SIAL PUNYA PKR! MENYUSAHKAN RAKYAT PENANG DEMI NAK KEJAR GLAMER MURAHAN

Truck adun bt uban raveentharan membuat roadblock di tengah tengah highway jambatan pulau pinang semata mata hanya utk menari dan mengibarkan bendera pkr dan menyebabkan jalan jammed sepanjang 1KM ..truck itu membawa kontena pusat khidmat masyarakat adun berkenaan dan truck berkenaan di arak dan akhirnya berhenti di padang kota utk di rasmikan oleh sahibus samah liwatun aljuburi anwar bin ibrahim. Kejadian kira kira 9.30 malam.

Terima kasih kepada Sahabat Muka Buku Pulau Pinang untuk info ini
















85 Responses to "SIAL PUNYA PKR! MENYUSAHKAN RAKYAT PENANG DEMI NAK KEJAR GLAMER MURAHAN"

  1. Replies
    1. sokongan rakyat kat Penang utk PR tak perlu diulas lagi. Najib sendiri dimalukan bila tanya 'are u ready for BN?'...ramai2 jawab 'of course lah NO!'

      ni yang kita kagum sokongan rakyat Sabah utk Anwar Ibrahim makin membara lepas kejadian Lahad Datu. kalau jalan2 kat pasar diorang pon, ramai nak tolak Najib lepas tgk cara tangani masalah lanun Sulu tu.

      syukur sangat!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Bhai...kenapa pr gunakan kontena utk pusat khidmat masyarakat di negeri PR..cam dah takda confident jew,pru13 ni yg pr masih bernyawa...ialah,kontena biasa di gunakan utk projek skjp2...kontena ni boleh berpindah randah...hahaha!!! Mati2 aku ingt sambutan thaipusam...rupa2 perarakan dewa muruanwar berahma dgn dewa limguanengmurah...hahaha

      Delete
    3. Bai truck pr dah jauh berjalan ko je spt katak bwh tempurung. Yg x confident nak buat pru najib si isterinya rosmah. Nak debat takut nak bubar takut. Adoiii letih ada pm takut bini.

      Delete
    4. Takpa bhai...jauh perjalanan luas permandangan...bhai salah ke kerajaan yg sah tak umumkn tarikh pru dlm tempoh sah....pp,selangor,kedah,kelantan tak bubar dun pun lu org tak kisah lak...hahaha dasar pembangkang yg sentiasa nk membangkang...sabar ya bhai...

      Delete
    5. 5.18pm belum lagi menang sdh tunjok rangi. Menangnya pengkhianat2 negara dia angkutnya kau letak dlm kontena baling dlm laut. Jadi la kamu muzeum laut hahaha .pak ngan mak datin manusia biasa yg setan yg bertopengkan manusia adala boss kamu tu dan iblis2 mereka adala penyokong2nya salah sorangnya adala kamu. Sabar ye.

      Delete
    6. sekadar pertanyaan,kenapa Najib takut berdebat?

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. sekadar hebahan, nallakarupan cabar anwar berdebat dengan beliau!!kalau berani sahut cabaran ini!!tq

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    8. Bhai...apa faedah yg ds najib utk melayan perdebatan yg mana satu pihak yg bukan dipertangungjwb sebagai pentadbir...bhai klu nk dngr janji bulan;bintang dan matahari pergi jew ceramah pr...hahaha ds najib bukan nya bodoh dgn mainan pr..

      Bhai...perdebatan tak nembawa apa makna dlm pru kpd rakyat sbb rakyat cukup kenal dgn attitude pemimpin pr yg tak buktikan apa2 kpd rakyat wlupun memeritah 4 negeri malahan manisfesto bulan dan bintang hnya retorik....hahaha ckp anwar...hahaha ckp tak kena duit sapa pun boleh ckp...

      Delete
    9. malaikat maut umngokMarch 10, 2013 at 9:51 PM

      juragan elok balik ngaji dulu tanya soklan tah hapa hapa....najib layan tantuya dapat banyak pekdah oooooo....sebab najib tak bodoh la cai cai umngok diperbodohkan ha ha ha.....pendebatan tak bawa makna ke atau takut terbongkar semua ha ha ha bn buat apa perentah lagi7 negeri kaut kesemua ke.....ha ha ha.....piiiii raaahhhhhhhh

      Delete
    10. Haiya lu cik mat klon babi aaa..org sabah sgt panas hati sama itu anwar babi lo....Itu anwar...serupa babi dia org tengok lo...serupa itu karam III suku punya kelabat lo..Klu dia mali sabah lo...arap dia punya kapla berlubang kena itu peluru jugak...arap dia mati selupa itu lanun lo...

      Delete
    11. Najib tak perlu layan Anwar, just perlu bagi fakta untuk lawan hujah Anwar. then rakyat 1Malaysia akan nilai. tak susah pon. kutuk dalam media berani, face 2 face talak blani ka?

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    12. Anon 7:04 najib takut berdebat kerana dia tidak bijak menipu....anwar suka berdebat kerana dia bapak menipu...hahahahaaa
      Perut dia yg sedia boroi pun dia tak ngaku..kote dia bengkok pun dia tak ngaku.....hahahaaaa
      Dia subahat bunuh wira2 negara pun dia tak ngaku....Liwat jobor org pun tak ngaku..
      HABIS SIAPA YG BERANI NAK DEBAT DGN BAPAK PENIPU????..KAU JER LE CAI..??!!!
      KAU PUN KAKI TIPU JUGAK!!!!
      CHECKMATED YO!!!!
      weka weka wei wei..

      tuah

      Delete
    13. Amat jelas sekali kdangkalan politik mohamed khawarij dlm myantuni smangat nasionalis melayu. Perlu diingatkn bhwa yg menolak tu sume adalah org2 cina kiasu yg mrasa suey brtuankn pmimpin mlyu. Satu kaji selidik scara tnpa disedari telah dilakukn keatas org cina mgapa myokong PR wlpn trdpt PASHIT didlmnya maka jwpn yg diberi adalah DGN PR KAMI ORG CINA BOLEH JD PM TP DGN BN SAMPAI MATI UMNO MELAYU JD PM MALAYSIA. Jd sedar dn insaf bhwa mghapus mlyu sentiasa mmbara dihati DAPIGS = PAPIGS.

      Delete
    14. Anon 10:51...bukan terdesak cai....dah malaikat sendiri tak sanggup tengok dia bogel dlm video besi...perut dan terlondeh pun tak ngaku!!!TERDESAK...Hahahaaaaa
      CHECKMATED YO!!!!
      weka weka wei wei

      tuah

      Delete
    15. Bhai malaikat subuh...oppss malaikat maut sori bhai malaikat subuh brand mnyak atar..
      Lu tiba2 g masuk altantuya dlm isu debat tu sbb lu terlebih ngaji ke...bhai apa kena mengena membongkar dgn berdebat...??? Skrg duk buat roadshow ceramah tu buat apa bro...bukan bongkar tp fitnah...sory bhai,aku lupa lu org suka dgr fitnah dan menfitnah...

      Hahaha...bhai sbb takada debat ke yg kelantan kedah tak maju2...selangor n pp harap tlg sambung apa yg bn buat...sbb tak berdebat ke melayu pp semakin bangsat... Rakyat selangor smpi skrg masih tunggu segala jnji pkr dgn lu punya idola sebagai penasihat...bhai,lu suruh anwar bersihkn segala calitan noda sebelum nk sentuh masalah org lain...lu malaikat subuh oppps maut..sory bhai lmbt reply...

      Delete
  2. Bapak saiful tidak sanggup bersubahat dgn Umno Harbi kerana beliau tahu yg beliau akan mati dan akan ditanya kelak.Ahli Umno Harbi semakin tertekan dan Allah telah tunjukan kebenaran pd DSAI..ternyata Umno Harbi mmg celaka termasuk juga ahlinya..Najib juga semakin sial akhir2 ini..semua yg dipegang najib menjadi tahi Rosmah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Busuknya Roh dan Jiwa....

      Delete
    2. Bhai...whatever bro...statement bangsat dari lu bukan penentu didlm pru...apa yg aku nampak,lagi lu post statement ni lagi bnyak org dlm pr berfikir tntng politik pemimpin pr...hahaha..tahniah bhai..lu dah buktikan bertapa terdesaknya anwar nk jd pm...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    3. yg kena liwat bapak saiful ke saiful? yang duduk sebelah saiful masa buat sumpah laknat tu bapak saiful ke hantu raya bapak saiful? yang dh bersumpah laknat tu saiful ke org yang meliwat saiful? alahai....duit boleh beli bnyk perkara la ngok. lagipun blogger2 pakatun dh lama belasah bapak saiful ni sebagai tidak mempunyai kredibeliti, kaki hutang etc. so, sekarang puji melambung apahal? pesen macam ni, kalau iblis dan jembalang duduk sebelah anwar, mampus hidup balikpun ko akan sanjung iblis dan jembalang tersebut. tak gitu?

      Delete
    4. 3.49pm gelapnya hati. Bahaya. ALLAH sudah tarik cahaya dari jiwa kamu seperti tuannya. Like tuan like anak buah maaahh. Menyedihkan.

      Delete
    5. mcm kes adun2 kat Perak lompat parti. hilang sekejap sedar2 je dah jilat Najib lompat sokong BN.

      apepun kami penyokong UMNO masih menaruh harapan penuh terhadap Haji Sepol & jubor beliau.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. Hahaha bhai...aku tak faham apa yg lu nk sampaikan ttng adun lompat parti...16 sept tu bukan ke ada kaitan dgn lompat parti... Bhai apa beza lompat parti antara bn dan pr lu nk spin tp tak mmpu nk spin lompat parti ke...hahaha yg menaruh harapan ialah anwar...kes liwat beliau adalah perisai terakhir utk anwar sblm pru13...bhai aku simpati dgn segala usaha lu...tp rasanya lu pun dah tahu sejauh mana pr didlm pru13.

      Delete
    7. malaikat maut umngokMarch 10, 2013 at 9:56 PM

      kah kah kah tu la cai umno....bila terdesak sket anwar terdesak sket anwar....takut sungguh kat anwar ha ha ha.....takut kat aku ni....yg akan sentiasa memerati kamu ha ha ha......tak berapa hari lagi dah........kah kah kah.....

      Delete
    8. Bapak saiful buat CPR untuk Anuwar. Anuwar perlu talian hayat terakhir, bukan untuk selamatkan diri dari UMNO, tetapi untuk selamatkan diri dari dilapah oleh PAS dan DAP. Anuwar menghadapi masaalah integriti moral yang tenat. Kelayakan untuk menjadi PM dipersoalkan oleh Pemuda PAS dan ramai ahli PAS. Diantara dirinya dengan Hj Hadi, pemimpin PAS itu lebih bersih.

      Anuwar terpalit dengan najis dan lendir busung maksiat. Dia perlukan bapak Saiful menjilat nanah tersebut, seterusnya dia perlukan Nik Ajis menyokong tindakan itu dan memberikan fatwa kepada pengikut-pengikut Pas, bahawa Anuwar telah bersih dari dosa...macam baru baptise, sekonyong-konyong Anuwar suci...a-la Hollywood. Nik Ajis mengharapkan pengikut Pas akan sujud dan memandang Anuwar saperti cahaya yang memancar dari kepala-nya. Pengikut Pas ini akan merebahkan diri saperti pengikut satu cultist, dan meneriak..Takbeeeer, takbeeeer...

      Begitulah Anuwar, Nik Ajis menganggap pengikut PKR, Pas (pengikut mereka) bodoh macam kayu...Mungkin anggapan mereka betul kerana selama ini apa yang mereka katakan ditelan bulat-bulat, malah kerana kebencian meluat mereka kepada UMNO/BN mereka katakan tindakan bapak Saiful itu kena batang hidung UMNO.

      Cuba bayangkan scene dalam sebuah filem Melayu berikut : Badut 1 ketawa berdekah-dekah melihat muka Badut 2 yang terkena lempar tahi...Ha ha ha..amekaw, padan mukakaw bodoh. Badut 2 sebaliknya ketawa berdekah-dekah melihat muka Badut 1 yang memang terkena tahi juga...Ha ha ha.. amekaw, mukakaw tahik, bodoh.

      Mereka ketawa, ketawa...sebab kedua-duanya badut.

      Delete
    9. Hahaha malaikat subuh dah buat giler dia dah...hahaha bhai lu mmng nak jadi malaikat ke...hahaha makiin lama lu join blog makin nmpk jiwa lu tertekan...nasib baik lu cuma nk jadi malaikat,klu lu berangan nk jadi spiderman rasanya tak besok..lusa keluar paper...satu org melompat dari tingkat 18 dgn berpakaian spiderman...hahaha lu kelakar siot le..yelah org terlebih ngaji pun blh jd giler...

      Delete
  3. mamposs umno kali ni.... sampai sekarang pun belum lagi confidet nak bubar parlimen... mamposs.... ni semua angkara pemimpin2 and pengikut nye juga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bhai...kenapa khalifah umar tak nak bubar dun penang...itu hari kha kha khalid pun macam ia2 je nak bubar...pas ada dua negeri apahal tak nak bubar gak....!!! Bhai klu najib pengecut..knp pimpinan pr lagi bacul..hahaha...lu dah boleh mengundi ke bhai..ohhh pengalaman pertama,tu yg tak sabar ya!!

      Delete
    2. betul2 mamposs kali ni bhai... tapi kalau nak kembali kepangkal jalan dan bersama2 pemimpin pakatan masih ade masa lagi bhai.. cepat2 bhai..

      Delete
    3. Hahaha...bhai 04.36,selagi aku kenal siapa aku...selagi akidah agama masih aku pertahankn...takpa lh bhai...lu teruskn perjalanan lu..hujung dunia kita jumpa... Di depan pencipta kita Allah swt..

      Delete
    4. ok, kalau macan tu tak ape lah bhai... aku sekadar mampu menyampai je... ALLAH saja yang mampu merubah nye... TQ

      Delete
    5. Yes bhai...itulah yg mampu merubah segalanya...whatever bhai...semoga kita ada rezeki utk kita lepak2 sambil pekena nescafe tarikkk...thanks bro

      Delete
  4. Yang akan msmpos si BABI dan konco konco seperti engkau. Selamat jalan PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku setuju tu...

      Delete
    2. selamat berambus puak pkr!!!boleh jalan!!!

      Delete
  5. MAMPUS.....HANYA TUHAN YANG TAHU,,,

    ReplyDelete
  6. apsal kualiti gambar PK macam taik? umno bagi elaun blogging tu beli la kamera elok sikit. baru ramai sikit orang nak baca blog ko. walaupun ada bau taik sikit.

    syukur sangat masih ada penyokong2 PAS yg dpt bagi tazkirah utk macai UMNO kat sini utk kembali pada Islam.

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu buta huruf ke buta hati..hahaha bukan ke PK dah tulis yg pic n info ini sumbangan org penang...klu dah baca dgn hati iblis maka keluarlh statement syaitan...hahaha bhai lainkali mulakan dgn bismillah...harap2 ada soh chai pas tarbiah sikit mohamed ni...dialah satu2 peluru yg pr ada...

      Delete
    2. Wah, kayalah lu mad dpt buat job kat blog
      pk.

      Delete
    3. ko lah yang bawak bau taik dalam blog nie!!sebab ko hari hari datang tak diundang, najis ko berterabur kat sini lagi mau bising ka????

      Delete
    4. KENAPA ENCIK MOHAMAD NI DAH BERALIH ARAH. CORNERLEBIH DARI MAT SAPU DAN POK NICK PULAK.

      Delete
    5. Anon 10 mac, 9.58pm

      dia tu menyamar en mohamed. sakit mental bru keluar dari hospital tanjung rambutan...

      so hati hati dgn penyamar.

      Anti Sulu

      Delete
  7. tak mungkin umno dpt merampas p.pinang.rakyat penang sudah tidak mau lagi dipimpim oleh mamak nigeria yg menyamar melayu..mamak nigeria inilah yg menjual tanah2 orang melayu di penang..mmg celaka ahli umno yg sokong mamak..umno penang mmg bodoh kerna dipermainkan oleh mamak celaka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpa bhai...undi lu cuma satu..biar rakyat tntukn siapa pilihan mereka...

      Delete
    2. Anon 4.11. Jaga baik2 nanti anak kamu berkenan dgn mamak hahhh amacam. Hehehe masa tu kamu replay semula apa kamu cakap pasal mamak nigeria.

      Delete
    3. anon 4:11, tak da sapa heran dengan undi ko, ko tak undi umno pun umno tak rugi apa apa, lagipun umno tak perlukan orang macam ko,lebih baik umno sokong mamak peneng dari sokong ko yang terlebih celaka nie!

      Delete
    4. alo,Anal Brahim melayu ka,,Mamak Maleq Itik melayu ka,,bangsat p gay r

      Delete
    5. Kau sokonglah babidapp ni. Nanti Allah hantar tsusunami baru hangpa tau.

      Delete
  8. Penyokong PAS kembali kpd Islam? Ada saja parti yg label nama Islam, tapi habis gadai nama Allah utk puak kapir pakai.....buruk benar perangai Hj Hadi si Lebai Malang tu dgn penyokong2 munafik nya tu...

    ReplyDelete
  9. Terima lah hakikat PKR berkubur dlm PR 13.BYE

    ReplyDelete
  10. Memang SIAL bin BABI...PKR Babi PKR Babi terutamanya si Tian Chua celaka tu..

    ReplyDelete
  11. Melayu Bodoh , Melayu makan taik, Melayu baik makan babi Smua Melayu bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yang kau kesah sgt??? Cina pun makan babi jugak.. bukan babi je.. monyet, biawak, kura kura, katak.... dan lain lain lagi

      Delete
  12. Mai kita nyanyi...ikut rentak lagu Apa nak jadi...SM Salim....

    Apa nak jadi!...Apa nak jadi!...sudah kurancang semua tak jadi!....Mula-mula aku keanal saiful!!!...wah!wah !..aku bagi sebaldi!!!....Kemudian aku jumpa mashsuri!!!...alahai...askarnya habis mati!!!...Apa nak jadi!..apa nak jadi !...Semua temberang aku tak menjadi....alahai!!..pengikut aku ...semuanya dah gila babi.....Apa nak jadi! apa nak Jadi!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...lu kelakar bhai...wlupun aku buta seni...tp lu punya lagu aku akui bhai terbaeeek bhai...hahaha

      Delete
    2. Kita nyanyi lagu lain pulak.. ramai2 ye..

      Tanya sama Kak Mah... Apa sebab goyang... Nanti jawab kak mah.. Pakatan nak tumbang....

      Hehehehe... boleh ulang kak mah... yg ni x kena saman... heheheehe

      Delete
    3. Terbaik lagu tu bhai....tanya sama Nuar..

      Delete
    4. tanya sama najib apa sebab goyang
      nanti jawab najib telor dah terbang
      putra jaya nak hilang
      antutuya dok terbang
      mahu balas dendam

      Delete
  13. Itu stretegi taktik lagi lama makin bnyak kelemahan PR terdedah dan semakin rosak PR

    ReplyDelete
  14. Cilaka cilanat Cina Melaka tak sunat khas buat Lim Guan Eng keturunan Komunis.
    Ini pula untuk Pencacai Melayu DAP, PAS dan PKR "Sebaik-baik Cina..Melayu mati Melayu tanam"
    Anuar bukan Melayu tapi hasil Keling celup Gundik Melayu.

    ReplyDelete
  15. La aku baru teringat.....Mat gagap kata nak bubar DUN SelangOr lepas capgome...

    So apa jadi sekarang ni ???? Memang sah Khalid Gagap @ Mat Gagap adalah 'PENIPU BESAR' !!!! Adalah disahkan bahawa Pakatan Haramjadah PR ( Pakatan Rosak ) adalah juga PENIPU BESAR !!!!!

    Apa nak jadi ?? apa nak jadi ???

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O.PR !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak belanja tambahan bhai.... tunggu buat sekali dengan kerajaan pusat.... tapi kerajaan pusat belum confident lagi ni... nak kena br1m 3 dulu kot ... kasi up sikit...

      Delete
    2. Hahaha...bila kena kat pr...macam2 alasan, bhai spr boleh sponsor...kha kha khalid cuma umumkn jew....bhai lain kali ckp ngan pemimpin jgn ugut bn...state govt. Tak akan bubar klu pm umumkn pru...ini statement dikeluarkn pada 2010 bhai...bhai lu sbgi rakyat sabar jew...pemimpin pr klu boleh lg 3tahun pru pun takpa...sbb moral parti pr tngh down skrg ni...

      Delete
    3. hah nampak sangat ko terdesak sampai tunggu br1m 3,tak pa jangan risau tahun depan ko ambik yer, janji BN janji ditepati, lagi satu kalau dah tahu banyak belanja tambahan, nak kena tunggu kerajaan pusat, kenapa bodoh piang sangat buat statment nak bubar DUN lepas CNY, lepas tue dah tak boleh nak tunaikan, buat alasan bodoh lagi!!! TAK BOLEH PAKAI CAKAP ORANG GAGAP NIE!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  16. Hukum solat fardu secara berjamaah:

    Mazhab Syafi’i : Wajib Fardu Kifayah bagi lelaki yang mukallaf, bermukim, merdeka dan tidak uzur solat secara berjamaah di masjid.Ulama mazhab Syafi’i berselisih pendapat dalam masalah mendirikan solat berjamaah di selain masjid, apakah menggugurkan fardu kifayahnya atau tidak? Mereka berbeda pendapat ke dalam dua pendapat:

    Pertama, tidak cukup mendirikannya di selain masjid untuk menegakkan perbuatan yang fardu.

    Kedua, cukup jika tempatnya ramai, seperti solat berjamaah di pasar misalnya.


    Mazhab Hambali: Wajib Fardu Ain bagi lelaki yang tidak uzur berjamaah di masjid. 


    Mazhab Hanafi dan Maliki:  Sunat mu'akkad bagi lelaki yang tidak uzur berjamaah di masjid. 


    Wallahu 'alam.

    ReplyDelete
  17. Kepada Golongan yang tak sedar diri & tak pernah muhasabah diri, jangan salahkan Umno jika kamu semua gagal ke Putrajaya. Tolong salahkan Anwar....

    Masa kamu 5 tahun hanya dibuangkan untuk mempertahankan kemaluan Anwar yang menutuh punggung lelaki, melanggan pelacur, menggadaikan kalimah Allah, membenarkan kebebasan beragama , islam liberal, LGBT, termasuklah isu keselamatan negara.

    Beban Anwar yang kamu pikul itulah yang akan menjadi halangan utama kepada kamu untuk sampai ke Putrajaya.

    Selamat tinggal Pas.....pikullah Anwar sampai mampus.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bhai,,, ini macan ayat karangan umi afilda je.. umi puaka tu dah konket ke..

      Delete
    2. Bhai siapa punya karangan tak penting..yg penting isi dia bhai...benar atau fitnah.. Nyata atau palsu...itu pilihan kita bhai...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    3. itula bhai, amik umi puaka jadi penceramah umno, potong stimm betul, tak ade penceramah yang lebih baik ke... jemput la uztaz azhar idrus ke, baru ngam. semua ayat yg keluar dari mulut umi puaka tak boleh pakai... rabisssss

      Delete
    4. habis yang korang takut sangt dengan ceramah umi tue kenapa???tergugat ka??banyak lagi ustaz dalam malaysia nie boleh dipanggil untuk buat ceramah agama, ustaz azhar idrus nanti buat ceramah untuk artis dah la yer!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  18. Sampai tengah jambatan buat RoadShow. tak lama la tu.
    PRU13 senang nak buang terus dari jambatan. tak laku la tu. banyak menipu org penang.
    Mungkin dpt dengar nik aziz kafir doa lagi utk menang kali ini.

    ReplyDelete
  19. Ya Allah kau selamatkan negaraku Malaysia. Berilah balasan kepada mereka yang membuat pembohongan, fitnah dan angkara.....sesungguhnya Allah maha mengetahui, tak kira UMNO ke Pakatan Rakyat ke, DAP ke, Pas ke dan seangkatan denganya. Balasan Allah pasti....... tidak didunia diakhirat pasti menunggu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajaran fitnah tu ilmu dari mahaday di perturun kan ke najib, sampailah sekarang.... kuburkan umno dengan fitnah2 nye sekali.

      Delete
    2. sesungguhnya fitnah itu turunnya dari pork nik, disampaikan kepada hadi awang,diwariskan kepada mat sabun dan dipraktikkan oleh nuar jubur untuk disampaikan kepada pengikut pengikut pas, dapig dan fuckatan..

      Delete
  20. mereka tu mememnag sial......sebab tu rakyat makin tak suka, benci dengan mereka........

    ReplyDelete
  21. Wahai Anon 7.08 PM yg maha mulia dan bijaksana... Pernahkah anda difitnah oleh Tun mahupun Najib?... Kalau jawapannya tidak, maknanya andalah kaki pemfitnah sama macam pemimpin besar anda (Anwuar)... Bertaubatlah dan mohon keampunan dari org yg anda fitnah (Tun / Najib) sebelum ajal menjemput anda.

    ReplyDelete
  22. tangguh nak bubar parlimen? inilah kerajaan yang perihatin, kerajaan tspksa tangguh untuk beri laluan satu acara penting hujung mac nanti. sepatutnya kerajaan umum pada 22 februari yang lalu,oleh kerana peristiwa tersebut kerajaan terpaksa tangguh sehingga acara itu selesai kalau tidak para pelabur tidak mahu datng kerana tiada kerajaan yang telah digantung....untuk beri laluan kpd pilihanraya. Insyaallah apabila acara itu habis PM akan umum pilihanraya.....cuba cari acara apa yang penting dalam bulan mac ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bhai, dah bilion2 duit ditabur bhai, masih x yakin nak bubar parliment ni bhai... ape cer..?

      Delete
    2. Cai...pada firasat aku...mgkin nak hapuskan habis2an lanun2 tu sekali dgn bapak lanun dan kuncu2nya..biar berlubang kepala dan kepala kote bengkoknya ditembak tentera negara

      Delete
    3. aku rasa pameran lima kat langkawi kot ..betul ke ..

      Delete
  23. aku sebagai org2 awam ni boleh merasakan, kami akan mengundi pada orang yang memberikan kestabilan dan keamanan, bukan pada orang yang mengajak kami berdemo di jalanan, menghuru harakan Malaysia dengan pelbagai propaganda, yang ceramah2nyer semua adalah mengeji mengumpat mencerca dan mengkafirkan orang lain. di mana letak ustaz2 lebai2 dan kopiah serta serbannya ntah kemana, langsung tak mencerminkan peribadi seorang yang patut dihormati dan disegani,sebab di mulutnya adalah sumpah seranah. ini bukan peribadi seorang pemimpin.

    negara lain ada jugak pembangkang, tapi pembangkang kat malaysia ni paling low qualitynyer sbb manifesto tu - bukan janji, habis tu aper?? kalau tak boleh janji, jangan berjanji!!

    aku dan ramai lagi bertekad mengundi untuk menyelamatkan Malaysia ni dari puak2 yang nampaknya tak boleh diikut dan disokong sebab telah nyata byk onar dan kucar kacir ditimbulkan mereka.

    jangan ko lupa, mungkin ramai yang ingin mengubah apa yang ada, tapi LEBIH RAMAI yang mahukan kestabilan dan keamanan. rekod PKR bab ini masih ZERO!! malah PKR lah yang mencetuskan huru hara.

    sorry, my vote is not for u PKR

    ReplyDelete
  24. Mampus BN @ UMNO..?? Sori broooo....Lu silap banyak laa.....aku & seluruh ahli keluarga aku dah nekad nak undi BN kali nii....aku dah sedar bila kes Sabah ni meletus...tambah dgn si Tian Chua berok mat yeh tu...terang2 hina polis Melayu...lagi mau tunggu ka...?? kirim salam laaa....
    org2 PR ni hidup dlm lingkungan depa...cuba2 lu risik di kampung2 tu...semua pakat beralih arah dah broo....semua dah simpati kepada keluarga Polis khususnya dan kerajaan BN amnya...kes Lahad Datu ni menjadi CREDIT utk kerajaan bro bila nama Nuar kesyangan ko orang disebut2 oleh media2 di Filipina sebagai puncanya....
    Dah2 la tu...sedar2 laa..celik la mata luas2...tengok sekeliling sama.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dah perati puak bn m pr selama 5 tahun....BN MMG TERBAIK

      Aku tanpa parti

      Delete
  25. Lagi satu keling gils kuasa aku pun tak faham hotak dia nie fikir apa

    ReplyDelete
  26. Anwar dah terdesak,jadi dia boleh hisap kote dia sendiri....kan satu dunia nampak kote dia yang panjang lagi bengkok itu.Menggunakan kes liwat sendiri atau kitar semula kes yang langsung dia tak rasa aib atau malu itu adalah seperti seorang gay yang sudah tidak tahan betapa kepinginnya dia sehingga sanggup menghisap kemaluannya sendiri.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!