. Puak babi tu cuba buat skrip...malang skrip mrk kotor dan filem mrk hancur.. Pengarahnya adalah bapak liwat lgbt pgayr.....mampuss kau..

      Delete
  37. KENAPA TUNJUK KEMARAHAN DALAM BLOG,AMBIL LAH SENAPANG BAGI SEBIJI BIAR MAMPUS CINA KAPIAK NI,BUAT MENYEMAK MALAYSIA...

    ReplyDelete
  38. Time ni la sesuai hantar Unit Amal Pas, Juara baring atas jalanraya, Pakar menterbalik Kereta polis,Namawee,Karpal Singh, Tian Chua ... Dorangkan sayangkan negara ni, ala bukan ada kena mengena dengan Anwar pun, sekarangla nak tunjuk pejuang sebenar.

    ReplyDelete
  39. Bukankah anwar ibrahim yg cakap kat media barat dia sokong pelindungan dan keselamatan negara israel ? sekarang ni dia jugak yg sokong lanun2 Sulu..habis sape lg kata ? UMNO ? Burit la puak Dajal PR ni !!! Puak2 PKR dan PAS memang sangat Dajjal dan Jijik !!

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah sanggup jual kalimah ALLAh kerana DAP apalagi negara dan bangsa.

      Delete
  40. Tian Chua ni sebenarnya ada sejarah yg agak unik.. Mak dia dulu termain dgn anjing kurap tepi jln.. Mgkn mak dia x sengaja.. Niat asal mak dia nak bg minum je kat anjing kurap tu sebab kesian.. Pastu mak dia tertido.. Anjing ni pn amik la kesempatan..

    9 bln lps tu lahirlah seekor manusia yg diberi nama Tian Chua ni.. Klu tgk muka dia kan ada iras2 anjing tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ah la erk...padan muke same

      Delete
  41. Drama yang makin mantap!Dan dalam drama jugak sudah tentu akan ada korban..Bukak mata anda terhadap drama WTC Amerika..bukan stakat makan beratus korban!bahkan runtuh satu mercu kebanggaan! Kalau anda semua (yang budiman) dan mempunyai daya pikiran yang kool terhadap drama WTC Amerika, mungkin anda semua akan boleh berfikir secara mendalam dalam drama Lahad Datu ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kata hang pi sana jadi pelakon extra. Jadi tukang lambai-lambai ka. Nanti kalau ada kekosongan watak utk diisi hang bulih panggil kwn-kwn hang ikut berlakon sama.

      Delete
  42. Tak semudah ini....

    Tak semudah ini rakyat mempercayai cakap korang.

    Rakyat tahu hangpa tertekan......takut kalah pilihanraya.

    ReplyDelete
  43. Kita lupakan perkara ini seketika dan bertekad untuk mengundi PAKATAN RAKYAT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BODOH PUNYA STATEMENT.

      Delete
  44. Kepada rakan2 yg pernah berjuang sejak 1998 bersama pgayr...bangunlah dan bangkitlah kita keluar dan tinggalkan si mat liwat tu..
    Nafsu si kote bengkoknya utk menduduki putra jaya begitu kotor..hina..dan sangat bangsat...Cukuplah dia khianati perjuangan asal kita dan sekarang dia sanggup khianati negara hingga gugur dua org pewira negara...semoga roh mrk dicucuri rahmatNya..
    Dengan rasa ikhlas hati aku menyeru rakan2 tinggalkan perjuangan yg hanya layak sebagai perjuangan munafik demi pecinta lubang taik.

    Bekas ahli pkr kota

    ReplyDelete
  45. Buta hati :
    kitsiang 13mei jd sekutu
    bukti cctv dikatakan besi
    org nyanyuk tido kaw solat berkarpet dijulang
    golongan warak perut buncit

    ReplyDelete
  46. mengapa sultan sulu ni tak mintak tanah air mereka yang berkurun dijajah oleh filipino tu........???????????????

    yang bermandi darah melawan penjajah kristian filipina ni adalah milf, abu syyaf, dlll........ puak2 sultan sulu ni buat apa? ... asyik duk kira tahta saja ke?

    yang sabah dah aman makmur dibawah malaysia tu buat apa kacau?

    ReplyDelete
  47. ajaran songsang sultan sulu ................ hanya nak kaut keuntungan diri saja!

    ReplyDelete
  48. umno pun macam lanun2 filipino ni jugak.... baling batu sembunyikan tangan! tak berani terbuka.... hanya harapkan kuasa & harta saja...

    kantoi melayu umno!


    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang mabuk ketum ka apa ni?

      Delete
  49. MAKIN LAMA MAKIN SIAL PAKATAN RAKYAT...CINA DAH PERMAINKAN KALIMAH ALLAH...ISU MELAYU DI BUNUH SEBAGAI MATI SHAHID DIKERTAWAKAN,YANG PAS MEMNBUTA TULI,BUKAN NAK SOLAT HAJAT...YANG DIFIKIR KAN PRU123,PUTRAJAYA..AKU NAK MAKI HAMUN MALAS...CUMA AKU NAK PEMBACA BLOG NI BERFIKIRFIKIR SEJENAK TERUTAMA PENGUNDI ATAS PAGAR......KITA ADA AKAL DAN ILMU UNTUK MENILAI,DAH TIBA MASANYA KITA HANCURKAN PR DALAM PRU13...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!